Gällivare jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Gällivare. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Gällivare. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Två drivna Account Manager till iZettle- Stockholm
- Affärsinriktad projektör med projektledaregenska- Stockholm
- Sjuksköterska Natt Nockebyhöjden SVPH- Stockholm
- Snickare 2 st- Stockholm
- HR-administratör till myndighet- Stockholm
- Administratör - planera och samordna!- Stockholm
- Assisterande dansledare Huddinge HT 13- Huddinge
- Glatt supportgäng söker norsktalande medarbetare- Stockholm
- Personlig assistent ca 25%, Skogås- Huddinge
- Assisterande dansledare Nacka HT 13- Nacka
Mer beskrivning
Två drivna Account Manager till iZettleAcademic Work söker för iZettle´s räkning två account managers. IZettle är ett svenskt företag som har utvecklat en tjänst som gör det möjligt för företagare och privatpersoner att ta betalt med kort i sin smartphone eller tablet. Företaget expanderar och är nu i behov av förstärkning i Stockholm. För att läsa mer om företaget, se hemsidan: www.izettle.com/se Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos iZettle. iZettle´s intention är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. ARBETSUPPGIFTER Som Account Manager är du iZettle´s ansikte utåt när du säljer deras produkter till små och stora företag. Du arbetar självständigt med att bygga upp din egna kundstock och skapar långsiktiga kundrelationer med din hängivna kundvård. Ditt engagemang och drivkraft hjälper dig prospektera och ta dig ut på nykundsmöten. Vidare kommer du att få administrera dina ordrar men den största delen av tjänsten är nykundsförsäljning. Utvecklingsmöjligheter: Detta är tjänsten för dig som söker ett utmanade jobb på ett företag i expansionsfas. Det finns goda möjligheter att ta egna initiativ och påverka företagets utveckling. Har gått en säljutbildning eller som har erfarenhet av sälj sedan tidigare. Det är viktigt att du vet vad försäljning innebär och vikten av kundrelationer. Efterfrågade specifika kompetenser: - Goda kunskaper i engelska - Mycket god datavana Som person är du självgående och prestationsorienterad. Du är orädd för nya situationer och trivs med högt tempo, vi ser också positivt på att du tar initiativ till att göra din och dina kollegors dagliga arbete bättre. START: Omgående UPPDRAGETS OMFATTNING: Heltid med chans till överrekrytering PLATS: Stockholm KONTAKT: Charlotta Nihlén 08- 562 467 53 URVAL: Sker löpande Genom att ansöka till tjänsten via mail godkänner du registrering av dina personuppgifter i vårt affärssystem. Mer information om lagring av dina personuppgifter hittar du här. Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se.
Företag: Academic Work Sweden AB-Stockholm-N
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Två drivna Account Manager till iZettle jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Två drivna Account Manager till iZettle
Affärsinriktad projektör med projektledaregenska
Nu är det en mycket spännande och expansiv tid i branschen - Vill du vara med i utvecklingen? Som projektör på Empower är du operativt ansvarig för genomförandet av nätbyggnadsprojekt. Ditt ansvarsområde innefattar bland annat projektering, projekt-ekonomi, leveranstider, resursoptimering, kvalitet och arbetsmiljö. Vidare ansvarar du också för planerings- och uppföljningsmöten med medarbetare och underentreprenörer. Du har en nyckelroll, där du fungerar som en länk mellan företaget och kunden. Ditt fokus ligger ständigt på att utveckla affärer och skapa goda relationer. Du är direkt underställd distriktchefen. Du kommer till exempel att - Upprätta arbetshandlingar, ritningsunderlag och relationsritningar - Sätta upp kostnadskalkyler för ingående arbeten och material - Söker tillstånd hos markägare och kommuner för planerade arbeten - Du får ett eget resultatansvar för enskilda projekt Givetvis medverkar du aktivt i vidareutveckling av Empowers arbetssätt, rutiner och tillhörande stödsystem. VI SÖKER DIG SOM - Har gymnasie- och projektledarutbildning med några års branscherfarenhet eller annan utbildning/erfarenhet - Har tidigare erfarenheter av teletekniska anläggnings- och installationsentreprenader. - Har kunskaper i entreprenadjuridik (AB04 och ABT06) - Har tidigare erfarenhet av personalledning samt av inhyrda entreprenörer Det är meriterande om du har goda kunskaper i Telia och Skanovas nätuppbyggnad. Empower arbetar med ARP i Microstation miljö som Cad system. Kunskaper om planering, projektering och dokumentation av fiber- och kopparnät är extra meriterande. Du talar flytande svenska och engelska. Som person är du en god relationsbyggare och en engagerad lagspelare. Du är proaktiv i din dialog, är van att hantera kunder och har ett gott helhetsperspektiv för att hålla alla bitar på plats. OM EMPOWER Empower är ett multinationellt serviceföretag som erbjuder byggnations-, underhålls- och experttjänster åt kunder inom el- och telekombranschen samt åt industrin. Empower har verksamhet i Finland, Sverige och Baltikum. Omsättning för koncernen 2012 var 366 miljoner euro och tillsammans är det omkring 3000 medarbetare totalt, i Sverige finns det 600 medarbetare placerade över hela landet från Luleå i norr till Svedala i söder. Läs mer på: www.empower.eu START: Omgående, med hänsyn till ev. uppsägningstid OMFATTNING: Heltid, tillsvidare PLATS: Stockholm ANNONS ID: 14925357 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 31/8 KONTAKT: Rekryteringskonsult Jenny Almark För att söka tjänsten, klicka på, Sök jobbet. Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail recruitmentwest@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail. ANSÖKAN Har du vad som krävs? Skicka in din ansökan via vår hemsida omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Ansök och läs mer på www.academicwork.se Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du bli anställd direkt hos ett kundföretag eller arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag. SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner du att Academic Work behandlar dina uppgifter enligt PUL. Det är endast medarbetare inom Academic Work som kan ta del av dina uppgifter. Ingen information lämnas till extern part.
