HR utvecklare sökes av Göteborgs Spårvägar AB jobb - lediga jobb

HR utvecklare sökes av Göteborgs Spårvägar AB jobb HR utvecklare sökes av Göteborgs Spårvägar AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: HR utvecklare sökes av Göteborgs Spårvägar AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: HR utvecklare sökes av Göteborgs Spårvägar AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Vill du sälja IT-branschens vassaste erbjudande?- Stockholm

  2. Doktorandombud Tekniska Högskolans Studentkår- Stockholm

  3. Fastboende Fastighetsskötare och Husfru- Stockholm

  4. Säljare med teknisk förståelse- Stockholm

  5. Kontorsadministrator - meriterande uppdrag- Stockholm

  6. Extrajobb omgående i restaurang- Stockholm

  7. Kund- och kredithandläggare till Cramo- Sollentuna

  8. 00090527 Verification/Support Engineer- Stockholm

  9. Manusförfattare till E-learning- Stockholm

  10. Timanställd Biluthyrare till vår station Bromma- Stockholm


Mer beskrivning

Vill du sälja IT-branschens vassaste erbjudande?
Fastdev grundades 2007 och består idag av ett 60-tal utvecklare i Ryssland och Sverige. Med våra team-paket erbjuder vi seniora utvecklare som sitter på plats hos kund och leder resten av teamet på distans. Ett sådant team på sju utvecklare kostar oslagbara 213 kronor per person och timme inklusive den seniora utvecklaren på plats hos kund i Sverige! Vi erbjuder även fristående projekt och underhåll av befintliga applikationer. Bland våra kunder finns allt från startups till stora internationella bolag som ställer högsta krav på våra leveranser. Vi söker nu fler säljare både till vårt huvudkontor i Stockholm där vi idag är sju personer och runt om i Sverige för arbete på distans. Som säljare tar du hand om hela säljprocessen, från prospektering till avslut och att därefter följa upp och utveckla kundrelationen. Förutom kundarbetet tar du del av interna utbildningar, workshops och andra aktiviteter. Som bolag försöker vi hålla det enkelt och vad vi lovar samtidigt som vi hela tiden försöker blir bättre på det vi gör. Om du också vill erbjuda ett av branschens bästa erbjudanden och tycker om en miljö som utvecklas, hör av dig till oss! Vi tror dock att du: - är självgående och resultatfokuserad - har erfarenhet av försäljning av IT-tjänster/utveckling - har gedigen kunskap av IT och ett upparbetat nätverk i IT-branschen - trivs i en platt organisation där egna initiativ välkomnas För mer information kontakta Lennart Källbäck lennart.kallback@fastdev.se 070-497 92 30
Företag: FASTDEV AKTIEBOLAG
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du sälja IT-branschens vassaste erbjudande? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du sälja IT-branschens vassaste erbjudande?

