Golvläggare ROSERSBERGS GOLV AB jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Golvläggare ROSERSBERGS GOLV AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Golvläggare ROSERSBERGS GOLV AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Chef för att utveckla mekanikavdelningen i Stockholm- Stockholm
- Operationssjuksköterska, Stockholm- Stockholm
- Erfaren löneadministratör till internationellt bolag- Stockholm
- AB Transitio söker en Projektledare Spårfordon- Stockholm
- AB Transitio söker en Fordonsförvaltare- Stockholm
- Forskare â Analytisk processövervakning- Stockholm
- Expeditionshandläggare (Registrator)- Stockholm
- ERP Specialist/Applikationskonsult- Botkyrka
- Administratör med ekonomibakgrund till stort företag i Danderyd- Danderyd
- ITS Nordic söker affärsdrivna säljare till Stockholm- Stockholm
Mer beskrivning
Chef för att utveckla mekanikavdelningen i StockholmPå Etteplans kontor i Stockholm arbetar vi främst inom Mekanik, Beräkning&Simulering, Systems Engineering, Projektledning, Regulatorska frågor och Batteriteknik. Vi är framför allt verksamma inom Flyg & Försvar, Industri, Konsument, Fordon och Medicinteknik. På kontoret har vi spetskompetens inom ett antal områden och arbetar med gemensamma projekt tillsammans med våra kollegor i Sverige, Finland, Holland och Kina. Hos oss blir du lyssnad på och respekterad. Med samarbete och en öppen dialog som grund blir du del av en kreativ, internationell företagskultur som ständigt erbjuder nya vägar att utvecklas. Arbetsbeskrivning Vi söker en chef för mekanikavdelning till vårt kontor i Stockholm som har till uppgift att utveckla gruppen och erbjudandet ut mot marknaden i Stockholm/Uppsalaregionen. Gruppen består idag av 9 personer och har en bredd som täcker området från konsumentprodukter till tyngre industritillämpningar. Din utmaning blir att etablera Etteplan på marknaden i regionen och utveckla gruppens storlek och kompetens för att på ett bra sätt möta våra kunders behov. I vårt erbjudande mot våra kunder ingår även åtaganden av såväl hela produktutvecklingsuppdrag och arbetspaket som involverar våra kollegor i Kina. Som chef för mekanikavdelningen kommer du att ingå Stockholmskontorets ledningsgrupp och bidrar till kontorets utveckling. Du förväntas dessutom bygga ett nätverk inom Etteplankoncernen så att vi gemensamt kan nå framgång som bolag. Kompetens I grunden har du en högskoleutbildning inom mekanik och har arbetat minst fem år efter examen. Under åren har du fått ett stort kontaktnät i branschen och regionen och har också sett och provat olika roller inom konstruktionsarbetet. Du har sedan tidigare någon form av ledarerfarenhet, t.ex. som teamledare, projektledare eller chef och känner att du nu är redo att ta ett steg i din karriär och fullt ut få nyttja din bredd av talanger. Du har ett genuint intresse för teknik och människor, men också för att arbeta med att bidra till våra kunders framgång. Att du har ett driv och intresse för affärer och säljarbete ser vi som en självklar egenskap och gärna att du har erfarenhet av detta. Som person värdesätter vi att du är utåtriktad, ansvarstagande, gillar att arbeta tillsammans med andra och har ett stort teknikintresse. Ansökan Ansök så snart som möjligt då rekryteringsarbetet pågår löpande. Om företaget Etteplan är ett av de ledande ingenjörsföretagen i Norden och det största och äldsta nordiska konsultföretaget i Kina. Etteplan är ett finskt börsnoterat företag och har i dagsläget ca 1 800 anställda i Finland, Sverige, Nederländerna och Kina. År 2012 hade Etteplan en omsättning på 134,5 miljoner (EUR). Vi undanber oss samtal från rekryteringsfirmor. Denna annons ligger ute under semesterperioden vilket innebär att rekryteringsprocessen kommer att bli något fördröjd. Vi hoppas att du har överseende med detta. Du kommer att få återkoppling senast under andra halvan av augusti. Vi önskar dig en trevlig sommar!
