Finsktalande innesäljare inom IT jobb - lediga jobb

Finsktalande innesäljare inom IT jobb Finsktalande innesäljare inom IT jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Finsktalande innesäljare inom IT. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Finsktalande innesäljare inom IT. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Serveringspersonal- Sunne

  2. Kökspersonal/kock- Sunne

  3. Kökspersonal/kock- Sunne

  4. Universitetsadjunkt i religionsvetenskap- Karlstad

  5. 1-2 Universitetsadjunkter i informatik, omfattning 50-100 %- Karlstad

  6. Jobba extra i sommar som personlig assistent - Karlstad m. omnejd- Karlstad

  7. Bagare/konditor till Ica Maxi Välsviken- Karlstad

  8. KLARA Gymnasium söker Cafébiträde/Bespisningspersonal- Karlstad

  9. Erfaren Lagerpersonal sökes!- Arvika

  10. Ekonomiassistent till Vänerförvaltning AB- Karlstad


Mer beskrivning

Serveringspersonal
Kökspersonal och serveringspersonal till Sunne Vill du arbeta med ett roligt och framgångsrikt restaurangkoncept? Amerikansk 50-tals Diner med god hemlagad mat gjorda på äkta råvaror. Gillar du fart och fläkt, är stresstålig, serviceinriktad och noggrann? Då kanske du är den vi söker. Tidigare erfarenhet från restaurang är meriterande. Läs mer: www.diner45.se
Företag: Diner 45
Ort: Sunne
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Serveringspersonal jobb, Serveringspersonal Sunne, Serveringspersonal Diner 45
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Serveringspersonal

Kökspersonal/kock
Vill du arbeta med ett roligt och framgångsrikt restaurangkoncept? Amerikansk 50-tals Diner med god hemlagad mat gjorda på äkta råvaror. Gillar du fart och fläkt, är stresstålig, serviceinriktad och noggrann? Då kanske du är den vi söker. Sänd oss ett mail och berätta lite om dig själv. Tidigare erfarenhet från varmkök krävs.
Företag: Diner 45
Ort: Sunne
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kökspersonal/kock jobb, Kökspersonal/kock Sunne, Kökspersonal/kock Diner 45
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kökspersonal/kock

Kökspersonal/kock
Vill du arbeta med ett roligt och framgångsrikt restaurangkoncept? Amerikansk 50-tals Diner med god hemlagad mat gjorda på äkta råvaror. Gillar du fart och fläkt, är stresstålig, serviceinriktad och noggrann? Då kanske du är den vi söker. Sänd oss ett mail och berätta lite om dig själv. Tidigare erfarenhet från varmkök krävs.
Företag: Diner 45
Ort: Sunne
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kökspersonal/kock jobb, Kökspersonal/kock Sunne, Kökspersonal/kock Diner 45
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kökspersonal/kock

