Futuraskolan Gåshaga Fritidspedagog jobb - lediga jobb

Futuraskolan Gåshaga   Fritidspedagog jobb Futuraskolan Gåshaga Fritidspedagog jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Futuraskolan Gåshaga Fritidspedagog. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Futuraskolan Gåshaga Fritidspedagog. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Ekonomiassistent på 50% till kund i centrala Stockholm- Stockholm

  2. Fritidsledare, timanställd till Ung fritid- Södertälje

  3. Ledare för framtiden till Ung fritid- Södertälje

  4. Ungdomsamordnare till Ung fritid- Södertälje

  5. Ledare för framtiden till Ung fritid- Södertälje

  6. Redovisningsekonom sökes till AON Global Risk Consulting- Stockholm

  7. Två socialsekreterare till Barn- och familjeenheten- Vallentuna

  8. Extrajobb som marknadsundersökare!- Solna

  9. Expressen söker KAM säljare- Stockholm

  10. Enhetschef förvaltning av elkraftstationer- Sundbyberg


Mer beskrivning

Ekonomiassistent på 50% till kund i centrala Stockholm
Jurek Bemanning Sverige AB Arbetsbeskrivning I rollen som ekonomiassistent hos vår kund kommer du att bistå ekonomi- och HR-avdelningen med hjälp. Dina primära arbetsuppgifter kommer vara att ansvara för avstämningar och rapporter. Det kan även förekomma fakturering. Stor del av rollen som ekonomiassistent kommer även innebära att sköta lönehanteringen inklusive pensioner. Även andra administrativa uppgifter kan förekomma. Vem är du? Till tjänsten som ekonomiassistent söker vi dig som är noggrann och strukturerad. Du trivs och kommer till din rätt med administrativa arbetsuppgifter och du tycker det är roligt med löner. Vi tror att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Då vår kund arbetar i lönesystemet Agda, är det ett krav att du har goda kunskaper i det systemet sedan tidigare. Ekonomisystemet dem arbetar i är VISMA, vilket är till fördel om du har kunskap inom det sedan tidigare men det är inget krav. Som person är du flexibel och vågar bidra med dina faktiska kunskaper och åsikter. Vidare bör du vara en öppen person som är prestigelös och kan hjälpa till där det behövs. Goda kunskaper i Excell är ett krav. Personliga egenskaper: • Du är prestiglös och tycker om att hjälpa till där det behövs. • Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete. • Du är flexibel och är inte rädd för förändringar. • Du är glad och positiv. • Du är social och duktig på att hantera människor. Du erbjuds Denna tjänst är på 50% med god möjlighet till högre omfattning på sikt. Vilka tider och dagar som du kommer jobba är flexibelt efter dina önskemål. Du erbjuds här en flexibel roll i en växande organisation. Det finns möjligheter att växa med företaget och åta sig mer arbetsuppgifter. Vår kund har kontor i centrala Stockholm. Denna tjänst kommer att gå via Jureks uthyrningsverksamhet och du blir anställd som konsult. Tjänsten förväntas pågå i ca 1 år. Start: slutet på aug 2013 Vill du ha mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Malin Alexandersson på 0733-33 00 10 alternativt malin.alexandersson@jurekbemanning.se. Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurekbemanning.se; vi tar inte emot ansökningar via e-post. Skicka in din ansökan idag då vi intervjuar löpande! Om företaget Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemannings lösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, HR och marknad/sälj. Nu söker vi för kunds räkning en ekonomiassistent på 50%.
Företag: Jurek Bemanning Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent på 50% till kund i centrala Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent på 50% till kund i centrala Stockholm

