Hudterapeut Kosta Boda Art Hotel jobb - lediga jobb

Hudterapeut Kosta Boda Art Hotel jobb Hudterapeut Kosta Boda Art Hotel jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Hudterapeut Kosta Boda Art Hotel. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Hudterapeut Kosta Boda Art Hotel. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Inkassohandläggare till Promentor Finans!- Stockholm

  2. Coop Online söker medarbetare till Kundservice!- Stockholm

  3. Folktandvården söker Tandsköterska till Lidingö- Lidingö

  4. Account Manager till Sveriges största Villafibersatsning!- Järfälla

  5. Lärare i Idrott till Plusgymnasiet, Stockholm- Stockholm

  6. IT & Sales Support till Valio Sverige AB- Stockholm

  7. Specialistläkare till Neurologiska kliniken- Stockholm

  8. HR-Administratör till Bonnier News!- Stockholm

  9. Förstelärare: speciallärare/grundskolärare till träningsskola- Botkyrka

  10. Musiklärare till Klockargårdens skola- Lidingö


Mer beskrivning

Inkassohandläggare till Promentor Finans!
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.  Vi söker nu Inkassohandläggare till Promentor Finans! Din roll I rollen som Inkassohandläggare hanterar du inkommande ärenden där dina kundmöten främst sker via telefon, men även via mail. I tjänsten får du en variationsrik vardag där du får hantera olika ärenden, från enklare frågor till mer komplexa. Vidare kommer du att arbeta i flera olika affärssystem samt även ansvara för administrativa delar. Du arbetar i en spännande, föränderlig och driven företagskultur med inriktning inom bl.a. inkasso, fakturaköp och fakturaservice. För att lyckas i rollen som Inkassohandläggare Som person drivs du av att kunna vara behjälplig och hitta lösningar. Det är starkt meriterande om du har arbetat inom inkasso. Det är också meriterande om du har arbetat med kundkontakt tidigare, gärna i kontorsmiljö. Vidare söker vi dig som: -Är serviceinriktad -Har datorvana -Har telefonvana -Är snabblärd -Har social kompetens -Klarar av att arbeta i ett högt tempo och under stress -Tycker om att vara i ett växande och föränderligt bolag -Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Om företaget Promentor Finans har haft en fantastisk tillväxt och utveckling sedan deras start. De erbjuder olika fordringstjänster till medelstora och stora företag i Sverige och har tillstånd för att bedriva inkassoverksamhet samt registrerade hos Finansinspektionen. Hos Promentor är det högt i tak, mycket energi och entusiasm. Kontoret är beläget mitt i city. Attraktiva anställningsförmåner finns, såsom Rikskort och 5 veckors semester.  Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2018-06-30. I denna rekrytering samarbetar Promentor Finans med AMGA. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Henrik Nordh på 076 394 22 04 alt. henrik.nordh@amga.se. Välkommen med din ansökan!
Företag: AMGA AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Inkassohandläggare till Promentor Finans! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Inkassohandläggare till Promentor Finans!

Coop Online söker medarbetare till Kundservice!
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade inom konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. I samarbete med Coop söker vi nu Kundservicemedarbetare! Arbetsbeskrivning Som Kundservicemedarbetare inom Coop Online tar du emot inkommande samtal och mail där du besvarar kundernas frågor gällande leverans, reklamationer och produktutbud. Arbetet innefattar även kontakt med interna avdelningar för att säkerställa en kvalitativ leverans till kunderna. Coop Online levererar idag kundservice och proaktiv kundvård med målet att göra vardagen enklare. Därför erbjuds våra medarbetare en utvecklande miljö där du som person kan ta stolthet i att hitta bästa möjliga lösningar för att hjälpa våra kunder. Vi söker dig som - har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt - är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift - är strukturerad och noggrann - tycker det är roligt att jobba mot uppsatta mål  - trivs med att ha telefon som främsta verktyg  Dina personliga egenskaper är viktiga för oss på AMGA. Därför eftersträvar vi att den sökande värderar ett tryggt och långsiktigt arbete med ambitioner att växa in i bolaget. Om bolaget   Organisationen erbjuder dig en stimulerande, familjär och händelserik arbetsmiljö där du som problemlösare kan visa ditt värde. Individuell lönesättning tillämpas och tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Tjänsten omfattar 40 timmar i veckan. Intervjuer hålls löpande med sista ansökningsdag 15/6, 2018 så skicka in din ansökan redan nu. Vid frågor om tjänsten kontakta Joakim Karlsson på Joakim.Karlsson@amga.se
Företag: AMGA AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Coop Online söker medarbetare till Kundservice! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Coop Online söker medarbetare till Kundservice!

