Individualbehandlare Uppsala jobb - lediga jobb

Individualbehandlare Uppsala jobb Individualbehandlare Uppsala jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Individualbehandlare Uppsala. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Individualbehandlare Uppsala. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Sales Internship - EMG International Team- Stockholm

  2. Redovisningsansvarig till non-profit organisation- Stockholm

  3. Account Manager to Findcourses UK- Stockholm

  4. Sales Development Representative - US Market- Stockholm

  5. Key Account med projektledaransvar sökes!- Stockholm

  6. Undersköterska till laboratoriet på Aleris Vårdcentral i Järna- Södertälje

  7. Junior Business Analyst till Telecombolag- Kista!- Stockholm

  8. Företag söker omgående vårdlärare till Kista (106918)- Sollentuna

  9. Apotekschef Stattena Helsingborg- Solna

  10. Redovisningsekonom- Sundbyberg


Mer beskrivning

Sales Internship - EMG International Team
EMG is a sales driven company that works towards our vision of helping everyone in the world to find the right education. Today we have 4 000 education providers as our clients and we help them to reach out to potential students. Since we strive to help our clients even more, we need to strengthen our Business Unit. Are you ready to work in a successful organization who is driven by performance, passion and professionalism? Then you can become our new star! The position As a Sales intern you will be given a fantastic introduction to sales, marketing and lead generation within a highly successful team of international co-workers. You do not need any previous experience as we will teach you everything you need to know. Responsibilities: - Research - Prospecting - Outreach - Sales support Who are we looking for? - You have a can do attitude - You are open to learn - You speak English at a native level The EMG Family As a member of the EMG Family, you will be working with a young international group, based at EMG´s headquarters in Stockholm, who are facing exciting prospects and interesting challenges on a daily basis. We believe in lifelong learning and continuously develop our sales representatives internally through EMG’s Sales Academy and externally with some of the best sales trainers in the world. Ambition, drive and great ideas help us make our goals - come and join our exciting journey! Interesting? Send your application to us today! If you have any questions, please contact Frida Björkman, Recruitment Manager at 076039 28 97.
Företag: EMG - Educations Media Group
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Sales Internship - EMG International Team jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sales Internship - EMG International Team

Redovisningsansvarig till non-profit organisation
Redovisningsansvarig Till en större non-profit aktör inom vård och omsorg söker vi nu en Redovisningsansvarig. I denna roll får du stort ansvar och möjlighet att vara med och utveckla och kvalitetssäkra processer samt vara en del av en organisation som skapar värde och omsorg för människor. Du kommer initialt att vara anställd av oss på Dfind Finance och ambitionen är att rollen ska gå över till en fast anställning hos vår kund. Tillträde under augusti. Arbetsuppgifter - Ansvara för månadsbokslut – sammanhållande och genomförande - Leda utvecklingsarbetet av processer och rutiner inom redovisning - Redovisning av Värdepappersportfölj - Leda arbetet med årsbokslut och producera årsredovisning - Ansvarig för samordning och planering av verksamheten inom redovisning. - Ansvarig för månatlig skattedeklaration samt momsredovisningen - Processledare faktureringsprocessen - Ansvarig för årsbokslutets och Årsredovisningens kvalitet - Agera stöd till övriga personer inom redovisningen - Genomföra utredningar - Rapportera till Ekonomichefen Omfattning: Heltid Sista ansökningsdag: Urval och intervjuer kommer att ske löpande. För information: Kontakta Talent Manager Ulrika Lind, Ulrika.lind@dfindfinance.se [ mailto:Ulrika.lind@dfindfinance.se ] Kvalifikationer: Vi tror att du har minst 5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och att du är trygg i dina redovisningskunskaper. Du har mycket goda kunskaper Excel och det är meriterande om du tidigare har jobbat med Jeeves. Du har även en universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Företagsbeskrivning: Dfind Finance är ett rekryterings- och konsultföretag som erbjuder en omväxlande karriär som konsult inom ekonomi, finans och lön. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Som konsult hos oss har du möjlighet att utveckla din kompetens och bygga ditt CV genom olika uppdrag hos våra kunder samtidigt som du får stöd och vägledning från din konsultchef. Dessutom erbjuder vi ett stort utbud av utbildningar och seminarium via några av de största revisionsbyråerna, nätbaserade utbildningar samt föreläsningar och konsultträffar. Allt för att du ska få möjlighet att kompetensutvecklas och trivas i din roll som konsult. Självklart har vi också kollektivavtal och förmåner som försäkringar, friskvårdsbidrag, företagshälsovård och rabatt på träningskort. Välkommen till oss för en omväxlande och trygg karriär som konsult.
Företag: Dfind Finance AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsansvarig till non-profit organisation jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsansvarig till non-profit organisation