Företag: Etteplan Industry AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Chef för att utveckla mekanikavdelningen i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chef för att utveckla mekanikavdelningen i Stockholm
Operationssjuksköterska, Stockholm
Xtra Sverige AB Om oss Xtra personal är ett av Nordens ledande bemanningsföretag. Vi är auktoriserade och erbjuder bemanning av framförallt Läkare och Sjuksköterskor till privata aktörer, kommuner och Landsting. Vi ingår i Xtra personell-Group, grundades år 1995 och har kontor bla i Göteborg, Stockholm och Oslo. Koncernen ägs av holländska Centric. Våra affärsområden är IT, Informationsförvaltning, Ekonomi, Administration och Care. Xtra personal erbjuder goda arbetsvillkor och en spännande variation av uppdrag över hela vårt vackra land på sjukhus, kommuner eller privata kliniker - allt vad hjärtat begär! Långa eller korta uppdrag, dygnets alla timmar, Xtra personal Care är tillgänliga dygnet runt årets alla dagar. Tack vare våra ambitiösa, fokuserade och glada medarbetare har vi ett gott renommé och ser en stadig ökning av antalet uppdrag - därför söker vi dig som vill jobba med oss på vårat team! Om företaget Dina arbetsuppgifter För kunds räkning söker vi nu operationssjuksköterska med minst två års erfarenhet för längre uppdrag i Stockholm. Uppdragsstart i början av september. Sedvanliga arbetsuppgifter för operationssjuksköterska på operation. Kontakta oss för mer information! Vi står för boende och resor vid behov. Din profil Operationssjuksköterska. Vikt lägges även på personlig lämplighet. Vi ser framemot att höra av dig!
Företag: Xtra Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Operationssjuksköterska, Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Operationssjuksköterska, Stockholm
Erfaren löneadministratör till internationellt bolag
Amendo AB Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och bemanning med en tydlig inriktning mot Bank & Finans, Försäkring och Ekonomi. Amendo arbetar dagligen med kundnära, skräddarsydda bemannings- och rekryteringslösningar. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Malmö och Göteborg. Idag är vi ca 150 anställda med målsättning att fortsätta expandera och vara våra kunders naturliga första val. Amendo är ett auktoriserat företag i bemanningsbranschen och kollektivavtal tillämpas.Som konsult på Amendo arbetar du hos någon av våra välrenommerade kunder med uppdrag som varierar i längd men som alltid genomförs i ett professionellt och trevligt gäng. Om företaget Vår kund söker nu en Löneadministratör till lönefunktionen som består av 2 personer. Lönefunktionen är en del av övriga Ekonomiavdelningen som består av 20 personer. Rapportering sker till Managing Director inom Accounting i Stockholm. Löneutbetalningen för Sveriges cirka 750 anställda är outsourcad till Visma och den interna lönefunktionen rapporterar lönedata till ADP/Visma och SCB. De är också delaktiga i löneutbetalningar för Frankrike och Tyskland samt kommer att hantera UK och för samtliga länder via ADP. I rollen som Löneadministratör kommer du att säkerställa att korrekta löner betalas ut samt kontrollera försäkringar till de anställda. Du kommer att arbeta nära HR-avdelningen, vår samarbetspartner Visma, vår ekonomifunktion samt besvara frågor från anställda i aktuella länder. I denna roll kommer även hantering av reseräkningar att ingå i dina arbetsuppgifter också det för samtliga länder. Arbetsbeskrivning Vi söker dig som har arbetat några år med löner, gärna i en större organisation med stora löneflöden. Du har god kunskap om Semesterlagen, sjukskrivningsregler och är van att hantera föräldraledighet och deltidsarbete. Vidare bör du ha arbetat i något lönesystem. Har du även arbetat med ekonomi, har erfarenhet av SOX och/eller är van användare av Excel är det mycket meriterande. Du måste behärska engelska och svenska i tal och skrift. Tyska och eller franska meriterande Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som är van att arbeta självständigt, är mycket strukturerad och noggrann. Det är viktigt för dig att lönerna alltid stämmer och har lätt att identifiera fel och åtgärda dem. Du har även god förmåga att identifiera effektiviseringsmöjligheter och tar gärna tag i dessa och driver igenom själv. Då vi arbetar med och ger service internt i företaget är det viktigt att du har god samarbetsförmåga och trivs med att ha många kontaktytor samt att agera kunskapsförmedlare. Vidare är du positiv, engagerad och har inga problem med att arbeta effektivt och noggrannt under stressiga och pressade situationer. Frågor och kontakt Du är välkommen att ansöka omgående, vi träffar lämpliga kandidater löpande.
