HR chef till DollarStore HQ jobb - lediga jobb

HR chef till DollarStore HQ jobb HR chef till DollarStore HQ jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: HR chef till DollarStore HQ. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: HR chef till DollarStore HQ. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Industrielektriker till Haga Tegelbruk i Enköping omgående!- Stockholm

  2. Lärare i engelska/spanska åk 7-9 sökes till Stavsborgsskolan- Nacka

  3. Vi söker Dansktalande Mötesbokare inom B2B till Eco Online!- Stockholm

  4. Leverans, mottagning och funktionskontroll till Ramirent i City!- Stockholm

  5. Sjuksköterska med intresse för internmedicin? Välkommen till oss på M6 ...- Huddinge

  6. EKONOMIASSISTENT / KONTRAKTADMINISTRATÖR TILL BOLIDEN- Stockholm

  7. Systemadministratör Linux- Stockholm

  8. Chefsjuksköterska, Anestesienhet, Södertälje Sjukhus- Södertälje

  9. Vill du bli bäst? Omge dig med de bästa! Ansök idag!- Nacka

  10. Receptionist med ekonomikunskaper till norrort- Sollentuna


Mer beskrivning

Industrielektriker till Haga Tegelbruk i Enköping omgående!
Om tjänsten Tycker du om tekniska lösningar, installationer och system? Vi söker dig som är en problemlösare och van att ställas inför olika situationer och självständigt kunna lösa dem. Vi vill att du är noggrann, har ett eget driv och tycker om att arbeta självständigt. Stämmer detta in på dig? Då är du rätt person för tjänsten som industrielektriker hos oss på Haga Tegelbruk. Du kommer bland annat ansvara för montering, underhåll och reparationer på företagets el- och automatikutrustningar samt installera ny utrustning. Du arbetar också med underhåll och felsökning av avancerade utrustningar som styr olika processer i fabrikens tillverkning av tegel. Som industrielektriker på Haga tegelbruk fyller du en viktig nyckelroll, då du är den enda industrielektrikern på anläggningen. Arbetet sker huvudsakligen på dagtid, men kan komma att innebära visst arbete på kvällar och helger vid enstaka tillfällen. Därför är det viktigt att du är flexibel och har körkort och tillgång till bil. Din profil Vi söker dig som är utbildad industrielektriker. För att trivas på denna tjänst underlättar det mycket om du har tidigare erfarenhet från arbete som elektriker i industrimiljö. Önskvärt om du har truckkort men det är inget krav. Som person är du självständig, noggrann och proaktiv, med en känsla för ansvar. Du är prestigelös och kan hoppa in och hjälpa till med mindre arbetsuppgifter även utanför ditt arbetsområde om behov uppstår. På Haga Tegelbruk har de anställda friskvårdsersättning och du får lämpliga arbetskläder för den uppgift du ska utföra. Du ska kunna tala, läsa samt skriva Svenska, detta för att du ska kunna utföra dina arbetsuppgifter. Du kommer behöva kommunicera med övriga medarbetare samt läsa och förstå nödvändiga texter inom ramen för dina arbetsuppgifter. Vi erbjuder Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du blir direktanställd av Wienerberger på Haga Tegelbruk i Enköping. Om verksamheten Haga Tegelbruk är beläget i ett naturskönt område just vid stranden av Mälaren. Granne till Tegelbruket ligger Haga Slott med anor från 1600-talet. Ägare till Haga Tegelbruk är det globala företaget Wienerberger Group med verksamhet i mer än 30 länder världen över. Wienerberger är Sveriges största tillverkare av fasadtegel. På Haga Tegelbruk tillverkas fasadtegel och även marktegel. Wienerberger är även Europas största tillverkare av taktegel och i Sverige säljer de ett brett sortiment av äkta taktegel anpassat till det skandinaviska klimatet. Färgbeständigt marktegel erbjuds också i många olika färger och format. Tegelblock som stommaterial för ytterväggar och innerväggar säljer Wienerberger också på den svenska marknaden. Efterfrågan på tegel är stor idag så företaget har fulla orderböcker, vilket tyder på en mycket ljus framtid. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan! Ansökan Tre enkla steg till ditt nya jobb: 1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”. 2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter. 3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Har du några frågor kring tjänsten så är du varmt välkommen att höra av dig till Konsultchef: Magnus Borg tel: 070-810 46 92
Företag: Arena Personal Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Industrielektriker till Haga Tegelbruk i Enköping omgående! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Industrielektriker till Haga Tegelbruk i Enköping omgående!