Account Manager to Findcourses UK
EMG is a sales-driven company that works towards our vision of helping everyone in the world find the right education. Today we have 4,000 education providers as our clients and we help them to reach out to potential students. Since we’re striving to help our clients even more, we need to strengthen our business unit. Are you ready to work in a successful organization that is driven by performance, passion and professionalism? Then you can become our new star! The position As an Account Manager you are responsible building and fosteringstrong relationships with existing and new clients. You will be working with consultative selling to existing and prospective clients and will be responsible for everything from understanding client needs and creating business solutions to delivering statistics and following up with results. Responsibilities: - Develop a client portfolio - Contribute to and be responsible for the team's revenue and account growth - Develop market knowledge and customer information to help plan and implement best practice strategies for future market and account growth - Reach monthly, quarterly and half yearly sales targets Who are we looking for? - You have a proven track record in sales - Knowledge and experience in online sales is advantageous - Worked in the UK market isadvantageous - You are a native English speaker(Swedish is not a requirement) To be successful in this position you must love working with sales and people, both clients and co-workers. You are self-motivated, service oriented, and like working towards set goals. You manage your time effectively, are attentive to details and enjoy the challenge of working in a changing environment. The EMG Family As a member of the EMG Family, you will be working with a young international group, based at EMG´s headquarters in Stockholm, who are facing exciting prospects and interesting challenges on a daily basis. We believe in lifelong learning and continuously develop our sales representatives internally through EMG’s Sales Academy and externally with some of the best sales trainers in the world. Ambition, drive and great ideas help us make our goals - come join our exciting journey! Interested? Send your application to us today! If you have any questions, please contact Frida Björkman, Recruitment Manager at 076039 28 97.
Företag: EMG - Educations Media Group
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager to Findcourses UK jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager to Findcourses UK

Sales Development Representative - US Market
EMG is a sales driven company that works towards our vision of helping everyone in the world to find the right education. Today we have 4 000 education providers as our clients and we help them to reach out to potential students. Since we strive to help our clients even more, we need to strengthen our Business Unit. Are you ready to work in a successful organization who is driven by performance, passion and professionalism? Then you can become our new star! The position As a Sales Development Representative you are responsible to seek and begin conversations with suitable and potential clients. A heavily analytical and research based role, you will work in a consultative manner, responsible for understanding client needs and creating business solution to help them market themselves through our platforms. Responsibilities: - Researching education companies in key disciplines - Contact potential clients and qualify their needs - Engaging with our online community of users - Embarking on a project that you are passionate about Who are we looking for? - You are educated to a bachelor degree level - You have a background in sales or similar sales supportive role - You speak English at a native level - You are structured, organized and can manage your time effectively EMG Family As a member of the EMG Family, you will be working with a young international group, based at EMG´s headquarters in Stockholm, who are facing exciting prospects and interesting challenges on a daily basis. We believe in lifelong learning and continuously develop our sales representatives internally through EMG’s Sales Academy and externally with some of the best sales trainers in the world. Ambition, drive and great ideas help us make our goals - come and join our exciting journey! Interesting? Send your application to us today! If you have any questions, please contact Frida Björkman, Recruitment Manager at 076039 28 97.
Företag: EMG - Educations Media Group
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Sales Development Representative - US Market jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sales Development Representative - US Market

