HR handlägggare, vikariat jobb - lediga jobb

HR handlägggare, vikariat jobb HR handlägggare, vikariat jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: HR handlägggare, vikariat. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: HR handlägggare, vikariat. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Företagssäljare (Telefoni/Växel lösningar) med goda förtjänstmöjligheter- Nacka

  2. Platschef till verkstad i Stockholmsområdet- Stockholm

  3. Prime söker receptionist/administratör- Stockholm

  4. Två projektledare kommunikation Barntjänst på nätet, dnr 2.2.1: 0630/13- Stockholm

  5. Redovisningskonsult till välkänt företag inom ekonomi och HR- Stockholm

  6. Experis is looking for talented persons with language skills!- Stockholm

  7. Kommunikatör- Solna

  8. Stockholm Frivård söker kansliassistent till Frivården Fridhemsplan- Stockholm

  9. Processingenjör för konsultuppdrag- Södertälje

  10. Ekonomichef sökes för längre uppdrag- Stockholm


Mer beskrivning

Företagssäljare (Telefoni/Växel lösningar) med goda förtjänstmöjligheter
Vill du sälja en produkt som alla använder och har behov av? Vi har marknadens bästa erbjudande för företag och vi söker nu duktiga säljare som vill lyckas med oss. Vad söker vi Vi söker 4 drivna personer för arbete med Företagsförsäljning av våra smarta produkter på fältet. Vår målgrupp är små och medelstora företag. Vilka är vi Qall Telecom är en är en företagsoperatör som erbjuder smarta kommunikationslösningar till företag i hela landet. Vi levererar paketlösningar inom fast och mobil telefoni, mobila bredband och mobila växlar. Med personlig service, innovativa lösningar och prisvärd kommunikation skall vi underlätta för Sveriges alla företagare. Vi är 50 anställda på huvudkontoret i nacka. Vi har idag landets billigaste och smartaste mobila lösning för företag och är nu i ett mycket expansivt läge Vem är du Du får gärna ha erfarenhet av försäljning på något plan men är inte ett krav. Du skall vara orädd, social och ha lätt för att träffa nya människor. Det är viktigt att du vågar ta för dig och kan tala för din sak. Du måste ha B-körkort, tala svenska obehindrat samt ha datorvana. Du måste gilla att resa då det kan förekomma resor i hela landet. Vilka är arbetsuppgifterna -          Prospektera och boka nya kundbesök  -          Göra behovsanalyser/presenterna lösning enligt behov -          Arbeta målstyrt efter ekonomiska budgetar -          Delta vid kund och säljaktiviteter     Vad erbjuder vi? -          Marknadens bästa förutsättningar för att lyckas. Du är med i ett expansivt läge där möjligheterna är enorma -          Bra villkor i form av fast lön och provision -          Roliga tävlingar och bra priser -          En mycket trevlig arbetsplats -          Bra chefer och ledare som finns där för att du ska lyckast     Är detta något för dig? Skicka in din ansökan/ CV snarast, rekrytering sker löpande.
Företag: Qall Telecom AB
Ort: Nacka
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Företagssäljare (Telefoni/Växel lösningar) med goda förtjänstmöjligheter jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Företagssäljare (Telefoni/Växel lösningar) med goda förtjänstmöjligheter

