Försäljningsansvarig Biltema Södertälje jobb - lediga jobb

Försäljningsansvarig Biltema Södertälje jobb Försäljningsansvarig Biltema Södertälje jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Försäljningsansvarig Biltema Södertälje. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Försäljningsansvarig Biltema Södertälje. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Södermalmsskolan söker en fritidspedagog/lärare i fritidshem!- Stockholm

  2. Upphandlingssamordnare- Stockholm

  3. Boxer söker kundservicemedarbetare- Stockholm

  4. Fast timlön - 101 kr /tim + Provision- Stockholm

  5. Samordnare för CSR, djuromsorg och miljö till Axfood- Solna

  6. Arbeta extra som fastighetsskötare- Stockholm

  7. Administratör/assistent till Internationella Utbildningsenheten- Upplands-Bro

  8. Studie- och yrkesvägledare- Stockholm

  9. Lärare i praktiska och estetiska ämnen- Solna

  10. Trä och metallslöjdslärare- Norrtälje


Mer beskrivning

Södermalmsskolan söker en fritidspedagog/lärare i fritidshem!
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Södermalmsskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Södermalmsskolan - en skola att räkna med! Södermalmsskolan är en kommunal grundskola och grundsärskola från förskoleklass upp till åk 9 vid Mariatorget på Södermalm. Skolan har cirka 800 elever och 120 personal. Södermalmsskolan är en populär skola med elever och personal som trivs. 1 plats(er). (Tjänsten utlyses under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för övertalig.) Arbetsuppgifter Vi arbetar i arbetslag år F-3 med integrerat fritidshem. Du kommer att samverka med fritidspedagoger, förskollärare och lärare i ditt arbetslag och med övrig personal på skolan. Ditt huvudansvarsområde är fritidshemsverksamheten och att i samverkan med arbetslaget skapa en lustfylld och meningsfull fritidshemsverksamhet för eleverna. Vi söker nu 1 fritidspedagog/ lärare i fritidshem Du ska • ha fritidspedagogexamen eller vara behörig lärare i fritidshem • kunna samarbeta i arbetslag • vara flexibel och framåt • alltid ha eleverna i fokus • tycka att utveckling är berikande och vilja vara med och utveckla fritidshemmet till ett fritidshem i världsklass. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Ett positivt förhållningssätt är dessutom något vi värderar högt. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Biträdande rektor Anna Gustafsson Therese Hemmälin, Biträdande rektor, therese.hemmalin@stockholm.se Catharina Lind, Lärarförbundet, catharina.lindh@stockholm.se (facklig) Ulla Lempke, Lärarförbundet, ulla.lempke@stockholm.se (facklig) Tillträde: 2013-08-19. Tjänsten är en semestertjänst med tillsvidareanställning på 100 % från och med 2013-08-19 eller enligt överenskommelse
Företag: Stockholms stad; Södermalmsskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Södermalmsskolan söker en fritidspedagog/lärare i fritidshem! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Södermalmsskolan söker en fritidspedagog/lärare i fritidshem!

