Finsktalande innes��ljare inom IT jobb - lediga jobb

Finsktalande innes��ljare inom IT jobb Finsktalande innes��ljare inom IT jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Finsktalande innes��ljare inom IT. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Finsktalande innes��ljare inom IT. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. SJ IT söker två Utvcklare som är intresserad av tåg branscen- Stockholm

  2. Projektledare/utbildningskoordinator till FAR Akademi- Stockholm

  3. Dutch speaking telemarketer for meritorious project- Solna

  4. Sjuksköterskor Natt, Almens äldreboende, Järfälla.- Stockholm

  5. Undersköterska för omgående timanställning!- Stockholm

  6. Tele2 söker medarbetare för implementation av ny mobilväxel- Stockholm

  7. Extrajobb som barnpassare i Djursholm- Danderyd

  8. Förskollärare 100% till förskoleklass- Lidingö

  9. Regionchef- Solna

  10. Serviceadministratör med faktureringskunskaper- Stockholm


Mer beskrivning

SJ IT söker två Utvcklare som är intresserad av tåg branscen
Vill du vara med på resan mot ett nytt och modernt SJ IT? Vår utmaning, en stabilare, effektivare och billigare leverans! SJs IT-stöd håller på att transformeras från ett diversifierat ”best-of-breed” till ett integrerat systemlandskap baserat på ett antal strategiska plattformar uppdelat på 14 systemområden. SJs framtida IT-stöd kommer att vara ”state-of-the-art” när det gäller de systemområden som stödjer vår konkurrenskraft (kund-, planering- och produktionssystem samt IT ombord) och stödsystemen ska vara hypereffektiva byggda på best-practice och standardsystem. Denna satsning kommer drastiskt sänka SJs operativa IT-kostnader. Men för att nå dit – och för att fortsatt kunna ligga i framkant på valda system behöver vi bygga en ytterst effektiv kompetens- och beställarorganisation. I likhet med vår IT-strategi bygger vi även denna efter ”best-practice” baserat på ITIL 3. SJ ITs Operating Model bestående av 4 enheter – Verksamhetsrelationer, Strategi & Arkitektur, Projekt & Utveckling samt Drift & Förvaltning. För att lyckas med detta behöver vi nu utöka vårt team med ytterligare erfarna, engagerade och drivande systemområdesansvariga. Rollen som systemområdesansvarig är en av de viktigaste rollerna på SJ IT och innehåller ett brett ansvar med krav på hög kompetens inom systemområdet. Xpider är SJs interna trafikinformationssystem och som är egen utvecklat system för SJ. Tiden har nu kommit då teamet behöver att utvidgas med två st systemutvecklare. Rollen som Utvecklare för produkten Xpider innebär att du har ett nära samarbete med Objektförvaltaren i verksamheten och tillsammans skall ni samverka i att definiera, utveckla och genomföra förändringar. Du får vara med i såväl tekniska som applikationsmässig utveckling inom systemområdet för drift och förvaltning. För oss är det viktigt att du har en teknisk bakgrund och att du har goda kunskaper i HTLM , My SQL samt Pearl. Teamet består i dag av tre personer och där entreprenörskapet är mycket tydligt och viktigt. Det är därför viktigt att även du drivs av entreprenörskap samt att du är kreativ och tycker om att arbeta i ett team. Du är en person som är en tydlig teamspelare med vilja och förmåga att engagera och samarbeta. Du är positiv, målmedveten och innehar en personlig mognad och integritet. Vi tror på ditt stora engagemang, entusiasm i att utveckla lösningar och att jobba i projekt. Vi vill att du på ett positivt sätt och med en målmedveten och analytisk drivkraft skall skapa och utveckla den här rollen. Du har akademisk utbildning gärna Datateknik eller Systemvetenskap eller relevant arbetslivserfarenhet. Vill du anta utmaningen? Välkommen med din ansökan! Anställningsformen är en tillsvidareanställning på heltid med placering på HK i centrala Stockholm Ansökan och upplysningar I denna rekrytering samarbetar SJ IT med Experis IT. Frågor om tjänsten besvaras av Susanne Bostam Edin, senior rekryteringskonsult på Experis IT, telefonnummer 08 – 508 954 63. Du söker ovan nämnda tjänst genom att registrera ditt CV på www.experis.se Urval och intervjuer kommer att ske löpande så det är bra om du skickar in din ansökan snarast
Företag: Experis IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga SJ IT söker två Utvcklare som är intresserad av tåg branscen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SJ IT söker två Utvcklare som är intresserad av tåg branscen