Platschef till verkstad i Stockholmsområdet
PerformIQ Om PerformIQ PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag som tror att de bästa jobbkandidaterna i Sverige har varit aktiva inom en idrott. Alla vi anlitar från receptionister till toppledare, har jobbat stenhårt för att nå ett sportsligt mål. Antingen på elitnivå eller på hobbybasis. Åratal av dedikation till en idrott gör något med en människa. Vi kallar det den tysta skolan. Svett, slit och ändlösa timmar i träningshallen resulterar i kvaliteter våra uppdragsgivare tycker om. Som att komma i tid, vara motiverade varje morgon och ha en stark vilja att vinna. För mer information besök www.performiq.se Företagspresentation PerformIQ söker för kunds räkning en platschef till en av våra kunder. Vår kund är en global däck- och servicekedja med över 900 verkstäder. Anställningen är på en av företagets verkstäder i Stockholmsområdet. Tjänstebeskrivning Som platschef har du ett övergripande drifts- och resultatansvar och arbetar ständigt med att överträffa kundernas förväntningar. Du har sinne för ordning och reda samt innehar ett affärsmässigt tänkande med förmåga att driva verksamheten mot uppsatta mål, både kvalitativa och ekonomiska. Du ansvarar för verkstadens totala verksamhet vad gäller kundmottagning, arbetsledning, administration, planering, försäljning och däckmontering. Förutom arbetet på däckverkstaden ingår det att besöka såväl nya som befintliga kunder. Kundkretsen består till stor del av företagskunder, varav många med tunga fordon. Du rapporterar direkt till företagets regionchef. Krav på person Vi tror att du har erfarenhet från en ledande/säljande roll, gärna ifrån fackhandeln. Du förstår vikten av långsiktighet och goda relationer med dina kunder. Vidare ser vi att du har en god arbetsledarförmåga såväl som administrativa kvaliteter. Du är stresstålig, positiv och har lätt för att lära. Att vara "spindeln i nätet" är något du trivs med och du är van att ta ansvar. Motorintresse är till god hjälp för att förstå marknaden, erfarenhet från bil/buss- eller däckbranschen är meriterande. B-körkort är ett krav. Vår kund erbjuder dig ett intressant och stimulerande arbete i ett expansivt företag som aktivt arbetar med att utveckla verksamheten. Som platschef hos företaget har du ett omväxlande arbete med både frihet och ansvar. Vi ser det som meriterande om du tidigare tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen, ange gärna vilken aktivitet du har utövat och på vilket sätt det har format dig som person. Den personliga lämpligheten är avgörande vid tillsättningen av denna tjänst. Start: omgående Omfattning: Heltid, Rekrytering Arbetstid: kontorstid Plats: Stockholm I denna rekrytering samarbetar vår kund med PerformIQ. Eventuella frågor besvaras av Carl Henrik Monsén, Rekryteringskonsult, på 073-353 75 07. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!
Företag: PerformIQ AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Platschef till verkstad i Stockholmsområdet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Platschef till verkstad i Stockholmsområdet

Prime söker receptionist/administratör
Prime Professional Prime söker dig som vill arbeta som ambulerande konsult inom reception och administration. Detta arbete passar perfekt för dig som studerar eller redan arbetar deltid och vill utöka din arbetstid lite mer. Arbetsuppgifter Som ambulerande konsult hos Prime kommer du att arbeta ute hos flera av våra kunder inom reception och administrationsområdet. I rollen som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt. Du kommer representera företaget, ta emot besökare och svara i telefon. Du kommer ha en viktig roll i att ansvara för alla de sedvanliga arbetsuppgifterna som förekommer i en reception och vara beredd på att agera ”alltiallo”. Våra kunder är också ofta i behov av övrigt administrativt arbete så som registrering och hjälp med utskick. Även arbete som event/konferensvärdinna förekommer. Vem är du? Som person är du social, öppen och tycker om att arbeta med människor. Du har en hög servicekänsla och tycker det är kul att arbeta självständigt. Det är viktigt att du är flexibel och prestigelös och hjälper gärna till där det behövs. Stresstålig, noggrann och snabblärd är andra egenskaper som vi värdesätter. Du har minst gymnasiekompetens, är en van datoranvändare och är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från reception/administration eller andra serviceyrken Är du den vi söker? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Företagsbeskrivning Prime är ett marknadsledande bemanningsföretag som genom verksamhetsområdena Professionals, Service och Care levererar tjänster och helhetslösningar för bemanning, rekrytering, outsourcing och coachning. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid. Du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Genom samarbete med Arbetsförmedlingen erbjuder även Prime professionell jobbcoachning för dig som är arbetssökande. Prime är ett auktoriserat bemanningsföretag och uppfyller de krav som är uppsatta av branschorganisationen Bemanningsföretagen. Besök gärna vår hemsida www.prime.se
Företag: Prime Professional
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Prime söker receptionist/administratör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Prime söker receptionist/administratör

