IT chef Köping jobb - lediga jobb

IT chef Köping jobb IT chef Köping jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: IT chef Köping. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: IT chef Köping. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Kommunikationsansvarig till Folkbildningsrådet- Stockholm

  2. Mix Medicare söker en skolpsykolog/arbetsledare- Stockholm

  3. Undersköterska- Stockholm

  4. Lösningsarkitekt inom webb till PostNord IT- Solna

  5. Redovisningsekonom- Solna

  6. Erfaren receptionist till Huvudkontor, Globen- Stockholm

  7. Bokningsassistent/Booking assistant- Stockholm

  8. Projektledare till Venair Building Systems- Stockholm

  9. Hotelmedarbetare LILJEHOLMENS STADSHOTELL; Stoc- Stockholm

  10. Expeditionshandläggare till viktig myndighet- Stockholm


Mer beskrivning

Kommunikationsansvarig till Folkbildningsrådet
Vi söker dig som kan utveckla och driva Folkbildningsrådets kommunikationsverksamhet. Du ska även vara ett stöd till medarbetarna i kommunikationsfrågor. En viktig del i arbetet är att företräda Folkbildningsrådet i olika sammanhang. Du ingår i ledningsgruppen. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att; - upprätthålla kontakter med myndigheter - kommunicera resultatet av Folkbildningsrådets uppföljningar och utvärderingar - kommunicera folkhögskolan som skolform - skriva underlag, remissvar, artiklar - projektleda olika aktiviteter såsom t ex Almedalsseminarier och konferenser Tjänsten är ett vikariat på heltid i ett år med tillträde under hösten. Folkbildningsrådet är geografiskt placerat på Rosenlundsgatan i Stockholm. Vi söker dig som har adekvat högskoleutbildning inom kommunikation. Du ska ha flerårig erfarenhet av strategiskt och operativt kommunikationsarbete i myndighet/offentlig förvaltning eller motsvarande i idéburen organisation. Erfarenhet av verksamhet från folkhögskola eller studieförbund är meriterande. Som person ser vi att du är duktig på att bygga nätverk, är kommunikativ och har en god samarbetsförmåga. Vi tror även att du är förtroendeingivande, diplomatisk och trygg i din kompetens. Ansökan Urval sker löpande under juli och augusti, dock är sista ansökningsdag 2013-08-04. Ansök genom länken: http://www.folkbildning.se/Aktuellt/Aktuellt/2013/Folkbildningsradet-soker-en-kommunikationsansvarig/ Har du frågor kring tjänsten får du gärna kontakta rekryteringskonsult Louise Junghahn på Junghahn & Partners. Du når Louise på 0703-27 27 02 alternativt på louise.junghahn@junghahn.se. www.junghahn.se Folkbildningsrådet Folkbildningsrådet har riksdagens och regeringens uppdrag att företräda staten i förhållande till folkbildningen, att fördela statsbidrag till studieförbund och folkhögskolor samt att utvärdera och följa upp att verksamheten uppfyller statens syfte med statsbidraget. Totalt fördelar Folkbildningsrådet drygt tre miljarder kronor per år. Därutöver ansvarar Folkbildningsrådet för central drift och utveckling av Folkbildningsnätet, för centrala informationsinsatser om folkhögskolornas kursutbud genom Folkhögskolornas informationstjänst samt för studeranderättsliga frågor. Folkbildningsrådet är en ideell förening med tre medlemmar: Folkbildningsförbundet, Sveriges Kommuner och Landsting och Rörelsefolkhögskolornas intresseorganisation. Folkbildningsrådet har 28 anställda. www.folkbildning.se
Företag: FOLKBILDNINGSRÅDET
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Kommunikationsansvarig till Folkbildningsrådet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kommunikationsansvarig till Folkbildningsrådet