Projektledare/utbildningskoordinator till FAR Akademi
Trivs du i en utåtriktad roll? Drivs du av ordning och struktur? Är du lösningsorienterad, flexibel och har fallenhet för att arbeta både högt som lågt? Då är du välkommen att söka denna tjänst. Du får möjlighet att ingå i ett företag med engagerade medarbetare med specialistkompetens inom ekonomi och redovisning. Om företaget FAR Akademi är dotterbolag till Far, branschorganisation för revisorer och rådgivare. Vi är marknadsledande inom utbildning för ekonomer och har ett hundratal utbildningar inom revision, redovisning, skatt, ekonomistyrning och controlling. Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.farakademi.se Gruppen består av 6 projektledare. Samtliga anställda i gruppen arbetar med utbildningskoordination. Vi är ett glatt och hjälpsamt gäng, som arbetar hårt med egna utbildningsområden och innehar en stor portion av laganda. Nu söker vi en projektledare för våra lokala utbildningar. Arbetsuppgifter Som projektledare för vår lokala verksamhet har du helhetsansvar från ax till limpa för dessa utbildningar. Helhetsansvar för hela processen innebär allt från idé och planering tillsammans med våra specialister till uppföljning i samråd med övriga medarbetare. Dina arbetsuppgifter innefattar: -       Att ha en koordinerande roll med daglig kontakt med ambassadörer, medlemmar och kunder. -       Bokning av föreläsare och kurslokaler för respektive kurs. -       Vara delaktig i budgetarbete kring varje kurstillfälle. -       Hantera olika utskick i form av kursinbjudningar, deltagarlistor, kursutvärderingar samt sammanställning av dessa. Vem är du? Vi tror att du är gymnasieutbildad och det är meriterande om du har läst en ekonomisk inriktning. Du har minst 3 års erfarenhet av administrativt arbete eller från annat relevant arbete, till exempel från utbildningsverksamhet eller ekonomiområdet. Det är viktigt att du har datavana och erfarenhet av att arbeta i affärssystem och Excel. För denna roll söker vi dig som kan arbeta med ansvar för både helhet och detaljer. Det är viktigt att du är strukturerad och drivande men också nyfiken, lyhörd och eftertänksam. Du har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Vi söker dig som är trygg i dig själv och din förmåga. Du har förmåga att föra fram din talan på ett nyanserat sätt. För att klara av rollen krävs det en stor portion av lyhördhet och förmåga att skapa förtroende hos kunder, specialister och samarbetspartners. Ansökan I denna rekrytering samarbetar FAR Akademi med First Reserve. Ansök snarast då urval och intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdatum är 2013-08-08. Tjänsten är ett års visstidsanställning. För rätt person finns det stora möjligheter att tjänsten övergår till en tillsvidareanställning. Frågor om tjänsten besvaras av ansvarig rekryteringskonsult, Pouneh Sahlin på tfn 08-705 80 65 eller Johanna Östeberg på tfn: 08-705 80 61. Vi kommer ha begränsad möjlighet att svara på frågor under vissa sommarveckor. Välkommen med din ansökan!
Företag: First Reserve AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare/utbildningskoordinator till FAR Akademi jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare/utbildningskoordinator till FAR Akademi

