Hemtjänst Uppvidinge jobb - lediga jobb

Hemtjänst Uppvidinge jobb Hemtjänst Uppvidinge jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Hemtjänst Uppvidinge. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Hemtjänst Uppvidinge. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Swesale söker Rekryteringsassistent deltid- Stockholm

  2. Serviceinriktad Administratör och Kundvärd till Bostadsbolag- Stockholm

  3. B2B-säljare till Hi3G Access AB- Stockholm

  4. Vi söker en psykologistudent till deltidsuppdrag!- Stockholm

  5. Säsongstjänster- Stockholm

  6. Säljare sökes till Accent, Gallerian- Stockholm

  7. Butikspersonal / Kundservice- Stockholm

  8. Sjuksköterska till kirurgavd , långt uppdrag, Dag/kväll/natt- Huddinge

  9. Hemservice Stockholmsområdet- Stockholm

  10. Redovisningsassistent deltid till Toca Boca- Stockholm


Mer beskrivning

Swesale söker Rekryteringsassistent deltid
Swesale Rekrytering & Bemanning AB Om Företaget Swesale Rekrytering och Bemanning har sedan starten 2005 arbetat utifrån en tydlig målsättning: att vara specialister inom sälj- och marknad. Vi är ett växande och lönsamt företag som idag består av ett härligt gäng på 15 personer internt. Utvecklingsorientering är en egenskap vi värderar högt då Swesale har en ambition och ett ansvar gentemot våra kunder att alltid ge bästa service. Vi sitter i fräscha lokaler på Kungsholmen. Vi har idag ca 85 anställda konsulter som representerar Swesale ute på marknaden varje dag. Vi arbetar inom områdena rekrytering, bemanning samt organisationsutveckling/säljutbildning och våra kunder finns över hela landet. Vår framgång består till stor del av att alla som jobbar hos oss har egen erfarenhet inom försäljning och/eller marknad. Vi har de rätta nätverken, säljkanalerna och framförallt rätt kompetens för att kunna kalla oss specialister på en konkurrensutsatt marknad. Dina Arbetsuppgifter Som rekryteringsassistent kommer du arbeta tillsammans med våra rekryteringskonsulter och stötta dem i diverse uppgifter. Arbetsuppgifterna består främst av research, referenstagning, publicering av annonser samt övriga administrativa uppgifter i vårt verktyg Intelliplan. Din Profil Vi söker dig som studerar på heltid, och är i början av dina studier på universitet/högskola med inriktning personalvetenskap eller ekonomi. Du trivs att arbeta i en dynamisk och fartfylld miljö. Meriterande är om du har arbetat inom försäljning tidigare. Som person ser vi att du är noggrann och strukturerad, tydlig i din kommunikation och intresserad av andra människor. Vi ser även att du är en duktig administratör och att du har mycket goda kunskaper i tal och skrift, analytisk och en bra människokännare. Vi ser att du ska kunna arbeta minst 1.5-2 dagar i veckan. Erbjudande Swesale är ett växande och lönsamt företag med stor potential. Vi är ett målstyrt företag med stora ambitioner och stark värderingsgrund med ledorden SRA (Service Respekt Ansvar). Vår företagskultur präglas av hög entreprenörsanda, korta beslutsvägar, trevliga och engagerade medarbetare och stora möjligheter till personlig utveckling. Du erbjuds en timlön och schemaläggs veckovis. Ansökan Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer kommer att ske i slutet av Augusti. Vi behandlar inte ansökningar som inkommer via mail. Frågor om tjänsten besvaras av Adelie Örnhall HR Business/Partner på mail adelie.ornhall@swesale.se. Tjänsten startar i mitten av September.
Företag: Swesale Rekrytering & Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Swesale söker Rekryteringsassistent deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Swesale söker Rekryteringsassistent deltid

