Help at Work Sweden AB jobb - lediga jobb

Help at Work Sweden AB jobb Help at Work Sweden AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Help at Work Sweden AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Help at Work Sweden AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Redovisningskonsult till ekonomibyrå.- Stockholm

  2. Applikationsutvecklare till spelföretag!- Stockholm

  3. Webbutvecklare till spelföretag- Stockholm

  4. Art Director till spelföretag- Stockholm

  5. Kreativ Interaktionsdesigner till Mat24/OnlinePizza.- Stockholm

  6. Nyexaminerad ingenjör - systemutvecklare- Stockholm

  7. Driftig fältsäljare till Red Bull- Karlstad

  8. Junior systemutvecklare till finansbolag- Stockholm

  9. Kundservice/innesälj och teknisk support- Upplands Väsby

  10. Teknisk konsult och support- Stockholm

  11. Systemutvecklare Java- Stockholm

  12. Systemutvecklare-Objective C- Stockholm

  13. Finsktalande teknisk konsult och support- Stockholm

  14. Senior säljare till rekryterings- och bemanningsföretag- Stockholm

  15. Erfaren rekryteringskonsult- Stockholm

  16. Redovisningskonsult till ekonomibyrå.- Stockholm

  17. Säljare med teknisk bakgrund- Täby

  18. Erfaren projektadministratör till välkänd kund!- Stockholm

  19. Erfaren projektadministratör!- Stockholm

  20. Säljare med teknisk bakgrund- Hultsfred- Växjö

  21. Driven kommunikatör- Stockholm

  22. Analytisk controller till välkänt företag- Stockholm

  23. Driven och engagerad .net utvecklare till analysavdelning- Stockholm

  24. Junior nätverkstekniker inom Cisco till Tele2- Stockholm

  25. Nyexaminerad ingenjör - systemutvecklare- Stockholm

  26. Compliance Officer- Stockholm

  27. Förtroendeingivande företagsbokade- Stockholm

  28. Koncernredovisningschef- Stockholm

  29. Projektledare till framångsrikt spelbolag- Stockholm

  30. Driftig fältsäljare till Red Bull- Stockholm

  31. Driftig fältsäljare till Red Bull- Stockholm

  32. Ekonomiassistent- Stockholm

  33. Redovisningsekonom- Stockholm

  34. Redovisningskonsult till ekonomibyrå.- Stockholm

  35. Datacenterspecialist- Stockholm

  36. IT-projektledare till telekomföretag- Stockholm

  37. Senior Java utvecklare- Stockholm

  38. Senior frontend utvecklare- Stockholm

  39. Systemutvecklare inom C#.NET- Stockholm

  40. Systemutvecklare PHP- Stockholm


Mer beskrivning

Redovisningskonsult till ekonomibyrå.
Vår kund: Till vår kund, en framgångsrik ekonomibyrå som har specialiserat sig på redovisning, skatter och lönehantering söker vi nu en auktoriserad redovisningskonsult. Företaget som befinner sig i en expansiv fas vänder sig till såväl små som stora företag över hela Sverige och sköter hela eller delar av företagens ekonomi och administration, från löpande ekonomiarbete, deklarationer och löner till bokslut. Vår kunds vision är att förenkla, effektivisera och kontrollera klientens ekonomiprocess så att de i sin tur kan fokusera på det de är bra på. Idag är man 6 medarbetare och sitter på Kungsholmen. Om tjänsten: Vi söker dig som vill arbeta som redovisningskonsult. Tjänsten är förlagd till kontoret på Kungsholmen och även om det kan bli aktuellt med kundbesök sker det dagliga arbetet inhouse. Du kommer att ansvara för löpande bokföring, deklarationer, årsbokslut m.m. gentemot ett antal av bolagets kunder som återfinns i ett flertal branscher. Till din hjälp kommer du ha en redovisningsassistent. Din profil: Du är auktoriserad redovisningskonsult eller innehar motsvarande kompetens med flera års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete. Som person är du strukturerad, ansvarstagande och social. Andra uppfattar dig som förtroendeingivande och du har lätt för att skapa goda relationer med både kollegor och kunder. Du trivs i en rådgivande roll, är lösningsfokuserad i ditt arbetssätt och har ett tydligt kundfokus. Vidare har du goda kunskaper inom Officepaketet och Visma samt uttrycker dig väl i både tal och skrift på såväl svenska som engelska. Uppdraget är en direktrekrytering. Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag till ansvarig rekryterare Tord Hjerpe.
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningskonsult till ekonomibyrå. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningskonsult till ekonomibyrå.

Applikationsutvecklare till spelföretag!
Vår kund: Vår kund är ett av de mest framgångsrika spelutvecklingsföretagen för iOS och Android! Vill du jobba i ett team av kreativa personer med erfarenhet av att ta fram välpolerade spel för en miljonpublik? Vår kund söker nu fler duktiga applikationsutvecklare! Kunden sitter i trevliga lokaler centralt i Stockholm. Om tjänsten: Du kommer att ingå i ett team med riktigt drivna och skickliga utvecklare och arbeta med några av de mest populära spelen på mobiler och surfplattor. Utvecklingen sker både på iOS-plattformen med Objective-C som utvecklingsspråk och Android-plattformen med Java som utvecklingsspråk. Din profil: Du brinner för att utveckla spel för iOS eller Android och är grym på att programmera samt har en bra känsla för användarvänlighet. Du ska självklart ha intresse för spel! Du har minst 2 års erfarenhet av spelutveckling och 4-10 års erfarenhet av programmering (Java och/eller Objective C). Du har också erfarenhet av att utveckla egna app:ar för App Store och/eller Google Play. Som person är du trevlig och prestigelös, tycker om att jobba i team samtidigt som du är självgående. En fördel är om du kan kombinera egen utveckling med att leda andra. Du har en relevant högskoleexamen eller har motsvarande kompetens genom arbetslivserfarenhet. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet från spelutvecklingsföretag. ANSÖKAN – Då urval och intervjuer sker löpande är det av stor fördel om du skickar oss din ansökan så snart som möjligt. Help at Work genomför rekryteringsprocessen, men du blir anställd av vår kund. Om oss: Help at Work är bemannings- och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst.
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Applikationsutvecklare till spelföretag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Applikationsutvecklare till spelföretag!

Webbutvecklare till spelföretag
Vår kund: Vår kund är ett av de mest framgångsrika spelutvecklingsföretagen för iOS och Android! Vill du jobba i ett team av kreativa personer med erfarenhet av att ta fram välpolerade spel för en miljonpublik? Vår kund söker nu en duktig webbutvecklare. Kunden sitter i trevliga lokaler centralt i Stockholm. Om tjänsten: Du kommer att ingå i ett team med riktigt drivna och skickliga utvecklare och arbeta med några av de mest populära spelen på mobiler och surfplattor. Du kommer att vara ansvarig för all webbutveckling avseende spelen och arbeta både med koncept- och genomförandefaser. Du måste ha erfarenhet av – och känna dig bekväm med – att arbeta med spelprodukter för en stor och bred kommersiell marknad. Din profil: Du har minst två års erfarenhet av webbutveckling på heltid och två till fem års relevant programmeringserfarenhet. Du har en bra känsla för detaljer avseende användargränssnitt. Du tänker utifrån koncept och levererar lösningar efter det. Som person är du trevlig och prestigelös, tycker om att jobba i team samtidigt som du är självgående. Du har en relevant högskoleexamen eller har motsvarande kompetens genom arbetslivserfarenhet. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet från spelutvecklingsföretag. Du ska kunna visa upp tidigare genomförda arbeten, så lägg gärna med länkar till detta i ansökan. Självklart gillar du spel! ANSÖKAN – Då urval och intervjuer sker löpande är det av stor fördel om du skickar oss din ansökan så snart som möjligt. Help at Work genomför rekryteringsprocessen, men du blir anställd av vår kund. Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Webbutvecklare till spelföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Webbutvecklare till spelföretag

Art Director till spelföretag
Vår kund: Vår kund är ett av de mest framgångsrika spelutvecklingsföretagen för iOS och Android! Vill du jobba i ett team av kreativa personer med erfarenhet av att ta fram välpolerade spel för en miljonpublik? Vår kund söker nu en duktig Art Director. Kunden sitter i trevliga lokaler centralt i Stockholm. Om tjänsten: Du kommer att ingå i ett team med riktigt drivna och skickliga utvecklare och arbeta med några av de mest populära spelen på mobiler och surfplattor. Du kommer tillsammans med en kollega att vara ansvarig den grafiska designen avseende spelen. I rollen ingår det många olika kontaktytor, så det är viktigt att du trivs i sociala sammanhang. Din profil: Du har minst två års erfarenhet av grafisk design på heltid. Mycket god kunskap och erfarenhet av Photoshop och Illustrator. Kunskap och intresse för användargränssnitt och en bra känsla för detaljer. Du har förmågan att tänka utifrån koncept och därifrån leverera lösningar. Som person är du trevlig och prestigelös, tycker om att jobba i team samtidigt som du är självgående. Du har en relevant högskoleexamen eller har motsvarande kompetens genom arbetslivserfarenhet. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet från spelutvecklingsföretag. Du ska kunna visa upp tidigare genomförda arbeten, så lägg gärna med länkar till detta i ansökan. Självklart gillar du spel! ANSÖKAN – Då urval och intervjuer sker löpande är det av stor fördel om du skickar oss din ansökan så snart som möjligt. Help at Work genomför rekryteringsprocessen, men du blir anställd av vår kund. Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Art Director till spelföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Art Director till spelföretag