Doktorandombud Tekniska Högskolans Studentkår
Tekniska Högskolans Studentkår, THS, är en anrik studentkår som bildades 1902. THS består av studerande vid Kungliga Tekniska Högskolan, KTH och antalet medlemmar är idag ca 10 000. THS syfte är att bevaka studenternas intresse gentemot KTH och att verka för att alla studenter får en meningsfull studietid, fritid och framtid. THS är organiserad kring och uppbyggd av ideellt engagerade medlemmar. Lokalt organiseras studenterna i sektioner som driver påverkansarbete mot KTHs olika skolor. Centralt leds studenterna av THS ledningsgrupp bestående av tolv förtroendevalda. I THS Centralt finns även fast personal under ledning av Kanslichefen liksom restaurang, café och två bolag. Doktoranderna har inom THS sin egen sektion oavsett forskningsområde, doktorandsektionen, vilken är THS näst största sektion med drygt 1000 medlemmar. Då doktorandutbildningen vanligtvis påbörjas vid en högre ålder jämfört med KTHs övriga utbildningar gör det doktorandsektionen till en mer heterogen sektion jämfört med THS övriga sektioner. Åldersspridningen är större, arbetsvillkoren mer skilda och intressen hos enskilda individer mer unika än hos grundutbildningsstudenter. Genom löpande samarbete mellan THS centralt och doktorandsektionen så jobbar man tillsammans för en förbättrad doktorandutbildning på KTH. THS söker en person att arbeta som ombud för doktoranderna. Tjänsten är halvtid, 50% med tillsättning snarast. Tjänsten omfattas av gällande kollektivavtal med månadslön. Huvudsakliga arbetsuppgifter för doktorandombudet är: Att företräda enskilda doktorander gentemot sin institution eller KTH. Ge konsultativt stöd till doktorander via telefon, e-post eller individsamtal. Ge informativ eller juridisk vägledning samt medla kring specifika ärenden på individnivå. Vara delaktig i situationsanpassade lösningar på individnivå. Informera doktorander om dess rättigheter och möjligheter att få stöd både via informationsdagar och andra möten. Delta vid doktorandsektionens styrelsemöten. Skapa varaktiga relationer med övriga organisationer som arbetar med doktorandfrågor tex facket. För att vara aktuell för tjänsten vill vi att Du ska ha: Kunskap om arbetsrätt och arbetsmiljö samt kunna tolka lagtexter. Praktiska kunskaper inom fackligt arbete eller liknande arbete krävs samt att erfarenhet från ideella organisationer och/eller universitet är meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska, då Du företräder doktorander av olika nationaliteter. Som person vill vi att Du har: Förmåga och erfarenhet från att arbeta konsultativt. Förmåga att möta människor som kan befinna sig i svåra situationer. Förmåga att arbeta självständigt likväl som god samarbetsförmåga. Du är ansvarsfull, positiv, tar gärna initiativ och kan arbeta självständigt. Du är också flexibel, lätt att samarbeta med och anpassar dig lätt efter nya arbetsformer och rutiner. Vidare är du lyhörd och har god kommunikationsförmåga. Som doktorandombud krävs det att du sätter mänskliga rättigheter och värden samt var människas integritet i fokus och vi lägger därför mycket stor vikt vid personlig lämplighet. Eftersom doktorandombudet är anställd av studentkåren är uppdraget helt oberoende av KTHs övriga verksamhet och alla ärenden behandlas strikt konfidentiellt. Låter detta som en passande och spännande utmaning för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan senast den 31 juli 2013. Urval och intervjuer sker löpande. Din ansökan och cv skickas till: ansokan@ths.kth.se
Företag: Studentkåren
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Doktorandombud Tekniska Högskolans Studentkår jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Doktorandombud Tekniska Högskolans Studentkår

Fastboende Fastighetsskötare och Husfru
roi:recruits kund äger fastigheter i Stockholms Skärgård ca 40 minuter från Slussen. Området är underbart vackert beläget vid vattnet med både permanent- och fritidsboende, båthus och sjöhus. Här ryms även blomster- och fruktträdgård, vilka får odlingsentusiaster att klia i fingrarna. Fastighetsägaren söker ett par som är permanentboende året runt i ett av husen på området, där den ena personen tar ansvaret som Fastighetsskötare och den andra som Husfru. Arbetsuppgifter Fastighetsskötaren sköter förvaltningen av byggnader och tillhörande markområden. Detta görs genom att ansvara för reparationer och underhåll, tillsyn av anläggningar, maskiner samt trädgårdsarbete. Vid behov kan Fastighetsskötaren anlita extern hjälp. Husfrun ansvarar för att fastigheterna är i ordning och ser prydliga ut invändigt. Exempel på arbetsuppgifter är städning, inköp, matlagning etc. Bakgrund För båda rollerna krävs personer som är serviceminded och diskreta. Båda ska vara ekonomiskt sinnade och kunna sköta en hushållsbudget; utöver detta krävs inga andra ekonomikunskaper. Fastighetsskötaren har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter som Fastighetsskötare eller hantverkare. Tekniskt kunnig, händig och trädgårdsintresserad är egenskaper som du kan identifiera dig med. Husfrun har möjligen tidigare erfarenhet av arbete inom hotell eller restaurang. Du trivs med att se till att hushåll hålls rullande med hög kvalitet. Fastighetsägaren ser detta som ett åtagande för båda parter på lång sikt och söker därför ett par som ser skärgårdslivet som en livsstil och inte som något man vill ?testa på?. Stabilitet angående er relation och vad ni vill i livet är därför A och O. Vi ser gärna sökande som är 45 plus. Villkor Båda tjänster innebär fast grundlön samt timersättning som faktureras till fastighetsägaren. Tjänsten som Fastighetsskötare innebär heltid större delen av året. Husfrutjänsten innebär heltid under sommarhalvåret; under vinterhalvåret finns möjlighet att arbeta deltid på andra sätt. Båda tjänster kräver fastboende på plats under hela året. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta roi:recruit på niclas.wate@roirecruit.se Du ansöker till tjänsten genom att klicka på "Ansök vi extern webbplats" ej via e-post. Vi ser gärna att du ansöker snarast, dock senast den 4 augusti. Välkommen med din ansökan!
Företag: Resources On Internet Sweden AB/roi:recruit
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Fastboende Fastighetsskötare och Husfru jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fastboende Fastighetsskötare och Husfru