Upphandlingssamordnare
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Administrativa avdelningen Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Utbildningsförvaltningen tillhandahåller förskola och skola, oavsett huvudman, till stadens barn och ungdomar. Förvaltningen driver förskoleklass, grund- och grundsärskola, fritidshem, gymnasie- och gymnasiesärskola i egen regi; totalt ca 200 kommunala skolor. Antalet elever i Stockholm uppgår till ca 83 000 i grundskolan och 26 000 i gymnasieskolan. Förvaltningen har ca 16 000 anställda och nettobudgeten för 2013 är ca 13 miljarder kronor. 1 plats(er).Upphandlingsfunktion vid förvaltningen består i dag av två upphandlingssamordnare. Arbetsuppgifterna är mycket omväxlande, utmanande och ställer höga krav på servicekänsla, drivkraft och integritet samt förmåga att arbeta strukturerat och självständigt under eget ansvar. Arbetet förutsätter en god kännedom och erfarenhet av upphandlingsprocessens alla delar och omfattar dagliga kontakter med anställda inom förvaltningen men även med våra samarbetspartners på stadens övriga stads- och fackförvaltningar, leverantörer, myndigheter och andra intressenter. I uppdraget ingår bland annat följande: • planera, ansvara för och genomföra hela eller delar av förvaltningens upphandlingar av varor och tjänster, inklusive avtalsförvaltning • aktivt delta i stadens centrala och gemensamma upphandlingar för förvaltningens räkning • utgöra ett stöd till förvaltningsledningen och nämnden i strategiska upphandlingsfrågor • driva processer för att säkerställa att kommunfullmäktiges och nämndens beslut avseende upphandling och konkurrensutsättning följs • stödja skolorna i deras roll att genomföra ramavtalsupphandlingar (lokalvård och skolmåltider), direktupphandlingar, förnyade konkurrensutsättningar och avtalsuppföljning • planera och genomföra fortbildning och informationsaktiviteter av olika slag riktade till förvaltningens inköps- och upphandlingsansvariga. • utveckla metoder för internkontroll och uppföljning av nämndens samtliga avtal • besvara remisser och delta i utredningsuppdrag • Akademisk examen inom juridik, ekonomi eller annan adekvat akademisk examen eller motsvarande kunskaper arbetsgivaren prövar vara likvärdig. • Väldokumenterad erfarenhet av offentlig upphandling • Goda kunskaper om relevant lagstiftning • Erfarenhet av att ha arbetat i en politiskt styrd organisation • Erfarenhet av projektledning • God datorvana • Erfarenhet av att ha genomfört upphandlingar i TendSign är meriterande Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Som person är du drivande, engagerad, analytisk och pedagogisk. Du gillar att skapa positiva relationer, har lätt för att samarbeta och en god förmåga att engagera och motivera andra. Du är prestigelös och genuint intresserad av att utveckla upphandlingsverksamheten. Du är en god och rak kommunikatör, har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Tjänsten är direkt underställd avdelningschefen vid administrativa avdelningen. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Avdelningschef Per Thorslund,08-508 33 838 Mechthild Kleinschmidt, Upphandlingssamordnare, 08-508 33 879, mechthild.kleinschmidt@stockholm.se Lars Wassenius, SACO, 08-508 33 880, lars.wassenius@stockholm.se (facklig) Leif G. Hellén, Jusek, 08-508 33 757 (facklig) Thomas Heetveld, Vision sektion 40, 073-921 85 30 (facklig) Tillträde: enligt överenskommelse
Företag: Stockholms stad; Administrativa avdelningen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Upphandlingssamordnare jobb, Upphandlingssamordnare Stockholm, Upphandlingssamordnare Stockholms stad; Administrativa avdelningen
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Upphandlingssamordnare

Boxer söker kundservicemedarbetare
Teleperformance Nordic Är du trött på att jobba med uppsökande försäljning? Vill du hellre ha ett arbete där kunderna kontaktar dig? Tycker du om att kunna påverka din lön? Då har vi det perfekta arbetet för dig! I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal där du ger service och utför merförsäljning, det vill säga ge bästa möjliga service och lösa kundens problem. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig de bästa möjliga förutsättningarna att lyckas i din roll hos oss. Du kommer att få en bra utbildning och introduktionsperiod samt en kund och säljutbildning som ska ge dig en bra grund för fortsatt utveckling. Du kommer att bli en del av ett trevligt team och ett framgångsrikt och stabilt företag med fina karriärmöjligheter. Du kommer att sitta i Teleperformance lokaler som är belägna i centrala Stockholm. Vi erbjuder månadslön, OB-tillägg och provision. Vi arbetar med många kända varumärken och ger våra anställda en fantastisk möjlighet att lära sig grundstenarna i både kundvård och försäljning. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt. Din bakgrund Vi söker dig som är mycket serviceminded, framåt och har rätt attityd. Du bör ha tidigare erfarenhet av någon form av serviceyrke sedan tidigare och erfarenhet av att arbeta med telefonen som arbetsredskap. Det är starkt meriterande  om du har erfarenhet från kundservicearbete och/eller försäljning. Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift. Viktiga personliga egenskaper: • Du är tävlingsinriktad och drivs av att kunna påverka din egna inkomst. • Du vill jobba och utvecklas inom service & försäljning. • Du tycker om att arbeta i ett högt tempo. • Du du har ett intresse för ny teknik. Du är en självgående person som inte ger upp i första taget och som drivs av att göra och se toppresultat. Du är orädd och en person som hela tiden tänker framåt och som inte är rädd för att hugga i och försöker alltid se lösningar istället för problem. Du är prestigelös och ser teamarbete som en självklarhet. Motivera varför du vill ha just detta jobb och varför vi ska välja just dig! Start för utbildningen är 2013-08-05 Anställningen börjar med en utbildning som  hålls måndag-fredag under kontorstid (under denna period gäller heltid och dagtid!). Heltid 100% Månadslön + bonus. Tillsvidareanställning med inledande provanställning 6 månader. Rullande scheman, öppettider mån-fre 8:00-21:00 lör-sön 9:00-20:00. Kontaktperson: Emilia Vilén 0722-250089 emilia.vilen@se.teleperformance.com Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservice. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. Se även www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com
Företag: Teleperformance Nordic
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Boxer söker kundservicemedarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Boxer söker kundservicemedarbetare

