FOREX Bank söker banksäljare till butiken i Umeå lediga jobb

FOREX Bank söker banksäljare till butiken i Umeå jobb FOREX Bank söker banksäljare till butiken i Umeå jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: FOREX Bank söker banksäljare till butiken i Umeå. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: FOREX Bank söker banksäljare till butiken i Umeå. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Projektledare uppföljning sociala barnavården, visstid. Dnr 2.2.1:0619/13- Stockholm

  2. Intervjustöd/Assistent- Stockholm

  3. Ambitiös Ekonomiassistent sökes!- Stockholm

  4. Transaction specialist- Stockholm

  5. ADMINISTRATÖR TILL STORT ENERGIBOLAG!- Stockholm

  6. Hindu/Urdu/Arabic speakers (part time project)- Stockholm

  7. Kreditriskanalytiker till välkänd bank.- Stockholm

  8. Ekonom sökes för långsiktigt uppdrag!- Stockholm

  9. MSI-PAKETERARE TILL STORT BOLAG!- Stockholm

  10. Tech Data- Haninge


Mer beskrivning

Projektledare uppföljning sociala barnavården, visstid. Dnr 2.2.1:0619/13
I Sverige lever 2 miljoner barn och ungdomar under 18 år. Som alla andra i vårt samhälle påverkas deras liv av beslut som fattas av makthavare och tjänstemän. Barnombudsmannen är en statlig myndighet med uppdrag att företräda barns och ungas rättigheter utifrån FN:s konvention om barnets rättigheter. Vi har regelbunden dialog med barn och unga för att få kunskap om deras villkor och vad de tycker i aktuella frågor. Vi bevakar och driver på genomförandet av barnkonventionen i kommuner, landsting/regioner och myndigheter. Barnombudsmannen informerar, bildar opinion och föreslår förändringar i lagar och förordningar i frågor om barns och ungas rättigheter. Myndigheten har cirka 25 medarbetare som arbetar från kontoret som är centralt beläget i Stockholm. Barnombudsman och myndighetschef är Fredrik Malmberg sedan 2008.Projektledare till kommunikationsenheten Barnombudsmannen ska enligt lag informera och bilda opinion i angelägna frågor som rör barns och ungas rättigheter och intressen. Kravet på kommunikation ingår alltså i lagen som styr Barnombudsmannens verksamhet, vilket ställer stora krav på kommunikationens relevans och kvalitet. Som projektledare medverkar du i regeringsuppdraget i nära samverkan med Socialstyrelsen för att ta fram en modell för att lyssna på barn som är placerade i familjehem. I arbetet ingår en förstudie för att identifiera relevanta frågor och ta fram en modell för en pilotundersökning. Barnen själva är viktiga aktörer, involverade i detta arbete. Du kommer också att delta i det löpande kommunikationsarbetet med idéer, genomförande och uppföljning och att bidra i omvärldsbevakning och opinionsbildning, skriva texter, ta fram presentationer och att stötta den övriga organisationen i kommunikationsfrågor. I arbetet ingår även att delta i det löpande arbetet med remissvar, brev och telefonsamtal. Kvalifikationer • Akademisk utbildning med inriktning på journalistik/kommunikation eller motsvarande praktisk erfarenhet. • God stilistisk förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i både tal och skrift. • Stor erfarenhet och snabbhet i att producera texter. • Kunskap och erfarenhet av grafisk formgivning och trycksaksproduktion. • Kunskaper om programmen i Office och Adobe. • Erfarenhet av att möta barn och unga. Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker dig som tycker om att arbeta målinriktat med hög grad av flexibilitet. Du har stort intresse för barns och ungas situation och en god orientering om samhällets insatser på området. Du har god analytisk förmåga och är social och utåtriktad med förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp. Praktiska upplysningar Anställningen är visstidsanställning på heltid med tillträde snarast och tills vidare, dock längst till och med 2013-12-31. Lön: Individuell lönesättning. Ange gärna löneanspråk i ansökan. Ansökan Vi vill ha din ansökan senast 2013-07-28. Ansökningarna hanteras löpande och intervjuer kan bli aktuella före ansökningstidens slut. Välkommen med din ansökan!
Företag: Barnombudsmannen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare uppföljning sociala barnavården, visstid. Dnr 2.2.1:0619/13 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare uppföljning sociala barnavården, visstid. Dnr 2.2.1:0619/13