Dutch speaking telemarketer for meritorious project
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: This is an external Telemarketing company based close to central Stockholm (Solna) You will be working in an open landscape with ten others under a project manager. The company has been working in Telemarketing since 1992 and is a reputable partner in their field. You will work for a multinational company in a meritorious role, targeting the largest companies in Holland. Arbetsuppgifter: This is a telemarketing opportunity for a Dutch speaking person. You will make outgoing calls to the 1000 largest Dutch companies contacting the CIOs. This project is regarding a round-table discussion on cloud computing during a high-end dinner. Profil: - Fluent in Dutch at a native level - Basic level of Swedish and English - Experience in B2B sales and telemarketing. - Experience in contacting and communicating with high-ranking decision makers, - Previous experience or understanding of cloud computing and mobility (meritorious) Personliga egenskaper Confident and friendly personality able to engage in conversation. Self-motivated and positive with a professional attitude. Övrig information: Start: around the 14th of August and continuing for approximately two weeks Location: Stockholm, Solna Pay: After agreement Contact: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: telemarketing, telesales, insales, sales, B2B, Dutch We recommend that you send in your application as soon as possible as we do a continuos selection of applicants.
Företag: Bravura
Ort: Solna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Dutch speaking telemarketer for meritorious project jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dutch speaking telemarketer for meritorious project

Sjuksköterskor Natt, Almens äldreboende, Järfälla.
Vi är 7000 medarbetare över hela Sverige som ger vård, omsorg och stöd och service till personer med funktionsnedsättning eller social problematik. Vi erbjuder också skola och äldreomsorg. Det gör oss till den ledande privata aktören i Sverige. Frösunda finns även i Norge. Vårt stöd är individuellt anpassat och präglas av lyhördhet för varje persons behov och önskemål. Genom en professionell företagskultur med starkt humanistiska värderingar attraherar vi de mest kompetenta och engagerade medarbetarna. Hela företaget är fokuserat på att ge varje kund högsta möjliga livskvalitet i form av trygghet, trivsel, personlig utveckling och självständighet under sin dag. Våra tjänster sorterar under Lagen om stöd och service (LSS), Socialförsäkringsbalken och Socialtjänstlagen (SoL). Frösunda Omsorg AB har funnits sedan 1994. Vi söker nu omgående timanställda sjuksköterskor till natten på Almen äldreboende. Ett boende med 40 platser för personer över 65 år i Järfälla. Frösunda ansvarar för driften sedan 2013-04-16. Vi söker dig som har adekvat högskoleutbildning som sjuksköterska, med erfarenhet av äldreomsorg. Det är av stor vikt att du är social, trygg och självständig samt har förmågan att förmedla trygghet gentemot våra kunder på boendet. Vi vill också att du är positiv, lösningsfokuserad och flexibel i ditt sociala bemötande. Vi erbjuder dig ett spännande och omväxlande arbete där du arbetar med kvalitet nära kunder och övriga medarbetare. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet samt att dina värderingar stämmer överens med företaget. Vi erbjuder: Ett utmanande, roligt och stimulerande arbete med möjlighet till personlig utveckling, utbildning och fortbildning. Arbete pågår för att starta upp ett nätverk för sjuksköterskorna inom Frösundas äldreomsorg. Tjänsten Kollektivavtal med individuell lönesättning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer kommer att ske löpande.
Företag: Frösunda LSS AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterskor Natt, Almens äldreboende, Järfälla. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterskor Natt, Almens äldreboende, Järfälla.