Lärare i engelska/spanska åk 7-9 sökes till Stavsborgsskolan
Nackas kommunala skolor når goda resultat tack vare våra fantastiska medarbetare som vågar arbeta på nya sätt. Genom ny och beprövad pedagogik bejakar vi kreativitet för att stimulera barns och ungdomars lärande. Vi har ett aktivt utbyte mellan våra 2 600 medarbetare som arbetar inom förskola, grundskola och gymnasium. På Stavsborgsskolan välkomnar vi elever i åldrarna 6-16 år. Våra engagerade och behöriga pedagoger erbjuder ca 540 elever undervisning av hög kvalitet från förskoleklass till årskurs 9. Vi har skolbarnomsorg från förskoleklass till årskurs 3 samt fritidsklubb i årskurs 4-6. Vår ambition är att alla elever når minst grundläggande kunskapsnivå, att de utvecklas maximalt och att de känner sig trygga och trivs i sin skola. Tillsammans skapar vi framtid med kunskap, engagemang och trygghet. Lärare i engelska/spanska åk 7-9 sökes till Stavsborgsskolan ARBETSUPPGIFTER Vi söker en legitimerad lärare för att undervisa i engelska och spanska för årskurserna 7-9. I ditt uppdrag kommer du att samverka med de andra pedagogerna i respektive ämne samt andra nytänkande pedagoger som vågar testa nya lärsätt för att ta tillvara på elevernas individuella behov. (prova?) Vi arbetar i team som är organiserade årskursvis på högstadiet. Mentorskap ingår i tjänsten. Du är van att använda datorn i ditt pedagogiska arbete med eleverna. Alla elever på skolan har tillgång till egna datorer från årskurs 4. Varje klassrum är utrustade med projektor. ARBETSPLATSEN Stavsborgsskolan ligger i Älta, nära hav och natur med goda kommunikationer till Slussen, Nacka och Värmdö. Här arbetar idag cirka 60 personer och arbetsplatsen kännetecknas av drivkraft, god kamratskap och ett gott samarbete. Skolan är en del av Nackas kommunala skolor vilket medför många utvecklingsmöjligheter i bland annat ämnesnätverk, teach meets och gemensamma utbildningar. Vi ställer höga krav på våra medarbetare att vara kompetenta, motiverade och stolta. KVALIFIKATIONER Som sökande ska du vara legitimerad alternativt nyexaminerad lärare och är väl förtrogen med LGR -11 och formativ bedömning. KVALIFIKATIONER SOM ÄR MERITERANDE Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av undervisning och mentorskap i åk 7-9. Vi vill att du har lätt för att samarbeta med kollegor, elever och föräldrar och är lösningsfokuserad. Vi önskar att du aktivt bidrar till att skapa en god arbetsmiljö för alla på skolan och tycker om att driva pedagogisk utveckling. Övriga personliga egenskaper som är önskvärda är att du har ett tydligt ledarskap, är engagerad och möter varje elev utifrån hans/hennes förutsättningar. Du ska vara en förebild för eleverna både som vuxen och pedagog och visa entusiasm för att det engagerar eleverna. ANSTÄLLNINGSFORM Heltid: Tillsvidareanställning Löneform: Månadslön Tillträde: 13 augusti 2018 Kontaktpersoner Sara Magnusson, biträdande rektor 08-718 88 08 sara.magnusson@nacka.se   Fackliga företrädare att kontakta Ingela Törnell 4-9 (Lärarförbundet) 08-718 88 89 Susanne Hultman Stenlund (Lärarnas Riksförbund) 08- 718 88 27 (exp.) Ansökan Ansök senast 180620 genom att klicka på ANSÖK längst ned i annonsen eller via Nacka.se/Lediga jobb. Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk internt. Anställningsintervjuer kommer att påbörjas innan ansökningstiden gått ut och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Inför rekryteringsarbetet har vi på Nacka kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter och liknande. Inför rekryteringsarbetet har vi på Nacka kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter och liknande. Nacka växer och bygger stad. Vi är en öppen, enkel och smart kommun som präglas av valfrihet, effektivt resursutnyttjande och dialog med medborgarna. Mångfald och öppenhet är viktiga ledstjärnor i kommunen där stadens puls möter hav och skog och där människor kan förverkliga sina drömmar. Vi ska vara bäst på att vara kommun och behöver de bästa medarbetarna för att tillsammans uppnå den ambitionen.
Företag: Nacka kommun, Välfärd skola
Ort: Nacka
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i engelska/spanska åk 7-9 sökes till Stavsborgsskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i engelska/spanska åk 7-9 sökes till Stavsborgsskolan

