ISS Städtjänster söker T.F. Driftchef till Avesta lediga jobb

ISS Städtjänster söker T.F. Driftchef till Avesta jobb ISS Städtjänster söker T.F. Driftchef till Avesta jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: ISS Städtjänster söker T.F. Driftchef till Avesta. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: ISS Städtjänster söker T.F. Driftchef till Avesta. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Component Engineer- Göteborg

  2. Stödassistenter till Boende LSS- Bollebygd

  3. Regional Business Controller Nordics till Tremco Illbruck i Kungälv- Göteborg

  4. Junior Account Manager till spännande tjänst- Mölndal

  5. Operatör till Husqvarna Construction- Göteborg

  6. Sjuksköterska till lungmedicin Skövde- Skövde

  7. Centric söker sjuksköterskor till Borås för sommaruppdrag!- Borås

  8. Graphic Design Specialist- Göteborg

  9. Operationssjuksköterska till Göteborg- Göteborg

  10. Sjuksköterska till KAVA i Skövde- Skövde


Mer beskrivning

Component Engineer
Company description: MVV was founded in 1990 as a software company with focus on balancing manufacturing processes. We also have a fast growing consulting company with approximately 60 employees and a broad experience in both product and production development. Primarily, MVV:s customers are in the areas of automotive, oil/gas and robotics/automation. To suit the role as a consultant at MVV, we believe that you are positive, driven and outgoing. Since almost all of our assignments are on site it is important to be humble and able to listen to the customer’s needs. You are also independent and solution-oriented. Position description: SPL support - combined role as GDL (Group Design Leader) and Test Engineer Combined role: Support to SPL (System program Leader ) as Design leader and later in the project perform tests as Test engineering. Task description: To support System Program Leader (SPL) during prototype and small scale build of traction batteries. This by i. e. preparing work instructions, perform risk analyses and define and perform End of Line Testing as well as performing tests on built batteries. Main responsibilities: You will lead a cross functional team in engineering projects for mechanical HW and ensure delivery with regards to time, technology and cost requirements of the task area within a vehicle program. - Ensure that the technical documentation (TCE, KDP) is available at the right level and at the right time - Contact with CAE, other R&D members, suppliers and manufacturing to agree of required action - Follow up prototype car builds and manufacturing of prototypes - Manage supplier contacts with regards to planning and monitoring - Initiate, prepare, perform tests, analyse results and write reports for validation - Perform initial investigations of root cause to up-coming issues Required qualifications: - Previous experience as task leader at Volvo Cars - Documented experience from project administration and documentation - Background as software test engineer requested, preferably also experience from hardware testing. - Fluent in English, written and spoken - Driver´s license B Skills and required experience: To succeed as a consultant at MVV International, your personal qualities are very important. We believe you are a good teamplayer who easily blends into a group. Furthermore, you are result-oriented, good at deliver on time and you enjoy a high work rate. MVV offers good opportunities to develop your skills by introducing you to challenging assignments,. We are proud to say that MVV by many people, is considered to be synonymous with security, career development, solidarity and loyalty. How to apply: Are you looking for an exciting job with challenging and stimulating tasks? Do not hesitate to apply for this job today. Apply for this job by register your complete CV at www.mvvinternational.se For questions or further information, please contact Daniel Hermansson by email daniel.hermansson@mvv.se or by phone 0708-526079
Företag: MVV International AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Component Engineer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Component Engineer

