Grillkock Sollentuna jobb - lediga jobb

Grillkock Sollentuna jobb Grillkock Sollentuna jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Grillkock Sollentuna. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Grillkock Sollentuna. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Rejlers förstärker produktutvecklingen i Stockholm- Stockholm

  2. Rejlers förstärker produktutvecklingen i Stockholm- Stockholm

  3. Receptionist sökes till företag centralt i Stockholm- Stockholm

  4. Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!- Stockholm

  5. Nyexad Fastighetsmäklare med vinnande personlighet till Stockholm- Stockholm

  6. Danslärare- Stockholm

  7. Personlig assistent sökes till en man i Stockholm- Stockholm

  8. Nannynu! Barnvakt Stockholm Sundbyberg 1 eftermiddag/vecka- Sundbyberg

  9. Vi söker dig som vill arbeta med nordisk samordning av e-hälsofrågor- Stockholm

  10. Business Intelligence Konsult till Know IT Decision Helikopter- Stockholm


Mer beskrivning

Rejlers förstärker produktutvecklingen i Stockholm
Inom mekanik erbjuder Rejlers konsulter tjänster inom produktions- och produktutveckling, maskin- och verktygskonstruktion samt områden som hållfasthetsberäkning, produktionsberedning/flödessimulering, visualisering/animering och riskanalys/CE-märkning. Uppdragen består av allt från produktutveckling och konstruktion till kompletta projekt med projektledningsansvar samt tillverkning, dokumentation och CE-märkning. Vi söker erfarna och självgående utvecklingsingenjörer inom mekanik till vårt kontor i Stockholm. Du skall ha ett stort intresse för teknik med en vilja att bredda dig, då vi har varierande uppdrag åt våra kunder i Stockholm. Du är erfaren gymnasieingenjör inom maskinteknik, utbildad civil- eller högskoleingenjör med mekanikinriktning och med minst 3-års erfarenhet av produktutveckling. Du har erfarenhet av något konstruktionsverktyg såsom, CATIA V5, Pro/E, Solid Works, Inventor eller Solid Edge. Erfarenhet av formbundet gods, tunnplåt eller maskinbearbetade detaljer för konsument- eller industriprodukter är meriterande. Kompetens inom andra teknikområden såsom, CE märkning eller medicinsk teknik, som ger en bredd är också meriterande. Har du tidigare erfarenhet som konsult ser vi det som positivt, men det är inget krav. Du har en öppen attityd med god samarbetsförmåga och lätt för att skapa goda relationer till både kollegor och kunder. Det är också meriterande om du är strukturerad, initiativrik, flexibel och ansvarstagande och att du gillar att jobba med stora som små projekt med bibehållet kundfokus. I vår medarbetarprofil vill vi ge bilden av hur vi ser på dig som framtida medarbetare i vårt företag. Välkommen med din ansökan! Rejlers växer snabbt och är en av Nordens stora teknikkonsulter. 1 600 experter som arbetar med projekt inom bygg och fastighet, energi, industri och infrastruktur. Hos oss möter du specialiserade ingenjörer med bredd, spets och inte minst energi som skapar resultat. Vi finns på 70 orter runt om i Sverige, Finland, Norge och Ryssland. Rejlers omsätter cirka 1,3 miljarder kronor och aktien är noterad på NASDAQ OMX, Nordiska listan. Rekryteringsföretag och internetsajter som är inriktade på att sälja annonser eller sälja rekryteringstjänster undanbedes att ta kontakt.
Företag: Rejlerkoncernen
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Rejlers förstärker produktutvecklingen i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Rejlers förstärker produktutvecklingen i Stockholm