Vi söker Dansktalande Mötesbokare inom B2B till Eco Online!
Nu söker vi för kunds räkning Dansktalandemötesbokare inomBusiness to Business! Loyalty Nordicär ett entreprenörsdrivet bolag som är idag ett av Norges mest framgångsrikaTelecom bolag. De arbetar med stora branschledande företag ochstora varumärken. Det är högt tempo och här är teamkänslan en av grundpelarna för kulturen. Arbetsbeskrivning Du kommer att ingå i ett team där ni tillsammans med kunderna identifierar affärsmöjligheter och bokar in/säljer möten för deras räkning. Du använder dator och telefon som dina främsta verktyg, samt din förmåga att charma kunderna! Du kan även se videobeskrivning om företaget genom länken: https://ecoonline.no/wp-conten... (https://ecoonline.no/wp-content/uploads/2016/10/Varf%C3%B6r-EcoOnline.mp4?_=1) Vad erbjuds du? - En gedigen utbildning - Fina utvecklingsmöjligheter - Chansen att företräda och möjlighet att bygga ett bra kontaktnät inom näringslivet - Härlig arbetsmiljö med olikasäljtävlingar och afterworks! Vem söker vi? - Du trivs bäst i en miljö där det händer mycket och vill ha utrymme till att utvecklas - Resultatdriven och service-minded - Du ska vara social och ha en bra förmåga till att bygga relationer - Du ska vara självgående och inte rädd för att ta för dig - Erfarenhet av försäljning, helst via telefon - Du ska klara av att arbeta i ett högt tempo samtidigt som kvalité genomsyrar ditt arbete Lön & Förmåner Omfattning: Heltid Start: Omgående Lön: Fastmånadslön + provision Ansökan Intervjuer hålls löpande, så skicka CV direkt till forat@swedgroupbemanning.se eller ansök via länken nedan snarast möjligt!
Företag: Swedgroup Bemanning & Rekrytering
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker Dansktalande Mötesbokare inom B2B till Eco Online! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker Dansktalande Mötesbokare inom B2B till Eco Online!