Stödassistenter till Boende LSS
Vi söker två drivna och engagerade stödassistenter! Bollebygd är en expansiv kommun som ligger i en naturskön omgivning med bra kommunal service och på pendlingsavstånd från Göteborg, Borås och Alingsås. Verksamheterna inom område funktionsnedsättning har vuxit och utvecklats mycket under de senaste åren. Kommunens boende enligt LSS består av ett Serviceboende och en Gruppbostad som startades upp 2009 och bedrivs idag i centrala Bollebygd. Våra boendens individuella behov, förutsättningar, intressen och önskemål ligger som grund för vår verksamhet där utveckling och möjlighet till gemenskap står i centrum. Är du intresserad av ett givande, utvecklande och utmanande arbete är detta arbetsplatsen för Dig. Du erbjuds kompetensutveckling inom yrkesområdet och goda möjligheter att växa i yrkesrollen utifrån dina egna förutsättningar. ARBETSUPPGIFTER Nu rekryterar vi till ett av våra boenden, Serviceboendet! Vi söker Dig som vill vara med och förverkliga LSS-lagens intentioner och ge bästa möjliga stöd till våra boende. Vi har ett nära samarbete med anhöriga, daglig verksamhet och övrig personal. Serviceboendet ligger centralt i Bollebygds tätort i ett gammalt fint trähus och våra boende har alla egna lägenheter runtom i centrala Bollebygd KVALIFIKATIONER Du har utbildning inom habilitering, pedagogik eller socialt arbete. Du behärskar svenska språket i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete med metoder, arbetssätt och förhållningssätt gentemot personer med funktionsnedsättning. Formell kunskap kring tydliggörande pedagogik och lågaffektivt bemötande ses som mycket meriterande då målgruppen bland annat har diagnoser inom autismspektrum. Vi ser gärna också att du behärskar teckenkommunikation. Viktigt att Du kan arbeta både enskilt och i grupp. Du är självständig, öppen för och ser möjlighet till utveckling. Verksamheten är i ett utvecklingsskede vilket ställer stora krav på ditt intresse för utvecklingsarbete. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Arbetet ställer krav på kompetens och erfarenhet av arbete med brukare som har problemskapande beteende. ÖVRIGT För att effektivisera rekryteringsförfarande så kommer intervjuer att ske löpande under ansökningstiden. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt personuppgiftslagen. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Omsorg, Område funktionsnedsättning
Ort: Bollebygd
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Stödassistenter till Boende LSS jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Stödassistenter till Boende LSS

Regional Business Controller Nordics till Tremco Illbruck i Kungälv
Tremco Illbruck är en av de marknadsledande leverantörerna av högkvalitativa tätnings- och limningslösningar för byggnads- och tillverkningsindustrin, och våra produkter marknadsförs i Sverige, Norge och Danmark under varumärkena illbruck och Nullifire. Våra försäljningskanaler är återförsäljare, men vi har även direktförsäljning till större riksbyggare, fogläggare samt företag som jobbar med passivt brandskydd. Tremco Illbruck har 1100 anställda på 25 olika platser internationellt, med en omsättning på 315 miljoner euro och det nordiska bolaget omsätter ca 110 milj SEK. Tremco Illbruck har sitt huvudkontor för de skandinaviska marknaderna i Kungälv och planerar för kraftig tillväxt de kommande åren. Tremco Illbruck är en del av RPM International INC med säte i Ohio, USA. Läs mer på www.tremco-illbruck.com/se Arbetsbeskrivning Vi söker en kommersiell och engagerad Regional Business Controller Nordics och din huvuduppgift blir att leda och utveckla ekonomifunktionen. Förutom helhetsansvar för redovisningen har du också en mycket affärsinriktad funktion där du stödjer verksamheten. Du är operativ i den dagliga driften och har ett mycket nära samarbete med VD och övriga chefer och specialister inom organisationen. Du ansvarar för bokslut, skattefrågor och övergripande finansiell analys för Sverige, Norge och Danmark. I ditt ansvarsområde ingår framtagning av budget, årsbokslut, månadsbokslut, skatter, deklarationer och rapportering samt att du ständigt utvecklar processer och arbetssätt. Du har ett personalansvar för 4 personer vilka arbetar inom kundtjänst och lager. Du sitter med i den nordiska ledningsgruppen rapporterar till VD och har en streckad linje till koncernens Group Controller som är placerad i Europa. Tjänsten är placerad på kontoret i Rollsbo, Kungälv. Kvalifikationer Du är civilekonom, alternativt motsvarande utbildning och har arbetat som ekonomichef, controller eller redovisningschef. Vi ser gärna att du har haft personalansvar och du har vanan att både arbeta strategisk och se till helheten, samtidigt som du är operativ och kan gå ned på detaljnivå för att bättre förstå utvecklingsbehov och driva ekonomifunktionen och affären framåt. Du har erfarenhet av att ha arbetat i ett internationellt bolag med flera rapporteringsvägar. Du är affärsmässig i ditt sätt att tänka och agera och tycker om att arbeta i en affärsnära funktion där du får goda möjligheter att påverka affären. Du är strukturerad, noggrann och analytisk ocherfarenhet ifrån att utveckla och effektivisera processer och det är meriterande om du har drivit förändringsprojekt inom ekonomi kopplat till system. Du har goda IT-kunskaper framförallt inom Excel och erfarenhet av ERP system, med fördel Navision. Du behärskar flytande svenska och engelska i tal och skrift. Din personlighet Som person är du positiv och nyfiken, du drivs av att hela tiden hitta nya och effektivare arbetssätt för att på så sätt bidra till utvecklingen av bolaget. Du har intresse för affärer och trivs i en dynamisk och snabbrörlig miljö. Du arbetar med hög integritet och är samtidigt duktig på att skapa engagemang och motivation hos människor omkring dig. Ansökan Vi samarbetar rekryteringsföretaget Your Talent i denna rekrytering. Ansök på www.yourtalent.se För ytterligare information om tjänsten vänligen kontakta Johan Sjöberg på 0761-709861 eller via mail johan.sjoberg@yourtalent.se Vi arbetar med löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!
Företag: Your Talent AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Regional Business Controller Nordics till Tremco Illbruck i Kungälv jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Regional Business Controller Nordics till Tremco Illbruck i Kungälv