Säljare med teknisk förståelse
Helvar AB är ett internationellt ljusteknikföretag, specialiserat på energieffektiva komponenter och lösningar för belysning och ljusstyrningssystem. Vårt sortiment består av LED-enheter, elektroniska och magnetiska reaktorer för lysrör och urladdningslampor med hög intensitet, tillsammans med ett omfattande utbud av ljusstyrningsprodukter och system. Vår kundbas består av armaturtillverkare, el- och belysningskonsulter, el-entreprenörer och beställare. Helvar är en oberoende partner som strävar efter att bygga långsiktiga samarbeten med sina kunder. För att förstärka vår position som en av de ledande aktörerna inom belysningsstyrning i Sverige önskar vi utöka vår försäljningsavdelning. Vi söker nu en säljare med teknisk förståelse Arbetsuppgifter Du kommer att få i uppdrag att i region Stockholm och Mälardalen utveckla och driva affärer med våra kunder samt vara behjälplig i projekt med produktval och teknisk information. Vidare kommer du att upprätta lokala affärsplaner och försäljningsbudget tillsammans med KAM och/eller Country Manager. Ditt fokusområde kommer att ligga på att sälja in våra belysningslösningar till nya kunder samt bibehålla långsiktiga och goda relationer med befintliga kunder. Du kommer även att proaktivt arbeta med utbildning och kurser internt och externt för kunder samt delta i större mässor. Kvalifikationer Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och bakgrund inom teknik/belysning. För att lyckas i rollen är du en driven säljare med god kommunikativ och analytisk förmåga. Du har dessutom mycket god social kompetens och samarbetsförmåga. Branscherfarenhet inom belysning/teknik från leverantörs-, grossist- eller tillverkningsledet är meriterande, likaså kunskap om styrsystem inom belysning. Har du erfarenhet av serviceavtal är detta även meriterande. Då arbetet innebär kontakter internationellt krävs att du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift. Körkort B är även ett krav. Vi erbjuder dig ett intressant arbete i ett dynamiskt internationellt företag med goda utvecklingsmöjligheter, marknadsmässig lön och tjänstebil. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och tillträde är snarast enligt överenskommelse. Intresserad och vill veta mer? I denna rekrytering samarbetar Helvar AB med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Lovisa Skoog, +46 (0) 8 511 617 48. Skicka din ansökan till lovisa.skoog@jobway.com snarast, urval sker löpande.
Företag: SIG INTERNATIONAL AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare med teknisk förståelse jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare med teknisk förståelse

Kontorsadministrator - meriterande uppdrag
Har du flera års erfarenhet av administrativt arbete och vill nu ta dig an ett variationsrikt uppdrag på en myndighet i Stockholm? Beskriver du dig själv som prestigelös och flitig? Då är det kanske dig vi söker! Beskrivning Perido söker en kontorsadministratör för ett uppdrag hos vår kund. Kunden är en statlig myndighet under Socialdepartementet, och jobbar bland annat med geografisk information. Konsultuppdraget är placerat på myndighetens kontor i Stockholm. I detta variationsrika konsultuppdrag får du möjlighet att visa upp din administrativa och strukturerade sida då du bland annat fungerar som ett operativt stöd för verksamhet och chefer, samt planerar och samordnar de arbetsuppgifter som får myndigheten att fungera som en väloljad maskin! Exempelvis kan du komma att bistå avdelningens ekonomiadministratör med enhetens budget, hantera introduktioner för nyanställda, arbeta administrativt med tidsredovisningen, formulera brev och protokoll, eller hantera leverantörsfakturor. Vi söker dig som har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift ? även på engelska ? och som är bra på att se och ta tag i de saker som behöver göras. Vidare tror vi att du är en prestigelös och positiv person som trivs med en varierad arbetsdag. Är det här uppdraget för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Kravprofil - Gymnasiekompetens - Flera års erfarenhet från liknande arbete - Datorvana - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Omfattning och tillträde Tillträde 15 augusti. Konsultuppdrag, 4 månader. Heltid, månadslön. Ansökan Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret i ärenderaden. På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Referensnummer 9025DB Kontakt E-post ansökan: rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Kontorsadministrator - meriterande uppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kontorsadministrator - meriterande uppdrag

