Förstelärare i Slöjd till Önnerödsskolan i Landvetter jobb

Förstelärare i Slöjd till Önnerödsskolan i Landvetter jobb Förstelärare i Slöjd till Önnerödsskolan i Landvetter jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Förstelärare i Slöjd till Önnerödsskolan i Landvetter. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Förstelärare i Slöjd till Önnerödsskolan i Landvetter. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Executive Assistant- Stockholm

  2. Skolassistent / fritidspedagog Parkhemsskolan- Botkyrka

  3. Vi söker en HR Business Partner till Ramirent- Stockholm

  4. Logistikassistent till Plantagen- Järfälla

  5. Testledarassistent sökes, studerandeuppdrag!- Stockholm

  6. Sjuksköterska, natt- Stockholm

  7. Sjuksköterska/Onkologisjuksköterska- Stockholm

  8. Biomedicinsk analytiker- Stockholm

  9. Specialistläkare och ST-läkare- Stockholm

  10. Receptionist/vaktmästare sökes på deltid till företag i Värtahamnen!- Stockholm


Mer beskrivning

Executive Assistant
Fazer Group is a family company founded in 1891, when Karl Fazer opened his first café in Helsinki. Today Fazer operates in eight countries and two business areas committed to creating taste sensations: Fazer Food Services and Fazer Bakeries & Confectionery. Fazer Group‘s turnover for 2012 was almost 1,7 million euros and the Group employed more than 15,000. Fazer Food Services is the leading contract catering company in the Nordic countries offering customers delicious food and tailor-made service solutions. Fazer Food Services has over 1100 restaurants in the Nordic Countries. Services include private and public sector personnel and student restaurants, public restaurants and cafés, restaurants at conference centres as well as food services for schools and public service organisations. Fazer Food Services’ key brands are Karl Fazer, Fazer and Amica. We are now looking for an Executive Assistant to the Managing Directors of Fazer Food Services and Fazer Food Services Sweden.   Your main task is to provide high level administrative support that involves calendar maintenance, scheduling meetings and events, travel management, managing information requests, preparing materials and responding to general queries. Your role is vital in interacting and co-operation with different parts of the organization.  To be successful in this position, you have extensive administrative experience and a Bachelor degree in administration. You are a structured planner, flexible and solution-oriented team worker, who enjoys working in a high-paced environment. Your approach is dynamic and efficient in front of new tasks and projects. You communicate fluently in both written and spoken Swedish as well as in English. Any Finnish skills are considered as an advantage. Your IT skills are on good level and you are eager to learn and use new IT systems. We offer you an interesting position in the world of tastes and an opportunity to develop your skills further. At Fazer we want to encourage our personnel to actively participate in the development of their own work and the company as a whole. The position is a full time job, located at our headquarters in Stockholm. Application Please send your application as soon as possible, as the selection and interview process is ongoing. Latest day to apply is 2013-08-30.
Företag: Fazer Food Services Business Area
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Executive Assistant jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Executive Assistant

Skolassistent / fritidspedagog Parkhemsskolan
Botkyrka kommun är stockholmsområdets femte största kommun med drygt 85 000 invånare. Omtalade kultur-, demokrati- och upplevelsesatsningar, expansivt näringsliv samt ung och internationell befolkning, gör Botkyrka till en händelse- och variationsrik kommun med plats för nytänkare. ARBETSUPPGIFTER Som skolassistent ansvarar du för att samordna och adminstrera skolans verksamhet. System som ingår i tjänsten är: *extens - elev/personalregistrering, SCB statestik, klasslistor, undervisnings-grupper, modersmålsgrupper osv. * vklass - administratör, får novaschem att synka, löser pedagogernas problem, bistår vårdnadshavare och pedagoger med lösenord. * novaschem - lägger in schema i novaschem som synkas med vklass * IOF - mottagningsattestering av fakturor * Beslutsstöd - translistor (ser så inget hamnat på fel konto/verksamhet), bevakar pedagogernas löner så inget ser konstigt ut, bistår pedagogerna med budgetfrågor * E-tjänsten - hanterar in och ut flyttningar, modersmålsansökningar, håller koll på fritidsuppsägningar, skolvalet * HRM - bistår pedagogerna med frågor ang. lön etc, bevakar att pedagoger lägger in frånvaro etc Har tät kontakt med lönekontoret. Gör lunchlistor och momsomföringar för kostnaden av luncher. * Unikum - registrerar grupper/pedagoger, bistår vårdnadshavare och pedagoger med lösenord * Comaea/Koll - registrerar pedagogerna * Hemsidan - ansvarar för att hemsidan uppdateras kontinuerligt * Lex-diarieföring Arbeta i skolans fritidsverksamhet KVALIFIKATIONER Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter Vi ser gärna att du har erfarenhet av: * att arbeta som adminstratör * att arbeta med service * att hantera ekonomi * att hantera olika system Att arbeta/utveckla fritids
Företag: Botkyrka kommun, Skolområde Tullinge
Ort: Botkyrka
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Skolassistent / fritidspedagog Parkhemsskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Skolassistent / fritidspedagog Parkhemsskolan