Junior Account Manager till spännande tjänst
Vill du arbeta som junior Account Manager där du kommer att driva projekt och affärer framåt? Vill du vara del av ett växande familjeföretag med över 20 års erfarenhet inom branschen med goda förutsättningar för att avancera? Då har vi jobbet för dig! Vi söker för Göteborgs Mosaikbeläggningar AB:s räkning dig som vill arbeta som junior Account Manager där du har stora utvecklingsmöjligheter. Urval sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag. I denna rekryteringsprocess samarbetar Göteborgs Mosaikbeläggningar AB och Framtiden, därför önskar vi att alla ansökningar och frågor gällande tjänsten går till Framtiden. Dina arbetsuppgifter I rollen som junior Account Manager kommer du få en gedigen introduktion till företaget och arbetet i sin helhet. Detta för att på bästa sätt komma in i arbetet och dess arbetsuppgifter på ett så smidigt sätt som möjligt. Tjänsten som junior Account Manager består av varierande och lärorika arbetsuppgifter. Dessutom utlovas bonus efter prestation. Exempel på arbetsuppgifter: - Ringa kalla samtal för att dra in nya kunder - Bearbeta befintliga nyckelkunder - Sälja, samt hålla visningar i butik - Utskick - Kontakt med arkitekter och byggnadsleverantörer - Finns även möjlighet att uppdatera sociala medier m.m. Vill du få chansen att växa och lära dig mer som Account Manager? Då är det dig vi letar efter. Om företaget Göteborgs Mosaikbeläggningar AB är ett familjeföretag som har mer än 20 års erfarenhet inom branschen. Göteborgs Mosaikbeläggningar arbetar med att renovera, samt forma klinkergolv i bostadsrättsföreningar och i byggnadsprojekt. Företaget arbetar med stora kunder som exempelvis NCC, Skanska och PEAB. Idag är Göteborgs Mosaikbeläggningar AB verksamma i hela Sverige och får deras kakel och klinker tillverkat i Italien. Din profil Som junior Account Manager krävs det att du har en slutförd gymnasial utbildning, svenska i tal och skrift, samt B-körkort. Du ska även ha god datorvana, exempelvis i Officepaketet, särskilt Excel. Det är meriterande om du kan tala och skriva på engelska, samt italienska. Har du erfarenhet mot byggbranschen tidigare är även det ett stort plus V söker dig som har hög servicekänsla med fokus på hög kvalitet, både i utförande och i leverans. Det är viktigt att du är en driven, social och positiv person. Vidare behöver du även vara självgående och framåt i ditt arbete, alltså ska du verkligen vilja utvecklas i rollen som Account Manager. Skallkrav: - Svenska i tal och skrift - Slutförd Gymnasieutbildning - God datorvana Meriterande: - Engelska eller Italienska i tal och skift - Erfarenhet inom byggbranschen Om oss Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Arbetstider: 07:00-16:00 Omfattning: Heltid Ort: Mölndal Start: Omgående eller enligt överenskommelse Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan redan idag. Välkommen till Framtiden!
Företag: Framtiden AB
Ort: Mölndal
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Junior Account Manager till spännande tjänst jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior Account Manager till spännande tjänst