Fritidsledare, timanställd till Ung fritid
Vill du vara med där din insats gör skillnad? Drivs du också av lusten att förändra framtiden? Vill du ge unga chansen att växa? Ung Fritid ger unga i Södertälje förutsättningar och möjlighet till personlig utveckling genom en meningsfull och lärorik fritid. Södertälje kommun driver sju fritidsgårdar/mötesplatser med en verksamhet som främjar ungas delaktighet eftersom de kan påverka och skapa mötesplatsens inriktning. Mötesplatserna för unga drivs även i samverkan med andra engagerade aktörer för att ta tillvara skilda sektorers kompetens, erfarenhet och för att främja nytänkande. ARBETSUPPGIFTER om fritidsledare på Ung fritid förväntas du att arbeta med ungdomar utifrån ungdomsdelaktighet. Det innebär att du kontinuerligt ska inspirera och utmana ungdomar i målgruppen 13-18 år genom att tillämpa ett transparant och kommunikativt ledarskap. Vi bedriver ett kontinuerligt kvalitet och utvecklingsarbete vilket innebär att du behöver kunna följa upp och skriftligt dokumentera det samlade arbetet och resultatet. Vi vill att du tar ansvar och bidrar aktivt till att uppnå tydliga mål och utveckla verksamheten. Det är även viktigt att du ser möjligheter och bidrar till att verksamheten förblir konstruktiv samt lösningsorienterad. Du behöver kunna tänka utanför ramarna och initiera nya samt kreativa idéer. Den goda arbetsplatsen skapas av dig tillsammans med kollegorna. Det innebär att du behöver verka i enlighet med Södertälje kommuns värdegrund och agera enligt goda förebilder. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad eller studerar till att bli fritidsledare/fritidspedagog, beteendevetare, lärare eller motsvarande. Du ska ha erfarenhet av att arbeta med ungdomar och som ledare. Du ska ha förmåga att planera och utföra arbetet på ett konstruktivt sätt samt initiera nya och kreativa ideer. Arbetet kräver att du kan uttrycka dig väl och tydligt. Du ska ha stark integritet eftersom jobbet som fritidsledare ställer mycket höga krav på att du är trygg i dina värderingar och etiska ställningstaganden – och kan förmedla det till ungdomarna. Viktigt är också att du har en förmåga att känna in och lyssna på omgivningen för att kunna ta rätt beslut i samråd med kollegor. Du ska ha erfarenhet av att arbeta utifrån ekonomiska ramar. Vi välkomnar fördjupad kompetens inom mänskliga rättigheter, jämlikhetsfrågor, teater, musik, pedagogik odyl. En solid allmänbildning att stå på vad gäller samhällets olika funktioner är också viktigt. Erfarenheter från ideellt arbete och/eller annan sektor är ett plus. Mångfald är en styrka, därför eftersträvar vi sökande med olika etnicitet, kön och ålder.
Företag: Södertälje kommun, Fritidsgårdar
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Fritidsledare, timanställd till Ung fritid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fritidsledare, timanställd till Ung fritid

Ledare för framtiden till Ung fritid
Vill du vara med där din insats gör skillnad? Drivs du också av lusten att förändra framtiden? Vill du ge unga chansen att växa? Ung Fritid ger unga i Södertälje förutsättningar och möjlighet till personlig utveckling genom en meningsfull och lärorik fritid. Södertälje kommun driver sju fritidsgårdar/mötesplatser med en verksamhet som främjar ungas delaktighet eftersom de kan påverka och skapa mötesplatsens inriktning. Mötesplatserna för unga drivs även i samverkan med andra engagerade aktörer för att ta tillvara skilda sektorers kompetens, erfarenhet och för att främja nytänkande. ARBETSUPPGIFTER Du är som verksamhetsledare är både en del av verksamhetsledningsgruppen och ansvarig för ledningen och styrningen av den del av verksamheten som du arbetar i. Tillsammans med de andra verksamhetsledarna ansvarar du för utvecklingen på din egen mötesplats – och för att den övergripande verksamheten drivs i samma riktning. Ditt ansvar för den löpande verksamheten inbegriper planering av verksamheten, schemaläggning, administration och inköp av material. Mötesplatsen är oftast öppen kvällstid och som verksamhetsledare är det viktigt att du är närvarande när ungdomarna är där. Rollen som verksamhetsledare är vanligtvis ett tidsbegränsat uppdrag inom ramen för en tillsvidareanställning som fritidsledare. I detta fall handlar det om ett vikariat som verksamhetsledare under en sex månaders period. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är fritidsledare/fritidspedagog, har en beteendevetenskaplig högskoleutbildning eller motsvarande. Du ska ha stor erfarenhet av att arbeta med ungdomar och som ledare. Eftersom vi har höga förväntningar på din kapacitet att planera och utveckla verksamheten på ett konstruktivt och professionellt sätt är det ett plus om du har erfarenhet av projektledning eller liknande. Du ska ha stark integritet eftersom jobbet som verksamhetsledare ställer mycket höga krav på att du är trygg i dina värderingar och etiska ställningstaganden – och kan förmedla det ut i verksamheten. Viktigt är också att du har en förmåga att känna in och lyssna på omgivningen för att kunna anpassa dig till olika personers behov. Du ska ha erfarenhet av administration och att arbeta utifrån ekonomiska ramar, gärna av resultatansvar. En solid allmänbildning att stå på vad gäller samhällets olika funktioner är också viktigt. I dina arbetsuppgifter ingår också skriftlig dokumentation så en förmåga att uttrycka dig väl och tydligt är ett krav – liksom att du är bekväm vid muntliga framställningar. Yrkeserfarenheter från olika sektorer är ett plus. Mångfald är en styrka, därför eftersträvar vi sökande med olika etnicitet, kön och ålder.
Företag: Södertälje kommun, Fritidsgårdar
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Ledare för framtiden till Ung fritid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ledare för framtiden till Ung fritid