Universitetsadjunkt i religionsvetenskap
Karlstads universitet präglas av aktiv samverkan med det omgivande samhället i kombination med akademisk excellens. Karlstads universitet har cirka 16 000 studerande och drygt 1 200 anställda. Ett demokratiskt synsätt, jämställdhet och mångfald är grunden för vår verksamhet. Vi strävar efter en mångfald av bakgrunder och kompetenser som berikar verksamheten. Bakgrund Ämnet religionsvetenskap vid Karlstads universitet har en stark betoning på internationalisering. Utöver universitetets två study points, i Sydafrika (Kapstaden) och Indien (Dharamsala), har ämnet bedrivit verksamhet i Varanasi, Indien, under ca 30 år. Karlstads universitet är av tradition djupt involverad i lärarutbildning från förskole- till gymnasienivå. Inom religionsvetenskap betonas kontextuella studier, vilket kan handla om religion i Asien, Sverige, eller i klassrummet. Ämnets forskare är knutna till flera olika forskarmiljöer; Centrum för de samhällsvetenskapliga ämnenas didaktik, Centrum för tjänsteforskning, Centrum för genusforskning samt den kulturvetenskapliga forskargruppen. Religionsvetenskap vid Karlstads universitet behöver rekrytera personal med särskild kompetens inom samtida islam, gärna även med kompetens inom områden som globalisering, migration, kulturmöten samt med viss egen forskningserfarenhet av empiriska kvantitativa och/eller kvalitativa metoder. Arbetsuppgifter I arbetsuppgifterna ingår undervisning, handledning, examinationer, kursansvar och kursutveckling, samt att aktivt delta i ämnets, institutionens och fakultetens utvecklingsarbete rörande undervisning och samverkan med det omgivande samhället, och lärarfortbildning. Undervisningen omfattar såväl grundläggande som avancerad nivå på kurser inom lärarutbildningen samt fristående kurser. Anställningen förutsätter att den sökande avser att delta aktivt i den dagliga verksamheten vid ämnet. Behörighetskrav Examen på avancerad nivå i religionsvetenskap alternativt ämnesdidaktik med inriktning mot religionsvetenskap, religionshistoria eller annat ämne som bedöms likvärdigt. Visad pedagogisk skicklighet samt genomförd högskolepedagogisk utbildning. Om högskolepedagogisk utbildning saknas, kan en anställning ändå ske under förutsättning att den anställde förbinder sig att genomföra utbildningen som då normalt ska ske under de två första årens anställning inom ramen för kompetensutvecklingstiden. Bedömningsgrunder Av särskild vikt är att den sökande i första hand har kompetens inom samtida islam, och i andra hand inom judisk religion.  Särskild vikt fästs även vid att den sökande har undervisningserfarenhet från undervisning om islam och judisk religion. Stor vikt fästs vid att den sökande behärskar svenska eller annat skandinaviskt språk muntligt och skriftligt då undervisningen bedrivs på svenska. Stor vikt fästs även vid den sökandes personliga egenskaper som samarbetsförmåga och vilja att ta egna initiativ samt kapacitet att initiera projekt inom grundutbildning. Kompetens inom områden som globalisering, migration, kulturmöten är meriterande. Meriterande är också om den sökande har erfarenhet från undervisning på universitetsnivå eller medverkan/egen forskning inom de områden som anges under särskild vikt. Villkor Anställningen är ett vikariat på heltid (100 %) i avvaktan på tillsättning av tillsvidareanställning. Tillträde önskas snarast och varaktigheten är 12 månader, eventuellt kan förlängning bli aktuellt. Ansökan Till ansökan bifogas väl dokumenterade meriter samt en redogörelse för pedagogisk grundsyn. Bifoga även intyg från tidigare verksamhetsmiljöer. Vi ser gärna att två referenspersoner anges. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med anvisningarna annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. En ofullständig ansökan kan medföra att din kompetens inte kvalitativt kan prövas i alla avseenden.  Ansökan ska bestå av:  - Personligt brev - Styrkt meritsammanställning - Redogörelse för pedagogisk och vetenskaplig verksamhet - Intyg på egen genomförd högskolepedagogisk utbildning eller redogörelse för motsvarande kunskaper - Redogörelse för erfarenhet från annan verksamhet, samarbete och administration - Kopior på betyg, examensbevis och intyg för de arbeten som åberopas Ansökan görs i universitetets webbaserade rekryteringsverktyg Varbi. Alla handlingar och publikationer som du önskar ska vara en del av din ansökan ska bifogas den digitala ansökan och vara inkomna innan ansökningstidens slut. Skicka inte länkar till dem. De underlag som inte kan skickas digitalt skickas i ett exemplar till:  Karlstads universitet  Registrator 651 88 KARLSTAD Ange ref.nr REK2018/131 Sista ansökningsdag är 10 juni 2018.   Välkommen med din ansökan! Karlstads universitet har gjort ett aktivt medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakter med annonsförsäljare och säljare av rekryteringstjänster.
Företag: Karlstads universitet / Institutionen för samhälls- och kulturvetenskap
Ort: Karlstad
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Universitetsadjunkt i religionsvetenskap jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Universitetsadjunkt i religionsvetenskap