Serviceinriktad Administratör och Kundvärd till Bostadsbolag
För kunds räkning söker vi nu en serviceinriktad Administratör och Kundvärd till ett av Sveriges största privata bostadsbolag. Kundföretaget är verksamt i hela Sverige men det är till deras kontor på söder i Stockholm de önskar dig. Uppdraget är tidsbegränsat med start i mitten av augusti och det pågår fram till årsskiftet.   Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta ungefär halva tiden självständigt som administratör med hantering av annonser och kunduppgifter för olika lägenheter. Du kommer att sammanställa annonsmaterial så som fotografier och lägenhetsuppgifter, skapa annonser på företagets hemsida och sen bevaka och följa upp dessa. Under resterande tid kommer du att genomföra bedömning av hyresgäster, göra klart kontrakt och närvara vid visningar av lägenheter som företagets ansikte utåt.   Utbildning/erfarenhet Vi tror att du minst har en gymnasieexamen. Har du något års arbetserfarenhet som uthyrare eller administratör är det mycket meriterande. Du ska ha mycket god datorvana och snabbt kunna sätta dig in i nya system, erfarenhet av affärssystemet 3L är mycket meriterande. Din svenska ska vara flytande i tal och skrift. B-körkort är ett krav för att kunna ta sig mellan olika visningar.   Personliga egenskaper Vi tror att du är en lättlärd, strukturerad och serviceinriktad person. Du är stresstålig och kan ha många bollar i luften. Det är viktigt att du är flexibel då visningar kan förekomma vissa vardagkvällar. För att bli framgångsrik i rollen krävs det att du är handlingskraftig och mycket duktig på att systematiskt utföra arbetsuppgifter.     Låter det intressant är du välkommen att söka tjänsten via Snille Bemannings hemsida. Vi behandlar ansökningar och tillsättning löpande så vänta inte med din ansökan.   Snille - För Ingenjörer till Ingenjörer av Ingenjörer. Snille Bemanning AB är det tekniska bemanningsbolaget som fokuserar på ”Snillen”. Snille är experter på kompetenstillförsel inom teknikområdet, både när det gäller tekniker och ingenjörer. Vi hjälper individer och ingenjörsföretag att utvecklas och växa!
Företag: Snille Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Serviceinriktad Administratör och Kundvärd till Bostadsbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Serviceinriktad Administratör och Kundvärd till Bostadsbolag

B2B-säljare till Hi3G Access AB
Swesale Rekrytering & Bemanning AB Om Företaget 3 vågar vara annorlunda, vi är ett snabbt växande företag som ständigt utmanar marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade medarbetare som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med högt och utmanande målsättningar. 3 är en världsledande mobiloperatör som specialiserat sig på 3G. Vi erbjuder både företag och privatpersoner mobil telefoni, mobilt bredband samt en rad olika mobila tjänster. Efter den svenska lanseringen år 2003 har vi haft en stark tillväxt och idag har vi mer än 1,5 miljoner kunder. Nu söker vi nya företagssäljare till vår Telesalesavdelning på huvudkontoret i Stockholm. Om Tjänsten Som telesäljare på 3Företag arbetar du med nykundsförsäljning mot företag med 0-19 anställda. Du jobbar mot högt uppsatta säljmål och du delar vår syn på värderingsstyrd och relationsskapande försäljning där förmågan att lyssna och möta kunden på kundens nivå är lika viktig som förmågan att ”gå på avslut”. I ditt uppdrag som säljare ingår även viss administration. Du ansvarar för hela säljprocessen, från första kontakt via försäljning till kundvård och merförsäljning under hela kundens bindningstid. Din Profil • Serviceminded och arbetar/har arbetat med kundrelationer i minst 6 månader. • Uthållig och resultatfokuserad • Strukturerad och ordningsam • Driven och orädd i ditt arbetsätt • Mycket kompetent i att både prata och skriva på svenska och engelska Har du erfarenhet från elitidrottande ser vi det som ett extra plus i kanten. Erbjudande Vi erbjuder rätt individer en spännande och utmanande tjänst med enorma möjligheter till utveckling. Du sitter på vårt huvudkontor på Kungsholmen. Förutom tillgång till gym i lokalen ger vi dig förmåner som friskvårdsbidrag, kollektivavtal, förmånliga lunchpriser etc. Som säljare tävlar du återkommande om både berömmelse och fantastiska priser. 3 har blivit utnämnda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser både 2009 och 2010 av GREAT PLACE TO WORK® INSTITUTE. Våra utbildnings- och karriärprogram inom kundservice, försäljning och ledarskap på 3Academy är idag starkt meriterande för den som vill stärka sitt CV och fortsätta klättra i karriärstegen. Ansökan I denna process samarbetar vi med Swesale Rekrytering och Bemanning. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Vi kommer att intervjua fortlöpande för denna tjänst, så skicka din ansökan redan idag! För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Li Westman, telefon: 0733-203015. E-post: li.westman@swesale.se Om Oss Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater. (Sökord: Företagssäljare, företags säljare, innesäljare, inne säljare, säljare, B2B, sälj) www.swesale.se
Företag: Swesale Rekrytering & Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga B2B-säljare till Hi3G Access AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: B2B-säljare till Hi3G Access AB

