Flyktinghandläggare Boxholm jobb - lediga jobb

Flyktinghandläggare Boxholm jobb Flyktinghandläggare Boxholm jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Flyktinghandläggare Boxholm. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Flyktinghandläggare Boxholm. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Sjuksköterskor- Stockholm

  2. Projektledare inom cellterapi- Stockholm

  3. Junior Account Manager till Basware- Stockholm

  4. Vill du bekämpa fattigdom? Jobba för ActionAid!- Stockholm

  5. Kundtjänstmedarbetare sökes till Fastighetsbolag i Stockholm- Stockholm

  6. Receptionist för uppdrag på halvtid- Stockholm

  7. 1:e Kock- Stockholm

  8. Vi söker en biträdande jurist till affärsjuridisk advokatbyrå i Stockholm- Stockholm

  9. Utvecklare (Java/C++/C) med erfarenhet av data- och telekom- Stockholm

  10. Live in barnflicka till sportig familj i London- Stockholm


Mer beskrivning

Sjuksköterskor
vårdavdelning Q80 Vi stärker upp bemanningen! Välkommen till ett spännande och utvecklande arbete på avdelning Q80, Astrid Lindgrens Barnsjukhus i Solna! Vi vårdar barn i åldern 0-18 år som insjuknat akut, medicinskt eller kirurgiskt och är i behov av några få dagars sjukhusvård. Vi vårdar företrädesvis barn med olika infektioner men är alltid beredda att ta emot barn från andra specialiteter. Vårt engagemang och professionella bemötande av patienter, familjer och arbetskamrater skapar en bra laganda och atmosfär. Vi är måna om att ta vara på våra kollegors kunskaper och att lära av varandra. Våra ledord är kompetens och hjärta. Arbetsuppgifter: Sedvanliga sjuksköterskeuppgifter på en vårdavdelning för barn. Som sjuksköterska är du med och vidareutvecklar vården på avdelningen och arbetet bjuder på stor omväxling avseende svårighetsgrad, innehåll och tempo. Vi arbetar enligt PNV (Patient Närmre Vård), flödesarbete och CRM (säkert teamarbete) och vårt multiprofessionella team har det sjuka barnet med familj i centrum. Kvalifikationer: Legitimerad sjuksköterska med vidareutbildning i hälso- och sjukvård för barn och ungdom, alternativt sjuksköterska med erfarenhet från barn- eller akutsjukvård. Minst två års yrkeserfarenhet. Vana att hantera medicinskteknisk utrustning. Personliga egenskaper: Vi söker dig som vill arbeta i vår stimulerande och utvecklande barnsjukvård, som trivs med att den ena dagen inte är den andra lik och att lösa de utmaningar som uppkommer. Du arbetar tillsammans med erfarna och engagerade kollegor på en mycket välfungerande avdelning. Erfarenhet från barnsjukvård är mycket meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterskor jobb, Sjuksköterskor Stockholm, Sjuksköterskor Karolinska Universitetssjukhuset
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterskor

Projektledare inom cellterapi
Innovationsplatsen Projektledare sökes till projektet "Effektiva processer för storskalig cellproduktion för klinisk användning". Karolinska Universitetssjukhuset är ett av Nordens största universitetssjukhus där vård, forskning och utbildning är viktiga delar i arbetet för att förlänga och förbättra människors liv. Av Karolinska Institutets forskning och utbildning sker två tredjedelar i sjukhusets verksamhet. Utveckling och Innovation är en central stab vid Karolinska Universitetssjukhuset där verksamheterna Innovationsplatsen, CAMST, Medicinsk Teknik samt E-hälsa och strategisk IT ingår. Innovationsplatsen har i uppdrag att stötta och samarbeta med sjukhusets kliniker genom att skapa en gemensam inkörsport till sjukhuset för medicinteknisk industri samt att etablera affärsmodeller för samarbeten med industri, akademi och näringsliv. Arbetsuppgifter: Karolinska Universitetssjukhuset söker en projektledare inom programmet Cellterapi - från idé till offentlig sjukvård. Programmet som är finansierat av såväl sjukhuset som Vinnova och privata bolag omfattar olika projekt med inriktning på utveckling av såväl tekniska som organisatoriska lösningar som kan påskynda och effektivisera implementering av cellterapier i offentlig sjukvård. I programmet ingår partners från sjukhuset, akademin och olika företag som utvecklar lösningar inom cellproduktion, leverans av celler, cellbehandling, regelverk, logistik, ekonomi och hälsoekonomi. Syftet är att stödja utveckling av klinisk forskning och innovationer inom cellterapi och förankra detta i den kliniska miljön för att kunna möta behoven i dagens och framtidens sjukvård. I arbetsuppgifterna ingår att leda ett eller flera av de interna samarbetsprojekt som startas upp inom området cellterapi med speciellt fokus på effektiva redskap och processer för cellproduktion, leverans och behandling. I delprojektet "Effektiva processer för storskalig cellproduktion för klinisk användning" arbetar cirka 15 personer från sjukhuset, Karolinska Institutet och ett företag gemensamt med att ta fram en process för att odla T-celler i stor skala enligt de höga kvalitetskrav som ställs enligt GMP. Kliniska prövningar av cellerna ingår inte i projektet men planeras separat. Som projektledare kommer du att leda delprojektet men kommer även ansvara för uppgifter inom programmet, till exempel intern och extern kommunikation. Du kommer att rapportera till och stödja programledaren för cellterapiprogrammet. Kvalifikationer: Du har erfarenhet av att leda långsiktiga projekt och gärna av arbete i en vårdorganisation. Förmodligen har du kännedom om eller erfarenhet av organisatoriska lösningar inom forskning eller vård. Tidigare erfarenhet från forskning är ett krav och erfarenhet från näringslivet är meriterande liksom tidigare arbete med, eller intresse för, kommunikation. Du behärskar flytande engelska i såväl tal som skrift. Personliga egenskaper: Du är strukturerad och noggrann med förmåga att hantera flera saker samtidigt. Du är en lagspelare som kan gå in i och ur olika roller och arbetsuppgifter. Du kan arbeta självständigt och är van att ta ansvar och leda ett arbete. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare inom cellterapi jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare inom cellterapi

Junior Account Manager till Basware
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Bravura söker en junior Account Manager till Baswares kontor i Bromma, Stockholm. Företaget är en global marknadsledande leverantör för automatisering av processer från inköp till betalning. Basware bildades 1985 och är sedan 2000 noterat på Helsingforsbörsen. Företaget har totalt 1400 anställda i 10 länder varav 50 är anställda i Sverige. Företaget befinner sig i en expansiv fas och söker nu en ny talang till deras försäljningsteam. Arbetsuppgifter: Som junior Account Manager kommer du främst arbeta med prospektering och nykundsbearbetning inom nya branscher och du arbetar mot att möta företagets säljmål. Ansvarsområden innefattar att identifiera och kontakta företag inom bestämda affärsområden. Du arbetar självständigt och är självgående och till din hjälp har du organisationsens marknad-, pre-sales- och serviceavdelningar. Din närmsta chef finns på kontoret i Finland. Profil: - Examen i företagsekonomi eller datateknik ellerandra relevanta områden. - Erfarenhet av B2B försäljning per telefon med dokumenterat goda resultat. - Förståelse för fakturahantering (meriterande) - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Personliga egenskaper Du gillar att använda telefonen som verktyg och är inte rädd för cold-calls. Du är en duktig kommunikatör och har god social kompetens. Vidare har du en stark tävlingsinstinkt, god förståelse för försäljning och en stark förhandlingsteknik där du kan se och förverkliga kundens behov. Du är helt självgående och trivs med att ta stort eget ansvar. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-400 240 50 Sökord: AM, Account Manager, sälj, säljare, försäljning, Data, IT Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Junior Account Manager till Basware jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior Account Manager till Basware

