Härjedalen jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Härjedalen. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Härjedalen. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Humana söker marknadsassistent- Stockholm
- Rekryteringsansvarig för Definitiv-Callcenter Stockholm- Stockholm
- Barnpassare Täby 2 dagar/vecka- Stockholm
- BVC sjuksköterska- Huddinge
- Klasslärare- Stockholm
- Controller med redovisningskunskaper- Stockholm
- 2 gruppledare till Södertälje- Södertälje
- Kundfokuserad projektledare inom fibernät- Stockholm
- Lärare år 1-7 svenska, engelska och samhällskunskap- Botkyrka
- Kock - Morabergs Studiecentrum- Södertälje
Mer beskrivning
Humana söker marknadsassistentHumana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 9 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision, alla har rätt till ett bra liv. Till vårt kontor i Stockholm söker vi en marknadsassistent till en nyinrättad tjänst. Som marknadsassistent har du många kontakter med människor inom och utanför företaget. Du kommer att bli ett viktigt nav inom marknads- och kommunikationsavdelningen och med de regionala kundorganisationerna. Du kommer att tillsammans med vår marknadsansvarige planera och ansvara för samordning av centrala marknadsaktiviteter. Egen produktion av reklam och informationsmaterial är en viktig uppgift där du agerar stöd till hela organisationen. Även kontakt med externa byråer förekommer där du behöver kunna begära in anbud, prisförhandla och sköta det administrativa. Du kommer att ha ett operativt ansvar för webb, intranät och bildhantering. Du skriver webbtexter, reportage, aktivitetsinbjudningar osv.  I jobbet som marknadsassistent ingår också att arbeta med kundregister, uppföljning och statistik. Det ges också gott utrymme för egna initiativ och idéer och detta är något som värdesätts. Kvalifikationer Du har någon form av marknadskommunikationsutbildning samt något års arbetslivserfarenhet. Du arbetar obehindrat i InDesign, Illustrator, Photoshop och PowerPoint. Kunskap om sociala medier och CRM-system är meriterande, likaså Episerver. Du har goda kunskaper i Officepaketet för övrigt. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus. Som person Du är en kreativ person med sinne och talang för grafisk form. Du uttrycker dig väl i både tal och skrift och har god samarbetsförmåga. Du är prestigelös och tycker om ett omväxlande arbete. Du är flexibel och trivs med högt tempo. Du måste ha eget driv och initiativförmåga. Du är bra på att planera, gillar att administrera och tycker att det är viktigt med hög service internt. Rätt kandidat delar självklart våra värderingar â glädje, engagemang och ansvar. Du erbjuds Ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av prestigelöshet, ett stort engagemang för våra kunder, kollegor och arbetsuppgifter. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning med start i september eller enligt överenskommelse. Placeringsort är Kungsholmen, Stockholm. Marknadsassistent rapporterar till Humanas marknads- och kommunikationschef. Ansökan Sista ansökningsdag är 2013-08-08. Om du har frågor om företaget eller tjänsten är du välkommen att kontakta vår Rekryteringskoordinator Vanessa Åkermo på epost vanessa.akermo@humana.se. Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk. Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Humana söker marknadsassistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Humana söker marknadsassistent
Rekryteringsansvarig för Definitiv-Callcenter Stockholm
