Homepartysäljare Habo jobb - lediga jobb

Homepartysäljare   Habo jobb Homepartysäljare Habo jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Homepartysäljare Habo. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Homepartysäljare Habo. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. NÄTVERKSKUNNIG KOORDINATOR TILL ATTRAKTIVT FÖRETAG!- Stockholm

  2. Iriskoncernen söker Ekonomiassistent- Stockholm

  3. Brainpeople söker en Key Account Manager- Stockholm

  4. Norrenergi söker HR-chef- Solna

  5. Läkarsekreterare- Stockholm

  6. Brandskyddsrådgivare- Stockholm

  7. Tre utredare Barntjänst på nätet, dnr 2.2: 629/13- Stockholm

  8. Beredningsansvarig Konserthuset- Stockholm

  9. Ekonomichef till vår kund- Stockholm

  10. Företagssäljare (Telefoni/Växel lösningar) med goda förtjänstmöjligheter- Nacka


Mer beskrivning

NÄTVERKSKUNNIG KOORDINATOR TILL ATTRAKTIVT FÖRETAG!
JobBusters Aktiebolag Företagspresentation JobBusters är ett personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi hjälper företag i alla branscher med alla typer av tjänster. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre bolag. Vår målsättning är att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb! Arbetsplatsen är belagd i Stockholm Arbetsuppgifter Vår kund söker nu en nätverkskunnig och driven koordinator till sitt kommunikationsteam inom den globala driftorganisationen för deras infrastuktur. Du kommer att arbeta med att koordinera projekt och leveranser av standardiserade kommunikationslösningar i nära dialog med tekniker, leverantörer, Country IT och andra intressenter. I dina arbetsuppgifter ingår även att driva kapacitetsutredningar, trendanalyser och proaktiv kapacitetsplanering. Du kommer du att ansvara för beställningar och uppföljning av förbindelser hos operatörer samt hantera administration och koordinering av beställningar på HW, serviceavtal och licenser. Vidare kommer du i din roll ha ansvar för underhåll av förbindelsedokumentation, nätverksdiagram och dokumentation av processer och flöden. Du kommer även delta i avtalsförhandlingar, hantera kontakter med leverantörer/operatörer världen över och delta i regelbundna servicemöten. Denna roll innefattar att kontinuerligt och proaktivt arbeta med förbättringar av processer, verktyg och rutiner. Kvalifikationer - Du har god kunskap om stora globala nät; strukturer, komponenter, kapacitetsplanering m.m. - Du har en bakgrund som nätverkstekniker eller motsvarande. - Du är van vid leverantörskontakter och det är meriterande om du har erfarenhet av att bistå i avtalsförhandlingar. - Du är van att leda mindre projekt. - Du behärskar svenska samt engelska flytande i tal och skrift. - Du är van användare av Microsoft Excel. Personliga egenskaper Vår kund söker en serviceinriktad person som har stor känsla för kvalitét. Du trivs i en arbetsroll där du har många bollar i luften. Du har ett starkt eget driv och är van beslutsfattare. Du är strukturerad och noggrann tycker om att leverera resultat. Vidare är du social och tycker om att skapa kontaktnät både internt och externt. Du har förmågan att engagera och motivera dina kollegor. Lön Fast lön, enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, Start 2013-09-02 t.o.m. 2014-08-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. OMGÅENDE! Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Tipspeng Vet du någon passande för denna tjänst? Om du tipsar oss om en kandidat, utgår en tipspeng vid klar anställning. Samma sak gäller vid tips om uppdrag, en tipspeng utgår vid klar affär. Skicka ditt tips till tipspeng@jobbusters.se! OBSERVERA att vi EJ tar emot ansökningar eller frågor via denna mail, utan endast tips.
Företag: JobBusters AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga NÄTVERKSKUNNIG KOORDINATOR TILL ATTRAKTIVT FÖRETAG! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: NÄTVERKSKUNNIG KOORDINATOR TILL ATTRAKTIVT FÖRETAG!