Leverans, mottagning och funktionskontroll till Ramirent i City!
Är du redo för nästa utmaning? Är du en person som gillar att jobba med verktyg och utföra lättare funktionskontroller? Då är det dig vi söker! Om tjänsten Ramirent är ett av Europas ledande maskinuthyrningsföretag med marknadsledande positioner och 375 depåer i Norden samt i Öst- och Centraleuropa. Bolaget erbjuder ett brett utbud av produkter och tjänster relaterade till uthyrning av maskiner samt utrustning för bygg- och industrisektorn. Du kommer att genomföra reparation, funktionskontroller och underhåll på små och stora maskiner hos Ramirent i City som jobbar med stora projekt mitt i stan. Du kommer att vara den personen som jobbar med att se till att maskinerna som hyrs ut till Ramirents kunder är i ordning för ny uthyrning. Vidare kommer du att arbeta med in- och utleveranser av maskiner och verktyg. Om du har lift och truckkörkort är detta meriterade då det kan förekomma att man kör ut maskinerna till kunder som finns närliggande. Uppdraget är ett heltidsuppdrag och arbetstiderna kommer vara mellan 06:00-15:00 eller 07:00-16:00 I din roll som LMF(Leverans, mottagning och funktionskontroll):are kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Leverans av verktyg till kunder - Rengöring av verktyg - Funktionskontroll av maskiner Om dig Du som är en noggrann, ansvarstagande och serviceminded kommer att passa in bra. Är du även social och prestigelös så kommer du att känna dig som hemma hos vår kund. Vi ser gärna att du som söker tjänsten har en fordonsteknisk utbildning och ett brinnande intresse för teknik och problemlösning. Meriterande om du har körkort Meriterande för tjänsten är om du har: - Erfarenhet av maskinuthyrning samt funktionskontroller av maskiner. -Truckkörkort Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet Om Adecco Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Om anställningen Tjänsten som LMF:are är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Om ansökan Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". 1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. 2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. 3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Mathilda Törnlöf via 08 - 100 500. Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10. Välkommen med din ansökan! Sökord: Lager, verktyg, funktionskontroll
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Leverans, mottagning och funktionskontroll till Ramirent i City! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Leverans, mottagning och funktionskontroll till Ramirent i City!

Sjuksköterska med intresse för internmedicin? Välkommen till oss på M6 ...
Vi har förmånen att ha en egen patientnära farmaceut och PD-resurs.   Detta är något som har visat sig vara en stor avlastning och bidrar till kompetensutvecklingen hos våra sjuksköterskor!    Vi erbjuder   Vi har fokus på våra patienter, din kompetensutveckling och forskning. Vi söker engagerade sjuksköterskor som vill vara med och driva och utveckla framtidens arbete. På M61-63 vårdas patienter med njurmedicinska och endokrinologiska sjukdomar. Oavsett om du snart tar examen eller är erfaren sjuksköterska så kan vi på M61-63 erbjuda dig ett utvecklande arbete och en bra grund att stå på för vidare studier inom intensivvård eller anestesi.      Vi har en egen patientnära farmaceut på heltid. Vår farmaceut finns på plats för att underlätta för dig som sjuksköterska genom att iordningsställa läkemedel och kontinuerligt utbilda alla medarbetare. Förmånen med vår farmaceut innebär att vi har följsamma rutiner, ett patientsäkert arbete, en stor avlastning- samt kontinuerlig utbildning för vår personal.     Hos oss får du individanpassad introduktion samt njurmedicinsk grundkurs/fortsättningskurs.   Vi erbjuder även föreläsningar varje vecka och utbildning i peritonealdialys av vår alldeles egna erfarna PD-resurs som finns tillgänglig dagtid.  Förutom att du kommer att få jobba med högkvalitativ och innovativ vård med en stark koppling till forskning och alla de förmåner vi som universitetssjukhus kan ge så erbjuder vi dig en plats i vårt team där vi värdesätter dig som individ. Vi är inkluderande, omtänksamma och hjälper varandra framåt.       Hos oss får du även:   Kunskap inom pre- och postoperativ vård.   Arbete med medicinteknisk utrustning.   Inblick i transplantationskirurgi.   Individuellt anpassad introduktion.   Helrenoverad avdelning med stora, ljusa utrymmen.   Möjlighet till att ansöka om personalbostad.   Friskvårdsbidrag/subventionerad träning.     Bli kollega med en härlig och kompetent arbetsgrupp!     Om tjänsten   För att ge bästa möjliga vård arbetar vi i team som består av sjuksköterskor, undersköterskor, läkare, fysioterapeuter, dietister, arbetsterapeuter, kuratorer samt farmaceut. Vi är alla en del kring patienten och arbetar med omvårdnad, medicinska behandlingar, utredningar och social planering. Som sjuksköterska har du arbetsledaransvar och leder omvårdnaden kring våra patienter.     Vi tar emot patienter med både akuta och elektiva tillstånd. Du får lära dig att hantera peritonealdialys, elektrolyter, vätskebalans och ta blodprover som du kanske aldrig tidigare har hört talas om. Du kommer få en större förståelse för komplexa sjukdomstillstånd och hanteringen av dessa.     En grundpelare i vår verksamhet är patientundervisning och att arbeta i team tillsammans med patient och närstående för att kunna bedriva den bästa vården med patienten i fokus. Tillsammans arbetar vi kontinuerligt med att förbättra och förnya våra arbetssätt och därför behöver vi dig som vill delta i detta utvecklingsarbete.      Vi söker   - Dig som är legitimerad sjuksköterska.   - Du behöver inte ha tidigare erfarenhet inom området då vi erbjuder individuellt anpassad introduktion samt utbildning.   - Du är en arbetskamrat med värme, humor och som är klartänkt, ärlig och engagerad!   - För dig så är det en självklarhet att arbeta med ett etiskt förhållningssätt och du sätter patienten i fokus.     I denna rekrytering så arbetar vi med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har passerat så avvakta inte med din ansökan!
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Huddinge
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska med intresse för internmedicin? Välkommen till oss på M6 ... jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska med intresse för internmedicin? Välkommen till oss på M6 ...