Extrajobb omgående i restaurang
Vi söker 2 st personer med restaurang erfarenhet inom kassa dryck och mat. Vi erbjuder en trevlig arbetsplats i Stockholm du har ett par års erfarenhet är stresstålig och glad trevlig och lite rapp. Vi behöver dig er omgående. Du som kan börja nu och har kunskapen som behövs är välkommen med din ansökan till oss
Företag: Personalkompetens AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Extrajobb omgående i restaurang jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrajobb omgående i restaurang

Kund- och kredithandläggare till Cramo
Har du ett affärstänk, ett engagemang och har en bra förmåga att se helheter? Cramo genomför ett förändringsarbete på sin ekonomiavdelning för att ytterligare stärka kompetensen och fokus på kunderna. Syftet är att samla alla uppgifter och all kompetens gällande kunderna i en grupp. Som kund- och kredithandläggare kommer du att arbeta självständigt och ha ett administrativt helhetsansvar för ett antal kunder. För att lyckas i tjänsten är du en nyfiken och intresserad person som är ärlig och rak i din kommunikation samt har uthållighet. I tjänsten kommer du att ha en tät dialog med kunder och depånätet. En viktig del i din tjänst är att stötta KAM och kundansvariga. Du kommer till exempel att: - Hanterar frågor kring faktureringar - Jobba med utredningar och kreditbedömningar - Jobba med krav och inkasso Du har ett god servicekänsla och en god förmåga att kunna göra bedömningar. VI SÖKER DIG SOM - Är utbildad gymnasieekonom eller motsvarande - Tidigare arbetat som kredithandläggare och dessutom har en inblick i kundreskontraarbete och utredningar - Är rak och tydlig och kan motivera ditt ställningstagande - Är självgående och analytisk Det är meriterande om du har erfarenhet från krav- och inkassoverksamhet och kundreskontra arbete samt arbetat inom den privata sektorn. För att trivas på Cramo ska du ha en öppen och positiv attityd samt vara relationsskapande som person. Du är en riktig lagspelare samtidigt som du även arbetar bra självständigt och tvekar inte för att ta egna initiativ. OM CRAMO Cramo är ett av norra Europas ledande uthyrningsföretag med verksamhet i stora delar utav Europa. Genom 376 uthyrnings- och försäljningsställen hyr Cramo ut maskiner, utrustning och flyttbara lokaler till industri, byggföretag, offentlig sektor och privatpersoner. Cramo- koncernen har 2 555 anställda och koncernen omsätter 690 MEUR. START: 2/9 OMFATTNING: Heltid, tillsvidare PLATS: Stockholm ANNONS ID: 14925390 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2013-08-05 KONTAKT: Rekryteringskonsult Jenny Almark För att söka tjänsten, klicka på - Sök jobbet. Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail recruitmentwest@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail. ANSÖKAN Har du vad som krävs? Skicka in din ansökan via vår hemsida omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Ansök och läs mer på www.academicwork.se Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du bli anställd direkt hos ett kundföretag eller arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag. SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner du att Academic Work behandlar dina uppgifter enligt PUL. Det är endast medarbetare inom Academic Work som kan ta del av dina uppgifter. Ingen information lämnas till extern part (kunder) utan ditt medgivande. Läs mer på http://www.academicwork.se/pul-information.aspx
Företag: Academic Work - Stockholm Väst
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Kund- och kredithandläggare till Cramo jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kund- och kredithandläggare till Cramo

