Grundskollärare Boxholms kommun jobb - lediga jobb

Grundskollärare Boxholms kommun jobb Grundskollärare Boxholms kommun jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Grundskollärare Boxholms kommun. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Grundskollärare Boxholms kommun. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Kriminalvårdsinspektör till VO Stockholm Väst, Anstalten Svartsjö- Ekerö

  2. Nannynu! Barnvakt Stockholm Bromma 2-3em/v- Stockholm

  3. Teknisk Marknadsförare!- Stockholm

  4. English speaking babysitter to Lidingö- Lidingö

  5. Projektsamordnare vid Stockholm Brain Institute och StratNeuro- Solna

  6. Studentwork söker talanger till teknisk kundtjänst!- Stockholm

  7. SPECIALIST INOM ALLMÄNMEDICIN- Stockholm

  8. Teamledare Reskontra till Brain Accounting- Stockholm

  9. Kundservice söker norsktalande kundservicemedarbetare i världsklass- Stockholm

  10. Handläggare- Stockholm


Mer beskrivning

Kriminalvårdsinspektör till VO Stockholm Väst, Anstalten Svartsjö
Kriminalvårdens uppgift är att genom frivård och fängelser verkställa de påföljder som domstol dömer ut, driva häkten och utföra transporter samt göra personutredningar i brottmål. Uppgifterna ska utföras på ett sätt så lagföring kan ske effektivt och återfall i brott förebyggas. I all verksamhet värnar vi starkt om humaniteten och respekten för den enskildes integritet och rättssäkerhet, utan att kompromissa i fråga om samhällets säkerhet och trygghet. Anstalterna Färingsö och Svartsjö utgör tillsammans verksamhetsområde Stockholm Väst. Anstalterna, som ligger några hundra meter ifrån varandra, är belägna på Färingsö i Ekerö kommun, ca 3 mil från Stockholm. Anstalten Svartsjö är en anstalt i säkerhetsklass 3 med plats för 83 män. Anstalten Färingsö är en behandlingsanstalt för kvinnor med 43 platser säkerhetsklass 2 och 12 platser säkerhetsklass 3. Läs mer på vår hemsida www.kriminalvarden.se ARBETSUPPGIFTER Att direkt under kriminalvårdschefen operativt leda och utveckla verksamheten vid anstalten Svartsjö Detta innebär bl.a. att du skall strukturera verksamheten, ha personal-, budget- verksamhets- och arbetsmiljöansvar. Du skall vara närmaste chef för ca 20 medarbetare. Du samarbetar med övriga tre kriminalvårdsinspektörer inom VO Stockholm Väst och ni ska tillsammans på effektivaste sätt samordna verksamhetsområdets totala resurser. Du kommer att ingå i verksamhetsområdets ledningsgrupp. KVALIFIKATIONER Du har akademisk examen inom det juridiska eller beteendevetenskapliga området eller annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren finner likvärdig. Erfarenhet av arbetsledning är ett krav och kriminalvårdserfarenhet är särskilt meriterande. Du har god administrativ förmåga och är en duktig organisatör. Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift samt förmåga att kombinera helhetstänkande och utvecklingsinriktning av verksamheten inom ditt ansvarsområde. Du har förmåga att arbeta i högt tempo med ett brett uppdrag och kan leverera resultat. Stor vikt kommer att läggas vid den personliga lämpligheten där egenskaper som god samarbetsförmåga, gott ledarskap, initiativförmåga samt förmåga till nytänkande. Det är också viktigt att du kan entusiasmera din personal och tillsammans med dem driva verksamheten mot uppställda mål. Du delar kriminalvårdens grundläggande värderingar om en human människosyn, respekt för individen och tron på att människan är utvecklingsbar. Kriminalvårdserfarenhet och erfarenhet av arbetsledning är ett krav.
Företag: Kriminalvården, VO Stockholm Väst
Ort: Ekerö
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Kriminalvårdsinspektör till VO Stockholm Väst, Anstalten Svartsjö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kriminalvårdsinspektör till VO Stockholm Väst, Anstalten Svartsjö