EKONOMIASSISTENT / KONTRAKTADMINISTRATÖR TILL BOLIDEN
Ryska Posten Bemanning söker för Bolidens räkning en ekonomiassistent/kontraktadministratör som vill ha ett spännande arbete inom ett stort internationellt bolag. OM BOLIDEN Bolidensövergripande mål är att skapa lönsamhet och tillväxt på ett ansvarfullt sätt med omsorg om människa, miljö och samhälle. Genom strategin med egna gruvor och smältverk bidrar de till en hållbar metallproduktion och säker metalltillgång i samhället.Boliden har hand om återvinning av metaller, där Boliden är en av de ledande aktörerna i världen. Genom att tillföra, förädla och återvinna samhällsnödvändiga bas- och ädelmetaller, är Boliden en viktig del i den cirkulära ekonomin. OM TJÄNSTEN Som ekonomiassistent/kontraktadministratör kommer du att sitta med i försäljningsavdelningens administrationsteam. Deansvarar för hela processen från orderläggning till att fakturan är betald.Som kontraktadministratörkommer du att ha stort eget ansvar, så det gäller att du är mycket noggrann, har lätt för att sätta dig in i nya system, ärsjälvgående och ansvarsfull. Du kommer att sitta i fina lokaler mitt i Stockholm City på Klarabergsviadukten 92. Tjänsten är ett föräldravikariat på cirka ett år. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning för att sedan blianställd av Boliden, då de vill att alla anställdasom arbetar hos dem har lika bra förmåner. ARBETSUPPGIFTER Dina dagliga uppgifter kommer att omfatta: - Kontakt med Bolidenskunder och interna intressenter, som logistikavdelning, försäljningsavdelning mm för att säkerställa orderstatus och flöde - Hantering av kundorder - Uppföljning av leveranser samt fakturering och uppföljning av betalningar - Engagemangi diverse projekt för att förbättra Bolidensarbetsprocesser. VI SÖKER DIG SOM - Haren universitetsexamen, helst med ekonomi som huvudämne, eller motsvarande erfarenhet. - Tidigare erfarenhet av ekonomiadministration - Kan uttrycka sig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift - Mycket god datorvana och god kunskap inom Office-paketet DET ÄR MERITERANDE OM DU: - Har arbetat på med internationell handel tidigare - Har enbakgrund inom metall / gruvdrift eller liknande industri - Pratar flytande finska Som person är du en proaktiv och ansvarsfull lagspelare som värdesätter ett arbete där noggrannhet med siffror är en nödvändighet. Du är serviceinriktad och uppskattar när du får samordna mellan olika intressenter. Dessutom har du god vana av att arbeta med olika system och databaser. ÖVRIG INFORMATION - Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. - Denna rekryteringsprocess hanteras utav Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla frågor angående tjänsten går till oss. - Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se. OM RYSKA POSTEN BEMANNING Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Företag: Ryska Posten Bemanning
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga EKONOMIASSISTENT / KONTRAKTADMINISTRATÖR TILL BOLIDEN jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: EKONOMIASSISTENT / KONTRAKTADMINISTRATÖR TILL BOLIDEN

