Fastighetsskötare_avdelningsansvarig GIMO HERRGÅRD lediga jobb

Fastighetsskötare_avdelningsansvarig GIMO HERRGÅRD jobb Fastighetsskötare_avdelningsansvarig GIMO HERRGÅRD jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Fastighetsskötare_avdelningsansvarig GIMO HERRGÅRD. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Fastighetsskötare_avdelningsansvarig GIMO HERRGÅRD. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Teknisk kundsupport för order och avtal till Tele2- Stockholm

  2. Projektledande koordinator- Stockholm

  3. Interimchef för Utredningsenheten vid Socialförvaltningen i södra Stockholm- Stockholm

  4. Kredithandläggare- Stockholm

  5. Finsktalande timvikarier till Lindhovshemmet- Botkyrka

  6. Hotellansvarig föräldravikariat till Attendo Park Hotell- Huddinge

  7. Laboratorieingenjörer till läkemedelsföretag- Södertälje

  8. Gubbängsskolan söker lärare i textilslöjd- Stockholm

  9. HOVMÄSTARE SÖKES TILL HOTELL I STOCKHOLM NORDOST- Stockholm

  10. Elektriker, Södertälje- Södertälje


Mer beskrivning

Teknisk kundsupport för order och avtal till Tele2
Om Bravura: Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas. Om kunden: Tele2 söker nu teknisk kundsupport för order och avtal där du kommer att arbeta med implementation av ”T2 Växel” till Tele2:s största företagskunder. Du kommer ingå i en mindre grupp om fem medarbetare som hör till avdelningen Business Customer Delivery. Avdelningen ansvarar för att planera och implementera Tele2:s största företagskunder för mobil-, fast- och datatjänster. Tele2 lägger stor vikt vid personlig utveckling och det är viktigt för företaget att deras anställda har rätt attityd. Arbetsuppgifter: Som teknisk kundsupport på Tele2 kommer du arbeta som order- och avtalshanterare där dina arbetsuppgifter innefattar: - Kontakt med kunder via telefon och mail för att samla in kunddata - Förklara för kunder hur tjänsten T2 Växel fungerar samt vilka val som kan göras i tjänsten - Kontinuerlig uppföljning med kunder fram till implementationsdagen Kundkontakten sker i första skedet via telefon och går sedan över till mailkontakt. Du registrerar och samlar in information i Exceldokument. Denna tjänst innebär stort kundfokus! Profil: - Erfarenhet av teknisk support inom telekom (krav) - God förståelse för tekniken bakom mobil- och fast telefoni (krav) - Erfarenhet av kundkommunikation i tal och text (krav) - Grundläggande kunskaper i Excel (krav) - Erfarenhet av växellösningar (meriterande) - Kunskap inom plattformen Telepo (mycket meriterande) - Du uttrycker dig väl i tal och skrift Personliga egenskaper Vi ser att du som söker denna tjänst är flexibel och öppen som person. Du besitter mycket högt kvalitetsfokus och sätter kunden främst. Därtill har du en förmåga att på ett pedagogiskt vis förklara tekniska termer för kunder. Övrig information: Start: Omgående Plats: Stockholm Lön: Enligt ö.k. Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: telekom, telecom, telekomoperatör, kundtjänst, kundsupport, avtal, order, mobiltelefoni, tele2, t2 växel, telefoni Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Teknisk kundsupport för order och avtal till Tele2 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teknisk kundsupport för order och avtal till Tele2

