HOPE söker en ekonomiassistent jobb - lediga jobb

HOPE söker en ekonomiassistent jobb HOPE söker en ekonomiassistent jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: HOPE söker en ekonomiassistent. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: HOPE söker en ekonomiassistent. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. HR-administartör på 50% sökes till Hemköp- Stockholm

  2. Kvalificerad redovisningsekonom med kunskap inom lön till Samsung- Stockholm

  3. Söker du sommarjobb?- Stockholm

  4. Kvinnlig assistent till kvinna i Enskede.- Stockholm

  5. Chefsassistent sökes, deltid- Stockholm

  6. Servitör/Servitris- Stockholm

  7. Två kreativa avlösare och KTT personer sökes- Stockholm

  8. Behörig elektriker - Direktrekrytering- Stockholm

  9. Contract Coordinator- Stockholm

  10. 052-13-00607-1 Chef för konfliktförebyggandeprogrammet (CPP)- Stockholm


Mer beskrivning

HR-administartör på 50% sökes till Hemköp
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässig lön viktigt för dig? Värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för Hemköpkedjan ABs räkning en HR-administratör. Detta är ett konsultuppdrag på deltid via Wise Professionals med start den 1 oktober. Uppdraget avser att pågå under cirka ett års tid och sysselsättningsgraden är 50%. Hemköp är en dagligvarukedja inom Axfood-koncernen. Butikerna återfinns i centrala lägen i stadskärnor och bostadsområden över hela landet. Hemköp ska erbjuda sina kunder ett brett och prisvärt sortiment, inspirera till matglädje och ge en hög servicenivå för att möta och infria kundernas förväntningar. Från och med januari 2012 består Hemköp av cirka 180 butiker runt om i landet, varav 60 är helägda av Hemköpskedjan AB. Ditt uppdrag Du kommer att tillhöra företagets HR-avdelning som idag består av 4 personer. Du kommer att ha tätt samarbete med övriga medarbetare. Som HR-administratör kommer du att arbeta med administration relaterat till HR.  Exempel på arbetsuppgifter/ansvarsområden som ingår i ditt arbete som HR-administratör är: • Ha kontinuerlig dialog med lönekontoret • Skriva annonser och följa upp urvalet • Samordna utbildningar • Skriva avtal/intyg • Ta fram statistik och personalrelaterade nyckeltal • Administration kring nyanställningar • Behjälplig vid enklare arbetsrättsliga frågor • Övrig HR-administration Din bakgrund Vi söker dig som har 2-3 års erfarenhet av att jobba som HR-administratör och vill fortsätta utvecklas i den rollen. Du brinner för administration och tycker det är roligt att jobba administrativt. Du har god förståelse för arbetsrätt. Dina kunskaper i Officepaketet är goda, och då främst i Excel. Vidare ser vi gärna att du är systemvan. Som person är du noggrann men kan samtidigt arbeta effektivt i ett högt tempo. Du har integritet, är servicemedveten och positiv. Vidare ser vi att du är prestigelös och kan arbeta med olika arbetsuppgifter, oavsett svårhetsgrad eller omfattning. Dessutom är du ödmjuk och socialt kompetent.  Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Intervjuer kommer att hållas under vecka 33. Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta kandidatansvarig Sofia Sjögren på sofia.sjogren@wise.se eller Marie Bodén på marie.boden@wise.se. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga HR-administartör på 50% sökes till Hemköp jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HR-administartör på 50% sökes till Hemköp