Vill du bekämpa fattigdom? Jobba för ActionAid!
ActionAid är en internationell hjälp- och kampanjorganisation som har funnits i över 40 år och som idag har verksamhet i 47 länder. Vi utgår ifrån ett människorättsperspektiv och tror på en värld där alla människor får tillgång till utbildning, rent vatten, mat och sjukvård. Genom våra olika projekt så hjälper vi varje år miljontals utsatta människor i utvecklingsländer att få ett bättre liv. Ibland handlar det om något så enkelt som att ge dem frön så att de kan odla sin egen mat, ibland handlar det om att bygga skolor, ibland handlar det om att hjälpa människor att organisera sig och tillsammans kräva sina rättigheter från makthavare. Detta arbete är endast möjligt tack vare det stöd vi får från privatpersoner runt om i världen som frivilligt väljer att vara med och bidra till vårt arbete. Och enda sättet för oss att få fler privatpersoner att vilja ge sitt stöd är att aktivt söka upp dem, informera om vad ActionAid gör, visa hur de pengar de ger verkligen gör en skillnad, och be dem att gå med som givare. Vi erbjuder dig... Chansen att bli en del av ActionAid:s arbete och göra en insats för mänskliga rättigheter genom att jobba som insamlare! Dina arbetsuppgifter blir att aktivt värva nya faddrar och givare till ActionAid på gator och torg. Som insamlare får du en direkt inblick i arbetet på ActionAid:s svenska huvudkontor, och kontinuerlig fortbildning i ActionAid:s arbete, samt i retorik och värvningsteknik. Insamlare jobbar alltid tillsammans i grupper om två-fem personer. Jobbet är på dagtid, måndag till fredag, och du arbetar sammanlagt 31 timmar i veckan. Vi erbjuder dig en fast timlön på 140 kronor i timmen inkl. semesterersättning. Om du är duktig så finns det goda möjligheter att snabbt avancera till gruppledare. Då ökar lönen till 150 kronor i timmen och arbetstiden till 37 timmar i veckan. Vi söker dig som har... Ett brinnande intresse för mänskliga rättigheter/utvecklingsfrågor eller dig som är intresserad av att lära dig mer.  Viktigt är att du har en ihärdig och social personlighet och en stark vilja att lyckas.  För att kunna jobba som insamlare måste du kunna uttrycka dig väl i tal på svenska och du måste vara minst 18 år. Alla våra insamlare får gå en utbildning innan de börjar jobba. För frågor om arbetet, kontakta projektledare Sebastian Rushworth på sebastian.rushworth@actionaid.org
Företag: ActionAid Sverige
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du bekämpa fattigdom? Jobba för ActionAid! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du bekämpa fattigdom? Jobba för ActionAid!

Kundtjänstmedarbetare sökes till Fastighetsbolag i Stockholm
Kundtjänstmedarbetare sökes till Fastighetsbolag i Stockholm Är Du en serviceinriktad person som söker efter nya utmaningar? Just nu söker vi kundtjänstmedarbetare för ett längre heltidsuppdrag med start i början av augusti. Som konsult hos Bemannia får Du chans att skapa ett bredare kontaktnätverk, bredda din kompetens och prova på nya utmaningar som stärker din konkurrenskraft på arbetsmarknaden. En kreativ arbetsplats för Dig med stora möjligheter. Om kunden: Kunden är ett fastighetsbolag i Stockholmsområdet som totalt äger och förvaltar 130 fastigheter. Målgruppen är till största del senior-, trygghets- och studentboenden. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta i företagets kundtjänst där du kommer att ta emot felanmälningar samt besvara allmänhetens frågor om boende, boendeköer etc. Du kommer vidare att ta emot beställningar av tilläggstjänster såsom städning, enklare inrednings och byggnationer. Du kommer dagligen ha kontakt med entreprenad, förvaltare och övriga anställda på företaget. Dina kvalifikationer - Du har tidigare har arbetat med kundtjänst och service - Gymnasium eller likvärdig utbildning - Goda kunskaper i svenska - Goda datakunskaper då du kommer arbeta i ett flertal system - B-körkort är meriterande - Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av yrket, då gärna inom fastighetsbranschen - Det är mycket meriterande om du talar och skriver Finska Personliga egenskaper: Som person är Du trevlig, pigg och glad och framförallt serviceinriktad. Du är också noggrann, flexibel och självgående. Du bör vara en initiativrik och en engagerad person som tycker om struktur, ordning och reda. Samtidigt är det viktigt att Du är lyhörd och har lätt för att samarbeta och att skapa goda relationer. Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Så här söker du: Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar. Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Kundtjänstmedarbetare till fastighetsbolag, Stockholm" Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige. Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år. Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt! www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Företag: Bemannia Kontor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare sökes till Fastighetsbolag i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare sökes till Fastighetsbolag i Stockholm