1-2 Universitetsadjunkter i informatik, omfattning 50-100 %
Karlstads universitet präglas av aktiv samverkan med det omgivande samhället i kombination med akademisk excellens. Karlstads universitet har cirka 16 000 studerande och drygt 1 200 anställda. Ett demokratiskt synsätt, jämställdhet och mångfald är grunden för vår verksamhet. Vi strävar efter en mångfald av bakgrunder och kompetenser som berikar verksamheten. Bakgrund På grundnivå bedriver ämnet informatik vid Karlstads universitet undervisning inom tre program: ITdesignprogrammet, Webbutvecklare samt distansprogrammet IT, projektledning och affärssystem. Ämnet har också till stöd för utbildning och forskning ett laboratorium för användarstudier. Handelshögskolan vid Karlstads universitet (Karlstad Business School) startades år 2009 och består av arbetsvetenskap, företagsekonomi, informatik, juridik, nationalekonomi och statistik. Utbildningar bedrivs på alla nivåer med stöd av en stark forskning såväl i ämnesmiljöerna som flervetenskapliga forskargrupper. Vi behöver nu förstärka vår lärarkår med universitetsadjunkter i informatik med bred kunskap om informatikämnets kärnområden. Arbetsuppgifter Vi söker universitetsadjunkter med både tekniskt kunnande och stort intresse och engagemang för undervisning som aktivt vill delta som lärare i informatiks utbildningar på grundnivå, exempelvis inom verksamhets- och tjänsteutveckling, interaktionsdesign, användartestning, webbanalys, webbutveckling, programmering, databasdesign, modellering, affärssystem och systemintegration. Arbetsuppgifterna består till största delen av undervisning och handledning av studenter i både campus- och distanskurser på grundnivå. Handledningen innefattar till största del programmering i datorsal, grupphandledning av case, enskild handledning och grupphandledning av rapporter. Uppsatshandledning kan förekomma i mindre omfattning. En adjunkt kan vidare få uppdrag som programledare för grundutbildningsprogram. På sikt kan eventuellt möjlighet till forskarutbildning finnas, förutsatt att sådana beslut fattas. Behörighetskrav För anställningen krävs examen i informatik på minst kandidatnivå eller någon annan för anställningen relevant examen. Alternativt någon annan särskild yrkesskicklighet som är av betydelse med hänsyn till anställningens ämnesinnehåll och de arbetsuppgifter som ska ingå i anställningen. Krav är även att ha genomgått högskolepedagogisk utbildning. Om högskolepedagogisk utbildning saknas, kan en anställning ändå ske under förutsättning att den anställde förbinder sig att genomföra utbildningen som då sker inom ramen för kompetensutvecklingstiden under de två första årens anställning. Bedömningsgrunder Vi fäster särskild vikt vid förmågan att planera, genomföra och utvärdera kompetenshöjande aktiviteter så som undervisning och handledning. Då merparten av undervisningen sker på svenska är det av särskild vikt att den sökande har god muntlig och skriftlig förmåga på svenska. Vi fäster stor vikt vid den sökandes förmåga att skapa goda relationer till arbetskamrater, studenter och externa intressenter. Av stor vikt är också god administrativ förmåga och initiativförmåga samt engagemang i verksamheten. Meriterande är tidigare erfarenheter av programledarskap samt dokumenterad arbetslivserfarenhet inom IT-branschen. Villkor Anställningen är en tillsvidareanställning på 50-100 % enligt överenskommelse. Tillträde önskas snarast enligt överenskommelse. Provanställning kan förekomma. Ange i din ansökan vilken omfattning du är intresserad av.  Ansökan Till ansökan bifogas väl dokumenterade meriter. Vi ser gärna att du anger minst två referenspersoner. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med anvisningarna annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. En ofullständig ansökan kan medföra att din kompetens inte kan prövas i alla avseenden. Ansökan skall bestå av: • personligt brev • CV • beskrivning av pedagogiska och yrkesmässiga meriter • intyg från tidigare verksamhetsmiljöer samt redogörelse över personliga egenskaper i förhållande till anställningen • kopior på examensbevis och intyg • minst två referenspersoner skall anges Ansökan görs i universitetets webbaserade rekryteringsverktyg Varbi. De underlag som inte kan skickas elektroniskt, exempelvis böcker, publikationer, dataprogram, ska skickas i tre exemplar till: Karlstads universitet Registrator 651 88 Karlstad Ange ref.nr REK2018/137 Sista ansökningsdag 2018-06-10 Välkommen med din ansökan! Karlstads universitet har gjort medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakter med annonsförsäljare och säljare av rekryteringstjänster.
Företag: Karlstads universitet / Handelshögskolan
Ort: Karlstad
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga 1-2 Universitetsadjunkter i informatik, omfattning 50-100 % jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 1-2 Universitetsadjunkter i informatik, omfattning 50-100 %