Vi söker en psykologistudent till deltidsuppdrag!
StudentWork Sharper AB Om företaget Vår kund är en mindre konsultgrupp som arbetar med att hjälpa organisationer att bli mer produktiva, lönsamma och mänskliga genom psykologisk specialistkompetens, avancerade vetenskapliga metoder och god förståelse för affärsverksamhet. För kundens räkning söker vi nu en kontorsassistent. Är du psykologistuderande som är intresserad av att arbeta extra några timmar varje vecka? Då är det här en bra möjlighet för dig! I det här uppdraget kommer du ingå i Studentworks konsultverksamhet, vilket innebär att du är anställd av oss men arbetar som konsult ute hos kund. Dina arbetsuppgifter Som administrativ assistent kommer dina arbetsuppgifter bland annat bestå av att sköta allmänna kontorssysslor, hantera fakturering, skriva ut och organisera dokument samt vara allmänt behjälplig på kontoret. Med rätt inställning och ambition finns goda möjligheter att avancera inom bolaget, och kunna avlasta konsulterna i mer kvalificerade arbetsuppgifter. Din profil Till det här uppdraget söker vi dig som studerar psykologi vid universitetet. Du är administrativt stark, strukturerad, självgående och har lätt för att uttrycka sig i skrift. Då du i det dagliga arbetet kommer komma i kontakt med omfattande pappersarbete är det viktigt att du ser vad som behöver göras och är organisatorisk. Du har god vana av Office-paketet, främst Excel. Om oss Vi är pionjärer inom talent relations, vilket kort sagt innebär att vi vet vilka talangerna är. Studentworks mål är att vara en långsiktig partner för både företag och privatpersoner. Genom ett ständigt uppdaterat nätverk av kandidater och spännande kundföretag - i alla storlekar, i alla branscher - kan vi ligga steget före och matcha rätt person med rätt företag. Vi är Studentwork. Vi vet vad talang är. Det är vårt jobb. Kontakta oss redan idag och bli en del av vårt nätverk.
Företag: StudentWork Sharper AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en psykologistudent till deltidsuppdrag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en psykologistudent till deltidsuppdrag!

