Helsa Företagshälsovård Stockholm jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Helsa Företagshälsovård Stockholm. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Helsa Företagshälsovård Stockholm. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Administratör- Göteborg
- Säljare Hemelektronik- Partille
- Redovisningsekonom rekryteras till BK Häcken- Göteborg
- VD - BSB Försäkringar- Sotenäs
- Förskollärare till Friggagatan i Centrum- Göteborg
- Grundskollärare åk 1-6- Ulricehamn
- Lärare Flexgrupp, Sommarhemsskolan- Uddevalla
- Stödassistent till Läderverkstans dagliga verksamhet- Göteborg
- Lärare medieproduktion- Lerum
- Market Support Engineer Hardware- Göteborg
Mer beskrivning
AdministratörWeMind Psykiatri är Sveriges näst största privata vårdgivare i psykiatrin, med ca 340 medarbetare fördelatpå 15 mottagningar i 4 landsting. Vårt mål är att nå ut till så många människor som det går med evidensbaserad behandling för frekventa och funktionshindrade psykiatriska diagnosgrupper. Vi finns till för att ständigt försöka förbättra psykiatrin i Sverige. Nu sökervi efter en förtroendeingivande administratörtill vår mottagning i Göteborg. WeMind Psykiatri i Göteborg består av en allmänpsykiatrisk mottagning och en neuropsykiatriak mottagning, båda i centrala Göteborg. Majoriteten av våra patienter kommer via något av våra avtal med Västra Götalandsregionen men kan också komma via försäkringsbolag eller söka helt privat. På mottagningen finns psykiatriker, barnpsykiater, psykologer, sjuksköterska och administratörer.WeMind Psykiatri har som målsättning att erbjuda den mest evidensbaserade behandling som finns att tillgå till samtliga patienter. Tjänsten innebär: - Ta emot patienter och boka patienter - Kassa och posthantering - Remiss och journalhantering - Telefon och receptionsgöromål På sikt kan tjänsten även innebära ansvar för brand och larm,överblick över behandlarnas scheman och utefter gällande patientinflöde planera och fördela patientbokningar, viss fakturahantering, assistera chefer med diverse uppgifter. Vi söker dig som: - Har erfarenhet av sjukvårdsadministration, helst från psykiatri - Tycker det är viktigt med den sociala arbetsmiljön och att ha roligt på jobbet - är van att arbeta självständigt - Är lösningsfokuserad - Har gymnasieutbildning - Erfarenhet från reception - Goda kunskaper i svenska språket Vi lägger mycket stor vikt vid personlig lämplighet, flexibilitet, samarbetsförmåga och intresse för patientgruppen. WeMind Göteborg är HBTQ-certifierade och arbetar aktivt med att bemöta alla likvärdigt och har ett normkritiskt förhållningssätt. Vi förutsätter att du som söker tjänsten delar dessa värderingar. Vid frågor kontakta: Clara Zelleroth, T.f. verksamhetschef Tfn:031-7742700
Företag: WeMind
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör jobb, Administratör Göteborg, Administratör WeMind
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör
Säljare Hemelektronik
Vi söker en säljare till avdelningen Tech där vi erbjuder produkter inom Telefoni, Data & Gaming och Ljud och Bild. Har du lätt att prata med folk och behärskar samtidigt konsten att lyssna? Då har du bra förutsättningar att bli en skicklig säljare hos oss. Den viktigaste uppgiften som säljare på Elgiganten är att hitta den perfekta lösningen för våra kunders frågor, utmaningar och önskemål. Det är en enkel match för dig som vill vara bäst i allt du gör och som är resultat- och lösningsorienterad. Att arbeta för Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Har du massor av energi, är social och är bra på ditt jobb kan vi garantera att du får både möjligheter och utmaningar på Elgiganten. Arbetsuppgifter Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer, tillsammans med dina kollegor, att vara att göra våra kunder 100 % nöjda varje dag - och att ha roligt under tiden! Hjälpa kunder att hitta sin bästa lösning Erbjuda och sälja produkter och tjänster Träning och utbildning I stort sett allt som du gör som medarbetare på Elgiganten genomsyras av våra tre grundstenar: Ansvarstagande, Engagemang och Effektivitet. Profil & Bakgrund Du älskar att nå dina mål - och när du gör det, vill vi fira det med dig. Är du också snabblärd, nyfiken och kreativ så är du är en väldigt bra kandidat för detta jobb.  Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel, men inte ett krav. Vi har ett omfattande utbildningsprogram där du kommer att få de kunskaper och expertis som du behöver. Med vilja och beslutsamhet kan du gå långt inom bolaget, det finns interna möjligheter för alla som jobbar på Elgiganten. Här får du en bra introduktion som ger dig rätt förutsättningar att lyckas och trivas. Som stöd finns en stöttande varuhuschef och en rad utbildningar inom produktkunskap, försäljning och kundvård. Vi investerar årligen över 50 mkr och 36.000 kursdagar i att utbilda och träna våra medarbetare. Elgiganten erbjuder Avtalsenlig lön och pension Generöst bonusavtal Förmåner inom friskvård och personalköp Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare Goda karriärmöjligheter På Elgiganten gillar vi mångfald och välkomnar därför alla sökanden oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi ser gärna fler kvinnliga kollegor. Ansökningar utvärderas löpande och hittar vi en passande Gigant kan rekryteringsprocessen gå snabbare än planerat. Tjänsten är en deltidstjänst på 60%, och arbetet är förlagt på dagtid, kvällstid och helger. Tycker du detta låter kul? Då hoppas vi att du vill jobba hos oss! Varmt välkommen med din ansökan.
Företag: Elgiganten AB
Ort: Partille
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare Hemelektronik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare Hemelektronik
Redovisningsekonom rekryteras till BK Häcken
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration. Om verksamheten BK Häcken grundades 1940 och är en fotbollsförening på Hisingen. Vi hade år 2017 en omsättning på 167Mkr och är cirka 100 anställda. Förutom elitfotboll och breddverksamhet driver vi bland annat evenemangen Gothia Cup med 1700 lag från 80 nationer och Gothia Innebandy Cup med 460 lag. Arbetsbeskrivning BK Häcken söker nu en ny kollega till ekonomiavdelningen bestående av tre personer. Du kommer i din roll att arbeta brett med ett fokus på löpande redovisning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innefatta: ⢠Bokföring ⢠Kund- och leverantörsreskontra ⢠Skatt- och momsdeklarationer ⢠Avstämningar ⢠Hantering av arvoden för alla funktionärer under arrangemang ⢠Behjälplig vid årsbokslut ⢠Vanligt förekommande administrativa arbetsuppgifter Vem är du? Vi ser att du har en relevant utbildning inom ekonomi från yrkeshögskola eller motsvarande samt några års erfarenhet av brett ekonomirelaterat arbete. Vi söker dig med goda kunskaper inom redovisning. Vidare har du goda kunskaper i MS Office-paketet med tyngd i Excel. Har du tidigare arbetat i affärssystemet Hogia är det meriterande. Du har goda kunskapar i svenska och engelska i tal och skrift. För att trivas hos BK Häcken tror vi att du har ett stort sportintresse och du trivs i en organisation med entreprenörsanda. Du tar ansvar, är prestigelös och hjälpsam samt trivs i sociala sammanhang. Som person har du lätt att skapa kontakter och du tycker om att arbeta i team. Vidare tror vi att du är en tävlingsmänniska med ett starkt resultatdriv och du har god förmåga att strukturera och planera ditt arbete. Du erbjuds Du erbjuds en bred och omväxlande roll i en organisation med högt i tak. Du kommer tillhöra ett glatt och engagerat team. Kontoret är beläget i fräscha lokaler i Tuve. I denna rekryteringsprocess samarbetar BK Häcken med Jurek Rekrytering & Bemanning. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Maria Holmberg på 0761 â 83 55 24 eller maria.holmberg@jurek.se. Urvalsprocessen sker löpande och du är varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via mail.