Projektledande koordinator
Landstingsstyrelsens förvaltning Har du kundfokus och IT-intresse är detta något för dig. Du kommer att vara spindeln i nätet vad gäller ärende- och dokumenthantering i vår förvaltning. Tillsammans med medarbetare och chefer säkrar du att verktyget Platina/Edit fungerar optimalt i vardagen och att förändring och utveckling kommer till stånd. Arbetsplatsen är förlagd till LSF kansli, men innebär kontakt med alla inom Landstingsstyrelsens förvaltning (LSF). Arbetsuppgifter: Du är bryggan mellan vår centrala förvaltningsorganisation i landstinget för diarie- och ärendehanteringssystemet Platina (vi kallar det Edit) och alla som använder verktyget i dagligt arbete i LSF. Det innebär att du: • har i uppdrag att stötta och vidareutveckla verktyget utifrån verksamhetens behov, dvs medarbetare och chefers praktiska vardag. • har fokus på verksamheten och sprider information om nyheter och förändringar i Platina via intranät, uppdaterar lathundar och utformar rutiner och annan användarinformation. • fångar upp och formulerar krav på systemet ur ett verksamhetsperspektiv och hjälper till att ordna testning inför att nya funktioner införs. • arbetar med 2:a linjens support. • ingår i ett nätverk med motsvarande personer i andra förvaltningar som använder Platina i landstinget • arbetar nära den övergripande förvaltningsorganisationen för Platina, liksom nära arkivarie och registratur inom LSF. Kvalifikationer: Du har erfarenhet av ärende- och dokumenthanteringssystem, gärna Platina/Edit eller annat från offentlig verksamhet samt kunskap om offentlighet och sekretess. Du har lägst gymnasiekompetens. Det är meriterande om du har dokumenterad erfarenhet av att hålla utbildning/seminarier. Vidare ser vi det som meriterande om du har erfarenhet av att göra förstudier/utredningar i IT-projekt eller av kravställande och testning utifrån verksamhetsperspektiv. Personliga egenskaper: Eftersom arbetet är utåtriktat och innefattar allt från stöd till enskilda personer som information och utbildning till större grupper i vår förvaltning förutsätter vi att du är en god pedagog och kommunikatör. Du bör vara flexibel och gilla att arbeta med många uppgifter samtidigt. Dessutom trivs du med att vara kontaktperson för avdelningar och enheter, liksom att samordna önskemål och krav och att du är bekväm att för dessa vidare. En framgångsfaktor i tjänsten är att du kan sprida intresse och entusiasmera genom att vara en förespråkare för elektronisk dokumenthantering Övrig information: LSF har höga ambitioner när det gäller mångsidig kompetensförsörjning och välkomnar därför sökande som kompletterar vår förvaltning avseende jämställdhet och mångfald. Stockholms läns landsting är en av de största ekonomiska aktörerna i Sverige med drygt 43 000 egna anställda och tusentals fler hos olika leverantörer. Den främsta uppgiften är att se till att länets invånare har tillgång till en bra och väl fungerande hälso- och sjukvård och kollektivtrafik. Landstinget ansvarar även för den regionala utvecklingen och bidrar till kulturen i länet. I landstinget ingår drygt tjugo förvaltningar och bolag. Landstingsstyrelsens förvaltning (LSF) stödjer landstingsstyrelsen i uppgiften att leda, styra och samordna verksamheten i landstinget så att de mål fullmäktige beslutar om uppnås. I uppdraget ingår också att ta fram beslutsunderlag till den politiska organisationen samt ge service till den politiska ledningen. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen "Ansök här". Ansökningar per post eller e-post beaktas inte.
Företag: Landstingsstyrelsens förvaltning
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledande koordinator jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledande koordinator