Ungdomsamordnare till Ung fritid
Vill du vara med där din insats gör skillnad? Drivs du av att göra ungas röst hörd? Vill du ge unga chansen att växa? Ung Fritid ger unga i Södertälje förutsättningar och möjlighet till personlig utveckling genom en meningsfull och lärorik fritid. I Södertälje kommun finns det sju kommunala fritidsgårdar (mötesplatser för unga), ett fartyg och två fritidsgårdar som drivs tillsammans med andra aktörer. Verksamheten främjar ungas delaktighet genom att de kan påverka och skapa mötesplatsens inriktning. På varje mötesplats finns forum för ungdomsdelaktighet och uppstart av ett kommunalt ungdomsråd med representanter från olika områden har påbörjats. För att främja ungas organisering och kreativitet finns möjlighet att söka ideslanten. Mötesplatserna för unga drivs i samverkan med andra engagerade aktörer för att ta tillvara skilda sektorers kompetens, erfarenhet och för att främja nytänkande. ARBETSUPPGIFTER Som ungdomssamordnare kommer du att arbeta med ungdomsdelaktighet och ungdomsinflytande. Du kommer att ansvara för hanteringen av inkomna ansökningar för ideslanten. Du kommer att bistå med att sköta kommunikationen via sociala medier och delta i utvecklandet av en digital mötesplats. Du har även i uppdrag att initiera, ansöka om och driva nya samt kreativa projekt tillsammans med ungdomar samt medarbetare på mötesplatserna/fritidsgårdar. I arbetsuppgifterna ingår vid behov att med kort varsel kunna arrangera stormöten eller liknande. KVALIFIKATIONER Vi vill att du har eftergymnasial utbildning samt erfarenhet av att arbeta med ungdomsfrågor och ungdomsdelaktighet. Du ska även ha erfarenhet från att skriva ansökningar, söka medel samt driva projekt. För det krävs erfarenhet från administrativt arbete och att arbeta utifrån budget. Du har god kunskap om samhällsfunktioner och hur en kommun är organiserad. Kunskap om och förmåga att hantera sociala medier är en förutsättning för att kunna genomföra vissa av arbetsuppgifterna. Ett brett nätverk och god lokal kännedom är meriterande likaså erfarenhet från ideell sektor. Som person är du kreativ och strukturerad med stort engagemang för ungdomsfrågor. Du arbetar lösningsorienterat och tycker om att befinna dig i en miljö som är i ständig förändring. Du har förmåga att vara pedagogisk och se ditt arbete som en del i ett större sammanhang. Mångfald är en styrka, därför eftersträvar vi sökande med olika etnicitet, kön och ålder.
Företag: Södertälje kommun, Fritidsgårdar
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Ungdomsamordnare till Ung fritid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ungdomsamordnare till Ung fritid