Definitiv är idag Sveriges absolut snabbast växande säljorganisation! Vi arbetar med försäljning och har på endast fyra år gått från att vara en liten aktör med endast 4 anställda till att idag vara över 30 säljare samt teamledare. Hur har vi vuxit så snabbt? Enkelt! Vi ser till att bara anställa människor med ett leende och med ett driv som slår allt. ARBETSUPPGIFTER Du ansvarar helt för att rätt antal personer rekryteras in varje månad så att budget per månadsbasis hålls. Du ansvarar för att de rätta verktygen används för att få in den personal som behövs. Du ansvarar för att de rätta timmarna tillsammans med Teamleaders uppnås gentemot budget Du ansvarar för allt det administrativa kring nyanställningar, anställningskontrakt, löner m.m Du ansvarar för att intervjuer hålls och dess material. Du kommer även att arbeta med en del administration på förmiddagar. VAD ERBJUDER DEFINITIV DIG SOM ANSTÄLLD? Moderna och nybyggda lokaler på Östermalm (Sibyllegatan 81), varm och familjär atmosfär och sveriges trevligaste medarbetare.Tidigare erfarenhet inom HR är meriterande men inget krav, det är inställningen och din personlighet som avgör! Vi kommer att lära dig allting du behöver ha kunskap om och satsa 1000% på dig. Utbildning Vi ser att du har troligtvis någon utbildning inom service eller motsvarande. Erfarenhet Vi söker dig som har minst 3 års tidigare erfarenhet av arbetslivet.  Du ska ha arbetat med telefonen som verktyg tidigare. Vi ser helst att du kommer från tidigare service yrken. Personliga kvalifikationer Du är en positiv, driven och glad person. Du håller ett högt tempo i ditt arbete och är flexibel som person. Du är trygg som person vilket speglar av sig i ditt sätt att hantera olika situationer.Du har en god samarbetsförmåga och en hög social kompetens. Du kommer ha en nära dialog med såväl intern personal som kunder därför se vi det som en självklarhet att du kan kommunicera tydligt och effektivt. Du ska vara en kille eller tjej som älskar att arbeta, som alltid ger 100%, som är noggrann men som framförallt har ett leende som slår allt. Lön och anställningsvillkor Timlön, marknadsmässig lön, heltid, Provanställning 6 månader. Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2013-07-19. Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post. Ansökan sker via företagets rekryteringsite. (Klicka på ansök via extern länk här nedan!) Välkommenâ¦â¦
Företag: Definitiv AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Rekryteringsansvarig för Definitiv-Callcenter Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Rekryteringsansvarig för Definitiv-Callcenter Stockholm
Barnpassare Täby 2 dagar/vecka
Hemfrid är Sveriges största leverantör av hushållstjänster. Vi erbjuder städning, barn- passning, hantverkstjänster och många andra tjänster som underlättar vardagen för våra kunder. Vi arbetar utifrån våra värderingar Kvalitet, Service och Ansvar. Hemfrid har drygt 1 300 medarbetare från hela världen. Huvudkontoret ligger i Stockholm med regionkontor i Göteborg, Malmö, Västerås och Uppsala. Just nu söker vi en ansvarsfull barnpassare till en familj i Täby för arbete 2 dagar/vecka mellan ca kl. 15-18 med start i augusti. Detta är med andra ord ett perfekt extrajobb för dig som studerar eller har annat deltidsjobb till hösten. I arbetsuppgifterna ingår främst hämtning från förskola, barnpassning och matlagning till familjens två barn. Vi ser gärna att du har erfarenhet av barnpassning eller utbildning inom området barn. Dagarna hos familjen kan ändras så det är viktigt att du är flexibel och gärna kan arbeta extra vid behov. Körkort är meriterande. Vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt och i privata hem. På sikt kanske du är intresserad av att vidareutvecklas inom serviceyrket och vårt företag. Som person bör du vara: *Självständig *Ansvarsfull *Serviceinriktad *Noggrann *Flexibel *Erfarenhet av barn Detta kan vara ett jobb för dig som studerar eller söker en extra inkomstkälla. Det är också bra om du har tydliga planer för den närmaste framtiden så att det framgår att du är intresserad av att behålla detta extrajobb under en längre period. Givetvis går detta uppdrag att kombinera med andra uppdrag som Hemfrid har. Vill du få mer information om företaget så kan du besöka vår hemsida www.hemfrid.se Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Hemfrid
