Innesäljare_kundsupport MYMONEY EUROPE AB jobb - lediga jobb

Innesäljare_kundsupport MYMONEY EUROPE AB jobb Innesäljare_kundsupport MYMONEY EUROPE AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Innesäljare_kundsupport MYMONEY EUROPE AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Innesäljare_kundsupport MYMONEY EUROPE AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!- Stockholm

  2. Ekonom/controller- Stockholm

  3. Hemmakväll söker en ny Vice Butikschef i HammarbySjöstad- Stockholm

  4. CAD Manager till Unibail-Rodamco- Stockholm

  5. Förskolechef till Lidingö Församling- Stockholm

  6. SJ IT söker två Utvcklare som är intresserad av tåg branscen- Stockholm

  7. Projektledare/utbildningskoordinator till FAR Akademi- Stockholm

  8. Dutch speaking telemarketer for meritorious project- Solna

  9. Sjuksköterskor Natt, Almens äldreboende, Järfälla.- Stockholm

  10. Undersköterska för omgående timanställning!- Stockholm


Mer beskrivning

Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!
Tänk om det var möjligt att ta... ...det bästa ur operatörsvärldarna och stoppa allt i samma paket - Att få tillgång till en oöverträffad täckning, prisvärda och smarta tjänster samt en helhjärtad och personlig service som alltid skall vara tillgänglig, stora som små. Hos oss får alla företag tillgång till det. Företagsoperatören Telerix söker nu nya stjärnskott till vår nya säljavdelning. Vi har nyligen flyttat in i nya och helrenoverade lokaler i Hammarby sjöstad och vill därför fördubbla vår nuvarande säljarkår på 15 stycken. Vi söker dig som: - Innehar en naturlig vinnarinstinkt - Vill skapa karriär - Inte är rädd för att anta nya utmaningar - Har en positiv syn på livet   Vi erbjuder dig:   - Timlön, provision, bonus - Nytt och fräscht kontor - Grundläggande säljutbildning - personlig coaching - Säljtävlingar med fina och roliga priser - Gymkort   känner du att allt eller bara en utav egenskaperna ovan passar in på dig? Vänta inte då, utan sök nu direkt! Vi behandlar samtiga ansökanden och återkommer med besked samma dag.   Att jobba som säljare kräver stimulans och ibland räcker inte bara lönen till. Därför är det enormt viktigt för oss att vår personal trivs och känner att de får en konstant utveckling.   Tävlingar är en självklarhet och därför har vi hela 4 tävlingar som är ständigt pågående. Allt ifrån dagstävlingar med trisslotter och biobiljetter som pris till kvartals(3mån) tävlingar med resemål som pris för hela gruppen. Barcelona... Prag... Alicante... Sälen... På 1 år! Nu SKA vi till London, vill du följa med oss? Ansök Nu.   Samtal från rekryteringssajter undanbedes.
Företag: Telerix Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!

Ekonom/controller
FoU-enheter inom Stockholms Läns Sjukvårdsområde Karolinska Institutet och Stockholms läns sjukvårdsområde samverkar kring forskning, utbildning och utveckling. Verksamheten är organiserad i centrumbildningar, som har i uppgift att driva och utveckla forskning, undervisning och utveckling inom respektive område i Stockholms län. Vi söker nu en ny ekonom/controller till fyra av dessa centrumbildningar: Centrum för psykiatriforskning (CPF), Centrum för epidemiologi och samhällsmedicin (CES), Centrum för arbets- och miljömedicin (CAMM) samt Centrum för hälsoekonomi, informatik och hälso- och sjukvårdsforskning (CHIS). Som ekonom/controller ingår du i centrumbildningarnas stab/administration. Din arbetsplats blir på Centrum för psykiatriforskning (CPF), Norra Stationsgatan 69 tillsammans med övrig CPF stab. Övriga centrumbildningar ligger alla i närområdet. Arbetsuppgifter: • Budgetering, resultatuppföljning, utarbetande av prognos och rapportering av månads-, tertial- och årsbokslut. • Uppföljning och analys av ekonomi- och verksamhetsstatistik, nyckeltal. • Aktiv roll i samband med avtalsförhandlingar, utvecklingsprojekt, bevakning av avtal • Fakturering till bl a avtalskunder, leverantörsfakturaregistrering/kontering, leverantörskontakter. • Fungera som ett kvalificerat stöd och konsultativ roll till cheferna inom verksamheten. • Rutiner rörande ekonomifrågor. • Övriga inom stab/administration förekommande arbetsuppgifter. Kvalifikationer: Vi vill att du är civilekonom eller motsvarande med erfarenhet av självständigt arbete inom ekonomiområdet. Vi tror att du har goda IT-kunskaper, är noggrann, gillar ordning och reda, kan uttrycka dig väl i tal och skrift samt att du på ett pedagogiskt sätt kan förmedla kunskap till andra. Erfarenhet av arbete i landsting eller kommun är meriterande. Personliga egenskaper: Som person är du serviceinriktad, öppen, lyhörd och har lätt för att samarbeta. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonom/controller jobb, Ekonom/controller Stockholm, Ekonom/controller Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonom/controller