Iriskoncernen söker Ekonomiassistent
Competens Utbildning AB Om oss Iriskoncernen består av tjänsteföretag som tillhandahåller hjälpmedel, analys och utbildningar för personer med funktionsnedsättningar inom kommunikation och kognition, arbetsmarknadsutbildningar, utbildningar inom vux och sfi samt industriutbildningar med Arbetsförmedlingen och kommuner som primära kunder. Iriskoncernen som omsätter ca 450 mkr per år. Dina arbetsuppgifter Iriskoncernen söker nu en ekonomiassistent till huvudkontoret i Enskede i Stockholm. Tjänsten ingår i Iris centrala ekonomiavdelning och du kommer att arbeta nära övriga medarbetare i teamet. Tjänsten innebär hantering av leverantörs- och kundreskontra samt löpande bokföring i koncernens 10 bolag. Iriskoncernen kommer under hösten att hantera redovisningen internt, istället för genom en redovisningsbyrå. Det innebär att det för rätt person kan finnas möjlighet att vara delaktig i framtagande och implementering av nya rutiner och arbetssätt tillsammans med våra redovisningsansvariga. Det är högt i tak inom organisationen och det finns stora möjligheter att vara med och påverka och göra skillnad. Du rapporterar till koncernens CFO. Din profil Vi söker dig som: • Har ekonomiutbildning på gymnasial nivå • Har minst 1 års arbetslivserfarenhet av motsvarande befattning och arbetsuppgifter • I första hand har erfarenhet från arbete i bolag med en omsättning om minst 50 mkr • Har goda kunskaper i Excel • Med fördel har kunskaper i Agresso För att vara framgångsrik i rollen som ekonomiassistent är det av stor vikt att du har mycket god samarbetsförmåga och trivs med att hjälpa andra. I ditt arbete är du kvalitetsmedveten och strukturerad, vilket innebär att du har förmåga att prioritera mellan arbetsuppgifter och att hålla uppsatta tidsramar. Du arbetar självständigt och ihärdigt för att nå uppsatta mål och följer upp. Du trivs med och har förmåga att arbeta under ett högt tempo samt är prestigelös och flexibel i ditt förhållningssätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Varaktighet och lön: Anställningsform: Tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Omfattning: Heltid. Tillträde: 1 september eller enligt överenskommelse. Individuell lönesättning. Kollektivavtal finns. Ansökan: Varmt välkommen med din ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via "Sök jobbet"- länken nedan. Sista ansökningsdag: 11 augusti 2013 Kontaktpersoner: Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta: Annika Malmqvist, CFO. E-post: annika.malmqvist@iris.se Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta: Corinne Skult, HR-chef. Telefon: 010-516 19 31 eller corinne.skult@competens.se
Företag: Competens Utbildning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Iriskoncernen söker Ekonomiassistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Iriskoncernen söker Ekonomiassistent

Brainpeople söker en Key Account Manager
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som Key Account Manager hos oss kommer du att ansvarar för hela affärsprocessen på våra viktigaste prospekt och blivande samarbetspartner. Målet att sälja in våra bemannings- och rekryteringslösningar för att skapa ett långsiktigt och lönsamt samarbete för båda parter. Du kommer att bevaka och genomföra upphandlingar, skriva anbud samt göra affärer med beslutsfattare på alla nivåer. Vidare ansvarar du också för prospektering, kartläggning och bearbetning av nya och befintliga kunder. Din profil Vi söker dig som har ett utpräglat affärssinne och drivs av att göra lönsamma affärer som genom våra tjänster kan skapa högt värde för kunden och dess ledning. Du har dokumenterad erfarenhet av framgångsrik försäljning med eget budgetansvar och erfarenhet från bemanningsbranschen. Vi ser också att du har stor vana av att arbeta med förhandlingar och avtalsskrivning. Personliga egenskaper: Du kan på ett förtroendeingivande och professionellt sätt med stort affärsmannaskap representera och presentera Brainpeople. Som person har du har lätt för att samarbeta med andra och är prestigelös. Engagemang, målmedvetenhet och självständighet är egenskaper som vi värderar högt. Du ska vara pålitlig, passionerad samt vara en utpräglad problemlösare, dessa tre är våra värderingar och grunden i verksamheten som vi alla lever efter på Brainpeople. På Brainpeople välkomnar och värdesätter vi de kvaliteter och fördelar som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Villkor: Vi ställer stora krav på våra kolleger och kommer vara noggranna i urvalet men vi erbjuder också konkurrenskraftiga villkor för rätt person. Dessutom erbjuds du bl.a. kompetensutveckling, målresor samt kollegor i världsklass. Är du redo för utmaningen? Vänta inte, vi vill ha med dig omgående på resan! Skicka in din ansökan genom att klicka på länken eller knappen nedan. KAM Brainpeople Skicka in din intresseanmälan snarast då vi hanterar ansökningar löpande. Vid eventuella frågor är du välkommen att ringa rekryteringsansvarig Jessica Bauer på tel. 08 501 685 05 Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Brainpeople söker en Key Account Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Brainpeople söker en Key Account Manager

