Help at Work Sweden AB jobb - lediga jobb

Help at Work Sweden AB jobb Help at Work Sweden AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Help at Work Sweden AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Help at Work Sweden AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Koordinator till Hyttkablage- Södertälje

  2. 18164 Personlig assistent till en av våra kunder i Älvsjö- Stockholm

  3. Träslöjdslärare till Byleskolan- Täby

  4. Utredare inom mikrobiologisk övervakning- Solna

  5. Administratör sökes till Södertälje- Södertälje

  6. Kock/kokerska Apelsinens förskola- Huddinge

  7. Assistenter till kunder i Norrtälje Kommun- Norrtälje

  8. Ekonomassistent till Avida Finans i Stockholm- Stockholm

  9. Extrajobb / deltid inom kundtjänst till bank- Stockholm

  10. Mediasäljare - B2B- Stockholm


Mer beskrivning

Koordinator till Hyttkablage
Scania genomgår nu en transformation från att vara en leverantör av lastbilar, bussar och motorer till en leverantör av kompletta och hållbara transportlösningar. Vi är nu inne i en väldigt spännande period med tanke på den mängd nya elsystem som behövs för att möta behoven som bl.a. elektrifierade fordon samt fordon för autonom drift kräver. Allt för att möta våra kunders framtida behov. Gruppen Cable Harness Design på hyttutveckling har som uppgift att förlägga & installera kablaget i CAD miljö med kvalitet, säkerhet och kostnad i fokus. Dessutom ansvarar gruppen för alla plast-, plåt- och gummiartiklar som behövs för att guida kablaget i sin fysiska omgivning. Gruppen ansvarar även för alla luftrör i hytt. Vi är en väl fungerande grupp med en bra mix av yngre och äldre konstruktörer. Dina arbetsuppgifter Eftersom mängden projekt för att föra in nya elsystem ökar, ökar även behovet av att koordinera gruppens leveranser och åtaganden. Du kommer utgöra länken mellan våra konstruktörer och alla objekt/projekt som vi är delaktiga i. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att • Säkerställa att gruppens alla leveranser håller tidplanen samt koordinering av detta internt, men även tvärfunktionellt i projekten. • Vara gruppens representant (konstruktörshatten på) för alla objekt där vi är berörda. • Stötta konstruktörerna vid planering av leveranser i nya projekt samt ändringar i befintliga produkter. • Då kablage är uppdelat mellan två grupper på olika avdelningar, behövs koordinering mellan grupperna för att synka våra gemensamma leveranser. • Vara tekniskt insatt i kablage och luftrörsfrågor för att stötta gruppen/chefen. • Koordinera våra ritningsleveranser mot Inköp då våra underlag inte är köpeartiklar och saknar artikelimpulser. Produktionsanläggningen för hytt ligger i Oskarshamn så rollen innebär även en del tjänsteresor. Din profil Vi söker dig som lockas av tekniska utmaningar och som trivs i en arbetsmiljö där du får ta stort eget ansvar. Vi tror att du är högskole- eller civilingenjör med några års erfarenhet, gärna från Scania. Du bör vara drivande, ansvarstagande och tycka om att jobba i team. Har du tidigare erfarenhet från objektledning/projektledning ser vi detta som meriterande. Tidigare erfarenhet av utvecklingsarbete är meriterande. Tjänsten innebär kontakt med internationella leverantörer vilket kräver att du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Då jobbet innefattar en del resor så bör du även ha B-körkort. Vi erbjuder Som anställd på Scania erbjuder vi förutom karriär- och utvecklingsmöjligheter andra förmåner som exempelvis kostnadsfri träning på Scanias egna  hälsocenter Gröndal, resultatbonus, tjänstepension, flexibel arbetstid, lunch till reducerat pris, möjlighet till personalbil och mycket mer. Vi erbjuder även direktbuss mellan Stockholm Central och Södertälje via Liljeholmen med Scania Job Express för snabb och bekväm pendling till arbetet.  För mer information Kontakta gärna Anders Larsson, Gruppchef, 08-553 89461 eller 070-0865852. Ansökan Sök via vår hemsida www.scania.com/jobb senast den 17 Juni, Jobbid 20180514. Ansökan ska innehålla personligt brev, CV och relevanta betyg/intyg. Urval kan komma att ske löpande. Scania är en världsledande leverantör av transportlösningar. Tillsammans med våra partners och kunder leder vi övergången till ett hållbart transportsystem. Under 2016 levererade vi 73 100 lastbilar, 8 300 bussar samt 7 800 industri- och marinmotorer till våra kunder. Vi omsatte närmare 104 miljarder kronor, varav 20 procent utgjordes av servicerelaterade tjänster. Scania grundades 1891 och finns idag representerat i mer än 100 länder, och har drygt 46 000 medarbetare. Forskning och utveckling är koncentrerad till Sverige, med filialer i Brasilien och Indien. Produktion sker i Europa, Latinamerika och Asien, med regionala produktcentra i Afrika, Asien och Eurasien. Scania ingår i Volkswagen Truck & Bus. För ytterligare information, besök www.scania.com.
Företag: Scania
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Koordinator till Hyttkablage jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Koordinator till Hyttkablage