Två projektledare kommunikation Barntjänst på nätet, dnr 2.2.1: 0630/13
I Sverige lever 2 miljoner barn och ungdomar under 18 år. Som alla andra i vårt samhälle påverkas deras liv av beslut som fattas av makthavare och tjänstemän. Barnombudsmannen är en statlig myndighet med uppdrag att företräda barns och ungas rättigheter utifrån FN:s konvention om barnets rättigheter. Vi har regelbunden dialog med barn och unga för att få kunskap om deras villkor och vad de tycker i aktuella frågor. Vi bevakar och driver på genomförandet av barnkonventionen i kommuner, landsting/regioner och myndigheter. Barnombudsmannen informerar, bildar opinion och föreslår förändringar i lagar och förordningar i frågor om barns och ungas rättigheter. Myndigheten har cirka 25 medarbetare som arbetar från kontoret som är centralt beläget i Stockholm. Barnombudsman och myndighetschef är Fredrik Malmberg sedan 2008.Två projektledare till kommunikationsenheten Barnombudsmannen ska enligt lag informera och bilda opinion i angelägna frågor som rör barns och ungas rättigheter och intressen. Kravet på kommunikation ingår alltså i lagen som styr Barnombudsmannens verksamhet, vilket ställer stora krav på kommunikationens relevans och kvalitet. Arbetet innebär att medverka i regeringsuppdraget att utforma och sprida information till barn och unga som tydliggör vad socialtjänsten kan och ska erbjuda barn och unga i behov av stöd eller skydd. Inom regeringsuppdraget har vi löpande dialog med barn och unga, myndigheter och organisationer. Du kommer också att delta i det löpande kommunikationsarbetet med idéer, genomförande och uppföljning och att bidra i omvärldsbevakning och opinionsbildning, skriva texter, ta fram presentationer och att stötta den övriga organisationen i kommunikationsfrågor. I arbetet ingår även att delta i det löpande arbetet med remissvar, brev och telefonsamtal. Kvalifikationer • Akademisk utbildning med inriktning på journalistik/kommunikation eller motsvarande praktisk erfarenhet. • God stilistisk förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i både tal och skrift. • Erfarenhet och snabbhet i att producera texter. • Kunskap och erfarenhet av sociala medier. • Kunskap och erfarenhet av grafisk formgivning och trycksaksproduktion. • Kunskaper om programmen i Office och Adobe. • Erfarenhet av att möta barn och unga. Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker dig som tycker om att arbeta målinriktat och är flexibel. Du har stort intresse för barns och ungas situation och en god orientering om samhällets insatser på området. Du har god analytisk förmåga och är social och utåtriktad med förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp. Barnombudsmannen eftersträvar en jämn könsfördelning bland de anställda.   Praktiska upplysningar Anställningen är visstidsanställning på heltid med tillträde snarast och tills vidare, dock längst till och med 2013-12-31. Lön: Individuell lönesättning. Ange gärna löneanspråk i ansökan. Ansökan Vi vill ha din ansökan senast 2013-07-31. Ansökningarna hanteras löpande och intervjuer kan bli aktuella före ansökningstidens slut. Sänd din ansökan märkt med dnr 2.2.1: 0630/13 till Barnombudsmannen, Box 22106, 104 22 Stockholm eller med e-post till info@Barnombudsmannen.se Välkommen med din ansökan!
Företag: Barnombudsmannen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Två projektledare kommunikation Barntjänst på nätet, dnr 2.2.1: 0630/13 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Två projektledare kommunikation Barntjänst på nätet, dnr 2.2.1: 0630/13

Redovisningskonsult till välkänt företag inom ekonomi och HR
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Bravura söker redovisningskonsulter. Vår kund gör verksamheter mer effektiva och ingår i en koncern som levererar programvara, outsourcingtjänster, inköpslösningar, betalningstjänster, butiksdatalösningar samt IT-relaterade utvecklings- och konsulttjänster. Ekonomiavdelningen består idag av 20 personer och de växer. I gruppen fokuserar de huvudsakligen på internationella företag som har etablerat sig i Norden. Arbetsuppgifter: I rollen som redovisningskonsult kommer du att arbeta både på kontoret i Upplands Väsby och ute hos dina kunder. Du ansvarar tillsammans med en grupp för ett antal kunder och sköter hela redovisningsbiten. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat löpande bokföring, skattedeklarationer, avstämningar, bokslutsarbete, deklarationer, kundfaktureringar och månatliga rapporteringar. Till en början är tjänsten på 50 % men omfattningen kan bli större på sikt. Profil: -Teoretisk ekonomisk bakgrund (krav) -Minst 4 års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna på redovisnings- eller revisionsbyrå (krav) -Erfarenhet av arbete med internationella företag -Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska. Har du dessutom kunskaper i tyska är det ett plus! Personliga egenskaper: Som person ser vi att du som söker tjänsten som redovisningskonsult är självständig, orädd och serviceminded. Du är en riktig ”doer” och arbetar effektivt med ett kritiskt öga. Vidare ser vi att du har en god analytisk förmåga och att du är flexibel och prestigelös. Övrig information: Start: Augusti Plats: Upplands Väsby Lön: Enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: redovisning, bokföring, konsult Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningskonsult till välkänt företag inom ekonomi och HR jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningskonsult till välkänt företag inom ekonomi och HR

