Gipsare Nynäshamns bemanningspartner jobb - lediga jobb

Gipsare Nynäshamns bemanningspartner jobb Gipsare Nynäshamns bemanningspartner jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Gipsare Nynäshamns bemanningspartner. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Gipsare Nynäshamns bemanningspartner. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Student sökes för tjänst som ekonomiadministratör i Märsta!- Stockholm

  2. 13.SÄKERHETSBATALJON rekryterar nu tekniska specialister.- Upplands-Bro

  3. Account Manager- Stockholm

  4. SÄLJARE Fast Telefoni med stora förtjänst möjligheter!- Stockholm

  5. Säljare!- Stockholm

  6. Åklagaradministratör, Västerort- Solna

  7. Internationell Kundservice söker norsktalande kundservicemedarbetare i- Stockholm

  8. Kundtjänstmedarbetare / Stockholm Innerstad!- Stockholm

  9. Sjuksköterska- Stockholm

  10. Hotellstädspersonal- Stockholm


Mer beskrivning

Student sökes för tjänst som ekonomiadministratör i Märsta!
Professional Consulting Är du en glad och driven person som söker extrajobb bredvid studierna? Då har vi tjänsten för dig! Just nu söker vi en student som ska agera ekonomiadministratör inom området logistik och transport. Vår kund arbetar globalt med rötterna i Skandinavien med specialisering inom tunga gods. Tjänsten innebär arbetsuppgifter som: * Hantera filer kring transport * Se till att fakturor är rätt mot kund * Sköta leverantörsfakturor * Hantera kontering mot uppdrag * Se till att fakturor stämmer mot offereten samt att offerten stämmer Uppdraget innebär att du är anställd av oss på Professional Consulting men arbetar hos vår kund på deras kontor i Märsta. Tjänsten är på deltid minst 1-2 dagar i veckan, eventuellt extra vid bokslut, kontorstider tillämpas. Tjänsten beräknas starta i augusti och vår kund ser långsiktigt på tjänsten. Vi söker dig som kan jobba löpande under studietiden och har minst 1 år kvar på studierna. Du ska studera ekonomi eller ha ekonomiskt intresse. Vidare har du någon form av erfarenhet inom ekonomisk administration eller annan form av administration. Det är meriterande om du har kunskap i något ekonomisystem, exempelvis Navision. Du ska även ha goda kunskaper i Excel och Office-paketet, samt vara flytande i svenska och engelska i både tal och skrift. Som person är du initiativtagande, stresstålig samt har lätt för att samarbeta. Vidare är du kommunikativ samt strukturerad. Känner du att den ovanstående profilen passar väl in på dig? Tveka inte att söka, vi tar in ansökningar löpande. Vi på Professional Consulting är experter på unga akademiker och vet hur värdefullt det är för dig som student att jobba extra under studietiden. Det är ett ypperligt tillfälle att dryga ut kassan men också en nyttig erfarenhet och möjlighet att få en fot in i näringslivet. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!
Företag: Professional Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Student sökes för tjänst som ekonomiadministratör i Märsta! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Student sökes för tjänst som ekonomiadministratör i Märsta!