18164 Personlig assistent till en av våra kunder i Älvsjö
Sedan 1995 har NÄRA arbetat med personlig assistans och vi har alltid arbetat för att ge individen kvalité. Vi tror nämligen att kvalité inte är lika för alla utan vi uppskattar och vi har olika önskningar och drömmar. Självbestämmande är grunden till kvalité för individen och delaktighet i sitt eget liv oavsett hur denne väljer att leva det. . En av våra kunder som är bosatt i  Älvsjö söker nu en personlig  assistent. Kunden efterfrågar att du är kvinna och 40 +. Du skall vara  noggrann, lyhörd och lugn. I arbetet ingår personlig omvårdnad och hushållssysslor. Tjänsten ligger runt 20 % i omfattning och innefattar jour. Vi söker också timvikarier. Vi söker dig som tycker om att jobba med människor, är ansvarsfull och lyhörd för brukarens behov. Det är viktigt att du har servicekänsla, är trygg i dig själv och delar NÄRA:s värderingar (öppenhet, långsiktighet och engagemang). Stämmer det här in på dig är du välkommen med din ansökan!
Företag: NÄRA AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga 18164 Personlig assistent till en av våra kunder i Älvsjö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 18164 Personlig assistent till en av våra kunder i Älvsjö

Träslöjdslärare till Byleskolan
Täby är en av Sveriges mest attraktiva kommuner med närhet till både arbetsplatser, grönområden och skärgård. Täby ligger strategiskt placerat strax norr om Stockholm och det bor ca 67 000 personer här. Vi ser ljust på framtiden och bygger därför fler bostäder, välkomnar fler företag och satsar på förbättrad service med stor valfrihet. Täby - att växa med. Byleskolan är en kommunal F-5 skola med ca 500 elever. Vi arbetar åldersintegrerat i åk F-1, åldersrent i åk 2-6. Byleskolans pedagoger utvecklar ständigt skolans pedagogik utifrån en aktiv omvärldsbevakning och evidensbaserad forskning. Skolan är välutrustad t.ex. vad gäller IT-verktyg till undervisningen. Byleskolan jobbar mycket aktivt med systematiskt kvalitetsarbete och vann SIQ's kvalitetsutmärkelse Bättre Skola 2012 samt fick erkännande för framgångsrik verksamhetsutveckling i kvalitetsutmärkelsen SIQ svensk Kvalitet 2014. Vi har mycket god kunskapsmåluppfyllelse och hög trivsel hos både elever och personal. Byleskolan är belägen i ett villaområde med goda kommunikationer i Täby kyrkby i norra delen av Täby. ARBETSUPPGIFTER Till höstterminen söker vi en lärare i träslöjd till skolan. Du undervisar i åk 3-6. Du ingår i ett arbetslag som har ett nära samarbete kring eleverna med dina kollegor i vårt praktisk estetiska arbetslag. KVALIFIKATIONER Du är en engagerad pedagog och tydlig ledare gärna med lärarexamen i ämnet slöjd. Du är trygg i din profession och har en tydlig kommunikation med elever. God kännedom om Lgr 11 är en självklarhet. Du förstår vikten av att undervisning ska vara kreativ och stimulerande, samtidigt som den ska vila på forskning och beprövade metoder. Du är prestigelös och nyfiken, och delar gärna med dig av dina kunskaper till dina medarbetare. Du trivs i en föränderlig miljö med entreprenörsanda, där initiativ värderas högt. Det är viktigt att du känner dig inspirerad av att verka i en lärmiljö där digitalt stöd är en självklarhet. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. ÖVRIGT Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Täby Kommun, Byleskolan
Ort: Täby
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Träslöjdslärare till Byleskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Träslöjdslärare till Byleskolan