Kvalificerad redovisningsekonom med kunskap inom lön till Samsung
Vill du arbeta med redovisning i ett attraktivt och framgångsrikt bolag där du får möjligheten att vara länken mellan redovisning och HR? I rollen som kvalificerad redovisningsekonom med inriktning lön ansvarar du för redovisning av alla personal- och lönerelaterade kostnader för våra fyra nordiska länder. Du ansvarar för uppladdning av löne- och pensionskostnader, beräkning av bonusutbetalning för våra anställda, skatter och avgifter relaterat till lön. Månatlig analys av lönekostnader och avstämning av balanskonton relaterade till lön och skatter ingår också i rollen. I rollen har du mycket kontakt med HR och vår outsourcingpartner gällande lönekostnader. Du är delaktig i bokslut och deltar i projekt samt driver processförbättringar inom redovisnings- och löneområdet. Du samarbetar aktivt med HR avseende löneprocessen. Uppdragsgivare: Samsung Ort: Stockholm Vem söker vi? Vi söker dig som är utbildad ekonom, gärna med inriktning mot redovisning. Du har flera års erfarenhet av att arbeta med både redovisning och lön. Du har erfarenhet av att arbeta i ett internationellt bolag och har goda kunskaper i engelska och Excel. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta i SAP ses detta som meriterande. Som person är du noggrann och proaktiv. Du är flexibel och ansvarstagande och har ett positivt och prestigelöst förhållningssätt till förändringar. Du har hög social kompetens, en utpräglad känsla för struktur och tycker om att ge din omgivning god service. För att lyckas i rollen tror vi dessutom att du är mån om att ditt arbete håller en hög kvalitet. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Stämmer detta in på dig? Välkommen med din ansökan senast 18 augusti. Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan se innan ansökningstiden gått ut. För mer information om tjänsten kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Maria Brisheim 0733-43 47 94 eller Hanna Bulldra på 0733-43 47 89. Ansökan sker via www.dfindfinance.se. Företagsbeskrivning Den koreanska Samsung-gruppen är en av världens största konglomerat med en omsättning på mer än 170 miljarder US$. Samsung är därtill en av världens största arbetsgivare med sina 263.000 anställda fördelade på 470 kontor i 67 länder. Samsung är idag också en av världens snabbast växande varumärken. Det största bolaget i gruppen är Samsung Electronics som är världsledare inom high-tech och digital media. I Norden spänner Samsung Electronics Nordic AB över fem divisioner och omsätter 14,4 miljarder SEK (2012). Den förväntade årliga ökningstakten är på minst 20% och målet är att omsätta ca 26 miljarder SEK år 2015. I Norden finns 480 anställda varav ca 350 är på huvudkontoret i Kista, Stockholm. Övriga lokala kontor finns i Köpenhamn, Oslo och Helsingfors. I samarbete med Dfind Finance & Executive rekryterar nu Samsung en kvalificerad redovisningsekonom med inriktning lön.
Företag: Dfind Finance & Executive AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Kvalificerad redovisningsekonom med kunskap inom lön till Samsung jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kvalificerad redovisningsekonom med kunskap inom lön till Samsung

Söker du sommarjobb?
Provoice AB är ett företag inom Callcenter och Inkassobranschen med kontor i Sverige, Norge och Finland. Vi på ProVoice Sverige AB söker nu 5 medarbetare omgående till vårt Stockholms-kontor som vill jobba hos oss i sommar på heltid, och där möjlighet till förlängning finns på heltid eller deltid samt som extrajobb i höst. ProVoice Sverige AB är en av Sveriges ledande aktörer inom telemarketing i Stockholm, Göteborg och Finland. Som anställd hos oss på ProVoice arbetar du med försäljning över telefon mot privatpersoner för ett av Sveriges ledande företag inom spel- och nöjesbranschen. Vem söker vi? - Du har god social kompetens - Driv och vilja att utvecklas kännetecknar dig som person. - Du gillar tävlingar och är inte rädd att anta nya utmaningar och sträva efter dina egna mål. - Du har en förmåga att lyssna och vill omvandla kunds behov till lösningar som vi som företag kan erbjuda. Vad kan vi erbjuda dig? - Flexibla arbetstider - Fast samt rörlig lön - Ett utmanande arbete med goda utvecklingsmöjligheter Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande men inget krav. Vi ger Dig de bästa förutsättningarna för att Du ska lyckas! Anställningen startar med två grundutbildningar i: Försäljning och beteendevetenskap: Där kommer du att få grundläggande kunskaper inom försäljning i både teori och praktik. Produktkunskap & avtal: Du deltar i en grundläggande utbildning i våra produkter samt de tjänster du kommer att sälja. Efter det kommer du att få en introduktion i de system och program vi arbetar med. Som medarbetare hos Provoice har du kul samtidigt som du tjänar pengar. Vi arbetar i Team och som morot för goda resultat erbjuder vi alltifrån kickoffer till kontinuerliga tävlingar med fina priser som presentkort, resor, teknikprylar mm. Vi arbetar i fräscha och helt nyrenoverade lokaler vid Alviks torg bara ett stenkast från tunnelbana, tvärbana och bussar. Vid kontoret finns även kiosker, restauranger, mataffärer, café, shopping, gym etc. Så läget är perfekt. Låter detta intressant? Skicka då in din ansökan redan idag! Vid frågor, kontakta Rekryteringsansvarig Sofia Medin på 08-50387000, eller maila sofia.medin@provoice.se!
Företag: Provoice AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Söker du sommarjobb? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Söker du sommarjobb?