Operatör till Husqvarna Construction
Vill du arbeta i ett internationellt bolag med goda utvecklingsmöjligheter? Då kan detta vara något för dig! Husqvarna Construction växer och nu söker de ytterligare en kollega. Du kommer att vara en viktig spelare i teamet och det finns chans till övertag av kund. Arbetsuppgifter Som Operatör hos Husqvarna Construction kommer du att ha en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta i ett team som präglas av bra laganda och god stämning. Arbetet innebär i huvudsak att: • Övervaka riggar, kapmaskiner samt utrustning • Åtgärda störningar och problem som uppstår vad gäller utrustning, riggar och kapmaskiner samt även kunna utföra test av maskinerna • Rapportera/diagnostisera maskinerna när det behövs • Kommunicera med testingenjörer och designingenjörer Din bakgrund I rollen som operatör ser vi att du har mekaniska färdigheter och/eller att du har eftergymnasial utbildning inom det tekniska området. Du har förmåga att genomföra test på ett enhetligt och kontrollerat sätt, då roller ställer krav på noggrannhet. Vi ser gärna att du har diagnostisk skicklighet, både mekanisk och mjukvara (t ex P.I.D.-justering) Vidare har du grundläggande datorkunskaper ex. Office, Excell etc. Det är även bra om du har erfarenhet av att sammanställa och rapportera data. Personliga egenskaper Som person har du förmåga att kunna hålla fokus, du är lyhörd samt har förmåga att kunna fatta egna beslut. Du är självgående och har öga för detaljer, detta för att kunna märka även de minsta förändringarna i testningen. Du är även lösningsorienterad då du ska kunna lösa problem som uppstår vad gäller utrustning, riggar och maskiner. Du pratar svenska, alternativt engelska obehindrat. Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort Visstidsanställning/Heltid/Göteborg Tillträdesdag Omgående/Efter överenskommelse Information Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan via lernia.se så snart som möjligt. Lernia är vägen framåt Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Företag: Lernia
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Operatör till Husqvarna Construction jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Operatör till Husqvarna Construction

Sjuksköterska till lungmedicin Skövde
OM UPPDRAGET För en av våra kunders räkning söker vi dig som är sjuksköterska med erfarenhet av arbete på medicinavdelning och vill arbeta i Skövde. Uppdraget är placerat lungmedicin ochstartar omgående och sträcker sig till sista augusti. Välj själv om du vill jobba dag/kväll eller natt. DINA ARBETSUPPGIFTER Sedvanliga arbetsuppgifter som sjuksköterska på medicinavdelning. DIN PROFIL Du är sjuksköterska med minst två års erfarenhet. Meriterade med erfarenhet från lungmedicin samt kunskap om journalsystemet Melior. OM OSS Centric Care är specialiserade på bemanning av läkare, sjuksköterskor, medicinska sekreterare, socionomer, psykologer samt övrig vårdpersonal i både Sverige och Norge. Vi har bemannat hälso- och sjukvården sedan 2000 och är ett av Skandinaviens ledande bemanningsföretag. Centric Care har kontor i Göteborg, Sundbyberg, Malmö och Oslo. Vi bemannar tillfälliga och långvariga bemanningsbehov och har långsiktiga relationer med alla våra uppdragsgivare inom både privat och offentlig sektor. Förklaringen till det är enkel. De värdesätter vår närvaro och vårt engagemang i varje enskilt uppdrag. Våra kunder vet att de garanteras motiverade och kunniga konsulter – varje gång. Vi som jobbar på Centric Care har nog ett av de roligaste jobben som finns - vi får nämligen dagligen träffa, hjälpa och umgås med de bästa inom vården och socialt arbete för att göra arbetsplatserna så givande och effektiva som möjligt.Som bemanningsföretag erbjuder vi våra konsulter några av de bästa lönevillkoren i branschen med bl.a. två löneutbetalningar per månad, årsbonus i form av upplevelsehelg, varierande uppdrag, en egen kontaktperson samt mycket uppskattade konsultträffar där vi umgås tillsammans under mer avslappnande former. Lägg sedan till en av branschens förmånligaste friskvårdsbidrag på upp till 4000 kr per kalenderår så börjar du få en bild om hur det är att jobba hos oss. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som är medlem i Almega, en arbetsgivar- och branschorganisation för personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet, Läkarförbundet, Kommunal, Unionen och Akademikerförbundet vilket innebär en trygghet för dig som medarbetare. Nyfiken på att veta mer om oss? Kontakta mig redan idag. Välkommen! Mer informasjon
Företag: Centric Care AB - Göteborg
Ort: Skövde
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska till lungmedicin Skövde jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska till lungmedicin Skövde