Utredare inom mikrobiologisk övervakning
Folkhälsomyndigheten är en nationell kunskapsmyndighet som arbetar för bättre folkhälsa. Det gör myndigheten genom att utveckla och stödja samhällets arbete med att främja hälsa, förebygga ohälsa och skydda mot hälsohot. Vår vision är en folkhälsa som stärker samhällets utveckling. Vi erbjuder attraktiva villkor och spännande arbetsuppgifter tillsammans med engagerade och kunniga kollegor. Myndigheten har omkring 500 anställda och har sin verksamhet i Solna och Östersund. Vi söker dig som vill arbeta med fokus på mikrobiologisk övervakning av Hepatit A och som drivs av att stödja och motivera andra i sitt arbete. Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som huvudsakligen kan arbeta med mikrobiologisk övervakning av Hepatit A, vilket inkluderar metod- och agensansvar. I arbetsuppgifterna ingår även mikrobiologisk typning av virus som orsakar mässling och påssjuka. En annan viktig uppgift är att fungera som stöd för handledare och trainee inom ett pågående ECDC-utbildningsprogram (EUPHEM). Det innebär bland annat att du ska ta fram myndighetsinterna projekt som traineen kan arbeta med. Din bakgrund och kompetens Krav för anställning Du har en doktorsexamen inom mikrobiologi och erfarenhet av att utföra analyser av patientprover i ett ackrediterat mikrobiologiskt laboratorium. Du har även erfarenhet av att utföra sekvensbaserad typningsmetodik och fylogenetisk analys samt molekylära analyser, till exempel PCR och NGS. Vidare har du erfarenhet av att arbeta specifikt med Hepatit A genom till exempel utförande av analyser och kommunikation av resultat samt att du har god förståelse och kunskap om övervakning och utbrottshantering. Du har erfarenhet av program så som CLC, Mega, STATA, FigTree, EndNote och Illustrator. Du har förmåga att uttrycka dig i såväl svenska som engelska, i tal och skrift. Meriterande Det är meriterande om du har mycket god erfarenhet av virologiska metoder, till exempel odling och serologi, samt om du har arbetat med virus som orsakar mässling. Vi ser gärna att du har genomgått en EUPHEM-utbildning eller motsvarande samt har erfarenhet av program så som Sequencher, VectorNTI och PhotoShop. Dina egenskaper Som utredare behöver du vara noggrann, strukturerad och självständig. Att arbeta med ett övervakningsprogram ställer krav på att du har en god förmåga till helhetssyn. Om anställningen Du kommer att anställas som utredare med placering på vårt kontor i Solna. Befattningen är en tidsbegränsad anställning på heltid fr.o.m. 2018-09-01 t.o.m. 2019-08-31. Om enheten Enheten för laborativ virus- och vaccinövervakning är nationellt WHO-laboratorium för influensa, polio, mässling och rubella. Enheten ansvarar även för mikrobiell nationell övervakning av vaccinrelaterade smittämnen, till exempel influensa, polio, mässling och påssjuka. Enheten utför regelbundet immunitetsundersökningar för sjukdomar som ingår i barnvaccinationsprogrammet. Är du intresserad? Vill du veta mer om anställningen är du välkommen att kontakta enhetschef Mia Brytting, 010-205 26 54. Fackliga företrädare är för SACO Jim Werngren, telefon 010-205 24 79, och för ST Anita Ekner, telefon 010-205 24 50. Vi undanber oss erbjudanden om hjälp med annonsering och rekrytering. Ansökan Välkommen med din ansökan till befattningen som utredare hos oss! Ansök senast 2018-06-06 via myndighetens webbplats. Arbetsgivarens diarienummer: 01840-2018-2.1.1
Företag: Folkhälsomyndigheten
Ort: Solna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Utredare inom mikrobiologisk övervakning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utredare inom mikrobiologisk övervakning