Jobba extra i sommar som personlig assistent - Karlstad m. omnejd
Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv? Där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb. Välkommen till Humana! Läs mer på www.humana.se   Om tjänsten: Vi söker dig som vill arbeta extra vid behov som personlig assistent i sommar. Det finns även möjlighet till fortsatt anställning efter sommaren!   Vi söker dig som: • Har intresse av vård & omsorg • Har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift • Är punktlig och pålitlig • Har intresse av att utvecklas och lära dig nya arbetstekniker  Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer och ta stort ansvar. Det är meriterande, men inget krav, med erfarenhet av liknande arbeten!    Vi erbjuder: Ett spännande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter. Varje framgång för våra kunder är en framgång för oss. Vi är aldrig färdiga utan alltid på väg att bli bättre.   Arbetstid/Varaktighet: Varierande dag, kväll, vardag och helg. Tjänsten är som vikarie vid behov under sommaren med förlängning om så önskas. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående.   Ansökan: På Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Det är även viktigt att du tror på vår vision - Alla har rätt till ett bra liv. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. Humana har valt att använda personlighetstestet MINT, som en del i urvalsprocessen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Testet gör du via en dator och en länk kommer att skickas till din angivna e-postadress. MiNT består av ett antal frågor och tar cirka 10 minuter att besvara.  För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.   Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har cirka 15 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge och Finland som utför omsorgstjänster till över 7 000 människor. Vi arbetar efter visionen "Alla har rätt till ett bra liv".
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Karlstad
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Jobba extra i sommar som personlig assistent - Karlstad m. omnejd jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Jobba extra i sommar som personlig assistent - Karlstad m. omnejd

Bagare/konditor till Ica Maxi Välsviken
Nu söker vi en bagare/konditor till Ica Maxi Välsvikens nya bageriavdelning! Här får du möjlighet att sätta kunskap till handling i en inspirerande miljö! Arbetsuppgifter Arbetet innefattar alla uppgifter i bageriet så som tårtor/bakelser, ”bake off” och övrigt förekommande konditoriuppgifter. Du ansvarar även för att avdelningen är ren och ser inbjudande ut. I butiken kommer alltid kunderna i första hand och att du är tillgänglig för kunder även utanför din egen avdelning ser vi som en självklarhet. Personliga egenskaper/kvalifikationer Vi söker efter dig som är idérik och vill få utlopp för din kreativitet. Du har god kunskap om råvaror och brinner för hög kvalité. Du är initiativtagande, ordningsam och trivs med många bollar i luften. Du är en lagspelare och kommer enkelt in i teamet med energi och en positiv inställning. Du som söker har bagar- eller konditorutbildning och mycket meriterande är om du tidigare arbetat som bagare eller konditor inom dagligvaruhandeln. Arbetstider Arbetstiderna är främst förlagda under dagtid med start tidiga mornar men kan komma att variera, tjänsten innebär även helgarbete. Detta är en visstidsanställning under perioden v.28 - v.33 med tjänstgöringsgrad på ca. 75 % med chans till fortsatt anställning efter sommaren. Anställning sker hos Storesupport och du kommer endast arbeta på Ica Maxi Välsviken. Om oss Svenska Storesupport Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutet till Bemanningsföretagen via Almega inom dagligvaru- och detaljhandeln samt lager och distribution. Vi arbetar även med säljuppdrag inom leverantör och producentledet. Är du intresserad? Vår rekryteringsprocess består av telefonintervju, enskild intervju, referenstagning samt bakgrundskontroll i form av belastningsregister. Sista ansökningsdag är 3 juni men urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan dess. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Storesupport
Ort: Karlstad
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Bagare/konditor till Ica Maxi Välsviken jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bagare/konditor till Ica Maxi Välsviken