Undersköterska för omgående timanställning!
Stockholms Stad Enskede-Årsta-Vantör SDF Stureby VoB Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Stureby vård och omsorgsboende är ett välfungerande äldreboende som är byggt på 1930-talet och ligger i vacker parkmiljö i Enskede. Majoriteten av avdelningarna har demensinriktning. Alla fastigheter har renoverats under 1990- och 2000-talet. De inrymmer totalt 209 lägenheter fördelat på fem fastigheter. Totalt är cirka 220 personer anställda på Stureby VoB varav cirka 180 är vårdbiträden/undersköterskor. De flesta anställda har arbetat i verksamheten flera år och detta borgar för bred kunskap och för kontinuitet i verksamheten. Stureby är en utvecklingsinsriktad verksamhet och vi driver flera olika utvecklingsprojekt. Bland annat ett stort projekt tillsammans med Karolinska Institutet kring demensriktlinjer, handledning, studenter och forskning. Sedan hösten 2009 drivs verksamheten som en kommunal intraprenad vilket innebär att vi fortfarande är kommunala men har ett speciellt driftsavtal med Stockholms stad. 4 plats(er). Undersköterska Vi har behov omgående av timanställda usk/Vb! Vi söker ambitiösa undersköterskor som vill arbeta på ett utvecklingsorienterat och aktivt vård och omrogsboende! Brukarna på Stureby har ofta multipla svårigheter i form av flera diagnoser såsom demens, diabetes, hjärtsjukdom m.m. Vi lägger väldigt mycket fokus på dagliga aktiviteter, utflykter och socialt innehåll. Kan du spela, sjunga eller har andra talanger som kan vara till glädje för de äldre så är det en merit! Hos oss arbetar man med sina kollegor i mindre grupper om 9 brukare per grupp. Detta är för att skapa kontinuitet, trivsel och för att underlätta för en trevlig social samvaro och kulturella aktiviteter. Det finns alltid sjuksköterskor i tjänst, dygnet runt. Sjuksköterskorna fungerar som arbetsledare i omvårdnadsarbetet. Hos oss arbetar man i team kring brukaren och har en tät samverkan mellan usk/vb, ssk, sjukgymnast, arbetsterapeut, aktivitetsledare och chefer. Du kommer att arbeta i en verksamhet med högt ställda krav och med ambitiösa mål men också med mycket eget ansvar och möjlighet till inflytande i arbetet. Vi söker dig med ambitioner och som vill vara med utveckla den somatiska vården och vården för demenssjuka på Stureby vård och omsorgsboende. Vi vill att du har ett genuint intresse för äldrevård, att du är ansvarstagande, initiativrik och tycker om att arbeta både i samspel med andra och självständigt. Det är viktigt att du fungerar lika bra i samarbetet med andra funktioner såsom sjuksköterskor, rehab.personal och chefer. Eftersom vi för all lagstadgad dokumentation i vårt datajournalsystem är det ett absolut krav att du har goda datakunskaper i windowsmiljö. Om du har dokumentationsvana från ParaSol är det en merit, annars vill vi att du lär du dig vårt journalsystem på plats. Vi arbetar med ett läkemedelssystem som heter APODOS. Alla usk/vb på Stureby VoB har en delegering på att få överlämna läkemedel. Vi vill att du skall ha erfarenhet av att ha haft läkemedelsdelegering och att du vill/är intresserad av att prövas för att få det hos oss också. Dag/kvälls- eller nattschema. Månadslön för månadsvikarier innevarande månad. Timanställda får lön månaden efter arbetad månad. Tillgång till gym. Löneform: Timlön. Tim- eller månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Minst 3 års erfarenhet. Varaktighet: 11 dagar - 3 månader. Sommarvikariat. Arbetstid: Skift. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Biträdande enhetschef Anette Glennstål,08-508 14 452 Anders Broberg, Verksamhetschef, 08-508 16 150, 076-12 16 150, anders.-.broberg@stockholm.se Eva Becker-Rosengren, Kommunal, 076-825 43 04 (facklig) Tillträde: 2013-07-30. Timanställning och/eller vikariat under sommaren.
Företag: Stockholms stad; Stureby VoB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Undersköterska för omgående timanställning! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Undersköterska för omgående timanställning!