Kreativ Interaktionsdesigner till Mat24/OnlinePizza.
Vår kund: OnlinePizza.se är ett väletablerat e-handelsföretag som grundades i Sverige och är tack vare sidorna OnlinePizza.se och Mat24.se förstahandsvalet för hundratusentals användare när de ska beställa mat online. OnlinePizza Norden AB är en del av det tyska bolaget Delivery Hero, som backas av bland annat Team Europe. De startade 2005 och har sedan dess vuxit till att bli den mest framgångsrika plattformen för onlinebeställning av mat i Sverige. Idag har de flera hundratusentals användare, över 1000 restauranger och cirka 35 anställda som gör deras affärsidé möjlig. De söker nu en driven och kreativ interaktionsdesigner till deras produktteam. Om tjänsten: Du kommer att bli en central del av företagets produktteam och delta i nyutveckling och vidareutveckling av deras produkter, bland annat webbplatserna onlinepizza.se och mat24.se samt våra mobila applikationer. De jobbar både med svenska och globala produkter (såsom lieferheld.de). De kommer att göra en nysatsning på alla deras produkter och söker dig som brinner för att vara med och bygga något som kommer att användas av miljontals personer varje månad. Du kommer att fokusera på produkternas användbarhet genom hela kedjan från brainstorming och konceptskapande till lansering och efteranalys. Du kommer att ha ett helhetsansvar gällande användarvänligheten för produkterna. • Aktivt delta i brainstorming och diskussioner för att ta deras produkter till nästa nivå. Fokus ligger både på de svenska och på de globala produkterna • Producera personas, wireframes och prototyper för produktutveckling • Genomföra användartester • Ta fram HTML-mockups för teknisk implementering • Utvärdera deras produkter ur ett användbarhetsperspektiv • Du rapporterar direkt till produktchefen. Din profil: Du har minst tre års erfarenhet av interaktionsdesign av webbplatser och letar nu efter en ny utmaning i ett dynamiskt företag. Du får gärna även ha erfarenhet av interaktionsdesign av e handelswebbplatser och mobila applikationer. • Du är kreativ och har en förmåga att prioritera och fokusera • Du är självgående. Du kommer att vara den enda interaktionsdesigner i teamet men du kommer kunna bolla idéer med andra i teamet. Om du inte vet hur man gör något, tar du reda på det • Du är prestigelös. Du kan hjälpa till i vilken del som helst för att få jobbet gjort • Du förstår skillnaden mellan revolutionerande användbarhetsförbättringar och kosmetiska förändringar • Du har mycket energi och är kapabel att lägga ner extra kraft när det verkligen behövs • Du är motiverad att jobba i ett ungt företag och du ser en stor potential i deras affärsidé • Du vill vara drivande i att skapa nästa generations globala matbeställningstjänst • Det är meriterande om du har erfarenhet av grundläggande visuell design, av agila projekt samt av webbanalys, t ex Google Analytics Vår kund erbjuder dig: • Att varje dag få göra skillnad i ett företag som vågar prova nya saker • Att ta del av en hög inlärningskurva och unik möjlighet till personlig och professionell utvecklig med globala möjligheter • Att bli en del av en global expansion i deras strävan mot att bli världens största nätverk för onlinebeställning av mat. • Att få vara en del av ett ungt och öppet team i ett snabbväxande företag som blandar hårt arbete med mycket roligt. ANSÖKAN Då urval och intervjuer sker löpande är det av stor fördel om du skickar oss din ansökan så snart som möjligt. Om oss: Help at Work är bemannings- och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Din ansökan: Urval och intervjuer kommer att ske efter sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-14
Sök fler jobb liknande: lediga Kreativ Interaktionsdesigner till Mat24/OnlinePizza. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kreativ Interaktionsdesigner till Mat24/OnlinePizza.

Nyexaminerad ingenjör - systemutvecklare
Vår kund: Visi Finance AB utvecklar mjukvaruprodukter för automatiserad finansiell rådgivning. Detta omfattar IT-lösningar som möjlighgör fullständig automatiserad rådgivning över webben såväl som IT-lösningar som stödjer fysiska rådgivningsmöten. Fokus ligger vid privatekonomisk rådgivning kring spara, låna och skydda. Visi Finance ingår i Söderberg & Partner-koncernen som är Sveriges ledande fristående rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter. Koncernen sysselsätter ca 1000 personer på ett 40-tal kontor i Sverige. Om tjänsten: Visi Finance söker nu juniora systemutvecklare som ska jobba i webbmiljö baserad på Microsofts produkter. Företaget och dess produkter är under utveckling, varför det kommer att lämnas stort utrymme för att vara med och utveckla såväl rollen som den egna kompetensen. Arbetsuppgifterna omfattas av systemutveckling i webbmiljö, krav- och testarbete. Söderberg & Partner koncernen erbjuder många och stora karriärmöjligheter så denna tjänst är en fantastisk möjlighet för dig som vill utvecklas och göra karriär. Din profil: Vi söker dig som är har en dataingenjörsutbildning, kanske från KTH eller motsvarande. Antingen är du nyexaminerad eller så har du några års från webbutveckling på .NET-plattformen och C#. Vi tror att du är i början av din karriär och har en stark drivkraft att ta dig an nya utmaningar och stor vilja att utvecklas. Du är driven, analytisk och har en hög arbetskapacitet. För rätt person finns stora möjligheter att ta en ledande roll på sikt, varpå vi gärna ser att du är kommunikativ och ansvarsfull. Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses! Din ansökan: Urval och intervjuer sker löpande så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Goda kunskaper i det svenska språket är avgörande, varpå vi gärna ser att dina ansökningshandlingar är på svenska.
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-14
Sök fler jobb liknande: lediga Nyexaminerad ingenjör - systemutvecklare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nyexaminerad ingenjör - systemutvecklare

Driftig fältsäljare till Red Bull
Vår kund: Red Bull är ett privatägt företag med säte i Österrike som på bara 20 år har utvecklats till ett av världens mest uppskattade varumärken. Energidrycken som säljs under den välkända sloganen ”Red Bull ger dig vingar” är marknadens mest populära och i år säljs över 4,5 miljarder burkar Red Bull i över 165 länder. Red Bull Sweden AB startade sin verksamhet 1996 och är ett helägt dotterbolag till Red Bull GmbH. Red Bull är klart marknadsledande inom segmentet Sport-/Energidrycker i Sverige. För mer information besök www.redbull.se Om tjänsten: Rollen som fältsäljare innebär att du kommer att utveckla en portofolio med kunder i din region, ”Värmland/Dalarna” (med trolig placering i Karlstad) och arbeta med försäljning samt att utveckla kundrelationerna gentemot dessa. Kunderna består exempelvis av dagligvaruhandeln, bensinstationer och kiosker. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att: • Boka möten med befintliga och i viss mån nya kunder • Arbeta med merförsäljning för att säkerställa att produkten finns på kundens lager och på butikshyllan • Arbeta med erbjudandekampanjer i butik och säkerställa att kampanjerna startar på utsatt dag • Bygga goda och långsiktiga kundrelationer Tjänsten innebär även en del administration i form av order- och mötesregistrering. Din profil: Vi söker dig som: • Är nyutexaminerad från universitet/högskola, alternativt har jobbat 1-2 år med försäljning, gärna mot dagligvaruhandel • Har B-körkort • Goda kunskaper i Officepaketet och då främst Excel och Powerpoint Som person är du utåtriktad och tycker om att skapa och utveckla kundrelationer. Vidare är du organiserad, noggrann, driven och en riktig problemlösare. Tjänsten är på heltid i distrikt ”Värmland/Dalarna” och vi tror att en bra placering att utgå från är Karlstad. Som fältsäljare kommer du inte arbeta från kontoret, den administration som ingår i arbetet sköts från hemmet varför du behöver tillgång till dator och internet. Du kommer att ha tillgång till tjänstebil som även får brukas privat. Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag till ansvarig rekryterare Tord Hjerpe.
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Karlstad
Publicerad : 07-19
Sök fler jobb liknande: lediga Driftig fältsäljare till Red Bull jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driftig fältsäljare till Red Bull

Junior systemutvecklare till finansbolag
Vår kund: Visi Finance AB utvecklar mjukvaruprodukter för automatiserad finansiell rådgivning. Detta omfattar IT-lösningar som möjliggör fullständig automatiserad rådgivning över webben såväl som IT-lösningar som stödjer fysiska rådgivningsmöten. Fokus ligger vid privatekonomisk rådgivning kring spara, låna och skydda. Visi Finance ingår i Söderberg & Partner-koncernen som är Sveriges ledande fristående rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter. Koncernen sysselsätter ca 1000 personer på ett 40-tal kontor i Sverige. Om tjänsten: Visi Finance söker nu en driven systemutvecklare med kunskap om såväl finansiell teori som systemutveckling i webbmiljö baserad på Microsofts produkter. Företaget och dess produkter är under utveckling, varför det kommer att lämnas stort utrymme för att vara med och utveckla såväl rollen som den egna kompetensen. Arbetsuppgifterna omfattas av systemutveckling i webbmiljö, finansiell modellering, krav- och testarbete. Din profil: Vi söker dig som har en ingenjörsutbildning, kanske från KTH och gärna med inriktning mot data, finans eller matematik. Du har erfarenhet från webbutveckling på .NET-plattformen och C#. Erfarenhet från finansiell ekonomi är meriterande. Vi tror att du är i början av din karriär och har en stark drivkraft att ta dig an nya utmaningar och stor vilja att utvecklas. Du är driven, analytisk och har en hög arbetskapacitet. För rätt person finns stora möjligheter att ta en ledande roll på sikt, varpå vi gärna ser att du är kommunikativ och ansvarsfull. Söderberg & Partner koncernen erbjuder många och stora karriärmöjligheter så denna tjänst är en fantastisk möjlighet för dig som vill utvecklas och göra karriär. Goda kunskaper i det svenska språket är avgörande, varpå vi gärna ser att dina ansökningshandlingar är på svenska. Om oss: I denna rekrytering samarbetar Visi Finance med Help At Work.Help at Work är bemannings- och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Ansökan: Skicka ditt CV samt ett brev där du beskriver hur du matchar tjänsten. Då svenska är ett krav vill vi ha dina ansökningshandlingar på svenska. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Anna-Karin Gisslén på tel: 0704-33 44 46 eller mail:anna-karin@helpatwork.se Då vi rekryterar för flera olika typer av tjänster inom IT-området ser vi gärna att du söker även om du inte matchar tjänsten till 100%. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-22
Sök fler jobb liknande: lediga Junior systemutvecklare till finansbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior systemutvecklare till finansbolag