Key Account med projektledaransvar sökes!
Retail Impulse Nordic är marknadsledande i Norden inom Specialty Leasing. Vi för samman nya och existerande varumärken med Nordens köpcentrum. Vi förvaltar och hyr ut ytor för "pop up-koncept", retail-kiosker samt event. Retail Impulse erbjuder en helhetslösning till både stora och små företag som vill synas på de mest trafikerade ytorna i Nordens köpcentrum. Retail Impulse söker Dig som vill jobba på ett internationellt företag i tillväxt. Vi erbjuder ett kul och varierande jobb med stor frihet och affärsmässig utveckling. Som Key Account Specialist kommer du att ha en betydelsefull nyckelroll hos oss med ansvar från ax till limpa: från kundbearbetning till affärsplanering och genomförande av projektet som du leder. Du kommer att få arbeta med spännande entreprenörer inom vitt skilda branscher och har chans att lära dig mycket nytt. Är detta vad du söker efter så är du varmt välkommen till oss! Dina ansvarsområden omfattar: - Nykundsbearbetning. - Projektledaransvar där du tillsammans med kunden skapar en "pop-up butik". - Hantera frågor såsom prissättning, avtalsförhandling och fakturauppföljning. - Uppföljning av budget, resultat och skapande av strategier för fortsatt framgång. - Att finna lösningar på ett serviceinriktat och engagerat sätt. Vi tror att du har: - Erfarenhet av att självständigt driva en försäljningsprocess med fokus på avslut, antingen inom Retail, butik eller kanske som entreprenör själv. - Affärsmässig förståelse av olika branscher, problem och utmaningar samt ett starkt intresse för att skapa nya kundrelationer likväl som att utveckla befintliga. - Ett stort eget driv, energi och vilja att leverera en positiv kundupplevelse på ett professionellt sätt. Vi erbjuder dig: - En rolig roll i ett härligt team där du bidrar, är delaktig och kan påverka. - Goda utvecklingsmöjligheter och karriärvägar inom Nordens ledande Specialty Leasing-företag. - En tjänst i ett tillväxtbolag med många spännande utmaningar och möjligheter framöver. - Stort eget ansvar där Du påverkar såväl ditt eget som företagets resultat. I denna roll behöver du kunna behärska svenska och engelska väl, i såväl tal som skrift. Kunskaper i ytterligare språk är meriterande. Tillträde: Omgående efter överenskommelse Placering: Tjänsten är på heltid med placering i Stockholmsområdet. Intresserad? I denna rekrytering samarbetar vi med Manpower, anställningen sker direkt med Retail Impulse. Intervjuer kommer att ske löpande så sänd gärna din ansökan redan idag! Har du frågor och är nyfiken på tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Kristina Lundqvist på email: alt. Telefon: 08-4523313.
Företag: Retail Impulse Nordic
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Key Account med projektledaransvar sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Key Account med projektledaransvar sökes!