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Barnpassare Täby 2 dagar/vecka jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnpassare Täby 2 dagar/vecka
BVC sjuksköterska
Huddinge vårdcentral Vill Du utveckla framtidens närsjukvård? Vill Du arbeta i en kreativ miljö med trevliga och kompetenta arbetskamrater? DÅ ÄR DETTA ETT JOBB FÖR DIG! Vårdcentralen är belägen i det trevliga Huddinge centrum och betjänar en befolkning på ca 20 000 personer. Befolkning utgörs av personer i alla åldrar. Stabilt område med blandad bebyggelse, landsbygd, villor och hyreshus. Bra kommunikationer för Dig som vill utnyttja allmänna kommunikationsmedel. På vårdcentralen finns husläkarmottagning, hemsjukvård, barnavårdcentral, kurator, psykiater, laboratorium, fotsjukvård, röntgen och Närakut Arbetsuppgifter: Alla förekommande arbetsuppgifter för sjuksköterska på en barnavårdscentral, efter barnhälsovårdens basprogram med bl.a. telefonrådgivning, mottagning, hembesök, läkarmottagning och föräldragrupper. Samarbete sker med öppna förskolan och sociala familjeenheten. Vi arbetar aktivt med att utveckla verksamheten och söker dig som är intresserad av att bidra med nya tankar och idéer om hur vi ska möta framtidens familjer. Kvalifikationer: Vi söker en sjuksköterska med VUB i barn och ungdom eller öppen hälso- och sjukvård med erfarenhet från BVC. Personliga egenskaper: Ser även att du är glad, positiv och flexibel så att du passar bra med vårat glada gäng som arbetar i en dynamisk miljö. Övrig information: Hälsokontroll tillämpas innan anställning. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen âAnsök härâ. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Huddinge
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga BVC sjuksköterska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: BVC sjuksköterska
Klasslärare
Sollentuna International School är en grundskola åk F-9, med engelskspråkig undervisning i de senare årskurserna. Skolan ligger i en ljus, fräsch, nyrenoverad och delvis nybyggd fastighet i Sollentuna med närhet till Järvafältet. Sollentuna International School har en hög ambitionsnivå och vill stimulera varje barn till att göra det bästa av sina förutsättningar. Vår undervisning håller en hög kvalité och stimulerar alla elevers kreativitet. Vi har höga och positiva förväntningar på oss själva och våra elever och tror att en förutsättning för lärande är ordning och reda och kärleksfulla vuxna som bryr sig. Vi söker en kompentent lärare som ska undervisa våra elever i åk 1. Du som söker tjänsten ska vara utbildad, erkänt skicklig och erfaren lågstadielärare/lärare för yngre åldrar. Tjänsten är tillsvidare och omfattar heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar individuell lönesättning
Företag: Sollentuna Kommun - S I S
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Klasslärare jobb, Klasslärare Stockholm, Klasslärare Sollentuna Kommun - S I S
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Klasslärare
Controller med redovisningskunskaper
Bluestep Finans AB (BFAB) är en del av Bluestep-gruppen, vilken består av finansiella bolag specialiserade på in- och utlåning till allmänheten. BFAB är den största utlånaren av nischade bostadslån i Sverige och ett av de största och snabbast växande kreditmarknadsbolagen i Sverige. Bolaget har även en filial i Norge där såväl in -och utlåning till allmänheten bedrivs. Bluestep-koncernen finansieras med en kombination av lån, internationell bankfinansiering samt inlåning från allmänheten, och står under tillsyn av Finansinspektionen. Nu söker vi i sammarbete med Bluestep en controller med mycket goda redovisningskunskaper. De sitter i ljusa och fina lokaler centralt i Stockholm. Gruppen består av 13 personer. Tjänstebeskrivning I rollen