Hönekulla gård i Mölnlycke söker undersköterskor (vik), Härryda kommun

Hönekulla gård i Mölnlycke söker undersköterskor (vik), Härryda kommun jobb Hönekulla gård i Mölnlycke söker undersköterskor (vik), Härryda kommun

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Hönekulla gård i Mölnlycke söker undersköterskor (vik), Härryda kommun. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Hönekulla gård i Mölnlycke söker undersköterskor (vik), Härryda kommun. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Kyocera söker en ansvarig för distributionskanalen- Stockholm

  2. Läkare Utan Gränser söker ringare (kvällstid)- Stockholm

  3. Viasat och MTG söker en Senior Management Assistant- Stockholm

  4. Behandlingsassistent- Stockholm

  5. Behandlingsassistent natt- Stockholm

  6. Teknisk säljare till Stockholmskontoret- Stockholm

  7. Avdelningsföreståndare- Stockholm

  8. Redovisningsekonom sökes till redovisningsbyrå i Sollentuna- Sollentuna

  9. Studerande och dansktalande kundtjänstmedarbetare- Stockholm

  10. Studerande och finsktalande kundtjänstmedarbetare- Stockholm


Mer beskrivning

Kyocera söker en ansvarig för distributionskanalen
Nordic HR Partner AB KYOCERA söker en ansvarig för distributionskanalen Kyocera forsätter att växa och söker nu en resultatinriktad och affärsorienterad person som kommer att ha ansvar för distributionskanalen i Norden. Om KYOCERA: KYOCERA Document Solutions är ett av världens ledande företag inom dokumentlösningar för kontor. I företagets produktsortiment ingår skrivare och multifunktionsprodukter som erbjuder avancerade och miljöanpassade dokumentlösningar. KYOCERA Document Solutions Nordic AB har sitt nordiska huvudkontor i Kista. Företaget har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors och Köpenhamn. I Norden har KYOCERA funnits som eget bolag sedan 2001 och är idag cirka 80 stycken anställda. KYOCERA Document Solutions Nordic AB är ett helägt dotterbolag till KYOCERA Corporation. Kyocera Inc. huvudkontor ligger i Kyoto i Japan. Antalet anställda är 67 000 spridda i över 30 länder. KYOCERA erbjuder: Anställning i ett expansivt internationellt företag.  Arbete i en dynamisk organisation med en stark företagsfilosofi. Vi har ett trevligt arbetsklimat och sitter i ljusa och trivsamma lokaler i Kista och erbjuder bra villkor. Dina arbetsuppgifter Operativt ansvar för kommunikation med distributörer - Ansvarig för      ”sales in” och ”sales out” - Ansvara för      att distributionskanalen fungerar - Säkerställa      dagliga lagernivåer - Göra marknadsanalyser      och konkurrentanalyser och utvärdera marknaden Erfarenhet För att lyckas i rollen tror vi att du har följande erfarenheter och kvalifikationer: - Du har      tidigare erfarenhet inom distribution eller annan relevant bakgrund inom      IT-branschen - Mer än fem      års erfarenhet inom försäljning och kunskap inom IT-branschen ses som en      fördel - God      marknadskunskap - Erfarenhet av      arbete i en internationell organisation är en fördel - Arbetat inom försäljning B2B     Kunskapskrav - Talar och skriver flytande svenska och engelska. Andra      nordiska språk ses som meriterande - Gärna akademisk      utbildning i ekonomi, marknadsföring eller teknik - Goda      kunskaper på Office produkter - Resultat- och      affärsinriktad med passion för att utveckla affärsmöjligheter - Lätt för att      knyta kontakter och förmåga att utveckla och vårda relationer - Gillar att      arbeta i team Resor inom Norden ingår i tjänsten. Tillträde enligt överenskommelse. Heltid.. www.kyoceradocumentsolutions.se Skicka din ansökan snarast då vi påbörjar rekryteringsprocessen omedelbart. Sök tjänsten på www.nordichr.se Kontaktperson är Ann Furugård +46(0)768318110, ann.furugard@nordichr.se
Företag: Nordic HR Partner AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Kyocera söker en ansvarig för distributionskanalen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kyocera söker en ansvarig för distributionskanalen