Norrenergi söker HR-chef
Trygg, bekväm och miljömärkt fjärrvärme och fjärrkyla med tillhörande energitjänster – det är Norrenergis erbjudande till kunder i Solna och Sundbyberg med omnejd. Vi satsar på förnybar energi och all vår värme och kyla är märkt med Naturskyddsföreningens Bra Miljöval. Norrenergi söker HR-chef Vi söker en resultatorienterad HR-chef med helhetsansvar för allt från att vidareutveckla HR-processerna till att stötta företagets chefer. Vi erbjuder dig en självständig roll där du förväntas driva HR arbetet internt. Rollen som HR-chef hos oss innehåller arbetsuppgifter av både strategisk och operativ karaktär. Vi söker dig som är positiv, målinriktad och prestigelös inför bredden av arbetsuppgifterna i ett mindre bolag. Du har budgetansvar och rapporterar till ekonomichefen. Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden • Stötta organisationens chefer i det löpande såväl som i det strategiska arbetet • Employer branding, kompetensförsörjningsfrågor, rekrytering, introduktion och avveckling • Chefs- och ledarutvecklingsprogram • Hälso- och rehabiliteringsfrågor • Samverkansfrågor • Arbetsrättsliga frågor • Löneprocessen med bland annat löneöversyn och lönekartläggning. Det är avgörande att du är en självständig och handlingskraftig person, som är affärsmässig och van vid att driva HR-perspektivet inom organisationen. Du har en naturlig pondus och får snabbt ett förtroende från verksamheten. Du är prestigelös, serviceinriktad och mycket kommunikativ. Du har en god strategisk förmåga samtidigt som du kan hantera det operativa flödet av arbetsuppgifter. Din bakgrund: Högskoleutbildning inom Personal- och arbetslivsfrågor alternativt likvärdig utbildning. Vi tror att du har minst 3-5 års erfarenhet av både operativa och strategiska HR-frågor. Norrenergi erbjuder: Ett spännande arbete i en liten, modern organisation där miljö och utveckling står i fokus. Vi ligger i framkant, i såväl hållbarhetsfrågor som energitjänster, och dessutom arbetar vi aktivt med att stödja våra kunder i deras arbete att spara energi. Detta gör att vi kan erbjuda en stimulerande arbetsplats med motiverade medarbetare, vilket vi ser som en förutsättning för framgång och nöjda kunder. Hälsofrågor prioriteras på Norrenergi och vi anordnar kontinuerligt både hälsosamma och sociala aktiviteter för våra medarbetare. Vi har i dagsläget drygt 70 medarbetare och vårt kontor ligger nära kommunikationer på Solna Strand med utsikt över Bällstaån. Mer om tjänsten I den här rekryteringen samarbetar vi med Wise Professionals. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa ansvarig rekryteringskonsult Johan Falk, tfn 076-000 18 73. Vi ser fram emot att få din ansökan via www.wise.se/jobb så snart som möjligt, dock senast 2012-08-11. Eftersom det är semestertider kommer alla intervjuer att genomföras efter det att annonstiden gått ut. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals AB – kvalificerad bemanning och rekrytering – http://www.wise.se/ – Stockholm – Göteborg – Malmö – växel 08-555 29000
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Norrenergi söker HR-chef jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norrenergi söker HR-chef