Centric söker sjuksköterskor till Borås för sommaruppdrag!
OM UPPDRAGET Nu har Centric fått in uppdragen för SÄS sommaren 2018, har du några veckor ledigt i sommar och vill arbeta extra på sjukhuset i Borås så finns nu möjligheten att boka upp sig! Kom med dina önskemål så hjälper jag dig med resten! ARBETSUPPGIFTER Sedvanliga arbetsuppgifter som sjuksköterska på diverse vårdavdelningar. DIN PROFIL Du är sjuksköterska med minst två års erfarenhet. Meriterande med erfarenhet från arbete på sjukhus samt från journalsystemet Melior. OM OSS Centric Care är specialiserade på bemanning av läkare, sjuksköterskor, medicinska sekreterare, socionomer, psykologer samt övrig vårdpersonal i både Sverige och Norge. Vi har bemannat hälso- och sjukvården sedan 2000 och är ett av Skandinaviens ledande bemanningsföretag. Centric Care har kontor i Göteborg, Sundbyberg, Malmö och Oslo. Vi bemannar tillfälliga och långvariga bemanningsbehov och har långsiktiga relationer med alla våra uppdragsgivare inom både privat och offentlig sektor. Förklaringen till det är enkel. De värdesätter vår närvaro och vårt engagemang i varje enskilt uppdrag. Våra kunder vet att de garanteras motiverade och kunniga konsulter – varje gång. Vi som jobbar på Centric Care har nog ett av de roligaste jobben som finns - vi får nämligen dagligen träffa, hjälpa och umgås med de bästa inom vården och socialt arbete för att göra arbetsplatserna så givande och effektiva som möjligt.Som bemanningsföretag erbjuder vi våra konsulter några av de bästa lönevillkoren i branschen med bl.a. två löneutbetalningar per månad, årsbonus i form av upplevelsehelg, varierande uppdrag, en egen kontaktperson samt mycket uppskattade konsultträffar där vi umgås tillsammans under mer avslappnande former. Lägg sedan till en av branschens förmånligaste friskvårdsbidrag på upp till 4000 kr per kalenderår så börjar du få en bild om hur det är att jobba hos oss. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som är medlem i Almega, en arbetsgivar- och branschorganisation för personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet, Läkarförbundet, Kommunal, Unionen och Akademikerförbundet vilket innebär en trygghet för dig som medarbetare. Nyfiken på att veta mer om oss? Kontakta mig redan idag. Välkommen! Mer informasjon
Företag: Centric Care AB - Göteborg
Ort: Borås
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Centric söker sjuksköterskor till Borås för sommaruppdrag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Centric söker sjuksköterskor till Borås för sommaruppdrag!