Läkare Utan Gränser söker ringare (kvällstid)
Vill du hjälpa Läkare Utan Gränser att rädda liv och lindra lidande? Tycker du om att diskutera och argumentera? Uppskattar du att arbeta i team, med gemensamma mål och fast timlön? Då är det här ett jobb för dig! Läkare Utan Gränser är en medicinsk humanitär organisation som räddar liv och lindrar nöd där vi behövs mest. Vi bistår människor som drabbats av kriser, krig och naturkatastrofer oavsett politisk åsikt, religion eller etnisk tillhörighet. Internationellt finansieras organisationen till över 90% av privata gåvor. Tack vare det regelbundna stödet från våra månadsgivare kan vi snabbt vara på plats när en katastrof inträffar. Din uppgift blir att kontakta våra befintliga givare och berätta om fördelar med månadsgivande. De första dagarna får du utbildning om Läkare Utan Gränsers arbete och sedan följer fortlöpande coachning och utbildning. Vi är mycket måna om kvalitén i insamlingsarbetet och att varje möte mellan ringare och givare upplevs som positivt av båda parter. Vi söker dig som vill arbeta för en bättre värld och som vill göra skillnad, varje dag. Som person är du social och positiv. Du har lätt för att uttrycka dig muntligt och kan förmedla ditt engagemang till olika typer av människor. Eftersom vi arbetar i team behöver du vara lyhörd och ha god samarbetsförmåga. Då arbetet innebär mycket eget ansvar behöver du vara ansvarsfull och självgående. Tidigare erfarenhet av arbete i en ideell organisation eller förening är inte ett krav, men starkt meriterande. Arbetstiden är måndag-torsdag (kl16-21) samt söndagar (kl 15-20) på vårt kontor i Stockholm. Du väljer själva vilka dagar du vill jobba med ett minimum på tre pass per vecka. Vi erbjuder: •Chansen att göra verklig skillnad för de mest utsatta i världen •Erfarenhet av att jobba för en av världens mest respekterade humanitära organisationer •Utbildning om humanitärt hjälparbete och retorik •En bra fast timlön Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Ladda upp CV och personligt brev via vår hemsida: www.lakareutangranser.se/tjanster Motivera varför du vill arbeta för oss och varför just du passar för uppdraget! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta telemarketingansvarig Erik Johansson på Läkare Utan Gränser i Stockholm, telefonnummer: 010-199 32 67, e-post: erik.johansson@msf.org Vi gör intervjuer löpande så tveka inte att skicka in din ansökan direkt! Dock vill vi ha in din ansökan senast den 18 augusti.
Företag: Läkare utan gränser
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Läkare Utan Gränser söker ringare (kvällstid) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Läkare Utan Gränser söker ringare (kvällstid)