Mix Medicare söker en skolpsykolog/arbetsledare
Om företaget Vill du vara med och arbeta konsultativt inom hälsa och sjukvård samt vara med och driva förändringsarbete i ett företag under stark utveckling? Vill du ha en bra löneutveckling? Mix Medicare AB är ditt naturliga nästa steg! Mix Medicare är ett auktoriserat och certifierat bemanningsföretag som samarbetar med kommun, landsting och privata vårdföretag. Våra kunder finns exempelvis i Stockholm stad, Södertälje kommun och Lidingö stad. Så spännande och utvecklande arbete finns hos oss! Om tjänsten Vi söker just nu dig som är legitimerad psykolog med kortare och längre erfarenhet av psykologiska behandlingar av förskolebarn (1-5 år) och grund- och gymnasieelever (6-18) år. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att genomföra neuropsykiatriska utredningar liksom arbetsledning. Urval genomförs löpande liksom tillsättning kan beslutas omgående. Du erbjuds fast anställning hos Mix Medicare AB. Vi ser gärna att du har god självkännedom, förmåga till helhetssyn samt har ett konsultativt och professionellt förhållningssätt. Några av våra värdeord är engagemang, flexibilitet och tillgänglighet. Vårt erbjudande Vi på Mix Medicare vet att livet är tufft och utmanande som konsult inom sjukvård och omsorg. Vi vill gärna balansera upp detta genom att erbjuda en arbetsplats som kännetecknas av gemenskap, humor och personlig utveckling. Vi vill helt enkelt erbjuda snart Sveriges roligaste bemanningsföretag. Mix Medicare är medlem i Almega (tjänsteföretagens arbetsgivarförbund inom Svenskt Näringsliv) samt Bemanningsföretagen. Vi har kollektivavtal med Kommunal och Vårdförbundet. Samtlig vår personal erbjuds olika förmåner efter behov och önskemål och har ett gott försäkringsskydd. Vill du veta mer om tjänsten eller verksamheten? Kontakta verksamhetschef Arnold Wittman på tel. 08- 741 13 96 alt. 070-731 70 40. Välkommen med din ansökan!
Företag: MIX MEDICARE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Mix Medicare söker en skolpsykolog/arbetsledare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mix Medicare söker en skolpsykolog/arbetsledare

Undersköterska
Capio Vårdcentral Skogås söker en undersköterska Capio vårdcentral i Skogås är en trevlig vårdcentral med goda tåg- och bussförbindelser. Listningen uppgår för närvarande till drygt 14000 patienter. Vi är totalt cirka 25 anställda som nu söker en trevlig kollega till ett vikariat. Sista ansökningsdag är den 11 augusti 2013. Vi söker dig som är flexibel, engagerad och kan jobba i högt tempo. Du bör också ha en god förmåga att ge god service. Arbetsuppgifter Sedvanliga undersköterskeuppgifter såsom labb, omläggningar mm samt även reception och administrativa uppgifter. Anställningsform/Tjänstgöringsgrad Tjänsten är ett vikariat. Tjänstgöringsgrad 75%. Tillträde: Från den 1 september 2013 eller enligt överenskommelse. Om Capio Capio Närsjukvård bedriver primärvård under tre namn, Capio Vårdcentral, Capio Citykliniken och Capio Husläkarmottagning. Vi erbjuder kvalificerad vård inom allmänmedicin och specialistsjukvård och vi har idag 70 enheter med 2 500 medarbetare och cirka 650 000 listade patienter varje år. Kontaktpersoner För mer information kontakta. Camilla Törnfeldt, Verksamhetschef tel. 070-618 59 08. E-post: camilla.tornfeldt@capio.se
Företag: CAPIO VÅRDCENTRAL SKOGÅS
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Undersköterska jobb, Undersköterska Stockholm, Undersköterska CAPIO VÅRDCENTRAL SKOGÅS
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Undersköterska