Tele2 söker medarbetare för implementation av ny mobilväxel
2Complete AB Om 2Complete Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget Tele2 är en av Europas snabbast växande telekomoperatör och vi erbjuder alltid våra kunder vad de behöver till ett lägre pris. Vi har 15 miljoner kunder i 10 länder. Tele2 erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. Ända sedan Jan Stenbeck grundade Tele2 1993 har bolaget varit en tuff utmanare till de gamla statliga monopolen och andra etablerade spelare. Network Operation arbetar med att planera, utveckla och implementera nya tekniker inom tele- och datakommunikation i vårt internationella nätverk. Enheten handhar även drift, underhåll och övervakning av infrastrukturer samt utveckling av våra IT-system. Avdelningen Business Customer Delivery ansvarar för att planera och implementera Tele2 Sveriges företagskunder för mobil-, fast- och datatjänster. Avdelningen består av ca 70 personer organiserade i 4 grupper där varje grupp leds av en gruppchef. Gruppen Customer Delivery Management inom Business Customer Delivery söker nu en Customer Delivery Manager. Gruppen implementerar och registrerar Tele2:s största företagskunder och du kommer arbeta med tjänsterna fast telefoni, mobil telefoni samt datanät. Dina arbetsuppgifter Tele2 söker dig som brinner för att leverera bra service. Du kommer främst att arbeta med uppstarten av T2 växeln. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara: • Kontakt med kund via telefon och mail för att samla in, för implementationen, nödvändig kunddata • Förklara för kunden vilka val kunden kan göra i tjänsten T2 Växel • Förklara för kunden hur tjänsten fungerar tekniskt • Bestämma driftsdatum med kunden • Beställa portering för kundens abonnemang • Förbereda implementation för tjänsten i flera olika T2 baserade system • Kontinuerlig kontakt med kunden fram till implementationsdagen I tjänsten ingår mycket kundkontakt där man på en teknisk nivå ska förklara för kunden hur tjänsten fungerar samt samla in kunddata. Kontakterna sker i första skedet via telefon för att övergå i mailkontakt. Kunddata samlas i en excel-fil som ligger till grund för programmering i Telepo. Din profil Vi tror att du kommer att behöva följande erfarenhet för att lyckas i tjänsten T2 Växel. Du har erfarenhet av: • Telekombranschen – tidigare arbetat med mobilväxlar - teknik och implemenation • Goda excelkunskaper • Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift • Mycket högt kvalitetfokus och att sätter kunden främst • Erfarenhet av kundkommunikation i tal och skrift • Förstår och lever efter våra värderingar Meriterande: • Kunskap om Telepo - plattformen • Kunskap om mobila växlar • Kunskap mobiltelefoni • Kunskap kring porteringshantering • Erfarenhet av Tele2 system Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot att höra av dig!
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Tele2 söker medarbetare för implementation av ny mobilväxel jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tele2 söker medarbetare för implementation av ny mobilväxel

Extrajobb som barnpassare i Djursholm
Hemfrid är Sveriges största leverantör av hushållstjänster. Vi erbjuder städning, barn- passning, hantverkstjänster och många andra tjänster som underlättar vardagen för våra kunder. Vi arbetar utifrån våra värderingar Kvalitet, Service och Ansvar. Hemfrid har drygt 1 300 medarbetare från hela världen. Huvudkontoret ligger i Stockholm med regionkontor i Göteborg, Malmö, Västerås och Uppsala. Vi söker nu en ansvarsfull barnpassare till en familj i Djursholm för arbete 1-3 dagar/vecka mellan ca kl. 15.30-18.30. Om du endast kan jobba en dag per vecka kommer det vara onsdag eller torsdag, men om du kan arbeta fler dagar kommer det även vara måndag och tisdag. Uppdraget startar 26 augusti 2013 och fortsätter därefter att löpa tills vidare. Detta är med andra ord ett perfekt extrajobb för dig som planerar att studera eller ha annat deltidsjobb till hösten. I arbetsuppgifterna ingår främst hämtning från förskola/skola och barnpassning av familjens två barn, i åldrarna 3 och 6 år samt lättare matlagning till barnen. Vi ser gärna att du har erfarenhet av barnpassning eller utbildning inom området barn. Dagarna hos familjen kan ändras så det är viktigt att du är flexibel och gärna kan arbeta extra vid behov. Vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt och i privata hem. På sikt kanske du är intresserad av att vidareutvecklas inom serviceyrket och vårt företag. Som person bör du vara: *Självständig *Ansvarsfull *Serviceinriktad *Noggrann *Flexibel *Ha erfarenhet av barn Detta kan vara ett jobb för dig som studerar eller söker en extra inkomstkälla. Det är också bra om du har tydliga planer för den närmaste framtiden så att det framgår att du är intresserad av att behålla detta extrajobb under en längre period. Givetvis går detta uppdrag att kombinera med andra uppdrag som Hemfrid har. Vill du få mer information om företaget så kan du besöka vår hemsida www.hemfrid.se Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Hemfrid
Ort: Danderyd
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Extrajobb som barnpassare i Djursholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrajobb som barnpassare i Djursholm

