Hjullastare Stockholm jobb - lediga jobb

Hjullastare Stockholm jobb Hjullastare Stockholm jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Hjullastare Stockholm. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Hjullastare Stockholm. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. On Site Technician Transcom- Stockholm

  2. Två innesäljare sökes till ACE Försäkringar- Stockholm

  3. Credtit Analyst till en av storbankerna- Stockholm

  4. Keolis Sverige söker en Enhetschef till Stockholms City, Frihamnen- Stockholm

  5. Barnskötare- Stockholm

  6. Optikerassistent/säljare - Kista Galleria- Stockholm

  7. Erfaren Ekonomiassistent till redovisningsbyrå – direkt rekrytering- Stockholm

  8. Driven chefsassistent till deltidsuppdrag- Stockholm

  9. Farmaceut till nyetablering i Sundbyberg- Sundbyberg

  10. IT - Säkerhetsspecialist- Stockholm


Mer beskrivning

On Site Technician Transcom
Transcom World Wide ingår i Kinnevikkoncernen och har 24000 anställda som levererar service till 29 länder. Transcom World Wide hanterar kundservice för konsumentintensiva företag inom en rad olika branscher - bl. Telekommunikation, resor- och hotellbranschen med bl.a. scandic kundtjänst samt finans- och energisektorn. Transcom AB är en av Borås Största arbetsgivare med 480 anställda.   Trivs du i en roll där du får jobba med installations- och supportarbete ute på plats? Är du bra på att kommunicera med användaren och förstår dennes behov? Då kan det vara dig vi letar efter! Beskrivning Nu söker IT i Sverige en tekniker för support på plats i  Stockholm men även resor till andra siter kan förekomma. I den här tjänsten kommer du att lägga mycket fokus på installations-, service- och supportarbete. Till detta ingår att jobba med användarstöd, implementationer och felsökningar. Du är serviceinriktad och trivs i att besöka användare och ge support på plats, likaväl som att jobba remote mot våra andra siter. Det är viktigt att du är bra på att uttrycka dig i tal och skrift då du kommer att behöva dokumentera instruktioner och processer, samt kontinuerligt prata och diskutera med användarna och internt  IT-avdelning. Dessutom tror vi att du är bra på att jobba både självständigt och i team då ärendehanteringen kräver att du samarbetar med dina kollegor. Är den här tjänsten för dig? Varmt välkommen med din ansökan!   Kravprofil * Gymnasiekompetens * 1-3 års erfarenhet av arbete som supporttekniker * Erfarenhet av att jobba i Windows 7 och Apple miljö * Grundläggande förståelse för IT-infrastruktur och IT-frågor * Du uttrycker dig väl i tal och skrift, svenska och engelska * Networking är meriterade   Skicka din ansökan med bifogat CV redan idag då vi håller intervjuer löpande. Tjänsten kommer att tillträdas i slutet av Augusti.   Ansökan skickas till  elisabeth.ahman@transcom.com märk annonsen ” Onsite”
Företag: Transcom AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga On Site Technician Transcom jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: On Site Technician Transcom