Företag: Academic Work - Stockholm Väst
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Affärsinriktad projektör med projektledaregenska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Affärsinriktad projektör med projektledaregenska
Sjuksköterska Natt Nockebyhöjden SVPH
Sjuksköterska, nattjänst, på särskilt boende för äldre. Anställning: Tillsvidare (inkl. provanställning). Deltid 71%, tjänstgöring 7 nätter / 3 veckor Anställningsstart: 1/10-13 Arbetsuppgifter: Arbetsledare för ett team av 7 undersköterskor.Omvårdnadsansvarig sjuksköterska för 87 boenden nattetid. Tillsammans med ditt team jobbar du för att de boende ska få bästa livskvalitet under natten. Krav: Sjuksköterskeexamen, gärna vidarutbildad i geriatrik,helst erfarenhet av äldrevård. Erfarenhet och intresse för att arbeta utifrån salutogent förhållningssätt är önskvärt.
Företag: Nockebyhöjden Äldreboende, SVPH
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska Natt Nockebyhöjden SVPH jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska Natt Nockebyhöjden SVPH
Snickare 2 st
EGH Bygg & Förvaltning AB grundades år 2001. Vår vision sedan starten har varit att samla så många yrkeskategorier under ett och samma tak, detta innebär att vi idag har anställda såsom snickare, anläggare, grävmaskinister, grovarbetare, elektriker, rörmokare, svetsare och möbelsnickare. Vi vet att denna sammansättning gör oss unika och framför allt i större utsträckning oberoende av underentreprenörer. EGH Bygg expanderar och vi behöver utökas med ytterligare två snickare. Vi söker dig som är positiv och har lätt för att samarbeta och kommunicera med andra människor samtidigt som du är drivande och självständig. Du är utvecklingsinriktad, analytisk och noggrann och har lätt för att anpassa dig till nya arbetsuppgifter och situationer. Du trivs med att arbeta i ett företag som ställer höga krav på ansvarstagande, flexibilitet, handlingskraft och social kompetens främst. Utbildning och erfarenhet: Minst 10 års erfarenhet. B-körkort är ett krav EGH Bygg är anslutna till Sveriges Byggindustrier. Välkommen att skicka in din ansökan Vi tar emot ansökan via e-post, sänd er ansökan till personalchef Christoffer Lans på e-postadress christoffer@eghbygg.se VI TAR EJ EMOT ANSÖKNINGAR VIA TELEFON Postadress: EGH Bygg och Förvaltning AB Vretensborgsvägen 15 126 30 Hägersten
Företag: EGH BYGG & FÖRVALTNING AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Snickare 2 st jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Snickare 2 st
HR-administratör till myndighet
Academic Work söker för kunds räkning en HR-administratör. Vår kund är en statlig myndighet som bedriver kulturell verksamhet och sitter i trevliga lokaler mitt i centrala Stockholm. Myndigheten genomför i dagsläget en omorganisation och är därför i behov av en ytterligare person till HR-avdelningen fram till årsskiftet. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos vårt kundföretag. ARBETSUPPGIFTER Som HR-administratör kommer du att arbeta med administration i personalsystemet Palasso. Framförallt kommer du att arbeta med att administration av myndighetens nya organisationsträd i systemet. VI SÖKER DIG SOM Har erfarenhet av HR-arbete på en statlig myndighet. Därtill har du tidigare arbetat i Palasso och har goda kunskaper i detta system. Som person är du noggrann och strukturerad eftersom dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara personaladministration med höga krav på att korrekta uppgifter registreras in i systemet. Du är en driven och ansvarstagande person som är initiativtagande och van vid självständigt arbete. START: Omgående UPPDRAGETS OMFATTNING: Heltid fram till årsskiftet PLATS: Centrala Stockholm KONTAKT: Jenny Rydberg, 08-562 467 39 URVAL: Sker löpande Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se. SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner du att Academic Work behandlar dina uppgifter enligt PUL. Det är endast medarbetare inom Academic Work som kan ta del av dina uppgifter. Ingen information lämnas till extern part (kunder) utan ditt medgivande. Läs mer på http://www.academicwork.se/pul-information.aspx
Företag: Academic Work Sweden AB -Stockholm
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga HR-administratör till myndighet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HR-administratör till myndighet
Administratör - planera och samordna!