KLARA Gymnasium söker Cafébiträde/Bespisningspersonal
Det första KLARA-gymnasiet startade år 2001 och alltsedan starten har vår vision varit individens ökade möjligheter. Det ska inte spela någon roll vad eleverna har för bakgrund; med Klaras kompetenta lärares ledning och våra tydliga strukturer som stöd är vårt mål alltid att de ska bli väl rustade för såväl arbetsmarknad som vidare studier. Med modern teknik och ny forskning kring lärandets villkor som grund inventerar vi elevens behov, sätter upp gemensamma mål och visar hur man kommer dit. Vi bygger relationer, ställer krav och uppmuntrar höga ambitioner. Goda resultat sporrar till nya framgångar och ger en starkare självkänsla. Det är detta som ger individen ökade möjligheter. Klara Gymnasium Karlstad är en fristående gymnasieskola verksamma sedan 2001. Skolan utmärker sig bland annat. genom sitt tydliga pedagogiska arbetssätt samt den höga graden av antalet behöriga lärare. Antalet elever uppgår till ca 400 fördelat på olika program inom ekonomi, samhällsvetenskap, naturvetenskap, teknik och estetik-media. Vi är nu i behov av ett nytt cafébiträde och bespisningspersonal. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 50-100 procent av heltid, efter vår överenskommelse. Bifoga cv och personligt brev. I tjänsten ingår bland annat beställning av varor och kassa-ansvar, hantera cateringmaten under skollunchen, samt övrigt vanligt förekommande uppgifter i sammanhanget. Ansökan skickas in snarast möjligt. Tillträde måndag 13 augusti. Ansökan tas endast emot via e-post; andreas.johansson@klaragymnasium.se Vid frågor, kontakta rektor Andreas Johansson. Tel. 054 - 17 74 41.
Företag: KLARA Gymnasium
Ort: Karlstad
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga KLARA Gymnasium söker Cafébiträde/Bespisningspersonal jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: KLARA Gymnasium söker Cafébiträde/Bespisningspersonal