Säsongstjänster
Gröna Lund är Sveriges äldsta tivoli och ingår i temaparkskoncernen Parks & Resorts Scandinavia AB tillsammans med Kolmårdens Djurpark, Skara Sommarland, Vildmarkshotellet, Furuviksparken och Aquaria Vattenmuseum. Företaget har ca 90 tillsvidareanställda och sysselsätter tillsammans med hyresgäster ytterligare 1400 säsongsanställda. Gröna Lund har drygt en miljon besökare per säsong och omsätter ca 350 miljoner kr, vilket gör tivolit till en av landets ledande besöksattraktioner. Är du en serviceartist i världsklass som gillar att stå i rampljuset? Om du svarat ja på frågan så är chansen stor att det är just dig vi letar efter! Inför säsongen 2013 som drar igång i april söker vi nya stjärnor. Att arbeta på Gröna Lund är speciellt och är sällan likt andra arbeten. Som Grönalundare spelar du en av huvudrollerna i en ständigt pågående föreställning vars mål är att skapa lyckliga stunder för stora och små. Du är en av artisterna i föreställningen, parken är din scen och gästerna din förväntansfulla publik. Alla gäster som passerar våra grindar är unika personer med olika förväntningar och referensramar. I vår föreställning får du dem att känna sig speciella, och med fingertoppskänsla och helhetstänkande överträffar du deras högt ställda förväntningar. Tillsammans med dina kollegor är du med och skapar en föreställning i världsklass för drygt 1 miljon besökare. Vi tror att en mångfald bland våra medarbetare skapar bättre förutsättningar att ta hand om våra gäster och ge dem ett oförglömligt minne. Vi söker därför många olika typer av artister. Det enda vi behöver ha gemensamt är vårt förhållningssätt och vår ambition att leverera en föreställning i världsklass. Exempel på arbetsuppgifter som artist på Gröna Lund: Snurra sockervadd, skopa glass och poppa popcorn. Coacha gäster i ett femkampsspel och lyckohjul. Steka hamburgare, servera langos eller fritera donuts. Spänna bältet i Fritt Fall, riva biljetter i Cirkuskarusellen och kasta mattor i Lustiga huset. Eller arbeta med parkvård och se till att hela tivolit är skinande rent. Krav på person: Du måste vara minst 18 år fyllda. Vi söker dig som kan börja omgående. Skicka därför gärna in din ansökan redan idag då urval sker löpande. Vi är redo för dig! Är du redo att anta utmaningen och besöka vår rekryteringsstudio för en audition? Välkommen med din ansökan
Företag: Gröna Lund
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Säsongstjänster jobb, Säsongstjänster Stockholm, Säsongstjänster Gröna Lund
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säsongstjänster

Säljare sökes till Accent, Gallerian
**** Accent **** Accent verkar i det breda volymsegmentet inom accessoarer, väskor och resetillbehör. Kedjan är marknadsledande inom sitt segment i Sverige och riktar sig till den stora gruppen av modeintresserade, pris- och kvalitetsmedvetna konsumenter. Accent har idag c:a 47 butiker i Sverige. Nu söker vi en säljare till vår flaggskeppsbutik i Sergelgången, Gallerian. Som medarbetare vill vi att du ska kunna kombinera kundservice i världsklass, med passionerat intresse för accessoarer.Som säljare är du oftast våra besökares första kontakt med företaget. Du lotsar dem genom deras besök hos oss, med ett engagemang och en inställning om att ge våra besökare en köpupplevelse utöver det vanliga! Vi söker följande tjänst:  1 säljare på 24 timmar i veckan, tjänsten är ett vikariat under minst 1 år. Tjänste kommer att vara schemalagda både på helger och vardagar.  Arbetsuppgifter, ansvar och befogenheter: - Din främsta arbetsuppgift är att på ett engagerat sätt bidra till att butikens försäljnings- och resultatmål uppnås. - Du tar ansvar för att du upplevs som en engagerad säljare som lever upp till koncernens mål kring service och kundupplevelse. - Ditt ansvar är att genomföra behovsanalys och inspirera våra besökare - Du ansvarar för att hjälpa, stötta och göra det enkelt för dina kollegor i ditt butiksteam - Du bryr dig om våra kunder och du ansvarar för att få våra besökare till att bli betalande kunder.   Vi söker dig som: - Vill ta ansvar och vill arbeta som säljare - Upplevs som engagerad och alltid strävar efter att göra det ”lilla extra”. - Är tävlingsinriktad och gärna mäts på din egna och teamets prestation - Har fyllt 18 år - Erfarenhet av kundbemötande, service och personlig försäljning - Är ordningsam och har lätt för att prioritera - Är stresstålig - Kan arbeta oregelbundna tider; både kvällar och helger - Har avslutat din gymnasieutbildning   Service är ditt ledord och du sätter alltid kunden i fokus. Du har lätt för att lära och är noggrann. Du har ett brinnande intresse för försäljning!  Vi vill ha din ansökan så fort som möjligt, dock senast den 28/7-2013. I denna rekrytering tillämpar vi personanalystester. Intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Accent
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare sökes till Accent, Gallerian jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare sökes till Accent, Gallerian