Kundservice/innesälj och teknisk support
Vår kund: GYCOM är ett agenturföretag som marknadsför och säljer produkter för el- och mekaniklösningar till industri och elgrossister. Vi representerar starka och ledande internationella varumärken som Fluke, Wieland, Theben, Spelsberg, Groschopp, SITI, Bimed, SongChuan mfl. Gycomgruppen är verksamma i Norden med kontor i Sverige, Finland, Danmark och Norge. Om tjänsten: Du ingår i Gycoms kund- och tekniksupport och där kommer du att arbeta med att registrera beställningar, svara på leveransfrågor, ge teknisk rådgivning kring företagets produkter, besvara prisfrågor samt ge råd om produktval. Du kommer att vara behjälplig mot företagets egna säljkår i fråga om offertarbete och teknisk support. Rollen innefattas naturligt av merförsäljning. Din profil: Vi söker dig som är serviceinriktad och har intresse och förståelse för elteknik och elinstallationssystem. Kanske har du arbetslivserfarenhet från branschen eller så har du studerat elteknik på gymnasie- högskole- eller universitetsnivå. Du har erfarenhet av kundservice i någon form, alternativt telefonförsäljning. Vi ser det som meriterande om du arbetat i affärssystemet SAP. För denna tjänst krävs det att du pratar flytande svenska och behärskar engelska i såväl tal som skrift. Tyska är meriterande. Du ska kunna arbeta självständigt, vara lösningsfokuserad och noggrann. Arbetsbelastningen kan variera under dagen så det är viktigt att du har en förmåga att tempoväxla och prioritera. Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses! Tjänsten är på heltid i Gycoms lokaler i Infra City i Upplands Väsby. Ansök genom att skicka ditt cv tillsammans med ett brev där du beskriver varför du söker tjänsten. Frågor gällande tjänsten besvaras av Anna-Karin Gisslén på anna-karin@helpatwork.se. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 08-26
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservice/innesälj och teknisk support jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservice/innesälj och teknisk support

Teknisk konsult och support
Teknisk konsult och support: Vi söker för kunds räkning en finsktalande supportmedarbetare som även ska fungera som konsult mot kunder i Finland. Tjänsten är baserad i Stockholm men innebär resor till Finland, ibland över dagen men även med några nätters övernattning. Vi söker dig som har någon form av teknisk bakgrund, ex från IT. Du har även erfarenhet från service, gärna över telefon. Du behöver vara en kundorienterad person som brinner för att leverera service. Du får utbildning och introduktion av vår kund men det är viktigt att du har ett tekniskt intresse. Du får gärna ha några års erfarenhet alternativt en högre utbildning. Ett absolut krav är att du är finsktalande och att du behärskar svenska och engelska väl. Rekryteringen avser en anställning på heltid med placering strax norr om Stockholm. Ansök genom att skicka in ditt cv tillsammans med ett brev där du beskriver varför du söker tjänsten. Frågor kring tjänsten besvaras av Anna-Karin Gisslén, Help At Work 0704-33 44 46
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-26
Sök fler jobb liknande: lediga Teknisk konsult och support jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teknisk konsult och support

Systemutvecklare Java
Vår kund: Vår kund är ett av Sveriges mest framgångsrika spelutvecklingsföretag för mobiler och surfplattor. Deras största produkt spelas i över 100 länder och återfinns på topplistor världen över! Vill du jobba i ett team av kreativa personer med erfarenhet av att ta fram välpolerade spel för en miljonpublik? Vår kund expanderar nu och söker fler duktiga applikationsutvecklare. Om tjänsten: Du kommer att ingå i ett team med riktigt drivna och skickliga utvecklare och arbeta med några av de mest populära spelen på mobiler och läsplattor. Utvecklingen sker på Androidplattformen. Din profil: Du brinner för att utveckla spel för Android och är grym på att programmera i Java. Du har också en bra känsla för användarvänlighet. Även om du är en junior utvecklare ska du kunna visa upp vad du gjort tidigare t.ex. en egenutvecklad app som går att ladda ner från App Store eller Google Play. Vi söker dig som är prestigelös och kreativ och framför allt ska du ha ett stort intresse för spel och utveckling. Vår kund erbjuder dig oändliga möjligheter i en snabbt expanderande bransch. Det finns ett stort utrymme för kreativitet, egna idéer och utveckling. Du har en relevant högskoleexamen eller har motsvarande kompetens genom arbetslivserfarenhet. Har du erfarenhet från spelbranschen är det ett stort plus. ANSÖKAN – Då urval och intervjuer sker löpande är det av stor fördel om du skickar oss din ansökan så snart som möjligt. Frågor gällande tjänsten besvaras av vår rekryteringskonsult Cecilia på cecilia@helpatwork.se Tjänsten avser heltid och är en rekrytering där du blir anställd hos kunden. Kunden är placerad i trevliga lokaler i centrala Stockholm. Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-27
Sök fler jobb liknande: lediga Systemutvecklare Java jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Systemutvecklare Java

Systemutvecklare-Objective C
Vår kund: Vår kund är ett av Sveriges mest framgångsrika spelutvecklingsföretag för mobiler och surfplattor. Deras största produkt spelas i över 100 länder och återfinns på topplistor världen över! Vill du jobba i ett team av kreativa personer med erfarenhet av att ta fram välpolerade spel för en miljonpublik? Vår kund expanderar nu och söker fler duktiga applikationsutvecklare. Om tjänsten: Du kommer att ingå i ett team med riktigt drivna och skickliga utvecklare och arbeta med några av de mest populära spelen på mobiler och läsplattor. Utvecklingen sker på iOS-plattformen. Din profil: Du brinner för att utveckla spel för iOS och är grym på att programmera i Objective-C. Du har också en bra känsla för användarvänlighet. Även om du är en junior utvecklare ska du kunna visa upp vad du gjort tidigare t.ex. en egenutvecklad app som går att ladda ner från App Store eller Google Play. Vi söker dig som är prestigelös och kreativ och framför allt ska du ha ett stort intresse för spel och utveckling. Vår kund erbjuder dig oändliga möjligheter i en snabbt expanderande bransch. Det finns ett stort utrymme för kreativitet, egna ideér och utveckling. Du har en relevant högskoleexamen eller har motsvarande kompetens genom arbetslivserfarenhet. Har du erfarenhet från spelbranschen är det ett stort plus. ANSÖKAN – Då urval och intervjuer sker löpande är det av stor fördel om du skickar oss din ansökan så snart som möjligt. Frågor gällande tjänsten besvaras av vår rekryteringskonsult Cecilia på cecilia@helpatwork.se Tjänsten avser heltid och är en rekrytering där du blir anställd hos kunden. Kunden är placerad i trevliga lokaler i centrala Stockholm. Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-27
Sök fler jobb liknande: lediga Systemutvecklare-Objective C jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Systemutvecklare-Objective C

Finsktalande teknisk konsult och support
Finsktalande teknisk konsult och support: Vi söker för kunds räkning en finsktalande supportmedarbetare som även ska fungera som konsult mot kunder i Finland. Tjänsten är baserad i Stockholm men innebär resor till Finland, ibland över dagen men även med några nätters övernattning. Vi söker dig som har någon form av teknisk bakgrund, ex från IT där du arbetat med mjukvaruinstallationer och support .Du har även erfarenhet från service, gärna över telefon. Du behöver vara en kundorienterad person som brinner för att leverera service. Du får utbildning och introduktion av vår kund men det är viktigt att du har ett tekniskt intresse. Du får gärna ha några års erfarenhet alternativt en högre utbildning inom IT-området. Ett absolut krav är att du är finsktalande och att du behärskar svenska och engelska väl. Rekryteringen avser en anställning på heltid med placering strax norr om Stockholm. Ansök genom att skicka in ditt cv tillsammans med ett brev där du beskriver varför du söker tjänsten. Frågor kring tjänsten besvaras av Anna-Karin Gisslén, Help At Work 0704-33 44 46
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-28
Sök fler jobb liknande: lediga Finsktalande teknisk konsult och support jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Finsktalande teknisk konsult och support