Företag: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom rekryteras till BK Häcken jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom rekryteras till BK Häcken
VD - BSB Försäkringar
BSB försäkringar tecknar försäkring på villa-, villahem-, fritidshus-, fastighets-, affärs-, småföretags- och fritidsbåtförsäkringar i kommunerna Strömstad, Tanum, Munkedal, Sotenäs, Lysekil, Uddevalla, Orust, Tjörn, Stenungsund, Kungälv, Öckerö och Partille. Vi är ett ömsesidigt bolag, dvs våra kunder är våra ägare. Det ger oss en fördel framför våra konkurrenter, som förutom kunderna också skall hålla aktieägarna nöjda. Vi kan agera mer långsiktigt och utgångspunkten för vår verksamhet är att uppfylla och överträffa kundernas behov och förväntningar. Vår mission är att med våra produkter och tjänster skapa en trygg framtid för våra försäkringstagare. Som lokalt försäkringsbolag kan vi ägna all kraft åt att lära känna just våra kunder och deras villkor. Vi kan skräddarsy tjänster som passar utifrån det individuella behovet. Pålitlighet och respekt är viktigt för oss i kontakten med kunderna. Mer info www.bsb.se Bakgrund BSB försäkringars nuvarande vd går i pension efter stämman 2019. Tillsammans med engagerade och kompetenta medarbetare har hon under åtta år drivit en mycket framgångsrik utveckling av bolaget som idag har en styrkeposition, såväl ekonomiskt som i marknaden. Det är ett stabilt och välskött bolag, med goda förutsättningar inför framtiden, som nu söker ny vd. Önskat tillträde är före årsskiftet 18/19, placeringsort för tjänsten är Kungshamn. Uppdraget I rollen som VD blir ditt uppdrag att utifrån bolagets nuvarande styrkeposition bevara stabiliteten i verksamheten, samtidigt som du tillsammans med dina medarbetare skapar rätt förutsättningar för nödvändiga förändringar. BSB försäkringars främsta utmaning är att kunna hantera de förändringar och omställningar som sker i en allt snabbare takt. Liksom i de flesta branscher driver digitaliseringen en förändring av kundernas beteendemönster. Att förstå dessa förändringar, anpassa sig och att proaktivt dra nytta av detta för att ytterligare stärka marknadspositionen är en huvuduppgift för bolagets nya VD. Detta skall ske i kombination med långsiktighet och med bolagets vision och affärsidé som grund. Vem är du? I din nuvarande befattning har du ett kvalificerat resultat- och ledningsansvar på minst ledningsgruppsnivå. Du bör ha erfarenhet från relevanta tjänstebaserade företag, i första hand från den finansiella sektorn såsom försäkring eller bank. Du bör ha en akademisk examen helst inom ekonomi eller juridik eftersom branschens verksamhet blir allt mer komplex och styrd av omfattande regelverk. För att kunna fylla rollen som VD för BSB försäkringar, är det viktigt att du har ett brett affärsmässigt kunnande och en mycket god förmåga att skapa långsiktiga relationer och högt förtroende hos våra medarbetare, kunder och samarbetspartners. Du har ett prestigelöst förhållningssätt och ditt ledarskap grundar sig på målbaserad styrning där du möjliggör för medarbetarna i organisationen att växa med uppgifterna. Vi kommer att fästa stor vikt vid dina ledaregenskaper. Då den lokala närvaron är vår grundläggande styrka, bör du bo i, eller ha för avsikt att bosätta dig på pendlingsbart avstånd från Kungshamn.  För mer information kontakta Ramona Tengström 070 259 18 77 eller Staffan Melin 070 689 46 24, på Tarasso AB, som ansvarar för denna rekrytering. Alla kontakter hanteras med hög sekretess och diskretion. Urval sker löpande så vi vill gärna ha din ansökan snarast.