Nannynu! Barnvakt Stockholm Bromma 2-3em/v
2007 NannyNu AB Om Nannynu! Nannynu! hjälper familjer som behöver en extra hand med deras barn och söker nu trygga, erfarna och lekfulla barnvakter. Som barnvakt hos oss blir du väl omhändertagen, vi har mycket personlig och tät kontakt med våra barnvakter och värdesätter dig högt. Du bestämmer själv hur mycket du vill arbeta och familjen kommer bo nära dig eller din skola. Våra uppdrag Nu söker vi många barnvakter till familjer som önskar hitta en barnvakt med start så snart som möjligt. Om uppdraget Familjen i Bromma söker hjälp med barnpassning 2-3em/v kl 15-19 flexibla dagar, dock ej måndag. De har ett barn som är 1 år. Din profil Vi söker dig som: -Är student/har annat deltidsarbete och kan arbeta eftermiddagar från kl.15:00. -Har erfarenhet och ett genuint intresse för barn -Är ordningsam och lekfull -Söker ett långsiktigt uppdrag hos våra familjer Vi erbjuder -Ett roligt och meningsfullt extraarbete -Nannycertifieringskurs -Hjärt-och lungräddningskurs -Försäkring -En egen handledare -100-140 kr i lön per timme (inkl semesterersättning) -OB-tillägg samt storhelgstillägg Vid anställning hos nannynu! begär vi utdrag ur brottsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan, följ länk nedan.
Företag: 2007 NannyNu AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Nannynu! Barnvakt Stockholm Bromma 2-3em/v jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nannynu! Barnvakt Stockholm Bromma 2-3em/v

Teknisk Marknadsförare!
Swegon AB ingår i Latour-koncernen och levererar komponenter och genomtänkta systemlösningar som skapar bra inomhusklimat och bidrar med avsevärd energibesparing. Inklusive utländska försäljningsbolag, har Swegon totalt ca 1350 anställda och omsätter ca 2,8 miljarder SEK. Swegon har 16 säljkontor i Sverige. Exportförsäljningen är betydande och sker genom koncernens säljbolag i Finland, Norge, Danmark, Tyskland, Belgien, Frankrike, Estland, Spanien, Italien, Schweiz, Österrike, Polen, Tjeckien, Slovakien, Nederländerna, Storbritanien, USA, Kina och Indien samt till övriga länder via återförsäljare. Företaget har sex produktionsenheter och laboratorier i Sverige, Finland, Italien och Indien. Swegon AB är kvalitets- och miljöcertifierade enligt SS-EN ISO 9001 och ISO 14001. Vi på Swegon satsar offensivt och kraftfullt för att bli än mer framgångsrika både nationellt och internationellt. Vi har tekniken och produkterna för att klara också de strängaste kraven på energieffektivitet och hälsa i alla typer av fastigheter och vi leder utvecklingen. Till kontoret i Stockholm söker vi nu en: Teknisk Marknadsförare! Om tjänsten I tjänsten ingår det att självständigt planera och genomföra besök hos våra VVS-konsulter och entreprenörer i Stockholmsområdet. I din roll kommer du att dimensionera och lämna förslag på tekniska lösningar med våra produkter. Vi strävar efter att vara aktiva i uppsökandet mot nya projekt för att på så vis komma in tidigt i projekteringsprocessen där du kommer att ha en viktig roll. Din profil Vi söker dig som är en affärsinriktad teknisk marknadsförare som förutser kundernas behov och prioriterar god service och nöjda kunder. Vi ser gärna att du har en teknisk gymnasie-/högskoleutbildning med inriktning mot VVS eller likvärdigt. Vi tror även att du har ett ekonomiskt kunnande samt kunskap om entreprenadverksamhet. Du har några års arbetslivserfarenhet varav minst 1 år i branschen som konsult, säljare eller marknadsförare. Har du dessutom erfarenhet inom styr och regler- eller kylbranschen ser vi det som meriterande. Egenskaper som är viktiga för att klara av rollen är att du är självgående, har ett väl utvecklat ordningssinne och trivs med att arbeta med omväxlande arbetsuppgifter i ett stundtals högt tempo. Du är social och kommunikativ och vi tror även att du är en person som sätter värde på en god laganda och gillar att arbeta tillsammans i ett härligt team. God datavana och goda kunskaper i svenska och engelska är en förutsättning för tjänsten samt körkort erfordras. Vi erbjuder Ett stimulerande och utmanande arbete i en innovativ framtidsbransch. Vi erbjuder en spännande tjänst med varierande uppdrag i ett stabilt bolag i tillväxt med stora visioner om vad vi tillsammans kan göra. Vi skapar världens bästa innomhusklimat för människor och miljö, vill du vara med på vår framtidsresa? Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Stockholm. Kontaktinformation För närmare upplysningar om tjänsten kontakta gärna Johan Hedengren, Marknadsansvarig Stockholm tfn 08-617 15 15 eller Robert Persson, Regionschef Stockholm tfn 08-617 15 19 Varmt välkommen med din ansökan senast 2013-09-30. Vi tillämpar löpande urval, tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Läs mer om Swegon och ansök via www.swegon.se under rubrik jobb och karriär.
Företag: Swegon
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Teknisk Marknadsförare! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teknisk Marknadsförare!