Förskollärare 100% till förskoleklass
Detta söker vi: Vi söker dig som ser fördelarna med att arbeta i arbetslag, ser varje barn utifån deras förutsättningar, som delar med dig av din glädje när du lyckats få barnen att utvecklas och tagit steg de annars bara drömt om. Som hjälper varje unik elev att få lyckas och känna glädje samtidigt som du utmanar och med ditt pedagogiska förhållningssätt förljer barnens process.  Det är viktgt för dig att vara i en miljö där både du och dina kollegor trivs och blir respekterade. Du är tydlig med vad du vill samtidigt som du är ödmjuk inför andras åsikter. Du gillar att komma med nya ideer och våga tänka om och tänka nytt i kombination med att alltid sätta barnet i centrum. Det viktiga är inte att du kan allt från början utan att du vill och vågar utvecklas som pedagog. Våra elever är kreativa och ställer höga krav på sina pedagoger. De är verbala och övade i att argumentera, så dina lektioner behöver vara genomtänkta och kännas meningsfulla Du är utbildad förskollärare alt lärarutbildad. Vi erbjuder: Vi erjuder en tjänst på 100% i förskoleklass där du följer barnens utveckling i vardagen. Hos oss får du arbeta i inarbetatde arbetslag där glädje och högt till tak är ledord. Vi hjälper och stöttar varandra, utmanar och på så vis utecklas vi. Våra lektioner/arbetspass är långa och sammanhängande, vilket gör att du har två grupper på en dag. Du lär känna eleverna, kan tilllåta dem vara i en arbetsprocess utan att avbryta samt att du slipper springa mellan olika grupper på en dag. Vi bryr oss om varandra och får ofta höra från besökare att vi har en mycket trevlig miljö och stämmning.  För att förstå vad vi menar vill vi att du kommer och träffar oss. Men först får du skicka in ditt cv och personliga brev.   Vill du veta mer om oss? Om du vill veta mer om Vittra Lidingö kan du gå in på vår hemsida, www.vittra.se. Vi har också en rekryteringsfilm ”Att jobba för Vittraskolorna” som du hittar på www.youtube.com/vittrakanalen. Låter detta intressant? Du söker tjänsten genom att klicka på nedanstående länk. Vi tar ej emot ansökningar via post eller mail. Var vänlig ansök snarast då tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. Om du har frågar angående tjänsten är du välkommen att kontakta rektor Ole Hass på ole.hass@vittra.se. Välkommen med din ansökan! Vittra grundades 1993 och är idag ett av Sveriges ledande friskoleföretag med drygt 30 förskolor, grundskolor och gymnasieskolor runt om i landet. Vittra är ett värderingsstyrt företag med en bärande idé om att bidra till ökade livschanser genom utbildning och lärande. Vår pedagogiska riktning utgår från samspelet mellan individ och gemenskap. Vittra ingår i Academedia.
Företag: Vittra för- och grundskolor
Ort: Lidingö
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Förskollärare 100% till förskoleklass jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskollärare 100% till förskoleklass