Erfaren Lagerpersonal sökes!
Om kunden Rackstad Bil och Delar AB drivs idag i andra generationen av Lars Sundin, med huvudinriktning mot demontering av lastbilar och maskiner. Rackstad Bil & Delar har under åren utvecklats till att bli en av de större aktörerna på den skandinaviska marknaden inom demontering och reparation av delar till tunga lastbilar. Skadade bilar som sedan demonteras, köps in från försäkringsbolag i hela Norden. De begagnade delarna säljs sedan till märkesverkstäder och åkerier över hela Europa. 50 procent går på export. Genom åren har vi specialiserat oss på lastbilspåbyggnader, där vi genom gedigen kunskap och ett stort utbud av begagnade och nya påbyggnader kan ge kunderna en oöverträffad service. Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter är varierande och stundtals i högt tempo, lastbilar kommer och ska lastas och lossas med motviktstruck. Plock och pack av delar, övrig förekommande lagerarbete. Din profil Du som vill ha ett omväxlande arbete i ett härligt team! Tycker om när tempot stundtals är högt och det hela tiden händer saker. Är intresserad av ditt arbete och få chansen till att utveckla dig själv. För att lyckas är det bra om du har erfarenhet av att lasta och lossa, har rätt inställning och driv. Ett Truckkort måste du även ha och datavana, om du passar in, tveka inte sök i dag! Om Industrisupport Industrisupport startades 1999 och är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som idag har verksamhet och kontor på flera orter. Vi arbetar med åtskilliga yrkeskategorier både på kollektiv- och tjänstemannasidan. Genom vår värdegrund, affärsidé och vision skall vi vara en attraktiv arbetsgivare för duktiga medarbetare och därigenom vara kundernas förstaval när de väljer samarbetspartner i rekryterings- och bemanningsfrågor. Det är viktigt för oss att du mår bra och känner dig trygg, vilket innebär att vi har kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård och friskvårdsbidrag.
Företag: Industrisupport Värmland AB
Ort: Arvika
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Lagerpersonal sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Lagerpersonal sökes!

Ekonomiassistent till Vänerförvaltning AB
Är du ekonom och redo att anta din nästa utmaning? Vill du ha ett arbete med varierande arbetsuppgifter? Är du driven och nyfiken? Adecco söker nu en ekonomiassistent till Vänerförvaltning AB i Karlstad. Är det du? Sök redan idag! Om tjänsten Som ekonomiassistent hos Vänerförvaltning AB kommer du i första hand arbeta med fokus på leverantörsreskontra men du kommer också få hjälpa till med hyresreskontran. Arbetet kommer också att innehålla kontakt med deras kunder och andra ekonomiadministrativa arbetsuppgifter såsom bokföring. I din roll som ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Hantering av leverantörsreskontra - Ekonomisupport - Ekonomiadministrativa arbetsuppgifter Om dig Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi. Har du erfarenhet av bokföring är det meriterande. Vidare ser vi att du är en lugn och trygg person som är ordningsam och arbetar strukturerat. Du är social, har god samarbetsförmåga och är serviceminded. Du har ett problemlösande förhållningssätt till dina arbetsuppgifter och klarar att arbeta under stressiga förhållanden när arbetet kräver det. Viktigt för tjänsten är: - Relevant eftergymnasial utbildning - God servicekänsla - God datavana Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Om Vänerfövaltning AB Vänerförvaltning är ett bostadsrätts- och fastighetsförvaltningsbolag med säte i Karlstad som för närvarande förvaltar cirka 170 objekt och runt 6000 lägenheter. Vänerförvaltning har lång erfarenhet av fastighetsförvaltning och har funnits sedan 1976. Hos oss möter du engagerad och kunnig personal och vi strävar alltid efter långsiktiga kundrelationer, flera av våra kunder har varit med sedan starten 1976. Tack vare vår långa erfarenhet i branschen har vi upparbetat goda kontakter med exempelvis revisorer, banker, leverantörer och konsulter inom olika områden. Det smarta webbverktyget Webbhero har vidgat gränserna för förvaltningsuppdragen och våra kunder finns nu spridda i hela landet, majoriteten finns dock Värmland. Om Adecco Tjänsten som ekonomiassistent är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos vår kund. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Om anställningen Tjänsten som ekonomiassistent är ett konsultuppdrag med tillträde 1 oktober 2018. Uppdraget är tillsvidare. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. För rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning direkt hos kunden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Om ansökan Tjänsten har start 1 oktober 2018. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". 1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. 2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. 3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Michaela Bissman via michaela.bissman@adecco.se. Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10. Välkommen med din ansökan! Sökord Ekonomiassistent, ekonomi, ekonomijobb, Adecco, Karlstad, Vänerförvaltning AB
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Karlstad
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till Vänerförvaltning AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till Vänerförvaltning AB


Sök lediga jobb Finsktalande innesäljare inom IT

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se