English speaking babysitter to Lidingö
Hemfrid är Sveriges största leverantör av hushållstjänster. Vi erbjuder städning, barn- passning, hantverkstjänster och många andra tjänster som underlättar vardagen för våra kunder. Vi arbetar utifrån våra värderingar Kvalitet, Service och Ansvar. Hemfrid har drygt 1 300 medarbetare från hela världen. Huvudkontoret ligger i Stockholm med regionkontor i Göteborg, Malmö, Västerås och Uppsala. We are looking for a responsible babysitter for an english speaking family in Lidingö for work three days per week, tuesday-thursday, from approx. 16.30-19.30, starting the end of August. This is a perfect part time job for students or if you hace another other part time job in the fall. In this job you will babysitt one child. We prefer that you have experience in childcare or education in the area. In this job it is a requirement that english is your native language. The days of the family can be changed so it is important that you are flexible and happy to work extra if needed. We are looking for someone who likes to work independently and in private homes. As a person, you should be: * Independent * Responsible * Service minded * Thorough * Flexible * Have experience with children This may be a job for students or those looking for an extra income. It is  good if you have clear plans for the near future so that it is clear that you want to keep this extra job for a long time. Of course, you can combine this work with other work that Hemfrid have. If you want to get more information about the company please visit our website www.hemfrid.se We look forward to your application!
Företag: Hemfrid i Sverige AB Familjeservice
Ort: Lidingö
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga English speaking babysitter to Lidingö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: English speaking babysitter to Lidingö