Två innesäljare sökes till ACE Försäkringar
TNG Group AB ACE har sitt nordiska huvudkontor på Birger Jarlsgatan 43 i Stockholm och 2010 firade vi på ACE 25-årsjubileum. Vid starten 1985 erbjöd ACE enbart två olika produkter. Idag har ACE en bred portfölj av person-, grupp- och företagsförsäkringar och är erkänt som globalt ledande inom försäkring och återförsäkring. Med fler än 16 000 engagerade medarbetare har ACE kontor i över 53 länder runt om i världen. Vi bedriver verksamhet med kunder i fler än 170 länder och har idag cirka 1 miljon nordiska försäkringskunder. Det har skett en rad betydande förändringar i vårt företag under åren, men försäkringar har alltid varit och förblir vår enda verksamhet. Vår kundfokus i kombination med vår produktspecialitet och starka affärsställning är vad som skiljer oss från andra bolag. Försäkringar har varit vår styrka i över 25 år och vi är fast beslutna att fortsätta denna tradition även i framtiden. Om uppdragsgivaren På uppdrag av ACE söker vi på TNG efter två innesäljare till. Tjänsten innebär kvalificerad försäljning av företagets produkter, personförsäkringar, till befintliga och nya kunder. Arbetsplatsen finns i närheten av Sturegallerian, i centrala Stockholm. Detta är en ypperlig chans för dig som vill lära dig försäljning av kvalificerade produkter. Du erbjuds ta del av gedigen säljutbildning och personlig utveckling då avdelningens ledning är mycket erfarna säljledare. Detta är ett konsultuppdrag till att börja med omgående start och tjänsten är på heltid. Arbetstiderna är 11 till 20 måndag till torsdag, samt mellan 9 och 16.45 på fredagar. Du kommer att bli anställd av TNG, men det finns goda chanser till anställning på ACE efter viss period. Du kommer att erbjudas en provanställning på 6 månader som därefter övergår i en tillsvidare anställning. Lönen består av grundlön samt provision som läggs till beroende på dina försäljningsresultat. Beskrivning av tjänsten Som innesäljare arbetar du med att kontakta både befintliga och nya kunder för att skapa intresse för företagets produkter vilka i detta fall är personförsäkringar. Till din hjälp har du oftast diverse kampanjer och erbjudanden som finns för att underlätta din försäljning. Tjänsten inleds med en utbildning, där målet är att du ska bli diplomerad försäkringsförmedlare, samt en introduktionsutbildning i säljstruktur. Därefter kommer du att få egna, definierade, budget- och försäljningsmål. Dessa följs upp veckovis. ACE vill ha utbildade och motiverade medarbetare vilket innebär att du kommer utbildas kontinuerligt i både säljteknik och säljpsykologi. Detta sker dagligen mellan ringpassen. Vid goda resultat, dvs. redan vid en nästan uppnådd budget, utgår en provision som läggs på din grundlön. Vem är du? För att lyckas i rollen som innesäljare på ACE har du starkt intresse av försäljning. Har du tidigare arbetat med sådan är det mycket meriterande, dock inget krav. Du motiveras av egna samt gruppens uppsatta mål och drivs av ständig personlig utveckling. Vi värdesätter ett eget driv och vilja till att lyckas. Intresserad? Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvariga Sinisa Strbac eller Marcus Ericsson. Ansök snarast då intervjuer sker löpande. Som en del av din ansökan vill vi att du skickar in ditt CV och ett eventuellt personligt brev samt att du, om du har möjlighet, spelar in en videopresentation. Genom att klicka på länken nedan så kommer du till Intervjurummet. Du kan spela in en max tre minuter lång presentation och du kan spela in den så många gånger du behöver/vill. När du är nöjd och klar så skickar du in den. Videopresentationen är inte obligatorisk i din ansökan. Länk till videopresentationen http://tng.intervjurummet.se/group/ACE Om TNG TNG är bemannings- och rekryteringsföretaget som förmedlar arbete främst till unga i karriären och seniorer. Vi samarbetar med många ledande bolag och erbjuder tjänster inom olika branschområden och yrkeskategorier. Störst är vi inom områdena data/IT, kundtjänst/administration och ekonomi/HR/lön. TNG är ett av Sveriges snabbast växande företag enligt undersökningen Snabbväxarna 2012. Vi finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.
Företag: TNG Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Två innesäljare sökes till ACE Försäkringar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Två innesäljare sökes till ACE Försäkringar

Credtit Analyst till en av storbankerna
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Vår kund är en av de stora bankerna i Sverige och erbjuder sina kunder ett brett utbud av finansiella tjänster. De finns representerade i ett 20-tal länder med ca 17 000 anställda. Arbetsuppgifter: I denna roll kommer du att stödja processen i kreditbeslut genom att analysera affärsregler. Du kommer även att stödja kreditavdelning med ad hoc analyser relaterade till kredit och/eller bedrägeririsk. Vidar kommer du i denna roll att utveckla styrkort som använder SAS Enterprise Miner och övervaka utvecklingen av kreditrisk genom migrationsanalys etc. Detta är ett längre uppdrag som sträcker sig från och med 1 oktober 2013 fram till 31 juli 2014. Profil: - Universitetsexamen i ekonomi, statistik eller liknande - Minst 2 års erfarenhet av kreditbedömning/kreditrisker - Erfarenhet av att använda databaser - Mycket goda kunskaper i Excel - Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Personliga egenskaper: Som person är du självgående och driven. Du trivs i en händelserik miljö och att ge god service är en självklarhet för dig. Vidare ska du vilja bidrar till en trevlig arbetsmiljö tillsammans med dina kollegor. Övrig information: Start:1 oktober Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: Credit Analyst, bank, kreditavdelning, kreditrisk, kreditanalytiker, heltid, Stockholm Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Credtit Analyst till en av storbankerna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Credtit Analyst till en av storbankerna