Vi söker en HR Business Partner till Ramirent
Ramirent är ett av Sveriges största maskinuthyrningsföretag och bland våra kunder märks företag inom såväl bygg- som övrig industri samt offentlig sektor. Våra kundcenter finns över hela landet, från Kiruna i norr till Trelleborg i söder. Ramirent AB ingår i den finska Ramirentkoncernen, som har verksamhet i 11 länder och är ett av Europas ledande företag inom maskinuthyrningsbranschen. Vårt mål inom HR är att se till att vi har engagerade medarbetare med rätt kompetens för att utföra ett riktigt bra jobb. Detta gör vi genom att stödja och rådgiva våra chefer i deras vardag i medarbetarfrågor samt genom att utveckla och se till att vi har effektiva och smidiga HR processer. HR arbetet inom Ramirent har nu kommit till en ny fas där du kommer spela en viktig roll. Du kommer att vara delaktig i att implementera koncerngemensamma HR processer i organisationen som är kopplande till företagets strategi. Som HR Business Partner arbetar du nära vår verksamhet vilket innebär att du fungerar som bollplank och rådgivare till våra chefer i en eller flera regioner för att ge dem förutsättningar att lyckas i sina ledarroller. I arbetsuppgifterna ingår bland annat: • Ansvara för arbetsrättsliga frågor samt förhandlingar • Rekrytering • Driva medarbetarsamtalsprocessen • Arbeta med medarbetarundersökningen • Rehabiliteringsärenden • Medverka till att utveckla arbetet inom successionsplanering • Driva och följa upp lönerevisionen • Löpande personaladministration Du kommer även att delta i utvecklingsfrågor tillsammans med övriga i HR-gruppen. Eftersom organisationen är geografiskt spridd kan tjänsten innebära en del resor. Din bakgrund Vi söker dig som har utbildning inom PA-programmet eller motsvarande och ca 5 års arbetslivserfarenhet av breda HR-frågor. Arbetet förutsätter att du är van att driva många frågor samtidigt samt leverera till utsatta deadlines. Du har goda kunskaper i arbetsrätt och en vana av fackliga förhandlingar. Vi söker dig som vill arbeta i ett öppet företagsklimat med fokus på laganda. Du har förmågan att skapa förtroende och kontakter, ta initiativ och motivera människor i din omgivning med en positiv grundinställning. Du har en god människokännedom och en hög grad av personlig mognad och integritet. Vi erbjuder Hos oss får du ett spännande och utvecklande arbete i en internationell koncern som präglas av öppenhet, ständig utveckling och stort engagemang med hög servicenivå. Mer om tjänsten Tjänsten är placerad i Stockholm. I den här rekryteringen samarbetar vi med Wise Professionals. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa ansvarig rekryteringskonsult Ann-Sophie Mattsson, tel: 073-521 65 21. Vi ser fram emot att få din ansökan via www.wise.se/jobb så snart som möjligt, dock senast 2013-07-31. Intervjuer sker i augusti. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals AB – kvalificerad bemanning och rekrytering – http://www.wise.se/ – Stockholm – Göteborg – Malmö – växel 08-555 29000
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en HR Business Partner till Ramirent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en HR Business Partner till Ramirent