Är du en strukturerad och social person med förmåga att ta för dig och ligga steget före? Har du dessutom tidigare erfarenhet av administrativt arbete? Vill du jobba på en arbetsplats där du får utlopp för ditt driv och engagemang? Då ska du läsa vidare! Beskrivning Perido söker en administratör till en dynamisk statlig myndighet vars lokaler är placerade i Stockholm. Du kommer att arbeta för en myndighet som har mer än 1500 medarbetare fördelade på 15 orter runt om i Sverige. I rollen som administratör verkar du i en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Du fungerar bland annat som ett operativt stöd för verksamheten och sköter flera olika administrativa rutiner. Din förmåga att ligga steget före och ha ordning och reda kommer väl till användning då du även arbetar med att planera och samordna olika resurser på myndigheten, samt formulera brev och protokoll i samband med möten eller presentationer. I ditt arbete har du även nytta av dina kunskaper i vanliga dataprogram för kontoret, exempelvis Word och Powerpoint. Vidare tror vi att du som söker det här uppdraget är prestigelös och strukturerad i ditt arbete. Dessutom kan en del tynga lyft förekomma, så du får inte vara rädd för att hugga i! Välkommen med din ansökan! Kravprofil -Gymnasiekompetens -Flera års erfarenhet av liknande arbete -Datorvana -Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Omfattning och tillträde Uppdragstid 2013-08-15 till 2013-12-30 med möjlighet till tre månaders förlängning. Heltid, timlön. Ansökan Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret i ärenderaden. På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Referensnummer 9017DB Kontakt E-post ansökan: rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör - planera och samordna! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör - planera och samordna!
Assisterande dansledare Huddinge HT 13
Är du vår nya ledare? Vill du arbeta med dans och barn? Då är Knatteskutt rätt plats för dig! Knatteskutt Dans är en rikstäckande verksamhet för barn i åldern 3-9 år. Varje termin erbjuder vi tusentals barn möjligheten att testa en mängd olika dansstilar och lekar och på så vis skapa ett framtida intresse för dans och rörelseglädje. Hösten 2013 kommer vi att fortsätta med Knatteskutt Dans som består av 10 tillfällen med blandade dansstilar. Verksamheten bedrivs vardagskvällar och på helger. Vi söker nu två assisterande Dansledare till Knatteskutt i Huddinge inför höstterminen 2013. Dina arbetsuppgifter består i huvudsak av att vara dansledare på träningarna. Att vara en pedagogisk dansledare för barnen och förmedla glädje. Du arbetar efter knatteskutts egna koncept. Det perfekta extrajobbet för dig som planerar att arbeta inom barn/danssektorn i framtiden och har barn och danserfarenhet sedan tidigare. Vi söker dig som: - har ett genuint intresse för dans - är intresserad av att leda barn - är engagerad och ambitiös Låter det intressant? Maila din ansökan snarast till ansokan.huddingedans@knatteskutt.se Rekrytering sker löpande. Förutom CV och personligt brev önskar vi även att du i din ansökan skickar med: * Två bilder på dig själv (gärna där du utövar idrott alternativt leder dans.). Då vi rekryterar den här tjänsten tar vi kontakten med sökande kandidater som anses lämpliga för jobbet efter vår genomgång av sökandes CV, vi är därför tacksamma om du som sökande inte ringer oss under den här tiden.
