Husläkarna i Österåker söker läkarsekreterare på lediga jobb

Husläkarna i Österåker söker läkarsekreterare på jobb Husläkarna i Österåker söker läkarsekreterare på jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Husläkarna i Österåker söker läkarsekreterare på. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Husläkarna i Österåker söker läkarsekreterare på. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. 052-13-00606-1 Forskningschef- Stockholm

  2. Socialsekreterare- Stockholm

  3. Pluggar du? Vill du jobba extra? Då kanske du är rätt för mig?!- Stockholm

  4. Projektledare- Salem

  5. Publicerings- och översättningskoordinator till Södertälje!- Södertälje

  6. Lagerpersonal med servicekänsla och truckvana- Stockholm

  7. Digital kommunikatör- Upplands Väsby

  8. Sekreterare till Utredningen Utvärdering av bredbandsstrategin N2012:06- Stockholm

  9. Studenter sökes som vill jobba extra som brevbärare i sydvästra Stockholm- Haninge

  10. Säljare sökes till Lidingö (två tjänster)- Stockholm


Mer beskrivning

052-13-00606-1 Forskningschef
Folke Bernadotteakademin är en statlig myndighet med den övergripande uppgiften att stärka och utveckla den svenska och internationella förmågan inom området konflikt- och krishantering, med en särskild inriktning på fredsinsatser. Akademin fungerar som en plattform för samverkan mellan svenska myndigheter och organisationer samt deras utländska partners. Vi söker en vikarierande forskningschef som ska fungera som ett nav för myndighetens forsknings­verksamhet. Som forskningschef ska du initiera, planera, främja och bedriva systematiskt och brett jämförande tillämpad empirisk forskning med fokus på effektanalys avseende fredsbevarande operationer, operativt konflikt­förebyggande och sambandet mellan säkerhet (konflikt) och utveckling, samt angränsande forsknings­områden. Som forskningschef förväntas du vidare organisera, och delta i, nationella och internationella konferenser och workshops, liksom vara aktiv när det gäller att publicera dig i relevanta tidskrifter och publikationer. Därutöver ska du leda, fördela och utveckla arbetet inom myndighetens forsknings- och utvecklings­team, axla en central roll i FBA:s myndighetsövergripande arbete med erfarenhets­hantering och verksamhets­uppföljning, liksom ansvara för arbetet med Folke Bernadottesamlingarna. Du ska också delta i, och bidra till, FBA:s övriga verksamheter när behov uppstår. I rollen ingår även budgetering, budgetuppföljning och viss administration. Som forskningschef har du personalansvar för ett team på 4-6 personer, rapporterar till enhetschefen samt ingår i ledningsgruppen för enheten för policy, forskning och utveckling (PRD). Tjänsten är ett vikariat på 12 månader med möjlighet till förlängning och placering i Stockholm. Tillträde snarast. Tjänsten är säkerhetsklassad, vilket medför att svenskt medborgarskap krävs. Registerkontroll kommer att genomföras. Din profil * Minst doktorsexamen inom relevant ämne * Dokumenterad forskargärning, inklusive publicering, i relevanta ämnen * Dokumenterad inriktning på tillämpad, policy- och praktikfrämjande forskning * Erfarenhet av statistiska forskningsmetoder * Erfarenhet av, och intresse för, personalledning * Nationellt och internationellt nätverk som är relevant för tjänsten * God IT-vana * Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift Erfarenhet från arbete inom, eller med, statsförvaltningen är meriterande, liksom administrativ skicklighet. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Viktiga personliga egenskaper är noggrannhet, ordningssinne, gott omdöme, förmåga att driva frågor självständigt, samt god ledarskaps- och samarbetsförmåga. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp. Ytterligare information om tjänsten lämnas av: Allmänna och praktiska frågor: Anna Norberg    + 46 (0) 612 823 30 t.o.m. 31 juli                                              Karolin Lindberg + 46 (0) 612 823 44 fr.o.m. 1 augusti Tjänstens innehåll: Ann Bernes, +46 730 37 88 68 Facklig repr; SACO-S: Kristin Sundqvist + 46 (0) 72 500 75 98
Företag: Folke Bernadotteakademin
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga 052-13-00606-1 Forskningschef jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 052-13-00606-1 Forskningschef