Hemmakväll söker en ny Vice Butikschef i HammarbySjöstad
Hemmakväll är Sveriges största nöjeskedja, med f.n. 100 butiker utspridda över hela landet, och närmare 600 medarbetare. Expansionen har varit kraftig de senaste åren och utvecklingen har gått snabbt, vilket resulterat till att Sveriges största och ledande nöjesbutik, Hemmakväll, söker ny Vice butikschef till vår butik i HammarbySjöstad. Tjänsten kommer att tillsättas under augusti månad. Om tjänsten Som vice butikschef innebär det att du kommer ha en nyckelroll i företaget och kommer tillsammans med butikschefen ha stor inblick i verksamheten. Du kommer arbeta som ett team tillsammans med butikschefen samt vara denne behjälplig i det dagliga arbetet. Som vice butikschef kommer du också att vara ytterst ansvarig för den dagliga driften i butiken när butikschefen inte är på plats. Du kommer även ha ett delat ansvarar för butikens försäljning, drift och resultat och utifrån en fastställd aktivitetsplan genomför du och din butikschef kampanjer och aktiviteter för att ta till vara alla säljmöjligheter. I din tjänst som vice butikschef kommer du även ha ett delat och delegerat personalansvar som innebär att leda, motivera och utveckla butikens övriga medarbetare. I förlängningen och efter fullgjord internutbildning är tjänsten vice butikschef tänkt att leda till en roll som butikschef inom företaget. Om dig Vi söker dig, som har erfarenhet av arbete inom detaljhandeln och har kunskaper inom ledarskap samt personalansvar. Du skall vara drivande, resultatinriktad, engagerad och ha förmågan att klara av en hög arbetsbelastning med snabb tempoväxling. Du bör även vara flexibel, strukturerad och en god administratör. Som vice butikschef är kundrelationer ett viktigt inslag i arbetet, som sökande ska du alltid sätta kunden i centrum och brinna för service. Du tycker om att arbeta med människor, stå i centrum och utvecklas i en växande verksamhet tillsammans med dina kollegor i butiken. Som delat personalansvarig är det din uppgift att säkerställa att personalen aktivt deltar i det dagliga arbetet, följer de regler som gäller samt strävar efter gemensamma mål. Som ledare och förebild ska du föregå med gott exempel samt leda, motivera och utveckla personalen på ett positivt sätt. Meriterande är erfarenhet av servicehandeln, butiksarbete och ledarskap. Sannolikt har du redan provat på ledarskapet i din tidigare karriär. Hemmakväll värdesätter mångfald både vad det gäller etnicitet, ålder, kön och kulturell bakgrund. Hemmakväll lägger stor vikt vid personliga egenskaper och personlig lämplighet. Kontakt Stämmer ovanstående in på dig och du vill bli en av oss – tveka då inte att söka och bifoga ditt CV med ett personligt brev redan idag. Har du frågor om tjänsten kontakta Beatrice Chellig, beatrice.chellig@hemmakvall.se. Sista ansökningsdag är 2013-07-21 Välkommen med din ansökan! HEMMAKVÄLL
Företag: Hemmakväll AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Hemmakväll söker en ny Vice Butikschef i HammarbySjöstad jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Hemmakväll söker en ny Vice Butikschef i HammarbySjöstad