Kvinnlig assistent till kvinna i Enskede.
Nordström Assistans har sedan 1998 bedrivit personlig assistans med fokus på kunden och deras situation. Utifrån de möjligheter LSS erbjuder vi en rättvis personlig assistans. Vi har kunder i hela landet och finns idag lokalt i Stockholm, Malmö och Gällivare. Jag som behöver Din hjälp är en medelålders kvinna som har drabbats av en stroke. Jag strålades sen 2008 på Karolinska mot en missbildning i hjärnan. Att området runtikring missbildningen hade blivit skadat. Att hjärncellerna dör. Jag har sedan 2009 sakta men säkert blivit sämre, och fortsätter att bli det. Därför har jag svårt att klara av alla saker i vardagen, som att städa, laga mat, ta hand om min katt och mycket annat. Jag praktiserar några timmar i veckan på ett kosmetikföretag så det vore kul om du som jag, gillar smink. Och jag har som sagt katt, så den får du inte vara allergisk mot, snarare tvärtom. ;-) Dessutom så röker jag. Jag gillar även mode och musik. Dig som jag söker ska vara kvinna, runt 25-35, noggrann, lyhörd, ha humor, tala och förstå svenska bra, då jag har lite svårigheter med mitt tal. Du ska ha integritet, vara ärlig och låta jag vara jag.
Företag: Nordström Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Kvinnlig assistent till kvinna i Enskede. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kvinnlig assistent till kvinna i Enskede.

Chefsassistent sökes, deltid
Ventacom Connection är ett ledande företag inom försäljning. Vi har idag ett femtiotal anställda och vårt huvudsäte är beläget i ett fräscht och ljust kontor i Henriksdal, ett stenkast från Slussen. Nyckeln till vår framgång är just våra anställda, då de utgör företagets största resurser. Det spelar ingen roll hur gammal du är, vad du har för ursprung eller bakgrund/utbildning. - Hos oss kan alla lyckas bara viljan finns! Ventacom Connection är ett svenskt företag med fokus på att sälja och marknadsföra produkter och tjänster främst inom telecom -och  energimarknaden. Vi är ett av Stockholms ledande företag inom telemarketing. I dagsläget är vi inne i en expansionsfas och är i behöv av en Chefsassistent/ Office manager på deltidsuppdrag (50%). Arbetsuppgifterna består av att avlasta och hjälpa till med diverse olika arbetsuppgifter, så som: *Rekrytera *Intervjua arbetssökande *Orderadministration *Se till att kontoret är rent och snyggt och att allt finns *Övrigt smått och gott   Jobbet erbjuder stora utvecklingsmöjligheter och en chans att få lära sig otroligt mycket om hur ett företag drivs på alla fronter. Chans till en heltidsanstälning är möjligt vid ett senare skede. Vi ställer höga krav på dig som person och ser att du är mycket driven, ambitiös och är hungrig på lärdom. Du ska vara organiserad, duktig administrativt, punktlig och säker i dig själv, du ska kunna ta för dig och kunna dra egna slutsatser. Vi ser helst att du skall ha jobbat med någon slags försäljning, receptionist eller assisten av något slag tidigare Ett stort plus om du har B-körkort men inget krav.   Anställningsform: Deltid Tillträde: Omgående Lön: Fast lön Arbetstider:09:00 - 12:30 alt. 13:15 - 17:00 Övrigt:Klädkod   OBS! Ansök i första hand genom att skicka CV/Personligt brev via den externa webbplatsen. Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga och behandlar ansökningar löpande
Företag: Ventacom Connection AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Chefsassistent sökes, deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chefsassistent sökes, deltid