Folktandvården söker Tandsköterska till Lidingö
Vill du arbeta på en klinik där vi trivs, samarbetar och har roligt?     En av våra duktiga tandsköterskor går i pension, så vi behöver en ny tandsköterska till vår trevliga klinik. Kliniken har all modern utrustning och ligger vid brofästet och cirka 15 minuter från T-Centralen. Här arbetar idag 12 tandläkare, 5 tandhygienister och 15 tandsköterskor.     Vi erbjuder   ett roligt och omväxlande arbete med både vuxen- och barntandvård på en mottagning med inriktning och fokus på kvalitet och bemötande. Hos oss får du möjlighet att utveckla dig, då vi tycker att kompetensutveckling är viktigt för både dig och oss.     Vi söker   dig med tandsköterskeutbildning. Du har goda yrkeskunskaper och är serviceinriktad, ansvarstagande och har god initiativförmåga. Vi söker dig som kan tänka dig både assistans och receptionsarbete.     Vi satsar på vårt koncept Frisktandvård och du ska ha en självklar vilja att delta i detta. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och du bör känna igen dig i våra kärnvärden: Kompetens, Kvalitet och Trygghet.     Tjänsten är en tillsvidareanställning på del- eller heltid. Provanställning kan förekomma. Vi intervjuar fortlöpande så ansök redan idag. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.     Är du intresserad?   Kontakta gärna arbetsledare Madeleine Örnehed tel 08-123 157 21. Kontaktperson för Vision är Norca Alarcon Cruz tel 08-123 152 29     Välkommen med din ansökan senast den 30 juni 2018.
Företag: Folktandvården
Ort: Lidingö
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Folktandvården söker Tandsköterska till Lidingö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Folktandvården söker Tandsköterska till Lidingö