Receptionist för uppdrag på halvtid
Uniflex Sverige AB Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat. Jobbeskrivning För en kunds räkning söker vi en receptionist för ett uppdrag på halvtid med start omgående. Det är ett fast uppdrag på sex månader, med möjlighet till förlängnng för rätt person. Det är en spännande tjänst där du får chans att knyta nya kontakter och där den ena dagen inte är den andra lik. Du kommer tillhöra en viktig del av vår verksamhet och agera ansiktet utåt för kunder och för oss. Det här är en varierad och utvecklande tjänst för dig som vill samla på dig värdefull erfarenhet samt utveckla förmågan att samarbeta med nya människor. Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta med människor och är servicemedveten då du kommer att vara företagets ansikte utåt. Som receptionist kommer du inneha rollen som spindeln i nätet och arbeta med många varierande uppgifter. Därför är det viktigt att du är flexibel och framåt. I rollen som receptionist kan det exempelvis förekomma arbetsuppgifter såsom hantering av passerkort, post- och budhantering samt skötsel av konferenslokaler. Du bör vara en person som trivs med många bollar i luften och omväxlande arbetsuppgifter. Personliga egenskaper Vi letar efter en representativ person med ett gediget intresse för service och vilja att leverera på en hög nivå. Du är en person som kan hantera många bollar i luften samt se lösningar istället för problem. Du ska inte vara rädd för att ta egna initiativ och kunna arbeta självständigt och organiserat. Som tidigare nämnt är det viktigt att du är flexibel och prestigelös då varierade arbetsuppgifter kan förekomma. Receptionsvana är meriterande, att ha en god förståelse om vad som krävs för detta arbete är viktigt. Du behöver kunna tala flytande engelska samt ha god datavana. Känner du att nedanstående punkter stämmer in på dig? Flexibel Älskar utmaningar Stresstålig Brinner för att lära sig nya saker Social, positiv och hög serviceanda Skicka din ansök redan idag, tjänsten kommer att tillsättas löpande! Ansökan genomförs på vår hemsida www.uniflex.se
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist för uppdrag på halvtid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist för uppdrag på halvtid

1:e Kock
Eurest förser företag, högskolor, universitet, caféer och konferensservice med kostnadseffektiva måltidslösningar för hela arbetsdagen. Med ett brett utbud av produkter och tjänster inom lunch, catering, konferens, evenemang, kiosk och café skapas bekymmersfrihet åt våra kunder. Till Eurest söker vi nu en driven 1:e kock med placering i Kista, Stockolm, som skall leda och fördela det praktiska ansvaret i köket. Du kommer ansvara för förberedelse, tillagning och en sista kvalitéskontroll innan gäst, se till att egenkontrollen följs samt alltid är uppdaterad samt en viss handledning av restaurangelever. Beställning av varor samt inventering ingår i arbetsuppgifterna. I köksteamet finns även en kallskänka samt juniorkock. Vi erbjuder dagligen ala carte, luncher, och en större volym av catering. Maten kommer att vara lagad från grunden och lunchen består varje dag av varierade rätter, från vegetarskt till fisk. Arbetet är i huvudsak förlagt till dagtid, måndag till fredag men även kvällsaktiviteter som representation förekommer. Vi söker dig som har ett stort intresse för matlagning av hög kvalitet och som trivs med att arbeta i en fartfylld miljö. Vi vill att du är drivande, proaktiv och har en stor förståelse för kundens behov. Det är viktigt att du kan planera och organisera ditt arbete med ditt team, effektivt och noggrannt och har en förmåga att skapa och bibehålla goda relationer till såväl kunder som gäster och medarbetare. Vi ser också du är serviceinriktad i såväl helhet som i detalj och att du trivs med att jobba strukturerat och processinriktat, utan att förlora din kreativitet. En passion för yrket ser vi som en självklarhet. Erfarenhet Gymnasial utbildning med inriktning hotell och restaurang eller motsvarande är ett krav. Erfarenheter av flerårigt arbete som kock meriteras. Vi ser helst en dokumenterad erfarenhet på minst 5 år, besitter du även kunskaper i att handleda är detta starkt meriterande. Dokumenterad kunskap i Hccp är ett krav för denne tjänst. Kunskaper Svenska i tal och skrift är ett krav liksom datavana. Det är mycket viktigt att vår kock efterlever våra värderingar: Framgång genom lagarbete Passion för kvalitet Vi kan Öppenhet, tillit och integritet Möjligheter På en expansiv marknad erbjuder vi dig att bli en del av ett framgångsrikt team, där lagarbete och resultat står i fokus. För dig med rätt driv finns stora möjligheter att styra din egen utveckling och karriär. Intervjuer via telefon och urval kommer att ske löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Hjärtligt välkommen in med din ansökan! Vi tar inte emot några ansökningar per post utan vill att du lämnar din ansökan via vår webb, klicka på "Skicka ansökan" till höger. Compass Group är en världsledande leverantör av måltidsservice och supporttjänster. Den svenska verksamheten drivs under varumärkena Eurest, Eurest Services, Medirest och Chartwells. Verksamheten omfattar måltidstjänster till företag, universitet, skolor, vård och omsorg samt supporttjänster som konferensservice, reception, lokalvård, vaktmästeri och telefonservice. Läs mer om oss på www.compass-group.se Våra värderingar bygger på öppenhet, tillit och integritet, passion för kvalitet, framgång genom lagarbete, ansvar och en "vi kan"- attityd. Vi hoppas och vill att du delar den kundfokuserade företagskultur som vi står för. Hjärtligt välkommen in med din ansökan! Vi tar inte emot några ansökningar per post utan vill att du lämnar din ansökan via webben, klicka på ansökningsknappen för att söka tjänsten. Compass Group är en världsledande leverantör av måltidsservice och supporttjänster. Den svenska verksamheten drivs under varumärkena Eurest, Eurest Services, Medirest och Chartwells. Verksamheten omfattar måltidstjänster till företag, universitet, skolor, vård och omsorg samt supporttjänster som konferensservice, reception, lokalvård, vaktmästeri och telefonservice. Läs mer om oss på www.compass-group.se  Våra värderingar bygger på öppenhet, tillit och integritet, passion för kvalitet, framgång genom lagarbete, ansvar och en "vi kan"- attityd. Vi hoppas och vill att du delar den kundfokuserade företagskultur som vi står för. Vi har gjort vårt mediaval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Företag: Compass Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga 1:e Kock jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 1:e Kock