Företag: Amendo AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren löneadministratör till internationellt bolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren löneadministratör till internationellt bolag
AB Transitio söker en Projektledare Spårfordon
AB Transitio är ett bolag som ägs av tjugo stycken landsting/regioner i Sverige. Transitios uppgift är att anskaffa, finansiera och förvalta järnvägsfordon för främst regional järnvägstrafik åt svenska regionala kollektivtrafikmyndigheter (RKTM). Syftet är främst att optimera ägarnas fordonskostnader samt säkerställa en hög kvalitet och kompetens inom områdena anskaffning, förvaltning och underhåll. Transitio har löpande ett antal intressanta projekt igång. Projekten är av varierande storlek och komplexitet och omfattar typiskt fordonsanskaffning, upprustning, ombyggnad, underhåll samt anskaffning och installation av tekniska lösningar. Nu söker Transitio en projektledare med placering i Stockholm. Arbetsbeskrivning Som projektledare Spårfordon har du en bred teknikkompetens avseende spårfordon och grundläggande kunskaper inom järnvägsteknik. Du har också erfarenhet av ombygg¬nads- och nyanskaffningsprojekt av spårfordon. Projektledaren ansvarar för planering, budget, genomförande och överlämning av egna projekt. Du ansvarar för att projektleda underhålls-, ombyggnads-, upprustnings- eller nyanskaffningsprojekt inom området Spårfordon. Vidare säkerställer projektledaren att beställarens och förvaltarnas krav ligger till grund för kravställandet i upphandling och följs upp i genomförandeskedet. Projektledaren ansvarar också för upphandling av konsulter. Vem är du? Vi söker dig med högskoleutbildning eller motsvarande relevant yrkeserfarenhet. Det är meriterande med Civilingenjörsutbildning, Projektledarutbildning, Utbilning inom Upphandling, Järnvägsteknisk utbildning och Ledarskapsutbildning. Du är van att leda, driva och följa upp sakfrågor. Du har erfarenhet av att driva spårfordonsprojekt samt av upphandlingar. Som person är du självständig, trygg i dig själv och har ett intresse av att leda. Du är affärsmässig och resultatinriktad och har god förmåga till att se helheten i det du gör. Du är tydlig i din kommunikation och skapar och bevarar goda relationer. Du har också förmåga att planera och organisera eget arbete. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav. Kontaktperson I den här rekryteringen samarbetar AB Transitio med Experis Engineering. För mer information kontakta rekryteringskonsult Tomas Löfgren på 08-764 2585. Intervjuer och urval kommer att ske från mitten av augusti. Välkommen med din ansökan!