Projektsamordnare vid Stockholm Brain Institute och StratNeuro
Karolinska Institutet Avdelning Stockholm Brain Institute är ett nätverk av neurovetenskapsmän från Karolinska Institutet (KI), Kungliga Tekniska Högskolan (KTH) och Stockholms Universitet (SU) som samarbetar i projekt med offentliga och industriella partners, http://stockholmbrain.se StratNeuro (Strategiskt forskningsprogram inom neurovetenskap) är ett gemensamt program med Karolinska Institutet, Umeå Universitet (UmU) och Kungliga Tekniska Högskolan, som finansieras av Svenska statens strategiska program ”A boost to research and innovation”. StratNeuro fokuserar på ”Kognitiva och motoriska funktioner i hälsa och sjukdom under en livslängd”. Arbetsuppgifter Du kommer att vara ansvarig för samordningen, implementeringen, utförandet, kontrollen och färdigställandet av aktiviteterna inom Stockholm Brain Institute och StratNeuro. Du kommer dessutom att säkerställa att ovanstående överensstämmer med vår strategi, våra åtaganden och mål. - Upprätthålla regelbunden kommunikation med projekt och forskare på en vetenskaplig nivå för att säkerställa framsteg och tydlig rapportering. - Förebereda rapporter gällande bidrag från projektledare och forskare; både projektstatus- och finansiella rapporter - Finansiell rapportering till regeringen, VR/Vinnova och universitet. Hålla kontakt med finansiella administratörer vid universiteten. - Arbeta med ledningen för att hitta potentiella kommersiella möjligheter. - Assistera vid utvecklingen och implementeringen av en kurs i upptäckt och utveckling av läkemedel inom det centrala nervsystemet - Samordna/assistera vid rekryteringen av doktorander, postdoktorstudenter och seniora forskare. - Samordna/övervaka och granska bidragsförslag och rekryteringar och organisera platsbesök av rådgivande styrelser. - Utveckla och förbereda material för intern och extern kommunikation, såsom broschyrer, hemsida etc. Upprätthålla schemat, förbereda den årliga schemaläggningen för alla möten inkl centrala styrelsemöten, PI-möten, retreats etc. samt föra mötesanteckningar och protokoll. Kvalifikationer - Filosofie doktor med lång erfarenhet - Erfarenhet inom projektledning eller motsvarande - Kunskap om både teoretiska och praktiska aspekter av projektledning - Adekvat kunskap om vetenskapen och teknologin inom arbetsområdet - Flytande svenska och engelska Nyckelkompetens - Kunskap i att skriva vetenskapliga rapporter - Erfarenhet av att röra sig i en forskarmiljö - Färdigheter i kritiskt tänkande och problemlösning - Bevisad erfarenhet av planering och organisering Ansökningsförfarande Ansökan ska göras via rekryteringssystemet NetRecruiter.  Vid tillsvidareanställning tillämpar Karolinska Institutet 6 månaders provanställning.
Företag: Karolinska Institutet, Institutionen för klinisk neurovetenskap, SBI
Ort: Solna
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Projektsamordnare vid Stockholm Brain Institute och StratNeuro jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektsamordnare vid Stockholm Brain Institute och StratNeuro

Studentwork söker talanger till teknisk kundtjänst!
StudentWork Sharper AB Om företaget Studentwork söker för kunds räkning flera talanger till en teknisk kundtjänst! Du kommer att arbeta med teknisk kundtjänst i fina lokaler mitt i centrala Stockholm. Produkterna är välkända och arbetet inleds med en tre veckors betald utbildning. Du kommer dagligen att få chans att hjälpa dina kunder med varierande frågeställningar och vår kund erbjuder goda karriärmöjligheter för dig som visar vilja och ambition. Din arbetsgrupp kommer att arbeta nära varandra i en stimulerande miljö och vi söker dig som vill ta ett kliv in i arbetslivet eller dig som vill till nya utmaningar. Arbetet hos vår kund präglas av tre ledord: Problemlösning, Service och Glädje. Problemlösning – Möta dina kunders problem och förfrågningar angående produkten samt hitta lösningar och ge vägledning i frågor rörande smartphones, musikspelare samt datorer Service – Du kommer dagligen att sträva efter att ge kunden professionell service, där du regelbundet har möjlighet att förbättra din kompetens genom nära relation med närmsta handledare Glädje – Hos vår kund handlar det om att ha roligt på jobbet. En balans av glädje, service och professionell problemlösning ger lyckade resultat och glada medarbetare Din profil Vi söker dig som: - Vill ge din kund högklassig service - Vill arbeta i en rolig och fartfylld arbetsgrupp - Vill jobba med teknisk problemlösning - Talar och skriver engelska Arbetsplats: Stockholm Start: Omgående Lön: Fast lön + bonus Låter detta någonting för dig? Ta chansen och sök tjänsten redan idag! Om oss Vi är pionjärer inom talent relations, vilket kort sagt innebär att vi vet vilka talangerna är. Studentworks mål är att vara en långsiktig partner för både företag och privatpersoner. Genom ett ständigt uppdaterat nätverk av kandidater och spännande kundföretag - i alla storlekar, i alla branscher - kan vi ligga steget före och matcha rätt person med rätt företag. Vi är Studentwork. Vi vet vad talang är. Det är vårt jobb. Kontakta oss redan idag och bli en del av vårt nätverk.
Företag: StudentWork Sharper AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Studentwork söker talanger till teknisk kundtjänst! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studentwork söker talanger till teknisk kundtjänst!