Viasat och MTG söker en Senior Management Assistant
Modern Times Group MTG är ett internationellt mediebolag med den största geografiska spridningen av TV-verksamhet i Europa. MTGs Viasat Broadcasting driver 29 fri-TV-kanaler i elva länder och 38 betal-TV-kanaler i 34 länder. Betal-TV-kanalerna distribueras på Viasats egna satellit-TV-plattform i nio länder, samt via tredjeparts TV-nätverk (inklusive kabel- satellit och IPTV-nätverk), samt över öppna internet. Inom MTG Sverige återfinns välkända varumärken såsom TV3, TV6, TV8, TV10, Viasat, Viaplay, Viasat Film, Viasat Sport, RIX FM, Bandit Rock, Lugna Favoriter, STRIX Television med flera. Arbetsuppgifter Som Senior Management Assistant är du spindeln i nätet och assisterar våra chefer med att hantera administration och ansvarar för praktisk hantering kring Viasat och MTG’s återkommande interna möten och konferenser. Detta innefattar att upprätta och administrera kalender, göra uppföljning av deadlines samt sammanställa protokoll, presentationer och rapporter. Du ansvarar också för att säkerställa leverans av företagsmaterial och göra uppföljning av beslut. I tjänsten ingår att koordinera och boka lokaler och resor samt sköta all praktisk hantering kring möten som hålls både i Sverige och utomlands. Rollen har många kontaktytor där du kommer att arbeta med senior management, medarbetare på MTGs kontor runt om i världen så väl som externa kunder och leverantörer. I rollen ingår också att delta och vara behjälplig i arrangerandet av MTGs årliga events andra projekt och aktiviteter samt övrigt kontorsarbete där är behjälplig med administration samt prioritering och bokning av dagliga aktiviteter för senior management.     Din bakgrund Vi söker dig som har 5-6 års arbetslivserfarenhet och arbetat som administratör, gärna på koncernnivå med erfarenhet från en internationell eller skandinavisk organisation. För att utföra ditt arbete effektivt krävs goda kunskaper i Officepaketet. Du bör ha en god organisationsförmåga, tycka om att arbeta administrativt och vara serviceinriktad och diplomatisk. Viktigt är att du har en stark känsla för ansvar och att upprätthålla en strikt sekretess ser du som en självklarhet. För att lyckas i rollen har du förmågan att prioritera, arbeta strukturerat och driva ditt eget arbete framåt.  Du är noggrann, proaktiv och säkerställer arbetets kvalitet innan du lämnar det ifrån dig. Vi tror även att du har en god kommunikationsförmåga då du i rollen kommer hantera många interna såväl som externa relationer. Förutom mycket goda kunskaper i svenska krävs också mycket goda kunskaper i engelska, MTGs koncernspråk, i tal såväl som skrift. Du har ett flexibelt arbetssätt och trivs i en fartfylld och dynamisk arbetsmiljö. Denna roll är en samordnande roll som ger god insikt i verksamhet på koncernnivå i ett börsnoterat företag. Dina arbetsområden kommer vara Viasats Nordiska organisation, Pay TV Nordic, samt MTG AB. Eftersom det är en ny roll, ger det en möjlighet att till viss del forma rollen från start. Arbetsplatsen är MTGs kontor på Ringvägen 52. Intresserad? Välkommen att söka tjänsten genom att klicka på ansökningsknappen nedan för att bifoga ditt CV och personliga brev. Vänligen skriv din ansökan på engelska. Sista ansökningsdag är den 6 augusti. Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Företag: MTG
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Viasat och MTG söker en Senior Management Assistant jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Viasat och MTG söker en Senior Management Assistant

Behandlingsassistent
Statens institutionsstyrelse, SiS, är en myndighet som bedriver vård, utredning och behandling av ungdomar med allvarliga sociala problem samt vuxna med missbruk. Vården bedrivs vid särskilda ungdomshem och LVM-hem över hela landet. SiS finansierar forskning för att förbättra vården och behandlingen. SiS LVM-hem Ekebylund/Östfora har två enheter, Ekebylund i Skånela och Östfora i Järlåsa. Ekebylunds målgrupp är kvinnor med alkohol-, narkotika- och/eller läkemedelsmissbruk. ARBETSUPPGIFTER SiS Lvm-hem Ekebylund/Östfora söker till enhet Ekebylund en behandlingsassistent till vår öppna avdelning. Ekebylund består av två avdelningar en sluten intagningsavdelning och en öppen. I arbetet som behandlingsassistent ingår man i behandlingsteam kring våra klienter och deltar i den dagliga verksamheten. I arbetet ingår kontaktmannaskap, planering och genomförande av samtalsgrupper samt ÅP. Enskilda samtal efter MI modell samt viss dokumentation är andra arbetsuppgifter som ligger på våra behandlingsassistenter. Du behöver kunna ta ansvar, vara kreativ och drivande i arbetet med våra klienter samt vara en trygg och bra förebild. Bemötandet är av central roll där vi hela tiden försöker förbättra oss i relationen till våra kvinnor. Tjänstgöring sker dag, kväll och helg. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har Behandlingsassistentutbildning, är socialpedagog eller innehar annan av arbetsgivaren bedömd likvärdig utbildning. Vi ser gärna att du har erfarenhet av missbruksarbete och/eller psykiatri. Vi söker dig som har ett stort engagemang för kvinnor med beroendeproblematik. Meriterande är erfarenhet av MI-samtal, återfallsprevention, ledning av sociala färdighetsprogram och tidigare arbete inom den sociala sektorn. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Körkort och tillgång till bil är ett krav.
Företag: Statens institutionsstyrelse, SiS LVM-hem Ekebylund/Östfora
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Behandlingsassistent jobb, Behandlingsassistent Stockholm, Behandlingsassistent Statens institutionsstyrelse, SiS LVM-hem Ekebylund/Östfora
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Behandlingsassistent