Interimchef för Utredningsenheten vid Socialförvaltningen i södra Stockholm
Dreamwork Kort om tjänsten Sektionen inrättades 2009-01-01 och är ett resultat av den organisationsöversyn som genomfördes 2008. Genom en justering 2011-02-01 kommer sektionen har ansvar för utredningsarbete barn och unga 0-20 år enl Sol och LVU. Om företaget Som Interimchef fakturerar du från eget bolag till Dreamwork aletrnativ är du projektanställd hos Dreamwork. Mer om tjänsten Interimschefsuppdraget beräknas pågå mellan 1 september 2013 till 31 december 2013. Uppdraget är på heltid. Din profil Vi söker dig som har ett transparant och ärligt ledarskap och som förser medarbetarna med ett tydligt ramverk inom vilket de kan agera. Tjänsten innebär att förena krav och förväntningar på medarbetaren med delaktighet och utrymme för eget ansvar och initiativ. VI söker en person som sätter helheten före delarna, dvs kan se bortom din del i verksamheten för helhetens bästa. Du verkar för ett bra samarbetsklimat i alla sammanhang och för konstruktiv samverkan med andra enheter, förvaltningar och aktörer. Vi söker dig som har socionomutbildning eller annan beteendevetenskaplig högskoleexamen som bedöms likvärdig. Du ska ha minst minst 3 års chefs-/ledarerfarenhet och erfarenhet från verksamhetsområdet. Du har erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation och kunskaper om budgetstyrning och ekonomisk management.Utbildning i BBIC (Barns Behov I Centrum) och kunskap om och erfarenhet av arbete med ensamkommande flyktingbarn är meriterande. Ansökan Du är du välkommen att söka tjänsten snarast via Dreamworks hemsida, www.dremwork.com, med bifogat CV och personligt brev. Vi bearbetar inkomna ansökningar löpande och sista ansökningsdatum är12 augusti. Tillträde 1 september. Har du frågor ring Magnus Sjölund på 08-446 46 01. Om Dreamwork Dreamwork har sedan 2006 etablerat sig som en förnyare inom personallösningar där vi arbetar utifrån en vision att leverera de bästa lösningarna på våra kunders utmaningar.
Företag: Magnus Sjölund
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Interimchef för Utredningsenheten vid Socialförvaltningen i södra Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Interimchef för Utredningsenheten vid Socialförvaltningen i södra Stockholm

Kredithandläggare
Lernia AB Arbetsuppgifter Vi söker nu för kunds räkning en kredithandläggare med minst två års erfarenhet. Vår kund är världsledande leverantör av verktyg, verktygslösningar och know-how till metallbearbetningsindustrin. Tjänsten är ett konsultuppdrag som beräknas starta i mitten på augusti och pågå fram till mars 2014. Du kommer att arbeta som assistent till Credite Control Manager och dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av inkommande kreditförfrågningar samt analyser av rating i samband med detta. Följa upp kunder och analysera betalningshistorik. Företaget verkar i en internationell miljö och personalsammansättningen är också internationell där man kommunicerar på engelska. Formell kompetens Relevant ekonomisk utbildning allternativt flerårig arbetslivserfarenhet i en ekonomisk miljö samt kredithandläggning. Erfarenhet av SAP är klart meriterande Goda kunskaper i Engelska språket Ytterligare språk som är meriterande är franska, tyska, italienska, spanska eller annat eropeiskt språk. Goda kunskaper i officeprogrammen Din bakgrund Vi tror att du har arbetat ett par år med kredithandläggning kanske på ett mindre bolag och nu vill arbeta på ett stort bolag. Du har en proaktiv approach och är en utpräglad problemlösare. Du gillar att arbeta i högt tempo med korta beslutsvägar. Du har vana att arbeta i en ekonomisk miljö och har förmåga att läsa och förstå bokslut, balans och resultaträkningar. Personliga egenskaper Vi ser gärna att du är: - Stresstålig - Prestigelös - Analytisk - Nyfiken och vill lära sig - Glad och positiv - Förmåga att prioritera Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort Heltid konsultuppdrag tom mars 2014. Tillträdesdag Mitten på augusti. Information Välkommen med din anöskan så fort som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden slut. Stor vikt kommer att läggas på personliga egenskaper.
Företag: Lernia AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Kredithandläggare jobb, Kredithandläggare Stockholm, Kredithandläggare Lernia AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kredithandläggare