SPECIALIST INOM ALLMÄNMEDICIN
FÖRETAGSPRESENTATION Aleris erbjuder tjänster inom sjukvård, äldreomsorg och psykisk hälsa och är ett av Nordens ledande privata vårdföretag. Hos oss arbetar idag ca 7000 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark. Aleris är ett dotterbolag till svenska Investor. Läs mer på www.aleris.se. ALERIS PRIMÄRVÅRD Inom primärvården finns Aleris i Stockholm, Uppsala och Norrköping. Även sjukvård för äldre genom Nackageriatriken i Stockholm och högspecialiserad ortopedisk kirurgi på Elisabethsjukhuset i Uppsala erbjuds.   Specialist i allmänmedicin till Aleris Vårdcentral Järva Aleris Vårdcentral är beläget i kvarterat Möllan Rinkeby. Möllan kan beskrivas som en vårdgalleria inne på Vårdcentralen finns ett apotek och i samma byggnad har via Aleris Specialistvård,  Närakut, Röntgen, Barnmottagning, Rehabilitering och Mansmottagning. Detta är ett stort mervärde både för dig som medarbatare och för våra patienter. Mottagningen har 6300 listade patienter , 3 specialister i Allmänmedicin, 2 St läkare, 1 At läkare samt distriktssköterskor, sjuksköterskor ,undersköterskor och sekreterare.  Delar du våra värderingar? Att alltid sätta den enskilda patineten främst. Omtänksamma, Vi bemöter alla med respekt och värdighet. Professionella, Vi gör saker rätt. Engagerade, Vi har ett stort engagemang och gör det lilla extra för individen. Nytänkande, Vi är nyfikna,hittar nya lösningar och gör ständiga förbättringar.   Hör av dig så berättar vi mer! Enhetschef; Eva Palmlöf, eva.palmlöf@aleris.se 073-5938194 alt Verksamhetschef Kristina Envall, kristina.envall@aleris.se 0734-367928
Företag: Aleris AB Järva Vårdcentral
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga SPECIALIST INOM ALLMÄNMEDICIN jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SPECIALIST INOM ALLMÄNMEDICIN