CAD Manager till Unibail-Rodamco
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Bravura söker en CAD Manager till Unibail-Rodamcos nordiska huvudkontor i Stockholm. Företaget är ett av Europas ledande fastighetsbolag med fokus på högkvalitativa kommersiella fastigheter och en portfölj värderad till €29,3 miljarder. Gruppen är verksam i 12 länder, har 1500 anställda och är den högst värderade aktören i Europa. Unibail-Rodamco Nordic äger och driver nio köpcentrumanläggningar i Norden varav sex i Stockholmsområdet, en i Köpenhamn och en i Helsingfors. Företaget investerar och utvecklar aktivt sina tillgångar på attraktiva lägen över hela Europa. Unibail-Rodamcos senaste utvecklingsprojekt är Mall of Scandinavia, ett helt nytt köpcentrum i anslutning till Friends Arena i Solna, som beräknas stå klart hösten 2015 som Nordens största köpcentrum med 250 butiker. I rollen som CAD Manager erbjuds du en spännande tjänst på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. För rätt person finns mycket goda utvecklingsmöjligheter inom både den nordiska och europeiska delen av koncernen. Vänligen skicka in din ansökan bestående av CV och personligt brev på engelska. Arbetsuppgifter: Som CAD Manager arbetar du med ett huvudsakligt ansvar för ritningarna för Unibail-Rodamcos olika fastigheter. Du förser organisationen med olika typer av ritningar och kan ta fram skisser som behövs vid större utvecklingsprojekt till att titta på möjligheterna att tillgodose hyresgästers önskemål om ny lokal i befintligan köpcentrum. I dina arbetsuppgifter ingår att ta fram snabba förslag till nya butiks- och kontorslayouter och du förser företagets uthyrare med korrekta kontraktsritningar till hyresavtalen. Vidare ansvarar du för att se till att relationsritningar för samtliga anläggningar är uppdaterade enligt de senaste ombyggnadsprojekten. Du bistår byggprojektledare och konsulter vid ombyggnadsprojekt och ser till att de får tillgång till relationshandlingar. Efter genomförda projekt samlar du in ritningar och arkiverar dem digitalt. Vid behov tar du även fram bygglovshandlingar för mindre ombyggnationer och sköter bygglovsansökan till kommunen. Du arbetar även med att utveckla och organisera det digitala ritningsarkivet. Profil: - Högskole-/ Civilingenjörsutbildning inom bygg, konstruktion, arkitektur eller liknande - Ett par års erfarenhet av liknande arbetsupgifter inom bygg- eller arkitektbranschen - Grundläggande kunskaper i byggteknik och arkitektur - God vana av Autocad Architecture - Vana av Revit (meriterande) - Erfarenhet av att skapa renderingar/fotomontage (meriterande) - Du uttrycker dig väl i tal och skrift i svenska så väl som engelska Personliga egenskaper Vi tror att du som söker är en stukturerad och självgående person. Du har en goda förmåga att samarbeta med personer så väl inom som utanför organisationen. Då det ofta är korta ledtider bör du vara stresstålig och ha en god förmåga att prioritera ditt arbete. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: CAD-samordnare, CAD-manager, Autocad, Revitrendering, fotomontage, byggteknik, arkitektur, relationshandlingar, ritningar Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga CAD Manager till Unibail-Rodamco jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: CAD Manager till Unibail-Rodamco

Förskolechef till Lidingö Församling
Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister – via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över. Svenska kyrkan på Lidingö har cirka 32 000 medlemmar, tre kyrkor och ett kapell. Här arbetar många hundra ideella medarbetare i körer, besöksverksamheter, gudstjänster och barngrupper. Ett sextiotal är anställda på hel- eller deltid. www.lidingoforsamling.se Arbetsbeskrivning Uppdraget som förskolechef inom Lidingö församling omfattar ledningsansvar för förskolorna Bodals, Prästkragen, Kvarnskolan samt Öppna förskolan. Du ingår i kyrkans ledningsgrupp och bidrar till att driva det strategiska utvecklingsarbetet inom barn- och utbildningsområdet med fokus på ökad måluppfyllelse. Du har det övergripande ansvaret för förskolans ekonomi, personal, kvalitet, att innehåll och arbetsprocesser följs upp, utvärderas och utvecklas enligt skollagen samt läroplan för förskolan. Du formar en organisation där arbetslagen gemensamt tar ansvar för det pedagogiska utvecklingsarbetet. Ett arbete som leder till en förskola där barns nyfikenhet och lust att lära ska följas, uppmuntras och utmanas. Tjänsten är en tillsvidareanställning där 50 % är som förskolechef och 50 % i verksamheten med tillträde snarast efter överenskommelse. Vem är du? Vi söker en engagerad, tydlig och närvarande pedagogisk ledare som utmanar, stödjer och handleder sina medarbetare. Du är väl förtrogen med förskolans pedagogiska uppdrag, och du har ett tydligt uppdragsfokus gällande förskolans måluppfyllelse. Du har erfarenhet av lednings- och utvecklingsarbete inom området och har en förskolelärare examen samt är du medlem i svenska kyrkan och delar kyrkans värderingar och trosbekännelse. För att lyckas med ditt uppdrag är du analytisk samt van att hantera budget och har ett lösningsorienterat förhållningssätt med fokus på dialog och kommunikation. Du har god förmåga att skapa goda relationer till medarbetare, barn, vårdnadshavare och andra samarbetspartners. Genom att utveckla ditt pedagogiska ledarskap skapar du morgondagens förskola! Kontaktperson I denna rekrytering samarbetar Lidingö Församling med Experis (Manpower Group). Tjänsten söker du nedan och vi gör löpande urval så vänligen skicka in din ansökan snarast. Ansvarig rekryteringskonsult är AnnSophie Brezén, 08-452 3342 och du är varmt välkommen med frågor, urvalet kommer att ske efter v 34. Varmt välkommen med din ansökan
Företag: Experis Sverige
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Förskolechef till Lidingö Församling jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskolechef till Lidingö Församling