Senior säljare till rekryterings- och bemanningsföretag
Senior säljare till rekryterings- och bemanningsföretag: Vi uppskattar att du valt att klicka på vår annons och vi börjar med att beskriva vad vi vill ge dig som stämmer överens med vår profil. En konkurrenskraftig grundlön Ett mycket attraktivt provisionssystem Frihet under ansvar Men den största anledningen till att du vill jobba hos oss är möjligheten att fakturera hela lönekostnaden via ett eget bolag med bibehållen anställningstrygghet, som du säkert redan vet är det svårt att bli rik som anställd. Vem är du: Du är idag Key Account Manager/Senior Account Manager/Account Manager i rekryterings- och bemanningsbranschen med minst 2 års erfarenhet från vår bransch. Du har redan byggt upp din kundstock som du idag förvaltar och bygger vidare på. Eftersom du fortfarande läser så vill du säkert veta var du ska jobba i höst. Bemannings- och rekryteringsföretaget Help at Work grundades 2008. Målsättningen var enkel. Help at Work skulle på kort tid bli ett av branschens snabbast växande och mest framgångsrika företag. Nu har det gått snart fem år och Help at Work har idag vuxit med över 2500 %, från 1 MSEK till drygt 25 MSEK. Vi rekryterar dagligen till de starkast lysande stjärnorna. Allt ifrån globala företag med egna Formula 1-stall till mindre företag som behöver duktiga medarbetare. Det här är vi stolta över då vi vet att det ligger hårt arbete bakom. Rekrytering och bemanning ska vara enkelt, tryggt och ta din verksamhet framåt. Vi hjälper våra idag kunder främst inom IT, ekonomi, administration och marknad. Företaget kommer att expandera och utvecklas inom andra affärsområden under hösten. En resa vi gärna får med oss fler på. Tillträde: Enligt överenskommelse, vi går igenom ansökningar löpande och vill gärna träffa dig så snart som möjligt. Eventuella frågor besvaras av Patrik Fellman 073 - 5 123 227
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-29
Sök fler jobb liknande: lediga Senior säljare till rekryterings- och bemanningsföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior säljare till rekryterings- och bemanningsföretag

Erfaren rekryteringskonsult
Om oss: Bemannings- och rekryteringsföretaget Help at Work grundades 2008. Målsättningen var enkel. Help at Work skulle på kort tid bli ett av branschens snabbast växande och mest framgångsrika företag. Nu har det gått snart fem år och Help at Work har idag vuxit med över 2500 %, från 1 MSEK till drygt 25 MSEK. Vi rekryterar dagligen till de starkast lysande stjärnorna. Allt ifrån globala företag med egna Formula 1-stall till mindre företag som behöver duktiga medarbetare. Det här är vi stolta över då vi vet att det ligger hårt arbete bakom. Rekrytering och bemanning ska vara enkelt, tryggt och ta din verksamhet framåt. Vi hjälper idag våra kunder främst inom IT, ekonomi, administration och marknad. Företaget kommer att expandera och utvecklas inom andra affärsområden under hösten. En resa vi gärna får med oss fler på. Om tjänsten: Vi behöver nu förstärkning till vår rekryteringsavdelning – då vi redan nu ser en fullspäckad höst kommer du ha processer att ta tag i på din första dag hos oss. Din roll kommer vara att driva rekryteringsprocesser från kravspecifikation till kontraktsskrivning med kund/kandidat – ditt fokus skall vara att fortsätta utvecklas inom rekrytering men självklart uppskattar vi att våra rekryterare har en näsa för affärer och inte är rädda för att driva merförsäljningsarbete på befintliga kunder. I arbetet kommer du även få möjlighet att agera som konsultchef för våra konsulter där vi löpande följer upp våra befintliga konsultuppdrag hos kund. Din profil: Du har arbetat som rekryteringskonsult/rekryterare de senaste 1-4 åren och har gott om driv och engagemang. Akademisk examen med personalinriktning Driven och ambitiös Har erfarenhet av IT-rekryteringar (meriterande)
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-30
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren rekryteringskonsult jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren rekryteringskonsult

Redovisningskonsult till ekonomibyrå.
Vår kund: Till vår kund, en framgångsrik ekonomibyrå som har specialiserat sig på redovisning, skatter och lönehantering söker vi nu en auktoriserad redovisningskonsult. Företaget som befinner sig i en expansiv fas vänder sig till såväl små som stora företag över hela Sverige och sköter hela eller delar av företagens ekonomi och administration, från löpande ekonomiarbete, deklarationer och löner till bokslut. Vår kunds vision är att förenkla, effektivisera och kontrollera klientens ekonomiprocess så att de i sin tur kan fokusera på det de är bra på. Idag är man 6 medarbetare och sitter på Kungsholmen. Om tjänsten: Vi söker dig som vill arbeta som redovisningskonsult. Tjänsten är förlagd till kontoret på Kungsholmen och även om det kan bli aktuellt med kundbesök sker det dagliga arbetet inhouse. Du kommer att ansvara för löpande bokföring, deklarationer, årsbokslut m.m. gentemot ett antal av bolagets kunder som återfinns i ett flertal branscher. Till din hjälp kommer du ha en redovisningsassistent. Din profil: Du är auktoriserad redovisningskonsult eller innehar motsvarande kompetens med flera års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete. Som person är du strukturerad, ansvarstagande och social. Andra uppfattar dig som förtroendeingivande och du har lätt för att skapa goda relationer med både kollegor och kunder. Du trivs i en rådgivande roll, är lösningsfokuserad i ditt arbetssätt och har ett tydligt kundfokus. Vidare har du goda kunskaper inom Officepaketet och Visma samt uttrycker dig väl i både tal och skrift på såväl svenska som engelska. Uppdraget är en direktrekrytering. Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag till ansvarig rekryterare Tord Hjerpe.
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-12
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningskonsult till ekonomibyrå. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningskonsult till ekonomibyrå.

Säljare med teknisk bakgrund
Vår kund: Team Tejbrant AB är en av Europas ledande tillverkare av gatumöbler och belysta reklambärare. Vi levererar hållplatsutrustning, väderskydd, kundvagnsgarage, rökskydd, ljusvitriner, scrollers, och cykelparkeringslösningar till kommuner, trafikbolag, reklambolag och enskilda företag runt om i Europa. Team Tejbrant har funnits på marknaden sedan 1982 och omsätter totalt i koncernen ca 100 miljoner kronor. För mer information besök www.teamtejbrant.se Om tjänsten: Team Tejbrant förstärker sin försäljningsorganisation med ytterligare en stark säljare. I ansvarsområdet ingår att på ett långsiktigt sätt bygga relationer och skapa affärer med kommuner, entreprenörer, bygg- och trafikbolag över hela landet. I rollen ingår att på ett professionellt sätt bearbeta såväl nya som befintliga kunder och att driva hela försäljningsprocessen från start till mål. Tjänsten är placerad i Täby, men den kan också utgå ifrån vår produktionsanläggning i Hultsfred. Din profil: Du är driven, kunnig inom det tekniska området och är duktig på att göra affärer. Du har arbetat ett antal år med teknisk försäljning och är insatt i hur man bearbetar kommuner, byggentreprenörer och/eller trafikbolag. Du är relationsbyggare, pragmatisk och uthållig och vet hur man driver affärer på lång sikt. Du trivs med att arbeta i familjeföretag med närhet till ägare och ledning. Körkort är ett krav då det förekommer resor i tjänsten. Tjänsten är heltid. Urvalet sker löpande varför vi ber dig söka så snart som möjligt, dock senast 2013-10-09. Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Frågor gällande tjänsten besvaras av Maria Ottosson på maria.ottosson@helpatwork.se. Vi ser fram emot din ansökan.
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Täby
Publicerad : 09-18
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare med teknisk bakgrund jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare med teknisk bakgrund

Erfaren projektadministratör till välkänd kund!
Vår kund: Vår kund är en stor och välkänd organisation inom transportindustrin. Företaget är leverantörer inom offentlig sektor och arbetar i programform med delprojekt . Deras kontor är placerade i Stockholm. Om tjänsten: I rollen som projektadministratör hos vår kund kommer du att ansvara för att projekten genomförs med hög kvalitet i enlighet med de tids- och kostnadskrav som ställs. Detta innebär ett helhetsperspektiv i form av protokollföring, statusrapportering till projektledare, samordning av de olika processerna inom projekten samt agera stöd för samtliga projektmedlemmar vid behov. Tjänsten är på heltid med placering i Stockholm. Din profil: Rollen kräver att du har en god förmåga att planera, samordna samt strukturera ditt arbete. Du har ett sinne för detaljer och är noggrann. Vidare ser vi att du genom liknande tjänster fått den erfarenhet som krävs för att vara självgående och har utvecklat en god administrativ förmåga. - Du bör ha minst 3 års erfarenhet av projektadministration och koordinering. - Du kan kommunicera och uttrycka dig väl i tal och skrift, i såväl engelska som svenska. - Erfarenhet av Agresso eller liknande verksamhetssystem. Det är meriterande om du har en god erfarenhet från infrastrukturprojekt och en relevant akademisk utbildning för denna roll. Känner du att denna tjänst passar dig och din bakgrund? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-18
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren projektadministratör till välkänd kund! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren projektadministratör till välkänd kund!

Erfaren projektadministratör!
Vår kund: Vår kund är en stor och välkänd organisation inom transportindustrin. Företaget är leverantörer inom offentlig sektor och arbetar i programform med delprojekt . Deras kontor är placerade i Stockholm. . Om tjänsten: I rollen som projektadministratör hos vår kund kommer du att ansvara för att projekten genomförs med hög kvalitet i enlighet med de tids- och kostnadskrav som ställs. Detta innebär ett helhetsperspektiv i form av protokollföring, statusrapportering till projektledare, samordning av de olika processerna inom projekten samt agera stöd för samtliga projektmedlemmar vid behov. Tjänsten är på heltid med placering i Stockholm. Din profil: Rollen kräver att du har en god förmåga att planera, samordna samt strukturera ditt arbete. Du har ett sinne för detaljer och är noggrann. Vidare ser vi att du genom liknande tjänster fått den erfarenhet som krävs för att vara självgående och har utvecklat en god administrativ förmåga. - Du bör ha minst 3 års erfarenhet av projektadministration och koordinering. - Du kan kommunicera och uttrycka dig väl i tal och skrift, i såväl engelska som svenska. - Erfarenhet av Agresso eller liknande verksamhetssystem. Det är meriterande om du har en god erfarenhet från infrastrukturprojekt och en relevant akademisk utbildning för denna roll. Känner du att denna tjänst passar dig och din bakgrund? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-18
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren projektadministratör! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren projektadministratör!

