Farmaceut till Cura apoteket Hässleholm jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Farmaceut till Cura apoteket Hässleholm. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Farmaceut till Cura apoteket Hässleholm. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Arbetsförmedlare till Kundtjänsttil enheten Luleå Lycksele Arvidsjaur- Lycksele
- Rekryteringsspecialist inom personlig assistans sökes till region Norr- Umeå
- Rekryteringsspecialist inom personlig assistans sökes till Skellefteå- Skellefteå
- Kurator till Barn- och ungdomspsykiatriska länskliniken, Umeå- Umeå
- Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti?- Umeå
- Enhetschef Vägunderhåll- Umeå
- Förste forskningsassistent- Umeå
- Handläggare, ladok- Umeå
- Industrielektriker till Setra Malå- Malå
- Erfarna undersköterskor till bemanningspool i Umeå- Vindeln
Mer beskrivning
Arbetsförmedlare till Kundtjänsttil enheten Luleå Lycksele ArvidsjaurGillar du att ha många kundkontakter och att coacha andra? Hos oss finns alla möjligheter! Gillar du att ge service, coacha, matcha och informera?Då är du välkommen att söka jobb som arbetsförmedlare hos oss. Vi är drygt 14 000 anställda i hela landet som jobbar mot samma mål: att hjälpa arbetssökande och arbetsgivare att hitta varandra. Vi är inne i en spännande utveckling med siktet att bli en av landets modernaste myndigheter. Arbetsförmedlingen Kundtjänst har uppdraget att ge arbetsgivare och arbetssökande enhetlig, effektiv och kvalificerad arbetsförmedlingsservice. Detta sker genom e-tjänster och personliga service som vi erbjuder främst via telefon men även via chatt, e-post, videosamtal och i sociala medier. Vi strävar efter att fler och fler kunder ska få sin service via webb och telefon. Målet är att ge rätt service, i rätt tid och i rätt kanal. Vi söker nu arbetsförmedlare till Kundtjänst i Lycksele, Arvidsjaur och Luleå. Kundtjänst finns i Arvidsjaur, Luleå, Lycksele, Östersund, Sollefteå, Söderhamn, Karlskoga, Skara, Stockholm, Södertälje och Malmö. Arbetsuppgifter Du kommer att ge service och stöd till arbetssökande från hela landet via telefon och digitala kanaler. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att stötta arbetssökande att ta nästa steg mot arbete eller utbildning, svara på frågor om att söka jobb och mycket annat. Du är bra på att lyssna och prata med människor, ge god service och se möjligheter. Du kommer att tolka och tillämpa vårt regelverk vilket kräver att du snabbt kan ta till dig stora textmängder och förklara vad de betyder. Du är kommunikativ såväl muntligt som skriftligt och kan anpassa ditt språk till situation och kanal. Du arbetar utifrån vår värdegrund och har ett respektfullt och positivt bemötande. Vi är en arbetsplats där vi stöttar varandra och hjälps åt att lösa frågor som uppstår. Du har alltid en kollega nära till hands när du behöver hjälp med något! Vårt ledarskap är nära och coachande och uppmuntrar till delaktighet, motivation och ansvarstagande. Vi främjar hälsa på arbetsplatsen och vill att du nyttjar ditt friskvårdsbidrag och friskvårdstimme. Våra öppettider är vardagar kl. 08-20 och helger kl. 09-16. Du jobbar efter schema och dina arbetstider kan förläggas till dagtid såväl som kvällar och helger beroende på kundernas och verksamhetens behov.  Grundläggande kvalifikationskrav ⢠Högskoleutbildning om lägst 180 hp/120 p. Alternativt är du/har du varit anställd som arbetsförmedlare på Arbetsförmedlingen samt bedöms ha goda förutsättningar att leva upp till dagens krav på arbetsförmedlare ⢠Minst två års arbetslivserfarenhet ⢠Mycket goda kunskaper att kommunicera på svenska i tal och skrift samt god läsförståelse  Kompetenskrav ⢠Kundorienterad och serviceinriktad ⢠Mål- och resultatinriktad ⢠Kommunikativ och lyhörd ⢠Analytisk och har god förmåga att planera och prioritera ⢠Kan hantera pressade situationer ⢠Intresserad av arbetsmarknadsfrågor Meriterande ⢠Erfarenhet av arbete i kontaktcenter ⢠Erfarenhet av kundkontakter i digitala kanaler ⢠Utbildning inom eller erfarenhet av att leda och föra olika typer av samtal ⢠Erfarenhet av att guida kunder att använda e-tjänster ⢠Erfarenhet av arbetsförmedlingsverksamhet  Övrigt Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Anställningen