Ledare för framtiden till Ung fritid
Vill du vara med där din insats gör skillnad? Drivs du också av lusten att förändra framtiden? Vill du ge unga chansen att växa? Ung Fritid ger unga i Södertälje förutsättningar och möjlighet till personlig utveckling genom en meningsfull och lärorik fritid. Södertälje kommun driver sju fritidsgårdar/mötesplatser med en verksamhet som främjar ungas delaktighet eftersom de kan påverka och skapa mötesplatsens inriktning. Mötesplatserna för unga drivs även i samverkan med andra engagerade aktörer för att ta tillvara skilda sektorers kompetens, erfarenhet och för att främja nytänkande. ARBETSUPPGIFTER Du är som verksamhetsledare är både en del av verksamhetsledningsgruppen och ansvarig för ledningen och styrningen av den del av verksamheten som du arbetar i. Tillsammans med de andra verksamhetsledarna ansvarar du för utvecklingen på din egen mötesplats – och för att den övergripande verksamheten drivs i samma riktning. Ditt ansvar för den löpande verksamheten inbegriper planering av verksamheten, schemaläggning, administration och inköp av material. Mötesplatsen är oftast öppen kvällstid och som verksamhetsledare är det viktigt att du är närvarande när ungdomarna är där. Rollen som verksamhetsledare är vanligtvis ett tidsbegränsat uppdrag inom ramen för en tillsvidareanställning som fritidsledare. I detta fall handlar det om ett vikariat som verksamhetsledare under en tolv månaders period. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är fritidsledare/fritidspedagog, har en beteendevetenskaplig högskoleutbildning eller motsvarande. Du ska ha stor erfarenhet av att arbeta med ungdomar och som ledare. Eftersom vi har höga förväntningar på din kapacitet att planera och utveckla verksamheten på ett konstruktivt och professionellt sätt är det ett plus om du har erfarenhet av projektledning eller liknande. Du ska ha stark integritet eftersom jobbet som verksamhetsledare ställer mycket höga krav på att du är trygg i dina värderingar och etiska ställningstaganden – och kan förmedla det ut i verksamheten. Viktigt är också att du har en förmåga att känna in och lyssna på omgivningen för att kunna anpassa dig till olika personers behov. Du ska ha erfarenhet av administration och att arbeta utifrån ekonomiska ramar, gärna av resultatansvar. En solid allmänbildning att stå på vad gäller samhällets olika funktioner är också viktigt. I dina arbetsuppgifter ingår också skriftlig dokumentation så en förmåga att uttrycka dig väl och tydligt är ett krav – liksom att du är bekväm vid muntliga framställningar. Yrkeserfarenheter från olika sektorer är ett plus. Mångfald är en styrka, därför eftersträvar vi sökande med olika etnicitet, kön och ålder.
Företag: Södertälje kommun, Fritidsgårdar
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Ledare för framtiden till Ung fritid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ledare för framtiden till Ung fritid

Redovisningsekonom sökes till AON Global Risk Consulting
Inhouse AB Om Inhouse / About Inhouse INHOUSE verkar inom People Management som innefattar bemanning/rekrytering, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fem affärsområden; Kommunikation, Försäljning, HR, Ekonomi och Administration. Om kunden / About the Client AGRC är ett systerbolag till Aon Sweden AB och erbjuder tjänster inom Captive and Insurance Management. I dag arbetar det cirka 27 personer på AGRC med Martin Persson som VD. Inom AGRC arbetar civilekonomer, aktuarier, riskanalytiker och jurister med konsulttjänster gentemot små och medelstora försäkringsbolag. Till AGRC söker vi nu en ansvarstagande och noggrann redovisningekonom. I rollen som redovisningsekonom arbetar du i nära samarbete med våra civilekonomer och stöttar dem med bokföringen, rapporteringen och övrig administration av våra kunders försäkringsbolag. Arbetsbeskrivning / Work Description De huvudsakliga arbetsuppgifterna inkluderar: Bokföring och kontering av bland annat premier, skador och betalningar Avstämning av balanskonton Uppdateringar i arbetsfiler i Excel Upprättande av styrelsematerial Utfärdande av försäkringsbrev Din profil / Your profile Vi tror att du har en prestiglös inställning och är en lagspelare. Du har övergripande kunskaper om ekonomi och har erfarenhet av bokföring. Du har även goda kunskaper i svenska och engelska. Du har goda kunskaper i Excel och Word, och har grundläggande kunskaper i PowerPoint. Påbyggnadsutbildning inom bokföring/redovisning är ett krav. Som person är du även noggrann, strukturerad, flexibel och trivs i ett högt tempo. Du har en utpräglad känsla för service och trivs med att arbeta back office. Förmåga att bidra till förbättringar av rutiner och arbetssätt är välkommet. Övrigt / Other Tjänsten är placerad i Stockholm. Vi kommer att intervju under början på augusti månad Jobbcoaching / Prenumerationstjänst Inhouse erbjuder karriär- eller jobbcoaching för dig som är arbetssökande. För mer information besök: www.inhouse.se/coaching Glöm inte att registrera dig på vår hemsida. Genom att skapa en profil och aktivera Prenumerationstjänsten Match Mail får du information om nya tjänster och uppdrag via mail i samma stund som de publiceras på vår hemsida. Prenumerationen styrs enbart av yrkeskategorier, vilket innebär att du kommer att få mail om uppdrag som gäller både hel/deltid samt uthyrning/fast rekrytering. Registrera dig på: www.inhouse.se/registrera/ Tekniskt problem med din ansökan? För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror. Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på 08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult. Välkommen!
Företag: Inhouse AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom sökes till AON Global Risk Consulting jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom sökes till AON Global Risk Consulting