Teamledare Reskontra till Brain Accounting
Jurek Bemanning Sverige AB Arbetsbeskrivning Genom bättre ekonomisk kontroll, analyser och konsultation hjälper vi våra kunder till ökad lönsamhet. Vi har idag ca 150 kunder, flera av dessa har vi följt från små nystartade företag till etablerade och lönsamma verksamheter. Vår egenutvecklade webbportal som möjliggör för våra kunder att online få tillgång till utvald ekonomisk information och nyckeltal har på kort tid fått väldigt god respons från våra kunder. Vi är ledande inom ekonomikonsulting och vårt mål är att vi ska uppfattas som den bästa byrån att jobba på bland de bästa ekonomikonsulterna. I nuläget har vi drygt 30 kompetenta medarbetare och under de kommande två åren kommer vi uppskattningsvis att växa med ytterligare 10-15%. För att nå våra mål söker vi dig som fortfarande vill arbeta med operativ reskontrahantering men som samtidigt känner dig redo att ta nästa steg och vidareutveckla vår reskontraenhet som idag består av 4 anställda. Du blir teamledare för ett team där man stödjer varandra för att leverera tjänster med stort engagemang och med hög kvalitet till sina kunder. Tjänsten är heltid och placeringen är på vårt kontor i Stockholm City. I rollen kommer du att ha ett helhetsansvar för reskontrahanteringen för dina kunder. Du har en konsultativ roll gentemot dina kunder men också till övriga avdelningar internt vad gäller reskontrafrågor. Du kommer också att arbeta med att utveckla och kvalitetssäkra reskontrafunktionens rutiner och processer samt med hjälp av dina kollegor effektivisera reskontrafunktionen. Därutöver kommer du att vara systemansvarig för de fakturahanteringssystem som företaget använder. Vem är du? Kraven är: • Minst 3 års bred erfarenhet av reskontraarbete med bevisat goda arbetsresultat • Erfarenhet av att kvalitetssäkra arbetssätt, rutiner och processer • God kommunikations- och samarbetsförmåga • Erfarenhet av något/några av systemen Readsoft/Exflow/Microsoft Dynamics AX • Initiativförmåga och förmåga att slutföra uppgifter • Eftergymnasial utbildning inom ekonomi Meriterande är: • Erfarenhet av systemansvar för något elektroniskt fakturahanteringssystem • Erfarenhet av personalansvar • Erfarenhet som konsult • Erfarenhet av arbete tillsammans med entreprenörer/ i en entreprenöriell miljö Du erbjuds Vi erbjuder rätt person följande: • Arbete i ett ledande företag i tillväxt • Grundare som är snabba till beslut och gärna låter andra vara med och påverka • Ett ungt företag där du kan gå in i en roll som inte är helt färdigdefinierad – där det återstår saker att skapa inom strukturer, processer och rutiner • Stora möjligheter att bli en nyckelperson i företagets fortsatta utveckling Vi ser fram emot din ansökan snarast. Om företaget Vi på Brain Accounting har i tio år arbetat med att leverera ekonomi- och lönetjänster till ägarledda tjänsteföretag med en omsättning 10-100 miljoner men även mindre noterade bolag, dotterbolag till utländska företag samt stiftelser och föreningar. Förutom ett komplett utbud av löpande ekonomitjänster erbjuder vi spetskompetens inom ekonomisk styrning och kontroll. Vi arbetar nästan dagligen med lönsamhetsbedömningar, koncernredovisningar, IFRS, kassaflödesanalyser, låneansökningar, momsregler och skatteberäkningar. Start: Snarast enligt överenskommelse Lön: Enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag Snarast.
Företag: Jurek Bemanning Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Teamledare Reskontra till Brain Accounting jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teamledare Reskontra till Brain Accounting

Kundservice söker norsktalande kundservicemedarbetare i världsklass
2Complete AB Om 2Complete Denna tjänst är ett uppdrag via Rekryterings- och Bemanningsföretaget 2Complete. Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget Vi söker nu norsktalande personer till ett längre kundtjänstuppdrag. Vår kund är Europas största återförsäljare av glasögon och kontaktlinser på nätet. Dina arbetsuppgifter I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du huvudsakligen att besvara inkommande telefonsamtal och e-mail från företagets norska kunder. Då du dagligen har kontakt med företagets kunder kommer du att fungera som ambassadör för företaget. Arbetsuppgifterna består i att hjälpa kunder via telefon och mail med allt från att ge produktinformation om linser, glasögon och övriga tjänster, informera om företagets erbjudanden och lägga beställningar. Även andra arbetsuppgifter kan förekomma. Tjänsten är en heltidstjänst med schemalagd arbetstid på vardagar och helger. Din profil Du tycker om att ha kundkontakt och har ett stort fokus på service. Du är en god kommunikatör som förstår kundens behov och är prestigelös och ödmjuk. Då företaget är i ständig förändring, tror vi att du är en flexibel person som har lätt att anpassa sig till nya förutsättningar. Du är en engagerad lagspelare som har ambitionen att stanna och utvecklas inom kundtjänsten under en längre tid. Du har god datorvana och är duktig på att formulera dig i tal och skrift. Du talar och skriver norska på modersmålsnivå och hanterar dessutom svenska i tal och skrift. Övriga språkkunskaper är meriterande. Vi kallar in till intervju löpande. Skicka därför din ansökan med CV så snart som möjligt.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservice söker norsktalande kundservicemedarbetare i världsklass jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservice söker norsktalande kundservicemedarbetare i världsklass