är tillsvidare på heltid. Arbetstiden kan anpassas utifrån arbetsförmåga. Vi tillämpar sex månaders provanställning och tillträde enligt överenskommelse. Vi sitter i kontorslandskap i kontaktcentermiljö och arbetet är kundintensivt och dynamiskt. Arbetsförmedlingen värnar om en rekrytering fri från diskriminering. Vi anser att olikheter berikar och strävar därför efter en personalsammansättning som speglar samhällets mångfald. Vi ser positivt på om du har kunskaper i något av våra nationella minoritetsspråk. Läs mer om att arbeta på Arbetsförmedlingen Se film om hur det kan vara att arbeta på Arbetsförmedlingen Kundtjänst Intervjuer kommer preliminärt att ske 26, 27, 28/6 och 2/7. Vi kommer vid behov att ta referenser och erbjuda anställning innan rekryteringen är avslutad.  Ansökan Välkommen med din ansökan senast 180614. Bifoga CV och ett personligt brev där du beskriver varför du söker jobbet, samt betyg/intyg som styrker kraven på högskolepoäng och arbetslivserfarenhet i din ansökan. I processen kan testverktyg förekomma.
Företag: Arbetsförmedlingen
Ort: Lycksele
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsförmedlare till Kundtjänsttil enheten Luleå Lycksele Arvidsjaur jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsförmedlare till Kundtjänsttil enheten Luleå Lycksele Arvidsjaur
Rekryteringsspecialist inom personlig assistans sökes till region Norr
Frösunda har dryga 3 000 kunder och 8 500 anställda inom Personlig assistans, Äldreomsorg, Funktionsnedsättning och Individ och familj med verksamheter över hela Sverige. Frösundas vision är att vara drivande i utvecklingen mot nya spelregler i omsorgen så att alla våra kunder får en självklar plats i samhället. Vill du arbeta med kundens fokus, och ha ett förhållningssätt som innebär att det är kunden som får bestämma, samtidigt som vi i varje ögonblick arbetar för att samhällets resurser används effektivt och ansvarsfullt? Välkommen, då är du sannolikt rätt person för oss! Många människor med personlig assistans upplever att andra försöker bestämma över deras vardag. Makten över det egna livet försvinner med funktionsnedsättningen och de upplever sig inte sedda för det de är. Frösunda tycker inte att det är okej. Därför jobbar vi efter en tydlig idé: Här bestämmer kunderna över sitt liv och sin vardag. Då säger de att de trivs bättre och upplever en högre kvalitet i sin vardag. Vi har frågat våra kunder vad som är viktigast för dem. Svaret blev att det enskilt viktigaste för dem är bemanningen; att rätt personer är anställda som personliga assistenter och utför assistansen. För att bemanningen ska fungera behöver det föregås av ett kvalitativt rekryteringsarbete. Det är rekryteringsspecialistens uppdrag.   Som rekryteringsspecialist arbetar du med att lösa rekryteringsuppdrag utifrån våra kunders behov av personliga assistenter. Du säkerställer att verksamhetscheferna får möjlighet att anställa rätt medarbetare till rätt kund. Du ansvarar för hela rekryteringsprocessen som innebär kravmöte hos kund, annonsering, arbete med selektering, intervjuer, presentation av kandidater för kund, referenstagning samt arbeta i olika rekryteringsprojekt. I din roll kommer du också att delta på mässor och aktivt marknadsföra Frösunda som en attraktiv arbetsgivare. Som rekryteringsspecialist hos Frösunda Omsorg kommer du få ett varierande och stimulerande arbete med mycket eget ansvar. Du kommer arbeta i det regionala teamet som består av verksamhetschefer, kundstödjare, kundinformatörer och regionschef som tillsammans arbetar för våra kunders och verksamhetens bästa. Du har ett nära samarbete med din matrischef och rekryteringsspecialistkollegor i landet. Som rekryteringsspecialist kommer du arbeta som en stödfunktion i region Norr, placeringsort är ännu inte klar.  