Account Manager till Sveriges största Villafibersatsning!
Vi söker en engagerad säljare som vill etablera långsiktiga relationer till sina kunder inom B2B. Som säljare utgör du en en viktig del av Sveriges största satsning på Villafiber. Du kommer främst att arbeta i Järfälla med omnejd. Arbetsuppgifter: I rollen som säljare driver du ditt eget arbete och gör allt från att prospektera nya kunder till att slutföra affärer. Du ansvarar för att boka, förbereda och genomföra kundmöten. Du kommer till en början arbeta med nykundsbearbetning och med tiden utveckla och vårda långvariga kundrelationer. Till din hjälp har du dedikerade kollegor och en regionchef som stöttar dig i din utveckling. Uppföljning och feedback ges du på dagsbasis med fokus på hur du kan växa i din arbetsroll. Vad särskiljer oss från alla andra arbetsgivare? - Garanterad månadslön på 30 000 SEK inom 6 månader - Säljtävlingar och konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika - Sveriges skönaste arbetstider för den morgontrötta med start 12:00 - Vi avsätter minst en timme per arbetsdag för din personliga utveckling Vi erbjuder rätt person: - Fast garantilön, provision samt generösa bonusar Kostnadsfri säljutbildning i Key Business School (Inga studielån och full lön under studietiden, värde: 50 000 SEK) - Fantastiska möjligheter att utvecklas och göra karriär på en av Sveriges bästa arbetsplatser (enligt Great Place to Work® Institute som är ett internationellt organisationsutvecklingsföretag) Vi söker dig som: - Har god social kompetens och gillar att söka kontakt med nya människor - Är tävlingsinriktad och älskar att vara i händelsernas centrum - Är målinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre - Körkort och tillgång till egen bil är meriterat (tjänstebil kan vara aktuellt) Då vi är på resande fot är det viktigt att du har lätt för, och uppskattar, att vara tillsammans med andra under en stor del av dygnet. Vi ser gärna att du är en aktiv person som tycker om att delta i fritidsaktiviteter tillsammans med dina kollegor. Självklart står vi för resan till och från arbetsorten. Vi tillhandahåller även boende, står för tjänstebil samt övriga arbetsverktyg som krävs för att du ska kunna göra ett bra jobb. Du har dessutom traktamente för de dagar som du är bortrest. Samtliga medarbetare har fast garantilön och marknadens bästa provisioner! Övrig information: Attraheras du av ovanstående kan du räkna med spännande arbetsuppgifter och stor arbetsglädje i ett högt tempo! Key B2B-sales befinner sig just nu i en uppbyggnadsfas, där det finns goda utvecklingsmöjligheter som inte kan erbjudas hos andra arbetsgivare. Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Fast lön samt gynnsam provision Besök gärna några av våra sociala medier för en inblick i hur vardagen för en säljare hos oss ser ut: https://instagram.com/keysolut... (https://instagram.com/keysolutionsse) eller http://www.facebook.com/Keysol... (http://www.facebook.com/KeysolutionsSE) Välkommen med din ansökan! OM KEY SOLUTIONS: Key Solutions har blivit utsedda till en av Sveriges och Europas bästa arbetsplatser flera år i rad av Great Place to Work Institute. Vi har sedan starten 2008 hjälp några av Sveriges största och bästa varumärken, såsom Bredbandsbolaget, Comhem, Google, Tele2, Telenor m.fl. I företagsgruppen är vi idag 200 glada och ambitiösa killar och tjejer som bearbetar marknaden utifrån våra moderna, fräscha och unika kontor mitt i centrala Stockholm, Göteborg och Västerås. Vi arbetar i en ung miljö med glada och ambitiösa medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Företaget består av intelligenta och drivna människor som sprider positiv energi omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet!
Företag: Key Solutions
Ort: Järfälla
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager till Sveriges största Villafibersatsning! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager till Sveriges största Villafibersatsning!

Lärare i Idrott till Plusgymnasiet, Stockholm
Plusgymnasiet har funnits sedan 2008 och är etablerat på 12 orter i Sverige. Vi har både högskoleförberedande- och yrkesprogram med ett antal olika inriktningar. Utbildning och kvalitet går hand i hand hos oss och vi arbetar ständigt med att utveckla våra verksamheter för att våra elever ska få de bästa förutsättningarna för sitt lärande. Plusgymnasiet i Stockholm är en skola med cirka  400 elever på både högskoleförberedande program och yrkesprogram.  Hos oss utvecklas eleverna i nära samspel med engagerade lärare, mentorer och näringsliv för att forma den kompetens som de kommer att behöva i sitt framtida arbetsliv. Undervisningen tar sin grund i goda relationer och en trygg studiemiljö med ordning och reda. Som medarbetare hos oss blir du en del av en personalgrupp som kännetecknas av arbetsglädje, kreativitet och professionalitet. Hos oss får du ett arbete i en organisation med korta beslutsvägar och ett nära ledarskap.  Hos oss får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning, personalrabatter samt möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Lärare i Idrott , heltid vikariat höstterminen 2018 Vi söker dig som är utbildad och legitimerad lärare, behörig att undervisa i Idrott på gymnasienivå samt har tidigare erfarenhet av undervisning. Tjänsten är ett vikariat under hösten under tiden som ordinarie lärare är föräldraledig. För att trivas hos oss tror vi att du är van att ta ansvar och drivs av möjligheten att kunna påverka genom ett aktivt, engagerat och lösningsfokuserat förhållningssätt. Du har en god pedagogisk förmåga och kan inspirera och engagera elever till lärande utifrån deras olika behov och kan variera din undervisning. Vidare har du lätt att skapa förtroende med elever och är van att ha föräldrakontakter. Du värdesätter ett nära samarbete med kollegor och är lyhörd för andras kunskaper, strävar efter att alltid utveckla din undervisning och delta i det kollegiala lärandet. Tillträdesdag: 13 aug 2018 Placeringsort:  Stockholm Anställningsform:Heltid, ferietjänst, visstidsanställning Sista ansökningsdag: 2018-06-12, men vi kallar löpande till intervju och rekommenderar dig att söka så snart det är möjligt. Kontaktperson: Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att ta kontakt med biträdande rektor Åke Lindgren på 070-257 88 92 eller ake.lindgren@plusgymnasiet.se Välkommen med din ansökan! Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster. Vi är en del av AcadeMedia, Nordens största utbildningsföretag. Välkommen att läsa mer på www.academedia.se.
Företag: Plusgymnasiet
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i Idrott till Plusgymnasiet, Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i Idrott till Plusgymnasiet, Stockholm