13.SÄKERHETSBATALJON rekryterar nu tekniska specialister.
Försvarsmakten är en av Sveriges största myndigheter med mer än 50000 medarbetare och frivilliga. Försvarsmakten är ständigt beredd att hävda Sveriges territorium, genomföra internationella insatser, samt att stödja samhället vid större kriser. Ytterst är Försvarsmaktens uppgift att värna demokrati och mänskliga rättigheter. Hos oss kan du göra skillnad. Försvarsmakten eftersträvar mångfald eftersom det berikar vår verksamhet. I Försvarsmakten finns en värdegrund där såväl professionell utveckling som personlig hälsa lyfts fram. Försvarsmakten erbjuder många interna karriärmöjligheter, friskvårdsmöjligheter och en rimlig balans mellan arbete, privat- och familjeliv. Livgardet är ett av Sveriges största militära regementen med anor sedan 1521. Det är en växande och modern arbetsgivare med många spännande och utmanande yrken. Mest känt är regementet kanske för de blåklädda soldater som bevakar de kungliga slotten. Men Livgardet svarar även för utbildning och träning av militär och civil personal som åker på internationella uppdrag samt all militärpolisverksamhet. Utöver detta tränar och utbildar vi hemvärnssoldater, försvarsmusiker och tjänstehundar. 13. Säkerhetsbataljon arbetar nationellt och internationellt mot säkerhetshot och terrorism och 7. Manöverbataljon är inriktad på strid i bebyggelse och markstrid.13.SÄKERHETSBATALJON rekryterar nu tekniska specialister  Huvudsakliga arbetsuppgifter Tekniksektionens uppgift är att inom ramen för militär säkerhetstjänst förse kunder inom och utom eget förband med teknisk kompetens och särskilda förmågor. Sektionen tillhandahåller i detta arbete stödjande teknik till andra men även fristående tekniskt orienterade insatsförmågor. I rollen som teknisk specialist är du delaktig i utvecklingen och genomförandet av förbandets operativa verksamhet.  Utbildning och kompetens  Krav för tjänsten: • Svensk medborgare • Godkänd säkerhetsprövning (genomförs som en del i rekryteringsprocessen) • Genomförd värnplikt eller GMU och godkänd för internationell tjänstgöring • Godkänd läkarundersökning för utlandstjänstgöring (genomförs som en del i rekryteringsprocessen) • God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift (svenska och engelska) • Körkort B Meriterande: • Dokumenterad erfarenhet inom teknikområdet (t ex ljud-, elkraft-, sensor-, dator- eller radioteknik • Reservofficersutbildning • Akademiska meriter (t ex kurser eller examen inom elektronik, data, ljud- eller bildbehandling • Tidigare internationell tjänstgöring • Högre körkortsbehörigheter Vem är du?  Tjänstens art gör att rutin och erfarenhet är avgörande för tjänstens lösande. Därför är personlig mognad, livserfarenhet och vilja att arbeta långsiktigt vid förbandet något som värderas högt. Du har god fysisk förmåga och mycket god psykologisk uthållighet i kombination med gott omdöme, god samarbetsförmåga och hög social kompetens samtidigt som du är prestigelös och ödmjuk. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vidare är du analytisk med förmåga att se detaljer i komplexa sammanhang, arbeta strukturerat såväl självständigt som i grupp och har en vilja att ständigt kompetensutveckla dig själv och den egna arbetsgruppen.  Upplysningar om tjänsten med mera Vi tillämpar 6 månaders provanställning för personal som inte är anställd i Försvarsmakten sedan tidigare. Befattningen är civil. Tillträde sker enligt överenskommelse. Då anställningen är placerad i säkerhetsklass krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 19§ i säkerhetsskyddslagen. Med anställningen följer nationell och internationell arbetsskyldighet. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Dina registrerade uppgifter behandlas för rekrytering av personal inom Försvarsmakten i enlighet med PUL. Upplysningar om tjänsten kan lämnas av Kn Björn Blomberg 08-584 540 00. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp. Din skriftliga ansökan skall innehålla följande: -          Kontaktuppgifter (inklusive e-postadress) -          Personligt brev med levnadsbeskrivning samt familjeförhållanden -          CV med foto -          Referenser (3 st) -          Bestyrkta kopior avseende relevanta intyg/betyg.   Skicka din ansökan per post, till nedanstående adress: LIVGARDET Ansökan Teknik/Säkbat 196 85 Kungsängen Sista ansökningsdag: 2013-08-31
Företag: Försvarsmakten
Ort: Upplands-Bro
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga 13.SÄKERHETSBATALJON rekryterar nu tekniska specialister. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 13.SÄKERHETSBATALJON rekryterar nu tekniska specialister.