För att trivas som rekryteringsspecialist bör du vara en driven person som aktivt och självständigt kan planera din arbetstid. Du bör vara en god organisatör och trivas i uppdrag som kräver att du kan hantera många uppgifter parallellt. Vi ser också att du är plikttrogen, har lätt för att ta in information och skapa goda relationer med alla sorters människor, personligheter och befattningar. Vi söker dig som: * Har relevant högskoleutbildning och/eller utbildning inom rekrytering * Har erfarenhet av att jobba med rekrytering, gärna från bemanningsföretag och/eller inom Vård och Omsorg. * Du har goda kunskaper i Officepaketet och van att jobba i olika rekryteringssystem. * Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. * B körkort är ett krav då resor inom tjänsten förekommer Vi erbjuder: * Ett utmanande, roligt och stimulerande arbete. * Möjligheter till karriärutveckling inom Frösunda Omsorg AB * Friskvårdsbidrag * Kollektivavtal med individuell lönesättning. Deltid:75%. Provanställning 6 månader Vi ser fram emot att få din ansökan senast den 14 juni 2018. Vi kommer dock att börja kalla till intervjuer fortlöpande, och tar därför gärna emot din ansökan så snart som möjligt. För mer information om tjänsten kontakta Madeleine Jönsson på madeleine.jonsson@frosunda.se Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Företag: Frösunda
Ort: Umeå
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Rekryteringsspecialist inom personlig assistans sökes till region Norr jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Rekryteringsspecialist inom personlig assistans sökes till region Norr
Rekryteringsspecialist inom personlig assistans sökes till Skellefteå
Frösunda har dryga 3 000 kunder och 8 500 anställda inom Personlig assistans, Äldreomsorg, Funktionsnedsättning och Individ och familj med verksamheter över hela Sverige. Frösundas vision är att vara drivande i utvecklingen mot nya spelregler i omsorgen så att alla våra kunder får en självklar plats i samhället. Vill du arbeta med kundens fokus, och ha ett förhållningssätt som innebär att det är kunden som får bestämma, samtidigt som vi i varje ögonblick arbetar för att samhällets resurser används effektivt och ansvarsfullt? Välkommen, då är du sannolikt rätt person för oss! . Många människor med personlig assistans upplever att andra försöker bestämma över deras vardag. Makten över det egna livet försvinner med funktionsnedsättningen och de upplever sig inte sedda för det de är. Frösunda tycker inte att det är okej. Därför jobbar vi efter en tydlig idé: Här bestämmer kunderna över sitt liv och sin vardag. Då säger de att de trivs bättre och upplever en högre kvalitet i sin vardag. Vi har frågat våra kunder vad som är viktigast för dem. Svaret blev att det enskilt viktigaste för dem är bemanningen; att rätt personer är anställda som personliga assistenter och utför assistansen. För att bemanningen ska fungera behöver det föregås av ett kvalitativt rekryteringsarbete. Det är rekryteringsspecialistens uppdrag.   Som rekryteringsspecialist arbetar du med att lösa rekryteringsuppdrag utifrån våra kunders behov av personliga assistenter. Du säkerställer att verksamhetscheferna får möjlighet att anställa rätt medarbetare till rätt kund. Du ansvarar för hela rekryteringsprocessen som innebär kravmöte hos kund, annonsering, arbete med selektering, intervjuer, presentation av kandidater för kund, referenstagning samt arbeta i olika rekryteringsprojekt. I din roll kommer du också att delta på mässor och aktivt marknadsföra Frösunda som en attraktiv arbetsgivare. Som rekryteringsspecialist hos Frösunda Omsorg kommer du få ett varierande och stimulerande arbete med mycket eget ansvar. Du kommer arbeta i det regionala teamet som består av verksamhetschefer, kundstödjare, kundinformatörer och regionschef som tillsammans arbetar för våra kunders och verksamhetens bästa. Du har ett nära samarbete med din matrischef och rekryteringsspecialistkollegor i landet. Som rekryteringsspecialist kommer du att ut gå från kontoret i Skellefteå och arbeta som en stödfunktion i region Norr. För att trivas som rekryteringsspecialist bör du vara en driven person som aktivt och självständigt kan planera din arbetstid. Du bör vara en god organisatör och trivas i uppdrag som kräver att du kan hantera många uppgifter parallellt. Vi ser också att du är plikttrogen, har lätt för att ta in information och skapa goda relationer med alla sorters människor, personligheter och befattningar. Vi söker dig som: * Har relevant högskoleutbildning och/eller utbildning inom rekrytering * Har erfarenhet av att jobba med