Behandlingsassistent natt
Statens institutionsstyrelse, SiS, är en myndighet som bedriver vård, utredning och behandling av ungdomar med allvarliga sociala problem samt vuxna med missbruk. Vården bedrivs vid särskilda ungdomshem och LVM-hem över hela landet. SiS finansierar forskning för att förbättra vården och behandlingen. SiS LVM-hem Ekebylund/Östfora har två enheter, Ekebylund i Skånela och Östfora i Järlåsa. Ekebylunds målgrupp är kvinnor med alkohol-, narkotika- och/eller läkemedelsmissbruk. ARBETSUPPGIFTER SiS Lvm-hem Ekebylund/Östfora söker till enhet Ekebylund en vikarierande behandlingsassistent natt till vår öppna avdelning. Ekebylund består av två avdelningar en sluten intagningsavdelning och en öppen. I arbetet som behandlingsassistent natt ingar bl.a. enskilda samtal efter MI modell, att till stor del vistas ute på avdelningen och medverka till de miljöterapeutiska inslagen i behandlingen. Utöver detta genomföra resor och aktiviteter med klienter. Du behöver kunna ta ansvar, vara kreativ och drivande i arbetet med våra klienter samt vara en trygg och bra förebild. Bemötandet är av central roll där vi hela tiden försöker förbättra oss i relationen till våra kvinnor. Tjänstgöring sker 17.00-02.45. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har Behandlingsassistentutbildning, är socialpedagog eller innehar annan av arbetsgivaren bedömd likvärdig utbildning. Vi ser gärna att du har erfarenhet av missbruksarbete och/eller psykiatri. Vi söker dig som har ett stort engagemang för kvinnor med beroendeproblematik. Meriterande är erfarenhet av MI-samtal och tidigare arbete inom den sociala sektorn. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Körkort och tillgång till bil är ett krav, då de kommunala kommunikationerna är bristfälliga.
Företag: Statens institutionsstyrelse, SiS LVM-hem Ekebylund/Östfora
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Behandlingsassistent natt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Behandlingsassistent natt

Teknisk säljare till Stockholmskontoret
Vi söker nu en säljare till vårt kontor i centrala Stockholm som skall ansvara för försäljning av våra tjänster i Mälardalsregionen. • Är du idag en teknisk säljare som drivs av att hjälpa dina kunder långsiktigt? • Kanske arbetar du idag med produkt- eller tjänsteförsäljning och vill hitta en ny utmaning? Arbetsuppgifter Du ansvarar för hela säljprocessen med mötesbokning, kundbesök, försäljning och offerering. Arbetsuppgiften är att skapa, utveckla och bibehålla affärsrelationer med nya och befintliga kunder och löpande bevaka och följa upp de affärsmöjligheter som du skapat. Du har eget budget-, resultat- och kundansvar. I ditt arbete kommer du nära tekniken och de utmaningar som våra kunder står inför och vi blir en viktig del i våra kunders möjlighet att lyckas. Vi erbjuder ett stimulerande arbete i ett entreprenörsdrivet företag som ständigt utvecklas med fokus på nöjda kunder och varumärkesbyggande. Vi har högt i tak och alla är med och påverkar i vår dynamiska organisation. Personliga egenskaper • Du har flerårig erfarenhet av industriell försäljning och gärna en relevant teknisk utbildning eller motsvarande tekniska kunskaper i botten. • Ditt affärsmannaskap är mycket välutvecklat, du har förmågan att skapa och förvalta långsiktiga kundrelationer. • Du är kommunikativ och har gott om driv och energi. • Du har god datorvana. • Du har körkort och bor i Stockholmsområdet. Låter det intressant är du välkommen att söka tjänsten via www.snillebemanning.se. Vi behandlar ansökningar och tillsättning löpande så vänta inte med din ansökan. Vid ytterligare frågor kring tjänsten, kontakta gärna Isak Nilsson på tel. 08-562 159 11.  Snille - För Ingenjörer till Ingenjörer av Ingenjörer. Snille Bemanning AB är det tekniska bemanningsbolaget som fokuserar på ”Snillen”. Snille är experter på kompetenstillförsel inom teknikområdet, både när det gäller tekniker och ingenjörer. Vi hjälper individer och ingenjörsföretag att utvecklas och växa!  Affärsidé Genom bred teknisk kunskap och stor förståelse för kundens uttalade och outtalade behov av kompetens hjälper vi framgångsrikt våra kunder att hitta rätt individer. Ibland sker det genom rekrytering och ibland genom uthyrning - kompetensen är det vi brinner för!  Vår mission är att vara ett slagkraftigt alternativ till traditionella teknikkonsultbolag med tydliga modeller för att leverera rätt kompetens till en slagkraftig prismodell, samtidigt som vi har en flexibilitet i hanteringen av konsulten. För våra kunder innebär det att de kan sänka sina kostnader  samtidigt som de har möjlighet att förstärka sin egen organisation med de konsulter som de själva vill anställa.
Företag: Snille Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Teknisk säljare till Stockholmskontoret jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teknisk säljare till Stockholmskontoret