Logistikassistent till Plantagen
QWORK Sweden AB Kundföretaget Plantagen är ett av Nordens ledande inom trädgård och skötsel. De strävar efter att erbjuda ett brett sortiment med utvalda produkter, låga priser och självklart en positiv och tillmötesgående personal! Nu söker vi en Logistikassistent till huvudkontoret i Barkarby. Arbetsbeskrivning Inom Supply Chain finns rollen som Logistikassistent inom Logistikavdelningen. Du kommer att ingå i ett team som arbetar med logistikflöden från leverantörer till butiker i Sverige, Norge, Finland och Irland. Plantagen Logistik jobbar med en centralisering av befintliga lager i Sverige och Norge till ett gemensamt Nordiskt lager i Trollhättan, Sverige. För att optimera logistikflödena ytterligare söker vi nu en person som kommer att vara spindeln i nätet för våra ingående leveranser där kravet på noggrannhet är viktigt. Du kommer att ha en viktig roll att följa upp dokument och att se till att vårt centrallager har rätt "master data" för att kunna sköta sitt arbete enligt bästa kvalitet och kostnad. Arbetsuppgifterna består av:
  • Tillsammans med övriga inom teamet för Logistik säkerställa att logistikflöden fungerar på ett optimalt sätt
  • Orderadministration och logistikplanering
  • Hantering och uppföljning av leverantörsfakturor och dokument enligt rutiner
  • Säkerställande av inkommande leveranser från våra leverantörer i Asien och Europa
  • Leveransavisering via våra system till vårt Nordiska centrallager
  • Kontakter och gränssnitt mot vår Inköpsavdelning, Ekonomiavdelning och vårt nya centrallager
  • Hantering och orderläggning av påfyllnadsleveranser till lager kan vara aktuellt
  • Tjänsten är till en början ett bemanningsuppdrag där du blir anställd av Qwork men arbetar hos Plantagen. Möjligheten att bli överrekryterad är mycket stor så vi letar efter dig som ser detta som någonting långsiktigt. Din profil Vi söker dig som:
  • Idag arbetar inom transport och logistik i liknande roll
  • Arbetar systematiskt och är noggrann
  • Har förmågan att identifiera felaktigheter och vara lösningsorienterad på både kort & lång sikt
  • Är en utpräglad lagspelare
  • Har erfarenhet från handels och/eller butiksvärlden är meriterande
  • Är kommunikativ, har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
  • Har goda kunskaper i Officepaketet
  • Kunskaper i Visma Business är meriterande
  • Som person är det viktigt att du gillar ständiga förbättringar. Plantagen är ett entreprenörsdrivet företag varför du måste vara kreativ, nyfiken, nytänkande och gilla utmaningar. För att trivas i en ibland hektiska miljö är det viktigt att du är stresstålig och prestigelös. Tillträde i början, alternativt mitten, på augusti. Vid frågor, kontakta ansvarig konsultchef Carin Carlsson, via vår växel: 08-21 55 60. Välkommen in med din ansökan! Vårt företag QWORK är bemanningsföretaget som hjälper dig att hitta rätt väg på arbetsmarknaden. Vi finns verksamma inom de flesta affärsområden, exempelvis handel, industri IT och administration. Vår vision är att vara det kvalitetsledande bemanningsföretaget för våra kunder och konsulter. Vill du läsa mer om oss och vad vi kan erbjuda, gå då in på vår hemsida www.qwork.se
    Företag: QWORK Sweden AB
    Ort: Järfälla
    Publicerad : 07-01
    Sök fler jobb liknande: lediga Logistikassistent till Plantagen jobb
    Tillbaka till listan
    Klicka här och sök jobb som: Logistikassistent till Plantagen

    Testledarassistent sökes, studerandeuppdrag!
    Professional Consulting Vår kund söker efter en testledarassistent på deltid. Läser du en eftergymnasial utbildning, gärna som ingenjör eller inom ekonomi? Har du tidigare erfarenhet ifrån administrativt arbete? Då har vi tjänsten för dig! Vår kund är en global aktör på återförsäkringsmarknaden och är branschledande på den nordiska marknaden. Som testledarassistent kommer du att sitta med uppgifter såsom: * Administration kring affärer * Föra testprotokoll * Utföra och dokumentera tester Tjänsten är en studerandetjänst med start i september. Du som söker ska kunna arbeta 2-3 heldagar per vecka. Vidare ser vi att du har minst 2 år kvar av din utbildning. Du kommer att arbeta som konsult via Professional Consulting, men sitta på plats på kundens kontor i centrala Stockholm. Du som söker tjänsten studerar en eftergymnasial utbildning gärna inom ekonomi eller en ingenjörsutbildning. Du har tidigare erfarenhet ifrån administrativa sysslor, samt goda datakunskaper. Har du jobbat i olika företagssystem sedan tidigare är det ett plus. Som person är du effektiv, har lätt för att lära och är noggrann i ditt arbete. Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag, vi kallar in kandidater på intervju löpande! Vi på Professional Consulting är experter på unga akademiker och vet hur värdefullt det är för dig som student att jobba extra under studietiden. Det är ett ypperligt tillfälle att dryga ut kassan men också en nyttig erfarenhet och möjlighet att få en fot in i näringslivet. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!
    Företag: Professional Consulting
    Ort: Stockholm
    Publicerad : 07-01
    Sök fler jobb liknande: lediga Testledarassistent sökes, studerandeuppdrag! jobb
    Tillbaka till listan
    Klicka här och sök jobb som: Testledarassistent sökes, studerandeuppdrag!