rekrytering, gärna från bemanningsföretag och/eller inom Vård och Omsorg. * Du har goda kunskaper i Officepaketet och van att jobba i olika rekryteringssystem. * Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. * B körkort är ett krav då resor inom tjänsten förekommer Vi erbjuder: * Ett utmanande, roligt och stimulerande arbete. * Möjligheter till karriärutveckling inom Frösunda Omsorg AB * Friskvårdsbidrag * Kollektivavtal med individuell lönesättning. Deltid:75%. Provanställning 6 månader Vi ser fram emot att få din ansökan senast den 14 juni 2018. Vi kommer dock att börja kalla till intervjuer fortlöpande, och tar därför gärna emot din ansökan så snart som möjligt. För mer information om tjänsten kontakta Madeleine Jönsson på madeleine.jonsson@frosunda.se Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Företag: Frösunda
Ort: Skellefteå
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Rekryteringsspecialist inom personlig assistans sökes till Skellefteå jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Rekryteringsspecialist inom personlig assistans sökes till Skellefteå
Kurator till Barn- och ungdomspsykiatriska länskliniken, Umeå
Vi bygger en god hälsa och en bra livsmiljö i Västerbotten - vill du vara med och göra skillnad? Vårt huvuduppdrag är hälso- och sjukvård, tandvård, habilitering, rehabilitering och folkhälsoarbete. Landstinget ansvarar också för den högspecialiserade sjukvården inom norra sjukvårdsregionen samt för forskning, utbildning och utveckling. "Ständigt bättre â Patienten alltid först!" är vår värdegrund och kompass när vi dagligen arbetar för en rättvis välfärd. Barn- och ungdomspsykiatriska kliniken är en länsklinik och har mottagningsenheter i Umeå, Lycksele och Skellefteå. I länskliniken ingår även BUP vårdavdelning som finns i Umeå. Inom kliniken arbetar vi i tvärprofessionella team och arbete sker i nära samarbete med patientens familj och övriga nätverk Landstingets värdegrund âPatienten först â ständigt bättreâ genomsyrar klinikens verksamhetsutveckling. Vi har tydliga mål som vi uppnår genom att inspirera varandra till kreativt förbättringsarbete. Parallellt med det lägger vi tyngdpunkt på att skapa en hälsofrämjande arbetsmiljö på våra enheter. Vid mottagningen i Umeå arbetar ca 75 personer, psykologer, kuratorer, skötare, sjuksköterskor, arbetsterapeut, sjukgymnast, dietist, läkare samt medicinsk sekreterare. ARBETSUPPGIFTER Kuratorns expertområde är kunskapen om hur sociala, samhälleliga problem uppkommer och om hur de kan förändras. En viktig del i kuratorns arbetsroll är att förstå det sociala samspelets betydelse för människors utveckling och att kunna bidra med stöd till människor med att förändra sin tillvaro. Som kurator hos oss arbetar du med utredning, bedömning och behandling av barn och ungdomar som kräver specialiserad barnpsykiatrisk vård. Arbetet innebär både självständigt behandlingsarbete samt arbete i team med andra professioner. Ett arbete som möjliggör och skapar förutsättningar för att se patienten utifrån ett helhetsperspektiv. Du arbetar dels med: ⢠Samordning av insatser med samhällets olika aktörer, bevakar och tillgodoser patienters behov och rättigheter. ⢠Viss typ av samtalsbehandling, framförallt motivations-, rådgivande-, stöd-, sorg- och krissamtal. ⢠Ansvarar för socialrättslig kompetens, dokumentation och utfärdande av vissa typer av intyg, remisser och utlåtande enligt gällande lagar, rutiner och förordningar. Kurator kan också utföra psykologisk behandling/psykoterapi vid adekvat utbildning- och kompetensnivå. KVALIFIKATIONER För att arbeta som kurator hos oss krävs att du har en socionomexamen. Vi ser gärna att du har erfarenhet av utrednings- och behandlingsarbete med barn, ungdomar och deras familjer. Påbyggnadsutbildning i psykosocialt behandlingsarbete, psykoterapi och/eller DBT är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet såsom personlig mognad, flexibilitet, förmåga att planera, organisera och prioritera arbetet, samt god samarbetsförmåga. Låter arbetet intressant och du känner igen dig i beskrivningen ovan ser vi fram emot din ansökan. Intervjuer kan ske löpande under ansökningstiden. ÖVRIGT Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv.