Butikspersonal / Kundservice
Jobbkompaniet AB Inledning Vi söker nu flera personer som via Jobbkompaniet ung bemanning vill arbeta inom butik, försäljning eller kundservice. Då har du möjligheten att arbeta hos en av Jobbkompaniets kundföretag. Beroende på dina kvalifikationer och våra kunders önskemål/krav så matchas du mot rätt uppdrag. Vi söker ständigt efter nya unga engagerade talanger. Skapa ditt karriärkonto redan idag! Dina arbetsuppgifter Inom detalj och dagligvaruhandeln varierar arbetsuppgifterna beroende på butik/affär. De vanligaste kan innefatta försäljning, varupåfyllning, kassa, returer och lagerarbete till viss del. Att se till att butiken håller hög standard men stort fokus på kundbemötande är också en primär arbetsuppgift. Det gäller att finna den bästa lösningen för varje kund oavsett om det gäller en vara, tjänst eller en frågeställning. Vi söker engagerad och ansvarsfull butikspersonal/säljare med mycket energi och ett utpräglat sinne för handel och service Din profil Du har förmodligen arbetat med försäljning eller inom butik tidigare. I övrigt är du en utåtriktad och social person som trivs med att ha mycket kundkontakt. Du är också serviceminded, kundfokuserad, initiativrik, ordningssam samt trivs med arbete i team. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav Om oss Jobbkompaniet är ett företag som inriktar oss mot yngre arbetsökande och små till mellanstora företag som är i behov av nya medarbetare. Vi rekryterar och hyr ut konsulter till kundföretagen med målet att uthyrningen ska övergå till en fast anställning hos kundföretaget.
Företag: Jobbkompaniet Ung Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Butikspersonal / Kundservice jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Butikspersonal / Kundservice

Sjuksköterska till kirurgavd , långt uppdrag, Dag/kväll/natt
Dedicare Nurse & Doctor Kompetenskrav Sjuksköterska till kirurgavdelning med inrikting gastro. varmt välkommen med din anökan till oss. Fast schema under lång tid, eller arbeta kortare perioder, du väljer själv. Kontakta oss på nurse@dicare.se eller 08-555 656 40 Om Dedicare Dedicare erbjuder: Marknadsmässig lön Friskvårdsbidrag Konsultträffar Rekryteringsbonus Dedicare är ett auktoriserat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet av bemanning/rekrytering, och idag en av Nordens ledande leverantörer av bemanningstjänster inom vårdsektorn och med uppdrag inom alla specialiteter i hela Sverige, Norge och Finland. Våra kontor finns i Stockholm, Göteborg, Örebro, Karlskrona, Trondheim, Oslo och Helsingfors, och vi hyr ut läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter samt läkarsekreterare. Vi har krav på att man ska ha varit färdig i sin profession i minst två år och som specialist arbetat minst två år inom sin specialitet. Vår vision är att ha de mest kompetenta medarbetarna. Med kompetens menas fackkunskap, relevant erfarenhet och professionell service.
Företag: Dedicare Nurse & Doctor
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska till kirurgavd , långt uppdrag, Dag/kväll/natt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska till kirurgavd , långt uppdrag, Dag/kväll/natt