Fast timlön - 101 kr /tim + Provision
Verksamhetsbeskrivning Svea telecom har ett tjänsteutbud och är en marknadsorienterad organisation som utgår från kundernas behov. Företaget erbjuder snabb tillgänglighet, personligt engagemang och den bästa kunskapen om den lokala marknaden. Vi säljer telefonitjänster till privatpersoner. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna innebär att via telefon sälja tjänster, bygga relationer med nya kunder, ge professionell rådgivning samt sälja våra produkter. Som säljare hos oss är du vårt ansikte utåt och detta ställer stora krav på din förmåga att kommunicera på ett vägvinnande sätt! Om du känner att det här kan vara något för dig erbjuder vi dig de bästa förutsättningarna för att lyckas! Utbildning/Erfarenhet Vi söker dig som är tävlingsinriktad, vill utveckla din säljteknik och gärna har erfarenhet av försäljning. Du är social, verbal och har en förmåga att skapa goda relationer. Har du drivkraften och viljan så har vi verktygen för att utveckla dig till en fantastisk säljare. Vi erbjuder: - Meriterande säljutbildningar - Bra ledarskap - Ett stimulerande jobb med härlig teamkänsla - Bonus vid uppnåt mål utöver timlönen (betalas ut varje fredag) - 101 kr i Timlön och 20 kr i provision Intresserad? Ansök i första hand genom nedanstående länk: http://www.staffrec.se/viewad.php?id=35118&source=ams Alternativt skicka in din ansökan till ansokan@sveatelecom.se   Med vänliga hälsningar Svea telecom
Företag: Svea Telecom AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Fast timlön - 101 kr /tim + Provision jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fast timlön - 101 kr /tim + Provision

Samordnare för CSR, djuromsorg och miljö till Axfood
Sortiment & inköp har ansvar för Axfood koncernens totala inköp och förhandlar och fastställer sortiment samt villkor för koncernen och dess kedjor. Kvalitetsavdelningen som ingår i Sortiment & Inköp ansvarar för kvalitetssäkringen av Axfoods egna märkesvaror; Hemköp, Willys, Eldorado, Func & Fixa, Garant. Både vad gäller säkerhet och funktion. Axfood är medlem i BSCI. Har du ett genuint intresse för CSR, djuromsorg och miljö? Trivs du med att kunna påverka din arbetssituation och arbetsuppgifter? Då får du inte missa den här möjligheten!   Hur ser din arbetsdag ut? Som samordnare för CSR, djuromsorg och miljö på Axfood ansvarar du för att definiera och förmedla vårt arbetssätt inom områdena, samt att följa upp och säkerställa att våra leverantörer uppfyller Axfoods krav. Vidare kommer du att utveckla och förmedla krav, rutiner, uppföljning och kontroll samt hantering av avvikelser inom områdena CSR, djuromsorg och miljö. Vi tror att ditt kvalitetstänk i kombination med din förståelse för affären kommer att vara till stor nytta för dig i denna roll.   Du kommer att utbilda, informera och internt stödja i tolkningen av våra krav och rutiner. Vidare ser du till att de rutiner som finns tydliggörs och att budskapet når ut i organisationen. I rollen kommer du att mätas på de årliga mål som sätts upp och du rapporterar till organisationens kvalitetschef. Vem trivs här?  Vi är ett drivet gäng som värdesätter vår goda stämning och den hjälpsamma attityd som råder i vår organisation. Ditt självständiga sätt samt din goda förmåga att planera och organisera hjälper dig att självständigt skapa dig en struktur i ditt arbete. För att lyckas i denna roll krävs det att du har en god samarbetsförmåga, är smidig samt att du har ett lyssnande sätt och därigenom en god förmåga att förstå den andra parten.    Vi tror att du har tidigare erfarenhet från inköp, CSR, djuromsorg och miljö då detta kommer att vara till hjälp för dig i rollen. Vidare tror vi att du har en högskoleexamen som exempelvis agronom. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelsk i såväl tal som skrift.    Rollen är en tillsvidaretjänst och ett visst mått av resande inom Europa och Asien ingår. Vad erbjuder vi? Axfood erbjuder dig ett arbete i ett börsnoterat företag med stora möjligheter att kunna påverka din arbetssituation och arbetsuppgifter. Du som tycker om att arbeta med frihet under ansvar och att vara i en miljö där det händer mycket, kommer trivas hos oss. Detta är en möjlighet för dig som vill vara med och skapa struktur och bygga upp något nytt. Är du intresserad? Tycker du att detta låter intressant? Då ansöker du genom att fylla i formuläret nedan samt bifogar ditt CV och ett personligt brev. Ansökningstiden kommer att vara längre än normalt då den är förlagd under sommartid, vi kommer att påbörja urvalsarbetet tidigare men intervjuer kommer att ske först under v 33-35. I denna rekrytering samarbetar vi med Adecco och frågor besvaras av rekryteringskonsult Tove Östberg. Axfood bedriver handel med dagligvaror inom detalj- och partihandeln i Sverige. Detaljhandeln drivs genom de egenägda kedjorna Willys, Hemköp och PrisXtra. Antalet butiker uppgår till 246 stycken*. Därutöver samverkar Axfood med ett stort antal handlarägda butiker knutna till Axfood genom avtal, bland annat inom Hemköpskedjan och Willys men också under varumärken som Handlar´n och Tempo. Totalt samverkar Axfood med cirka 820 handlarägda butiker. Partihandeln drivs genom Dagab och Axfood Närlivs. Axfood är noterat på Nasdaq OMX Stockholm ABs Large Cap-lista. Huvudägare är Axel Johnson AB med cirka 50 procent av aktierna. Axfood har cirka 20 procents marknadsandel i Sverige.
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Samordnare för CSR, djuromsorg och miljö till Axfood jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Samordnare för CSR, djuromsorg och miljö till Axfood