Företag: Västerbottens läns landsting, Barn- och undgomspsyk mottagning Umeå
Ort: Umeå
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kurator till Barn- och ungdomspsykiatriska länskliniken, Umeå jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kurator till Barn- och ungdomspsykiatriska länskliniken, Umeå
Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti?
Retail House är Nordens ledande Shopper Marketing byrå med över 15 års erfarenhet av handel och varumärken. Med insikt om shopperbeteende hjälper vi våra kunder att omvandla varumärkets styrka till försäljning vid köptillfället, samtidigt som vi arbetar med att ta fram strategier och kommunikation som stärker samarbetet mellan handel och varumärke. Vi arbetar med kunder som ICA, Johnson & Johnson, Coca Cola, Swedish Match, Sodastream, Marabou och Elgiganten. Tycker du om service, försäljning och trivs med att jobba i butik? Är du glad, barnkär, utåtriktad och har en massa energi för att bjuda, informera och sälja produkter till kunder i butik? Vi söker just nu personal till ett skolstartsevent Fredag & Lördag den 17-18/8. Arbetstiden är beräknad från 10:30-18:45 (fredag) & 09:30-16:15 (lördag). I vissa butiker kommer ni vara två kollegor som arbetar tillsammans under dessa dagar, möjligheten finns därför att arbeta tillsammans med en vän. Tipsa gärna era nära och kära om detta och sök tillsammans. Ange i er ansökan att ni då helst skulle vilja jobba i en butik där det är tvåmannauppdrag. Eventet innefattar lekar med barn och försäljning av ett välkänt företags skolprodukter. Du får utbildning, hjälpmedel och två roliga dagar! Om du efter eventet känner att detta är något du skulle vilja fortsätta jobba med, har vi fler roliga event som skulle kunna passa. Vi erbjuder ett omväxlande jobb där det finns möjligheter att utvecklas inom butiksförsäljning, där vi jobbar kontinuerligt för att utbilda dig inför de olika uppdragen. Vi har även en supportavdelning dit du kan vända dig inför, under och efter dina uppdrag. Söker du ett varierande och flexibelt extrajobb är du varmt välkommen med din ansökan! Övrigt - Rekrytering sker löpande Kvalifikationer - Körkort - Tillgång till bil
Företag: Retail House
Ort: Umeå
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti?