Finsktalande timvikarier till Lindhovshemmet
Arbetsplatsen Attendo Lindhovshemmet är ett äldreboende som är vackert beläget i Uttran med utsikt över Kvarnsjön, goda kommunkationer med pendeltåg/buss. Boendet har totalt 54 lägenheter, idag finns somatiska och demens enheter med permanent- och korttidsplatser varav två enheter har finsk inriktning. Attendo är ett svenskt vård- och omsorgsföretag som arbetar på uppdrag av kommuner i Sverige, Norge och Danmark. Vi har närmare 11 000 medarbetare som arbetar inom äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt omsorg till personer med funktionsnedsättning. Vår vision är att stärka individen genom att se till det friska. Vårt dagliga arbete präglas av engagemang, kompetens och hjälpsamhet. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter för undersköterska på demensboende med finsktalande brukare. Mycket fokus ligger på - förutom god och säker omvårdnad - egen tid med våra boende, utevistelse och att skapa fina måltidsmiljöer som präglas av lugn och ro och ett gott bemötande. Det ingår i arbetsuppgifterna att du är kontaktperson till ett antal brukare. Kvalifikationer - USK utbildning - Kunskaper om finsk kultur och traditioner - Vana vid dokumentation i ett datorbaserat system - Mycket god svenska i tal och skrift samt finska i tal - Vana att arbeta med personer med demensdiagnos (gäller demensenheten) Du ska även vara tålmodig och ha ett gott bemötande. Vara initiativrik och ha ett intresse för finsk kultur.
Företag: Attendo AB
Ort: Botkyrka
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Finsktalande timvikarier till Lindhovshemmet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Finsktalande timvikarier till Lindhovshemmet

Hotellansvarig föräldravikariat till Attendo Park Hotell
Arbetsplatsen Attendo Park Hotell öppnade i nybyggd fastighet under september 2011 i Flemingsberg söder om Stockholm. VI är ett minde hotell med 33 rum och erbjuder kort- och långtidsboende för både företag och privatpersoner. Receptionens öppettider är vardagar 06.30-18.00 och helger 07.30-14.00. Vi söker nu dig som tidigare har erfarenhet från arbete inom hotell. Du kommer att arbeta som den operativa och administrativa ledaren och ansvara för bland annat hotellets marknadsföring och utveckling samtidigt som du kommer ha det totala ansvaret för den dagliga driften på hotellet. Det är ett självständigt arbete som passar dig som är ansvarsfull, utåtriktad och tar egna initiativ. Attendo är ett svenskt vård- och omsorgsföretag som arbetar på uppdrag av kommuner i Sverige, Norge och Danmark. Vi har närmare 11 000 medarbetare som arbetar inom äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt omsorg till personer med funktionsnedsättning. Vår vision är att stärka individen genom att se till det friska. Vårt dagliga arbete präglas av engagemang, kompetens och hjälpsamhet. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifter: • Receptionsuppgifter såsom in-/utcheckning och rumsbokning • Schemaläggning och lönerapportering • Fakturering och kontering av leverantörsfakturor • Marknadsföring av hotellet samt skapa nya kontakter • Planera det dagliga arbetet på hotellet och fördela arbetsuppgifter • Jourtelefon utöver receptionens öppettider förekommer. Kvalifikationer Kvalifikationer: • Datorvana med erfarenhet från hotellbokningssystem, gärna Picasso. • Tidigare erfarenheter av att leda ett team • Har relevant utbildning för tjänsten
Företag: Attendo AB
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Hotellansvarig föräldravikariat till Attendo Park Hotell jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Hotellansvarig föräldravikariat till Attendo Park Hotell

Laboratorieingenjörer till läkemedelsföretag
Redo för drömjobbetFå företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt.  Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.Känner du igen dig i nedanstående profil och är intresserad av arbete hos oss, tveka inte att skicka in din ansökan. Urval och intervjuer sker löpande, varför det är av högsta vikt att du skickar in din ansökan så fort som möjligt. Vi på Randstad söker nu efter tre stycken visstidsanställda Laboratorieingenjörer samt en Laboratorieingenjör Granskning till vår kund i Stockholm. Starten för uppdraget är så snart som möjligt och visstidsanställningarna sträcker sig fram till april och juni 2014. Dina arbetsuppgifter  Som laboratorieingenjör består arbetsuppgifterna i att utföra kemiska analyser av råvaror och produkter enligt fastställda specifikationer och metoder, samt att rapportera i systemet LIMS. Vidare ska du även initiera och utreda dessa tillsammans med andra medarbetare inom avdelningen. Du ska planera det egna arbetet samt delta i avdelningens förbättringsarbete. Kvalifikationer för tjänsten Vi söker dig som har: - högskoleutbildning 120 poäng inom kemi eller motsvarande erfarenhet - god erfarenhet av arbete i Word och Excel - dokumenterade GMP- kunskaper - erfarenhet från GMP- reglerad laboratorieverksamhet - erfarenhet från analys av råvaror och av tabletter -erfarenhet från olika analysmetoder, exempelvis HLC, gärna Agilentsystem - erfarenhet från arbete med LIMS   Dina egenskaper Som person är du ordningssam och arbetar metodiskt och noggrant. Du har en hög grad av servicenivå och tycker om att arbeta i en målstyrd verksamhet. Vidare ser vi att du är ansvarstagande, flexibel och öppen för att arbeta enligt de producerande enheternas behov.   Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Randstad AB Stockholm
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Laboratorieingenjörer till läkemedelsföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Laboratorieingenjörer till läkemedelsföretag