Läkarsekreterare
Om Praktikertjänst Psykiatri AB Om PTJ Psykiatri AB Kistamottagningen Järvapsykiatrin består av tre öppenvårdsmottagningar, var och en med sin speciella profil. Du är anställd inom Järvapsykiatrin och denna tjänst har sin placering på Kista. Vi behov kan du få rycka in på någon av de två andra mottagningarna, då oftast för en kortare tid. Alla tre mottagningar har en stabil och kompetent personal På mottagningen i Kista finns två multidisciplinära psykiatriska öppenvårdsteam varav det ena teamet är specialiserad på bedömning och behandling av unga vuxna mellan 18-25 år. På mottagningen arbetar ytterligare två läkarsekreterare. Mottagningen är inrymd i ljusa, nyrenoverade lokaler och ligger ett stenkast från Kista Centrum med goda kommunikationer. Vi erbjuder flextid, generöst friskvårdsbidrag samt en god stämning i arbetsgruppen. Arbetsuppgifter Arbetet som medicinsk sekreterare innefattar sedvanliga arbetsuppgifter för sekreterare, såsom journalskrivning, kassa- och receptionsarbete samt att ge administrativ service åt medarbetarna på enheten. Vi arbetar i datajournalsystemet Take Care. Som sekreterare på Järvapsykiatrin får man också en del andra administrativa uppgifter vilket gör att arbetet blir omväxlande och stimulerande. Vi har flextid och friskvårdsbidrag. Kvalifikationer Du ska ha utbildning som medicinsk sekreterae och gärna erfarenhet av arbete inom psykiatri. Du måste kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift i det svenska språket. Personliga egenskaper Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, flexibilitet och samarbetsförmåga.
Företag: PTJ Psykiatri AB Kistamottagningen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Läkarsekreterare jobb, Läkarsekreterare Stockholm, Läkarsekreterare PTJ Psykiatri AB Kistamottagningen
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Läkarsekreterare

Brandskyddsrådgivare
Gasellföretaget Brandsäkra Hem AB söker säljare till nystartat kontor i Stockholm, 1 plats. Vi på Brandsäkra Hem AB ökar fortfarande takten för att nå våra högt uppsatta expansionsmål och behöver därför bli fler! Just nu söker vi en ny toppsäljare som älskar att bryta barriärer och som inte vill vara en i mängden. Företaget har sitt huvudkontor i Göteborg, men har nu slagit upp portarna för ett nytt kontor i Stockholm. Nu ges du chansen att vara med och bygga upp företaget till att bli marknadsledande också i huvudstaden. Du brinner för att ständigt utmana dig själv samt att med en tydlig målmedvetenhet alltid nå dina högt uppsatta mål. Vi ställer höga krav både på oss som företag och även på vår personal. Vi anser att framgång alltid finns i ett gott arbetsklimat där individens utveckling ständigt står i centrum. Lyckas du hos oss garanterar vi dig varierande och spännande dagar med stor möjlighet till personlig utveckling samt en god ekonomi som belöning. Tidigare erfarenhet är inget krav då vi står för all utbildning och support. Garantilön. Är du sugen på din kanske största utmaning i ditt arbetsliv? Tveka då inte att söka denna tjänst!
Företag: Brandsäkra Hem Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Brandskyddsrådgivare jobb, Brandskyddsrådgivare Stockholm, Brandskyddsrådgivare Brandsäkra Hem Sverige AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Brandskyddsrådgivare