Keolis Sverige söker en Enhetschef till Stockholms City, Frihamnen
Trafikområde Stockholm City består av 3 depåer, Hornsberg, Frihamnen och Söder. Inom trafikområdet finns det totalt ca 300 bussar och 1200 anställda. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Ansvarsområde/Arbetsuppgifter: Du kommer att ha ett nära samarbete med de andra enhetscheferna och rapporterar till platschef. Som enhetschef är du en del av ledningen för trafikområdet och du arbetar med att följa upp och utveckla verksamheten. Du kommer att ansvara för att leda och planera verksamheten i enheten avseende personal, bemanning och ekonomi. Du ansvarar för informationen gentemot förarna i personal- och ledningsfrågor och du följer upp sjukfrånvaro och rehabiliteringsärenden och ger daglig service åt förarna. Du kommer att ansvara för att introducera och följa upp nyanställda samt genomföra medarbetarsamtal med depåns anställda. Som enhetschef arbetar du utifrån ett systematiskt arbetsmiljöprogram. Kvalifikationer: • Gymnasial utbildning eller motsvarande • Minst 1 års erfarenhet från arbetsledande befattning • Goda kunskaper ifrån kundservice • Mycket goda kunskaper om vår verksamhet eller liknande verksamheter • Dokumenterade kunskaper i arbetsrätt och systematiskt arbetsmiljöarbete Vi söker dig som har goda ledaregenskaper och en positiv och etisk människosyn. Du är en lagspelare som har lätt för att samarbeta och kan se din del i en större helhet i företagets verksamhet. Du är resultatinriktad och tycker om att arbeta med utveckling av organisationen och arbetsformer. Du kan på ett bra sätt entusiasmera medarbetare och har god förmåga att kommunicera. Keolis Sverige vill tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Ansökan: Vill du vara med på vår resa?! Välkommen att registrera din ansökan i form av ett personligt brev och CV. Sista ansökningsdag 2013-07-31. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta platschef Milton Gradin tfn: 08-559 021 92 eller rekryterare Pernilla Sonbro tfn: 08-519 021 27. Facklig representant för Unionen är Åsa Skoglund, telefon 070-484 43 99. Facklig representant för Kommunal är Peter Friberg tfn: 08-553 416 14. "Gilla" oss på Facebook http://sv-se.facebook.com/Keolis.se   Keolis Sverige är ett helägt dotterbolag till den internationella kollektivtrafikkoncernen Keolis Group. Keolis Sveriges affärsidé är att erbjuda en så attraktiv, lokalt anpassad och miljövänlig stadstrafik att det kollektiva resandet ökar. Vi är 6 500 medarbetare och omsätter 4 miljarder kr. Keolis är ett av Europas ledande kollektivtrafikföretag med verksamhet i 12 länder på tre kontinenter. Keolis erbjuder ett komplett utbud av lokalt anpassade och hållbara lösningar för kollektivtrafik.
Företag: Keolis Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Keolis Sverige söker en Enhetschef till Stockholms City, Frihamnen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Keolis Sverige söker en Enhetschef till Stockholms City, Frihamnen

Barnskötare
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Essingeskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Essingeskolan är en skola med ca 220 elever förskoleklass - åk 5. Skolan ligger på Stora Essingen och bildar skolenhet med Klastorpsskolan på Kungsholmen. 1 plats(er).Vi söker en engagerad och positiv barnskötare till en av våra fritidshemsavdelningar på Essingeskolan. Du kommer att ingå i arbetslag med lärare, fritidspedagoger och barnskötare. Det dagliga arbetet är huvudsakligen på fritids men även samverkan i klass ingår i tjänsten. Du kommer att tillsammans med dina kollegor planera och genomföra arbetet på fritids så att verksamhetens mål uppnås. Du kommer att arbeta med skapande verksamhet, rörelse, utflykter, olika teman och vara aktiv i skolans värdegrundsarbete. Utbildning och erfarenhet krävs. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: 6 månader eller längre. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: bitr. rektor Åsa Bölin,08-508 08 281 Tillträde: 2013-08-05. Tillträde enligt överenskommelse.
Företag: Stockholms stad; Essingeskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Barnskötare jobb, Barnskötare Stockholm, Barnskötare Stockholms stad; Essingeskolan
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnskötare

Optikerassistent/säljare - Kista Galleria
Synoptik Sweden AB är en av Sveriges ledande aktörer inom optik med 107 butiker från Kiruna i norr till Malmö i söder. Synoptik etablerades i Sverige 1991, har cirka 600 medarbetare och omsätter 850 mkr. Synoptik ägs av Synoptikfonden, en icke vinstdrivande stiftelse som verkar för att främja nordisk forskning inom optik. Varje år skänks en del av vinsten från Synoptik till forskning inom optik och oftalmologi. Synoptik är även en del av Grand Vision B.V, en världsledande aktör inom optisk retail, med drygt 4 600 butiker i fler än 40 länder. För mer information, se www.synoptik.se Vi söker Dig som vill vara med och stärka oss ytterligare i vår nyöppnade och mycket framgångsrika butik i Kista Galleria. Arbetet innebär till viss del kvälls- och helgarbete, dock inte varje dag/helg.  Anställningen är deltid 90%, med inledande 6 månaders provanställning. Ansvar Som säljare hos Synoptik erbjuder vi dig en spännande arbetsplats med möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Tillsammans med dina kollegor bär du ansvaret för att skapa goda kundrelationer och uppnå butikens försäljningsmål. I första hand arbetar du med försäljning men också med alla övriga förekommande uppgifter i en butik. Du ansvarar t ex för att boka in kunderna på synundersökning, biträda vid utlämning av kontaktlinser samt beställa bågar, glas och linser. Vi erbjuder • Möjligheten till en personlig och yrkesmässig utveckling t ex glasögonstylistutbildning • Ett spännande arbete med trevliga kollegor • Kollektivavtal med tillhörande pensionsavtal • En informell och positiv arbetsmiljö Din kompetens Vi tror att du som söker är en driven säljare som har butikserfarenhet sedan tidigare. Det är meriterande om du även har erfarenhet från optikbranschen. Vi vill att du har egenskaper som innebär att du på bästa sätt kan ta hand om kunderna och driva försäljning. Vi tror att du är handlingskraftig och agerar affärsmässigt i alla lägen. Du har också god datavana. Personliga egenskaper Vi tror att du passar in hos oss om du är serviceinriktad och kvalitetsmedveten. Som person ser vi att du är positiv, ansvarstagande och engagerad. Som säljare hos Synoptik är man en del av sitt säljteam och känner glädje i att skapa lyckosamma kundmöten!
Företag: Synoptik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Optikerassistent/säljare - Kista Galleria jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Optikerassistent/säljare - Kista Galleria

Erfaren Ekonomiassistent till redovisningsbyrå – direkt rekrytering
Amendo AB Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och bemanning med en tydlig inriktning mot Bank & Finans, Försäkring och Ekonomi. Amendo arbetar dagligen med kundnära, skräddarsydda bemannings- och rekryteringslösningar. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Malmö och Göteborg. Arbetsbeskrivning För kunds räkning söker vi dig med minst 1 års erfarenhet av ekonomiassistentarbete på redovisningsbyrå till en av våra viktigaste kunder i centrala Stockholm. Tjänsten avser en direkt rekrytering till kunden ifråga. Du kommer att ingå i en grupp med flera erfarna redovisningsekonomer och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta: • Löpande bokföring • Dagliga avstämningar • Kund- och leverantörsreskontra • Betalningar • Scanna fakturor • Övrig vanligt förekommande ekonomiadministration på en redovisningsbyrå Kvalifikationer och egenskaper Vi ser att du minst har gymnasieutbildning med inriktning på ekonomi eller motsvarande eftergymnasial utbildning inom ekonomi. Det är ett krav att du har minst 1 års erfarenhet från redovisningsbyrå och behärskar ovan specificerade ansvarsområden. Som person är du ansvarsfull, detaljorienterad, noggrann, strukturerad och är van att jobba i ett högt arbetstempo. Vidare är du en social person med en positiv attityd som har lätt att anpassa dig till nya miljöer och bekantskaper. Frågor och kontakt Du är välkommen att ansöka omgående, vi träffar lämpliga kandidater löpande.
Företag: Amendo AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Ekonomiassistent till redovisningsbyrå – direkt rekrytering jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Ekonomiassistent till redovisningsbyrå – direkt rekrytering