Socialsekreterare
Stockholms Stad Södermalm SDF Sociala avdelningen Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Södermalms stadsdelsförvaltning är en av 14 stadsdelar i Stockholms stad. Vi har ungefär 125 000 medborgare i stadsdelen och är lokaliserade på Medborgarplatsen, Göta Arkhuset. 2 plats(er).Enheten för försörjningsstöd är en av enheterna inom Sociala avdelningen. Vårt uppdrag är att utreda, bedöma och besluta om ekonomiskt bistånd samt genom väl utredda och målformulerade insatser stödja och stärka den enskildes förmågan till ett självständigt liv. Vår målgrupp är personer som bor inom Södermalms stadsdelsområde och som inte genom egen försörjning kan tillgodose sina grundläggande ekonomiska behov. På enheten arbetar 25 handläggare i tre grupper: mottagning, utredning och bidragshandläggning. Nu söker vi två medarbetare till utredningsgruppen. Utrednings- och socialt förändringsarbete utförs genom kunskapsbaserad socialtjänst där även forskningen och brukarens egna önskemål tas med i bedömningen. MI används som samtalsmetod. Vi söker dig som är socionom och har erfarenhet av utrednings- och socialt förändsringsarbete inom ekonomiskt bistånd. Du har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift och använder ett korrekt språk för myndighetsutövande arbete. I detta ligger även att ha förståelse för vilka kommunikationsformer som passar våra brukare och i övrigt ha kunskap om vad kraven på tillgänglighet innebär i din yrkessroll. Du har kunskap och erfarenhet om MI. Du har bra förmåga att behålla lugn i stressiga situationer, god dokumentationsförmåga, har god struktur och analytisk förmåga i arbetet. Du har bra samarbetsförmåga då arbetsuppgifterna utförs ofta i nära samarbete med kollegor, både inom gruppen och inom andra enheter, externa samverkanspartners och biträdande enhetschef. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Dokumenterad arbetserfarenhet av myndighetsutövande arbete. Varaktighet: Tillsvidare. Tillsvidare med 6 månaders provanställning. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Biträdande enhetschef Katharina McDonald,08-508 13 661 Catarina Hillås Lindberg , SACO SSR , 08 508 13 227 (facklig) Maria Sipilä , Vision, 08 508 12 551 (facklig) Tillträde: Tillträde efter överenskommelse.
Företag: Stockholms stad; Sociala avdelningen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Socialsekreterare jobb, Socialsekreterare Stockholm, Socialsekreterare Stockholms stad; Sociala avdelningen
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Socialsekreterare

Pluggar du? Vill du jobba extra? Då kanske du är rätt för mig?!
Vi är 7000 medarbetare över hela Sverige som ger vård, omsorg och stöd och service till personer med funktionsnedsättning eller social problematik. Vi erbjuder också skola och äldreomsorg. Det gör oss till den ledande privata aktören i Sverige. Frösunda finns även i Norge. Vårt stöd är individuellt anpassat och präglas av lyhördhet för varje persons behov och önskemål. Genom en professionell företagskultur med starkt humanistiska värderingar attraherar vi de mest kompetenta och engagerade medarbetarna. Hela företaget är fokuserat på att ge varje kund högsta möjliga livskvalitet i form av trygghet, trivsel, personlig utveckling och självständighet under sin dag. Våra tjänster sorterar under Lagen om stöd och service (LSS), Socialförsäkringsbalken och Socialtjänstlagen (SoL). Frösunda Omsorg AB har funnits sedan 1994. "Jag är en ung kvinna som gillar djur, vara ute på promenader, baka, laga mat och en massa annat! Till följd av en trafikolycka har jag fått en förvärvad hjärnskada, vilket gör att jag behöver hjälp av mina personliga assistenter . Jag behöver utöka min personalstyrka med fler kvinnliga assistenter, som kan hoppa in som vikarie vid akuta sjukdomar och ledigheter. Du som söker skall vara lugn, stabil och fysiskt frisk. Det är en stor fördel om du har vana av assistentyrket, då du kommer att vara mig behjälplig med min personliga omvårdnad, träning och hushållsarbete. Ett krav är att du kan flytande svenska i tal och skrift. Ansökan och eventuella frågor skickas via mail. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut.
Företag: Frösunda LSS AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Pluggar du? Vill du jobba extra? Då kanske du är rätt för mig?! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Pluggar du? Vill du jobba extra? Då kanske du är rätt för mig?!