Enhetschef Vägunderhåll
Vill du arbeta som samhällsutvecklare i en framtidsbransch? Hos oss på Trafikverket finner du en mängd spännande och intressanta arbetsuppgifter, där du utvecklar och förvaltar infrastruktur och bidrar till att skapa ett tillgängligt Sverige. Verksamhetsområde Underhåll ansvarar för att förvalta, underhålla och utveckla det befintliga och framtida väg- och järnvägssystemet genom upphandling, styrning och uppföljning av underhållsprojekt samt teknisk utveckling. Genom en blandning av traditionella, nya och innovativa metoder skapar vi grunden för både företagens godstransporter och miljoner människors resande, varje dag, året om. Nu behöver vi stärka upp med nya medarbetare och kompetenser eftersom vi står inför många nya utmaningar. Vi vill få ännu bättre koll på vår anläggning, vi vill utveckla vår underhållsplanering och vi kommer att få fler komplexa och intressanta anläggningar att underhålla Enhetschef Vägunderhåll Till Trafikverket i Umeå söker vi nu en enhetschef som vill vara med och utveckla en modern och innovativ underhållsverksamhet. I det här spännande uppdraget ansvarar du för det dagliga underhållet på distriktets vägar så att trafikering kan ske varje dag året runt oavsett väder och tid på dygnet. Som enhetschef på Trafikverket är din viktigaste uppgift att leverera resultat, driva utveckling och bygga förtroende. Enheten Väg har idag 10-15 engagerade medarbetare och tillsammans med dem skapar du hållbara resultat över tid genom att utveckla och effektivisera verksamheten med säkerhet, miljöhänsyn och tillgänglighet i fokus. Ett av enhetens viktigaste mål är att tillsammans med medarbetarna lägga grunden för en professionell styrning av våra leverantörer. Uppdraget innefattar personal-, budget- och resultatansvar och innebär ett dedikerat arbete för att nå de mål som ställs på din enhet. Som enhetschef leder du enheten Väg inom Underhållsdistrikt Nord i samråd med distriktschefen och i nära samspel med distriktets övriga enheter inklusive övriga delar inom Trafikverket. Du ingår i distriktets ledningsgrupp där du aktivt bidrar till utveckling av ledningsgruppens arbete. Vi söker dig som har en universitets- eller högskoleutbildning med teknisk inriktning, alternativt annan utbildning och erfarenhet som vi sammantaget bedömer som likvärdig. Du har flerårig chefs- och/eller ledarerfarenhet där dina leveranser och kompetenser har bedömts som goda. Då det förekommer resor i tjänsten krävs B-körkort. Det är meriterande om du har erfarenhet från underhålls- och anläggningsverksamhet, samt erfarenhet av att leda förändrings- och utvecklingsarbeten. Vi ser också gärna att du har arbetat som beställare av entreprenadverksamhet och har erfarenhet av mediakontakter. Som person drivs du av utveckling och ständiga förbättringar, är öppen för förändringar och ser innovativa lösningar. Du trivs i en verksamhet där mycket händer, du kan agera snabbt men har samtidigt förmågan att behålla ett strategiskt tankesätt. Ditt ledarskap präglas av integritet, tydlighet och närvaro samtidigt som du är drivande och resultatinriktad. Du är kommunikativ i ditt ledarskap och har förmåga att skapa närhet i en geografiskt spridd organisation.
Företag: Trafikverket
Ort: Umeå
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Enhetschef Vägunderhåll jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Enhetschef Vägunderhåll
Förste forskningsassistent
Umeå universitet satsar på kreativa miljöer för studier och arbete. Hos oss finns attraktiva utbildningar, världsledande forskning och utmärkta innovations- och samverkansmöjligheter. Fler än 4 300 medarbetare och 31 500 studenter har redan valt Umeå universitet. Välj oss du också. Förste forskningsassistent, Umeå universitet, institutionen för naturvetenskapernas och matematikens didaktik (NMD) Anställningen är en visstidsanställning på ett år och heltid. Sista ansökningsdag är den 21 juni 2018. Arbetsuppgifter Du ska i anställningen utföra naturvetenskapsdidaktisk forskning med inriktning mot förskolan. Detta innebär att bland annat designa och genomföra utvecklings- och forskningsprojekt i samverkan med pedagoger i förskolan. Arbetsuppgifterna genomförs delvis i ett etablerat forskningsprojekt, Broar för naturvetenskap: naturvetenskapsundervisning i förskola, förskoleklass och lågstadiet, där bland annat verksamhetsteori används i analysen av data. Kvalifikationer Du har doktorsexamen inom pedagogiskt arbete eller naturvetenskapens didaktik eller motsvarande. Kompetens inom naturvetenskapsdidaktisk forskning med inriktning mot förskolan och kunskap om estetiska uttryck krävs. Erfarenhet av att designa och genomföra utvecklings- och forskningsprojekt i samverkan med pedagoger i förskolan krävs. Det krävs även att du har kompetens inom naturvetenskapsdidaktisk forskning med inriktning mot förskolan och de tidiga skolåren där kunskap om övergångar och kontinuitet mellan skolformer är viktigt. Du har förmåga att använda verksamhetsteori i analys av empiriska data och att skriva vetenskapliga artiklar. Umeå universitet vill erbjuda en miljö där öppna samtal mellan människor med olika bakgrund och perspektiv lägger grunden för lärande, skaparkraft och utveckling. Vid varje rekrytering strävar vi efter ökad mångfald och använder möjligheten till positiv särbehandling. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Företag: Umeå universitet, Teknisk-naturvetenskaplig fakultet