Handläggare
enheten för Geriatrik Hälso- och sjukvårdsnämndens förvaltning i Stockholms Läns Landsting ansvarar för att länets invånare erbjuds en god hälso- och sjukvård. Hälso- och sjukvården står inför stora utmaningar med fokus på bland annat stärkt valfrihet för patienterna och ökad mångfald bland vårdleverantörerna. Utifrån befolkningens behov beslutar förvaltningen om hälso- och sjukvårdsuppdrag, sluter avtal med vårdleverantörerna och följer upp vårdens kvalitet och resultat. Förvaltningen har en budget på drygt 48 miljarder kronor. Enheten för geriatrik handhar avtalsrelationer med de vårdgivare i länet som bedriver geriatrisk vård, palliativ vård, ASIH, läkarinsatser i särskilda boenden för äldre samt språktolksförmedlingar. Enhetens huvudsakliga uppdrag är att utifrån befolkningens behov träffa avtal med vårdgivare inom ovanstående verksamhetsområden samt att följa upp den levererade vården vad gäller t.ex. omfattning, ersättning och kvalitet. En annan viktig uppgift för enheten är att bistå politikerna i Hälso- och sjukvårdsnämnden med kunskap och fakta som underlag till politiska beslut. Inom de närmaste åren sker en stor utveckling inom enhetens vårdområden utifrån den framtidsplan som tagits fram för hälso- och sjukvården inom Stockholms läns landsting. Arbetsuppgifter: Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att: • vara huvudansvarig för ett antal avtal med vårdgivare • delta i upphandlingar av vårdverksamheter och förhandlingar med vårdgivare • träffa avtal med vårdgivare samt följa upp avtalen • föra dialog med vårdgivarna om verksamheten och dess utveckling • följa upp och utveckla enhetens vårdvalsområden utifrån den framtidsplan som tagits fram för hälso- och sjukvården • ta fram underlag till politiska beslut Tyngdpunkten i ditt arbete kommer att ligga på att analysera och följa upp kvalitet och resultat inom enhetens vårdområden. Du kommer även, i team med andra handläggare och controllers, delta i arbetet med att utveckla styrningen av avtals- och uppföljningsarbetet mot framtidens hälso- och sjukvård. Detta utvecklingsarbete sker inom ramen för ett övergripande förändringsarbete inom Hälso- och sjukvårdsförvaltningen. Kvalifikationer: Vi söker Dig som har högskoleutbildning med inriktning mot samhällsvetenskap, ekonomi eller vård. Du har några års erfarenhet av avtals-, upphandlings- och uppföljningsarbete och några års arbetslivserfarenhet som hänför sig till enhetens verksamhetsområden. Det är en fördel om du har erfarenhet av uppföljnings- och utvecklingsarbete inom hälso- och sjukvårdsområdet och har kunskaper om hälso- och sjukvårdssystemet. Du är analytisk, strukturerad och har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Det är viktigt att du har god samarbetsförmåga eftersom mycket arbete sker i team, nära övriga handläggare på enheten och avdelningen. Det är också viktigt att du har god förmåga att skapa bra relationer med vårdgivare och andra samarbetspartners. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation och/eller offentlig verksamhet. Personliga egenskaper: Övrig information: Hälso- och sjukvårdsförvaltningen erbjuder en attraktiv arbetsplats och strävar efter att vara fri från diskriminering och ge lika möjligheter för alla. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen "Ansök här". Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Hälso- och sjukvårdsförvaltningen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Handläggare jobb, Handläggare Stockholm, Handläggare Hälso- och sjukvårdsförvaltningen
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Handläggare


Sök lediga jobb Grundskollärare Boxholms kommun

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se