Projektledare
Salem är den nära kommunen. Här är det nära till beslut och påverkan, nära till rekreation i naturreservat och lokal service. Stockholm når du på 30 minuter med bil eller tåg. Vi har 15600 invånare och närmare 1000 anställda. Vårt arbete genomsyras av värdeorden samarbete, tillgänglighet, engagemang och nytänkande. Våra verksamheter visar ofta mycket goda resultat. Ditt arbete är viktigt och bidrar till att kommunen blir ännu mer attraktiv att bo och leva i. Vi erbjuder våra medarbetare ett brett friskvårdsutbud, en rökfri arbetstid och flexibla arbetstider där det är möjligt. Vi strävar också efter mångfald och jämställdhet. Samordningsförbundet Huddinge Botkyrka Salem bildades den 1 januari 2013.Förbundet ska samordna rehabiliteringsinsatser i syfte att ge personer som behöver få del av insatser från flera olika myndigheter ett bra och effektivt stöd till förbättrad hälsa och ökad självförsörjning. Samordningsförbundet drivet ett antal projekt. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att arbeta inom verksamhetsområdet Arbete och försörjning. Projektet inleds med en projekteringsfas under perioden september-december 2013. Uppdraget för projektledaren är att undersöka behovet av en planerad ungdomsinsats, och dess utformning med koppling till ordinarie myndigheter och redan pågående insatser/projekt finansierade av samordningsförbundet. Salem kommun har beviljats medel från Samordningsförbundet att ta fram ett förslag på utformningen av stöd och motivationsinsatser till unga Salembor som även inbegriper hur målgruppen ska fångas upp. Arbetet ska leda till att individernas behov av samverkan kartläggs på ett strukturerat sätt så att målgruppens möjlighet till återgång i arbete/studier kan förbättras. I uppdraget ingår därför att undersöka lämpliga arbetsformer för en ungdomsinsats för ungdomar i Salems kommun, som leder dem närmare arbete och/eller studier. Arbetet bör bestå av att hitta fungerande kanaler för samverkan samt utreda hur stödet på sikt skulle kunna passas utifrån och inom de befintliga insatser för unga som finansierade av samordningsförbundet. Projektet ska resultera i en ansökan om genomförandeprojekt där förslag ges på hur en ungdomsinsats bör utformas för att fånga upp unga i Salem med koppling till pågående insatser/projekt finansierade av samordningsförbundet. KVALIFIKATIONER Du skall ha socionomexamen/ Beteendevetare eller likvärdigt och en längre erfarenhet av arbete med ungdomar och arbetslösa. Du skall kunna arbeta självständigt och ha god samarbetsförmåga. Det är meriterande om du har erfarenhet av projektarbete.
Företag: Salems kommun, Arbete och försörjning
Ort: Salem
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare jobb, Projektledare Salem, Projektledare Salems kommun, Arbete och försörjning
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare

Publicerings- och översättningskoordinator till Södertälje!
Har du gymnasiekompetens samt några års erfarenhet av administration? Lockas du av att ta dig an ett nytt uppdrag där din känsla för språk, översättning och kommunikation kommer till användning? Adecco har uppdraget för dig! Hur ser din arbetsdag ut? Som publicerings- och översättningskoordinator arbetar du i det sista steget av teknik/informationsprocessen, du ser till att material blir översatt och att allt material görs tillgängligt för kund. Din dag kommer att bl.a. att bestå utav att beställa översättningar, planera långsiktigt kring översättningsuppdragen, ha kontakt med leverantörer samt följa upp och vara en del av publiceringskoordinatorernas förbättringsarbete. Företagets leverantörer består bl.a. av projektledare, teknikinformatörer och övarsättningsansvariga.   Du har även registeransvar och ansvarar för att innehållet samt flödet är korrekt. Vem trivs här? Har du några års erfarenhet inom administration och vill anta nya utmaningar kommer du att trivas bra. För att du snabbt ska komma in i din nya roll har du erfarenhet av översättningsarbete - gärna med planering och samordning. Har du tidigare arbetat på en översättningsbyrå eller liknande kommer du att känna dig hemma på uppdraget! Du uppskattar och utmanas av att få använda dina mycket goda kunskaper i det engelska och svenska språket i ditt arbete och ser fram emot att dagligen använda dina goda kunskaper i Officepaketet. Har du arbetat inom större internationella företag tidigare kommer du snabbt att sätta dig in i rollen. Som person är du serviceminded, strukturerad och proaktiv i ditt arbete! Din förmåga att skapa bra relationer kommer väl till användning och din sociala kompetens uppskattas! Du har stor personlig mognad och noggrannhet.   Vad erbjuder vi? Miljön på företaget är verkligen rätt för dig som vill befinna dig i en härlig och positiv miljö. Dina kollegor är en inspirerande grupp som arbetar tätt tillsammans. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten som publicerings och översättningskoordinator ska tillsättas i augusti. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tfn: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Publicerings- och översättningskoordinator till Södertälje! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Publicerings- och översättningskoordinator till Södertälje!

Lagerpersonal med servicekänsla och truckvana
Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas. Komet söker för kunds räkning en Lagerarbetare med truckvana för heltidstjänst. Vår kund är ett av de ledande företagen inom golvläggning som erbjuder ett komplett sortiment av golv för såväl företag som privatpersoner. Verksamheten präglas av en lättsam och familjär stämning med prestigelösa människor. Som lagerarbetare kommer du att arbeta på företagets hämtlager i Årsta där du tar hand om order som kommer in. Det finns två huvuduppgifter på lagret, kapmaskinen där du tar fram ordern samt plockavdelningen. Kunderna kommer in direkt till hämtlagret eller beställer via kundtjänst som förmedlar ordern, vilket betyder att det är hög trafik med kunder i butiken. Söker du en tjänst inom lager på ett företag med en bra sammanhållning?  Är du en social och ansvarstagande person med erfarenhet av lager och truckkort? Då kan du vara den vi söker. Vi tror att du har arbetat ett par år inom lager och vill arbeta i en miljö där du får använda både dina kunskaper inom lager samt känsla för service. Som person är du trevlig och tillmötesgående samt trivs med ett visst tempo utan att tumma på kvalitén i ditt arbete. I denna tjänst är det krav på truckkort för motviktstruck och skjutstativ. Arbetstid; 7.00-16.00 Start; Slutet av juli    Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder men med möjligheter för en anställning direkt hos kund.
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Lagerpersonal med servicekänsla och truckvana jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lagerpersonal med servicekänsla och truckvana