Account Manager
Vi söker nu account managers till ett nytt projekt inom fast telefoni. Som account manager kommer du bearbeta såväl nya som befintliga företagskunder över telefon och ta del av ett mycket attraktivt bonusystem. Lönen är rörlig och du har möjlighet att bygga upp en hög inkomst.   Vi ser gärna att du tänker långsiktigt och har långsiktiga ambitioner. Har du arbetat med försäljning sedan tidigare är det ett plus men inget krav. Det viktigaste är att du har viljan!   Du erhåller den utbildning som behövs för att lyckas! Ansökningar skickas till jobba@speaker.nu Arbetstiderna är 09:30-16:20, Mån - Fre
Företag: Speaker Sweden Ltd UK Filial
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager

SÄLJARE Fast Telefoni med stora förtjänst möjligheter!
Speaker Sweden är ett callcenter med mottot "kvalité i varje samtal". Det uppnår vi genom engagerade medarbetare med mycket säljglädje. Nu söker vi tillskott till vårt projekt inom Fast telefoni till företag. Som säljare hos oss har du långsiktiga ambitioner och vill bygga upp en hög inkomst varje månad. Lönen är rörlig med en mållön om 38.000kr i månaden inom 2år och 50.000kr inom 3år. Söker du efter en arbetsplats där du kan utvecklas? Vi arbetar genomgående med vidareutbildningar för att varje säljare skall utnyttja sin fulla potential.  Du som söker bör ha någon form säljerfarenhet. Viktigt är att du är positiv, ansvarsfull och driven. Vi letar efter personer med långsiktiga ambitioner och som vill göra karriär hos oss på Speaker! Skicka din ansökan till jobba@speaker.nu och ange "Säljare Fast Telefoni Heltid". Intervjuer sker löpande så ansök redan idag! Vi ligger i ljusa lokaler i Farsta Strand
Företag: Speaker Sweden Ltd UK Filial
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga SÄLJARE Fast Telefoni med stora förtjänst möjligheter! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SÄLJARE Fast Telefoni med stora förtjänst möjligheter!

Säljare!
Vill du jobba som telefonsäljare? Vi söker just nu nya medarbetare och hoppas att du vill bli en av oss. Lönen är en dagsersättning i kombination med provision. Vi erbjuder säljutbildning och en härlig arbetsplats är teamkänsla är i fokus! Skicka in ditt CV till work@megaworker.org så hör vi av oss inom kort. Vårt kontor ligger i Farsta Strand
Företag: Megaworker Säljrekrytering
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare! jobb, Säljare! Stockholm, Säljare! Megaworker Säljrekrytering
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare!

Åklagaradministratör, Västerort
***** Vill du att varje dag ska vara den viktigaste? ***** Vi spelar en central roll i att upprätthålla rättssäkerheten i vårt samhälle. Gå in på www.aklagare.se och läs mer om vår spännande verksamhet, personligheterna vi söker och de karriärvägar som öppnas. Diarienummer ÅM-A 2012/0582 Till Åklagarkammaren i Västerort söker vi en åklagaradministratör som är noggrann och gillar att ge service. Arbetsplatsen ligger i Solna. Tjänsten är ett sex månaders vikariat som kan komma att övergå till en tillsvidareanställning. Åklagarmyndigheten som arbetsgivare Som en del av Åklagarmyndigheten får du över 1 300 kollegor över hela landet. Vi har en central roll inom rättsväsendet och bidrar alla till att upprätthålla rättssäkerheten i vårt samhälle – oavsett vilka våra arbetsuppgifter är. Det gör varje dag till den viktigaste.  Din viktiga vardag Du möter en modern och platt organisation, med fokus på det goda ledarskapet, där alla hjälps åt över kompetensgränserna. I vår verksamhet är det viktigt att vi speglar samhället, därför arbetar vi medvetet med mångfald och jämställdhet. Vi är dessutom övertygade om att olikheter berikar oss – både som individer och som myndighet. Hos oss får du också goda möjligheter till att skapa balans mellan arbete och fritid.  Som åklagaradministratör hos oss blir det du som ger våra åklagare administrativt stöd. Det innebär bland annat att du får arbeta i brottsmålsdiariet och utföra allmänna kontorsuppgifter. Du blir också kontakten utåt i många sammanhang och ska därför ge god service till både allmänheten och till andra myndigheter – främst via telefon och e-post. Många av dina uppgifter kommer du att utföra i vårt eget system Cåbra. Stora delar av arbetet är med andra ord IT-baserat.  Dina kvaliteter och kvalifikationer Vi vill att du har minst gymnasieexamen och erfarenhet av administrativt arbete, gärna från rättslig verksamhet. Som åklagaradministratör krävs att du har lätt för att samarbeta och att du trivs med att ge service. Du är givetvis noggrann och trivs med att ta eget ansvar i ditt arbete.  Välkommen med din ansökan!
Företag: Åklagarmyndigheten
Ort: Solna
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Åklagaradministratör, Västerort jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Åklagaradministratör, Västerort