Säljare med teknisk bakgrund- Hultsfred
Vår kund: Team Tejbrant AB är en av Europas ledande tillverkare av gatumöbler och belysta reklambärare. Vi levererar hållplatsutrustning, väderskydd, kundvagnsgarage, rökskydd, ljusvitriner, scrollers, och cykelparkeringslösningar till kommuner, trafikbolag, reklambolag och enskilda företag runt om i Europa. Team Tejbrant har funnits på marknaden sedan 1982 och omsätter totalt i koncernen ca 100 miljoner kronor. För mer information besök www.teamtejbrant.se Om tjänsten: Team Tejbrant förstärker sin försäljningsorganisation med ytterligare en stark säljare. I ansvarsområdet ingår att på ett långsiktigt sätt bygga relationer och skapa affärer med kommuner, entreprenörer, bygg- och trafikbolag över hela landet. I rollen ingår att på ett professionellt sätt bearbeta såväl nya som befintliga kunder och att driva hela försäljningsprocessen från start till mål. Tjänsten är placerad i Täby, men den kan också utgå ifrån vår produktionsanläggning i Hultsfred. Din profil: Du är driven, kunnig inom det tekniska området och är duktig på att göra affärer. Du har arbetat ett antal år med teknisk försäljning och är insatt i hur man bearbetar kommuner, byggentreprenörer och/eller trafikbolag. Du är relationsbyggare, pragmatisk och uthållig och vet hur man driver affärer på lång sikt. Du trivs med att arbeta i familjeföretag med närhet till ägare och ledning. Körkort är ett krav då det förekommer resor i tjänsten. Tjänsten är heltid. Urvalet sker löpande varför vi ber dig söka så snart som möjligt, dock senast 2013-10-09. Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Frågor gällande tjänsten besvaras av Maria Ottosson på maria.ottosson@helpatwork.se. Vi ser fram emot din ansökan.
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Växjö
Publicerad : 09-18
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare med teknisk bakgrund- Hultsfred jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare med teknisk bakgrund- Hultsfred

Driven kommunikatör
Vår kund: Vår kund är en stor och välkänd organisation inom transportindustrin. Företaget är leverantörer inom offentlig sektor och arbetar i programform med delprojekt . Deras kontor är placerade i Stockholm Om tjänsten: Som kommunikatör kommer du ansvara för att kommunikationen inom företagets projekt fungerar på bästa sätt samt att informationen når rätt mottagare. Du kommer att se till att projektens uppställda mål avseende tid, kvalitet och ekonomi uppnås samt effektiviseras. I arbetsuppgifterna ingår även administration kring nyhetsbrev, intranät, omvärldsbevakning och rapportering. Du kan även komma att hålla i kommunikationsmöten vid behov. Tjänsten är på heltid med placering i Stockholm. Din profil: För att passa i denna roll bör du ha en god förmåga att kommunicera och samarbeta med olika människor, något du också har ett stort intresse av. Du har ett helhetsperspektiv och tycker om att ta egna initiativ. Dessutom är du drivande i ditt arbete samt kreativt lagd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. - Vi vill att du har minst 2 års erfarenhet av att arbeta med kommunikation i större projekt. - Du har en högskoleutbildning inom kommunikationsområdet eller motsvarande kompetens som på annat sätt tillägnats. - Du kan kommunicera och uttrycka dig väl i tal och skrift, i såväl engelska som svenska, eftersom mycket dokumentation kommer att vara på engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbete inom infrastruktur och/eller kollektivtrafik samt arbete inom en projektorganisation. Vi ser gärna att du även har en god kännedom på de krav som ställs på offentliga webbplatser. Det är en fördel om du tidigare har arbetat med Episerver och InDesign. Känner du att denna tjänst passar dig och din bakgrund? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-18
Sök fler jobb liknande: lediga Driven kommunikatör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven kommunikatör

Analytisk controller till välkänt företag
Vår kund: Vår kund är en stor och välkänd organisation inom transportindustrin. Företaget är leverantörer inom offentlig sektor och arbetar i programform med delprojekt . Deras kontor är placerade i Stockholm. Om tjänsten: Som Controller ansvarar du dels för att projektens samlade ekonomistyrning fungerar optimalt och dels att projektens ekonomiska mål uppnås. Du arbetar med budget/prognos, nyckeltal, fakturahantering, kontering samt att ta fram statistiskt underlag. Arbetet genomförs till stor del i Agresso där du även ansvarar för dess kontoplan samt struktur. Tjänsten är på heltid med placering i Stockholm. Din profil: Vi söker en analytisk person som brinner för siffror. Du arbetar proaktivt och strävar alltid efter att förbättra verksamheten och affärerna. Vi ser att du är en erfaren controller som kan arbeta självständigt och strukturerat. - Van controller med minst 2 års erfarenhet av att arbeta i stora projekt. - Högskoleutbildning inom ekonomi. - Goda kunskaper i verksamhetssystemet Agresso samt Excel. - Du kan kommunicera och uttrycka dig väl i tal och skrift, i såväl engelska som svenska, eftersom mycket dokumentation kommer att vara på engelska. Meriterande om du har erfarenhet av arbete inom kollektivtrafik och/eller infrastruktur. Det är även en fördel om du arbetat i en projektorganisation tidigare. Känner du att denna tjänst passar dig och din bakgrund? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-18
Sök fler jobb liknande: lediga Analytisk controller till välkänt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Analytisk controller till välkänt företag

Driven och engagerad .net utvecklare till analysavdelning
Om tjänsten: Söderberg & Partners söker en driven och engagerad systemutvecklare till vår analysavdelning. Arbetet är mycket varierat då du får ett helhetsansvar för utvecklingen och arbetar med allt ifrån att diskutera och ta fram kravspecifikationer till att implementera lösningarna i systemen. Du kommer även att bygga egna system från grunden. Arbetsuppgifterna innehåller såväl tekniska utmaningar som utmaningar kopplade till den finansiella verksamheten, så en kombination av stort intresse för programmering och att utvecklas inom finans är meriterande. Analyserna och systemen används i hela verksamheten vilket gör att man direkt och snabbt får feedback på sitt arbete. Kvalifikationer: Vi söker dig som har; - Civilingenjörsutbildning inom IT - 1-2 års erfarenhet av systemutveckling - Erfarenhet av objektorienterad programmering i webbaserade miljöer baserade på .Net/C#, och gärna SQL-programmering - Hög samarbetsförmåga och tycker om att dela med dig av din kunskap - Flytande svenska i tal och skrift Om arbetsgivaren: Söderberg & Partners är Sveriges ledande fristående rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter. Vår analysavdelning bedömer löpande utbudet inom områdena livförsäkring, fonder, fondförsäkring, strukturerade produkter och aktiemarknader. Organisationen är dynamisk och initiativrik med korta kommunikationsvägar. IT avdelningen består idag av ca 30 utvecklare, men vi växer kontinuerligt i takt med övriga bolaget. Våra system används såväl internt som externt och IT har en betydande roll för hela koncernens utveckling. Idag sker all utveckling i Microsoft-miljö med .Net och Visual Studio där vi arbetar med de senaste utvecklingsmiljöerna och verktygen. Vi arbetar med allt från kravställning till design, implementation och test. Hur du ansöker: Urval och intervjuer sker löpande varpå vi gärna tar emot din ansökan så snart som möjligt. Ansök genom att skicka in ditt CV tillsammans med ett brev där du motiverar varför du söker tjänsten. Frågor besvaras av Anna-Karin Gisslén, 0704-33 44 46. Om Help At Work: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-23
Sök fler jobb liknande: lediga Driven och engagerad .net utvecklare till analysavdelning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven och engagerad .net utvecklare till analysavdelning

Junior nätverkstekniker inom Cisco till Tele2
Vår kund: För oss är kunniga medarbetare det viktigaste för vår framgång. Vi bryr oss om vem du är och på Tele2 kan du växa. Det som ständigt driver vårt företag framåt är vår unika företagskultur ”the Tele2 Way” som bygger på våra värderingar - öppenhet, kostnadsmedvetenhet och flexibilitet. Oavsett var du arbetar i organisationen, kommer du att märka att rätt attityd och delaktighet i vår företagskultur är viktiga framgångsfaktorer i ditt arbete. Vill du jobba på en riktigt spännande och utvecklande arbetsplats? Om tjänsten: Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen att bestå av att ta emot avancerade ärenden och lösa de problem som uppstår på ett effektivt sätt. Detta kommer att göras både självständigt och tillsammans med gruppen. Du kommer att vara ”spindeln i nätet” i dina ärenden och stödja dina kollegor i olika uppgifter vid stressiga perioder. Tjänsten är initialt en uthyrning via Help at Work på heltid och du kommer att vara placerad på Tele2s huvudkontor i Kista. På Tele2 erbjuds du goda utvecklingsmöjligheter genom ett starkt fokus på kompetensutveckling och en unik företagskultur där ingenting är omöjligt. Din profil: Vi söker en junior person som kan växa in i rollen som nätverkstekniker. I tjänsten förväntas du komplettera dina kunskaper inom Cisco med ytterligare kunskaper inom Aastra och Avaya. Därför ser vi att du är hungrig på att utvecklas inom det tekniska området. Som person är du flexibel och har en god problemlösningsförmåga. Du tar egna initiativ och trivs med att arbeta självständigt likväl i grupp. Då mycket av arbetet sker i kommunikation med andra krävs en hög social förmåga. För denna roll vill vi att du har följande kompetenser: - Dokumenterad certifiering i CCNA - B-Körkort - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, i såväl svenska som engelska Är du den drivna och ambitiösa medarbetare som vi letar efter? Då är detta en fantastisk möjlighet för dig att utvecklas inom ditt kunskapsområde. Ansök omgående via www.helpatwork.se, urval sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Constanza Rodriguez, 073-633 01 78 Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-27
Sök fler jobb liknande: lediga Junior nätverkstekniker inom Cisco till Tele2 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior nätverkstekniker inom Cisco till Tele2