Administratör sökes till Södertälje
Om oss Autorekrytering är rekryteringsföretaget för dem som redan jobbar, eller vill jobba, i motorbranschen. Gemensamt för alla de kandidater vi kommer i kontakt med, är att de vill ha ett jobb att trivas med. Att utmanas av. Att växa med. Hos oss möter du kunniga människor som gör sitt bästa för att du ska hitta rätt. Våra väl fungerande metoder och processer talar för att vi kommer att lyckas. För dig som söker ett av våra många konsultjobb erbjuder vi kvalificerade uppdrag med goda utvecklingsmöjligheter. Med väl fungerande samarbeten mellan oss och våra uppdragsgivare, vågar vi påstå att vi har jobbet som kommer att förändra ditt arbetsliv. Om företaget Vi söker nu kontorsadministratörer till söder om Stockholm. Autorekrytering samarbetar med de främsta generalagenterna, leverantörerna och återförsäljarna inom motorbranschen. Som anställd hos oss får du tillgång till vårt stora nätverk i branschen och får representera en aktör i framkant. Vi får ännu en duktig konsult (Du) och du får nya erfarenheter och värdefulla kontakter. Vi står bakom dig när du är ute på uppdrag – stöttar och peppar dig så att du ska nå nya nivåer i din karriär och i din personliga utveckling. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och har kollektivavtal. Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter som kontorsadministratör kommer bl. a. innebära att skapa arbetsorder, boka transporter, sköta inregistreringar samt andra biladministrativa uppgifter. Då du kommer att ha kontakt med både säljare, transportörer och övriga interna och externa personer är det viktigt att du är socialt utåtriktad och vet hur du ska hantera människor. I denna tjänst krävs det att du är en teamplayer samtidigt som du ska klara av att arbeta självständigt och strukturerat. Datorn kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg så erfarenhet inom Office-paketet och lättlärd i nya datasystem är ett plus. Har du tidigare arbetat i Automaster är det meriterande. Detta är en tjänst över sommaren till att börja med på heltid, måndag till fredag, med start så snart det är möjligt. Du får en trygg anställning hos Autorekrytering och en konsultchef som guidar dig, stöttar dig och pushar dig till en framgångsrik karriär i motorbranschen. Din profil Är du en tekniskt kunnig person med glimten i ögat som har nära till skratt och som trivs med att arbeta i ett högt tempo och i en föränderlig arbetsmiljö? Då är detta tjänsten för dig! Tjänsten ska tillsättas snarast möjligt så sök tjänsten redan idag.
Företag: Autorekrytering
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör sökes till Södertälje jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör sökes till Södertälje

Kock/kokerska Apelsinens förskola
Huddinge är en växande Stockholmskommun med närhet till både stad och natur. Som medarbetare hos oss är du en viktig samhällsbyggare. Tillsammans skapar vi ett hållbart samhälle för alla som bor, besöker och arbetar i Huddinge. I alla våra förskolor och skolor pågår ett arbete med en gemensam pedagogisk plattform. Barn och elever ska mötas av samma syn på pedagogiskt ledarskap och lärande, oavsett hur gamla de är eller var i kommunen de bor. Plattformen grundar sig i forskning och beprövad erfarenhet eftersom vi alltid strävar efter att arbeta med det som ger resultat. Vi söker dig som vill vara en förebild och bidra till en hållbar samhällsutveckling. Du är öppen och välkomnande i mötet med andra, har mod att tänka nytt och drivkraft att omsätta tankarna till handling. Läs mer om vår pedagogiska plattform på http://www.pedagoghuddinge.se/projekt-och-utveckling/pedagogisk-plattform/ Enhetsbeskrivning Förskolan Apelsinen ligger i Fullersta med cirka 7 minuters promenad till Huddinge Centrum. Förskolan har två avdelningar, en med barn mellan 1 och 3 år och en med barn mellan 3 och 5 år. - Om arbetet Vi söker en kock/kokerska på deltid, 50%. Du ska laga mat till barn och personal enligt kommunens riktlinjer, ca 45 portioner. Vi ser gärna att du är kreativ i din matlagning. Det är viktigt att barnen får goda smakupplevelser och en måltid som ger dem kraft så att de utvecklas. Din profil Du är utbildad kock och har dokumenterad utbildning i livsmedelshygien. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av arbete i förskolekök Du behöver ha grundläggande kunskaper om specialkost samt datavana så att du kan sköta beställningar i vårt system Proceedo. Du behöver kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift. Tjänsten är på 50% och sträcker sig till och med 30 juni 2019 med eventuell förlängning ytterligare ett år. Förmåner För att vi ska kunna utföra vårt uppdrag är du som medarbetare i Huddinge kommun det viktigaste vi har. Därför erbjuder vi en rad förmåner för ett hållbart arbetsliv och för att underlätta din vardag. http://www.huddinge.se/formaner Facklig kontaktperson För facklig kontaktperson för tjänsten se http://www.huddinge.se/kontaktpersonerfack Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Huddinge kommun
Ort: Huddinge
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kock/kokerska Apelsinens förskola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kock/kokerska Apelsinens förskola