Två socialsekreterare till Barn- och familjeenheten
Vallentuna kommun är naturskönt beläget i nordöstra Storstockholm och har ca 31 000 invånare. I ett levande kulturlandskap erbjuder vi en attraktiv boende- och livsmiljö nära Stockholm, Arlanda och skärgården. Inflyttningstakten är hög och kommunen utvecklas snabbt. SOCIALFÖRVALTNINGEN Socialförvaltningen består av ca 400 engagerade medarbetare som arbetar med att ge stöd inom socialtjänst, vård och omsorg. Vår verksamhetsidé är att låta varje kunds behov och önskemål utforma vårt arbete. Vi satsar mycket på kompetensutveckling och har ambitionen att ständigt utvecklas. Vi söker två kunniga socialsekreterare till Barngruppen Barngruppen behöver utöka med en till socialsekreterare på heltid samt en vikarie för en föräldraledig personal. Barngruppen består av sex socialsekreterare varav en fungerar som samordnare med ansvar att ta emot nya ärendet och arbetsleda i det dagliga arbetet. Arbetet innebär att utreda och följa upp insatser för barn 0-13 år enligt SoL och LVU. Vi har permanent BBIC-licens. Barngrupp och Ungdomsgrupp har ett nära samarbete och bistår varandra vid behov. Arbetsgruppen präglas av ett tillåtande klimat där såväl humor som omsorg om varandra är viktiga inslag i vår arbetsvardag. Din bakgrund Vi söker dig som har socinomutbildning och erfarenhet från handläggning av socialt bistånd och gärna har arbetat med barn/ungdom och deras föräldrar. Du bör ha god samarbets- och prioriteringsförmåga samt kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. Vi tillämpar flexibel arbetstid och erbjuder subvensionerad friskvård eller friskvårdstimme samt fortbildning via FOU-enhet. Vi har extern handledning varannan vecka. En av tjänsterna är en tillsvidaretjänst på heltid, den andra tjänsten är ett vikariat på heltid fram till 2014-08-31. Vi tillämpar individiell lönesättning utifrån kompetens och tidigare erfarenhet. Välkommen med din ansökan Registrera din ansökan längst ner på sidan, senast 2013-08-06. Intervjuer kan komma att hållas fortlöpande. OBS! Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post. Vill du veta mer om tjänsten Kontakta enhetschef Malin Winge 08-587 854 54 eller samordnare Maud Löfgren 08-587 854 48. Mer information och fackliga representanter hittar du på http://vallentuna.se/sv/om-vallentuna/Lediga-jobb/. VALLENTUNA KOMMUN SOM ARBETSGIVARE I Vallentuna kommun har vi en professionell verksamhet, som präglas av kvalitet och kundfokus. Engagemang, allas lika värde och utveckling genomsyrar vår organisation. Du som söker bör självklart dela vår gemensamma värdegrund. Som arbetsgivare vill vi ta till vara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vallentuna kommun satsar på kompetensutveckling och friskvård för personalen.
Företag: Vallentuna kommun
Ort: Vallentuna
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Två socialsekreterare till Barn- och familjeenheten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Två socialsekreterare till Barn- och familjeenheten