Hemservice Stockholmsområdet
Hemfrid är Sveriges största leverantör av hushållstjänster. Vi erbjuder städning, barn- passning, hantverkstjänster och många andra tjänster som underlättar vardagen för våra kunder. Vi arbetar utifrån våra värderingar Kvalitet, Service och Ansvar. Hemfrid har drygt 1 300 medarbetare från hela världen. Huvudkontoret ligger i Stockholm med regionkontor i Göteborg, Malmö, Västerås och Uppsala.   Just nu söker vi fler ansvarsfulla medarbetare som ska arbeta i Stockholm. I arbetsuppgifterna ingår främst städning och ibland strykning hemma hos våra kunder, viss koordinering av nycklar kan bli aktuellt. Vi ser gärna att du är flexibel och kan arbeta extra vid behov, t ex inhopp vid sjukdom. Vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt och i privata hem. På sikt kanske du är intresserad av att vidareutvecklas inom serviceyrket och vårt företag.  Som person bör du vara: *Självständig *Ansvarsfull *Serviceinriktad *Noggrann *Flexibel  Du ska tycka det är kul att städa! Det är meriterande om du har erfarenhet av att städa i privata hem eller om du arbetat inom ett serviceyrke.  Tjänsten är en deltidstjänst och vi arbetar dagtid (ej helger och röda dagar). Vill du få mer information om företaget så kan du besöka vår hemsida www.hemfrid.se  Lön Fast lön. Kollektivavtal finns.
Företag: Hemfrid i Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Hemservice Stockholmsområdet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Hemservice Stockholmsområdet

Redovisningsassistent deltid till Toca Boca
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Kontrollera utlägg och reseräkningar innan attest i HR+ Hantera avdrags- och tilläggslistor till lön i HR+ Kontera alla leverantörsfakturor Meddela försäkringsbolaget gällande sjukförsäkring för nyanställda eller anställda som slutar Skicka leverantörsfakturor för inläsning Kontrollera fakturor Hantera Eurocard, få in kvitton samt göra verifikationer i e-memo Hantera Paypalkontot Bokföra övriga förekommande bokföringsorders i e-memo Övrigt förekommande administration Arbetets omfattning: Deltid, ca. 50%. Start 12 augusti 2013 och minst ett halvår framöver. Ambitionen är att du blir anställd direkt på Toca Boca över tid. Utvecklingsmöjligheter: Företaget är ungt och det finns stora utvecklingsmöjligheter för rätt person. Din profil Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och som har minst fem års arbetslivserfarenhet från redovisning eller som ekonomiassistent. Viktigt är att du har full förståelse för alla delar på en ekonomifunktion och att du har förståelse för flödet på ekonomiavdelningen. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att ha arbetat med lön eller har kunskap inom lön. För att klara rollen måste du behärska svenska och engelska flytande i både tal och skrift. Personliga egenskaper: Vi söker dig som är noggrann och strukturerad och som sätter ett värde i att göra ett bra jobb. För att trivas hos oss behöver du vara proaktiv och flexibel och självständigt söka den information du behöver för att komma vidare i dina arbetsuppgifter. Vi har högt i tak och ser gärna att du har glimten i ögat och att du gillar ett stundtals högt tempo. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Lotta Rylander på telefon: 08-501 685 01. Om företaget Toca Boca is a play studio that makes digital toys for kids. We think playing and having fun is the best way to learn about the world. Therefore we make digital toys and games that help stimulate the imagination, and that you can play together with your kids. Best of all - we do it in a safe way without third-party advertising or in-app purchases. We are a part of the Bonnier Group, which is a family owned business that started as a book publisher in 1804. Since then, the group has grown to include newspapers, magazines, television, cinemas and digital media. Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsassistent deltid till Toca Boca jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsassistent deltid till Toca Boca


Sök lediga jobb Hemtjänst Uppvidinge

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se