Företag: AKTIEBOLAGET SVENSKA IDROTTSFRÄMJANDET
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Assisterande dansledare Huddinge HT 13 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assisterande dansledare Huddinge HT 13
Glatt supportgäng söker norsktalande medarbetare
Talar du norska och vill bli en del av Flexpays fantastiska kundsupport? Vi växer och söker nya, glada medarbetare! Flexpay är sedan många år i toppen på listan av Sveriges snabbast växande och samtidigt lönsamma bolag. Flexpay hjälper många av Sveriges största företag, exempelvis IKEA, Ericsson, Volvokoncernen, H&M, Nordea, Scania, Skanska och Sandvik, att via vår skräddarsydda webbportal effektivisera kommunikationen med deras medarbetare. Främst handlar det om att på ett smartare sätt synliggöra medarbetarens totala belöning, lön, förmåner, personalrabatter samt pension och försäkringsrådgivning. Idag erbjuder vårt system flexibla förmåner till ca 450 000 personer. Flexpay utgörs av 150 fantastiska medarbetare i Stockholm, Göteborg, Köpenhamn, Helsingfors och Amsterdam. Vi arbetar i en ung miljö med trevliga medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Tråkmånsar gör sig inte besvär - detta är ett absolut anställningskriterium oavsett roll på vårt företag. Som supportmedarbetare på Flexpay består dina arbetsuppgifter av att svara på frågor gällande förmåner och belöning. Du kommer främst att vara ansvarig för våra norska kunder, men då vi finns representerade i fler länder sker mycket av arbetet även på svenska och engelska. Din kunskaper i de tre språken behöver vara flytande i både tal och skrift. Personen vi söker får gärna ha erfarenhet från supportarbete via mail och telefon och ha fötterna i myllan. Vi tror att du är positiv, noggrann och ansvarsfull. Du är inte rädd för att ta egna initiativ och vill vara med och bidra till vårt företags framtida utveckling. Sist men inte minst: Du brinner för att ge service i världsklass!
Företag: FLEXPAY AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Glatt supportgäng söker norsktalande medarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Glatt supportgäng söker norsktalande medarbetare
Personlig assistent ca 25%, Skogås
Omsorgshuset i Stockholm AB vänder sig till äldre- och funktionshindrade personer och ger vård och omsorg i och utanför deras hem. Vi jobbar med brukaren i centrum. Integritet, medbestämmande, flexibilitet och trygghet är några av våra grundpelare i arbetet med den enskilde. Personlig assistans är till för dem som behöver dagligt stöd med att äta, sköta sin personliga hygien, förflytta sig eller kommunicera. Vi söker nu en personlig assistent till en 69-årig kvinna. Hon fick för några år sedan en stroke och har haft assistans sedan dess, hon är rullstolsburen och behöver hjälp med sina dagliga aktiviteter. Arbetstiderna är varierade mellan kl 9 och 23. Schemalagd ca 25 % samt vikarie vid behov. Det är en fördel om du har erfarenhet av att arbeta med personer med hjärnskador. Kunden önskar att du är kvinna i åldern 40-50 år, är samarbetsinriktad, flexibel och lugn. Du bör behärska det svenska språket. Vi ser gärna att du är rökfri. Tillträde: introduktion omgående och start på schema i mitten av augusti. Rekryteringen kommer att ske omgående så skicka in din ansökan redan idag. Vi tar endast emot ansökningar via e-post, ange referens So13.
Företag: OMSORGSHUSET I STOCKHOLM AB
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent ca 25%, Skogås jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent ca 25%, Skogås
Assisterande dansledare Nacka HT 13
Är du vår nya ledare? Vill du arbeta med dans och barn? Då är Knatteskutt rätt plats för dig! Knatteskutt Dans är en rikstäckande verksamhet för barn i åldern 3-9 år. Varje termin erbjuder vi tusentals barn möjligheten att testa en mängd olika dansstilar och lekar och på så vis skapa ett framtida intresse för dans och rörelseglädje. Hösten 2013 kommer vi att fortsätta med Knatteskutt Dans som består av 10 tillfällen med blandade dansstilar. Verksamheten bedrivs vardagskvällar och på helger. Vi söker nu två assisterande Dansledare till Knatteskutt i Nacka inför höstterminen 2013. Dina arbetsuppgifter består i huvudsak av att vara dansledare på träningarna. Att vara en pedagogisk dansledare för barnen och förmedla glädje. Du arbetar efter knatteskutts egna koncept. Det perfekta extrajobbet för dig som planerar att arbeta inom barn/danssektorn i framtiden och har barn och danserfarenhet sedan tidigare. Vi söker dig som: - har ett genuint intresse för dans - är intresserad av att leda barn - är engagerad och ambitiös Låter det intressant? Maila din ansökan snarast till ansokan.nackadans@knatteskutt.se Rekrytering sker löpande. Förutom CV och personligt brev önskar vi även att du i din ansökan skickar med: * Två bilder på dig själv (gärna där du utövar idrott alternativt leder dans.). Då vi rekryterar den här tjänsten tar vi kontakten med sökande kandidater som anses lämpliga för jobbet efter vår genomgång av sökandes CV, vi är därför tacksamma om du som sökande inte ringer oss under den här tiden.
Företag: AKTIEBOLAGET SVENSKA IDROTTSFRÄMJANDET
Ort: Nacka
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Assisterande dansledare Nacka HT 13 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assisterande dansledare Nacka HT 13
Söka jobb tips