Lösningsarkitekt inom webb till PostNord IT
PostNord - tidigare Posten Norden - bildades 2009 genom samgåendet mellan Post Danmark A/S och Posten AB. Koncernen erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden och har en omsättning på cirka 42 miljarder SEK och drygt 40 000 medarbetare. Verksamheten bedrivs i affärsområdena Breve Danmark, Meddelande Sverige, Logistik och Informationslogistik. Moderbolaget är ett svenskt publikt bolag med huvudkontor i Solna, Sverige. www.postnord.se www.postnord.com Mångfald är en naturlig del av PostNordkoncernens verksamhet. Vi välkomnar dig som, liksom vi, ser på olikheter som en styrka och en förutsättning för konkurrenskraft och tillväxt. Vad innebär arbetet? Då all utveckling och drift är outsourcad är hantering av leverantörer och partners i en multisourcad miljö en stor och viktig del av ditt jobb. Du kommer att verka styrande och stöttande och agerar i sammanhanget expert och rådgivare inom arkitekturområdet. Detta innefattar ansvar för att övergripande arkitekturprinciper, riktlinjer, standarder och krav följs i den tekniska lösningen. Tillsammans med arkitektkollegor arbetar du med PostNords Målarkitektur på strategisk nivå samt ansvarar för genomdrivande på operativ nivå inom SDC Customer Channels. Vidare arbetar du med att: - I större IT-utvecklingsprojekt utforma den övergripande IT-arkitekturen utifrån verksamhetens krav och fastslagna riktlinjer samt identifiera risker och estimera IT-kostnader. - Säkerställa att föreslagen IT-lösning är kostnadseffektiv och förvaltningsbar. - Diskutera möjligheter med ny och befintlig teknik tillsammans med affärsutvecklare och beställare. - Granska IT-tekniska kravspecifikationer för utveckling, upphandling och outsourcing, liksom offertsvar och systemdesign, så att de överensstämmer med beställarens krav och PostNords IT-arkitektur. - Använda Postens metoder och verktyg för utveckling och dokumentation. - Hålla seminarier och leda workshops inom ditt expertområde. - Vara en auktoritet och ledare i arkitekturarbetet. Just nu står vi inför ett antal omfattande projekt där din kompetens kommer att spela en betydande roll. Vi arbetar över nationsgränserna för att effektivisera och säkerställa att människor året runt, dygnet runt förses med kommunikationslösningar av världsklass. Vem söker vi? Du har gedigen erfarenhet av storskaliga utvecklingsprojekt i komplexa organisationer. Vi ser gärna att du har flerårig erfarenhet i rollen som IT-arkitekt helst med bakgrund som utvecklare inom webbområdet. Givet de utmaningar vi står inför bör du vara van att hantera styrgrupper på senior nivå samt besitter gedigen erfarenhet av Sharepoint. Vidare ser vi gärna att du har följande kvalifikationer: - Akademisk utbildning inom systemutvecklingsorådet eller motsvarande kunskap förvärvad genom erfarenhet och/eller utbildning. -Erfarenhet av projektledningsmetodik, exempelvis RUP, Props, Prince2 - Vana av modellerings- och workshopledning - Erfarenhet av outsourcing. - God språkliga förmåga i skrift och tal på svenska och engelska. Kontaktperson I denna rekrytering samarbetar PostNord med Dfind IT. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Line Thomson eller Charlotta Skogar, line.thomson@dfind.se mobil: 072 188 52 44, charlotta.skogar@dfind.se mobil: 0733-57 36 78. Läs mer och sök jobbet på www.postnord.se/jobb Fackliga kontaktpersoner se www.postnord.se/fackliga
Företag: Posten AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Lösningsarkitekt inom webb till PostNord IT jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lösningsarkitekt inom webb till PostNord IT