IT & Sales Support till Valio Sverige AB
Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat. Om kunden: Valio har utvecklat produkter för människors hälsa samt välmående sedan början av 1900-talet och har funnits i Sverige sedan 1994. Valio var först i Sverige med laktosfria produkter och har idag ett av marknadens bredaste sortiment. De senaste tio åren har Valio kontinuerligt ökat tillväxten på den svenska marknaden och omsätter idag över 1 Mdkr. Resan med att utveckla goda och hälsosamma produkter fortsätter även i framtiden. Läs gärna mer på: www.valio.se Arbetsuppgifter: I rollen som IT & Sales Support arbetar du huvudsakligen med support gentemot företagets säljkår för både dagligvaruhandeln och Food Service. Du agerar support, BackOffice och ansvarar för utveckling av säljstödsystemet Argus. Vidare ansvarar du för support inom IT och teknik för samtliga avdelningar på kontoret. Detta innebär administration och installation av datorer, telefoner, servrar, klienter, skrivare m.m. Du agerar även stöd och utvecklar organisationen inom IT- och tekniska frågor. I rollen ges även utrymme för att komma med idéer om hur supportfunktionen kan utvecklas samt hur servicen kan ökas gentemot Valios internt anställda. Profil: • Avslutad gymnasieexamen, förslagsvis inom IT • Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i roller som IT-tekniker/IT-support • Meriterande med erfarenheter inom försäljningsarbete och CRM System • Goda kunskaper inom systemadministration och nätverk • Goda kunskaper inom Microsoft Office • Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska För att trivas i denna roll brinner du för att hjälpa medarbetare i ditt dagliga arbete, där din sociala och kommunikativa förmåga kommer väl till användning. Du har god analysförmåga och anstränger dig för att alltid leverera de bästa lösningarna. Vidare är du en lagspelare som trivs i samarbetet med andra och på ett prestigelöst sätt gärna utbyter kunskaper och erfarenheter med dina kollegor. Du är mån om att ge god återkoppling kring dina behandlade ärenden och ser vad som behöver göras samt tar egna initiativ för att driva arbetet framåt. Övrig information: Start: Omgående Plats: Stockholm, Lindhagen Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord:
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga IT & Sales Support till Valio Sverige AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT & Sales Support till Valio Sverige AB