Ort: Umeå
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Förste forskningsassistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förste forskningsassistent
Handläggare, ladok
Umeå universitet satsar på kreativa miljöer för studier och arbete. Hos oss finns attraktiva utbildningar, världsledande forskning och utmärkta innovations- och samverkansmöjligheter. Fler än 4 300 medarbetare och 31 500 studenter har redan valt Umeå universitet. Välj oss du också. Beskrivning Studentcentrum tillhandahåller studievägledning och studierelaterat stöd till studenter samt samordnar pedagogiskt stöd till studenter med funktionshinder, sköter antagning av studenter till utbildningar, utbildar i och förvaltar olika studieadministrativa datasystem, erbjuder förebyggande studenthälsofrämjande insatser, samt utfärdar examensbevis. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer att bestå framför allt av att tillsammans med övriga i Ladokgruppen informera, utbilda och ge support till användare i nya Ladoksystemet samt att delta i produktionssättningen av det nya systemet vid Umeå universitet. Kvalifikationer Vi söker dig som har en akademisk examen, eller motsvarande kompetens som är relevant för befattningen. Du ska ha gedigen erfarenhet av studieadministrativt arbete och studiedokumentation i Ladok på samtliga nivåer (grund-, avancerad- samt forskarnivå) vid Umeå universitet. Stor samarbets- och kommunikationsförmåga är viktiga egenskaper samt vana att arbeta självständigt. Som person är du noggrann, har lätt att prioritera och ta egna initiativ. Du är flexibel och har tålamod samt en vilja att vara delaktig i helhetsansvaret för verksamheten. Du är engagerad, skapar lätt och gärna kontakt med andra och har en positiv lösningsfokuserad inställning. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Villkor Anställningen är heltid och en allmän visstidsanställning från och med 2018-10-01 till och med 2019-06-30. För ytterligare information är du välkommen att ta kontakt med områdeschef Erik Ångman, tel. 090-786 96 08, e-post: erik.angman@umu.se Facklig information lämnas av SACO-S 090-786 53 65, Seko 090-786 52 96 och ST 090-786 54 31. Din ansökan ska vara inkommen till Umeå universitet senast 21 juni 2018. Välkommen med din ansökan! Umeå universitet vill erbjuda en miljö där öppna samtal mellan människor med olika bakgrund och perspektiv lägger grunden för lärande, skaparkraft och utveckling. Vid varje rekrytering strävar vi efter ökad mångfald och använder möjligheten till positiv särbehandling. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Företag: Umeå universitet, Universitetsförvaltningen
Ort: Umeå
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Handläggare, ladok jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Handläggare, ladok
Industrielektriker till Setra Malå
Setra Malå expanderar och satsar offensivt för framtiden. Just nu söker vi efter en industrielektriker som vill vara med på vår utvecklingsresa!  Som industrielektriker utgör du en viktig länk i det löpande och proaktiva arbetet med felsökning, reparation och underhåll av industrins förekommande starkströmsanläggningar med tillhörande PLC styrningar. Du kommer att jobba med system inom hydraulik, pneumatik, PLC samt frekvensstyrning. Även visst mekaniskt underhåll ingår i arbetet.  Du kommer att ingå i ett team med trevliga kollegor på vår underhållsavdelning. Jobbet på underhållsavdelningen ställer höga krav på samarbets- och initiativförmåga och vi ser därför att du trivs i en roll där du med dina yrkeskunskaper stödjer produktionen med hög servicekänsla. Rollen innefattar omväxlande arbetsuppgifter vilket innebär att du är flexibel och beredd på att ta dig an nya arbetsuppgifter och utmaningar. Arbetet bedrivs i dagsläget på 2 skift (för- och eftermiddagsskift).  Vi söker dig som lägst har en el-teknisk gymnasial utbildning. Tidigare erfarenhet från likvärdigt arbete samt kunskaper inom elteknik, PLC och mekaniska underhållsarbeten är meriterande men inte ett krav.  Inom Setra ser vi mångfald och skillnader mellan människor som en styrka. Ditt ursprung, den du är och dina personliga egenskaper berikar både vårt företag och våra kunder. Vi engagerar oss för att vara en positiv kraft i arbetsteamet, utmanar varandra till att varje dag bli lite bättre och att ha kul på jobbet. Medarbetarnas motivation och engagemang är avgörande för vår möjlighet att nå långsiktig lönsamhet. Setra driver därför ett målinriktat arbete med att bygga en gemensam företagskultur med tydligt lönsamhets- och kundfokus. Centrala värdeord är engagemang, nytänkande och ansvar.   Har du några frågor angående tjänsten kontakta Produktionschef Mikael Lycksell, tfn 0953-414 16. Facklig kontaktperson är Reino Forslund tfn. 0953-414 92.  Välkommen in med din ansökan senast den 20 juni. Urval och intervjuer kommer dock att ske löpande varför tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag.