00090527 Verification/Support Engineer
Verification Engineer PDU Platform , Controller & Classic System verification Are you passionate about the future of mobile broadband and ready for new challenges? We now seek System Testers to strengthen our System verification organization. We are looking for persons that are highly interested and experienced in system test and/or Tr-shooting in maintenance support, especially in the IP area. Our section has the responsibility for Feature System Verification and for Maintenance support (CSR) and we are performing our work in agile teams. PDU Platform is a unit containing core assets in telecom platforms and common modules used for WCDMA, MGW, GSM and LTE. The major platforms within the unit are CPP, RCS and BBI containing both the execution environment, middleware and software tools for development and trouble shooting. Key components developed by CPP are the control system, network synchronization, switching, signaling and transport over IP and ATM. The PDU is a global organization with people in Kista, Croatia, India, Russia and China. The sector Maintenance and System Verification is responsible to verify and support most of the platforms used within WCDMA and the Controller & Classic system verification is responsible for verifying quality and characteristics of CPP parts which are grounds for EVO controller, RNC and also Media Gateway. Your daily work will involve test analysis, preparing test scenarios, writing test cases, executing tests on a number of HW configurations, automation of test cases, analyzing test results and troubleshooting faults. You will also have the opportunity to participate in Maintenance support work for the released Platform products (FOA support and CSR investigation/answering) Where troubleshooting of customer problems and questions is part of the daily work, as well as participation in task forces for solving difficult customer problems. All of our teams have close co-operation with system design, SW design and integration. Qualifications: -B.Sc. or M. Sc. Bachelor of Science in Electrical Engineering, Engineering Physics, Computer Science and Engineering, Data Communication or equivalent academic degree -Experience in System, Function or Integration test -Good communication skills -Open minded and analytical -A driven and flexible personality -Fluent in English, both written and spoken -Linux skills -Trouble shooting experience in IP Network environments would be beneficial -ATM knowledge -Good understanding of Telecom Networks -Ability to work in teams but also ability to take initiative and work independently when needed -Have an interest to constantly learn and share your new findings It is also desirable to have -Experience from RNC, Mgw, RBS or LTE -CPP Troubleshooting experience -Knowledge of the following protocols IP, UDP, RTP, GTP-U, SCTP, RSTP, IPSec -Java knowledge -Hands on knowledge of IP equipment such as routers and switches (Cisco, Juniper, Extreme, HP) -PLM or Customer Support Personality: -You should have a genuine interest in technology and want to be the best in your area of expertise. -You are enthusiastic and take full responsibility of your tasks for both independent work and as a team player. -We want someone who is eager to learn and who will share findings with others -We require your CV in order to process your application. To apply:http://tas-ericsson.taleo.net/careersection/2/jobdetail.ftl?lang=en&job=00090527
Företag: Ericsson AB, HR Shared Service Center
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga 00090527 Verification/Support Engineer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 00090527 Verification/Support Engineer

Manusförfattare till E-learning
Brandskyddsföreningen är en ideell medlemsorganisation som arbetar för ett brandsäkrare Sverige. Genom information, utbildning och rådgivning hjälper vi människor, företag och organisationer att ta eget ansvar för sitt brandskydd. Brandskyddsföreningens utbildningsenhet söker personal till sin E-learning-produktion. Vi producerar främst utbildningar inom brand och sjukvård. Tjänsten innebär att du kommer att arbeta som manusförfattare och vara delaktig i processen att skapa interaktiva utbildningar för datorer, mobiler och surfplattor. Arbetsuppgifter: Dina arbetsuppgifter kommer innebära att genomföra research, skriva manus och styra producenterna när de producerar utbildningarna. I arbetsuppgifterna ingår ett nära samarbete med våra kunder då våra utbildningar ofta baseras på deras verksamheter och rutiner. Arbetet är emellanåt stressigt då vi arbetar efter deadlines. Du ska kunna arbeta självständigt med de arbetsuppgifter du blir tilldelad. Du kommer att ingå i en grupp av flera personer som alla arbetar med olika delar under produktionsprocessen och dina arbetsuppgifter kommer styras av projektledaren. Du kan komma att vara delaktig i framtagning av blended learning, appar, spel med mera och sprida dessa i olika webportaler, sociala medier och andra forum. Våra utbildningar riktar sig till målgrupper i alla åldrar och med olika etniska ursprung vilket gör att vi anpassar efter olika lärstilar. Kravprofil: Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av E-learningproduktion och manusförfattande. Eftersom pedagogiken i våra utbildningar är väldigt viktig så ser vi gärna att du har någon typ av utbildningen eller erfarenhet av e-pedagogik. Du ska ha utmärkta kunskaper i svenska språket och vara duktig på att omvandla en lång teknisk text till en kort pedagogisk och lättförståelig text. Du ska ha en stark analytisk förmåga för att kunna granska stora mängder information och fatta välgrundade beslut om prioriteringar. Det är viktigt att du arbetar strukturerat och flexibelt efter de ändringar som kan uppkomma under processen. Brandskyddsföreningen försöker alltid att utveckla våra utbildningar och ser gärna att du är öppen för nya arbets- och pedagogikmetoder, du får gärna själv bidra med nytänkande. Du måste klara av att hantera konstruktiv feedback eftersom det ingår i det dagliga arbetet från kunder och övriga som är inblandade i processen. Meriterande: Erfarenhet av författarverktyg såsom Storyline, Lectora, Composer m.m. Erfarenhet av olika LMS. Ytterligare språkkunskaper.
Företag: Brandskyddsföreningen Sverige
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Manusförfattare till E-learning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Manusförfattare till E-learning