som Controller kommer du b. la att göra -Â Â Â Â Â Â Årsredovisning för flera företag(moderbolag såsom dotterbolag), -Â Â Â Â Â Â Ansvarig för att företagets verksamhet följer aktuella lagar och ha kontakter med tillsynsmyndigheter -Â Â Â Â Â Â Vara stöttande i redovisning/rapportering både månads och årsbokslut. -Â Â Â Â Â Â Rapportering och budgetering -Â Â Â Â Â Â Konsolidering, balansräkningar och avstämningar -Â Â Â Â Â Â Vara med och utveckla verksamheten -Â Â Â Â Â Â Säkerhetsställa att redovisningen och rapporteringen följer uppsatta riktlinjer och regelverk -Â Â Â Â Â Â Lösa Ad-hoc saker i organisationen. Du kommer jobba som en stöttande medarbetare samtidigt som du jobbar självständigt. Då kunden har en platt organisation så finns stora möjligheter till att vara med att påverka och komma med förbättringsåtgärder. Du kommer att rapportera till Financial Controller. Lämplig bakgrund Vi söker dig med minst 3 års erfarenhet från redovisning och/eller finans. Du ska ha god analytisk förmåga och stor förståelse för nyckeltal. Du ska även ha erfarenhet av att förbereda årsredovisning/delårsbokslut och mycket goda kunskaper i Excel. Du är flytande i tal och skrift i både svenska och engelska. Som person drivs du av att ta egna initiativ, är lösningsfokuserad och blir motiverad av att jobba i en förändlig miljö. Du är en social lagspelare som har ett stort engagemang och bidrar med positiv stämning i gruppen. Du är flexibel och ödmjuk och tycker om att jobba i ett ungt företag med ett högt tempo. Viktig information Ovanstående är en rekrytering med start omgående. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anette Nordin, 08-407 55 66
Företag: SW
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Controller med redovisningskunskaper jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Controller med redovisningskunskaper
2 gruppledare till Södertälje
Sodexo i Norden är ledande inom Service Management med 11 000 medarbetare och en omsättning på 7,5 miljarder kronor. Vi ingår i den internationella Sodexokoncernen som finns representerad i 80 länder med sina 420 000 medarbetare. Koncernen omsätter 18,2 miljarder ⬠och har sitt säte i Frankrike samt är noterat på börsen i Paris. Driftområde Öst söker två  Gruppledare till vårt städuppdrag på Scania i Södertälje.  Gruppledarrollen är en nyckelroll på våra uppdrag. Du driver och utvecklar uppdraget tillsammans med din arbetsledare. Som Gruppledare ansvarar du för tilldelat städområde, genomför den dagliga städningen enligt överenskommen kvalitetsnivå och servicegrad. Du ansvarar även för personalplanering, materialinköp och kvalitetsuppföljning för din grupp. Kvalifikationer/Krav: Du ska ha flera års erfarenhet av lokalvård och god kunskap i tjänsten Lokalvård. Tidigare erfarenhet som Gruppledare eller motsvarande. Du behärskar svenska språket i såväl tal och skrift. God datavana är också ett krav. Kökort är ett krav.Truckkort och städutbildning såsom SRY eller motsvarande är meriterande. Egenskaper: Personen vi söker skall vara självgående och ha hög social kompetens. Ha förmågan att planera och genomföra. Arbetar noggrant och metodiskt, använder material och utrustning med ansvar. Tar ansvar för kvalitetsuppföljning för teamet och är beredd att hjälpa en kollega när så behövs. Tjänsterna är heltid och arbete sker under dagtid. Helger och kvällar  kan förekomma. Din ansökan vill vi ha senast den 20  mars 2013.  Eventuella frågor kan mailas till helene.loftby@sodexo.com Med stor flexibilitet, kompetens och omtanke tar vi över, utvecklar och effektiviserar servicefunktioner i företag, institutioner och offentlig sektor. Vi lagar mat och städar, underhåller fastigheter, bemannar växel och receptioner, verkar inom hotell och konferens - och mycket mer. Sodexo är världens tredje största serviceföretag med 75 miljoner människor som tar del av vår service - varje dag.