Vi söker en biträdande jurist till affärsjuridisk advokatbyrå i Stockholm
Jurek Bemanning Sverige AB Arbetsbeskrivning Jurek Rekrytering & Bemanning söker nu en biträdande jurist till advokatbyrå, i Stockholm. Du kommer att arbeta brett inom affärsjuridik och sköter sedvanliga arbetsuppgifter som tillkommer en junior biträdande jurist. Vem är du? • Du är notariemeriterad eller har två års erfarenhet av kvalificerat juridiskt arbete från annan advokatbyrå. • Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska. • Du har goda betyg och referenser. Du är: • Förtroendeingivande och har lätt för att knyta kontakter och skapa relationer • Uppskattar att ta stort eget ansvar och samtidigt vara en del av ett större team. • Positiv och prestigelös i samarbetet med kollegor och klienter. • Resultatfokuserad Du erbjuds Du kommer att få arbeta med varierande juridiska ämnesområden med tonvikt på processrätt, vilket du ser som en utmaning. Tjänsten är en tillsvidare tjänst med sex månaders provanställning, som skall tillträdas snarast. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult på Jurek Rekrytering & Bemanning, Ulriikka Uittomäki, telefon: 0766 33 14 40. Skicka din ansökan snarast. Start: Snarast. Lön: Enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag Snarast.
Företag: Jurek Bemanning Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en biträdande jurist till affärsjuridisk advokatbyrå i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en biträdande jurist till affärsjuridisk advokatbyrå i Stockholm