Regionchef
Svensk Autorekrytering AB Om företaget Santander Consumer Bank tillhör Grupo Santander, en av världens största och mest stabila bankkoncerner. 2012 utnämndes Banco Santander till världens bästa bank av den ledande bank- och finanstidskriften Euromoney. I Sverige har vi sedan starten år 2000 vuxit till att vara bland de ledande aktörerna på marknaden för fordonsfinansiering, med tilläggsprodukter som låneskydd, försäkring och garanti. Vi samarbetar med flera ledande biltillverkare och cirka 450 bil- och fritidsåterförsäljare i hela landet. Nyligen utökade vi vår produktportfölj till att även omfatta privatlån. De flesta av våra drygt 90 anställda arbetar på kontoret i Solna utanför Stockholm. Till vår verksamhet med fordonsfinansiering söker vi nu till nu en engagerad och driven Regionchef Dina arbetsuppgifter Som regionchef hos oss ansvarar du för din egen region och bearbetar både auktoriserade bilåterförsäljare inom ett av våra generalagentssamarbeten och den fria bilmarknaden. Du har eget budgetansvar och driver försäljningen av våra finansieringslösningar inom ditt distrikt. Detta gör du genom att planera budget och mål tillsammans med våra återförsäljare och du hjälper och stöttar dem sedan att uppfylla försäljningsmålen. Du arbetar med både nykundsbearbetning av återförsäljare som vi inte samarbetar med idag och med vidareutveckling av våra befintliga återförsäljare. I rollen samarbetar du bl.a. med vår Brand Manager, generalagentens regionchefer samt med vår Nordiska Captive organisation. Tjänsten innebär ett regionsansvar för distrikt Mellansverige med bas i Stockholm och rollen innebär därför resor och vissa övernattningar. Din profil Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av försäljning av bilfinansieringstjänster och därmed har god kännedom och kunskap om bilfinansiering. Du är van att arbeta mot bilåterförsäljare och har god förhandlingsvana. Alternativt har du en bakgrund från bilimportörsledet eller har erfarenhet av uppsökande försäljning hos en bilåterförsäljare. Vidare behärskar du svenska flytande i tal och skrift och känner dig även bekväm på engelska. Du har också god vana av att arbeta i MS Office och har kunskaper i ekonomi. Som person är du en driven och tävlingsinriktad säljare, som triggas av att prestera. Du är också affärsmässig och gillar att arbeta med siffror. Vidare är du en lösningsorienterad, uthållig och trivs i en självständig roll. Du är självklart en förtroendeingivande och social person och liksom oss trivs du i, och är mycket intresserad av, bilbranschen. Vi erbjuder… • Utmanade position med frihet och ansvar • Öppet och prestigelöst klimat • Plats hos en av världens största och starkaste banker I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor om tjänsten och processen besvaras av rekryteringskonsult Susanna Haglund på 08-555 36 257. Ansöker gör du senast 31 augusti men intervjuer kan komma att ske löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!
Företag: Svensk Autorekrytering AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Regionchef jobb, Regionchef Solna, Regionchef Svensk Autorekrytering AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Regionchef

Serviceadministratör med faktureringskunskaper
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som Serviceadministratör kommer du att tillhöra administrationsavdelningen och ansvara för administration och fakturering avseende serviceverksamheten tillsammans med en ytterligare medarbetare i samma roll. Du kommer att vara en central del av företagets serviceverksamhet och ha daglig kontakt med ett stort antal medarbetare, kunder och leverantörer. Specifika arbetsuppgifter i rollen innebär att sköta: - Underhåll och uppdatering av kundregister - Registrering av kundorder - Hantera inkassoärenden i samarbete med ekonomiavdelningen - Utföra daglig fakturering avseende serviceverksameheten - Beställningar av elarbeten - Adminstrativa arbetsuppgifter av varierad karaktär Du kommer även att agera intern support till säljare och servicetekniker Din profil För att lyckas i denna tjänst har du tidigare erfarenhet från fakturering och har grundläggande kunskaper inom ekonomi. Vidare har du god kännedom om de administrativa rutinerna för order och en mycket god datorvana. Personliga egenskaper: Som person är du ansvarstagande, noggrann, serviceinriktad, flexibel, initiativrik och tycker om att lösa problem som kan uppstå. Utöver det har du ett strukturerat arbetssätt, en god samarbetsförmåga och eget initiativtagande. Arbetets omfattning: Start så snart som möjligt. Heltid, kontorstider. Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd på Brainpeople och arbeta på uppdrag ute hos en av våra kunder. Ambitionen för detta uppdrag är att du efter 6 månader ska få en anställning hos vår kund. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Jessica Bauer på jessica.bauer@brainpeople.se Om företaget Vår kund tillhör en av de ledande leverantörer av räddningsmaterial och brandskydd. De erbjuder även service av kvalitetsprodukter samt underhåll, utbildning, riskbesiktning och dokumentation. De sitter i lokaler i södra Stockholm. Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Serviceadministratör med faktureringskunskaper jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Serviceadministratör med faktureringskunskaper


Sök lediga jobb Finsktalande innes��ljare inom IT

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se