Extrajobb som marknadsundersökare!
QWORK Sweden AB Kundföretaget Vill du jobba med att genomföra intervjuer? Tycker du om att tala med människor över telefon? Qwork söker nu dig som vill arbeta extra som marknadsundersökare hos en av våra kunder i Solna. Arbetsbeskrivning Som konsult kommer du vara anställd av oss på Qwork men arbeta ute hos vår kund. Dina arbetsuppgifter innebär att genomföra telefonintervjuer åt olika företag. Uppdraget startar i början av augusti och beräknas pågå till och med slutet av oktober. Arbetet är förlagt på dagtid under vardagar. Din profil Vi söker dig som finns tillgänglig för arbete minst tre dagar per vecka. Du får själv meddela oss vecka för vecka vilka dagar som passar dig att arbeta nästkommande vecka. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att använda telefon och dator som arbetsredskap. Detta är dock inget krav. Du är en driven och prestationsinriktad person som trivs med att ta kontakt med personer över telefon. Vi förutsätter även att du är serviceinriktad och klarar av att arbeta självständigt mot uppsatta mål. Plats: Solna Kontakt: Vid frågor, kontakta ansvarig konsultchef Emelie Sandberg, via vår växel: 08-21 55 60. Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Vårt företag Qwork är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och vi arbetar rikstäckande från våra kontor i Stockholm, Göteborg och Umeå. Vår målsättning är att ha marknadens mest nöjda kunder och medarbetare. Målet når vi genom att arbeta med kvalitet i alla led.
Företag: QWORK Sweden AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Extrajobb som marknadsundersökare! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrajobb som marknadsundersökare!

Expressen söker KAM säljare
EXPRESSEN. Med daglig räckvidd på ca.1 miljoner så kan annonsören nå ut med sitt budskap över hela Sverige till ett mycket kostnadseffektivt sätt. Väljer man att repetera annonsen fler dagar så ökar räckvidden snabbt. Anledningen är att tidningen säljs enbart som lösnummer vilket ger nya läsare varje dag.Expressen nysatsar och kommer att effektivisera och öka försäljningen. Med ny ledning och organisation ska” Nya Expressen” sättas på kartan. För det behövs de absolut bästa säljarna på marknaden. Är du en erfaren säljare som vill vara med och skapa den mest framgångsrika säljorganisationen - så fortsätt läsa. Om tjänsten Vi behöver säljare till KAM gruppen som jobbar med ett fåtal större kunder. De säljer in alla Expressens kanaler: print, digitalt, mobilt och magasin genom att tänka på ett nytt och kreativt sätt.  Expressen sitter i Expressenhuset på Kungsholmen. Bra villkor och möjlighet att tjäna pengar finns för rätt person.  Om dig  För att klara denna typ av försäljning bör du : -           Förstå kundens behov på djupet -           Inse vilka roller kundens övriga konsulterhar och kunna involvera dem i dina och kundens planer. -           Kunna jobba strategiskt -          Ha erfarenhet av både print och digitalt -          Ha ett stort kontaktnät och många års erfarenhet av medieförsäljning   Nästa steg   Sök tjänsten genom att klicka på ansök-knappen nedan. Om du har frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Roy Idstam på 10TON Rekrytering AB, mail roy@tioton.com. Vi har ingen sista ansökningsdag, intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag
Företag: 10TON Rekrytering
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Expressen söker KAM säljare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Expressen söker KAM säljare