Avdelningsföreståndare
Statens institutionsstyrelse, SiS, är en myndighet som bedriver vård, utredning och behandling av ungdomar med allvarliga sociala problem samt vuxna med missbruk. Vården bedrivs vid särskilda ungdomshem och LVM-hem över hela landet. SiS finansierar forskning för att förbättra vården och behandlingen. SiS LVM-hem Ekebylund/Östfora har två enheter, Ekebylund i Rosersberg och Östfora i Järlåsa. Ekebylunds målgrupp är kvinnor med alkohol-, narkotika- och/eller läkemedelsmissbruk. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en Avdelningsföreståndare som skall leda arbetet på Ekebylunds öppna behandlingsavdelning. Du är behandlingsansvarig för de kvinnor som är placerade enl. LVM på avdelningen vilket innebär att ansvara för och utveckla det samlade behandlingsinnehållet och den dagliga verksamheten/miljöterapin för de intagna. I avdelningsansvaret ingår också ledning av personal och arbetsgruppens kompetensutveckling samt ansvar för dokumentation, behandlingsplanering, metodutveckling och uppföljning vilket är en viktig del av ledningsuppdraget från arbetsgivaren/myndighetens sida. Du kommer att ingå i institutionens ledningsgrupp och kommer att omfattas av beredskapstjänstgöring. Du behöver ha tillgång till bil då institutionen inte nås av allmänna kommunikationsmedel. KVALIFIKATIONER Relevant högskoleutbildning inom socialt arbete eller beteendevetenskap, som av arbetsgivaren bedöms som lämplig.God dokumentations- och skriftlig kommunikationsförmåga erfordras. Du förutsätts kunna organisera ditt och andras arbete på ett adekvat sätt samtidigt som du besitter förmågan att med strategiskt och strukturerat arbetssätt leda avdelningsarbetet så att detta överrenstämmer med den värdegrund och de mål, lagar och riktlinjer som finns inom myndigheten. Du tillvaratar medarbetarnas olika kompetenser och trivs med att motivera till delaktighet och ansvarstagande för att utveckla verksamheten mot uppställda mål. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Meriterande är om du har dokumeterad arbetsledarerfarenhet från socialtjänst eller psykiatrin.Erfarenhet av arbete inom SiS, är meriterande.
Företag: Statens institutionsstyrelse, SiS LVM-hem Ekebylund/Östfora
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Avdelningsföreståndare jobb, Avdelningsföreståndare Stockholm, Avdelningsföreståndare Statens institutionsstyrelse, SiS LVM-hem Ekebylund/Östfora
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Avdelningsföreståndare