Undersköterska till laboratoriet på Aleris Vårdcentral i Järna
Ett engagemang för ett bättre liv På Aleris känner vi ett stort engagemang för det samhälle vi lever i och vill medverka till ett bättre, tryggare och friskare liv. De förändringar vår bransch genomgår innebär möjligheter för oss att tänka om och tänka nytt. Det gillar vi och det är något som vi tycker utmärker oss. Snabba beslut, flexibilitet och möjligheten att påverka och tänka i nya banor värderar vi högt. Du också? Aleris Vårdcentral Järna Järna Vårdcentral erbjuder en samlad verksamhet med husläkare, distriktssköterska, barnavårdscentral och mödravård, dietist, sjukgymnast, arbetsterapi och hemsjukvård. Hos oss arbetar ett tjugotal erfarna och engagerade medarbetare. Vårdcentralen är centralt belägen på Storgatan i Järna i nära anslutning till goda kommunikationsmedel. Vi tar emot patienter i olika åldrar och arbetar tillsammans för att skapa en långsiktig och kvalitativ modern vård. Vi söker en engagerad undersköterska som vill vara en del av vårt team. Om arbetet och din utveckling Genom våra värderingar: omtänksamhet, professionalitet, engagemang och nytänkande skapar vi en trivsam arbetsmiljö med kompetenta och erfarna kollegor. Här finns möjligheten att växa och utvecklas tillsammans med oss när vi skapar den moderna vården. Arbetet som undersköterska är varierande, utmanande och kan ibland innefatta ett högt arbetstempo vilket bidrar till en ständig utveckling. Arbetsuppgifterna består av både administrativa och patientnära uppgifter och omfattar ansvar för remisshantering, provtagning, analysarbete. Vi arbetar i journalsystemet TakeCare. Om dig vi söker Som person Vi söker dig som värnar om att ge god omvårdnad, ett personligt bemötande och med professionalitet skapa god service och hög kvalitét i patientarbetet. Du erbjuds utrymme att vara nytänkande och ser positivt på utveckling av vår verksamhet. Som undersköterska är du självständig, flexibel och  anpassningsbar i de olika situationer du möter samt ser vikten av noggrannhet och struktur i det administrativa arbetet. Du har även ett genuint intresse för människor och har ständigt patienten i fokus. Genom ditt engagemang, professionella förhållningssätt och din kommunikativa förmåga skapar du goda relationer med medarbetare samt patienter. I utbyte erbjuder vi en spännande verksamhet med korta beslutsvägar. Bakgrund Du är utbildad undersköterska med vana av provtagning och mottagningsarbete Det är även önskvärt om du har tidigare kunskaper i vårt journalsystem TakeCare. Övrigt Tillsvidareanställning, provanställning tillämpas Tjänstgöringsgrad; 75 % Tillträde: enligt överenskommelse Individuell lönesättning, vi är anslutna till Vårdföretagarna och har kollektivavtal Ansökan och kontakt Vi hoppas att du tycker det låter intressant och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Ansöker gör du enklast genom att klicka på "skicka ansökan" till höger och fylla i dina uppgifter. Sista ansökningsdag är 2018-06-22 men i och med att vi löpande gör urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta verksamhetschef Britt Tygesén, 070-351 01 20 , britt.tygesen@aleris.se Hoppas vi hörs! –-------------------------------------------------------- I denna rekrytering har vi gjort ett aktivt val av annonsering och rekryteringsstöd och undanber oss vänligt men bestämt kontakt från rekryterings- eller annonseringsbolag.
Företag: Aleris Vårdcentral Järna
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Undersköterska till laboratoriet på Aleris Vårdcentral i Järna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Undersköterska till laboratoriet på Aleris Vårdcentral i Järna

Junior Business Analyst till Telecombolag- Kista!
Experis IT letar nu efter en junior Business Analyst till ett stort telekombolag i Kista. Uppdraget är inledningsvis ett konsultuppdrag men kommer senare övergå i en direktanställning hos vårt kundföretag. Vi söker dig som vill agera i gränslandet mellan affären/verksamheten och IT. Du ska ha ett stort intresse av telecomaffären, verksamhetsprocesser och IT. Vi kommer påbörja ansökningsprocessen omgående så låter detta som ett jobb för dig är du varmt välkommen med din ansökan redan idag! Rollen I rollen som junior BA kommer du att arbeta med: * Översätta och tolka företagets affärskrav i processer- och systemkrav som grund för systemutveckling. * Du kommer ha tätt samarbete med beställare, lösningsarkitekter och systemarkitekter och testledare * Du kommer arbeta med dokumentprocesser och systemändringar i obligatorisk dokumentation * Du kommer implementera process- och systemlösningar i verksamheten * Träna användare i nya processer och systemlösningar * Bidra till utvecklingen av IT B2B Requirement-processen Vem är du? * Du är driven och är en bra lagarbetare * Du har god kommunikation,- och presentation egenskaper * Du klarar att involvera företagsresurser och nå dokumenterat resultat * Du har integritet * Du är tillförlitlig * Du är strukturerad * Du är serviceinriktad Vad kan vi erbjuda dig? Förutom en god erfarenhet och ett roligt och intressant uppdrag, ger konsultanställningen dig en rad förmåner. Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter, och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken till höger, urval sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila Kandidatspecialist My Ambrén på
Företag: Experis
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Junior Business Analyst till Telecombolag- Kista! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior Business Analyst till Telecombolag- Kista!