Enhetschef förvaltning av elkraftstationer
Vill du leda, driva och utveckla vårt strategiska och operativa arbete inom underhåll och förvaltning?  Vi söker dig som vill leda och ansvara för såväl det operativa- som den långsiktiga strategiska förvaltningen av alla våra elkraftstationer i stamnätet.  Ansvarsområdet innefattar förebyggande-, avhjälpande- och strategiskt underhåll av stationer, reservdelshållning, fastighetsförvaltning samt anläggningsavtal. Det operativa underhållet är uppdelat i fyra regionala områden där underhållet är upphandlat av externa entreprenörer. Enheten ansvarar för den löpande planeringen och uppföljningen av entreprenörer och deras avtal. I samband med fel eller haverier medverkar enhetens underhållsingenjörer till att finna avhjälpande lösningar.  Den strategiska förvaltningen innefattar t.ex. analys av stations- och apparatbeståendet, utveckling av övergripande underhållsstrategier och processer, dimensionering av driftreserven och medverkan i projekterings- och genomförandefasen av nya anläggningar för att säkerställa att teknik- och apparatval underlättar det framtida arbetet med underhållet. Enheten bidrar också med sina kunskaper i olika arbetsgrupper på europanivå. Inom enheten finns förutom underhållsingenjörer även teknikspecialister inom områdena primärapparater, ställverk, transformatorer, kontrollanläggning, tele och HVDC, till stöd för såväl förvaltning som nätutbyggnad. En viktig uppgift är att ”ta emot” genomförda stationsprojekt och ansvara för att nya anläggningar förvaltas på ett optimalt sätt. Dessutom är enheten kravställare på funktion och innehåll hos stödsystem för teknisk anläggningsdokumentation. Som chef har du har eldriftsansvar enligt delegation för elsäkerhet.  De flesta av enhetens 15 medarbetare arbetar i Sundbyberg, men finns även på lokalkontoren i Halmstad, Västerås och Sundsvall. Som enhetschef ingår du i avdelnings ledningsgrupp. Tänkt placering av tjänsten är Sundbyberg eller Sundsvall. Vi vill att du har • akademisk examen eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt • god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. • erfarenhet från att leda arbetsgrupper Det är meriterande om du har • erfarenhet från arbete och rutiner rörande underhållsverksamhet • kunskaper om elkraftsystem och nätanläggningar och dess utformning.  Du är tydlig och smidig i kommunikation och samarbete och har ett uttalat målfokus. Du tänker strategiskt och arbetar på ett strukturerat och planerat sätt. Du har god förmåga att fatta beslut och är duktig på att delegera. Din nyfikenhet med vilja till utveckling och att ”tänka nytt” är en också viktig egenskap. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Svenska Kraftnät strävar efter en kreativ blandning av medarbetare – miljön ska vara mångkulturell med jämn könsfördelning. Eftersom vi arbetar med viktig infrastruktur i samhället så är våra tjänster säkerhetsklassade. Vill du veta mer, kontakta gärna Avdelningschef Ann-Marie Ovrin 08-475 8063 eller HR-chef Claes Vallin 08-475 8261. Fackliga representanter är Katherine Elkington (SACO), tel. 08-475 8395 och Lena Kvist (ST), tel. 08-475 8141. Du når oss också via mail: fornamn.efternamn@svk.se.  Välkommen med din ansökan senast den 23 augusti 2013.   Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Svenska Kraftnät är ett statligt affärsverk med uppgift att förvalta Sveriges stamnät för elkraft, som omfattar ledningar för 400 kV och 220 kV med stationer och utlandsförbindelser. Vi har också systemansvaret för el. Svenska Kraftnät utvecklar stamnätet och elmarknaden för att möta samhällets behov av en säker, miljövänlig och ekonomisk elförsörjning. Därmed har vi också en viktig roll i klimatpolitiken. Svenska Kraftnät har över 460 anställda, de flesta vid huvudkontoret i Sundbyberg. Vi har även kontor i Sundsvall, Halmstad och Sollefteå. Ytterligare flera hundra personer sysselsätts på entreprenad för drift och underhåll av stamnätet runt om i landet. År 2012 var omsättningen 9 789 miljoner kronor. Svenska Kraftnät har tre dotterbolag och fem intressebolag, bland andra den nordiska elbörsen Nord Pool Spot. Mer information finns på vår webbplats www.svk.se.
Företag: Svenska Kraftnät
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Enhetschef förvaltning av elkraftstationer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Enhetschef förvaltning av elkraftstationer


Sök lediga jobb Futuraskolan Gåshaga Fritidspedagog

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se