Företag: Experis Engineering
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga AB Transitio söker en Projektledare Spårfordon jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: AB Transitio söker en Projektledare Spårfordon
AB Transitio söker en Fordonsförvaltare
AB Transitio är ett bolag som ägs av tjugo stycken landsting/regioner i Sverige. Transitios uppgift är att anskaffa, finansiera och förvalta järnvägsfordon för främst regional järnvägstrafik åt svenska regionala kollektivtrafikmyndigheter (RKTM). Syftet är främst att optimera ägarnas fordonskostnader samt säkerställa en hög kvalitet och kompetens inom områdena anskaffning, förvaltning och underhåll. På Transitio jobbar de aktivt för att förädla fordonsförvaltningsprocessen och alla dess ingående delar. En aktiv och medveten förvaltning ger väl fungerande och attraktiva fordon, med nöjda hyrestagare som följd. Transitio kan efter särskild överenskommelse även förvalta sina ägares egna fordon av samma typ. Nu söker Transitio en förvaltare för spårfordon med placering i Stockholm. Arbetsbeskrivning Som Fordonsförvaltare har du det övergripande ansvaret för att se till så att fordonen fungerar och bibehåller sitt värde under beräknad livslängd. Förvaltaren tar beslut kring fordonens tekniska utformning, fordonsförändringar, pool för högkostnadskomponenter, uppföljning av underhåll mm inom ramen för överenskommen förvaltningsprocess. I rollen ingår också att upprätta förvaltningsplaner och budget samt följa och bevaka myndighetskrav för fordonet. Förvaltaren ansvarar även för att hyresaffären löper enligt avtal, genom att följa upp servicenivåer och leveranser och göra nödvändiga justeringar till följd av ändrade förhållanden. Vem är du? Vi söker dig med högskoleutbildning eller motsvarande relevant yrkeserfarenhet. Det är meriterande med Civilingenjörsutbildning, Projektledarutbildning, Utbilning inom Upphandling och Järnvägsteknisk utbildning. Du är van att leda, driva och följa upp sakfrågor. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att förvalta spårfordon samt av upphandlingar. Som person är du självständig, trygg i dig själv och har ett intresse av att leda. Du är affärsmässig och resultatinriktad och har god förmåga till att se helheten i det du gör. Du är tydlig i din kommunikation och skapar och bevarar goda relationer. Du har också förmåga att planera och organisera eget arbete. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav. Kontaktperson I den här rekryteringen samarbetar AB Transitio med Experis Engineering. För mer information kontakta rekryteringskonsult Tomas Löfgren på 08-764 2585. Intervjuer och urval kommer att ske från mitten av augusti! Välkommen med din ansökan!
Företag: Experis Engineering
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga AB Transitio söker en Fordonsförvaltare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: AB Transitio söker en Fordonsförvaltare
Forskare â Analytisk processövervakning
sökes till Swerea KIMAB, ett ledande korrosions- och metallforskningsinstitut med uppdraget att skapa svensk industrinytta genom företagsnära forskning. Vi är belägna i Kista och är idag ca 150 medarbetare. Dina arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta med experimentellt forskningsarbete inom analytisk processövervakning. Tyngdpunkten ligger på spektroskopiska och ultraljudsbaserade mätmetoder för materialanalys och karaktäristik. Exempel på tekniker som idag är stora arbetsområden är optisk emissionsspektroskopi (OES) genom bl.a. Laser-induced Breakdown Spectroscopy (LIBS) och laserinducerat ultraljud (LUS). En växande verksamhet finns även inom traditionellt ultraljud med piezoelektriska givare samt elektromagnetiskt ultraljud (EMAT). Arbetet är en blandning av experimentella undersökningar, teknisk utveckling, teoretiskt utvärderingsarbete samt formulering och försäljning av forskningsprojekt och uppdrag mot företag och forskningsfinansiärer. Verksamheten bedrivs i nära samarbete med företag och andra forskningsutövare i såväl Sverige som internationellt. Din profil: Du är högskoleutbildad civilingenjör, fysiker eller kemist. Vi ser gärna att du har disputerat och/eller arbetat inom industrin eller forskningsvärlden. Erfarenhet av materialteknik, laserteknik, ultraljud och/eller programmering värderas högt. Arbetet innebär många kundkontakter och ställer därför krav på att du har lätt för att formulera dig i både tal och skrift. Den sökande ska behärska både svenska och engelska. Som person ser vi gärna att du är utåtriktad och trivs med såväl laborativt arbete som i sociala situationer. Vi söker dig som är drivande och har förmågan att sätta ditt arbete i ett större sammanhang. Swerea KIMAB erbjuder en attraktiv och mångfasetterad arbetsplats med stora laboratorier i moderna lokaler i Kista. Du kommer att arbeta som forskare inom sektionen Material Analysis & Monitoring där 12 personer är verksamma. Det är en tjänst med goda personliga utvecklingsmöjligheter. Du kommer att arbeta både i stora fleråriga nationella och internationella projekt samt med korta uppdrag för enskilda industrikunder. Swerea KIMAB har ett helägt dotterbolag i Frankrike. Placeringsort: Stockholm. Välkommen med din ansökan märkt med referensnummer: Swerea KIMAB 13:03, senast den 26 augusti 2013. Fackliga företrädare är Magnus Nordling (Sv.Ing.) och Lena Tuveson-Carlström (Unionen), tel 08-440 48 00.