Systemadministratör Linux
Till Stockholm söker vi nästa stjärna inom Linux till en av Sveriges bästa arbetsplatser! Om du motiveras av att: - arbeta med drift och underhållav stora komplexa Linux-miljöer? - arbeta med att säkerställa tillgänglighet och funktion avsamhällskritiska tjänster? - arbeta i teamdär din drivkraft och problemlösningsförmåga kommer väl till pass? - automatisera och scripta i Bash? Då kanske du är nästa stjärna på en av Sveriges bästa arbetsplatser! Till ett långsiktigt konsultuppdrag hos en av våra nyckelkunder söker vi nu ytterligare en systemadministratör inom Linux. Du kommer ingå i kundens driftsteam om 11 personer som hanterar drift och underhåll av infrastruktur och system som levereraren samhällskritisk autentiseringstjänst. Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av Linux administration som känner att du nu vill ta nästa steg i karriären. Du skall ha god problemlösningsförmåga, vara en teamplayer med mycket eget driv. Vi lägger stor vikt vid personlighet och för rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter i rollen! Du kommer att i rollen arbeta dagligen med bl.a: - Redhat Enterprise Linux 7 - Redhat Satellite 5 - Scriptning i Bash Du kommer därför att få använda och utveckla din kunskap och erfarenhetinom ovanstående områden men även få möjlighet att lära dig kringliggande system och applikationer. Kunden och dessIT-miljö omfattas av hårda säkerhetskrav. För denna roll krävs därför Svenskt medborgarskap och säkerhetsprövning. Du kommunicerar på svenska och engelska. Vi ser gärna att du har en högskoleutbildning, YH/KY med inriktning mot systemadministration/systemingenjöreller motsvarande arbetslivserfarenhet. Det är mycket värdefullt om du även har kunskap inom ett eller flera av följande områden: - Virtualisering (VMware) - Nätverkteknologi - Docker - DB2 - Java/Jboss - Apache ELITS kan erbjuda dig ett omväxlande arbete som konsult. Vi har intressanta, längre uppdrag där du kan utvecklas och jobba nära kollegor som delar din passion för teknikoch att leverera Another kind of IT. Urvalet sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Om du har frågor, tveka inte att ta kontakt på det sätt som passar dig bäst, chat, mejl eller telefon! linus.berglund@elits.comoch 0733-590 205.
Företag: ELITS
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Systemadministratör Linux jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Systemadministratör Linux