Digital kommunikatör
Upplands Väsby kommun planerar och utvecklar en hållbar framtid för invånare och företag i Väsby. Vi ger väsbyborna service i världsklass. Stöd och Process är Upplands Väsby kommuns interna organisation för administrativt och konsultativt stöd. Kontoret består av 6 enheter, alla med vitala stöd- och konsultfunktioner för kommunens kärnverksamheter. I kontoret arbetar totalt cirka 85 medarbetare. Den största delen av kontorets medarbetare har sina arbetsplatser samlade i kommunhuset i Upplands Väsby centrum. Har du arbetat med mediaproduktion, webb och sociala medier samt har erfarenhet av att filma, grafisk produktion och dessutom är nyfiken och brinner för att göra kunder och medarbetare nöjda, så är du den vi söker. På enheten finns idag personer som är ansvariga för den strategiska utvecklingen inom dessa områden, och vi behöver fylla på med en person som vill vara med och bidra i alla delarna. På informationsenheten i Upplands Väsby arbetar vi tätt tillsammans i olika projekt. Hos oss kommer du ingå i olika arbetsgrupper och få möjlighet att arbeta med mycket varierande uppgifter. Hos oss testar vi nya idéer och utvecklar ständigt våra kanaler och vårt arbetssätt - alltid med våra kunder i fokus. Under de senaste åren har vi utvecklat många av våra kommunikationskanaler. Vi har idag bland annat en egen Playkanal (Väsby play) där vi genom film marknadsför och berättar om kommunen. Vi är också aktivt närvarande på sociala medier och jobbar mycket med att producera trycksaker med hög kvalitet. Kommunens webbplatser, både interna och externa, har stort fokus på användare och deras behov, här ansvarar vi för att se till så att kommunens medarbetare får rätt kunskap i verktygen och bra support. Dessutom lanserar vi inom kort Sveriges modernaste intranät. Vi söker dig som är van att arbeta med olika media och har erfarenhet av att producera material i många olika kanaler. Uppland Väsby kommuns informationsenhet arbetar som en inhousebyrå och servar kommunens alla kontor med kommunikationsinsatser. Vi är idag 10 medarbetare på enheten. Arbetsuppgifter • Arbeta med kommunens interna och externa webb i form av att svara på supportärenden och utbilda medarbetare i Sitevision. • Arbeta med att aktivt synas på sociala medier och gärna utveckla närvaron på sociala medier. • Arbeta med filmproduktion, gärna både framför och bakom kameran. • Arbeta med kommunens bildbank, se till så att det uppdateras och hålls användarvänlig. Kvalifikationer Högskoleutbildning inom kommunikation och/eller mediaproduktion eller motsvarande teoretisk eller praktisk erfarenhet. Erfarenhet av att arbeta med webb samt med sociala medier. Erfarenhet av att arbeta med filmproduktion och redigering av film. Det är också meriterande om du har vana av att utbilda inom webb eller annat område, samt grundläggande kunskaper inom trycksaksproduktion. Vi sätter stort värde vid personliga egenskaper och söker dig som är nyfiken och intresserad av både människor och den verksamhet som kommunen bedriver. Du behöver vara självgående och kunna driva och genomföra uppdrag på egen hand men du ser också vikten av att samarbeta i grupp och stå för ett prestigelöst förhållningssätt. Arbetstid/varaktighet Tillsvidareanställning, heltid. Tillträdesdatum: 2013-09-01 eller enligt överenskommelse Fackliga företrädare Nås via kommunens växel, tfn 08-590 970 00 Kontaktperson Sebastian Sjögren, vik. enhetschef, 08-590 977 55 Välkommen med din ansökan Registrera din ansökan längst ned på sidan i vår annons på http://www.upplandsvasby.se, senast 2013-08-12. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. OBS! Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post eller post utan endast via länken ovan. Telefonförsäljare Vi undanber oss samtal från annonssäljare och rekryterings-/bemanningsföretag. Välkommen med din ansökan till oss i Stöd och Process.
Företag: Upplands Väsby kommun
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Digital kommunikatör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Digital kommunikatör