Rejlers förstärker produktutvecklingen i Stockholm
Inom mekanik erbjuder Rejlers konsulter tjänster inom produktions- och produktutveckling, maskin- och verktygskonstruktion samt områden som hållfasthetsberäkning, produktionsberedning/flödessimulering, visualisering/animering och riskanalys/CE-märkning. Uppdragen består av allt från produktutveckling och konstruktion till kompletta projekt med projektledningsansvar samt tillverkning, dokumentation och CE-märkning. Vi söker erfarna och självgående utvecklingsingenjörer inom mekanik till vårt kontor i Stockholm. Du skall ha ett stort intresse för teknik med en vilja att bredda dig, då vi har varierande uppdrag åt våra kunder i Stockholm. Du är erfaren gymnasieingenjör inom maskinteknik, utbildad civil- eller högskoleingenjör med mekanikinriktning och med minst 3-års erfarenhet av produktutveckling. Du har erfarenhet av något konstruktionsverktyg såsom, CATIA V5, Pro/E, Solid Works, Inventor eller Solid Edge. Erfarenhet av formbundet gods, tunnplåt eller maskinbearbetade detaljer för konsument- eller industriprodukter är meriterande. Kompetens inom andra teknikområden såsom, CE märkning eller medicinsk teknik, som ger en bredd är också meriterande. Har du tidigare erfarenhet som konsult ser vi det som positivt, men det är inget krav. Du har en öppen attityd med god samarbetsförmåga och lätt för att skapa goda relationer till både kollegor och kunder. Det är också meriterande om du är strukturerad, initiativrik, flexibel och ansvarstagande och att du gillar att jobba med stora som små projekt med bibehållet kundfokus. I vår medarbetarprofil vill vi ge bilden av hur vi ser på dig som framtida medarbetare i vårt företag. Välkommen med din ansökan! Rejlers växer snabbt och är en av Nordens stora teknikkonsulter. 1 600 experter som arbetar med projekt inom bygg och fastighet, energi, industri och infrastruktur. Hos oss möter du specialiserade ingenjörer med bredd, spets och inte minst energi som skapar resultat. Vi finns på 70 orter runt om i Sverige, Finland, Norge och Ryssland. Rejlers omsätter cirka 1,3 miljarder kronor och aktien är noterad på NASDAQ OMX, Nordiska listan. Rekryteringsföretag och internetsajter som är inriktade på att sälja annonser eller sälja rekryteringstjänster undanbedes att ta kontakt.
Företag: Rejlers Ingenjörer
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Rejlers förstärker produktutvecklingen i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Rejlers förstärker produktutvecklingen i Stockholm

Receptionist sökes till företag centralt i Stockholm
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Vi söker nu en receptionist till vår kund som ligger i centrala Stockholm. Söker du en tjänst där du får arbeta varierat och som ansiktet utåt kan det här vara jobbet för dig! Vi söker dig som är glad, driven och serviceinriktad. Om företaget Vår kund har sina vackra lokaler centralt beläget mitt i city. Arbetsuppgifter Som receptionist kommer du ansvara för receptionen där du kommer att ta emot samtal samt företagets besökare och kunder. I dina arbetsuppgifter ingår att sköta företagets telefonväxel, vidarekoppla samtal och ta emot besökare och kunder. Vidare innefattar även tjänsten administration, post- och budhantering samt att sköta allmänna utrymmen som exempelvis att se till att mötesrum är iordningställda och representativa. Kvalifikationer Vi söker dig som brinner för service och har ett serviceorienterat arbetssätt. Det är meriterande om du har erfarenhet av en liknande servicefunktion alternativt arbetat i butik med mycket kundkontakt. Som person är du självgående, serviceinriktad och lätt att samarbeta med. Vidare trivs du med att ha ordning och reda omkring dig samt att du är ansvarsfull och driven i ditt arbete. Eftersom företaget har internationella samarbeten är det viktigt att du har goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska. Övrigt Tjänsten innebär en tillsvidareanställning hos oss på Kontorsfixarna och du arbetar ute på uppdrag hos vår kund. Vi jobbar med löpande urval och därmed är det till fördel om du skickar in din ansökan redan idag!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist sökes till företag centralt i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist sökes till företag centralt i Stockholm

Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!
Tänk om det var möjligt att ta... ...det bästa ur operatörsvärldarna och stoppa allt i samma paket - Att få tillgång till en oöverträffad täckning, prisvärda och smarta tjänster samt en helhjärtad och personlig service som alltid skall vara tillgänglig, stora som små. Hos oss får alla företag tillgång till det. Företagsoperatören Telerix söker nu nya stjärnskott till vår nya säljavdelning. Vi har nyligen flyttat in i nya och helrenoverade lokaler i Hammarby sjöstad och vill därför fördubbla vår nuvarande säljarkår på 15 stycken. Vi söker dig som: - Innehar en naturlig vinnarinstinkt - Vill skapa karriär - Inte är rädd för att anta nya utmaningar - Har en positiv syn på livet   Vi erbjuder dig:   - Timlön, provision, bonus - Nytt och fräscht kontor - Grundläggande säljutbildning - personlig coaching - Säljtävlingar med fina och roliga priser - Gymkort   känner du att allt eller bara en utav egenskaperna ovan passar in på dig? Vänta inte då, utan sök nu direkt! Vi behandlar samtiga ansökanden och återkommer med besked samma dag.   Att jobba som säljare kräver stimulans och ibland räcker inte bara lönen till. Därför är det enormt viktigt för oss att vår personal trivs och känner att de får en konstant utveckling.   Tävlingar är en självklarhet och därför har vi hela 4 tävlingar som är ständigt pågående. Allt ifrån dagstävlingar med trisslotter och biobiljetter som pris till kvartals(3mån) tävlingar med resemål som pris för hela gruppen. Barcelona... Prag... Alicante... Sälen... På 1 år! Nu SKA vi till London, vill du följa med oss? Ansök Nu.   Samtal från rekryteringssajter undanbedes.
Företag: Telerix Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!

Nyexad Fastighetsmäklare med vinnande personlighet till Stockholm
Erik Olsson Fastighetsförmedling AB är marknadens mest innovativa och framgångsrika fastighetsmäklarföretag. Företaget grundades 1997 och har idag drygt 170 anställda med en omsättning på ca 200 MSEK. De närmaste åren räknar vi med en fortsatt tillväxt. Erik Olsson fastighetsförmedling är idag etablerat i Stockholm, Malmö, Lund, Göteborg och Varberg. Genom att ifrågasätta vedertagna metoder och angreppssätt lyckas företaget kontinuerligt ta marknadsandelar och växa. En Erik Olsson-mäklare är en varm, ödmjuk och utåtriktad person med skyhöga ambitioner som gör allt för att imponera på sina kunder. Vi söker därför dig som brinner för försäljning, kundkontakter och att utmana dig själv i att hela tiden prestera ditt allra bästa. Du bör även ha ett starkt driv, tycka om att ta ansvar för dina uppgifter och sträva efter att nå dina uppsatta mål. Som person är du öppen och lyhörd inför andras åsikter och behov, kunder såsom medarbetare. För oss är det en självklarhet att du är kvalitetsmedveten då detta genomsyrar hela företaget och den tjänst vi eftersträvar att leverera till samtliga kunder. Vi tror att du är i slutskedet av dina studier och intresserad av en praktikplats eller att du redan har tagit ut din examen som Fastighetsmäklare och nu är på jakt efter ditt första ”riktiga” arbete. Vi ser gärna att du tidigare arbetat inom försäljning eller annan kundorienterad bransch. Vi vill ge dig de bästa förutsättningarna att lyckas i den tuffa bransch som faktiskt Fastighetsmäklarbranschen är. Hos oss får du genomgå en grundutbildning inom både sälj- och branschkunskap, denna utbildningsmöjlighet följer dig genom hela din karriär som mäklare på Erik Olsson. Du får stöd i ditt dagliga arbete i form av ett unikt säljstödssystem med bl.a. mötesbokare, yrkesfotografer, säljstöd och tillträdesgrupp. Du har tillgång till löpande coachning med strukturerade avstämningar samt garanteras affärsmöjligheter varje månad för att du skall komma i gång. Arbetet är beläget på Sveriges största mäklarkontor i toppfräscha lokaler där personalstyrkan främst består av unga människor men hos oss arbetar även mäklare med gedigen erfarenhet som har mycket att lära våra unga förmågor. Oavsett ålder präglas arbetsplatsen av mycket fart och energi. Garageplats, bärbara datorer, friskvård och Sveriges bästa lönesystem är en självklar del av vårt erbjudande för att du ska må bra och prestera i enlighet med dina uppsatta mål.   Känner du att ovanstående är något som tilltalar dig och att du har den vinnarskalle som krävs, tveka inte att skicka in din ansökan!
Företag: Erik Olsson Fastighetsförmedling AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Nyexad Fastighetsmäklare med vinnande personlighet till Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nyexad Fastighetsmäklare med vinnande personlighet till Stockholm