    Sjuksköterska, natt
    avd P14 Radiumhemmet, Solna Karolinska Universitetssjukhuset är ett av Nordens största universitetssjukhus där vård, forskning och utbildning är viktiga delar i arbetet för att förlänga och förbättra människors liv. Vi söker medarbetare som vill vara med i frontlinjen i att utveckla den svenska cancervården. På Onkologiska kliniken arbetar vi i en kunskapsintensiv verksamhet där sjukhuset värderingar Ansvar, Medmänsklighet och Helhetssyn vägleder oss i vårt dagliga arbete. Avdelning P14 är en slutenvårdsavdelning med 18 vårdplatser. Vi har en inriktning mot gynekologisk cancer, sarcom och bröstcancer. Här utreder vi och ger onkologisk behandling i form av cytostatika och brachyterapi samt akut palliativ vård. Vi behandlar även barn med neuroblastom några gånger per år. Vi jobbar kontinuerligt med verksamhetsutveckling med stort fokus på patientsäkerhet och en bra och säker arbetsmiljö. Vi är en arbetsgrupp som trivs tillsammans. Arbetsuppgifter: De huvudsakliga arbetsuppgifterna är omvårdnad av svårt sjuka patienter, administrering av cytostatika och förberedelse inför strålbehandling, förberedelse inför operation samt undersökningar. De vanligaste omvårdnadsproblemen är smärta, nutritionssvårigheter, eliminationssvårigheter och illamående. Telefonrådgivning till patienter som får behandling på kliniken på jourtid. Du får fyra veckors inskolning och internutbildning i de behandlingar avdelningen ger. Kvalifikationer: Du som söker är legitimerad sjuksköterska med minst 2 års erfarenhet. Har du erfarenhet av cancersjukvård är det meriterande. Personliga egenskaper: I ditt arbete kommer du att möta svårt sjuka patienter och deras anhöriga, vilket kräver att du är trygg i dig själv och din yrkesroll. Arbetet på vårdavdelningen är självständigt samtidigt som det kräver en god samarbetsförmåga med både kollegor och andra yrkesprofessioner. Det är viktigt att kunna ta egna initiativ, prioritera när det behövs samt ha en god kommunikationsförmåga. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
    Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
    Ort: Stockholm
    Publicerad : 07-01
    Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska, natt jobb
    Tillbaka till listan
    Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska, natt