Företag: Sodexo AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga 2 gruppledare till Södertälje jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 2 gruppledare till Södertälje
Kundfokuserad projektledare inom fibernät
Nu söker vi en driven projektledare till utbyggnad av fibernät i Stockholmsområdet. Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer att projektera fibernät i och mellan fastigheter och hitta optimala lösningar för hur näten ska byggas. Rollen innefattar mycket dialog med fastighetsägare och koordinering samt ledning av underleverantörer. Det kommer att vara ditt ansvar att avgöra hur fibernätet ska dras från huvudledningen i gatan och in i respektive huskropp. Du kommer sedan att dokumentera det du kommit fram till samt finnas med under projektets gång. Vem trivs här? Du har troligen en bakgrund inom teknik eller elektricitet. Kanske har du tidigare erfarenhet av arbete som projektledare med insyn i bredbandsteknik och elektricitet. Du är van vid att ta en ledande roll och har förmåga att driva flera projekt samtidigt. Vidare är det ett krav att du har B-körkort och behärskar Officepaketet samt generellt har god IT-kompetens. Vi kommer att sätta stor vikt vid dina personliga egenskaper och det är viktigt att du har en hög social kompetens och tycker om att hantera kunder, att du är flexibel och har lätt att umgås med olika typer av människor. Det är även meriterande om du har: Kunskaper inom MS Visio och/eller Autocad. Erfarenhet från att rita/designa fibernät eller mobilnät. Kunskap/kännedom om kommun- stads- och fastighetsnät Du kommer att vara anställd av Adecco under uppdragets första 6 månader. Därefter finns det goda chanser till att bli överrekryterad till kund. Vad erbjuder vi? Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco IT & Engineering är ett affärsområde med allt ifrån IT-specialister, till administratörer, systemarkitekter, seniora projektledare, servicetekniker och ingenjörer m fl. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Alexander Aminoff på tel: 08-587 512 19 Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Kundfokuserad projektledare inom fibernät jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundfokuserad projektledare inom fibernät
Lärare år 1-7 svenska, engelska och samhällskunskap
Botkyrka kommun är Stockholmsområdets femte största kommun med drygt 85 000 invånare. Omtalade kultur-, demokrati- och upplevelsesatsningar, expansivt näringsliv samt ung och internationell befolkning gör Botkyrka till en händelse- och variationsrik kommun med plats för nytänkare. Malmsjö skola är belägen i Grödinge, som är den sydligaste delen av Botkyrka kommun. Tätorten heter Vårsta och skolan har utsikt över Malmsjön, vilken gett skolan sitt namn. Upptagningsområdet består mycket av landsbygd som gränsar till Nynäshamn och Södertälje kommun. I höst är första terminen vi har en fullt utbyggd skola med drygt 500 elever, två parallella klasser från år 1 till år 9 och tre förskoleklasser. Vår vision är: I Sveriges bästa skola har vi idéer som kvalitet! Skolan är renoverad och utbyggd sedan två år tillbaka och kommunen har valt att satsa på miljö i allt från byggande, elförsörjning, omgivning och pedagogik. Vilket helt naturligt gör att vi i allt vårt skolarbete har ett genomgående miljö- och naturvetenskapligt tänk. Lokalerna är ljusa och öppna med tekniska förutsättningar och vi har ett bra team som tillsammans formar en skola i världsklass. Vi på Malmsjö är övertygade om att varje elev och pedagog kan påverka och ta ansvar för sin egen framtid. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att arbeta i arbetslag 4-6 som är tvåparallelligt och som mentor för en klass, år 4, som du har möjlighet att följa med upp till år 6. Du har ämnesansvar för svenska, engelska och samhällskunskap i båda klasserna. Vi vill att du bidrar med din kompetens för att vi på bästa sätt ska ge eleverna en god utbildning. Vi arbetar med ett starkt fokus på miljö och naturvetenskap från förskoleklass till år 9 genom ett löpande arbete med vår miljötrappa som följer barnen genom alla årskurser. Har du ett intresse av miljö och integrerat miljöarbete är det en fördel. KVALIFIKATIONER Vi söker en behörig högskoleutbildad lärare. Erfarenhet av år 4-6 är önskvärt.