Gubbängsskolan söker lärare i textilslöjd
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Gubbängsskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Gubbängsskolan är en F-9-skola som ligger i Farsta och här går för närvarande ca 700 elever. Vi ligger mellan Gubbängens radhusområde norr om skolan och det stora Gubbängsfältet i söder. Skolan har i genomsnitt tre paralleller per årskurs och är indelad i horisontella arbetslag med arbetslagsledare. Skolan står för tradition och kontinuitet och har en stark lärarkår. Sedan flera år har vi olika profiler; fotboll, drama och bild- och form. Dessutom har vi två mindre särskilda undervisningsgrupper knutna till skolan. Skolledningen består av rektor, tre biträdande rektorer och skolsekreterare. Elevhälsogruppen består idag av skolsköterska, kurator, studie-och-yrkesvägledare, skolpsykolog, specialpedagog 4-9, specialpedagog F-6, speciallärare 1-3 och skolledning. Flera i både skolledning och elevhälsogruppen är nya på skolan och skolan står inför ett utvecklingsarbete både när det gäller elevhälsoarbetet och det pedagogiska stödet gentemot lärarna. Vi har datortavlor i flera klassrum, men vi behöver utveckla oss mer inom IT och vill göra det på ett sätt som kommer så många elever som möjligt till del. Vi har mycket roligt och spännande framför oss! 1 plats(er). Nu söker vi dig som har textilslöjd men gärna även ytterligare ett ämne Vi söker dig som har textilslöjd men gärna även ytterligare ett ämne för undervisning på Gubbängsskolan. I tjänsten ingår mentorskap på mellanstadiet. Vi vill gärna att du är behörig i dina ämnen men framförallt att du har erfarenhet av att undervisa i textilslöjd på grundskolan. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Vi vill att du har erfarenhet av klassföreståndarskap och/eller mentorskap samt att du har erfarenhet av att samarbeta med såväl kollegor som föräldrar och att du är van att driva utveckling i ditt eller dina ämnen. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: biträdande rektor Jonas Hemström,08-508 47 350 Bo Fransson, Lokalombud Lärarnas riksförbund, 08-508 47 350 (facklig) Anne Stoor Danielsson, Lokalombud Lärarförbundet, 08-508 473 94, anne.danielsson.stoor@stockholm.se (facklig) Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Gubbängsskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Gubbängsskolan söker lärare i textilslöjd jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gubbängsskolan söker lärare i textilslöjd