Intervjustöd/Assistent
Prime Professional Prime Professional söker för kunds räkning en person som skall assistera funktionsnedsatta under ca 3 veckor i september. Som assistent kommer du att träffa funktionsnedsatta personer i Stockholms kommuner och hjälpa dem besvara ett enkätformulär. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Prime Professional. Arbetsuppgifter Du kommer att besöka funktionsnedsatta personer i deras hem eller dagverksamheter och fungera som ett stöd i en enkätundersökning. Du kommer att assistera genom att hjälpa till att läsa frågor och svar, hålla i pennan etc. I detta uppdrag är det viktigt att assistenten inte påverkar utgången av frågeformuläret och endast fungerar som ett praktiskt stöd. Du kommer att få tydliga instruktioner och utbildning före undersökningens start. Arbetet kommer att utföras måndag till fredag dagtid men det kan även bli arbete på kvällstid. Vem är du? Vi söker dig som har någon typ av erfarenhet, och har ett naturligt intresse, av målgruppen. Det får gärna vara yrkesmässig erfarenhet. Du bör ha lätt att få kontakt med människor och ha en mjuk och varm personlighet. Du är självständig i ditt arbete, flexibel och ser service som en självklar del av ditt arbete. Detta är ett uppdrag som passar dig som studerar eller har möjlighet att vara flexibel i dina arbetstider. Körkort är meriterande men ej ett krav. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Företagsbeskrivning Prime är ett marknadsledande bemanningsföretag som genom verksamhetsområdena Professionals, Service och Care levererar tjänster och helhetslösningar för bemanning, rekrytering, outsourcing och coachning. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid. Du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Genom samarbete med Arbetsförmedlingen erbjuder även Prime professionell jobbcoachning för dig som är arbetssökande. Prime är ett auktoriserat bemanningsföretag och uppfyller de krav som är uppsatta av branschorganisationen Bemanningsföretagen. Besök gärna vår hemsida www.prime.se
Företag: Prime Professional
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Intervjustöd/Assistent jobb, Intervjustöd/Assistent Stockholm, Intervjustöd/Assistent Prime Professional
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Intervjustöd/Assistent

Ambitiös Ekonomiassistent sökes!
Har du ett sinne för siffror, är analytisk och ser saker utifrån ett helhetsperspektiv? Då har Adecco ett uppdrag för dig! Hur ser din arbetsdag ut? I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta brett inom ekonomiområdet och vara en del av företagets supportkontor. Supportkontoret stöttar företaget i bl.a. marknadsföring, utveckling, IT-drift och Inköp. Din roll som ekonomiassistent innebär att du assisterar ekonomichefen i uppgifter som t.ex. löpande bokföring, kund- och leverantörsreskontra, in- och utbetalningar, diverse avstämningar samt påminnelser. Du kommer även att själv få ansvara för att uppdatera och underhålla företagets statistik- och bonusverktyg. Har du erfarenhet av projektstyrning, nyckeltalsstyrning eller kedjeverksamhet inom service eller detaljhandel,  jobbat dagligen i Excel eller ekonomisystemet Pyramid kommer du känna igen dig i de dagliga uppgifterna direkt! Vem trivs här? Du som är gymnasieekonom eller är högskoleutbildad inom ekonomi med ett par års erfarenhet av liknande uppgifter kommer att trivas i rollen som ekonomiassistent! Brinner du för siffror, är analytisk lagt samt har en god förståelse för hela flödet på en ekonomiavdelning kommer att känna dig som hemma hos vår kund! Som person ser du utmaningen i att arbeta tillsammans med andra i ett högt tempo, värdesätter god kommunikation och är positiv och flexibel i ditt sätt! Vad erbjuder vi? Tjänsten är ett konsultuppdrag med start i augusti/september. Resor inom Sverige kan komma att ingå i arbetsuppgifterna på uppdraget. För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas hos vår kund efter en prövotid! Som konsult är du anställd i Adecco Sweden. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Ambitiös Ekonomiassistent sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ambitiös Ekonomiassistent sökes!