Sekreterare till Utredningen Utvärdering av bredbandsstrategin N2012:06
Regeringen kan tillsätta kommittéer/statliga utredningar för att utreda en särskild fråga eller frågeområde. Kommittéernas uppdrag ges i form av ett kommittédirektiv och handlar ofta om att ta fram fakta, analysera dem och lägga fram förslag. Kommittéförordningen sätter ramarna för kommitténs arbete. En kommitté är en egen myndighet som är fristående från regeringen. Utredningen Utvärdering av bredbandsstrategin, tillsattes den 13 december 2012 och har i uppdrag att göra en utvärdering av delar av regeringens bredbandsstrategi. Det innebär att det i utredningen ska göra en uppföljning av hur tillgången till bredband har utvecklats i förhållande till målen som anges i regeringens bredbandsstrategi och i den digitala agendan för Europa. För att främja bredbandsutbyggnad ska utredaren även göra en närmare analys av bredbandsstrategins insatsområden Offentliga aktörer på marknaden och Bredband i hela landet. Arbetsuppgifterna innebär att: • följa upp hur tillgången till bredband har utvecklats i förhållande till målen i regeringens bredbandsstrategi och vid behov föreslå eventuella justeringar av bredbandsstrategin med syftet att möjliggöra för marknaden att åstadkomma den täckningsgrad för bredband som anges i målen för bredbandsstrategin, • utreda hur kommuners agerande i olika roller påverkar bredbandsutbyggnaden och utreda möjligheterna att inrätta ett Infrastructure Clearing House (ICH) enligt förslag från Post- och telestyrelsen eller föreslå en annan lösning för att främja samordning och samförläggning för bredbandsutbyggnad. Delbetänkandet (http://www.regeringen.se/sb/d/108/a/219054) lämnades in i juni 2013 och slutredovisning av uppdraget är beräknat ske senast den 31 december 2013. Uppdragstiden kan komma att förlängas. I delbetänkandet redovisas resultaten av utredningen när det gäller stöd som kan användas till bredbandsutbyggnad (insatsområdet Bredband i hela landet). Vi söker dig som har en djup kunskap inom bredbandsområdet eller en bakgrund inom utredningsarbete och erfarenhet av projektledning. Du har en akademisk examen, eller motsvarande och har en god förmåga att föra dialog med olika aktörer inom området. Du är analytisk och uttrycker dig väl i skrift. Har du både kunskap inom bredbandsområdet och erfarenhet av utredningsarbete är det en merit. Du kan läsa hela kommittédirektivet på http://www.regeringen.se/sb/d/15703/a/205979 Du ansöker genom att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg. Klicka på knappen "Ansök" nedan. Fyll i formuläret, bifoga CV och personligt brev. Sista dag för att registrera ansökan är den 2013-08-11. Observera att kommunikationen under rekryteringen till stor del kan komma att ske via e-post.
Företag: Regeringskansliet
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Sekreterare till Utredningen Utvärdering av bredbandsstrategin N2012:06 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sekreterare till Utredningen Utvärdering av bredbandsstrategin N2012:06