Internationell Kundservice söker norsktalande kundservicemedarbetare i
Om 2Complete Denna tjänst är ett uppdrag via Rekryterings- och Bemanningsföretaget 2Complete. Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget Vi söker nu norsktalande personer till ett längre kundtjänstuppdrag. Vår kund är Europas största återförsäljare av glasögon och kontaktlinser på nätet. Dina arbetsuppgifter I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du huvudsakligen att besvara inkommande telefonsamtal och e-mail från företagets norska kunder. Då du dagligen har kontakt med företagets kunder kommer du att fungera som ambassadör för företaget. Arbetsuppgifterna består i att hjälpa kunder via telefon och mail med allt från att ge produktinformation om linser, glasögon och övriga tjänster, informera om företagets erbjudanden och lägga beställningar. Även andra arbetsuppgifter kan förekomma. Tjänsten är en heltidstjänst med schemalagd arbetstid på vardagar och helger. Din profil Du tycker om att ha kundkontakt och har ett stort fokus på service. Du är en god kommunikatör som förstår kundens behov och är prestigelös och ödmjuk. Då företaget är i ständig förändring, tror vi att du är en flexibel person som har lätt att anpassa sig till nya förutsättningar. Du är en engagerad lagspelare som har ambitionen att stanna och utvecklas inom kundtjänsten under en längre tid. Du har god datorvana och är duktig på att formulera dig i tal och skrift. Du talar och skriver norska på modersmålsnivå och hanterar dessutom svenska i tal och skrift. Övriga språkkunskaper är meriterande. Vi kallar in till intervju löpande. Skicka därför din ansökan med CV så snart som möjligt. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: 2 Complete
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Internationell Kundservice söker norsktalande kundservicemedarbetare i jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Internationell Kundservice söker norsktalande kundservicemedarbetare i

Kundtjänstmedarbetare / Stockholm Innerstad!
Verksamhetsbeskrivning Svea telecom har ett tjänsteutbud och är en marknadsorienterad organisation som utgår från kundernas behov. Företaget erbjuder snabb tillgänglighet, personligt engagemang och den bästa kunskapen om den lokala marknaden. Vi säljer telefonitjänster till privatpersoner. Arbetsuppgifter I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal där du ger bästa möjliga service, löser kundens problem, hanterar fakturafrågor och utför merförsäljning. Administrativa uppgifter kommer att utföras vid behov. Du kommer att genomgå utbildning för att lära dig allt om uppdraget. Utbildning/erfarenhet Du som söker bör minst ha gymnasieutbildning, tidigare erfarenhet från försäljning alternativt en säljande personlighet,samt god datorvana . Du bör kunna uttrycka dig väl både skriftligt och muntligt Vi ser helst att du har erfarenhet av kundtjänstarbete eller telemarketing. Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt kring din personlighet, du är framåt, representativ och professionell i bemötandet med kunder och har en bra verbal förmåga. Som person bör du vara stresstålig och resultat- och prestationsinriktad. Vi erbjuder: - Omväxlande arbetsuppgifter och möjlighet till karriärutveckling - Ett stimulerande jobb med härlig teamkänsla - Bra ledarskap - 101 kr i Timlön   Intresserad? Skicka in din ansökan till rekrytering@sveatelecom.se .   Med vänliga hälsningar Svea telecom
Företag: Svea Telecom AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare / Stockholm Innerstad! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare / Stockholm Innerstad!