Företag: Setra Group
Ort: Malå
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Industrielektriker till Setra Malå jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Industrielektriker till Setra Malå
Erfarna undersköterskor till bemanningspool i Umeå
Prime Care söker fler erfarna undersköterskor till vår bemanningspool för uppdrag i Umeå. Du blir timanställd av Prime Care och sedan uthyrd till våra kunder på spännande uppdrag runt om i landet. Ersättning för resor och boende. För att du ska vara aktuell för konsulttjänsten som USK hos oss på Prime förväntar vi oss att du: Färdig utbildad undersköterska. Minst två års erfarenhet inom vården. Tala och skriva svenska flytande. Arbetsuppgifter Som undersköterska kommer du att arbeta ute hos våra kunder. I ditt dagliga arbete ingår att: â¢Utföra arbetsuppgifter enligt instruktioner från din konsultchef och kunden â¢Vara god ambassadör för Prime och våra tjänster inom bemanning och rekrytering â¢Rapportera din tillgänglighet och arbetad tid i konsultportal Uppdrag kan variera såsom bland annat på hemtjänst, äldreboende, sjukhus, vårdcentral, hemsjukvård och andra privata kliniker. Uppdragens längd och tjänstgöringsgrad varierar, varav vi enbart kan erbjuda timanställningar hos oss via Prime Care. Du kommer att få insyn i flertalet verksamheter och du kommer att utvecklas i din yrkesroll. Vem är du? Som undersköterska hos oss på Prime måste du ha minst två års erfarenhet från yrket, ha en bred kompetens och stor social förmåga. Du har lätt för att anpassa dig till nya arbetsplatser och dess rutiner. Du är bekväm och självgående i din roll. Du har möjlighet att hoppa in på uppdrag vid kortare varsel och är flexibel gällande geografisk placering och den fysiska arbetsplatsen. Du har ett genuint intresse för människor och har patienten i fokus. Vi förväntar oss att du tillsammans med dina kollegor bidrar med din kompetens och ett gott bemötande för att ge patienterna bästa möjliga vård. Som anställd konsult på Prime Care får du ta del av våra kvalitetssäkrade anställningsvillkor och förmåner: â¢Trygg anställning genom kollektivavtal. â¢Friskvårdsbidrag. â¢Försäkringar och pension enligt kollektivavtal. â¢Kontakt med personlig konslutchef. â¢Du får välja mellan vecko- eller månadslön. â¢Möjlighet att påverka din arbetstid och schema. â¢Många varierande uppdrag. â¢Social samvaro som utbildningar, julfest, biokvällar mm. â¢Rekryteringsbonus. Vi ser fram emot din ansökan. Ansök via ansökningsknappen via vår hemsida. Har du frågor om tjänsten ring gärna Victoria Machreki Måndag-Fredag kl. 08-17 08-470 70 25 Du är även välkommen att träffa oss på informationsmöte, vi har öppet hus varje tisdag kl 15.00 på Arenavägen 47,13 trappor, T-bana Globen. Företagsbeskrivning Prime Care är en del av Prime Bemanning och Rekrytering och erbjuder vårdsektorn välutbildade, kompetenta och engagerade medarbetare. Prime Care arbetar både med konsultuppdrag och med direktrekryteringar. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid.Besök gärna vår hemsida www.prime.se
Företag: Prime Care AB
Ort: Vindeln
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Erfarna undersköterskor till bemanningspool i Umeå jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfarna undersköterskor till bemanningspool i Umeå
Söka jobb tips