Nyexaminerad ingenjör - systemutvecklare
Vår kund: Vår kund utvecklar mjukvaruprodukter för automatiserad finansiell rådgivning. Detta omfattar IT-lösningar som möjlighgör fullständig automatiserad rådgivning över webben såväl som IT-lösningar som stödjer fysiska rådgivningsmöten. Fokus ligger vid privatekonomisk rådgivning kring spara, låna och skydda. Vår kund ingår i en stor koncern och sysselsätter ca 1000 personer på ett 40-tal kontor i Sverige. Om tjänsten: Vi söker nu juniora systemutvecklare som ska jobba i webbmiljö baserad på Microsofts produkter. Företaget och dess produkter är under utveckling, varför det kommer att lämnas stort utrymme för att vara med och utveckla såväl rollen som den egna kompetensen. Arbetsuppgifterna omfattas av systemutveckling i webbmiljö, krav- och testarbete. Vår kund erbjuder många och stora karriärmöjligheter så denna tjänst är en fantastisk möjlighet för dig som vill utvecklas och göra karriär. Din profil: Vi söker dig som är har en dataingenjörsutbildning, kanske från KTH eller motsvarande. Antingen är du nyexaminerad eller så har du några års från webbutveckling på .NET-plattformen och C#. Vi tror att du är i början av din karriär och har en stark drivkraft att ta dig an nya utmaningar och stor vilja att utvecklas. Du är driven, analytisk och har en hög arbetskapacitet. För rätt person finns stora möjligheter att ta en ledande roll på sikt, varpå vi gärna ser att du är kommunikativ och ansvarsfull. Vi vill att du ska kunna visa upp ett projekt eller arbete som du utvecklat i .net. Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses! Din ansökan: Urval och intervjuer sker löpande så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Goda kunskaper i det svenska språket är avgörande, varpå vi gärna ser att dina ansökningshandlingar är på svenska. Frågor besvaras av Anna-Karin Gisslén 0704-33 44 46.
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-29
Sök fler jobb liknande: lediga Nyexaminerad ingenjör - systemutvecklare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nyexaminerad ingenjör - systemutvecklare

Compliance Officer
Vår kund: Företaget är ett av Sveriges ledande fristående rådgivare och förmedlare av försäkringar samt finansiella produkter. Det finns en positiv och dynamisk företagskultur där medarbetarnas egen drivkraft är en av grundpelarna. Om tjänsten: Compliancefunktionen är ett stöd för att se till att bolagen inom koncernen drivs enligt gällande regler. Som Compliance Officer ansvarar du för att löpande rapportera de risker som kan uppkomma till följd av bristande regelefterlevnad, hjälper till att identifiera och bedöma sådana risker, samt biträder vid utformningen av interna regler.Juridik/compliance består för närvarande av nio medarbetare. Tjänsten är på heltid och är en direktrekrytering med placering i Stockholm. Din profil: Kvalifikationer och egenskaper: - Jur.kandexamen - Minst 3-5 års erfarenhet av arbete med relevanta regelverk, troligtvis inom en compliance-/riskfunktion från bank, värdepappersbolag eller liknande - Mycket goda kunskaper i svenska, såväl muntligt som skriftligt Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-02
Sök fler jobb liknande: lediga Compliance Officer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Compliance Officer

Förtroendeingivande företagsbokade
Vår kund: Företaget är ett av Sveriges ledande fristående rådgivare och förmedlare av försäkringar samt finansiella produkter. Det finns en positiv och dynamisk företagskultur där medarbetarnas egen drivkraft är en av grundpelarna. Om tjänsten: Söker du en karriär i en ledande organisation där din kompetens och ditt engagemang tas tillvara? Har du en professionell framtoning och lätt att kommunicera via telefon? I rollen som företagsbokare representerar du en av företagets viktigaste enheter och är ansvarig för den inledande kontakten med potentiella kunder. Med telefonen som främsta redskap erbjuder du kostnadsfria rådgivningsmöten och seminarier i ett nära samarbete med företagets investerings- och försäkringsrådgivare. För att lyckas i rollen är det av yttersta vikt att du har en förtroendeingivande personlighet, drivs av högt tempo och brinner för prestation. Vi är ett trevligt team med hög stämning där vi både sporrar och inspirerar varandra. Kundbokningsverksamheten fungerar även som inkörsport för skickliga och finansintresserade medarbetare som vill utvecklas vidare. För rätt person finns möjlighet att ta licenser för att till exempel arbeta som finansiell rådgivare. Din profil: Vi ser gärna att du har: - Dokumenterat goda säljresultat - God kommunikativ förmåga - Erfarenhet av att arbeta med telefonen som främsta arbetsverktyg Du erbjuds: - En dynamisk arbetsplats med duktiga och engagerade medarbetare och ledare - Möjlighet att genom provisionsbaserad lön påverka din egen lön - Utbildning inom företagets olika verksamhetensområden, t.ex. investeringsrådgivning och försäkrings- och tjänstepensionsrådgivning - Tydliga mål och utvecklingsmöjligheter inom din befattning - Utvecklingsmöjligheter inom en bred och framgångsrik koncern Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-02
Sök fler jobb liknande: lediga Förtroendeingivande företagsbokade jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förtroendeingivande företagsbokade

Koncernredovisningschef
Vår kund: Företaget är en av Sveriges ledande fristående rådgivare och förmedlare av försäkringar samt finansiella produkter. Det finns en positiv och dynamisk företagskultur där medarbetarnas egen drivkraft är en av grundpelarna. Om tjänsten: Vår kunds ekonomiavdelning söker en koncernredovisningschef till teamet för Group Accounting. Tjänsten är ett föräldraledighetsvikariat under ett år. Teamet för Group Accounting består av fyra personer. Dess uppgifter är primärt följande: • Löpande koncernredovisning • Årsredovisning för moderbolaget och koncernen • Löpande operativ rapportering till koncernens affärsområdeschefer • Budgetprocessen • Controllerfunktionen • Övergripande ansvar för koncernens redovisningsprinciper • Ansvar för koncerngemensamma rutiner och processer i redovisningen • Ansvar för koncernens affärssystem • Stöd till de grupper som arbetar med koncernbolagens löpande redovisning Som koncernredovisningschef är du ansvarig för att gruppen levererar i enlighet med sina uppgifter, samt har personalansvar för gruppens personal. Du kommer att arbeta tillsammans med gruppcheferna för ekonomiavdelningens tre övriga team, samt koncernens CFO. Du rapporterar till CFO. Ekonomiavdelningen består av 28 personer som alla bidrar till ett positivt och öppet arbetsklimat. Tjänsten är placerad i centrala Stockholm. Din profil: • Du är civilekonom • Vi ser att du har erfarenhet av kvalificerad redovisning, gärna enligt IFRS • Som person är du flexibel och prestigelös • Du trivs med att arbeta både självständigt och i grupp Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-02
Sök fler jobb liknande: lediga Koncernredovisningschef jobb, Koncernredovisningschef Stockholm, Koncernredovisningschef Help at Work Sweden AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Koncernredovisningschef

Projektledare till framångsrikt spelbolag
Vår kund: Vår kund är ett av Sveriges mest framgångsrika spelutvecklingsföretag för mobiler och surfplattor. Deras största produkt spelas i över 100 länder och återfinns på topplistor världen över! Vill du jobba i ett team av kreativa personer med erfarenhet av att ta fram välpolerade spel för en miljonpublik? Vår kund expanderar nu och söker en duktig projektledare. Om tjänsten: Du kommer att ingå i ett team med riktigt drivna och skickliga utvecklare och arbeta med några av de mest populära spelen på mobiler. Din profil: Du är en erfaren projektledare med mycket god kunskap om scrum och även om andra agila metoder. Du har erfarenhet av startup och är van vid att jobba intensivt i mindre team, med extremt globala digitala produkter, gärna inom spel och nöje. Har du erfarenhet av spelbranschen är det en fördel. Vi söker dig som är en lagspelare med ett positivt, smittande sätt och som motiveras av att leda ett team mot mål. Du är driven, med bra struktur och ordningssinne och har förmågan att prioritera- och att prioritera om när det behövs. Flexibilitet är en viktig egenskap. Det är också en fördel om du är nytänkande och trivs med att arbeta i en kreativ och utvecklande miljö. Du har en relevant högskoleexamen eller har motsvarande kompetens genom arbetslivserfarenhet. Vår kund erbjuder dig oändliga möjligheter i en snabbt expanderande bransch. Det finns ett stort utrymme för kreativitet, egna idéer och utveckling. ANSÖKAN Då urval och intervjuer sker löpande är det av stor fördel om du skickar oss din ansökan så snart som möjligt. Frågor gällande tjänsten besvaras av vår rekryteringskonsult Cecilia på cecilia@helpatwork.se Tjänsten avser heltid och är en rekrytering där du blir anställd hos kunden. Kunden är placerad i trevliga lokaler i centrala Stockholm. Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-02
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare till framångsrikt spelbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare till framångsrikt spelbolag