Redovisningsekonom sökes till redovisningsbyrå i Sollentuna
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Detta är initialt ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs inledningsvis hos oss på Avanzera men med möjlighet till direkt anställning hos vår kund. Kunden är en väl etablerad redovisningsbyrå med kontor i Sollentuna. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Tjänsten ska tillsättas i början av september. Arbetsuppgifter: Löpande redovisning, rapportering, ekonomisk analys, momsredovisning, skattedeklaration, budgetering, årsbokslut, årsredovisning, inkomstdeklaration, koncernredovisning, ekonomisk rådgivning. Din bakgrund: Du har minst 5 års erfarenhet och är kunnig i bokslut, årsbokslut, årsredovisningar och inkomstdeklarationer. Du har universitetsexamen i ekonomi eller eftergymnasial utbildning samt är auktoriserad redovisningskonsult. Du har goda kunskaper i engelska. För att du ska trivas i den här rollen har du en god social kompetens, är serviceinriktad, har god kommunikationsförmåga och en problemlösande attityd. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom sökes till redovisningsbyrå i Sollentuna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom sökes till redovisningsbyrå i Sollentuna

Studerande och dansktalande kundtjänstmedarbetare
Bythjul Norden AB är en av nordens största däck- och fälgaktörer på Internet. Bythjul.com har funnits på nätet sedan 2003 och strävar ständigt efter att vara i framkant när det gäller leveranstider, sortiment och användarvänlighet. Under våren 2007 startades även filialer upp i Finland, Danmark och Norge. Besök gärna: www.bythjul.com. Är du ute efter ett givande och flexibelt arbete vid sidan av dina studier? Då har vi tjänsten för dig! Bythjul.com står inför en extrem tillväxtresa med allt vad det innebär; kul, spännande och utvecklande. Företaget har idag 25 anställda på kontoret i Hammarby Sjöstad. Du kommer få utbildningar och vägledning för att känna dig som en del av det vinnande teamet. Dina arbetsuppgifter innefattar att hjälpa nya och befintliga kunder via telefon, mail och chatt. Vidare är du behjälplig vid beställningar, produktinformation samt vid leveransfrågor. Är du den vi söker? Vi söker dig som dansktalande student som brinner för att ge kunder god service, har en hög energinivå och är sugen på att hänga med på en utvecklande resa. Meriterande med tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Som person är du flexibel och effektiv med flytande kunskaper i danska, såväl i tal som skrift. Du är noggrann och drivs av resultat och effektivitet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder dig möjligheten till ett flexibelt arbete som fungerar utmärkt att kombinera med dina studier. Du får använda din danska dagligen i en miljö som står för god gemenskap. Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte att skicka oss din ansökan snarast möjligt! Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att Du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder. Start: v 38 Omfattning: extra/deltid, varierande efter behov.
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Studerande och dansktalande kundtjänstmedarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studerande och dansktalande kundtjänstmedarbetare

Studerande och finsktalande kundtjänstmedarbetare
Bythjul Norden AB är en av nordens största däck- och fälgaktörer på Internet. Bythjul.com har funnits på nätet sedan 2003 och strävar ständigt efter att vara i framkant när det gäller leveranstider, sortiment och användarvänlighet. Under våren 2007 startades även filialer upp i Finland, Danmark och Norge. Besök gärna: www.bythjul.com. Är du ute efter ett givande och flexibelt arbete vid sidan av dina studier? Då har vi tjänsten för dig! Bythjul.com står inför en extrem tillväxtresa med allt vad det innebär; kul, spännande och utvecklande. Företaget har idag 25 anställda på kontoret i Hammarby Sjöstad. Du kommer få utbildningar och vägledning för att känna dig som en del av det vinnande teamet. Dina arbetsuppgifter innefattar att hjälpa nya och befintliga kunder via telefon, mail och chatt. Vidare är du behjälplig vid beställningar, produktinformation samt vid leveransfrågor. Är du den vi söker? Vi söker dig som finsktalande student som brinner för att ge kunder god service, har en hög energinivå och är sugen på att hänga med på en utvecklande resa. Meriterande med tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Som person är du flexibel och effektiv med flytande kunskaper i finska, såväl i tal som skrift. Du är noggrann och drivs av resultat och effektivitet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder dig möjligheten till ett flexibelt arbete som fungerar utmärkt att kombinera med dina studier. Du får använda din finska dagligen i en miljö som står för god gemenskap. Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte att skicka oss din ansökan snarast möjligt! Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att Du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder. Start: v 38 Omfattning: extra/deltid, varierande efter behov.
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Studerande och finsktalande kundtjänstmedarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studerande och finsktalande kundtjänstmedarbetare


Sök lediga jobb Hönekulla gård i Mölnlycke söker undersköterskor (vik), Härryda kommun

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se