Timanställd Biluthyrare till vår station Bromma
Fler och fler upptäcker fördelarna med att hyra bil för att kunna vara flexibel och välja bil efter tillfälle och behov. Europcar är Europas ledande biluthyrningsföretag och finns representerat med 3 500 stationer och 195 000 bilar i 150 länder. I Sverige har Europcar 130 stationer och 5 500 bilar. Europcar drivs i Sverige av Europeisk Biluthyrning AB som är ett dotterbolag till Volkswagen Group Sverige AB. Flera år i rad har Europcar mottagit prestigefulla priser såsom Nordic Business Travel Award och Grand Travel Award för bästa hyrbilsföretag. Vi söker en positiv och driftig medarbetare ? med rätt attityd, driv, öppenhet och en vilja att utvecklas. Biluthyrare till vår station i Bromma Vi erbjuder dig ett stimulerande och omväxlande arbete inom en framtidsbransch. För dig som brinner för att ge toppklassig service, skapa goda resultat och som trivs att samarbeta med andra människor är detta ett spännande jobb! Arbetets innehåll: Dina huvuduppgifter är att ta hand om de kunder som vill hyra bil hos oss, både företagskunder och privatkunder. Det innebär bl a att ta emot, bekräfta och förbereda bokningar av bilhyror både per telefon, mail och över disk. Utöver detta kommer du även att hämta och leverera bilar, se till att bilarna är tillgängliga för kunden på rätt tid och plats, sköta bilvård, sköta externa kontakter med bl a bilprovningen och verkstäder mm. Vi söker nu personal för timanställning, ca 20 timmar i veckan. Schemalagd arbetstid som innefattar både dag och kvällstid. Våra öppettider är mån-fre 07.00-22.00 samt lördagar 9.00-14.00. . Vissa avvikelser kan förekomma. Kompetens: För att du ska trivas och vara rätt person för tjänsten är det en förutsättning att du har; * Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt * Avslutat 3-årigt gymnasium * 1-2 års arbetslivserfarenhet från service både över disk och via telefon * Goda kunskaper i MS office-paketet * B-körkort * Bilintresse Personliga Egenskaper: * Serviceinriktad, stresstålig & flexibel * Förmåga att prioritera & fatta beslut * Problemlösare * Administrativ förmåga/noggrannhet * Självständig, positiv, entusiastisk * God samarbetsförmåga * Sälj- och kommunikationsförmåga * Duktig på kundbemötande och service Du är välkommen med din ansökan och meritförteckning via mail snarast ? dock senast 2013-08-05 till vår stationschef; Sofie Lönnqvist, e-mail: sofie.lonnqvist@europcar.se Vi behandlar alla ansökningar löpande.
Företag: Europeisk Biluthyrning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Timanställd Biluthyrare till vår station Bromma jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Timanställd Biluthyrare till vår station Bromma


Sök lediga jobb HR utvecklare sökes av Göteborgs Spårvägar AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se