Företag: Tarasso AB
Ort: Sotenäs
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga VD - BSB Försäkringar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: VD - BSB Försäkringar
Förskollärare till Friggagatan i Centrum
Centrum är en av Göteborgs tio stadsdelar. Stadsdelen Centrum ligger i centrala Göteborg och omfattar Krokslätt, Guldheden, Landala, Vasastaden, Johanneberg, Lorensberg, inom Vallgraven, Stampen samt Heden. I Centrum bor ungefär 62 000 invånare i en stadsmiljö med närhet till både parker, natur, kultur och evenemang. Hos oss arbetar drygt 2 000 anställda för att göra Centrum till ett attraktivt område att växa upp, bo, arbeta och åldras i. Tillsammans formar vi Göteborgs framtid. Vårt mål är att ordna en bra vardag för alla göteborgare. Det vi gör har stor betydelse för många. Vill du bli en av oss? ARBETSUPPGIFTER Förskolan Friggagatan ligger vid Stampen i Centrala Göteborg, ett stenkast från Trädgårdsföreningen och med närhet till Centralstationen. Förskolan Friggagatan är en liten förskola med en avdelning där alla känner varandra. Här går barn i åldrarna 1â5. Vi söker nu en ny förskollärare. Tjänsten är en tillsvidare anställning Trots det centrala läget ligger gården, som är nyrenoverad, skyddad på en innergård. Förskolan har närhet till både skog och natur samt till stadens kulturella utbud med bland annat teater, bibliotek och museum som ofta besöks. Vi gillar att göra utflykter och upptäcktsfärder i närmiljön. Som förskollärare hos oss kommer du att tillsammans med kollegor och utifrån barnens intressen och läroplanens mål, skapa förutsättningar för alla barn att leka, lära och utvecklas, men också att ha roligt tillsammans. Vi utgår från barnens intressen och vi pedagoger är medforskare. Vi skapar kreativa miljöer där barnen kan hitta sina sätt att uttrycka sig på, t.ex. via rörelse, musik eller skapande. Vår uppgift som pedagoger är att ta tillvara på barns nyfikenhet och vara uppmuntrande och positiva vuxna förebilder. Vi väcker lust att lära. Kontakten och samarbetet med andra kollegor och vårdnadshavare är en viktig del i arbetet. Du skall känna att du är en del i gruppen och vill vara med och skapa den goda arbetsplatsen där alla stöttar och uppmuntrar varandra. På vår förskola arbetar även en pedagogista som fungerar som verksamhetsutvecklare och handledare åt de andra pedagogerna. Vill du vara del av detta och få tillfälle att utveckla och utmana barn till lustfyllt lärande? Då är du välkommen att söka en tjänst hos oss! KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har erfarenhet och förskollärarexamen med legitimation. Du arbetar både självständigt och i lag och har ett professionellt förhållningssätt till barn, vårdnadshavare och kollegor. Som person är du engagerad, ansvarstagande, tar egna initiativ. Arbetat ställer krav på en god samarbetsförmåga och du förväntas bidrar med arbetsglädje och kreativitet. Då kontakten och samarbetet med vårdnadshavare är en viktig del i arbetet, förväntas du kunna kommunicera väl i tal och skrift. Du kan reflektera, analysera samt följa upp det pedagogiska arbetet genom att behärska pedagogisk dokumentation som arbetssätt. ÖVRIGT Har du frågor om hur Göteborgs Stad behandlar dina personuppgifter? Läs mer här: http://goteborg.se/wps/portal/start/kommun-o-politik/beslut-insyn-och-rattskerhet/sa-har-behandlar-kommunen-dina-personuppgifter
Företag: Göteborgs stad., SDF Centrum
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Förskollärare till Friggagatan i Centrum jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskollärare till Friggagatan i Centrum
Grundskollärare åk 1-6
Vill du göra skillnad i människors vardag? Då ska du arbeta hos oss i Ulricehamns kommun! Vi är ungefär 2100 medarbetare med 200 olika yrken. Tillsammans ger vi god service till kommunens invånare och besökare. Bogesundsskolan är en F-6 skola som ligger i de centrala delarna av Ulricehamn. Vi är en skola med ca 500 elever med tre/fyra paralleller i varje årskurs. Vår vision är att Bogesundsskolan ska vara en trygg plats med en öppen och positiv anda. Vi vill skapa en miljö där hänsyn, gott uppförande och ömsesidig respekt präglar umgängestonen. Vi vill att alla elever känner sig sedda och att ingen utsätts för diskriminering, trakasserier eller kränkningar. Vill du vara med? Nu söker vi en grundskollärare till mellanstadiet! ARBETSUPPGIFTER Du kommer att arbeta på mellanstadiet med åk 4-6. I ditt uppdrag kommer du att planera och bedriva undervisning, själv och tillsammans med arbetslaget, enligt gällande styrdokument. KVALIFIKATIONER Du som söker är utbildad och legitimerad grundskollärare. Vi ser gärna att du har behörighet att undervisa i svenska, matematik och engelska. Har du dessutom behörighet i musik eller idrott är det meriterande. I din roll som lärare är du strukturerad och har en god förmåga att organisera och planera undervisningen i elevgruppen. Du är flexibel och ser möjligheter i förändringar och visar stort engagemang i såväl elev- som utvecklingsarbete. Du samarbetar väl med kollegor för att nå verksamhetens mål och har en god relationsskapande förmåga gentemot elever, vårdnadshavare och kollegor. ÖVRIGT Vi ser gärna att du bifogar examensbevis och legitimation i din ansökan. Krav på registerutdrag vid erbjudande av anställning inom förskolan, förskoleklassen, fritidshemmet, grundskolan, grundsärskolan samt annan pedagogisk verksamhet enligt skollagen (2010:800, kap 2 §§ 31-33). Anställning sker under förutsättning att erforderliga beslut fattas. Vi undanbeder oss kontakt med annonsörer och bemanningsföretag under rekryteringen. Vänligen observera att enligt offentlighetsprincipen är ansökningshandlingar allmänna offentliga handlingar som lämnas ut på begäran.