    Sjuksköterska/Onkologisjuksköterska
    Radioterapiavdelningen Karolinska Universitetssjukhuset är ett av nordens största universitetssjukhus där onkologiska kliniken ansvarar för strålbehandling. I Stockholm finns tolv acceleratorer och brachyverksamhet och är en av Sveriges största radioterapiavdelningar med cirka 160 medarbetare. Vårt mål är att möta förväntningarna om en individanpassad strålbehandling av högsta internationella standard för alla invånarna i Stockholm och Gotland samt vara med i frontlinjen för att förbättra cancervården. I vårt uppdrag ingår högspecialiserad vård, forskning och utbildning. Verksamheten bygger på multiprofessionell samverkan och är processinriktad. Vår verksamhet finns på Radiumhemmet i Solna och på Södersjukhuset. Radioterapiavdelningen söker sjuksköterskor som vill jobba med omvårdnad och teknik! För att arbeta med strålbehandling krävs specialistutbildning i radioterapi och onkologisk omvårdnad och om du saknar det kan vi erbjuda uppdragsutbildning till hösten. Utbildningen bedrivs i samarbete med Lunds Universitet och utbildningslön utgår. Kurspaketet innehåller kurserna Allmän onkologi 7,5 hp, Organspecifik onkologi 7,5 hp, Omvårdnad vid strålbehandling 15 hp och verksamhetsförlagd utbildning i strålbehandling 15 hp. Länk till utbildningens hemsida: http://flexibelutbildning.onk.lu.se/standard.asp?id=55 Arbetsuppgifter: Som sjuksköterska på radioterapiavdelningen möter du många cancersjuka patienter i olika stadier av sjukdom som du ger en tekniskt avancerad behandling. Att ge strålbehandling innebär förutom mötet med patienter, bland annat hantering av olika datasystem, acceleratorer och bedömning av digitala röntgenbilder. Det kräver också ett nära multiprofessionellt samarbete med onkologisjuksköterskor, läkare och sjukhusfysiker. Det finns olika möjligheter till ansvarsområden eller uppdrag som bidrar till att utveckla verksamheten inom ramen för strålbehandling och onkologisk omvårdnad. Du är direkt underställd chefsjuksköterskan. Kvalifikationer: Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska gärna med specialistutbildning inom onkologi och radioterapi eller motsvarande. Personliga egenskaper: Du har god samarbets- och kommunikationsförmåga samt ett kreativt förhållningssätt. Du har stort engagemang och intresse för radioterapi och omvårdnad. Du är intresserad av teknik, människor och har patienten i fokus. Stor vikt läggs vid din förmåga att kunna arbeta i team samt att kunna se helheten både ur ett medarbetarperspektiv och ett patientperspektiv. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
    Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
    Ort: Stockholm
    Publicerad : 07-01
    Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska/Onkologisjuksköterska jobb, Sjuksköterska/Onkologisjuksköterska Stockholm, Sjuksköterska/Onkologisjuksköterska Karolinska Universitetssjukhuset
    Tillbaka till listan
    Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska/Onkologisjuksköterska

    Biomedicinsk analytiker
    Klinisk patologi och cytologi på Södersjukhuset Laboratoriet är ackrediterat och ingår i divisionen Karolinska Universitetslaboratoriet och kliniken har verksamhet på Södersjukhuset, Danderyds Sjukhus, Karolinska Huddinge och Karolinska Solna. Verksamheten som bedrivs på kliniken är framförallt histopatologiska undersökningar, exfoliativ cytologi, punktionscytologi och kliniska obduktioner. Vi behöver anställa två biomedicinsk analytiker till vårt laboratorium. Dessa två tjänster kommer att vara placerade på Södersjukhuset och Huddinge. Du kommer att arbeta med histopatologi. Arbetsuppgifter: På laboratoriet preparerar vi vävnader och cellprover för mikroskopisk analys. I arbetet ingår hantering av både fixerad och färsk vävnad från sjukhusets operationsavdelningar, snittning av paraffininbäddad vävnad, fryssnittning av färsk vävnad samt histokemiska färgningar. Laboratoriet har en väl fungerande bröstprocess där fryssnittning är en viktig del. Arbetet för ett nytt laboratorium pågår och planeringen och utvecklingen av det nya laboratoriet kommer att ske enligt LEAN. Kvalifikationer: Legitimerad biomedicinsk analytiker, tidigare vana från patologi/cytologi-laboratorium är meriterande. Personliga egenskaper: Du är noggrann, ansvarsfull och kan ta egna initiativ. Du är flexibel, och tycker om att arbeta i högt tempo samt har kvalitetstänkande och serviceanda. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
    Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
    Ort: Stockholm
    Publicerad : 07-01
    Sök fler jobb liknande: lediga Biomedicinsk analytiker jobb
    Tillbaka till listan
    Klicka här och sök jobb som: Biomedicinsk analytiker