Driftig fältsäljare till Red Bull
Vår kund: Red Bull är ett privatägt företag med säte i Österrike som på bara 20 år har utvecklats till ett av världens mest uppskattade varumärken. Energidrycken som säljs under den välkända sloganen ”Red Bull ger dig vingar” är marknadens mest populära och i år säljs över 4,5 miljarder burkar Red Bull i över 165 länder. Red Bull Sweden AB startade sin verksamhet 1996 och är ett helägt dotterbolag till Red Bull GmbH. Red Bull är klart marknadsledande inom segmentet Sport-/Energidrycker i Sverige. För mer information besök www.redbull.se Om tjänsten: Rollen som fältsäljare innebär att du kommer att utveckla en portofolio med kunder i din region, norra Stockholm, Uppsala, Norrtälje och Enköping, och arbeta med försäljning samt att utveckla kundrelationerna gentemot dessa. Kunderna består exempelvis av dagligvaruhandeln, bensinstationer och kiosker. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att: • Boka möten med befintliga och i viss mån nya kunder • Arbeta med merförsäljning för att säkerställa att produkten finns på kundens lager och på butikshyllan • Arbeta med erbjudandekampanjer i butik och säkerställa att kampanjerna startar på utsatt dag • Bygga goda och långsiktiga kundrelationer Tjänsten innebär även en del administration i form av order- och mötesregistrering. Din profil: Vi söker dig som: • Är nyutexaminerad från universitet/högskola, alternativt har jobbat 1-2 år med försäljning, gärna mot dagligvaruhandel • Har B-körkort • Goda kunskaper i Officepaketet och då främst Excel och Powerpoint Som person är du utåtriktad och tycker om att skapa och utveckla kundrelationer. Vidare är du organiserad, noggrann, driven och en riktig problemlösare. Tjänsten är på heltid i distrikt ”Norra Stockholm". Som fältsäljare kommer du inte arbeta från kontoret, den administration som ingår i arbetet sköts från hemmet varför du behöver tillgång till dator och internet. Du kommer att ha tillgång till tjänstebil som även får brukas privat. Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag.
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-02
Sök fler jobb liknande: lediga Driftig fältsäljare till Red Bull jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driftig fältsäljare till Red Bull

Driftig fältsäljare till Red Bull
Vår kund: Red Bull är ett privatägt företag med säte i Österrike som på bara 20 år har utvecklats till ett av världens mest uppskattade varumärken. Energidrycken som säljs under den välkända sloganen ”Red Bull ger dig vingar” är marknadens mest populära och i år säljs över 4,5 miljarder burkar Red Bull i över 165 länder. Red Bull Sweden AB startade sin verksamhet 1996 och är ett helägt dotterbolag till Red Bull GmbH. Red Bull är klart marknadsledande inom segmentet Sport-/Energidrycker i Sverige. För mer information besök www.redbull.se Om tjänsten: Rollen som fältsäljare innebär att du kommer att utveckla en portofolio med kunder i din region, ”Östra Stockholm” och arbeta med försäljning samt att utveckla kundrelationerna gentemot dessa. Kunderna består exempelvis av dagligvaruhandeln, bensinstationer och kiosker. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att: • Boka möten med befintliga och i viss mån nya kunder • Arbeta med merförsäljning för att säkerställa att produkten finns på kundens lager och på butikshyllan • Arbeta med erbjudandekampanjer i butik och säkerställa att kampanjerna startar på utsatt dag • Bygga goda och långsiktiga kundrelationer Tjänsten innebär även en del administration i form av order- och mötesregistrering. Din profil: Vi söker dig som: • Är nyutexaminerad från universitet/högskola, alternativt har jobbat 1-2 år med försäljning, gärna mot dagligvaruhandel • Har B-körkort • Goda kunskaper i Officepaketet och då främst Excel och Powerpoint Som person är du utåtriktad och tycker om att skapa och utveckla kundrelationer. Vidare är du organiserad, noggrann, driven och en riktig problemlösare. Tjänsten är på heltid i distrikt ”Östra Stockholm” och vi tror att en bra placering att utgå från södra/östra Stockholm. Som fältsäljare kommer du inte arbeta från kontoret, den administration som ingår i arbetet sköts från hemmet varför du behöver tillgång till dator och internet. Du kommer att ha tillgång till tjänstebil som även får brukas privat. Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag till ansvarig rekryterare Tord Hjerpe.
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-07
Sök fler jobb liknande: lediga Driftig fältsäljare till Red Bull jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driftig fältsäljare till Red Bull

Ekonomiassistent
Vår kund: Vår kund är en stor och välkänd organisation inom transportindustrin. Företaget är leverantörer inom offentlig sektor och arbetar i programform med delprojekt . Deras kontor är placerat i Stockholm. Om tjänsten: Dina arbetsuppgifter består främst av leverantörsreskontra. Detta innefattar löpande bokföring, leverantörsfakturahantering, betalningar, påminnelser och krav samt kontoavstämningar. Du kan även komma att gör arbetsuppgifter inom löneområdet. Arbetet kommer att utföras i Agresso. Din profil: - Du har minst 2 års erfarenhet av leverantörsreskontra - Goda kunskaper i verksamhetssystemet Agresso samt Excel/Officepaketet. - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, i såväl engelska som svenska. För att lyckas i denna roll tror vi att du är erfaren och självgående med ett sinne för detaljer. Du är van vid att arbeta brett som ekonomiassistent och har en positiv framtoning i ditt arbete. Det är meriterande om du har jobbat i en större organisation. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-14
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent jobb, Ekonomiassistent Stockholm, Ekonomiassistent Help at Work Sweden AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent

Redovisningsekonom
Vår kund: Företaget är en av Sveriges ledande fristående rådgivare och förmedlare av försäkringar samt finansiella produkter. Det finns en positiv och dynamisk företagskultur där medarbetarnas egen drivkraft är en av grundpelarna. Om tjänsten: Som redovisningsekonom hos vår kund har du självständigt ansvar för redovisningen av ett flertal bolag i koncernen. Det innebär huvudsakligen att utföra löpande redovisning, avstämningar, upprätta skatte- och momsredovisning, analyser, månads- och årsbokslut samt deklarationer och årsredovisningar. Du kommer också att vara en naturlig kontaktperson för de operativt ansvariga i de bolag du arbetar med. Din profil: Vi söker dig som är gymnasieekonom, eller motsvarande, med några års erfarenhet av redovisning. Det är viktigt att du är flexibel och prestigelös samt trivs att arbeta både självständigt och i grupp. Vi uppmuntrar dig att driva och delta i olika förändringsprojekt för att förbättra och effektivisera ekonomifunktionens arbetsprocesser. Eftersom tjänsten innebär kontakter med såväl operativt ansvariga som övriga medarbetare är det viktigt att du är serviceinriktad och har lätt att kommunicera. Du behöver även goda kunskaper i Excel. Erfarenhet av Jeeves är meriterande. Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-15
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom jobb, Redovisningsekonom Stockholm, Redovisningsekonom Help at Work Sweden AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom

Redovisningskonsult till ekonomibyrå.
Vår kund: Till vår kund, en framgångsrik ekonomibyrå som har specialiserat sig på redovisning, skatter och lönehantering söker vi nu en auktoriserad redovisningskonsult (eller motsvarnade kompetens). Företaget som befinner sig i en expansiv fas vänder sig till såväl små som stora företag över hela Sverige och sköter hela eller delar av företagens ekonomi och administration, från löpande ekonomiarbete, deklarationer och löner till bokslut. Vår kunds vision är att förenkla, effektivisera och kontrollera klientens ekonomiprocess så att de i sin tur kan fokusera på det de är bra på. Idag är man 6 medarbetare och sitter på Kungsholmen. Din profil: Du är auktoriserad redovisningskonsult eller innehar motsvarande kompetens med flera års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete. Som person är du strukturerad, ansvarstagande och social. Andra uppfattar dig som förtroendeingivande och du har lätt för att skapa goda relationer med både kollegor och kunder. Du trivs i en rådgivande roll, är lösningsfokuserad i ditt arbetssätt och har ett tydligt kundfokus. Vidare har du goda kunskaper inom Officepaketet och Visma samt uttrycker dig väl i både tal och skrift på såväl svenska som engelska. Uppdraget är en direktrekrytering. Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag till ansvarig rekryterare Tord Hjerpe.
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-15
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningskonsult till ekonomibyrå. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningskonsult till ekonomibyrå.

Datacenterspecialist
Om Tele2: För oss är kunniga medarbetare det viktigaste för vår framgång. Vi bryr oss om vem du är och på Tele2 kan du växa. Det som ständigt driver vårt företag framåt är vår unika företagskultur ”the Tele2 Way” som bygger på våra värderingar - öppenhet, kostnadsmedvetenhet och flexibilitet. Oavsett var du arbetar i organisationen, kommer du att märka att rätt attityd och delaktighet i vår företagskultur är viktiga framgångsfaktorer i ditt arbete. Vill du jobba på en riktigt spännande och utvecklande arbetsplats? Om tjänsten: Tjänsten innebär drift, underhåll och arbete i projekt. Du kommer att träffa kund och har en stödjande roll gentemot all leverans. Arbetet inenbär driftansvar men också back up och uppföljning av rutiner. Du kommer att tillhöra en grupp på fyra personer, alla med liknande roller. Tjänsten är initialt en uthyrning via Help at Work på heltid och du kommer att vara placerad på Tele2s huvudkontor i Kista. På Tele2 erbjuds du goda utvecklingsmöjligheter genom ett starkt fokus på kompetensutveckling och en unik företagskultur där ingenting är omöjligt. Är du den drivna och ambitiösa medarbetare som vi letar efter? Då är detta en fantastisk möjlighet för dig att utvecklas inom ditt kunskapsområde. För oss är kunniga medarbetare det viktigaste för vår framgång. Vi bryr oss om vem du är och på Tele2 kan du växa. Det som ständigt driver vårt företag framåt är vår unika företagskultur ”the Tele2 Way” som bygger på våra värderingar - öppenhet, kostnadsmedvetenhet och flexibilitet. Oavsett var du arbetar i organisationen, kommer du att märka att rätt attityd och delaktighet i vår företagskultur är viktiga framgångsfaktorer i ditt arbete. Vill du jobba på en riktigt spännande och utvecklande arbetsplats? Vem är du?: Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har god kompetens inom; - WMWare - Cisco UCSB - VNX - EMC Meriterande kompetens: - Linux, windows, SQL, Vision, Trio Körkort är krav Hur du ansöker: Urval och intervjuer sker löpande, varpå vi gärna ser att du ansöker snarast möjligt. Frågor besvaras av Anna-Karin Gisslén, 0704-33 44 46
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-21
Sök fler jobb liknande: lediga Datacenterspecialist jobb, Datacenterspecialist Stockholm, Datacenterspecialist Help at Work Sweden AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Datacenterspecialist