Specialistläkare till Neurologiska kliniken
Capio S:t Görans sjukhus AB ingår i en av Europas ledande privata vårdkoncerner, Capio AB, och är det första akutsjukhuset i Sverige med en privat ägare. Capio S:t Görans sjukhus är centralt beläget på Kungsholmen i Stockholm och har cirka 2000 anställda, 330 vårdplatser och vi tar emot drygt 220 000 patienter varje år. Vår vision är att driva framtidens sjukvård och vår mission att ge bättre vård genom att lära, utmana och förnya. Våra värderingar är ”Du är viktig – din åsikt gör skillnad”, ”Vi är nyfikna och modiga” och ”Vi vill alltid bli bättre”. Dagens Medicin utsåg i sin senaste ranking Capio S:t Görans Sjukhus till Årets bästa sjukhus i kategorin mindre sjukhus. Beskrivning Vid Neurologiska klinikens 35 vårdplatser handläggs neurologiska patientgrupper inom ramen för en teambaserad samverkan mellan samtliga personalgrupper. Från att tidigare främst ha handlagt stroke och TIA-patienter har kliniken under de senaste åren vuxit till att ha hand om en allt ökande grad neurologiskt akut sjuka patienter. Vid vår öppenvårdsmottagning sker återbesök och en del nybesök. Vi har sjuksköterskemottagning för stroke och TIA-patienter samt ett MS-team under uppbyggnad. I pipeline finns också teamverksamhet för epilepsi och Parkinsons sjukdom. Vi bedriver god och säker vård med hög patientnöjdhet. Vi utvecklar vårt arbetssätt bl a genom förbättringsarbeten inom kliniken eller i samarbete mellan flera kliniker för att med bästa kvalitet hjälpa fler patienter. Vi är stolta över våra korta beslutsvägar och vill alltid bli bättre. Vi har låg personalomsättning i läkargruppen och majoriteten av sjuksköterskor och undersköterskor har arbetat mer än fem år på kliniken. Vi söker nu en specialistkollega till vår klinik som kan arbeta i vårt team, med fokus på akutvård och slutenvård. Arbetsuppgifter Som specialistläkare deltar du i och leder det kliniska arbetet på våra vårdavdelningar. I arbetet ingår helgronder på avdelningen. Våra neurologer deltar i det akuta arbetet som ledningsläkare neurologi, i dagsläget vardagar dagtid. Alla läkare har regelbunden placering på neurologiska mottagningen och möjlighet till profilering finns. Heltid, jourtjänstgöring. Kvalifikationer Specialist i neurologi. Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden. Tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan! Capio-koncernen är ett av Europas ledande hälso- och sjukvårdsföretag med en paneuropeisk närvaro. Capio erbjuder ett brett vårdutbud av hög kvalitet inom medicin, kirurgi och psykiatri genom sina sjukhus, specialistkliniker och primärvårdsenheter. Capio har en omsättning på cirka 14 miljarder SEK och vårdenheter i fem länder: Sverige, Norge, Danmark, Frankrike och Tyskland. Capio har över 12 000 medarbetare och mer än 4 miljoner patientbesök per år. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Företag: Capio S:t Görans Sjukhus, Neurologiska kliniken
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Specialistläkare till Neurologiska kliniken jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Specialistläkare till Neurologiska kliniken