Tre utredare Barntjänst på nätet, dnr 2.2: 629/13
I Sverige lever 2 miljoner barn och ungdomar under 18 år. Som alla andra i vårt samhälle påverkas deras liv av beslut som fattas av makthavare och tjänstemän. Barnombudsmannen är en statlig myndighet med uppdrag att företräda barns och ungas rättigheter utifrån FN:s konvention om barnets rättigheter. Vi har regelbunden dialog med barn och unga för att få kunskap om deras villkor och vad de tycker i aktuella frågor. Vi bevakar och driver på genomförandet av barnkonventionen i kommuner, landsting/regioner och myndigheter. Barnombudsmannen informerar, bildar opinion och föreslår förändringar i lagar och förordningar i frågor om barns och ungas rättigheter. Myndigheten har cirka 25 medarbetare som arbetar från kontoret som är centralt beläget i Stockholm. Barnombudsman och myndighetschef är Fredrik Malmberg sedan 2008.Anställningsbeskrivning Som utredare får du medverka i ett regeringsuppdrag i nära samverkan med Socialstyrelsen. Uppdraget innebär att utforma och sprida information till barn och unga som tydliggör vad socialtjänsten kan och ska erbjuda barn och unga i behov av stöd eller skydd. Inom ramen för arbetet kommer en dialog ske med barn och unga, myndigheter och organisationer. I arbete ingår även att delta i övrig verksamhet och i det löpande arbetet som till exempel remissvar, brev och telefonsamtal. Kvalifikationer • Socionom, psykolog, pedagog eller motsvarande utbildning • Erfarenhet från arbete inom den sociala barnavården. • Gedigen erfarenhet av att samtala med barn och ungdomar i utsatta situationer både när det gäller enskilda samtal och gruppsamtal • God kunskap om barnkonventionen och dess tillämpning. • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. • God datorvana. Det är meriterande är att vara förtrogen med Barnombudsmannens metod för att tala med barn, ”Unga Direkt”. Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker dig som tycker om att arbeta målinriktat och är flexibel. Du har stort intresse för barns och ungas situation och en god orientering om samhällets insatser på området. Du har god analytisk förmåga och är social och utåtriktad med förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp. Barnombudsmannen eftersträvar en jämn könsfördelning bland de anställda. Praktiska upplysningar Anställningen är visstidsanställning på heltid med tillträde snarast och tills vidare, dock längst till och med 2013-12-31. Lön: Individuell lönesättning. Ange gärna löneanspråk i ansökan. Ansökan Vi vill ha din ansökan senast 2013-07-31. Ansökningarna hanteras löpande och intervjuer kan bli aktuella före ansökningstidens slut. Sänd din ansökan märkt med dnr 2.2.1: 0629/13 till Barnombudsmannen, Box 22106, 104 22 Stockholm eller med e-post till info@Barnombudsmannen.se Välkommen med din ansökan!
Företag: Barnombudsmannen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Tre utredare Barntjänst på nätet, dnr 2.2: 629/13 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tre utredare Barntjänst på nätet, dnr 2.2: 629/13

Beredningsansvarig Konserthuset
Espresso House är Sveriges största och mest passionerade coffee shop-kedja. Redan från starten 1996 har vi haft som mål att ha de bästa och stoltaste baristorna. Vår vision är att erbjuda ”Världens bästa kaffeupplevelse till världens bästa gäst”! Vi är 1 500 engagerade och glada människor som älskar kaffe och alltid sätter gästen först! Under 2013 blir vi ännu fler, då vi har en kraftig expansionsplan framför oss.Espresso House söker nu dig som vill ansvara för vår beredning på Konserthusets coffee shop i Stockholm. Tjänsten är på 30 h/v och innebär beredning av smörgåsar och sallader. Du kommer även ha ett ansvar för beställningar, renhållning, egenkontrollprogram och kvalitetssäkring. Hur kan du veta att det är dig vi söker? Du är en glad, energisk, kvalitetsmedveten person som älskar att arbeta med mat och som inser vikten av att varje produkt som lämnar dig ska vara den bästa. • Du har tidigare erfarenhet eller utbildning från kök, beredning eller kallskänk. • Du är ansvarsfull, initiativrik och gilllar att jobba självständigt • Du vill känna stolthet för det varumärke du arbetar för och du vill ha roligt på jobbet! • Du trivs bäst i ett högt tempo och gillar att utmana dig själv   Arbetet innebär oregelbundna arbetstider; dag, kvällar och helger. Tjänsten är 30 h/v och kommer tillsättas i september. Rekrytering startar efter sista ansökningsdag. Timlön enligt HRF:s kollektivavtal.
Företag: Espresso House
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Beredningsansvarig Konserthuset jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Beredningsansvarig Konserthuset