IT-projektledare till telekomföretag
Vår kund: Vår kund är en välkänd organisation inom telekombranschen. De levererar tjänster inom mobil kommunikation, fast telefoni, datakommunikation och bredband. Tjänsten är placerad på huvudkontoret i Stockholm. Tjänsten är ett uppdrag; antingen som underkonsult eller konsult via oss på Help at Work. Om tjänsten: I din roll som IT-projektledare kommer du att ha ett helhetsansvar för ett av företagets större projekt. Du driver och motiverar ditt projektteam framåt för att tillsammans ta fram högkvalitativa tekniska lösningar inom ramen för de uppsatta målen. Vidare arbetar du bl.a. med teknisk rådgivning, presentationer, driftsättning, design, specifikation, uppföljning. Som projektledare har du det övergripande ansvaret över projektets tidsplanering, resurssättning samt budget. Din profil: Vi söker dig som - Har projektledningserfarenhet inom IT/telekom - Innehar certifiering eller dokumenterad erfarenhet av projektmetodik som exempelvis ITIL. - Kan kommunicera och skriva obehindrat på svenska samt engelska. - Är en van användare av officepaketet. Det är meriterande om du tidigare arbetat i affärssystemet SAP. Vi tror att du är en kommunikativ person med ett stort eget driv och förmåga att framgångsrikt leda ett team framåt. Du är lösningsorienterad, professionell, proaktiv och har ett strukturerat arbetssätt som genomsyrar allt i ditt arbete. Du har gärna ett genuint teknikintresse och är alltid nyfiken på att lära dig mer inom området. Passar denna beskrivning in på dig? Ansök via vår hemsida www.helpatwork.se Vi ser fram emot din ansökan! Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-28
Sök fler jobb liknande: lediga IT-projektledare till telekomföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT-projektledare till telekomföretag

Senior Java utvecklare
Vår kund: Vår kund jobbar med några av branschens mest välkända företag och varumärken. En stimulerande miljö erbjuds för dig som vill utvecklas och växa inom området programmering. Detta är en heltidstjänst som är placerad i Stockholm. Om tjänsten: Som senior systemutvecklare hos vår kund kommer du att arbeta i Java. Här utvecklar du både befintliga system och nya IT-system. Du kommer att jobba med den senaste tekniken i olika projekt, där de större innebär mycket arbete i team. Din profil: För denna tjänst söker vi dig som har minst sex års erfarenhet av systemutveckling inom Java. Vi ser gärna att du har civilingenjörsexamen eller motsvarande utbildning inom data. Du har ett genuint intresse för programmering och är självständigt i ditt arbete. Egenskaper som vi värderar högt är initiativrikedom, noggrannhet, social förmåga och god samarbetsförmåga. Det är viktigt att du har det där lilla extra för att förstå kundens behov och göra kunden nöjd. Krav: - Minst 6 års erfarenhet av systemutveckling inom Java - Java SE, Java EE - Hibernate eller annat Framework - MySQL - Du talar/skriver svenska och engelska flytande Meriterande: - Wicket - Spring - JSP - JSF - Tomcat - SCM(Subversion, Mercurial) - ANT - Liquibase Känner du att denna tjänst passar dig och din bakgrund? Ansök snarast genom att skicka in ditt CV tillsammans med ett personligt brev via vår hemsida. Glöm inte att bifoga länk till eventuella arbetsprover/kod. Frågor kring tjänsten besvaras av Rekryterare Constanza Rodriguez, 073-633 01 78 Vi ser fram emot din ansökan! Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 11-06
Sök fler jobb liknande: lediga Senior Java utvecklare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior Java utvecklare

Senior frontend utvecklare
Vår kund: Vår kund jobbar med några av branschens mest välkända företag och varumärken. En stimulerande miljö erbjuds för dig som vill utvecklas och växa inom interaktionsdesign. Detta är en heltidstjänst som är placerad i Stockholm. Om tjänsten: Som senior frontend utvecklare kommer du att arbeta med grafisk form och frontend/gränssnittsutveckling i projektform. Tillsammans med projektledare, interaktionsdesigner, formgivare samt systemutvecklare kommer du att skapa riktigt bra webbplatser åt olika företag. Du kommer ha god möjlighet att utvecklas inom interaktionsdesign; framför allt HTML, CSS, Javascript och webbdesign. Din profil: Vi söker dig som har minst 6 års erfarenhet av frontend utveckling. Vi ser gärna att du har civilingenjörsexamen eller motsvarande utbildning inom data. Du har ett helhetsperspektiv, förstår kundens mål samt har ett öga för design. Du håller alltid deadlines och levererar med kvalitet. God kommunikation- och samarbetsförmåga är en förutsättning för att lyckas väl i tjänsten. Krav: - Minst 6 års erfarenhet av frontend utveckling. - HTML5 - Drupal - Microformat - CSS2 och CSS3 - Photoshop/GIMP - Erfarenhet inom följande områden: SEO, responsive design, graceful degradation/progressive enhancement och unobstructive javascript - Du talar/skriver svenska och engelska flytande Meriterande: - Arbetat med multi-site/whitelabel/multi-language CMS eller motsvarande - Erfarenhet av att utveckla enligt SCRUM - Erfarenhet inom eGaming eller motsvarande högvolymtjänster Känner du att denna tjänst passar dig och din bakgrund? Ansök snarast genom att skicka in ditt CV tillsammans med ett personligt brev via vår hemsida. Frågor kring tjänsten besvaras av Rekryterare Constanza Rodriguez, 073-633 01 78 Vi ser fram emot din ansökan! Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 11-06
Sök fler jobb liknande: lediga Senior frontend utvecklare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior frontend utvecklare

Systemutvecklare inom C#.NET
Vår kund: Vår kund jobbar med några av branschens mest välkända företag och varumärken. En stimulerande miljö erbjuds för dig som vill utvecklas och växa inom området programmering. Detta är en heltidstjänst som är placerad i Stockholm. Om tjänsten: Som systemutvecklare hos vår kund kommer du främst att arbeta i C#.NET. Här utvecklar du både befintliga system och nya IT-system. Du kommer att jobba med den senaste tekniken i olika projekt, där de större innebär mycket arbete i team. Din profil: Vi ser gärna att du har civilingenjörsexamen eller motsvarande och har några års arbetslivserfarenhet av systemutveckling inom .NET. Du har ett genuint intresse för programmering och är självständigt i ditt arbete. Egenskaper som vi värderar högt är initiativrikedom, noggrannhet, social förmåga och god samarbetsförmåga. Det är viktigt att du har det där lilla extra för att förstå kundens behov och göra kunden nöjd. Krav: - ASP.NET - C#. Net - SQL - MS Server - Visual Studio - Du talar/skriver svenska och engelska flytande - Minst 3 års erfarenhet av systemutveckling inom .NET Meriterande: - EpiServer - SharePoint - HTML/CSS - jQuery Känner du att denna tjänst passar dig och din bakgrund? Ansök snarast genom att skicka in ditt CV tillsammans med ett personligt brev via vår hemsida. Glöm inte att bifoga länk till eventuella arbetsprover/kod. Frågor kring tjänsten besvaras av Rekryterare Constanza Rodriguez, 073-633 01 78 Vi ser fram emot din ansökan! Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 11-06
Sök fler jobb liknande: lediga Systemutvecklare inom C#.NET jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Systemutvecklare inom C#.NET

Systemutvecklare PHP
Vår kund: Vår kund jobbar med några av branschens mest välkända företag och varumärken. En stimulerande miljö erbjuds för dig som vill utvecklas och växa inom området programmering. Detta är en heltidstjänst som är placerad i Stockholm. Om tjänsten: Som systemutvecklare hos vår kund kommer du främst att arbeta i PHP. Här utvecklar du både befintliga system och nya IT-system. Du kommer att jobba med den senaste tekniken i olika projekt, där de större innebär mycket arbete i team. Din profil: Vi ser gärna att du har civilingenjörsexamen eller motsvarande och har ett par års arbetslivserfarenhet av systemutveckling inom PHP. Du har ett genuint intresse för programmering och är självständigt i ditt arbete. Egenskaper som vi värderar högt är initiativrikedom, noggrannhet, social förmåga och god samarbetsförmåga. Det är viktigt att du har det där lilla extra för att förstå kundens behov och göra kunden nöjd. Krav: - PHP - MySQL - Du talar/skriver svenska och engelska flytande - Minst 2 års erfarenhet av systemutveckling inom PHP. Meriterande: - Wordpress - Drupal - Symfony Känner du att denna tjänst passar dig och din bakgrund? Ansök snarast genom att skicka in ditt CV tillsammans med ett personligt brev via vår hemsida. Glöm inte att bifoga länk till eventuella arbetsprover/kod. Frågor kring tjänsten besvaras av Rekryterare Constanza Rodriguez, 073-633 01 78 Vi ser fram emot din ansökan! Om oss: Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver – ja just det – hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 11-06
Sök fler jobb liknande: lediga Systemutvecklare PHP jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Systemutvecklare PHP


Sök lediga jobb Help at Work Sweden AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se