Redovisningsekonom
Särnmark är ett av Sveriges äldsta och ledande assistansföretag. Med över 20 års erfarenhet av att arbeta med barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättningar vet vi vad som krävs för att ge våra kunder den trygghet och det stöd de har rätt till. Vi arbetar långsiktigt med personlig assistans och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje enskild individs unika behov. Särnmark har idag över 2000 medarbetare, främst i storstadsregionerna, men våra kunder och medarbetare finns i hela Sverige. På Särnmarks ekonomiavdelning söker vi nu efter en redovisningsekonom (Råd & stöd-ekonom) som kommer att ansvara för assistansekonomin för ca 150 av Särnmarks kunder. Tjänsten verkar som en BackOffice funktion till vår avdelning Råd & stöd där våra kundansvariga assistansrådgivare arbetar med samordning och rådgivning mot våra kunder. Råd & Stöd-ekonomen rapporterar direkt till Särnmarks ekonomichef. Vi söker efter en redovisningsekonom som är analytisk som gillar problemlösning. Relevant arbetslivserfarenhet är ett krav och det är meriterande om du tidigare arbetat som redovisningsekonom. Relevant erfarenhet kan även innebära en annan bakgrund än inom redovisning, exempelvis som controller eller liknande. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera ansvar för: * Månatlig ekonomisk rapportering till kunder och till andra funktioner internt vid behov * Upprättande och kontroll av kostnadsredovisningsrapporter * Upprättande och uppföljning av budget * Inrapportering och avstämning av nya assistansbeslut och avräkningsperioder i ekonomiprogram * Redovisning till Försäkringskassan av använda assistanstimmar och kostnader vid varje avräkningsperiods slut * Uppföljning och upprättande av rutiner för R&S-ekonomernas arbete * Service till kunder och kollegor i frågor som rör avdelningens ansvarsområden Vi ser gärna att du som söker tjänsten har följande profil: * Du har minst 2-3 års relevant arbetslivserfarenhet, företrädesvis som redovisningsekonom * Du är självgående och har god analytisk förmåga * Det är viktigt att du är ordningssam, ansvarstagande och har lätt för att samarbeta med andra * Du har social förmåga och är därför naturligt kommunikativ såväl internt som gentemot kunder * Du har en flexibel och prestigelös inställning till dina arbetsuppgifter * Du har datorvana och kan uttrycka dig väl i tal och skrift, det är meriterande om du tidigare arbetat i Navision Särnmark kan erbjuda dig ett utvecklande och omväxlande jobb i en ständigt föränderlig bransch där du får arbeta utifrån ett helhetsperspektiv med såväl kollegor på kontoret som med kunder, externa samarbetspartners, myndigheter m.fl. Särnmarks kontor för tjänsten är beläget i Solna Business Park, Solna.
Företag: SÄRNMARK ASSISTANS AKTIEBOLAG
Ort: Solna
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom jobb, Redovisningsekonom Solna, Redovisningsekonom SÄRNMARK ASSISTANS AKTIEBOLAG
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom

Erfaren receptionist till Huvudkontor, Globen
Exchange Finans är ett av Sveriges ledande kreditmarknadsbolag med ca 25 centralt belägna valutaväxlingskontor i Sverige. Vår affärsidé är huvudsakligen att erbjuda både företag och privatpersoner valutaväxling, inlåning, utlåning, betalservice etc. till förmånliga villkor. Till vårt huvudkontor söker vi nu en erfaren Receptionist med start omgående: Som receptionist kommer du förutom traditionella receptionssysslor med inkommande samtal och besökare vara ansvarig för att kök och allmänna utrymmen är i gott skick, assistera vid möten, anordna event och vara behjälplig vid bokning av tjänsteresor. Vidare kommer du ansvara för kontorsmaterial och hantera den dagliga posten och mycket mer. Det här är en omväxlande roll med möjligheter till stort ansvar. Det är ett krav att ha goda kunskaper i Engelska och Svenska avseende tal och skrift. Du ska ha arbetat i en likande roll tidigare med erfarenhet av att koordinera ett flertal arbetsuppgifter samtidigt och du är en god administratör. Som person är du social, ansvarsfull och initiativrik där du har en förmåga att se lösningar och möjligheter. Du ska även vara bekväm med att vara företagets ansikte utåt med allt vad det innebär. Samtidigt ser vi gärna att du har integritet och en utvecklad professionalism i din yrkesroll. Receptionen är bemannad mellan 08.00-18.00 varje vardag. Vi söker två receptionister på deltid (62,5%) som kommer att arbeta ca 5,5h/dag i skift. Skiftöverlämning enligt instruktion utförs dagligen receptionisterna emellan. Där ingår bl.a. att bereda nya och aktuella uppgifter. Det är därmed viktigt att du har en god kommunikationsförmåga. Ansökan mottages via e-post; rekrytering@exchangefinans.se eller till; Exchange Finans AB Att. Rekrytering Box 12 121 25 Stockholm-Globen Telefonkontakt undanbedes. Detta gäller även rekryterings- och bemanningsföretag.
Företag: EXCHANGE FINANS AKTIEBOLAG
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren receptionist till Huvudkontor, Globen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren receptionist till Huvudkontor, Globen