HOVMÄSTARE SÖKES TILL HOTELL I STOCKHOLM NORDOST
RestaurangAssistans AB Om RestaurangAssistans RestaurangAssistans är Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang med kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Våra kunder är allt från Guide Rouge-krogar och guldkantande galor till rikstäckande hotell- och företagsrestauranger, konferensanläggningar, kursgårdar och cateringföretag. Om tjänsten Vi söker nu en hovmästare heltid för kunds räkning med start den13 augusti 2013. Vi ser att du har minst 5 års erfarenhet från hotell och restaurangbranchen och några av dessa i ledande befattning. Vi ser gärna att du har ett gediget mat- och vinintresse och har förmågan att inspirera andra. Är du utbildad sommelier är detta meriterande. Du skall ha stor social kompetens, vara en säljande personlighet och serviceminded ut i fingerspetsarna.Du kommer ha ansvar för schemaläggning av personal, planering och genomföring av konferanser, bröllop, större och mindre middagar och rapportera till närmsta chef. Du är allmänbildad och har förmågan att konversera med alla typer av gäster. Vi sätter höga krav på flexibilitet,och att du lätt kan ta större eller mindre ändringar i vare sig eget arbetschema eller de olika arrangemangen. Känner du att detta passar in på dig? Tveka inte med att skicka in ditt CV idag, intervjuer sker fortlöpande. Körkort och bil är ett krav Lön enligt kollektivavtal och erfarenhet.
Företag: RestaurangAssistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga HOVMÄSTARE SÖKES TILL HOTELL I STOCKHOLM NORDOST jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HOVMÄSTARE SÖKES TILL HOTELL I STOCKHOLM NORDOST

Elektriker, Södertälje
Isaksson rekrytering och bemanning AB YIT byter namn till Caverion och expanderar. Vi skapar och förvaltar användarvänliga och energieffektiva fastighetstekniska system samt erbjuder industriella tjänster och facility management. Våra styrkor ligger i vår tekniska kompetens, kundorienterade service och vårt breda utbud av tjänster som täcker alla fastighetstekniska system genom anläggningens hela livscykel. Vi söker nu en ansvarsfull och driven Elektriker till vår kund Caverion FM med placering i Södertälje. Du kommer att bli direkt anställd på Caverion men Isaksson Rekrytering och Bemanning genomför rekryteringsprocessen. Caverion är en av de ledande i Sverige inom installation och service av industri-, energi- och fastighetstekniska tjänster. De erbjuder ett komplett utbud inom tekniska installationer, energitjänster, drift & underhåll och facilities management och hjälper deras kunder att göra lönsamma investeringar och att bibehålla dess värde. Deras omkring 4700 medarbetare på mer än 100 orter i Sverige jobbar alla efter samma filosofi – att skapa, utveckla och bibehålla en god livsmiljö för människan. Arbetsuppgifter Som elektriker på Caverion arbetar du med tillsyn, skötsel, underhåll, installationsarbete och felsökning inom allmän fastighets och processteknisk utrustning. Som elektriker kommer du främst att arbeta med service, underhåll, installationsarbete, felsökning samt reparation av el-anläggningar och styr- & reglerutrustning inom fastigheter, industri och maskiner. I rollen ingår även; • Daglig kontakt med kunder • Merförsäljning genom att se möjligheter och komma med förslag till förbättringsåtgärder • Planering av eget arbete • Utföra tekniska serviceuppdrag • Lämna underlag till planerat underhåll Kompetensprofil Vi söker dig som är utbildad elektriker, behörighet är meriterande. Du bör har ett par års erfarenet som serviceelektriker och/eller industrielektriker. B- körkort är ett krav för tjänsten. Personliga egenskaper Vi söker dig som är serviceinriktad och tycker om kundkontakter och är engagerad och kan jobba både självständigt och i team med dina kollegor. Som person är du servicetänkande, kreativ problemlösare och utåtriktad. Vad erbjuder vi Caverion är ett stort expanderande företag med stora utvecklingsmöjligheter beroende på intresse och kompetens. Det finns möjlighet att specialisera sig inom sitt kompetensområde samt att bredda sin kunskap till nya arbets- eller teknikområden. Caverion jobbar också med att utbilda och erbjuda anställda internt att ta på sig större roller i form av chefs- och arbetsledarroller. Caverion eftersträvar mångfald och jämlikhet och ser därför gärna såväl manliga som kvinnliga sökanden. Ansökan Tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag så välkommen med din ansökan redan idag. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare, Pontus Gustafsson, 073-600 31 98
Företag: Isaksson Rekrytering & Bemanning AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Elektriker, Södertälje jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Elektriker, Södertälje


Sök lediga jobb Fastighetsskötare_avdelningsansvarig GIMO HERRGÅRD

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se