HR-Administratör till Bonnier News!
Bonnier News har en passion för media och yttrandefrihet. Som ett av Sveriges ledande mediehus når vi över tre miljoner läsare varje dag. Bonnier News är ett av sex affärsområden inom Bonnierkoncernen och omfattar Dagens Nyheter, Dagens industri, Expressen, HD-Sydsvenskan, Bonnier Business Media, Bonnier News Lifestyle, tryckerikoncernen Bold Printing Group samt investeringar i ett flertal digitala tillväxtbolag. Ser du det som en fantastisk möjlighet att få arbeta i en föränderlig miljö i Sveriges ledande mediahus? Bonnier News befinner sig mitt i den digitala transformationen av mediebranschen. Vi gör stora satsningar på våra varumärken och utvecklingen av vår affär, för att möta utmaningarna och fånga möjligheterna i det framtida medielandskapet. Läs gärna mer på www.bonniernews.se. Novare Professionals söker nu dig som vill arbeta i en bred roll som HR-administratör där du får stötta verksamheten i allt ifrån medarbetarundersökning och lönekartläggning till anställningsadministration och till att besvara HR-relaterade frågor från chefer och medarbetare. Du kommer även att arbeta operativt med administration gällande en rad olika behov inom HR-området, och berorende på din tidigare erfarenhet kommer du att kunna ta dig an en stor variation av olika arbetsuppgifter. Rollen kommer bland annat att innefatta att: • Ta fram och skapa anställningsavtal i slutfas av rekrytering • Skapa behörigheter till nyanställda • Säkerställa accesser för personalen • Besvara frågor om kollektivavtal, anställningsvillkor, friskvårdsbidrag • Stötta vid onboarding och offboarding • Ansvara för medarbetarundersökning • Administrera lönekartläggningen • Löpande Ad-hoc uppgifter inom HR-området Den här processen hanteras av Novare Professionals och Bonnier News önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till Novare Professionals. Tjänsten är ett konsultuppdrag hos Bonnier News och du kommer därför att vara anställd hos Novare men utföra dina arbetsuppgifter hos Bonnier. VEM SÖKER VI? Vi söker dig som är en administrativ talang både när det kommer till tempo och kvalitet i ditt arbetet. Du har förmågan till att snabbt sätta dig in i olika situationer och upplevs alltid som öppen och tillgänglig i mötet med kollegor och chefer. För att lyckas i rollen behöver du bara ödmjuk, hjälpsam, diplomatisk och effektiv i ditt tillvägagångssätt. Har du dessutom erfarenhet av administration och liknande arbetsuppgifter så kommer du snabbt att kunna sätta dig in i rollen och göra skillnad. Vi ser det som meriterande om du har utbildning inom lön, ekonomi, HR eller administration. Har du en bakgrund som löneadministratör så kommer du snabbt att kunna hantera många av de uppgifter som du sedan kommer att ansvara över. Övrig information Start: Maj/juni 2018, eller snarast möjligt. Uppdragslängd: Snarast till December 2018, med möjlighet till förlängning. Omfattning: Heltid, kontorstider Placering: Stockholm Övrigt: Kontoret stänger v. 29, 30, 31 och du kommer därför att ha semester dessa veckor. Önskas mer semester så finns möjlighet till ledighet i anslutning till detta. Är det här nästa utmaning för dig? Då rekommenderar vi dig att ansöka så snart som möjligt då urval kommer att ske löpande. Vid frågor om tjänsten, kontakta rekryteringsansvarig Anna.Liljegren@novare.se . Notera att vi ej tar emot ansökningar via mail.
Företag: Novare Professionals
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga HR-Administratör till Bonnier News! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HR-Administratör till Bonnier News!

Förstelärare: speciallärare/grundskolärare till träningsskola
Botkyrka kommun är Stockholmsområdets femte största kommun med drygt 90 000 invånare. Omtalade kultur-, demokrati- och upplevelsesatsningar, expansivt näringsliv samt ung och internationell befolkning, gör Botkyrka till en händelse- och variationsrik kommun med plats för nytänkare. Tullingebergsskolan är en F-5 skola samt grundsärskola med inriktning träningsskola år 1-9. Grundskolan har ca 200 elever varav 19 elever går på vår träningsskola. Skolan ligger i nära anslutning både till kommunikationer och naturen. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som har en positiv människosyn och utgår från att alla människor har utvecklingsmöjligheter när deras förmågor synliggörs och stimuleras. Du lägger stor vikt vid kommunikation och goda relationer. Du som förstelärare på vår träningsskola kommer att vara med och utveckla verksamheten och ha det pedagogiska övergripande ansvaret. Du kommer att samarbeta med skolans övriga lärare och arbetar i arbetslag tillsammans med pedagogerna på fritids. KVALIFIKATIONER Vi ser att du är utbildad specialpedagog/speciallärare/grundlärare med inriktning utvecklingsstörning. Du har kanske arbetat länge inom pedagogisk verksamhet med barn inom autism och utvecklingsstörning och just påbörjat din utbildning till speciallärare med inriktning utvecklingsstörning? Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta inom grundsärskolan. Känslan i ditt ledarskap ska vara att lärandet är kreativt och stimulerande. Du ska även vara trygg i grundsärskolans läroplan Vi jobbar mycket med smartboard , läsplattor och datorer, därför är det ett plus om du är trygg i att arbeta med digitala verktyg i lärandet. Struktur är viktigt för våra elever och du behöver ha ett strukturellt tänk. Du ser samarbete som en kraft att utveckla elevernas lärande , både med närmaste kollegorna , men även med övrig personal i grundskolan, för att ta till vara kompetenserna som finns på skolan. Allt med eleven i fokus, Det är önskvärt att du kan TAKK, då vi använder oss av TAKK i vår kommunikation med eleverna . ÖVRIGT Vår organisation ska kännetecknas av mångfald och återspegla samhällets struktur. Vi vet att olikheter berikar och välkomnar alla att söka jobb hos oss. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Botkyrka kommun, Tullingebergsskolan
Ort: Botkyrka
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Förstelärare: speciallärare/grundskolärare till träningsskola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förstelärare: speciallärare/grundskolärare till träningsskola