Graphic Design Specialist
EssityEssity is a leading global hygiene and health company dedicated to improving well-being through our products and solutions, essentials for everyday life. The name Essity stems from the words essentials and necessities. Our sustainable business model creates value for people and nature. Sales are conducted in approximately 150 countries under the leading global brands TENA and Tork, and other strong brands, such as Jobst, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda and Zewa. Essity has about 48,000 employees and net sales in 2017 amounted to approximately SEK 109bn (EUR 11.3bn). The headquarters is located in Stockholm, Sweden, and the company is listed on Nasdaq Stockholm. More information at www.essity.com. Overview The European Product Management (EPM) department, part of Business Unit Health and Medical Solutions, is a strong contributor to the Inco business, and is responsible for driving and owning the TENA Incontinence assortment. EPM has a key decision making and business oriented role and cooperates closely with the Global Category, R&D, Supply, and the markets. We are now looking to recruit a person experienced in Graphic Design to join our Graphic Design Team within EPM. In the Graphic Design Team, we manage design implementation on all printed materials by adapting master design. We manage artwork creation and roll out for both innovation projects as well as for market requests, and are in daily contact with artwork and repro agencies. This is a temporary position, until 30th of June 2019, and will be based in Gothenburg. Main Tasks Participate and contribute in design development (from brief to final master design) by providing technical expertise on how to meet design expectations in print. Manage design implementation on all printed materials by adapting master design for the entire assortment (artwork per article) in both projects & activities. Responsible for approving artwork according to master design, colour scheme and technical specification. Responsible for approving printed material according to the Essity Colour Target System. Accountable for Essity Colour Target System. Secure print quality of all printed material and continuously raise the Essity print standards to the top level within our business areas. Drive towards cost efficient solutions for design implementation, artwork, repro work and print. Manage and follow up budgets & forecast for graphic design related costs. Key Competencies Fully proficient in English, both verbally and written University degree or equivalent in relevant field Preferably at least 3-5 years’ experience in similar position High Business interest and understanding (customer and market) Structured way of working with a pragmatic and hands-on approach Strong communication skills Ability to work in international networks Colour and print knowledge; knowledge about different printing techniques, fundamental of colours, prepress. Basic knowledge in Graphic Design software’s Knowledge in printability and print outcome Ideally experience in print design/artwork for packaging Project management skills Additional Information If you have any questions regarding the position, please reach out to Åsa Dahlström, Graphical Design Manager, +46 702 55 06 45.   Essity kindly but firmly declines direct contact with recruiting and staffing agencies, as well as job advertising sellers.
Företag: Essity
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Graphic Design Specialist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Graphic Design Specialist

Operationssjuksköterska till Göteborg
OM UPPDRAGET För våra kunders räkning söker vi nu operationssjuksköterskor till operationsavdelning på Östra sjukhuset i Göteborg. Uppdraget startar omgående gäller till slutet av november med möjlighet till förlängning. All tillgänglighet är av intresse. DINA ARBETSUPPGIFTER Operationssjukvård vid malign och benign kolorektalkirurgi, övre gastrokirurgi, akutkirurgi och infektionsrelaterade ingrepp. Verksamheten är varierande med allt från dagkirurgiska ingrepp till mer avanserade ingrepp, t.ex. robotassisterad kirurgi samt multidisciplinär kirurgi (HIPEC, leverresektioner, plastikkirurgi samt urologi). DIN PROFIL Leg. sjuksköterska med specialistutbildning inom operationssjukvård. Minst 2 års erfarenhet inom yrket. Vi söker sig som är trygg i din yrkesroll. Meriterande är kunskap om journalsystemen Melior, Operätt/Orbit och Obsretix. OM OSS Centric Care är specialiserade på bemanning av läkare, sjuksköterskor, medicinska sekreterare, socionomer, psykologer samt övrig vårdpersonal i både Sverige och Norge. Vi har bemannat hälso- och sjukvården sedan 2000 och är ett av Skandinaviens ledande bemanningsföretag. Centric Care har kontor i Göteborg, Sundbyberg, Malmö och Oslo. Vi bemannar tillfälliga och långvariga bemanningsbehov och har långsiktiga relationer med alla våra uppdragsgivare inom både privat och offentlig sektor. Förklaringen till det är enkel. De värdesätter vår närvaro och vårt engagemang i varje enskilt uppdrag. Våra kunder vet att de garanteras motiverade och kunniga konsulter – varje gång. Vi som jobbar på Centric Care har nog ett av de roligaste jobben som finns - vi får nämligen dagligen träffa, hjälpa och umgås med de bästa inom vården och socialt arbete för att göra arbetsplatserna så givande och effektiva som möjligt.Som bemanningsföretag erbjuder vi våra konsulter några av de bästa lönevillkoren i branschen med bl.a. två löneutbetalningar per månad, årsbonus i form av upplevelsehelg, varierande uppdrag, en egen kontaktperson samt mycket uppskattade konsultträffar där vi umgås tillsammans under mer avslappnande former. Lägg sedan till en av branschens förmånligaste friskvårdsbidrag på upp till 4000 kr per kalenderår så börjar du få en bild om hur det är att jobba hos oss. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som är medlem i Almega, en arbetsgivar- och branschorganisation för personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet, Läkarförbundet, Kommunal, Unionen och Akademikerförbundet vilket innebär en trygghet för dig som medarbetare. Nyfiken på att veta mer om oss? Kontakta mig redan idag. Välkommen! Mer informasjon
Företag: Centric Care AB - Göteborg
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Operationssjuksköterska till Göteborg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Operationssjuksköterska till Göteborg