Assistenter till kunder i Norrtälje Kommun
Sedan 1995 har NÄRA arbetat med personlig assistans och vi har alltid arbetat för att ge individen kvalité. Vi tror nämligen att kvalité inte är lika för alla utan vi uppskattar och vi har olika önskningar och drömmar. Självbestämmande är grunden till kvalité för individen och delaktighet i sitt eget liv oavsett hur denne väljer att leva det. . Vi söker nu assistenter till flera av våra kunder i Norrtälje kommun. VI söker 2 deltider om ca 70% samt timvikarier. Kunderna har omfattande hjälpbehov och behöver stöd i sin vardag med hygien, hushållsysslor, följa med på aktiviteter etc. Tiderna är varierande: dagar, kvällar och nätter i vissa av uppdragen ingår jour på natten. Du behöver vara lyhörd och ödmjuk inför arbete och ha intiativförmåga. Det är viktigt att du talar, skriver och förstår bra svenska. Då vissa av våra kunder bor utanför  centrala Norrtälje är det bra om du har bil och körkort. NÄRA AB är ett värdegrundsstyrt företag och det är viktigt att du vill vara en del av vårt arbete. En stark drivkraft för oss är att uppnå något för andra istället för att enbart prestera för egen del. Vi ser fram emot din ansökan
Företag: NÄRA AB
Ort: Norrtälje
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Assistenter till kunder i Norrtälje Kommun jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assistenter till kunder i Norrtälje Kommun

Ekonomassistent till Avida Finans i Stockholm
Avida Finans söker nu en ekonomiassistent till leverantörsreskontra i Stockholm med start omgående. Sök tjänsten redan idag! Vi söker nu en ekonomiassistent som kommer att arbeta med hela processen inom leverantörsreskontra hos vår kund, Avida Finans. Kunden har kontor centralt på Södermalm i Stockholm. Då bolaget och även ekonomiavdelningen är i en fas av utvecklings- och automatiseringsarbete kommer du kunna vara med och bidra med idéer och påverka arbetssätt och processer under uppdraget. VAD KAN VI ERBJUDA DIG? Vi kan erbjuda dig en utvecklande roll på ett företag där det händer mycket och där man har mycket interna kontakter med kollegor. Vi på TNG värnar om våra konsulter och du får ta del av våra förmåner när du blir konsult hos oss.   DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER Som ekonomiassistent inom avdelningen leverantörsreskontra kommer du: • ladda ner inkomna filer • skicka ut fakturor för attest • tolka & rimlighetsbedöma attesteringar • kontera och bokföra • hantera och betala ut utlägg • göra avstämningar • kontoavstämningar vid bokslut Du behärskar svenska och engelska flytande både muntligt och skriftligt och det är meriterande om du förstår norska. ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ Du kommer vara en del av redovisningsgruppen med placering i fina lokaler på Södermalm i Stockholm. Du kommer främst att ha interna kontakter genom attesteringen och utläggsredovisningen som du ansvarar för. Eftersom avdelningen står inför en utveckling av arbetsprocesser och rutiner är det en fördel om du sporras av att få vara med och driva arbetet framåt. VEM ÄR DU? Vi söker dig som har relevant ekonomisk utbildning samt minst 1-2 års arbetslivserfarenhet av att arbeta med reskontra. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att jobba både med manuella rutiner och med ett mer automatiserat arbetssätt. Du bör ha generellt goda systemkunskaper och grundläggande kunskaper i MS Excel. Det är meriterande om du har erfarenhet från Navision men inget krav.  Avdelningen präglas av ett högt tempo och ställer krav på att du trivs med att ta mycket eget ansvar för att nå deadlines. Som person trivs du med att samarbeta med dina kollegor, lösa problem och har förmågan att arbeta strukturerat även i pressade situationer. Du bör också ha ett noggrant arbetssätt, vara ansvarstagande, drivande och kunna både ifrågasätta och göra rimlighetsbedömningar när det behövs. INTRESSERAD? Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Företag: TNG Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomassistent till Avida Finans i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomassistent till Avida Finans i Stockholm