Arbeta extra som fastighetsskötare
Arbeta extra som fastighetsskötare: Bemannia söker nu en fastighetsskötare för uppdrag till centrala Stockholm. Det är ett bemanningsuppdrag där du blir anställd av Bemannia och uthyrd till vår kund. Uppdraget kommer vara på deltid. Vi söker därför endast dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning som tex att du studerar, har ett annat halvtidsjobb, egen företagare eller att du är pensionär. Vänligen nämn i din ansökan vilken annan sysselsättning du har. Dina arbetsuppgifter: - Kontorsservice - Samla in och dela ut post samt packa upp material och försändelser - Löpande underhåll av fastigheten - Service av tex kopierings och overhadmaskiner - Kontrollera inpassering och ta emot besökare Dina kvalifikationer: - Gymnasieutbildning - B-körkort - Minst 1 års erfarenhet av yrket Dina personliga egenskaper: Som person är du självgående och initiativrik och har ett lösningsfokuserat sätt. Du är serviceinriktad och händig. Du trivs att jobba med människor och har lätt för att kommunicera med din omgivning. Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Så här söker du: Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar. Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: " Jobba extra som fastighetsskötare" Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige. Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år. Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt! www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Företag: Bemannia Kontor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Arbeta extra som fastighetsskötare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbeta extra som fastighetsskötare