Bokningsassistent/Booking assistant
Nordic Visitor expanderar och söker en ny bokningsassistent på deltid vid behov. Nordic Visitor är en incomingbyrå med kontor i Sverige samt huvudkontor på Island. Vi arrangerar paketresor till de nordiska länderna, specialiserade på att ge både privat och affärsresenärer en unik reseupplevelse. Vi är ett ungt team med sammanlagt cirka 50 anställda inom koncernen. Då vi bara är 3 personer på det svenska kontoret är personkemi självklart väldigt viktigt. Det dagliga arbetet för en resekonsult på Nordic Visitor består utav att sälja och boka redan färdiga paket och att skapa nya paketresor, till både FIT och grupper, allt efter kundens önskemål. Pakteten inkluderar allt från transfers, boende, aktiviteter, middagar, konferensrum och evenemang. Dina arbetsuppgifter i början skulle bestå utav att assistera våra resekonsulter med diverse arbetsuppgifter så som att undersöka tillgänglighet för boende och aktiviteter, boka hotell, färdigställa resedokument samt övriga kontorssysslor. Vi kräver att du är nogrann, pålitlig, flexibel samt engagerad. Goda kunskaper i Office-paketet är obligatoriskt och talar du flera språk är detta självklart meriterande. Arbetet är tidvis intensivt och det är viktigt att du kan bemöta kundernas krav och önskemål på ett trevligt och professionellt sätt. Anställningen kan börja omgående och vi tänker oss cirka 100% under sommarmånaderna samt cirka 50% under vinterhalvåret. Lön: SEK 110/timmen Om vi trivs bra ihop och allt går som det ska finns eventuella möjligheter till heltidsanställning i framtiden. För mer information om företaget vänligen se www.nordicvisitor.com Kontaktperson: Cecilia Markov Tel: 08 666 23 30 Ansökan på engelska skickas till sweden@nordicvisitor.com ______________________________________________________ Nordic Visitor is growing and is looking for a new booking assistant! Nordic Visitor is an incoming agency with office in Sweden and the head office in Iceland. We arrange package trips to all the Nordic countries, specialized in giving both leisure and business travelers a unique travel experience. We are a young team with a total of 50 employees. As only 3 of us are located in Stockholm, personality is of course very important to us. The daily work for a travel consultant at Nordic Visitor consists of selling and booking already made packages and to create new customized tours, to both groups and FIT´s. The packages contain everything from transfers, accommodation, activities, dinners and events. Your work would from the beginning consist of assisting our travel consultants with various tasks, such as checking availability for accommodation and activities, book hotels, complete travel documents and other various office tasks. We demand that you are accurate, reliable, flexible and committed. You need to have good knowledge of the Office package, and if you speak several languages that are of course a plus! The workload can sometimes be very heavy and it is very important that you can meet the client?s demands in a nice and professional way at all times. We are flexible with the working hours but are thinking something like close to full time during the summer months and around 50% during the rest of the year. Salary: SEK 110/hour We are a growing company and if everything works out well, it is not impossible to get a full time job in the future. Application in English is sent to sweden@nordicvisitor.com
Företag: NORDIC VISITOR SWEDEN AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Bokningsassistent/Booking assistant jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bokningsassistent/Booking assistant

Projektledare till Venair Building Systems
Venair Building Systems ingår i Kemp & Lauritzen A/S och är ett av de ledande installationsbolagen i Sverige för inomhusklimatanläggningar. Vi har en bred kunskap inom samtliga teknikområden som rör inneklimat och vår ambition är att alltid ligga i framkant av utvecklingen när det gäller energieffektiva och miljövänliga lösningar för kommersiella, offentliga och industriella lokaler. Vår vision är att äga hela inneklimatfrågan. Vi vill vara det naturliga valet för de uppdragsgivare som söker en totalleveranör för ny- och ombyggnationer, där miljökraven är de högsta tänkbara och kvalité i både utförande och leverans är absoluta måsten. Vi är ett renodlat entreprenadföretag med fyra tydliga gröna affärsområden: Ventilation, Rör, Projektutveckling och Energi. Senaste årsbokslutet visade en omsättning på 140 Mkr och vårt mål är att öka till 200 Mkr inom de närmaste åren. Vi behöver nu stärka upp teamet med en Projektledare Du ansvarar för projektledning, försäljning, kund? och leverantörskontakter samtidigt som du bygger ett framgångsrikt team av medarbetare. För att lyckas i rollen har du relevant utbildning och 3 - 5 års erfarenhet av teknisk försäljning, produktionsteknik och goda egenskaper i ekonomistyrning. Du är tydlig i ditt ledarskap och har en god social förmåga. Vidare hanterar du självständigt arbete lika väl som arbete i team. Att du är strukturerad och stresstålig ser vi som en självklarhet. Venair erbjuder dig är ett omväxlande arbete i ett välmående och modernt företag med gott rykte. Vi värnar om våra medarbetare och stödjer all form av utveckling och nytänkande. Vidare erbjuds konkurrenskraftiga villkor. I denna rekrytering samarbetar Venair Building Systems med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Sara Nadbornik, 08 510 662 01. Skicka din ansökan till sara.nadbornik@jobway.com snarast, urval sker löpande.
Företag: SIG INTERNATIONAL AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare till Venair Building Systems jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare till Venair Building Systems