Chefsjuksköterska, Anestesienhet, Södertälje Sjukhus
Södertälje sjukhus gör en offensiv satsning för ett utökat vårduppdrag i nybyggda toppmoderna lokaler. Vår nya operationsavdelning är en av Europas modernaste med spetsteknologi och det yppersta som kan erbjudas avseende bland annat hygien, ventilation, och medialösningar. Operationsavdelningen innefattar åtta operationssalar på vardera ca 57 kvm plus uppdukningsrum och är byggt med modullösningar för framtida flexibilitet. Stora fönster, en ljus och vacker miljö med genomtänkt grafisk design. Vårduppdraget innefattar kirurgi, ortopedi, urologi, gynekologi, obstetrik samt utgör en resurs för hela SLL avseende andra verksamheter som hyr in sig. I detta ingår i nuläget ÖNH ingrepp på barn och vuxna samt barnortopedi. I nuläget genomförs ca 6000 operationer per år.     Vi söker:  Vi söker dig som är en handlingskraftig och inspirerande ledare med mycket driv och som har en förmåga att se helheten. Du har erfarenhet från roller som innefattar medarbetaransvar samt kompetens och erfarenhet inom förbättringsarbete, ledning och styrning. För att lyckas i rollen har du kunskap och förmåga att skapa en god och professionell vårdmiljö som möjliggör och uppmuntrar vidareutveckling och utbildning. Du förväntas vara ett föredöme genom att vara synlig och närvarande i verksamheten, kommunicera på ett rakt, ärligt och tydligt sätt och bemöta medmänniskor med genuin omtanke och respekt. Du tror på medarbetarnas kompetens och motiverar och engagerar dem till att nå gemensamma mål. Med mod och integritet tar du ansvar i både med och motgång, du skapar en god och trivsam arbetsmiljö med förutsättningar för medarbetare att ta ansvar och växa.      Vi erbjuder:  Arbete på en av Europas modernaste operationsavdelningar. Ett utomordentligt bra samarbetsklimat med de opererande specialiteterna. Operations- och anestesienheten ansvarar utöver operationsavdelningen även för UVA och Anestesimottagning. Vi genomför en satsning för att stötta chefsuppdraget med målsättning till chefsområden med ca 20 underställda och ett delat ledarskap inom enheten med flera chefsjuksköterskor.   Arbetsuppgifter:  Den huvudsakliga uppgiften blir att tillsammans med dina chefsjuksköterskekollegor bibehålla och utveckla goda och professionella förutsättningar för modern och avancerad operations- och anestesiverksamhet. Som chefsjuksköterska är du direkt underställd verksamhetschefen. Du ingår i verksamhetsområdets ledningsgrupp.    Kvalifikationer:  Vi söker dig som är specialistsjuksköterska inom anestesi med mycket god erfarenhet som arbetsledare. Du har datorvana och erfarenhet av Heroma är en fördel. Akademisk examen som magister eller master är meriterande.     Personliga egenskaper:  Du har organisationsförmåga och tydliga ledaregenskaper. Du är positiv och har ett kreativt arbetssätt. Du är van vid att tillvarata och utveckla medarbetarnas kunskaper, erfarenheter och initiativkraft. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.    Anställningsform:  Vi tillämpar treårigt chefsförordnande. Grundanställning som sjuksköterska enligt din grundprofession.    Övrig information:  Vi erbjuder friskvård, eget personalgym och möjlighet att delta i kompetensutvecklingsprogrammet Humanistisk Medicin. Sjukhuset är centralt beläget med mycket goda kommunikationer. Direktbuss från Liljeholmen på ca 30 minuter. Sjukhuset kan hjälpa till med boende under en begränsad period.     Ansökningar behandlas fortlöpande under annonstiden och det kan bli aktuellt med intervjuer före ansökningstidens slut.     Välkommen med din ansökan!
Företag: Södertälje sjukhus
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Chefsjuksköterska, Anestesienhet, Södertälje Sjukhus jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chefsjuksköterska, Anestesienhet, Södertälje Sjukhus