Företag: Ulricehamns kommun, Bogesundsskolan
Ort: Ulricehamn
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Grundskollärare åk 1-6 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Grundskollärare åk 1-6
Lärare Flexgrupp, Sommarhemsskolan
Vi är allt fler som väljer att bo i Uddevalla. Kommunen växer stadigt och har idag drygt 55 000 invånare. Här har vi hav, skog och fjäll nära inpå och dessutom ett rikt näringsliv som präglas av småföretagande och god samverkan. I Uddevalla kommun strävar vi aktivt efter mångfald genom att värdesätta och rekrytera medarbetare med olika bakgrund. Vi bedriver ett aktivt hälsofrämjande arbete med målsättningen att vara en attraktiv arbetsgivare och en hälsofrämjande organisation. I mötet med andra människor är våra ledord öppenhet, respekt och professionalitet. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart samhälle - för alla invånare. Liv, lust och läge blir livskvalitet i Hjärtat av Bohuslän! Flexgruppen är en särskild undervisningsgrupp riktad mot elever med problematik inom autismspektrat. Arbetet är individinriktat där målsättningen är att eleverna så stor omfattning som möjligt deltar i ordinarie klasser. Detta innebär att planen ser olika ut för alla elever, allt från fullt deltagande i ordinarie klass till all undervisning i Flexgruppen. Antalet elever i gruppen är c:a 8 st från åk 6 till 9. Personalbemanningen är 3 lärare och 1 socialpedagog. Vi söker dig, en legitimerad lärare med kunskaper om autism och erfarenhet av att arbeta med denna elevgrupp. Vi vill att du en lagspelare där samarbetet med kollegor, vårdnadshavare och elever står i fokus. Arbetsuppgifterna kan variera utifrån elevernas behov; individuell undervisning, undervisning i grupp eller stöd ute i klass. Lärarna i Flexgruppen arbetar under ett avvikelseavtal där den reglerade arbetstiden är utökad. Stor vikt läggs på personlig lämplighet.  Före anställning ska; - för pedagogiska tjänster lärarlegitimation/examensbevis/studieintyg lämnas in, - giltigt utdrag ur polisens belastningsregister lämnas in eller visas upp, beroende på skolform. Tänk på att det kan ta tid att få utdraget så beställ det gärna i god tid för att rekryteringsprocessen inte ska fördröjas. För dig som inte är medborgare inom EU/EES-området krävs arbetstillstånd, detta gäller inte dig som har permanent uppehållstillstånd. Arbetstillståndet ska uppvisas vid intervjutillfället. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Företag: Uddevalla kommun, Barn- och utbildning
Ort: Uddevalla
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare Flexgrupp, Sommarhemsskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare Flexgrupp, Sommarhemsskolan
Stödassistent till Läderverkstans dagliga verksamhet
Centrum är en av Göteborgs tio stadsdelar. Stadsdelen Centrum ligger i centrala Göteborg och omfattar Krokslätt, Guldheden, Landala, Vasastaden, Johanneberg, Lorensberg, inom Vallgraven, Stampen samt Heden. I Centrum bor ungefär 62 000 invånare i en stadsmiljö med närhet till både parker, natur, kultur och evenemang. Hos oss arbetar drygt 2 000 anställda för att göra Centrum till ett attraktivt område att växa upp, bo, arbeta och åldras i. Tillsammans formar vi Göteborgs framtid. Vårt mål är att ordna en bra vardag för alla göteborgare. Det vi gör har stor betydelse för många. Vill du bli en av oss? ARBETSUPPGIFTER Är du utbildad stödassisten med erfarenhet av daglig verksamhet som trivs med att jobba med människor med funktionsvariationer? Vill du vara med och utveckla daglig verksamhet i Centrum? Då ska du söka tjänsten hos oss. Enheten riktar sig till personer med intellektuella funktionsvariationer. Personerna som har sin DV på läderverkstan jobbar med hantverk, odling och bakning. Några personer jobbar i fixargruppen och en del är med i utegruppen. Läderverkstan har också en del friskvård på schemat där man får ägna sig åt träning av olika slag. Vi söker en engagerad stödassistent som är van att jobba i brukarnära relationer utifrån individanpassade metoder och förhållningssätt. I ditt uppdrag förväntas du arbeta så att stödet till våra deltagare ges på ett fullgott sätt i enlighet med uppställda mål, metoder, kvalitetskrav och andra riktlinjer samt att dokumentation och uppföljning sker. Du är bra på att finna individanpassade lösningar som leder till ökad trygghet och självständighet och självbestämmande för våra deltagare. Arbetsuppgifterna handlar om allt från att skapa struktur i vardagen till att ge stöd och service utifrån individens behov. Tillsammans med övriga medarbetare ansvarar du för att skapa en kvalitativ daglig verksamhet utifrån varje persons individuella behov. Du kommer att samarbeta med övriga stödassistenter/stödpedagoger tillsammans med vår metodutvecklare. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har lämplig utbildning till stödassistent. Du har goda kunskaper om socialtjänstlagstiftning och LSS. Det är meriterande att du har erfarenhet av något IT-baserat dokumentationssystem, i Göteborgs stad använder vi Treserva. Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet och vi ser att du som person är lugn, trygg, har ett pedagogiskt förhållningssätt och ett respektfullt bemötande. Vi ser gärna att du har erfarenhet av målgruppen. Som stödassistent tycker du om att ta ansvar och samarbeta på ett respektfullt sätt. Rekryteringen kommer att ske fortlöpande. Vi ser fram emot din ansökan, varmt välkommen till oss i Centrum. ÖVRIGT Som medarbetare i Centrum har du en trygg anställning med många karriärvägar där du får möjlighet till intressanta och meningsfulla arbetsuppgifter. Vi arbetar för att arbetsmiljön ska vara god och hälsofrämjande. Som anställd hos oss erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, cykelförmån samt förmånlig avbetalning av västtrafikkort. Har du frågor om hur Göteborgs Stad behandlar dina personuppgifter? Läs mer här: http://goteborg.se/wps/portal/start/kommun-o-politik/beslut-insyn-och-rattskerhet/sa-har-behandlar-kommunen-dina-personuppgifter
Företag: Göteborgs stad., SDF Centrum
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Stödassistent till Läderverkstans dagliga verksamhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Stödassistent till Läderverkstans dagliga verksamhet
Lärare medieproduktion
Lerums gymnasium ligger centralt placerad i tätorten med närhet till Lerums station och har ca 1200 elever fördelade på nio nationella program, samt gymnasiesärskola. Skolan är indelad i fem skolenheter som var och en leds av en rektor. För samordning inom skolan finns en verksamhetschef. För mer info; www.lerum.se/lerumsgymnasium ARBETSUPPGIFTER Vi söker en nyfiken och kreativ lärare i medieproduktion för undervisning på Teknikprogrammet samt Estetiska programmet. Du bör ha erfarenhet av att undervisa på gymnasiet, och vara intresserad av att samarbeta med andra lärare inom respektive programlag. Tjänstens omfattning är ca 40% på ett läsår. KVALIFIKATIONER Lärarbehörighet/lärarlegitimation. Erfarenhet av att ha arbetat med gymnasieungdomar. ÖVRIGT Lerums kommuns vision â att bli Sveriges ledande miljökommun år 2025 och dess ledord hållbarhet, kreativitet och inflytande genomsyrar kommunens arbete. Inom kommunens verksamheter arbetar cirka 3 000 medarbetare som tillsammans jobbar för att erbjuda god service och skapa välfärd för kommunens cirka 41 000 invånare. Vi tror att våra olikheter berikar och utvecklar individen, verksamheten och samhället positivt. Som arbetsgivare arbetar Lerums kommun aktivt för jämställdhet och mångfald och mot all form av diskriminering och kränkande särbehandling. Kommunens medarbetare ska ha en god arbetsmiljö som främjar möjligheter att kombinera arbete, föräldraskap och fritid. Vi erbjuder förmåner så som friskvård och personalvårdprogram. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos Lerums kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan via denna länk, och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanbeder vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Företag: Lerums kommun, Lerums Gymnasium
Ort: Lerum
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare medieproduktion jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare medieproduktion
Market Support Engineer Hardware