Företag söker omgående vårdlärare till Kista (106918)
Om företaget Veterankraft är en jobbplattform för personer från 55 år och äldre. Som tjänste- och bemanningsföretag hyr vi ut 55-plussare till företag, föreningar och offentlig sektor. Med vår stora bank av 55-plussare med livserfarenhet och olika kompetenser täcker vi i stort sett allt inom tjänstesektorn, oavsett omfattning och innehåll. Om oss En Veteran inom Veterankraft AB har en viktig uppgift och egenskap: att vara centrum för positiv energi. Den positiva energin återspeglas i ett stort engagemang och ett professionellt uppträdande med en underliggande glädje och kamratskap. Det skall vara roligt att jobba för oss och det skall vara roligt att vara kund hos oss. Om tjänsten För kunds räkning söker vi omgående en vårdlärare till Kistmellan a1dag . Tjänsten är på heltid, start omgående och fram till slutet av september. Uppdraget innebär 2,5 dagars klassundervisning. Klassundervisningen är 2 dagar mellan kl.09:00-16:00 samt 1 dag mellan 09:00-12:00 . Övrig tid kan man arbeta hemifrån med rättning av arbetsuppgifter mm. Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter innebär att undervisa blivande undersköterskor i följande ämnen enligt läroplanen. Psykiatri 1, specialpedagogik 1 samt hälsopedagogik. Vem är du? Vi söker dig som är behörig vårdlärare eller dig som har motsvarande utbildning eller arbetslivserfarenhet. Vi ser gärna att du har några års arbetserfarenhet ifrån yrket. Som person tycker du om att undervisa, och få lära ut dina kunskaper. Som person är du trygg i din yrkesroll, och har ett lugnt och pedagogiskt arbetssätt. Då detta är en vuxenutbildning kommer du få möta människor ifrån olika kulturer och faser i livet. Därför är det viktigt att du kan skapa goda relationer samt att du har förmågan att ge deltagarna den ledning och stimulans som de behöver för att utvecklas i sitt lärande. Du behärskar svenska i tal och skrift. Ansökan Här är de snabb tillsättning så skynda dig att skicka in din ansökan till oss, om du är intresserad av tjänsten.
Företag: Veterankraft AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Företag söker omgående vårdlärare till Kista (106918) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Företag söker omgående vårdlärare till Kista (106918)