Vill du bli bäst? Omge dig med de bästa! Ansök idag!
Vi söker just nu dig som är ute efter att påbörja en spännande karriär inom Telekom, samtidigt som du kan tjäna riktigt bra med pengar. Du kommer att ingå i ett team på 50 säljande superstjärnor där ni arbetar med en av Sveriges största och snabbast växande operatörer i Nacka med omnejd. OM KEY SOLUTIONS Key Solutions är ett konsultföretag som för femte året i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute! Vi har sedan starten 2008 hjälp några av Sveriges största och bästa varumärken, såsom Bredbandsbolaget, Comhem, Google, Tele2, Telenor m.fl. I företagsgruppen är vi idag 200 glada och ambitiösa killar och tjejer som bearbetar marknaden utifrån våra moderna, fräscha och unika kontor mitt i centrala Stockholm, Göteborg och Västerås. Vi älskar våra medarbetare och hela företaget har en anda av framgång i kombination med personlig utveckling och försäljning. Vi arbetar i en ung miljö med glada och ambitiösa medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Företaget består av intelligenta och drivna människor som sprider positiv energi omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet! Vad särskiljer oss från alla andra arbetsgivare? - Garanterad månadslön på 30 000 SEK inom 6 månader - Säljtävlingar och konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika - Sveriges skönaste arbetstider för den morgontrötta med start 12:00 - Vi avsätter minst en timme per dag för din personliga utveckling Vi erbjuder rätt person: - Fast garantilön, provision samt generösa bonusar - Kostnadsfri säljutbildning i Key Business School (Inga studielån och full lön under studietiden, värde: 50 000 SEK) - Fantastiska möjligheter att utvecklas och göra karriär på en av Sveriges bästa arbetsplatser (enligt Great Place to Work® Institute som är ett internationellt organisationsutvecklingsföretag) Är du den vi söker? - Du är driven, målfokuserad och ställer hårda krav på dig själv. - Har god social kompetens och gillar att söka kontakt med nya människor - Är tävlingsinriktad och älskar att vara i händelsernas centrum - Är målinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre Då vi har några av Sveriges absolut bästa säljare och coacher till förfogande, samt erbjuder säljutbildning i Key Business School, så har vi inget krav på tidigare försäljningserfarenhet. Vi tar ansvaret över att ge våra medarbetare rätt verktyg själva. Följ oss gärna på Instagram för att få en inblick i hur vardagen för en medarbetare hos oss ser ut: https://instagram.com/keysolut... (https://instagram.com/keysolutionsse)
Företag: Key Solutions
Ort: Nacka
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du bli bäst? Omge dig med de bästa! Ansök idag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du bli bäst? Omge dig med de bästa! Ansök idag!

Receptionist med ekonomikunskaper till norrort
Gillar du att möta kunder och leverantörer med ett leende i telefon? Trivs du med att jobba självständigt och alltid leverera service i toppklass? Trivs du i en varierande roll? Då har vi på SJR tjänsten för dig! SJR söker för kunds räkning en receptionist till deras reception och du kommer att vara deras ansikte utåt. Kunden har sitt kontor i Sollentuna och du välkomnas till ca 45 st härlig kollegor. Tjänstebeskrivning Du kommer att ha en viktig och central funktion till kundens professionalism, service samt den allmänna trivseln på deras kontor. Du kommer att ansvara för receptionen och i dina arbetsuppgifter ingår bl.a. - Huvudansvar för reception och växel, svara i telefon samt ta emot besökare - Inköp av kontorsmaterial, trycksaker, reklamartiklar och diverse till kontoret - Användarsupport för telefonväxel mot kontoret - Administration av exempelvis mobilabonnemang, nya och ändringar - Övergripande ansvar för att kontoret i helhet är representativt och allmänt inbjudande - Ansvarig för kontorets posthantering - Registrera och kontera reseräkningar och leverantörsfakturor I tjänsten ingår även att man är behjälplig till kollegorna med t.ex. kopiering av papper, bokning av konferensrum och ett fåtal resor. Du kommer även sköta en liten del av faktureringen som scanning och skicka ut fakturorna. Lämplig bakgrund Vi söker dig som har ekonomisk gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av liknande servicefunktion, gärna inom reception. För att trivas och komma till din rätt så tror vi att du sprider glädje omkring dig, är engagerad och van att ta mycket eget ansvar. Du är flytande i tal och skrift i både svenska och engelska. För att trivas hos kunden är du driven, ser vad som behöver göras och tycker om att lösa alla situationer som kan tänkas uppkomma. Du är prestigelös och har ett behagligt sätt. Du är ordningsam och van vid att själv strukturera upp din dag. I denna tjänst sitter du själv och arbetsbördan är varierande från dag till dag. Viktig information Ovanstående är ett konsultuppdrag med start omgående och 1 år fram åt med anställning hos SJR. Därefter finns det stor chans till förlängning. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anette Skantz, 08-40755 66 Konsult hos SJR Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Om företaget SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.
Företag: SJR
Ort: Sollentuna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist med ekonomikunskaper till norrort jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist med ekonomikunskaper till norrort


Sök lediga jobb HR chef till DollarStore HQ

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se