Driven chefsassistent till deltidsuppdrag
Poolia Kontor Presentation Vår kund är ett innovativt IT-bolag som erbjuder kunder i över 100 länder integrerade och optimerade hård- och mjukvarulösningar. Företaget vars kontor är beläget i Kista har idag behov av en driven chefsassistent som vill arbeta 50% . Uppdraget som är på konsultbasis är med start omgående och tre månader framåt. Det finns goda möjligheter till förlängning. Det här är ett uppdrag för sig som är en självgående och erfaren chef/VD- assistent som trivs i en internationell miljö, som är en problemlösare ut i fingerspetsarna och alltid gör det lilla extra. Låter det intressant? Läs vidare nedan. Arbetsuppgifter I din roll som chefsassistent kommer du agera som en ambassadör för en av företagets chefer, både internt och externt. Som Chefsassistent kommer du att se till att chefen och dennes ledningsgrupp fungerar så effektivt som möjligt. Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av att säkerställa en smidig och problemfri integration och förvaltning av chefens kontor, vilket kräver tillämpning av proaktivitet och initiativ. Vidare kommer du bland annat att arbeta med: - Diariehantering - hantera inkommande e-post - schemaläggning av konferenssamtal - närvara på möten och föra dagordning - boka resor - underlätta informationsflödet mellan International Management team och andra interna / externa grupper - hantera inköpsorder och önskemål. Utbildning/erfarenhet För rollen som chefsassistent söker vi dig med minst 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i en global miljö. Du har en professionell profil och en god kommunikationsförmåga. Du ska kunna agera självständigt med begränsad handledning och vara en kreativ tänkare som ser möjligheter istället för problem. Vidare ser vi att du har: - utmärkt svenska och engelska i tal och skrift - goda kunskaper i office-paketet - förståelse av chefs-, finansiella och administrativa processer - utmärkt organisationsförmåga - erfarenhet av projektledning - kan arbeta i förtroende med konfidentiella frågor - förmåga att arbeta under pressade deadlines - diplomatisk och taktfull Förmåner Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Företagsbeskrivning Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål. Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. 2011 har Poolia, för andra året i rad, vunnit den prestigefyllda titeln branschbäst i Universums undersökning Sveriges bästa arbetsgivare. Poolia presenterar ”Tidernas rekrytering”. Besök tidernasrekrytering.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia Kontor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Driven chefsassistent till deltidsuppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven chefsassistent till deltidsuppdrag

Farmaceut till nyetablering i Sundbyberg
**** Om Apotek Hjärtat **** Apotek Hjärtat vill ge varje kund bättre hälsa och välbefinnande genom personligt bemötande, bredare sortiment och utökade tjänster. Apotek Hjärtat är Sveriges största privata apoteksaktör med över 300 apotek runt om i landet. Omsättningen är drygt 9 miljarder kronor. Vi på Apotek Hjärtat vet precis vart vi vill: till ett Sverige där människor mår ännu bättre. För att komma dit krävs att vi är nyfikna nog att se vad våra kunder behöver. Och att vi kan arbeta tillsammans för att genomföra nya idéer. Helt enkelt att vi är ett apotek med stort hjärta. Du kommer trivas hos oss om du vill vara med och välja väg. Både när det gäller Apotek Hjärtats framtid- och din egen. Vi har en platt organisation och flera möjliga karriärvägar. För på Sveriges största privata apotekskedja är inflytande på riktigt. Huvudsaken är att vi är på väg mot samma mål: att ge varje kund bättre hälsa och större välbefinnande. Varmt välkommen till apoteket med hjärta!   Flexibel Farmaceut till nyetablering Har du funderat på hur det går till när ett nytt apotek öppnas? Nu finns chansen för dig att uppleva denna spännande resa! Vi söker en driven och engagerad farmaceut till Apotek Hjärtat Signalfabriken i Sundbyberg. Apoteket är en nyetablering som öppnar i september. Våra öppettider kommer vara vardagar 10-19, lördagar 10-17 och söndagar 11-16. Din utmaning Som farmaceut på Apotek Hjärtat arbetar du omväxlande med receptservice, egenvård, professionell rådgivning och försäljning. Du efterlever Apotek Hjärtats värderingar i ditt dagliga arbete och du utför dina uppgifter med kunden i centrum. Med din farmaceutiska kompetens och känsla för kundservice i kombination med samarbetsvilja bidrar du till en bättre hälsa för våra kunder och apotekets framgång. Det här söker vi hos dig Vi söker dig som är legitimerad apotekare eller receptarie, med stort intresse för farmaci och en genuin vilja att hjälpa våra kunder. Du trivs med att arbeta i team och drivs av att leverera service utöver det vanliga- anpassat till varje kunds behov, samt av att tillsammans verka för att nå uppsatta mål. Du är initiativrik och uppskattar möjligheten att få vara delaktig i och påverka Apotek Hjärtats väg mot att bli framtidens apotek. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett jobb i ett företag som utvecklas och växer. Detta medför många utvecklingsmöjligheter för dig som är flexibel, gillar utmaningar och är driven. Vi erbjuder en platt organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor och chef. För att våra medarbetare ska kunna utvecklas tillsammans med oss har vi tydliga karriärvägar, regionala och lokala specialistroller och utbildningsprogram. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde till tjänsten sker i september eller enligt överenskommelse. Rekryteringen sker löpande och därav kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen att söka tjänsten redan idag genom vår "Sök tjänst"-funktion. Vill du ha mer information kontakta gärna: Figen Demirbag Apotekschef, mobil: 0702-22 74 04.    Vi är på väg. Vart är du på väg?
Företag: Apotek Hjärtat
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Farmaceut till nyetablering i Sundbyberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Farmaceut till nyetablering i Sundbyberg