Danslärare
Stockholms Stad Kulturförvaltningen Kulturskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Kulturförvaltningen arbetar på uppdrag av kulturnämnden. Verksamheten omfattar Kulturhuset, Kulturskolan, Liljevalchs konsthall, Stadsbiblioteket samt Stadsmuseet med Medeltidsmuseet och stockholmsforskningen. Vi svarar också för stadens kultur- och integrationsstöd, We are Stockholm, kulturfestivalen, nationaldagsfirandet och för en rad projekt m m. Kulturförvaltningen har ca 1100 anställda. Vi eftersträvar jämställdhet och mångfald och ser gärna sökanden med olika bakgrund och erfarenheter. Kulturskolan Stockholm erbjuder alla barn och ungdomar 6-22 år inom Stockholms stad undervisning av hög kvalitet inom kulturella färdigheter som musik, dans, sång, teater, bild och form med mera. Kulturskolan har undervisningslokaler med professionell utrustning runt om i hela Stockholms stad, liksom ett flertal egna teaterscener. Kulturskolan har cirka 16000 elever, vilka också har möjlighet till spel i orkester och band. Genom olika evenemang ordnade av Kulturskolan och dess intressenter har eleverna möjlighet att uppträda inför publik inom de olika ämnena; musik, dans, sång, teater m m. Kulturskolan Stockholm är Europas största kulturskola och har cirka 350 medarbetare. 1 plats(er).I tjänsten ingår barndansundervisning och undervisning i streetdaance. Utöver undervisningen förväntas man vara med i utvecklingen av dansämnet samt utvecklingsarbete på enheten. Tjänsten är förlagd till enheten Enskede-Årsta/Skarpnäck. En dag i veckan sker undervisningen på Kungsholmen. Vi söker en engagerad danspedagog med pedagogisk högskoleutbildning från Danshögskola eller motsvarande. Du ska ha förmåga att intressera och inspirera eleverna, vilja samarbeta med kollegor inom Kulturskolan och aktivt delta i utvecklingen av Kulturskolans verksamhet. Du ska vara drivande och nyfiken. Tjänstgöring måndag, tisdag, torsdag, fredag. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Kvällstid. Kontaktpersonerna nås via e-post under juli och fram till 5 augusti. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Enhetschef Monica Babakhan,0850846526 Anna-Karin Nelzén, Bitr enhetschef, 08 508 46528, anna-karin.nelzen@stockholm.se Piamaria Hallberg, SACO, 08 50831643 (facklig) Birthe Andersson, Lärarförbundet, 08 508 31848 (facklig) Soon Olsson, Vision, 08 50831811 (facklig) Bengt Nordström, Lärarnas Riksförbund, 076 1242298 (facklig) Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Kulturskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Danslärare jobb, Danslärare Stockholm, Danslärare Stockholms stad; Kulturskolan
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Danslärare

Personlig assistent sökes till en man i Stockholm
Jag är en man som bor i Stockholm och använder mig av personlig assistans. Jag har ett stort behov av hjälp i mitt dagliga liv. Trots mina funktionsnedsättningar har jag en önskan om att leva ett socialt aktivt och alldagligt liv. Jag behöver någon som hjälper mig att strukturera vardagen samt vara mitt extra minne. Nu behöver jag anställa en personlig assistent som har erfarenhet av att arbeta med människor och verkligen tycker om att umgås med personer som behöver assistans för att klara av att leva sina liv som alla andra. Med ditt stöd ges jag denna möjlighet! Du som min personliga assistent ska fungera som mitt minne, kunna tänka i 360 grader, Att hålla ordning runt mig och hålla reda på saker i min vardag är sådant som jag behöver stöd med. Därför behöver du som söker ha mycket bra ordningssinne, vara noggrann. Du behöver vara lyhörd och se vad som behöver uträttas/göras. Likaså och inte minst måste du vilja och kunna kommunicera med mig. Dina arbetsuppgifter är att utföra de sysslor jag inte själv klarar av och din arbetsplats är där jag befinner mig. Du kommer att få introduktion och handledning. Välkommen att söka snarast!! Ansökningar kommer att behandlas fortlöpande. Arbetstid / Varaktighet: Timanställning, dagtid. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående Kontaktperson: Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9), oavsett vilken tjänst du sökt hos oss. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon.
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent sökes till en man i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent sökes till en man i Stockholm