Musiklärare till Klockargårdens skola
Klockargårdens skola är en F-3 skola med drygt 200 elever som ligger endast 8 minuters resväg från Ropsten. Vi är en skola där alla känner och hälsar på varandra oavsett årskurs. Vi arbetar ofta åldersövergripande och som personal här på skolan värdesätter vi och arbetar utifrån våra värdeord: livsglädje, trygghet, social kompetens, respekt och kunskap. Är du nyfiken, kreativ och intresserad av att utveckla den pedagogiska verksamheten och ditt eget ledarskap? Vill du vara med och skapa en god miljö för lärande tillsammans med oss? Vi söker musiklärare för elever från årskurs 1-3. Arbetsuppgifter: Vi söker dig som är utbildad musiklärare eller har liknande utbildning samt erfarenhet av att undervisa i musik. Vi vill att du även är intresserad av att driva eventuell körverksamhet samt planera skolans aktivitetsdagar såsom skolavslutningar, lucia mm. Du ansvarar för att planera, genomföra och utvärdera och följa upp undervisningen i musik i enlighet med LGR 11 och övriga styrdokument samt elevers olika behov och intressen. Du ansvarar för att samverka med alla kollegor, elever, vårdnadshavare och skapa en trygg och utvecklande miljö för eleverna Kvalifikationer: Vi söker dig som har en examen som musiklärare eller liknande. Du har en god ämneskunskap som du på ett pedagogiskt och kreativt sätt kan förmedla till elever utifrån deras förmågor och förutsättningar. Vi värdesätter din förmåga att skapa goda relationer både med elever och kollegor samt förväntar oss att din samarbetsförmåga är god. Som person är du trygg, stabil och har självinsikt. Du ser relationer i sitt rätta perspektiv och kan skilja på det personliga och de professionella. Du har goda kunskaper om IKT då detta är ett av flera fokusområden. Vi lägger stor vikt vid samarbetsförmåga, ledaregenskaper och personlig mognad. Ett inkluderande synsätt och förmåga att se hur den enskilde elevens behov bäst ska tillgodoses är också viktigt i vår rekrytering. Övrigt Tillträde 13 augusti. Tjänsten är ett vikariat 30% hösten 2018. Inför rekryteringsarbetet har Lidingö stad tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Om Lidingö stad Vill också du ha ett jobb som är till nytta och glädje för andra människor? Där du är med och formar hur vårt samhälle ska se ut i framtiden. Där du får vara ditt bästa jag. I Lidingö stad hör arbete samman med hälsa. Vi satsar helhjärtat på utvecklande ledarskap och på dig som person. Med 2500 färgstarka kollegor inom 260 olika yrken, så behöver din vardag aldrig bli grå. Gå in på lidingo.se/jobb så får du veta hur det är. På riktigt.
Företag: Lidingö stad
Ort: Lidingö
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Musiklärare till Klockargårdens skola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Musiklärare till Klockargårdens skola


Sök lediga jobb Hudterapeut Kosta Boda Art Hotel

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se