Företag: Swerea KIMAB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Forskare â Analytisk processövervakning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Forskare â Analytisk processövervakning
Expeditionshandläggare (Registrator)
Försvarsmakten är en av Sveriges största myndigheter med mer än 50000 medarbetare och frivilliga. Försvarsmakten är ständigt beredd att hävda Sveriges territorium, genomföra internationella insatser, samt att stödja samhället vid större kriser. Ytterst är Försvarsmaktens uppgift att värna demokrati och mänskliga rättigheter. Hos oss kan du göra skillnad. Försvarsmakten eftersträvar mångfald eftersom det berikar vår verksamhet. I Försvarsmakten finns en värdegrund där såväl professionell utveckling som personlig hälsa lyfts fram. Försvarsmakten erbjuder många interna karriärmöjligheter, friskvårdsmöjligheter och en rimlig balans mellan arbete, privat- och familjeliv. En fungerande logistik är en förutsättning för att Försvarsmaktens ska lyckas med sina uppdrag. I det har Försvarsmaktens logistik, FMLOG, en viktig roll. Dygnet runt och året runt ger FMLOG ett logistiskt stöd i olika former till all verksamhet i Försvarsmakten. Försvarsmaktens logistik är det enskilt största förbandet i Försvarsmakten och har ca 2 400 anställda och finns på ett 40-tal platser.FMLOG Expeditionsavdelningen (ExpA) söker en expeditionshandläggare (registrator) till Stockholm. Huvudsakliga arbetsuppgifter: ⢠Registrera och tillhandahålla allmänna handlingar i enlighet med svensk lagstiftning och försvarsmaktens interna bestämmelser. ⢠Hantering av sekretessbelagda uppgifter. ⢠Kvittering, inventering, kopiering samt destruktion av sekretessbelagda dokument/handlingar. ⢠Utbildning i expeditionstjänst för försvarsmaktsanställd personal. ⢠Ta emot och hantera förfrågningar från allmänheten angående begäran om utlämnande av allmänna handlingar. ⢠Postöppning, bedömning, scanning och distribution av myndighetens post. ⢠Hantering av värdepost. ⢠Deltar i FM övningsverksamhet. ⢠I övrigt alla förekommande arbetsuppgifter vid expeditionen. Kvalifikationer: ⢠Högskolekompetens med inriktning mot arkiv och förvaltningsrätt. Eller motsvarande utbildning/ kompetens som bedöms som likvärdig av arbetsgivaren. ⢠Stor datorvana i Microsoftmiljö och vana från elektroniska dokumenthanteringssystem. ⢠God kännedom om regelsystem inom offentlig förvaltning samt vara väl förtrogen med gällande lagar och föreskrifter inom området. ⢠Mycket god kommunikationsförmåga både verbalt och skriftligt. ⢠Kunna uttrycka sig i tal och skrift på engelska.? Tidigare erfarenhet av expeditionstjänst är meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga, god social förmåga, flexibilitet, noggrannhet samt förmåga att arbeta självständigt. Tillträde m.m.: Anställningen är ett vikariat under perioden 2013-08-05 - 2014-02-07. Tillträde enligt överenskommelse. Upplysningar om befattningen lämnas av: Sektionschef Kerstin Fransson, Telefon 073-850 3045. Fackliga företrädare: SACO: Krister Johansson, för SEKO: Hans Monthan, för OFRS: Pia Almström. Välkommen med din ansökan senast: 2013-07-28.