Whatâs in it for you? Are you passionate about people and customer service? Do you want to reach your goals together with other people? At Global Customer Service, you are a part of a global team with the mission to ensure that all consumer touch points reflect our brand essence of âDesigned around youâ and that all services deliver a true luxury experience. We oversee all commercial activities for Volvo Cars around the world, including marketing communication, customer interaction, sales and service. What youâll do Within Current Model Quality (CMQ), daily work is to understand situations regarding quality of cars in customer use and act on deviations. As Market Support Engineer, you are the interface between markets and Volvo Carsâ CMQ. The group consists of 10 people. The main task for you is to handle Hardware Support requests from the market and Helpdesk Centres by assisting in fault tracing and repairs of single cars via dialogue and answers in TIE Vehicle reports. Main tasks also involve: * Initiate and maintain flawless communication with product technical staff in the market/sales companies * Find answers to support requests by: * Scope: All Volvo Carsâ products, all time in dealer/customer service * Redirect and assign all vehicle information reports to responsible PFU * Handle all support reports (VRâs & CRâs with Sub Concern Area âSupport Neededâ) from the market and Helpdesk Centres by assisting in fault tracing and repairs of single cars via: * Dialogue and answers in VRâs & CRâs * Remote takeover * Secure the achievement of the targets set for Support reports in TIE * Support PFU in remote data collection * Provide the markets with technical information; service solutions and repair instructions within settled targets. * Initiate and maintain communication with PFY and other product investigation staff * Report and communicate developments and trends regarding support requests to department manager and responsible PFU. * Initiate and follow up requests for update of KDP structure; PIE system * Representing Technical Support at technical conferences world wide You and your skills You have experience from technical work within Volvo Cars: Quality, R&D, Manufacturing or Customer Service. Itâs important that you have good knowledge in Volvo Carsâ working process and procedures. We believe you have excellent technical vehicle competence within the Vehicle Hardware are. We also see that you have: * Senior High School Technical orientation * Good knowledge in MS Office applications * Good knowledge in KDP, TIE, Lotus Notes and VIDA * Fluent in Swedish and English â written and spoken * Itâs meritorious if you have technical fault tracing competence in vehicles On a personal level To succeed in this role you will have to be an engaged and encouraging person that likes to drive change and implementation. Since you will have contact with many people, it is important that you are relations- and customer oriented, communicative and have a networking ability. We also believe you are a good teamplayer and self-driven with inspirational and motivating appearance. You have technical interests and have an analytical side.  How to learn more and apply For questions about the position, you are welcome to contact Niklas Viiala, Manager Technical Support Hardware, at 031-3250921 or at niklas.viiala@volvocars.com. For questions regarding the recruitment process, please contact Senior Recruiter, Sofia Fredriksson at sofia.fredriksson@volvocars.com. Please send your application as soon as possible, but no later than May 23rd 2018. Please note that applications via email will not be accepted. Who are we? Volvo Cars is a company on a mission; to bring traditional car manufacturing into a connected, sustainable and smart future. Since 1927, we have been a brand known for our commitment to safety, creating innovative cars that make life less complicated for our consumers. In 2010, we decided to transform our business, resulting in a totally new generation of cars and technologies, as well as steady growth and record sales. Today, weâre expanding our global footprint in Europe, China and the US, and weâre on the lookout for new talent. We are constantly pushing our own skills and abilities to drive change in the automobile industry like never before. We are looking for innovative, committed people to join us in this endeavour and create safe, sustainable and connected cars. We believe in the power of people and will challenge and support you to reach your full potential. Join us and be part of Volvo Carsâ journey into the future.
Företag: Volvo Car Corporation(Prd)
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Market Support Engineer Hardware jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Market Support Engineer Hardware
Söka jobb tips