Extrajobb / deltid inom kundtjänst till bank
Nu söker vi dig som vill jobba extra och gillar att ge kunder bra service inom kundtjänst på en välkänd bank i Stockholm. Trivs du i en roll där man har stort fokus på kundens behov? Vill du jobba med service på en välkänd bank i centrala Stockholm? Perfekt! Nu söker vi dig som under en längre period vill jobba deltid för att kombinera detta deltidsjobb inom kundservice med studier eller annan sysselsättning. Under sommaren finns även möjlighet att jobba heltid. VAD KAN VI ERBJUDA DIG? I denna kundtjänstroll får du jobba hos en seriös aktör inom utgivning av betal- och kreditkortsprodukter där du får utvecklas inom kundservice mot bank och finans. Du ingår i ett glatt team, men arbetar självständigt enligt uppsatta mål. Detta är en möjlighet att få in foten hos en storbank och knyta nya kontakter i branschen. Du kommer att få en gedigen introduktion i början av din anställning där verksamheten presenteras och arbetsuppgifterna introduceras. DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER • Besvara inkommande samtal från företagets kortkunder • Hjälpa kunderna i varierande frågor rörande kreditkort • Informera och vägleda kunden till rätt produkter och tjänster ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ Detta uppdrag är på deltid 11:00-14:00 och du kommer att arbeta cirka två-tre pass i veckan. Under sommaren finns möjlighet att jobba mer. Uppdraget förväntas starta den 11 juni med en obligatorisk 2 veckors introduktionsutbildning och går sedan över till tiderna ovan. Stockholmskontoret ligger i fräscha lokaler i Stockholm mitt i city precis vid Centralen. VEM ÄR DU? För att trivas i rollen har du ett genuint intresse för att ge god service och arbetar för att överträffa kundens förväntningar. Du har en förmåga att hantera stundvis stressiga arbetstoppar på ett strukturerat och lugnt sätt. Du har minst gymnasiekompetens samt minst ett till två års erfarenhet av servicerelaterade arbetsuppgifter. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav då kunderna både är svensk- och engelskspråkiga. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan! INTRESSERAD? Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Företag: TNG Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Extrajobb / deltid inom kundtjänst till bank jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrajobb / deltid inom kundtjänst till bank

Mediasäljare - B2B
Blocket startade 1996 i Fjälkinge av Henrik Nordström och var då främst en regional prylmarknad för Skåne. Efter några år expanderade Blocket till att erbjuda köp- och säljannonser över hela landet. Idag är Blocket en marknadsplats där du kan hitta i stort sett allt du behöver - allt från designmöbler och barnvagnar till bilar och jobb. Vill du arbeta på en försäljningsorganisation med vind i seglen? Vi söker drivna och motiverade personer som vill arbeta heltid med att förmedla våra attraktiva lösningar till kunder och bygga långsiktiga relationer. Arbetet innebär försäljning och nykundsbearbetning primärt över telefon. Som säljare hjälper du våra kunder att hitta rätt lösning som möter deras unika behov. Jag heter Blocket Jobb och jag fyllde precis 5 år. Trots att jag är ung kan jag garantera dig att jag är väldigt mogen och erfaren för min ålder. Jag har till och med hunnit bli Sveriges mest välbesökta jobbsida! Många säger att framgången beror på min personlighet - mycket humor, kreativitet och jävlar anamma. Hos mig lovar jag att du kommer att få skratta mycket, utvecklas, utmanas och jag kommer alltid att uppskatta dina framgångar. Min familj består av ett gäng härliga, drivna och engagerade människor. Allt känns egentligen helt perfekt, men det är något som saknas. Är det du? Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta i en ung dynamisk miljö som präglas av entreprenörsanda och kreativitet. Vi som jobbar här älskar försäljning! En arbetsdag på Blocket Jobb är full av skratt och glädje och vi firar varandras framgångar. Du får jobba med ett spännande och utmanande arbete med stora möjligheter till utveckling och påverkan. På Blocket satsar vi på våra medarbetare och du kommer att få ett bra förmånspaket med bl.a. sjukvårdsförsäkring, SATS-kort och massös samt naprapat. Vi bjuder också våra medarbetare på måndagsfrukost, fredagsfika, after work, färsk frukt varje dag och fri tillgång till läsk och kaffe på kontoret. Vi söker dig som har jobbat med försäljning i 1 år eller mer. Vi ser som en avgörande faktor att du som person har passion för försäljning och dialogen med kunder och att du drivs av att prestera. Du är självgående, resultatinriktad, prestigelös och drivs av att ha stort eget ansvar. Du är snabb på att analysera och förstå kundens behov och kommer väl förberedd till dina samtal och möten. Du älskar att jobba med försäljning i fartfyllda och entreprenöriella miljöer. Intervjuer sker löpande. Skicka in din ansökan idag!
Företag: Box for me HB / Jobbfeed
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Mediasäljare - B2B jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mediasäljare - B2B


Sök lediga jobb Help at Work Sweden AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se