    Specialistläkare och ST-läkare
    Kvinnokliniken Karolinska Universitetssjukhuset är ett av Nordens största sjukhus och tillsammans med Karolinska Institutet leder vi den medicinska utvecklingen i Sverige. Vår vision är ”Patienten alltid först”. Kvinnokliniken består av fyra medicinska områden; Gynekologi, Obstetrik, Reproduktionsmedicin (fd Fertilitetsenheten) och Centrum för fostermedicin. En omfattande utveckling bedrivs med många kreativa medarbetare på hög klinisk och vetenskaplig nivå. På Kvinnokliniken arbetar drygt 700 medarbetare av olika yrkeskategorier. Många av dem i nära samarbete med Karolinska Institutet eller andra Universitet/Högskolor. Arbetsuppgifter: Sedvanliga arbetsuppgifter som läkare inom kvinnosjukvård. Arbetsuppgifterna utformas utifrån vilket medicinskt område tjänsten tillsätts. Samtliga tjänster innefattar goda möjligheter att bedriva forskning och undervisning samt utvecklingsarbete på såväl nationell som internationell nivå. Kvalifikationer: Specialistkompetens i Obstetrik och Gynekologi med klinisk och helst vetenskaplig erfarenhet inom området. ST-läkare primärt för specialistutbildning men gärna med intresse för forskning och utvecklingsarbete. Du ska behärska svenska och engelska väl, i tal och skrift. Personliga egenskaper: Till dina personliga egenskaper hör lyhördhet, flexibilitet och beslutsförmåga. Du har förmåga att engagera och att bidra till ett positivt arbetsklimat. Du trivs med att arbeta i team med andra yrkeskategorier. För ansökan, se nedan under LUS-information.
    Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
    Ort: Stockholm
    Publicerad : 07-01
    Sök fler jobb liknande: lediga Specialistläkare och ST-läkare jobb
    Tillbaka till listan
    Klicka här och sök jobb som: Specialistläkare och ST-läkare

    Receptionist/vaktmästare sökes på deltid till företag i Värtahamnen!
    Student Consulting Är du student i behov av ett deltidsarbete? Brinner du för kundservice och gillar du dessutom arbetsuppgifter där det krävs att man är händig och i god fysisk form? Då har vi tjänsten för dig! StudentConsulting söker nu en kundvärd på deltid till en av våra kunder i Stockholm. Tjänsten är delad mellan en receptionistroll och vaktmästarroll där man börjar dagen med att öppna receptionen och sedan ägnar förmiddagen åt de arbetsuppgifter som finns att göra för dagen vilket kan vara allt från att byta en glödlampa till att ta hand om besökare vid en större konferns. Det kommer att finnas fast personal på plats varje dag som leder en i arbetet. Uppdraget är ett konsultuppdrag vilket innebär att man är anställd av StudentConsulting och hyrs ut till företaget ifråga som ligger i Värtahamnen. Arbetstiderna är måndag- fredag 07.20-11.20. Kan man inte arbeta varje dag kan man dela på tiderna med en annan konsult och måste då kunna arbeta minst 2-3 pass i veckan. Uppdraget startar den 15 juli eller tidigare och pågår tills vidare. För att vara aktuell för tjänsten måste du vara student eller ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Vi söker dig som är servicemedveten, ordningssam och effektiv, samt händig så att du kan ta itu med praktiska arbetsuppgiter och i god fysisk form då tunga lyft kan förekomma vid kontorsflytt och liknande. Du ska vara mogen och kunna ta egna initiativ samt planera ditt eget arbete. Du ska antingen kunna arbeta varje dag måndag-fredag, eller 2-3 dagar i veckan. Vi ser helst att du har några års arbetslivserfarenhet och kan hantera att det händer många saker på samma gång utan att bli stressad. Detta är ett roligt uppdrag och en roll att växa i! Vänta inte med din ansökan om det är dig vi bör anställa! Mångfaldigt prisbelönta Student Consulting är experter på ung personal och har varit med och skapat hela studentbemanningsbranschen. Vi har sedan 1997 utvecklats till ett av branschens ledande företag och lärt oss hur extremt värdefullt det är för dig som student att jobba extra under studietiden. Det är ett ypperligt tillfälle att dryga ut kassan, men också nyttig erfarenhet och en fot in i näringslivet. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se redan idag!
    Företag: Student Consulting
    Ort: Stockholm
    Publicerad : 07-01
    Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist/vaktmästare sökes på deltid till företag i Värtahamnen! jobb
    Tillbaka till listan
    Klicka här och sök jobb som: Receptionist/vaktmästare sökes på deltid till företag i Värtahamnen!


    Sök lediga jobb Förstelärare i Slöjd till Önnerödsskolan i Landvetter

    Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


    Visa


    Söka jobb tips
    © Jobblediga.se