Sjuksköterska till KAVA i Skövde
OM UPPDRAGET För kunds räkning söker nu Centric Care dig som är sjuksköterska och som vill arbeta på en kirurgisk akutvårdsavdelning i Skövde! Behovet gäller omgående och pågår till september med möjlighet till förlängning enligt dina önskemål. All tillgänglighet är intressant och du väljer själv din tjänstgöringsgrad. Behov finns ffa på natten men är du intresserad av dag/kväll kan detta också vara av intresse för verksamheten. DINA ARBETSUPPGIFTER Sedvanliga arbetsuppgifter som sjuksköterska på kirurgisk akutvårdsavdelning. DIN PROFIL Du är sjuksköterska med minst två års erfarenhet och med erfarenhet av arbete på kirurgavdelning. Meriterande om du har arbetet med journalsystemet Melior dock inget krav. OM OSS Centric Care är specialiserade på bemanning av läkare, sjuksköterskor, medicinska sekreterare, socionomer, psykologer samt övrig vårdpersonal i både Sverige och Norge. Vi har bemannat hälso- och sjukvården sedan 2000 och är ett av Skandinaviens ledande bemanningsföretag. Centric Care har kontor i Göteborg, Sundbyberg, Malmö och Oslo. Vi bemannar tillfälliga och långvariga bemanningsbehov och har långsiktiga relationer med alla våra uppdragsgivare inom både privat och offentlig sektor. Förklaringen till det är enkel. De värdesätter vår närvaro och vårt engagemang i varje enskilt uppdrag. Våra kunder vet att de garanteras motiverade och kunniga konsulter – varje gång. Vi som jobbar på Centric Care har nog ett av de roligaste jobben som finns - vi får nämligen dagligen träffa, hjälpa och umgås med de bästa inom vården och socialt arbete för att göra arbetsplatserna så givande och effektiva som möjligt. Som bemanningsföretag erbjuder vi våra konsulter några av de bästa lönevillkoren i branschen med bl.a. två löneutbetalningar per månad, årsbonus i form av upplevelsehelg, varierande uppdrag, en egen kontaktperson samt mycket uppskattade konsultträffar där vi umgås tillsammans under mer avslappnande former. Lägg sedan till en av branschens förmånligaste friskvårdsbidrag på upp till 4000 kr per kalenderår så börjar du få en bild om hur det är att jobba hos oss. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som är medlem i Almega, en arbetsgivar- och branschorganisation för personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet, Läkarförbundet, Kommunal, Unionen och Akademikerförbundet vilket innebär en trygghet för dig som medarbetare. Nyfiken på att veta mer om oss? Kontakta mig redan idag. /Elisabeth Jonsson Konsultchef Mer informasjon
Företag: Centric Care AB - Göteborg
Ort: Skövde
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska till KAVA i Skövde jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska till KAVA i Skövde


Sök lediga jobb ISS Städtjänster söker T.F. Driftchef till Avesta

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se