Studenter sökes som vill jobba extra som brevbärare i sydvästra Stockholm
Student Consulting Är du student och söker ett extrajobb till hösten och bor i sydvästra Stockholm? Tycker du om att röra på dig samt kan kombinera hög effektivitet och noggrannhet? Då har vi jobbet för dig! Vi söker studenter som vill jobba för en av våra kunder i höst. Kunden har flera olika kontor söder om Stockholm, t ex Farsta, Haninge, Västerhaninge, Skogås, Tyresö och Skarpnäck. Arbetet innebär att du ska distribuera brev, tidningar och direktreklam till hushåll i det aktuella området. Du kommer även att sortera brev och tidningar samt sköta de fordon som används i tjänsten. För att vara aktuell för tjänsten ska du kunna arbeta dagtid måndag-fredag från 10.00 och framåt. Arbetspassen är minst ca 4-6 timmar långa, men de kan även bli längre än så. Vi vill att du ska kunna arbeta minst 2 dagar i veckan under terminerna. Man kommer att ha ett huvudkontor som man tillhör, dock är det viktigt att man är flexibel och kan tänka sig att rycka in på andra kontor i närheten. Uppdraget sträcker sig över hösten, men vi uppskattar om du ser långsiktigt på tjänsten och även vill jobba under våren. Detta är en perfekt tjänst för dig som söker ett arbete som du ska kunna kombinera med studier. Tänk på att du måste vara student på minst 50 % för att vara aktuell för denna tjänst. Du kommer vara anställd av Student Consulting och jobba som konsult ute på uppdraget. Vi söker dig som är student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Det är ett krav att du har B-körkort även om arbetet sker främst med cykel. Du skall även ha gymnasiekompetens och goda kunskaper i det svenska språket. Det är ett krav att du kan cykla. Förtydliga gärna dina meriter i ansökan. Det är mycket viktigt att du är flexibel och kan ställa upp på kort varsel. Vi ser gärna att du som söker är ansvarfull, har god samarbetsförmåga, är serviceinriktad, noggrann och alltid strävar efter att hålla en hög kvalité. Arbetet kan stundtals upplevas som tungt och därför ser vi gärna att du har en god fysik. Självklart är det viktigt att du tycker om att röra på dig och att arbeta utomhus. Att du studerar på universitet/högskola eller har en annan huvudsaklig sysselsättning, är en förutsättning för tjänsten. Tidigare erfarenhet av liknande arbete är meriterande. Om du tycker att detta låter intressant, anmäl ditt intresse via vår hemsida idag då vi intervjuar löpande! Mångfaldigt prisbelönta Student Consulting är experter på ung personal och har varit med och skapat hela studentbemanningsbranschen. Vi har sedan 1997 utvecklats till ett av branschens ledande företag och lärt oss hur extremt värdefullt det är för dig som student att jobba extra under studietiden. Det är ett ypperligt tillfälle att dryga ut kassan, men också nyttig erfarenhet och en fot in i näringslivet. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se redan idag!
Företag: Student Consulting
Ort: Haninge
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Studenter sökes som vill jobba extra som brevbärare i sydvästra Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studenter sökes som vill jobba extra som brevbärare i sydvästra Stockholm

Säljare sökes till Lidingö (två tjänster)
Som säljare på Hemtex är din uppgift att sälja våra produkter och ge kunden en fantastisk köpupplevelse. Arbetsuppgifter: • att alltid sätta kunden i fokus • att aktivt arbeta med det personliga försäljningsarbetet i butiken • att följa och bidra till en organiserad och strukturerad verksamhet med ökad försäljning och lönsamhet som utgångspunkt Kvalifikationer: Vi förväntar oss att du: • har erfarenhet som säljare i butik och gymnasieutbildning, gärna inom handel och service • är extremt serviceinriktad • har passion för textil • kan arbeta självständigt, är initiativrik och strukturerad Vi erbjuder: • möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling • ett spännande arbete med trevliga kollegor • en informell och positiv arbetsmiljö De båda tjänsternas omfattning är 20 timmar per vecka. Tillträde kring den 15 augusti. Har du frågor om tjänsten kontaktar du Eva Gonzales Tel:08-750 49 25 eller 08-767 09 20. Välkommen med din ansökan omgående, men senast 21 juli via länken nedan: OBS! Vi tar enbart emot ansökningar via länken. Hemtex är Nordens ledande hemtextilkedja med över 150 butiker i Sverige, Finland och Estland. Huvuddelen av butikerna drivs inom koncernen men kedjan inkluderar även franchisebutiker. Butikerna säljer, under gemensamt varumärke, heminredning med tonvikt på hemtextil. Vår affärsidé är att sälja prisvärda heminredningsprodukter som ligger i tiden och tilltalar många människor. Vår ambition är att erbjuda bästa möjliga service och vägledning till kunderna och att skapa inspiration och idéer för dem. Exempel på produkter är: gardiner, dukar, påslakanset, täcken, prydnadskuddar, plädar och handdukar.
Företag: Hemtex AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare sökes till Lidingö (två tjänster) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare sökes till Lidingö (två tjänster)


Sök lediga jobb Husläkarna i Österåker söker läkarsekreterare på

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se