Företag: Försvarsmakten
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Expeditionshandläggare (Registrator) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Expeditionshandläggare (Registrator)
ERP Specialist/Applikationskonsult
Crane AB är ett av de ledande företagen på världsmarknaden inom sedelpapper, sedeltillverkning och unika säkerhetsdetaljer. Efter mer än 250 års framgångsrik verksamhet är Crane ett av få företag i världen som kan utföra samtliga steg i produktionskedjan - från design och originalframställning till papperstillverkning, tryckning och säkerhetshantering. Företaget är ledande inom utvecklingsområdet avancerade säkerhetstrådar, vattenmärken, säkerhetsfibrer samt optiska säkerhetsinslag. Förutom att ha ett av de modernast utrustade tryckerierna i världen är vi den största leverantören av sedelpapper till nationalbanker runt om i världen. Crane AB ingår i en koncern med moderbolaget, Crane & Co Inc, beläget i USA. Idag arbetar ca 1400 medarbetare inom Crane, varav ca 350 är verksamma i Sverige. Företaget är beläget inom Tumba Bruks historiska bruksområde, ca 30 km söder om Stockholm och ca 20 min från Stockholms Central. Som ERP Specialist / Applikationskonsult kommer du att arbeta med förvaltning och utveckling av vårt affärssystem IFS. Vi använder IFS för alla våra affärsprocesser, kundorder, tillverkning, distribution, ekonomi, etc. Arbetsuppgifter ⢠Leda förbättringsprojekt inom IFS ⢠Användarsupport ⢠Delta i förvaltningsprocessen för IFS ⢠Driva förbättringsprojekt inom våra affärsprocesser främst med inriktning på materialflöden. ⢠Kvalitetssäkring av informationen i IFS och integrationer mot närliggande system ⢠Användarsupport och utbildningar Vi söker dig som har: ⢠Flerårig vana från IFS 7.5, gärna specialist på distributionsmodulen ⢠Erfarenhet av processmappning/utveckling mot IFS funktionalitet ⢠God pedagogisk förmåga, gärna erfarenhet av att hålla utbildningar ⢠Bra på att dokumentera processer och skapa tydliga instruktioner ⢠Goda kunskaper i engelska
Företag: Crane AB
Ort: Botkyrka
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga ERP Specialist/Applikationskonsult jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: ERP Specialist/Applikationskonsult
Administratör med ekonomibakgrund till stort företag i Danderyd
Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag. Arbetsbeskrivning Vi söker en administratör med ekonomibakgrund till en av våra kunder, ett stort internationellt investmentbolag i Danderyd. Rollen är uppdelad i två delar där du stöttar två olika chefer och en avdelning på 80 personer. Finance support (50%) -Support till Shared service center vad gäller tolkning av fakturor samt systemstöd (Readsoft) -Styra Shares service center vad gäller dagliga aktiviteter, framtagande av SOPâs m.m. -Manuell matchning av inköpsorder -Fakturahantering oUppföljning med leverantörer oInsamling av uppgifter, kompletteringar av fakturor oVerifiering av fakturor och hantering av felaktiga fakturor -Support till scanning/arkivering av fakturor AM support/Sourcing admin (50%) -Support till organisationen per skapande av inköpsorder -Support till lev. reskontra vad gäller fakturor med inköpsorder -Administration/uppdateringar av lev. register -Systemsupport, (lägg upp användare, enheter, koppla ihop, felsökning och åtgärd) -Administrativa uppgifter -Utvärdering av leverantörer genom framtagning och analys av dokument som behövs enligt SRM â verktyget. ( Leverantörskontrollen ) -KYS rutinerna uppfylles -Hantera SRM â verktyget . -Samarbeta med distrikten vid arbete för att få leverantörer godkända. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund för detta uppdrag som är på heltid och startar slutet på augusti. Intervjuer kommer att påbörjas omgående i nästa vecka. Tjänsten är en inhyrning som konsult och kommer att löpa på som sådan. Vem är du? -Ekonomivana (terminologi, baskunskaper i bokföring) -Datavana, ekonomisystem -Noggrann -Självgående -Flexibel för varierande uppgifter -Social (kontakt med olika delar av organisationen, leverantörer, banker m.m.) -Initiativrik, kan förekomma supportbehov från andra funktioner inom ekonomienheten -Analytisk, trivs att arbeta med siffror -Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift (mycket utländska kontakter förekommer) -Goda datorkunskaper i Officepaketet, främst gärna Excel Du ser dig själv i en långsiktig roll som konsult och vill vara med och bidra till samt utveckla denna roll i företaget. Du trivs att arbeta med administrativa rutinbaserade arbetsuppgifter men har även en utvecklande och problemlösande ådra och kan på sikt få vara med och bidra samt påverka olika processer i verksamheten. Vad kan vi erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Elenore Edelbrink tfn; 08- 764 25 17. Välkommen med din ansökan.
Företag: Manpower Administration
Ort: Danderyd
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör med ekonomibakgrund till stort företag i Danderyd jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör med ekonomibakgrund till stort företag i Danderyd
ITS Nordic söker affärsdrivna säljare till Stockholm
ITS Nordic söker affärsdrivna säljare till Stockholm ITS Nordic är specialist på att skräddarsy teknisk infrastruktur utifrån kundernas specifika behov. Men det är faktiskt inte det breda produkt- och tjänsteutbudet som gör ITS Nordic speciella, utan ITS Nordicsâs exceptionella service och support. Vi expanderar och söker nu fler säljare till Stockholm. Som säljare ansvarar du för att bygga upp och driva din egen kundstock. Med telefonen som verktyg bokar du in fysiska kundmöten där du säljer in lösningar för IT, telekom och utskrifter. Kundsegmentet du kommer bearbeta är små och medelstora företag i Stockholmsområdet. Vi söker dig som: ⢠Vill prestera resultat utöver det vanliga och har en mycket stark tävlingsinstinkt ⢠Är i början på din säljkarriär och vill utvecklas till en stjärnsäljare ⢠Motiveras av tydliga säljmål och tuffa utmaningar ⢠Har ett tekniskt intresse och viljan att lära dig mer ⢠Har B-körkort Vi erbjuder dig: ⢠En möjlighet att ingå i ett professionellt säljteam med en stark säljkultur ⢠En självständig roll med fokus att utvecklas som säljare ⢠Stöd av erfarna coacher och kollegor ⢠Fast lön och en attraktiv provisionsstege Har du det som krävs för att lyckas hos oss? I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Peter Olgeson, 076-000 18 80. Har du frågor eller funderingar är du välkommen att slå en signal. Vi går igenom ansökningarna löpande och därför ser vi fram emot din ansökan så snart som möjligt. Intervjuerna kommer att starta i början av augusti. Du registrerar dig via www.salesonly.se Varmt välkommen med din ansökan som består av ditt CV och ett personligt brev. Läs mer om ITS Nordic på www.itsnordic.se
Företag: SalesOnly Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga ITS Nordic söker affärsdrivna säljare till Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: ITS Nordic söker affärsdrivna säljare till Stockholm
Söka jobb tips