Servitör/Servitris
Fazer-koncernen är ett familjeföretag grundat 1891; då öppnade Karl Fazer sitt första konditori i Helsingfors. I dag har Fazer-koncernen verksamhet i åtta länder och skapar smakupplevelser inom sina två affärsområden, Fazer Food Services och Fazer Brands. Kända varumärken är bl.a. Fazer, Skogaholm, Amica Dumle och Geisha. År 2012 var koncernens omsättning knappt 1,7 miljarder euro och antalet anställda drygt 15 000. Fazer Food Services är det ledande företaget inom måltidstjänster i Norden, och erbjuder måltidslösningar av stor variation. Fazer Food Services har över 1 100 restauranger i Norden och driver bland annat företagsrestauranger inom den privata och offentliga sektorn, studentrestauranger, försvarsrestauranger, caféer och erbjuder måltidstjänster för skolor och offentliga inrättningar. Fazer Food Services viktigaste varumärken är Karl Fazer, Fazer och Amica.     Vill du vara med och bygga upp en helt ny restaurang och restaurangkoncept på Kungsholmen i Stockholm. Konceptet bygger på att vi ska servera en unik lunch på dagtid och på kvällar göra om restaurangen till matstudio där kunderna kan laga mat med våra kockar. Köket är ett stort öppet kök som alla kan se i restaurangen. Tomas Diederichsen (Årets Kock 2011) Kommer att ansvara för det kreativa arbetet i restaurangen. Basen i restaurangen kommer att bygga på nordisk gastronomi. Vi söker nu en servitör/servitris som har lång dokumenterad erfarenhet av med gedigen kunskap i både mat och dryckeskunskap. Gärna somilerutbildning. Du brinner för mat och service på toppnivå.   För tjänsten gäller att du är: -       Genuint matintresserad av mat och dryck. -       Känsla för att utveckla långsiktiga relationer -       Har uttalad känsla för service -       Stimuleras av förbättringsarbete. -       Är van att arbeta med egenkontrollprogram   Tjänsten avser heltid och är placerad på Kungsholmen i Stockholm. Lön enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag  25 juli 2013 Tillträde september enligt överenskommelse.   Vid frågor om tjänsterna är du välkommen att maila patrik.sundling@fazer.com Fazer Food Services har kollektivavtal med HRF. Klubbordförande Margareta Granda-Berg når du på 08-470 42 81 eller margareta.granda-berg@fazer.com. Intervjuer sker löpande
Företag: Fazer Food Services AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Servitör/Servitris jobb, Servitör/Servitris Stockholm, Servitör/Servitris Fazer Food Services AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servitör/Servitris

Två kreativa avlösare och KTT personer sökes
Bambi ekonomisk förening är ett föräldrakooperativ som startades 1992. Vi driver idag ett korttidshem för barn och ungdomar, en daglig verksamhet samt administrerar personlig assistans och avlösarservice. Vi vänder oss till familjer med barn, ungdomar och unga vuxna som har flera och omfattande funktionsnedsättningar. Utmärkande för Bambi ekonomisk förening är att kooperativet utvecklas och förändras i takt med att medlemmarnas behov förändras. Vi förändrar våra verksamheter och startar nya utifrån medlemmarnas önskemål. Är du en kreativ, fantasifull och glad person med kunskap i musik, spelutveckling, digitalt skapande och konst? Vi söker nu två jordnära, trygga och initiativrika avlösare och KTT personer till en pojke som snart fyller 13 år. Han bor med sin familj i söderförort. Pojken har diagnosen Aspergers syndrom och ADHD. Arbetstiderna är förlagda vardagseftermiddagar mellan kl 15-18, men det kan även finnas möjlighet att jobba förmiddagar och helg. Tanken är att två personer ska dela på timmarna.     Vi ser gärna manliga sökanden som har kunskap i musik, spelutveckling, digitalt skapande och/eller konst.  Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Vi kommer löpande att kalla till intervju, och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens utgång. Välkommen med din ansökan! Individuell lönesättning. Kollektivavtal KFO-Kommunal. Bambi erbjuder friskvård, handledning och kompetensutveckling.
Företag: Bambi
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Två kreativa avlösare och KTT personer sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Två kreativa avlösare och KTT personer sökes