Transaction specialist
Dustin är Nordens ledande återförsäljare av IT och hemelektronik. Sedan starten 1984 har vi vuxit till en koncern med över 500 anställda i Sverige, Danmark och Norge med en omsättning på 4,6 miljarder kronor. Vi erbjuder ca 200 000 produkter med tillhörande tjänster via webben, vår katalog och genom våra engagerade medarbetare. Våra kunder utgörs av företag, offentlig sektor och privatpersoner. Vi erbjuder smarta helhetslösningar, brett sortiment och snabba leveranser - allt för att tillgodose dina IT-behov. Mer information hittar du på dustin.se.Till Sales Services söker vi nu en medarbetare som ska ingå i vårt team. Vår huvudsakliga uppgift är att stödja våra säljorganisationer. Vi är ett stort gäng med härlig anda som brinner för att driva försäljningen framåt. Vi sitter på unik kompetens inom många områden och finns alltid med bakom kulisserna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera våra kundreturer hos tillverkare och distributörer och hålla vårt leverantörsregister uppdaterat samt tillsammans med övriga teammedlemmar bedöma och avgöra om webbordrar kan släppas, uppdatera affärssystemet, granska ordrar som misstänks vara bedrägerier och vidta åtgärder, abonnemangshantering på tillverkarportaler, registrera garantiförstärkning samt andra administrativa uppgifter. Vi söker dig som har gymnasieutbildning och som har dokumenterad erfarenhet från någon form av administrativt arbete. Du arbetar obehindrat i Officepaketet och kan formulera dig väl såväl skriftligt som muntligt både på engelska och på svenska. För att trivas i rollen är du positiv, engagerad, lösnings- och resultatorienterad. Du är också strukturerad och uthållig men du gillar att ha tempo i det du gör. Det är viktigt att du tycker om att vara i en supportfunktion och att du trivs med att prata med interna kunder såväl som våra många distributörer. Placeringsort är i Nacka Strand, Stockholm. Din intresseanmälan med meritförteckning vill vi ha senast 26/7 2013 genom att du registrerar din ansökan via webbportalen. Urvalsprocessprocessen påbörjas i augusti. För ytterligare information om tjänsten är Du välkommen att kontakta Sales Services Manager Gunilla Grefberg via e-post: gunilla.grefberg@dustin.se
Företag: Dustin AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Transaction specialist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Transaction specialist

ADMINISTRATÖR TILL STORT ENERGIBOLAG!
JobBusters Aktiebolag Företagspresentation JobBusters är ett personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi hjälper företag i alla branscher med alla typer av tjänster. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre bolag. Vår målsättning är att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb! Arbetsplatsen är belagd i Stockholm Arbetsuppgifter Vår kund söker nu en administratör som vill jobba inom ett stort företag med varierade administrativa uppgifter. Företaget arbetar inom energibranschen och söker någon som tidigare arbetat inom denna bransch och därmed vet hur denna bransch fungerar. Du kommer att arbeta i så kallade Meter Data management system såsom MVS+ och Generis eller liknande och även hantera ekonomiska bitar i ekonomisystemet SAP. Kvalifikationer - Du har erfarenhet av att arbeta i energibranschen - Du har kunskaper i något Meter Data Management System, såsom MVS+, Generis eller liknande. - Det är meriterande om du har kunskaper i ekonomisystemet SAP. - Du behärskar svenska samt engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper Vår kund söker en strukturerad administratör som gillar att ha ordning och reda. Som person arbetar du proaktivt och har lätt för att se eventuella frågor som kan uppkomma. Vidare är du en flexibel och öppen person som kan hantera snabba förändringar och samtidigt noggrann i ditt arbete. Lön Fast lön, enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, start OMGÅENDE- t.om 2013-09-30. Med chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund OMGÅENDE!. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Tipspeng Vet du någon passande för denna tjänst? Om du tipsar oss om en kandidat, utgår en tipspeng vid klar anställning. Samma sak gäller vid tips om uppdrag, en tipspeng utgår vid klar affär. Skicka ditt tips till tipspeng@jobbusters.se! OBSERVERA att vi EJ tar emot ansökningar eller frågor via denna mail, utan endast tips.
Företag: JobBusters AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga ADMINISTRATÖR TILL STORT ENERGIBOLAG! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: ADMINISTRATÖR TILL STORT ENERGIBOLAG!