Administratör/assistent till Internationella Utbildningsenheten
Försvarsmakten är en av Sveriges största myndigheter med mer än 50000 medarbetare och frivilliga. Försvarsmakten är ständigt beredd att hävda Sveriges territorium, genomföra internationella insatser, samt att stödja samhället vid större kriser. Ytterst är Försvarsmaktens uppgift att värna demokrati och mänskliga rättigheter. Hos oss kan du göra skillnad. Försvarsmakten eftersträvar mångfald eftersom det berikar vår verksamhet. I Försvarsmakten finns en värdegrund där såväl professionell utveckling som personlig hälsa lyfts fram. Försvarsmakten erbjuder många interna karriärmöjligheter, friskvårdsmöjligheter och en rimlig balans mellan arbete, privat- och familjeliv. Livgardet är ett av Sveriges största militära regementen med anor sedan 1521. Det är en växande och modern arbetsgivare med många spännande och utmanande yrken. Mest känt är regementet kanske för de blåklädda soldater som bevakar de kungliga slotten. Men Livgardet svarar även för utbildning och träning av militär och civil personal som åker på internationella uppdrag samt all militärpolisverksamhet. Utöver detta tränar och utbildar vi hemvärnssoldater, försvarsmusiker och tjänstehundar. 13. Säkerhetsbataljon arbetar nationellt och internationellt mot säkerhetshot och terrorism och 7. Manöverbataljon är inriktad på strid i bebyggelse och markstrid.Om Internationella Utbildningsenheten: ?Varje år genomför cirka 1500 svenska kvinnor och män internationella insatser för fred och säkerhet runt om i världen. För att förbereda dessa soldater, och de förband som de ingår i, genomför alla en så kallad insatsspecifik utbildning. En utbildning som planeras, leds och genomförs av den internationella utbildningsenheten, IntUtbE, på Livgardet. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Stödjer Internationella Utbildningsenheten (IntUtbE) med administrativa arbetsuppgifter. - Stödjer Högkvarteret/Försvarsmaktens HR-Centrum/bemanningsansvariga förband avseende inryck/rotation och hemkomstverksamhet för personal i internationella insatser. Detta innebär även bl. a. ansvar för:    - Administrativa arbetsuppgifter för IntUtbE anställd/extern personal såsom behörighetsadministration i datorsystem, nyckelkort och tillfälliga passerkort.    - Administrativa arbetsuppgifter för personal i internationell tjänst såsom pårustning, beställning av namnbrickor, ID-brickor, nyckelkort och tillfälliga inpasseringstillstånd.    - Ansvar för bokning av förläggning, lektionssalar till inryckande och roterande förband.    - Ansvar för IT-beställningar för IntUtbE lokaler. Kvalifikationer: - Gymnasieexamen. - God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska. - Erfarenhet av administrativt arbete. - God datorvana MS Office. Önskvärda kvalifikationer: - B-körkort. Personliga egenskaper: Stor vikt kommer läggas på personlig lämplighet såsom: - Ansvar och servicekänsla. - Strukturerad. - Stresstålighet. - God förmåga till självständigt arbete under eget ansvar. - Flexibilitet. - Noggrannhet. - God samarbetsförmåga. - Initiativförmåga. I tjänsten förkommer även en del tunga lyft. Upplysning om tjänsten: Tjänsten är en visstidsanställning (Civilbefattning nivå CR5) från ca 2013-08-19 dock längst intill 2014-12-31. Upplysningar om tjänsten lämnas av Chefen Administrativa Avdelning, kn Henrik Hasselström 08-584 525 65. Tillträde: Enligt överenskommelse Fackliga representanter: SACO/Försvar Anette Arksand, OFR-O Johan Hamlin, Försvarsförbundet Björn Örtby, SEKO Claes Hallin, tfn: 08-584 54000 (vx). Sista ansökningsdatum: 2013-08-09.
Företag: Försvarsmakten
Ort: Upplands-Bro
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör/assistent till Internationella Utbildningsenheten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör/assistent till Internationella Utbildningsenheten

Studie- och yrkesvägledare
Stockholms Stad Arbetsmarknadsförvaltningen Komvuxcentrum Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Stockholm är landets ledande tillväxtregion. Det kräver en arbetsmarknad där arbetsgivare kan rekrytera den kompetens de behöver och där stockholmarna har möjlighet att byta bransch, komma tillbaka eller studera vidare. Arbetsmarknadsförvaltningen ansvarar för stadens samlade arbetsmarknadsinsatser, vuxenutbildning och utbildning i svenska för invandrare (sfi). Vi följer upp och metodutvecklar löpande för att förbättra våra resultat. Det gemensamma uppdraget är att rusta människor för jobb och vi samverkar mellan våra olika verksamhetsområden för att hitta de bästa lösningarna för stockholmarna. Komvuxcentrum Stockholm ansvarar för information om stadens vuxenutbildning, studie- och yrkesvägledning inför studier, nivåtest samt central antagning till grundläggande och gymnasial vuxenutbildning i Stockholms stad. 1 plats(er).Ge vägledning och information inför studier samt stödja sökande med att sätta upp mål och planera för sina studier. Vid studieplanering uppmärksamma behov av såväl särskilt stöd i studierna som eventuellt behov av validering av tidigare kunskaper. Samarbeta med samtliga medarbetare vid enheten för att kunna ge blivande studerande bästa möjliga service. Vid behov handlägga ansökningar och kontinuerligt delta i omprövning och utveckling av rutiner och arbetssätt samt fortlöpande hålla sig informerad om utvecklingen inom verksamhetsområdet. Studie- och yrkesvägledarexamen. Du ska ha goda kunskaper både i det svenska och de utländska utbildningssystemen då våra kunder/sökande har mycket skiftande utbildningsbakgrund. Du ska ha mycket god samarbets- och kommunikationsförmåga samt vara intresserad av att möta kunder/sökande i såväl öppen mottagning som enskilt. Mycket stor vikt läggs vid personliga egenskaper och förmågan att kunna arbeta i team med kollegor och övriga medarbetare. Stor vikt läggs även vid förmågan att kunna arbeta självständigt och att kunna göra prioriteringar mellan arbetsuppgifterna vid belastningstoppar i verksamheten. Vi förutsätter att du är intresserad av att delta i enhetens ständiga utvecklingsarbete. Erfarenhet av studievägledning inom vuxenutbildning är ett krav. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Varaktighet: 6 månader eller längre. Arbetstid: Dagtid. 39,50 timmar/vecka varav en del av arbetstiden är schemalagd. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Bitr enhetschef Ewa Måård-Jacobsson,08-508 35 426 (åter från semester 15/7) Stefan Magnusson, Lärarförbundet, 08-50849557 (facklig) Svante Haggren, LR, 070-642 30 42 (facklig) Tillträde: 2013-09-02.
Företag: Stockholms stad; Komvuxcentrum
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Studie- och yrkesvägledare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studie- och yrkesvägledare