Behörig elektriker - Direktrekrytering
Uniflex Sverige AB Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal. Vi finns på drygt 50 orter i hela Sverige och har över 5000 anställda. Uniflex har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierat. Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Uniflex kan också vara början på en karriär hos någon av våra kunder. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda. Jobbeskrivning Vi söker just nu en allmän behörig installatör till vår kund som är ett mindre, men växande företag i elinstallationsbranschen. Företaget består av engagerade och företagsamma medarbetare och för rätt person finns stora möjligheter till utveckling, både som person och inom företaget. I tjänsten som Behörig installatör kommer du att ansvara för behörigheten gentemot elsäkerhetsverket. Du kommer att delegera till montörerna och följa upp arbetet med dem. Företaget har stort säkerhetstänk och där spelar du som behörig installatör en viktig roll. Det finns en stark teamkänsla i företaget. Tjänsten är en direktrekrytering och anställningen kommer således att vara direkt hos kunden. Anställningen är inte tidsbegränsad utan behovet är på mycket lång sikt. Personliga egenskaper Vi söker dig som har allmän behörighet upp till 1000 volt (ABL) Har du även behörighet för högspänning är det meriterande. Du har stor erfarenhet av elinstallation och ett stort ansvarskännande. Du kommer att arbeta tillsammans med en grupp drivna entreprenörer. Arbetsmiljön präglas av glädje och engagemang, vilket bidrar till trivseln för alla. Som person är du en lagspelare och är inte rädd att hugga i extra när det behövs. Du tar egna initiativ och är mycket noggrann i ditt arbete. Du har också ett starkt affärstänk och har en förmåga att se verksamhet i ett större perspektiv. Tjänsten är belagd i Stockholmsområdet. Bor du inte här ber vi dig som sökande specificera hur du tänkt lösa boendefrågan, det kommer inte finnas möjlighet till rotationslösningar i detta arbete utan arbetet sker måndag-fredag. Låter det här som ett jobb för dig? Sök tjänsten direkt då vi vill tillsätta tjänsterna så fort vi hittar rätt kandidat.. Givetvis tar vi hänsyn till eventuell uppsägningstid. Observera att tjänste kan komma att tillsättas innan sista datum för ansökan löpt ut. Alternativ ansökan: Skicka ett SMS med ordet "ABL0710" (ej telefonsamtal) till 0736006825 så kontaktar vi dig.
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Behörig elektriker - Direktrekrytering jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Behörig elektriker - Direktrekrytering

Contract Coordinator
Telenor är i Sverige en ledande helhetsleverantör av kommunikationstjänster. I den spännvidden ingår såväl mobil och fast telefoni som bredband och datatjänster. Vi älskar kommunikation, därför vill vi hjälpa människor att kommunicera bättre. Med kunden i fokus erbjuder vi våra tjänster till både privatpersoner och företag. Telenor representeras i Sverige även av Bredbandsbolaget, Canal Digital Kabel-TV, Glocalnet, Open Net och Ownit och har totalt cirka 2 100 anställda. Du blir en del av:                                             Gruppen RSM (Real Estate Owner Sales & Marketing) är en del av Telenors affärsområde Broadband & TV. Vi har en kraftig tillväxt med flera nya bolag inom affärsområdet. RSM är den enhet som tillhandahåller fast bredband via fiber för fastighetsägare och bostadsrättsföreningar och deras hyresgäster. RSM söker nu en Contract Coordinator. Du får: I rollen som Contract Coordinator kommer du att arbeta med att stötta säljare runt om i landet då säljstyrkan är uppdelad i olika distriktsområden. Du ansvarar för framtagande och dokumentation av korrekta och kompletta offerter och avtal. Detta innebär att: * Säkerställa att interna och externa ledtider i säljprocessen hålls. * Vidareutveckla och effektivisera interna avtalsprocesser. * Upprättande av säljstatistik samt underlag för provisionsutbetalningar Du har: - 3-årig gymnasieutbildning, Akademisk utbildning är meriterande men ej ett krav - Minst tre års yrkeserfarenhet inom administration -Vana att uttrycka dig väl i tal och i skrift, såväl på svenska som på engelska - Vana av administrativ registrering i systemstöd - Har du tidigare arbetat i en liknande roll är detta meriterande Du är: för att lyckas i rollen krävs att du är noggrann, strukturerad, stresstålig, lösningsorienterad och kundorienterad. Hos oss mäts du lika mycket på vad du gör som hur du gör det – därför är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra; Be Inspiring, Keep Promises, Be Respectful, Make it Easy. Placeringsort: Stockholm Sök: Vill du veta mer om tjänsten, kontaktaFredrik Hansén på 0733-81 94 32 alt Nina Ersgård, HR Manager Broadband & TV, nina.ersgard@telenor.com Sista ansökningsdag:Vi arbetar löpande med denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2013-08-31. Sök tjänsten via länken nedan. Välkommen med din ansökan!   Följ oss gärna genom att gilla oss på Facebook på "Telenor_Karriär", där du får ta del av nyheter inom bl.a. karriärutveckling hos oss.
Företag: Telenor Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Contract Coordinator jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Contract Coordinator