Utvecklare (Java/C++/C) med erfarenhet av data- och telekom
Attentec Presentation Attentec är konsultbolaget med fokus på tekniska lösningar i framkant. Som konsult här får du vara med och ta fram nya, innovativa produkter och tjänster inom mobilitet, internet och webb. Är du vass på systemutveckling och vill framåt? Attentec vill också framåt och söker nu de bästa att ta med på vägen. Arbetsuppgifter Uppdragen på Attentec handlar ofta om nya, innovativa lösningar inom systemutveckling. Kunderna är huvudsakligen företag och organisationer i Sverige. Just nu har vi en ökad efterfrågan efter vassa Java/C++/C-utvecklare framför allt med erfarenhet från data- och telekom. Det är ett plus om du även jobbat med arkitektur inom högre lager (tjänstelager, signaliering, OSS/BSS). I din roll som konsult kommer du att ha stor påverkan på din egen utveckling i nära dialog med din chef och andra erfarna konsulter. Du får möjligheten att lägga upp till 10 % av din tid på ren kompetensutveckling. Din utveckling är viktigt för Attentec! Utbildning/erfarenhet Vi vill gärna att du har en akademisk examen men din erfarenhet och din inställning till systemutveckling är mer avgörande. På Attentec brinner vi för att hitta nya lösningar och det kräver engagemang och ett stort eget driv. Nu söker vi dig med gedigen erfarenhet av programmering i Java/C++/C som gör att du snabbt kommer in i och är självgående i utvecklingsprojekt. Om du dessutom har erfarenhet av data- och telekombranschen är det meriterande, likaså om du har en bakgrund som konsult men det är inget krav. Företagsbeskrivning Attentec är ett specialiserat konsultföretag inom programvaruutveckling. Vi levererar affärskritiska lösningar baserade på mobilitet, internet och webb. Vi skapar kundvärde genom engagemang och resultat utöver det vanliga. Våra kunder är företag och organisationer i Sverige. Attentec rankas AAA (enl. Soliditet) och Högsta tillväxtklass (enl. Svenskt Tillväxtindex). Företagets hemsida www.attentec.se Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Attentec
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Utvecklare (Java/C++/C) med erfarenhet av data- och telekom jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utvecklare (Java/C++/C) med erfarenhet av data- och telekom

Live in barnflicka till sportig familj i London
2007 NannyNu AB Om uppdraget Nannynu! hjälper dig att hitta rätt familj i London. Vi har stor erfarenhet av att matcha ihop kandidater med familjer, Nannynu! är störst i Sverige på barnpassning. Nu hjälper vi även familjer i England! Hos oss är det tryggt och seriöst. Vi hjälper dig som vill arbeta som barnflicka att hitta rätt familj. Familjen som söker en barnflicka har tvillingar på tre år. De är en sportig familj som älskar att resa och socialisera med vänner och deras barn. Mamman är svensk och har bott i London i nio år och pappan är engelsk. De arbetar båda inom finansbranschen. Familjen bor i Wimbledon i ett stort hus med en stor trädgård. Det finns stora utrymmen för lek, aktivitet och pyssel. Barnflickan kommer att bo på översta våningen i deras hus i ett trevligt spaciöst sovrum med eget badrum. Familjen har städerska veckovis. Arbetsuppgifter är att köra barnen till dagis mån-fre, ta dem till playdates, laga lunch och middag, aktiviteter, dans och musikklasser och vara ute i parker. Familjen gillar att laga hälsosam mat till barnen och deras barnflicka äter med dem varje middag. Arbetstiden är ca 35 timmar i veckan, möjlighet till extraarbete mot extra ersättning. Det finns möjlighet att följa med på många resor om man vill, annars är barnflickan välkommen att stanna hemma i huset. Det finns ett bra gym i närheten där barnen går på tennis, simskola och lek. Familjen söker en varm och kärleksfull person som väljer bort tevetittande och hellre är ute med barnen och har roligt. Egenskaper som initiativtagande och självgående är några som går väl ihop med familjens aktiva liv. Sökande behöver ha god hand med barn, erfarenheter från tidigare dagisarbete/barnpassning hos familj eller tidigare au pair erfarenhet. Sökande får gärna tycka om att laga hälsosam mat och grna vara organiserad. Start: augusti/1september. Tjänsten kräver körkort, körvana på små vägar och inte inne i stora staden. Din profil Du ska kunna stanna i England i minst 12 månader eller enligt överenskommelse med din familj. Du har goda kunskaper i engelska. Du har ingen anmärkning i polisregistret (vi gör registerutdrag). Du kan visa på minst två referenser från tidigare barnpassning. Du behöver två foton och CV. Skriva ett Dear-family-letter. Färdig gymnasieexamen. Vara EU-medborgare. Vara frisk psykiskt och fysiskt (du kommer att behöva visa ett läkarintyg). Vara beredd att vara borta från hem, familj och vänner. Vara flexibel, lyhörd och hjälpsam i familjen. Kunna klara dig själv i ett främmande land. Älskar du barn och vill ha ett roligt arbete samtidigt som du kan uppleva en ny stad, lära dig engelska språket flytande och skapa viktiga kontakter inför framtiden? Sök detta jobb! För frågor kontakta Anna Rüdén på anna.ruden@nanny.nu
Företag: 2007 NannyNu AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Live in barnflicka till sportig familj i London jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Live in barnflicka till sportig familj i London


Sök lediga jobb Flyktinghandläggare Boxholm

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se