Experis is looking for talented persons with language skills!
Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över. Experis is looking for talented persons with language skills in one or more of the following languages: Norweigan, Danish, Finish, Polish, Greek, Hungarian, Turkish, Ukrainian, Romanian, Russian, Slovak and Czech. It is also necessary to understand and write English. The work consist of quality assurance of web pages in the different languages. It means reading through the web page and making sure content is understandable and the language is OK and that there is no offensive language etc. The results shall then be documented and fed back to the web page owner for correction. You are used to surfing the internet and you are a structured person that knows how to document you’re results in English. You will get an introduction course the first days. It is possible to work either full time or to work part time. The first weeks you will be stationed in the office in Kista while you are learning the job. After this you will have the possibility to work also from home. Starting date is already the 25:th of July if possible, but a later start can also be possible. Ansökan och upplysningar Du är välkommen att söka tjänsten via: https://www.experis.se. Eventuella frågor besvaras av Johanna Wahlberg, +46768195697, eller Johanna.Wahlberg@se.experis.com. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Experis IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Experis is looking for talented persons with language skills! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Experis is looking for talented persons with language skills!

Kommunikatör
Vi söker en kommunikatör till vår kommunikationsavdelning på huvudkontoret i Solna. Tjänsten är ett vikariat från september/oktober 2013 till sommaren 2014. Placering blir på vårt huvudkontor i Solna. Vi söker dig som triggas av det oväntade. Som gillar när varje dag för något nytt med sig. Och som metodiskt kan arbeta dig igenom de höga kommunikativa utmaningar det för med sig.    Vad innebär jobbet? Som kommunikatör får du medverka i planeringen av kommunikationsarbetet och genomföra egna projekt och aktiviteter. Dina viktigaste uppgifter blir att bidra med ett kommunikativt perspektiv till vår verksamhet och omsätta det i handling. Här får du arbeta med dina idéer från ax till limpa när du skriver kommunikationsplanen, producerar trycksaken eller jobbar med text och bild till intern och extern webb. Kommunikationschefen blir din närmaste chef. Eftersom kommunikationsavdelningen även fungerar som stöd för våra trafikområden ute i landet gällande kommunikationsfrågor och lokala kampanjer, förekommer en del resor. Personliga egenskaper och utbildning Du är en person som tar ansvar, levererar och är självständig och trygg i din kompetens och erfarenhet. Du har erfarenhet av liknande uppgifter från kommunikationsavdelning, marknadsavdelning eller byrå och har en eftergymnasial utbildning inom kommunikation, information eller motsvarande. Du har grafisk kompetens med kunskaper i InDesign, Photoshop och Illustrator samt MS Powerpoint. Erfarenhet av webbarbete med Episerver och Google Analytics är önskvärt. Rollen kräver god skriftlig och grafisk förmåga, att du är noggrann och kan hålla deadlines. Erfarenhet av internt kommunikativt arbete och goda kunskaper i engelska är meriterande. Om tjänsten Föräldravikariat med tillträde slutet av september. Tjänsten är en vikariat på heltid fram till augusti 2014. Låter detta som något för dig eller någon du känner? Du ansöker genom att klicka på knappen nedan. Urval och intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdag 2013-08-31
Företag: Nobina
Ort: Solna
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Kommunikatör jobb, Kommunikatör Solna, Kommunikatör Nobina
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kommunikatör

Stockholm Frivård söker kansliassistent till Frivården Fridhemsplan
Kriminalvårdens uppgift är att genom frivård och fängelser verkställa de påföljder som domstol dömer ut, driva häkten och utföra transporter samt göra personutredningar i brottmål. Uppgifterna ska utföras på ett sätt så lagföring kan ske effektivt och återfall i brott förebyggas. I all verksamhet värnar vi starkt om humaniteten och respekten för den enskildes integritet och rättssäkerhet, utan att kompromissa i fråga om samhällets säkerhet och trygghet. Läs mer på vår hemsida www.kriminalvarden.se ARBETSUPPGIFTER Du kommer i huvudsak att arbeta med klient- och verksamhetsadministration och ansvarar då för bland annat registrering och expediering av klienthandlingar, posthantering, arkivering och diarium. I arbetet ingår även arbete i reception, visst arbete med fakturahantering, beställningar samt framtagning av statistik mm. I arbetet ingår också kontakt med andra myndigheter främst per telefon. KVALIFIKATIONER Du har kompetens motsvarande treårigt gymnasium, gärna med samhällsvetenskaplig/ekonomisk inriktning eller annan gymnasial/eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer lämplig. God IT-kompetens och kunskap i Office-programmen är nödvändig. Erfarenhet av liknande arbete är meriterande. Då handläggningen är en del av rättsprocessen, krävs att du är noggrann, strukturerad och har ordning. Servicekänsla, flexibilitet och samarbetsförmåga värderas högt. Det är ett självständigt arbete och därför förväntar vi oss att du är företagsam. Du har god förmåga att uttrycka dig på svenska i såväl tal som skrift. Du delar kriminalvårdens grundläggande värderingar om en human människosyn, respekt för individen och tro på att människan är utvecklingsbar. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Företag: Kriminalvården, VO Sthlm Frivård
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Stockholm Frivård söker kansliassistent till Frivården Fridhemsplan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Stockholm Frivård söker kansliassistent till Frivården Fridhemsplan