IT - Säkerhetsspecialist
Skandia har gett människor ekonomisk trygghet i mer än 150 år – genom krigstider och kriser, från det lokala bondesamhället in i den globala trådlösa kommunikationskulturen. Det innebär att Skandia har en lång, stolt tradition av pionjäranda, produktutveckling och samhällsengagemang. Idag är vi en ledande nordisk leverantör av lösningar för ekonomisk trygghet och långsiktigt sparande. Vi har 2,2 miljoner kunder i Sverige, Norge och Danmark, ett förvaltat kapital på drygt 440 miljarder kronor och 2 300 anställda. Läs mer på www.skandia.se Arbetsuppgifter och tjänsten Skandia söker nu en IT-Säkerhetsspecialist för att stötta organisationen i hanteringen av IT-säkerhet samt identifiera och kvantifiera IT-relaterade risker. Vi erbjuder dig en mångsidig roll där du får möjlighet att arbeta inom hela IT-området och i nära samverkan med hela Skandias verksamhet. Du kommer att arbeta brett och få möjligheten att sätta dig in i säkerhetsfrågor inom många finansiella områden. Du blir en viktig person i Skandias strategiska arbete med att bibehålla och utveckla verksamhetens säkerhetsmedvetande.   I ditt ansvar ingår att övervaka, följa upp och stödja utvecklingen av applikationer och arkitektur och därigenom bidra till en ökad säkerhet i utvecklingsprojekt inom verksamheten. Du arbetar proaktivt och det kommer att vara viktigt att du har förmågan att bygga goda relationer inom organisationen. I rollen som IT-Säkerhetsspecialist kommer du vidare att delta i olika IT-Säkerhetsprojekt som drivs inom avdelning och mer övergripande tvärfunktionella projekt. Erfarenhet, utbildning och person För att vara framgångsrik i denna roll krävs att du har minst fem till tio års erfarenhet från en liknande roll med arbete inom IT-säkerhet och riskhantering. Du kommer gärna från finans- eller försäkringsbranschen, alternativt från en transaktionsintensiv bransch med hög påfrestning på IT-säkerhet. Har du tidigare operativ teknisk erfarenhet som exempelvis systemadministratör eller IT-arkitekt med inriktning på säkerhet är det meriterande. Du har en akademisk examen inom, för tjänsten, lämpligt område och du kommunicerar flytande i Svenska och engelska. Vi söker dig med ett brinnande intresse för ny teknik och IT-säkerhet. Du arbetar bra med andra människor samtidigt som du är självgående och tar ansvar för din uppgift. Du är en god problemlösare och trivs med att arbeta proaktivt med komplexa frågor. Du är välkommen med din ansökan till vår samarbetspartner i denna rekrytering Mercuri Urval via http://www.mercuriurval.se/www.mercuriurval.se (ref.nr. SE-06947) snarast, dock senast den 16 Augusti. OBS - frågor besvaras t.o.m 15 Juli av Carl Pauly, Mercuri Urval tel. 019-19 68 06, därefter av Erik Paulsson, Mercuri Urval tel. 08 506 450 04. Sökord: Skandia, IT, Säkerhet, Risk, Compliance, IT-säkerhet, Applikation, Finans, Teknik, Utveckling, IT-projektledning, Agila metoder. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Livförsäkringsaktiebolaget Skandia
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga IT - Säkerhetsspecialist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT - Säkerhetsspecialist


Sök lediga jobb Hjullastare Stockholm

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se