Hindu/Urdu/Arabic speakers (part time project)
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind is looking for Hindu, Urdu and/or Arabic speaking people to participate in a 4 days project, startin thursday the 11th.   The project involves distributing marketing material outside mosques in Stockholm. You will work for and promote our client, a well known company within the money transfer bussiness.   Qualifications Previous experience within customer service or sales is favourable, but not recuired. First and foremost we are looking for outgoing and service-minded people. Schedule Thursday 11th and Friday 12th (two hours per day) Thursday 18th and Friday 19th (two hours per day)   Interested? Send your application to helena.adestedt@multimind.se
Företag: MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Hindu/Urdu/Arabic speakers (part time project) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Hindu/Urdu/Arabic speakers (part time project)

Kreditriskanalytiker till välkänd bank.
JobBusters Aktiebolag Företagspresentation JobBusters är ett personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi hjälper företag i alla branscher med alla typer av tjänster. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre bolag. Vår målsättning är att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb! Arbetsplatsen är belagd i Stockholm. Arbetsuppgifter Vår spännande kund söker just nu en Kreditriskanalytiker till ett spännande uppdrag. I rollen som kreditriskanalytiker kommer du att utveckla styrkort som använder SAS Enterprise Miner och stödja kreditavdelningen med ad hoc-analyser relaterade till kredit- eller bedrägeririsk. Du kommer även att stödja kreditbeslutsprocessen genom att analysera affärsregler, samt övervaka utvecklingen av kreditrisker genom migrationsanalyser. Kvalifikationer - Du har utbildning inom ekonomi, statistik, teknik eller likande som inkluderat statistik. - Du har god förståelse för att kvantifiera risker och framförallt kreditrisker. - Du har erfarenhet från användning av databaser och av att skapa queries. Personliga egenskaper Som person är du noggrann och analytisk, samt har ett öga för detaljer. Du har lätt för att samarbeta, men kan även utföra enskilt arbete. Lön Fast lön, enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, start 2013-10-01 t.o.m. 2014-07-30. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Skicka in din ansökan i Word-format SNARAST, då intervjuer sker löpande. Tipspeng Vet du någon passande för denna tjänst? Om du tipsar oss om en kandidat, utgår en tipspeng vid klar anställning. Samma sak gäller vid tips om uppdrag, en tipspeng utgår vid klar affär. Skicka ditt tips till tipspeng@jobbusters.se! OBSERVERA att vi EJ tar emot ansökningar eller frågor via denna mail, utan endast tips.
Företag: JobBusters AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Kreditriskanalytiker till välkänd bank. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kreditriskanalytiker till välkänd bank.

Ekonom sökes för långsiktigt uppdrag!
Professional Consulting För kunds räkning söker vi nu efter en ekonom. Har du tidigare erfarenhet av ekonomiarbete, är serviceminded och brinner för att göra det lilla extra? Då har vi tjänsten för dig! Vår kund fungerar som ett konsulthus som hjälper företag och offentlig verksamhet att både styra, leda och utveckla sina verksamheter. De erbjuder tjänster inom affärs- och verksamhetsutveckling, organisationsutveckling, utveckling av ledare, grupper och individer. De har även specialister inom Teknik/IT. Hos vår kund kommer du att sitta som ansvarig för kontakt och löpande ekonomi mot deras konsulter. Dina främsta arbetsuppgifter kommer bland annat vara: * Kontering * Lönehantering * Fakturahantering * Kontakt med banker och leverantörer * Redovisning till skattemyndiget * Service mot konsulter Tjänsten är på 80 % och med start i augusti/september. Omfattningen kan komma att bli 100 % såsmåningom. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Du kommer att arbeta som konsult via Professional Consulting, men arbeta på plats ute på kundens kontor. Kunden har sitt kontor i centrala Stockholm. Du som söker tjänsten har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi. Vidare har du 1-3 års erfarenhet inom ekonomi efter din utbildning. Det är ett krav att du har arbetat i Visma eller liknande affärssystem. Som person är du flexibel, lätt att samarbeta med och serviceminded. Du arbetar självständigt och är en god kommunikatör. Passar du för tjänsten? Skicka in din ansökan redan idag! Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!
Företag: Professional Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonom sökes för långsiktigt uppdrag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonom sökes för långsiktigt uppdrag!