Processingenjör för konsultuppdrag
Vi söker nu processingenjörer för konsultuppdrag i Södertälje med omgående start. Uppdraget sträcker sig fram till årsskiftet. I arbetet kommer du arbeta mot produktionen på ett läkemedelsföretag och arbeta med bland annat processförbättringar, felsökningar vid avvikelser och GMP dokumentation. Arbetet kommer att ske i nära samarbete med processkemister, valideringsingenjörer, QA och QC-avdelningar. Uppdragsgivare: Proffice Life Science AB Ort: Södertälje Kvalifikationer : Vi söker dig som är utbildad ingenjör/civilingenjör och har erfarenhet från cGMP. Tidigare erfarenhet av att arbeta med processutveckling och processteknik är mycket meriterande. Du uttrycker dig korrekt i tal och skrift på både svenska och engelska. Eftersom du på detta uppdrag kommer att interagera med många olika avdelningar krävs det att du är kommunikativ och har mycket god social förmåga. Det är även viktigt att du tycker om och är duktig på att skriva rapporter. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Om du har rätt profil så uppmuntrar vi dig att inte vänta med din ansökan utan skicka in den omgående då intervjuer och urval görs löpande. Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Kontakperson: Maria Lönn, 0733-434335 och Johanna Wagrell, 0733-434624 Organisations-/företagsbeskrivning Proffice Life Science är den nordiska specialisten på bemanning inom Biotech och Chemtech som kan säkerställa rätt specialister från hela Europa med Norden som marknad. Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag. Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Keep Improving.
Företag: Proffice Life Science AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Processingenjör för konsultuppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Processingenjör för konsultuppdrag

Ekonomichef sökes för längre uppdrag
Arena Personal AB Om företaget Till vår uthyrningsverksamhet söker vi ett flertal ekonomichefer. Du kommer därmed att bli anställd av Arena Personal men arbeta som uthyrd medarbetare hos våra kunder för ett eller flera långsiktiga uppdrag. Våra kunder finns belägna runt om i hela Storstockholm. Arbetsuppgifter Din roll som ekonomichef kommer exempelvis att innebära följande: - Personalansvar för hela ekonomifunktionen - Vara underställd VD och ingå i ledningsgruppen - Föredra resultatredovisning på styrelsemöten - Ha kunskap och förståelse för samtliga processer inom ekonomifunktionen såsom kund, leverantör, lön och bokslut - Aktivt arbeta med förändringsarbete samt effektivisering av processer inom ekonomifunktionen - Hantera alla övergripande ekonomifrågor såsom finansiering, investering, förvärv/försäljning av bolag - Inhämta, analysera samt förbereda information till styrelsen/delägare - Ansvara för budget- och prognosprocessen - Vara kontaktperson mot revisorn - Ansvara för upprättande av årsbokslut inklusive årsredovisning Din profil För att vara aktuell för uppdragen, har du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Som person är du positiv, prestigelös, flexibel och noggrann samt har ett öga för siffror och struktur. Vidare är du analytisk, strukturerad och pålitlig. För att klara av jobbet har du goda kunskaper i Office-paketet, i synnerhet Excel. Ange gärna vilka ekonomisystem du har erfarenhet av. Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande. Då antalet ansökningar är många och arbetsbelastningen hög tar vi gärna eventuella ytterligare frågor om tjänsterna vid en framtida intervju. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomichef sökes för längre uppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomichef sökes för längre uppdrag


Sök lediga jobb HR handlägggare, vikariat

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se