Apotekschef Stattena Helsingborg
Vill du arbeta med försäljning och rådgivning på Apoteket - Sveriges mest hållbara företag? Är du vår nya apotekschef? Vi söker nu en positiv och framåt apotekschef som ska arbeta som chef för apoteket Stattena i Helsingborg. Teamet består av 3 medarbetare och öppettiderna är måndag - fredag 9-19 och lördagar 10-15. . Apoteket ligger i stadsdelen Stattena där vi har både många trogna kunder som kommer till oss. Apoteket är fräscht och fint, öppnade för några år sedan och har ett fint läge vid busshållplats och i området. Du blir en nyckelperson i arbetet med att driva apotekets och affärsområdets försäljning framåt. Du är van att driva förändringsarbete, tycker om försäljning och drivs av att försöka få till så bra kundmöten som möjligt samt att utveckla personalen i detsamma.  Som ledare ansvarar du för att kunderna möts av engagerade, tillgängliga och serviceinriktade medarbetare med goda kunskaper om våra produkter och tjänster.  Till din hjälp har du branschens i särklass starkaste varumärke och förmodligen branschens bästa koncept och stöd. Apotekets kundlöfte är att vi gör det enklare att må bra och vi söker dig som delar vår omtanke för kunden. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och tillträde sker enligt överenskommelse. Ansvarsområden Som apotekschef har du det fulla ansvaret för apotekets försäljnings- och resultatmål och deltar aktivt i det dagliga arbetet. Tillsammans med dina medarbetare ansvarar du för att kunderna väljer Apoteket på den lokala marknaden. Du har personal- och ekonomiansvar samt säkerställer kvalitets-, säkerhets- och miljöfrågor på arbetsplatsen. Vidare ansvarar du för apotekets bemanning och schema. Du utvecklar samarbetsformer med övriga intressenter inom närliggande områden och utvecklar apoteksaffären. Större delen av din vardag arbetar du med försäljning och kundmöten. Som apotekschef är du med och implementerar nya koncept och du ansvarar för att rätt varor exponeras på bästa tänkbara sätt. Dina idéer och din kommersiella drivkraft är därför de viktigaste egenskaperna för att lyckas. Kompetenskrav Vi söker dig som har butikschefserfarenhet och som är bra och tydlig ledare. Du kan vara en legitimerad farmaceut men det är inte ett krav. Förutom intresse för ledarskap, farmaci och hälsa har du ett brinnande intresse för försäljning, en ekonomisk förståelse och ett kvalitetstänk. Du är driven och resultatinriktad eftersom du arbetar efter budgeterade försäljnings- och kvalitetsmål. Dina ledaregenskaper och kommunikativa förmåga är avgörande för hur du lyckas som apotekschef. Tidigare erfarenhet av arbete som apotekschef är meriterande, men inte ett krav. Personliga egenskaper  Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och vill att du utvecklas tillsammans med oss, både som medarbetare och chef för att bidra till arbetsglädje och ett bra kundbemötande. Vi utgår från att du har naturlig ledarförmåga och inspireras av att se andra människor växa. Du har en stark drivkraft, initiativförmåga, en vilja och lust att arbeta med försäljning och rådgivning till våra kunder. Om du känner att den här beskrivningen stämmer in på dig så kommer du passa som apotekschef hos oss. Rekrytering kommer att ske löpande under ansökningsperioden så tveka inte med att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Kontakt Ytterligare information om befattningen lämnas av regionchef Monica Ericsson på telefon 010-447 50 66 Facklig information Fackliga företrädare är Frida Wiener, Sveriges Farmaceuter, telefon 073-0613090 och Gunilla Larsson, Unionen, telefon 070-649 53 98. Välkommen med din ansökan! Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp i samband med denna rekrytering
Företag: Apoteket AB
Ort: Solna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Apotekschef Stattena Helsingborg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Apotekschef Stattena Helsingborg