Lärare i praktiska och estetiska ämnen
Råsunda Skola är två skolor under samma tak. Vi består av en skola år F-5 samt en skola år 6-9, samanlagt har vi ca 750 elever. Råsunda Skola är centralt belägen i Solna Stad med goda kommunikationer. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att arbeta som lärare i textilslöjd år 3-9 på Råsunda Skola och Skytteholmsskolan i centrala Solna. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har lärarexamen i textilslöjd! -Du skall kunna arbeta självständigt och samarbeta både i arbetslag, ämneskonstellationer och i olika grupper. -Du skall ha en förmåga till att skapa goda relationer med elever, vårdnadshavare och personal. -Du skall kunna se möjligheter i stället för hinder och ha en positiv grundsyn. -Du skall kunna leda arbetet i ett klassrum och kunna entusiasmera och inspirera eleverna. Du bör ha flerårig erfarenhet av undervisning i åk 3-9.
Företag: Solna Stad, Barn- och utbildningsförvaltningen
Ort: Solna
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i praktiska och estetiska ämnen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i praktiska och estetiska ämnen

Trä och metallslöjdslärare
Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Här hittar du en idyllisk stadskärna, öppet landskap och en fantastisk skärgård. I Norrtälje finns 10 000 öar, 56 000 invånare och på sommaren blir vi dubbelt så många. Norrtälje ligger bara en timme från Stockholm City och det är nära till både Uppsala och Arlanda. Möjligheter, tillväxt och framtidstro hittar du hos oss. Läs gärna mer om oss på www.norrtalje.se. Barn- och utbildningskontorets ansvarsområde utgörs av förskoleverksamhet, grundskola, gymnasieskola, vuxenutbildning, särskola, musikskola, skolbarnomsorg och fritidsgårdsverksamhet. För mer information om aktuell avdelning, se www.norrtalje.se Rådmansöenheten är en F-9 skola med relativt små elevgrupper och innefattar även fritidshem. Vi har högt ställda förväntningar på studieresultat och individanpassning. Vår inriktning är lustfyllt lärande i trygg och inspirerande arbetsmiljö med kultur och natur i skärgården. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att undervisa i trä och metallslöjd (41 %)åk 3-9, eventuellt i kombination som reurs för elev med behov av särskilt stöd, vilket kan innebära en utökning av tjänstgöringsgrad. Särskild vikt läggs vid ämnesbehörighet. Du kommer att tillhöra ett arbetslag och fungera som mentor för ett antal elever. Tillsammans med arbetslaget bidrar du till utveckling och du arbetar aktivt för ett individanpassat lärande samt integration med andra ämnen. KVALIFIKATIONER Vi söker Dig som har ett stort engagemang, deltar i den pedagogiska utvecklingen och ser möjligheter i elevers lärande. Du har god kännedom om kunskapskrav i dina ämnen och är samarbetsvillig, flexibel och självständig. Att använda modern digital teknik är en naturlig del i arbetet. Tidigare arbetslivserfarenhet är naturligtvis meriterande.
Företag: Norrtälje kommun, Rådmansöenheten
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Trä och metallslöjdslärare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Trä och metallslöjdslärare


Sök lediga jobb Försäljningsansvarig Biltema Södertälje

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se