Nannynu! Barnvakt Stockholm Sundbyberg 1 eftermiddag/vecka
2007 NannyNu AB Om Nannynu! Nannynu! hjälper familjer som behöver en extra hand med deras barn och söker nu trygga, erfarna och lekfulla barnvakter. Som barnvakt hos oss blir du väl omhändertagen, vi har mycket personlig och tät kontakt med våra barnvakter och värdesätter dig högt. Du bestämmer själv hur mycket du vill arbeta och familjen kommer bo nära dig eller din skola. Våra uppdrag Nu söker vi många barnvakter till familjer som önskar hitta en barnvakt med start så snart som möjligt. Om uppdraget Familjen i Sundbyberg söker en barnvakt för 1 eftermiddag/vecka kl 16-19. Helst tisdagar men det kan vara flexibelt. Barnen är 4 och 7 år gamla, de söker en kreativ och lekfull barnvakt. Din profil Vi söker dig som: -Är student/har annat deltidsarbete och kan arbeta eftermiddagar från kl.15:00. -Har erfarenhet och ett genuint intresse för barn -Är ordningsam och lekfull -Söker ett långsiktigt uppdrag hos våra familjer Vi erbjuder -Ett roligt och meningsfullt extraarbete -Nannycertifieringskurs -Hjärt-och lungräddningskurs -Försäkring -En egen handledare -100-140 kr i lön per timme (beroende av erfarenhet) -OB-tillägg samt storhelgstillägg Vid anställning hos nannynu! begär vi utdrag ur brottsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan, följ länk nedan.
Företag: 2007 NannyNu AB
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Nannynu! Barnvakt Stockholm Sundbyberg 1 eftermiddag/vecka jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nannynu! Barnvakt Stockholm Sundbyberg 1 eftermiddag/vecka

Vi söker dig som vill arbeta med nordisk samordning av e-hälsofrågor
Socialstyrelsen ska med ett sekretariat bistå Socialdepartementet under Sveriges ordförandeskap i Nordiska ministerrådet. Sekretariatet ska hantera frågor som rör Nordiska ministerrådets e-hälsogrupp för vilken Socialdepartementet är ordförande under Sveriges ordförandeskapsperiod. Vi söker en utredare som bland annat ska genomföra analyser och ta fram rapporter på uppdrag av e-hälsogruppen och som även ska arbeta i Socialstyrelsens samordningsuppdrag kring nationell informationsstruktur och nationellt fackspråk. Vi söker dig som vill • utifrån e-hälsogruppens och ordförandes beslut, planera och ansvara för sekretariatet och dess aktiviteter. • genomföra analyser och rapporter i samarbete med ordförande/ Socialdepartementet. • bistå ordförande/Socialdepartementet i planering av presentationer inför Nordiska ministerrådet. • planera och förbereda olika gruppers möten. • planera och genomföra konferenser. • medverka i genomförandet av Socialstyrelsens uppdrag kring nationell informationsstruktur och nationellt fackspråk. Kvalifikationskrav • akademisk examen inom samhälls- eller statsvetenskap eller motsvarande som vi finner relevant • erfarenhet av arbete på departement eller statlig myndighet • erfarenhet av analys och utredningsarbete • kunskap om utredningsmetodik • förmåga att förstå framförallt norska och danska i tal och skrift • goda kunskaper i muntlig och skriftlig kommunikation på engelska • kunskap om hälso- och sjukvård. • kunskap om EU:s initiativ inom e-hälsoområdet.  Arbetsuppgifterna ställer krav på att du är flexibel, strukturerad och kommunikativ. Din analytiska förmåga ska också vara god. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Det är dessutom meriterande om du har  • projektledarutbildning. • erfarenhet från arbete inom området e-hälsa. • erfarenhet av att planera och genomföra konferenser och seminarier. • erfarenhet av nordiskt eller annat internationellt samarbete.  Anställningsinformation Anställningen är en allmän visstidsanställning med start omgående och längst till och med 2015-05-31 med ev möjlighet till förlängning, heltid och placering i Stockholm. Din tjänstetitel blir utredare. Socialstyrelsen strävar efter en personalsammansättning som speglar samhällets mångfald. Vi erbjuder ett meningsfullt arbete och många kunniga kollegor som vill bidra till ett viktigt samhällsuppdrag – att värna hälsa, välfärd och allas lika tillgång till god vård och omsorg. Mer information om vår verksamhet och värdegrund hittar du på www.socialstyrelsen.se. Sista ansökningsdag är 2013-08-04. Ansök genom att trycka på knappen nedan. Ange diarienummer 261-30324/2013. Betyg och övriga handlingar tar du med vid en eventuell intervju. Fackliga företrädare för Saco, ST och Vårdförbundet når du via vår växel på 075-247 30 00.
Företag: Socialstyrelsen
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker dig som vill arbeta med nordisk samordning av e-hälsofrågor jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker dig som vill arbeta med nordisk samordning av e-hälsofrågor