Hotelmedarbetare LILJEHOLMENS STADSHOTELL; Stoc
2 Platser Liljeholmen stadshotell ligger i Liljeholmen och är ett exponerande hotell med mycket nöjda kunder. Hotellet har en väldigt blandad kund grupp med mycket turister. Arbetet är väldigt omväxlande och spännande. Nu söker vi personal för morgon och kvälls skifter , administrations arbete, arbete i receptionen, telefon svar, städning. Vi tror att: - Du tycker att service är en självklarhet - Du är morgonpigg och flexibel - Du är stark, tydlig och entusiasmerande och skapar bra relationer. -Du har överblick och känsla för ekonomi, affärer och service. - Du ska kunna bemöta olika typer av människor på ett professionellt sätt. Krav/Meriterande: - God Engelska i tal och skrift är ett krav , ett plus om du är flerspråkig som tex. Arabiska - Goda datakunskaper Ansökningar tages emot enbart via e-post, vid eventuella frågor så föredrar vi att ni mailar, då vår växeltelefon måste hållas öppen för gästerna.
Företag: AKTIEBOLAGET LILJEHOLMENS STADSHOTELL
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Hotelmedarbetare LILJEHOLMENS STADSHOTELL; Stoc jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Hotelmedarbetare LILJEHOLMENS STADSHOTELL; Stoc

Expeditionshandläggare till viktig myndighet
Är du en servicemedveten person som är skicklig på att skapa ordning och struktur? Vill du jobba i en roll där du får möjlighet att hjälpa allmänheten? Då ska du läsa vidare! Beskrivning Perido söker nu en expeditionshandläggare till en spännande och dynamisk statlig myndighet verksam inte bara i Sverige utan även på många andra platser runt om i världen. Myndigheten har idag ca tusen personer anställda och är en av Sveriges största arbetsgivare. Denna tjänst är placerad i Stockholm. Som expeditionshandläggare kommer du bland annat ansvara för att inkommande och utgående handlingar registreras och distribueras på ett riktigt sätt enligt gällande lagar och förordningar. Vidare kommer du att klassificera handlingar och ansvara för administrativa uppgifter såsom kvittering, inventering och kopiering. Vi tror att du som söker är serviceminded och förstår vikten av ett professionellt bemötande då du kommer att ta emot förfrågningar från allmänheten angående bland annat utlämnande av allmänna handlingar. Dessutom är det viktigt att du är lättlärd, kvicktänkt, noggrann och har vana av att jobba i ett högt arbetstempo. Är det här tjänsten för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Kravprofil -Högskolekompetens med inriktning mot arkiv och förvaltningsrätt/informationsvetenskap eller motsvarande -Ett par års erfarenhet av administrativt arbete -God datorvana -Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Säkerhetsprövning med registerkontroll genomförs före anställning. Omfattning och tillträde Uppdragstid 2013-08-26 till och med 2014-01-31. God möjlighet till förlängning. Heltid, månadslön. Ansökan Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret i ärenderaden. På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Referensnummer 9004DB Kontakt E-post ansökan: rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Expeditionshandläggare till viktig myndighet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Expeditionshandläggare till viktig myndighet


Sök lediga jobb IT chef Köping

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se