052-13-00607-1 Chef för konfliktförebyggandeprogrammet (CPP)
Folke Bernadotteakademin är en statlig myndighet med den övergripande uppgiften att stärka och utveckla den svenska och internationella förmågan inom området konflikt- och krishantering, med en särskild inriktning på fredsinsatser. Akademin fungerar som en plattform för samverkan mellan svenska myndigheter och organisationer samt deras utländska partners. FBA bedriver sedan år 2004 ett framstående program för konfliktförebyggande med inriktning på tre kunskapsområden: dialog och medling, ekonomiska aktörers roll i konfliktförebyggande, samt försoning. Programmet har utvecklats i nära samarbete med FN, EU och AU, och omfattar bl.a. utbildning, kapacitetsbyggande, erfarenhetsutbyte, samt fältinriktad verksamhet. Tonvikten ligger på utveckling av praktiska förmågor, och i anknytning till kunskapsutveckling sker också samråd och policyformulering i olika internationella nätverk såsom Mediation Support Network. Programmet ger även stöd åt FBA:s övriga verksamhet inom bl.a. personal­försörjning och forskning. Som program­ansvarig har du personalansvar för ett team på 3-5 personer. Du planerar och följer upp programmets verksamhet och ekonomi och fungerar som företrädare för konfliktförebyggandefrågorna i nationella liksom internationella sammanhang. Du rapporterar till enhetschefen, samt ingår i ledningsgruppen för enheten för policy, forskning och utveckling (PRD). Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning och placering i Stockholm. Det ingår ett flertal tjänsteresor per år. Tjänsten är säkerhetsklassad, vilket medför att svenskt medborgarskap krävs. Registerkontroll kommer att genomföras. Din profil * God kunskap om förhandlingsarbete, dialog och medling, konflikthantering, konfliktförebyggande och fredsbyggande * Gedigen erfarenhet av arbete inom minst ett av ovan nämnda delområden * Erfarenhet av samarbete med mellanstatliga organisationer såsom FN, EU och AU   * Erfarenhet av arbete i och/eller med enskilda organisationer inriktade på freds- och konfliktfrågor * Erfarenhet av diplomatiskt fredsinriktat arbete, nationellt eller internationellt * Nationellt och internationellt nätverk inom områden relevanta för tjänsten * Erfarenhet av, och intresse för, personalledning * Holistisk syn på fred, säkerhet och utveckling * God IT-vana i Office * Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift Kännedom om Folke Bernadotteakademins arbete med konfliktförebyggande samt ytterligare språkkunskaper är meriterande. Vidare kommer stor vikt läggas på personliga egenskaper.  Personliga egenskaper som värderas högt är noggrannhet, ordningssinne, gott omdöme, förmåga att driva frågor självständigt, samt god ledarskaps- och  samarbetsförmåga. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings - och rekryteringshjälp. Ytterligare information om tjänsten lämnas av: Allmänna och praktiska frågor: Anna Norberg, +46 (0) 612 823 30/ +46 (0) 72 511 97 50 Tjänstens innehåll: Ann Bernes, +46 730 37 88 68 Facklig repr, SACO-S: Isa Li Axberg, +46 (0) 730 21 77 95 (fr o m 12 juli t o m 18 juli)
Företag: Folke Bernadotteakademin
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga 052-13-00607-1 Chef för konfliktförebyggandeprogrammet (CPP) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 052-13-00607-1 Chef för konfliktförebyggandeprogrammet (CPP)


Sök lediga jobb HOPE söker en ekonomiassistent

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se