Sjuksköterska
Hjärtklinikens avdelning 94 Hjärtkliniken på Danderyds Sjukhus disponerar 74 vårdplatser och har 300 medarbetare. Vi fokuserar på välfungerande patientprocesser och hög kompetensutveckling för alla yrkeskategorier. Forskning och undervisning ser vi som mycket viktiga och utvecklande uppdrag. Ett signum för vår klinik är även mycket social samvaro och högt i tak. Hjärtkliniken består av fem avdelningar. Avdelning 94 är en hjärtavdelning med 26 vårdplatser som bedriver akutvård med inriktning på ischemisk hjärtsjukdom, samt vård i samband med koronarangiografi och PCI. Arbetsuppgifter: Vi söker Dig sjuksköterska som vill arbeta på en mycket aktiv och utvecklande arbetsplats och som tillsammans med våra erfarna undersköterskor, sjuksköterskor och läkare vill utveckla vård och arbetssätt. Du som sjuksköterska är en viktig del i omvårdnadsarbetet kring patienten. Du gillar att arbeta i team med undersköterskor och läkare, du är snabb och effektiv och inte rädd för nya utmaningar. Du får en individuellt anpassad introduktion under handledning. Din fortsatta kompetensutveckling sker efter dina behov i samråd med chefsjuksköterskan. På kliniken finns både utbildningsledare och kvalitetsutvecklare. Vi arbetar efter mottot – Vänligt - Proffsigt – Smidigt och Säkert! Kvalifikationer: Legitimerad sjuksköterska. Vi ser att du har flera års erfarenhet som sjuksköterska, gärna inom kardiologi och/eller akutsjukvård. Arbetet kräver att du har en god samarbetsförmåga och hög flexibilitet. Du stimuleras av att aktivt delta i utveckling -och förbättringsarbete. Du är initiativtagande, ambitiös och ser möjligheter. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Personliga egenskaper: Övrig information: Ansökningshandlingarna kommer att hanteras löpande. Danderyds Sjukhus AB är norra Stockholms akutsjukhus. Hos oss arbetar drygt 3500 medarbetare. Vården vi ger präglas av kvalitet och omtanke och vi arbetar utifrån Lean healthcare. I vårt uppdrag ingår utbildning, klinisk forskning och utveckling, bland annat i samarbete med Karolinska Institutet. Läs mer om oss på www.ds.se
Företag: Danderyds Sjukhus AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska jobb, Sjuksköterska Stockholm, Sjuksköterska Danderyds Sjukhus AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska

Hotellstädspersonal
RestaurangAssistans AB Om RestaurangAssistans RestaurangAssistans är Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang med kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Våra kunder är allt från Guide Rouge-krogar och guldkantande galor till rikstäckande hotell- och företagsrestauranger, konferensanläggningar, kursgårdar och cateringföretag. Om tjänsten - Erfarenhet från hotellstäd minimum 6 månader - Kan svenska - Glad och positiv
Företag: RestaurangAssistans
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Hotellstädspersonal jobb, Hotellstädspersonal Stockholm, Hotellstädspersonal RestaurangAssistans
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Hotellstädspersonal


Sök lediga jobb Gipsare Nynäshamns bemanningspartner

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se