Företag: Botkyrka kommun, Malmsjöskolan
Ort: Botkyrka
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare år 1-7 svenska, engelska och samhällskunskap jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare år 1-7 svenska, engelska och samhällskunskap
Kock - Morabergs Studiecentrum
Jobba i Södertälje Välkommen till Södertälje! Det är här det händer. Det är här vi anställer Sveriges bästa lärare och ger dem 40.000 i lön. Det är här vi utvecklar de kommunala förskolorna och skolorna utifrån tydliga verksamhetsidéer, prövar två lärare i klassrummet, har gemensamma strukturer för pedagogiska diskussioner i arbetslagen och anställer förstelärare med uppdrag att utveckla ämnesundervisningen. Ja, listan kan bli hur lång som helst. Södertälje är en av Sveriges mest intressanta skolkommuner. Faktum är att vi nästan varje dag slår skolvärlden med häpnad. Att utveckla och förbättra förskolan och skolan låter sig inte göras på en kafferast eller av glada amatörer. Det måste göras systematiskt av skickliga ledare och lärare, och arbetet måste vara strategiskt och långsiktigt. Vi bygger vår utveckling på det forskningen visat är framgångsfaktorer för förbättringsarbete i förskola och skola. Dessutom har vi valt att prioritera några särskilda områden, som språkutvecklande arbete, inkluderande arbete och IKT som pedagogiskt redskap. Egentligen handlar allt vårt arbete om att skapa förutsättningar för förskollärare och lärare att göra ett bra jobb. Är du beredd att kavla upp ärmarna, att förända, att göra skäl för lönen och att sova gott om natten efter att ha gjort något värdefullt? Ja, då är du välkommen till Södertälje! Peter Fredriksson Utbildningsdirektör Södertälje kommun har en uttalad vision att verka för ekologisk odling och en hållbar livsmedelskonsumtion. Vår målsättning är att använda så stor andel ekologiska livsmedel som budgeten tillåter och vi fokuserar mycket på vegetarisk matlagning ARBETSUPPGIFTER Morabergs Studiecentrum ligger i samma lokaler som Restaurangskolan och lunchen till samtliga elever tillagas tillsammans med elever och pedagoger från Restaurangskolan. Du förväntas därför ha en förmåga, förutom ren matlagninskompetens, att kommunicera och delge dina kunskaper till restaurangelever på olika nivåer. Tillsammans med övrig personal (inkl. restauranglärare) kommer du att få ta ett stort ansvar att planera måltiden och matlagningen samt praktiskt utföra uppgifter så som matlagning, diskning, egenkontroll samt övriga förekommande arbetsuppgifter. Goda datakunskaper är ett krav då alla beställningar samt fakturahantering sker via datorn. KVALIFIKATIONER Vi lägger stor vikt vid att hitta rätt person, dock krävs att du har gått restaurangprogrammet eller motsvarande på gymnasienivå och/eller har dokumenterade yrkeserfarenheter som motsvarar. Vi söker dig som är engagerad och har en vilja att utveckla måltiden till en av dagens höjdpunkter för våra matgäster. Du strävar alltid efter högsta kvalitet på maten du serverar och drivs av ett genuint intresse för mat och smaker men har även öga för de små detaljerna som förhöjer måltidsupplevelsen till dagens höjdpunkt. Du ser möjligheter snarare än problem i alla lägen och sätter självklart matgästernas bästa i första hand. Då våra matgäster är ungdomar i äldre tonåren, så krävs att du kan och vill interagera med dem. Mångfald är en styrka, därför eftersträvar vi sökande med olika etnicitet, kön och ålder.
Företag: Södertälje kommun, Kostenheten
Ort: Södertälje
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Kock - Morabergs Studiecentrum jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kock - Morabergs Studiecentrum
Söka jobb tips