Redovisningsekonom
Vill du vara med i arbetet för en giftfri miljö och öka kunskapen om kemikalier i vår vardag? Då är Kemikalieinspektionen arbetsplatsen för dig. Kemikalieinspektionen är en statlig myndighet med cirka 280 medarbetare. Vi sitter i lokaler belägna i centrala Sundbyberg. Som anställd hos oss är du en del av ett betydelsefullt arbete, både på nationell och internationell nivå. Produktion och användning av kemikalier kan orsaka hälso- och miljöproblem. Därför har Kemikalieinspektionen i uppdrag att minska riskerna för att människor och miljö skadas av kemikalier. I det arbetet behöver vi dig som vill vara med och bidra till en mer hållbar utveckling. Då en av våra kollegor väljer att gå vidare till andra utmaningar, söker vi nu en ny redovisningsekonom till vårt team. Vi erbjuder dig ett arbete i en liten men effektiv arbetsgrupp. Vi håller dörrarna öppna och är alltid redo att hjälpa varandra eller andra medarbetare på myndigheten som behöver vårt stöd. Vi driver ett ständigt kvalitéts- och förbättringsarbete och vi behöver dig som är beredd att ta ett stort ansvar i vårt arbete med vår ekonomiska redovisning och uppföljning. Du blir en av fyra medarbetare på redovisningsenheten och våra huvudsakliga ansvarsområden på enheten är bokföring, kund- och leverantörsreskontra, bokslut samt redovisning till statsredovisningen. Redovisningsenheten ingår i Ekonomiska sekretariatet som ansvarar för myndighetens strategiska ekonomistyrning och dess utveckling samt bistår ledningen, avdelningarna och de andra sekretariaten i ekonomiska frågor. ARBETSUPPGIFTER Som redovisningsekonom hos oss kommer du att få ansvar för arbetet med löpande redovisning, reskontrahantering, momsredovisning och deklaration. I arbetet ingår avstämningar, redovisning till statsredovisningen och bokslutsarbete. Du ska också stötta chefer och övriga medarbetare i frågor som rör ditt ansvarsområde, samt även ge stöd till vissa enheter med projektuppföljning. Vi ser gärna att du har erfarenhet av utvecklingsarbete, dokumentation av rutiner samt av att skriva lathundar och mallar, då detta ingår i ditt arbete. Arbetet sker i nära samarbete med övriga medarbetare inom Redovisningsenheten. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har några års erfarenhet av att arbeta med redovisningsfrågor och som är beredd att ta ett stort ansvar inom ditt område. Du behöver ha universitets- eller högskoleexamen i företagsekonomi, gärna med redovisningsinriktning eller långvarig praktisk erfarenhet som vi bedömer som likvärdig. Vi önskar också att du har goda kunskaper i excel. Det är meriterande om du har erfarenhet av statlig redovisning. Då vi arbetar i ekonomisystemet Agresso så är det bra om du har erfarenhet av systemadministration i det systemet. Som redovisningsekonom hos oss arbetar du självständigt med ditt arbete, och behöver därför vara drivande och ha förmåga att utveckla ditt arbete. Då du arbetar med dessa frågor i dag så förstår du att vi också tycker det är viktigt att du arbetar på ett strukturerat och noggrant sätt. I din roll kommer du ha många kontakter med chefer och medarbetare på myndigheten vilket ställer krav på dig att ha en hög samarbets- och kommunikationsförmåga, samt att du gillar att dela med dig av din kunskap. Vi strävar efter att ha en hållbar arbetsmiljö med en anpassad arbetsbelastning och med normala arbetstider. Ibland har vi dock arbetstoppar, som vid bokslut, och då behöver du vara stresstålig och ha förmåga att prioritera och fokusera på vad som är viktigt. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper. ÖVRIGT Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan tills sista ansökningsdag. På Kemikalieinspektionen är varje medarbetare viktig för att vi som myndighet ska fungera och vi värnar därför om din hälsa och arbetsmiljö. Hos oss tas dina kunskaper till vara och du har stora möjligheter att utvecklas. Du arbetar och agerar efter vår medarbetarpolicy och vår värdegrund. Vi förväntar oss att alla medarbetare bidrar till ett gott arbetsklimat och förstår sin roll som statstjänsteman i vårt gemensamma uppdrag. Vi bedriver också ett målinriktat arbete för lika rättigheter och möjligheter. Kemikalieinspektionen tillämpar sex månaders provanställning.
Företag: Kemikalieinspektionen, Redovisningsenheten
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom jobb, Redovisningsekonom Sundbyberg, Redovisningsekonom Kemikalieinspektionen, Redovisningsenheten
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom


Sök lediga jobb Individualbehandlare Uppsala

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se