Ekonomichef till vår kund
Vill du arbeta som ekonomichef i ett välskött bolag med långsiktigt tänk och framtidsvisioner? Vill du arbeta nära affärsverksamheten och vara med och påverka företagets utveckling? Vill du arbeta i ett svenskt moderbolag på den globala marknaden? Sök då tjänsten som ekonomichef till vår kund. Detta är ett bemanningsuppdrag med stor chans till rekrytering hos vår kund för rätt person. Du ska ha möjlighet att tillträda tjänsten senast den 15 augusti. Om First Reserve Sedan 2003 har First Reserve mött och utvärderat människor och deras kompetens i jakten på nya medarbetare. Vi som arbetar på First Reserve har varit i branschen länge och är vana vid att sätta oss in i olika företag och deras situationer. Några av oss har arbetat på First Reserve sedan företaget startade – långsiktighet och engagemang är självklart för oss. Vi ser våra kandidater och konsulter som våra stora tillgångar. Vår målsättning är att genom vår erfarenhet och vårt stora engagemang arbeta för att matcha ihop kandidater med helt rätt kunduppdrag. Tillsammans skapar vi framgång! Vem är du? Vi tror att du är civilekonom med flerårig erfarenhet av att arbeta med att upprätta bokslut och årsredovisningar på ett internationellt bolag. Du har erfarenhet av att arbeta med koncernredovisning och har mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Vi söker en affärsorienterad ekonomichef som är engagerad i att vidarutveckla verksamheten. Du är målorienterad och trivs med att arbeta i team för att nå uppsatta mål. Du har en stor analytisk förmåga, är effektiv och har lätt för att prioritera och hålla deadlines. Ansökan Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Frågor besvaras av Ida Wiklund telefon 08-7058066 eller Viveka Holm telefon 08-7058064. Välkommen med din ansökan!
Företag: First Reserve AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomichef till vår kund jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomichef till vår kund

Företagssäljare (Telefoni/Växel lösningar) med goda förtjänstmöjligheter
Vill du sälja en produkt som alla använder och har behov av? Vi har marknadens bästa erbjudande för företag och vi söker nu duktiga säljare som vill lyckas med oss. Vad söker vi Vi söker 4 drivna personer för arbete med Företagsförsäljning av våra smarta produkter på fältet. Vår målgrupp är små och medelstora företag. Vilka är vi Qall Telecom är en är en företagsoperatör som erbjuder smarta kommunikationslösningar till företag i hela landet. Vi levererar paketlösningar inom fast och mobil telefoni, mobila bredband och mobila växlar. Med personlig service, innovativa lösningar och prisvärd kommunikation skall vi underlätta för Sveriges alla företagare. Vi är 50 anställda på huvudkontoret i nacka. Vi har idag landets billigaste och smartaste mobila lösning för företag och är nu i ett mycket expansivt läge Vem är du Du får gärna ha erfarenhet av försäljning på något plan men är inte ett krav. Du skall vara orädd, social och ha lätt för att träffa nya människor. Det är viktigt att du vågar ta för dig och kan tala för din sak. Du måste ha B-körkort, tala svenska obehindrat samt ha datorvana. Du måste gilla att resa då det kan förekomma resor i hela landet. Vilka är arbetsuppgifterna -          Prospektera och boka nya kundbesök  -          Göra behovsanalyser/presenterna lösning enligt behov -          Arbeta målstyrt efter ekonomiska budgetar -          Delta vid kund och säljaktiviteter     Vad erbjuder vi? -          Marknadens bästa förutsättningar för att lyckas. Du är med i ett expansivt läge där möjligheterna är enorma -          Bra villkor i form av fast lön och provision -          Roliga tävlingar och bra priser -          En mycket trevlig arbetsplats -          Bra chefer och ledare som finns där för att du ska lyckast     Är detta något för dig? Skicka in din ansökan/ CV snarast, rekrytering sker löpande.
Företag: Qall Telecom AB
Ort: Nacka
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Företagssäljare (Telefoni/Växel lösningar) med goda förtjänstmöjligheter jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Företagssäljare (Telefoni/Växel lösningar) med goda förtjänstmöjligheter


Sök lediga jobb Homepartysäljare Habo

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se