MSI-PAKETERARE TILL STORT BOLAG!
JobBusters Aktiebolag Företagspresentation JobBusters är ett personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi hjälper företag i alla branscher med alla typer av tjänster. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre bolag. Vår målsättning är att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb! Arbetsplatsen är belagd i Stockholm Arbetsuppgifter Vår kund söker nu IT-kunnig person till sig som kommer att arbeta med att paketera MSI-paket. Du kommer i din roll som paketerare arbeta med Wise Package Studio och App-V som instrument, därmed krävs god kunskap inom dessa områden. Du kommer även att arbeta med utrullningsprojekt av Windows 7. Kvalifikationer - Du har erfarenhet av att arbeta med MSI-paketering/programpaketering sedan tidigare. - Du har god kunskap i Wise Package Studie och APP –V. - Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med utrullningsprojekt inom windows 7. Personliga egenskaper Vår kund söker en IT intresserad person som är tekniskt lagd och som gillar att arbeta självständigt men även fungerar att arbeta i grupp. Lön Fast lön, enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, start OMGÅENDE- t.o.m 2013-12-31. Med chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. OMGÅENDE!. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Tipspeng Vet du någon passande för denna tjänst? Om du tipsar oss om en kandidat, utgår en tipspeng vid klar anställning. Samma sak gäller vid tips om uppdrag, en tipspeng utgår vid klar affär. Skicka ditt tips till tipspeng@jobbusters.se! OBSERVERA att vi EJ tar emot ansökningar eller frågor via denna mail, utan endast tips
Företag: JobBusters AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga MSI-PAKETERARE TILL STORT BOLAG! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: MSI-PAKETERARE TILL STORT BOLAG!

Tech Data
Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt.  Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad. Vi söker dig som är engagerad och serviceinriktad och som vill arbeta på Tech Data i Jordbro. Företaget är ett av världens största distributörer av IT-produkter och programvaror från marknadens ledande leverantörer! Du kommer att vara anställd som konsult hos oss på Randstad. Randstads team sitter på plats i Tech Datas lokaler för att hela tiden finnas nära både våra anställda och vår kund. Dina arbetsuppgifter  Du kommer att arbeta med installation och konfiguration av nya datorer efter givna instruktioner. Dina arbetsuppgifter kan även innefatta att arbeta på kundens lager där du kommer sortera och plocka material.  Din Bakgrund  Du som söker den här tjänsten har god teknisk kompetens och gillar att arbeta efter givna instruktioner i ett högt tempo. Då tjänsten även kan innefatta att arbeta på lagret är det meriterande med erfarenhet från lagerarbete. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av konfiguration och installationer av datorer, orderplock, god datavana, handscanning av inkommande gods samt mycket goda kunskaper i svenska i både tal- och skrift. Körkort och tillgång till egen bil är att föredra, då det är svårt att ta sig hit kommunalt.  Dina egenskaper Du som söker ska ha ett stort engagemang och driv i ditt arbete. Du är social, noggrann, flexibel och stresstålig och har som ambition att ge bästa service. Arbetet kräver att du är ansvarskännande och att du har lätt för att ta egna initiativ. Intervjuer kommer att ske fortlöpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Ansök via Randstad.se, vi tar inte emot ansökningar via mail. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Randstad AB Randstad AB
Ort: Haninge
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Tech Data jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tech Data


Sök lediga jobb FOREX Bank söker banksäljare till butiken i Umeå

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se