Business Intelligence Konsult till Know IT Decision Helikopter
PerformIQ Företagspresentation Know IT Decision Helikopter är ett fristående bolag inom Know IT-koncernen och ingår i affärsområdet Decision. Företaget arbetar med konsultuppdrag inom området Business Intelligence med fokus på Datawarehouse, ETL processer och rapportering. Vår lokala närvaro säkerställer en god kundkännedom, ett starkt engagemang och en hög leveranssäkerhet. Dessutom använder vi hela koncernens styrka och specialistkompetens om det skulle behövas. Hos oss märks din insats, och du kan verkligen göra skillnad. Företaget har varit verksamt sedan 1998 och har kontor i centrala Stockholm. Läs mer på knowit.se/decision/helikopter Tjänstebeskrivning Har du erfarenhet inom Business Intelligence/Data Warehouse? Är du en problemlösare som inte räds nya utmaningar? Då kan du vara den vi söker! Knowit Decision Helikopter vill nu utöka sin konsultverksamhet och anställa fler erfarna konsulter inom Business Intelligence. Vi hjälper våra kunder att integrera system så att information blir tillgänglig och skapar då möjligheter för kunden att fatta mer lönsamma beslut. Det är stor efterfrågan på våra konsulter och vårt mål är att alltid erbjuda våra kunder de bästa tänkbara lösningarna specifikt för dem. Om lösningen inte finns så uppfinner vi den! Tjänsten som Business Intelligence konsult innebär utveckling av datawarehouse och informationsflöden hos våra kundföretag. Du kommer även att arbeta med integrering av olika databaser/informationssystem och bygga upp datawarehouse från grunden. Arbetet sker i projektform tillsammans med kollegor med spetskompetens inom respektive område. Drivkraft, kreativitet och professionalitet är avgörande egenskaper för att lyckas i rollen som konsult och vi lägger stor vikt vid din personlighet samt ambitionsnivå. Du delar gärna med dig av dina kunskaper och bidrar till en positiv arbetsplats. Krav på person Vi söker dig som uppfyller följande krav; - Högskoleutbildning inom systemvetenskap, eller motsvarande - Erfarenhet inom Business Intelligence / Data Warehouse - Kunskaper i både svenska och engelska - Erfarenhet av någon av följande: Microsoft (SSIS, SSAS, SSRS, SQL Server), QlikView eller IBM (Cognos 10 & TM1) Som person är du driven, självgående och engagerad i ditt arbete. Du har en förmåga att kunna se förändringar och är öppen i ditt sätt att tänka inför nya lösningar. Vidare är du affärsorienterad och har en positiv inställning som vittnar om att det mesta är möjligt. Du agerar professionellt i ditt arbete vilket innebär att du strukturerat utför ditt arbete med noggrannhet och alltid kommer till avslut med dina projekt. Du är en lagspelare som är van att ta eget ansvar. Den personliga lämpligheten kommer vara avgörande vid tillsättningen av denna tjänst. Det är meriterande om du tidigare har tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen, ange gärna i din ansökan vilken aktivitet du har utövat och på vilket sätt detta har påverkat dig som person.. Vi erbjuder dig ett arbete där du får möjlighet att utvecklas inom Business Intelligence och samtidigt vara en stor del av företagets utveckling! Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Arbetstid: Kontorstid Plats: Stockholm I denna rekrytering samarbetar vi med PerformIQ. Eventuella frågor besvaras av Caroline Palm, Rekryteringskonsult, på 08-410 575 01. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan således komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!
Företag: PerformIQ AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Business Intelligence Konsult till Know IT Decision Helikopter jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Business Intelligence Konsult till Know IT Decision Helikopter


Sök lediga jobb Grillkock Sollentuna

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se