SJ IT söker två Utvcklare som är intresserad av tåg branscen
Vill du vara med på resan mot ett nytt och modernt SJ IT? Vår utmaning, en stabilare, effektivare och billigare leverans! SJs IT-stöd håller på att transformeras från ett diversifierat ”best-of-breed” till ett integrerat systemlandskap baserat på ett antal strategiska plattformar uppdelat på 14 systemområden. SJs framtida IT-stöd kommer att vara ”state-of-the-art” när det gäller de systemområden som stödjer vår konkurrenskraft (kund-, planering- och produktionssystem samt IT ombord) och stödsystemen ska vara hypereffektiva byggda på best-practice och standardsystem. Denna satsning kommer drastiskt sänka SJs operativa IT-kostnader. Men för att nå dit – och för att fortsatt kunna ligga i framkant på valda system behöver vi bygga en ytterst effektiv kompetens- och beställarorganisation. I likhet med vår IT-strategi bygger vi även denna efter ”best-practice” baserat på ITIL 3. SJ ITs Operating Model bestående av 4 enheter – Verksamhetsrelationer, Strategi & Arkitektur, Projekt & Utveckling samt Drift & Förvaltning. För att lyckas med detta behöver vi nu utöka vårt team med ytterligare erfarna, engagerade och drivande systemområdesansvariga. Rollen som systemområdesansvarig är en av de viktigaste rollerna på SJ IT och innehåller ett brett ansvar med krav på hög kompetens inom systemområdet. Xpider är SJs interna trafikinformationssystem och som är egen utvecklat system för SJ. Tiden har nu kommit då teamet behöver att utvidgas med två st systemutvecklare. Rollen som Utvecklare för produkten Xpider innebär att du har ett nära samarbete med Objektförvaltaren i verksamheten och tillsammans skall ni samverka i att definiera, utveckla och genomföra förändringar. Du får vara med i såväl tekniska som applikationsmässig utveckling inom systemområdet för drift och förvaltning. För oss är det viktigt att du har en teknisk bakgrund och att du har goda kunskaper i HTLM , My SQL samt Pearl. Teamet består i dag av tre personer och där entreprenörskapet är mycket tydligt och viktigt. Det är därför viktigt att även du drivs av entreprenörskap samt att du är kreativ och tycker om att arbeta i ett team. Du är en person som är en tydlig teamspelare med vilja och förmåga att engagera och samarbeta. Du är positiv, målmedveten och innehar en personlig mognad och integritet. Vi tror på ditt stora engagemang, entusiasm i att utveckla lösningar och att jobba i projekt. Vi vill att du på ett positivt sätt och med en målmedveten och analytisk drivkraft skall skapa och utveckla den här rollen. Du har akademisk utbildning gärna Datateknik eller Systemvetenskap eller relevant arbetslivserfarenhet. Vill du anta utmaningen? Välkommen med din ansökan! Anställningsformen är en tillsvidareanställning på heltid med placering på HK i centrala Stockholm Ansökan och upplysningar I denna rekrytering samarbetar SJ IT med Experis IT. Frågor om tjänsten besvaras av Susanne Bostam Edin, senior rekryteringskonsult på Experis IT, telefonnummer 08 – 508 954 63. Du söker ovan nämnda tjänst genom att registrera ditt CV på www.experis.se Urval och intervjuer kommer att ske löpande så det är bra om du skickar in din ansökan snarast
Företag: Experis IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga SJ IT söker två Utvcklare som är intresserad av tåg branscen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SJ IT söker två Utvcklare som är intresserad av tåg branscen

Projektledare/utbildningskoordinator till FAR Akademi
Trivs du i en utåtriktad roll? Drivs du av ordning och struktur? Är du lösningsorienterad, flexibel och har fallenhet för att arbeta både högt som lågt? Då är du välkommen att söka denna tjänst. Du får möjlighet att ingå i ett företag med engagerade medarbetare med specialistkompetens inom ekonomi och redovisning. Om företaget FAR Akademi är dotterbolag till Far, branschorganisation för revisorer och rådgivare. Vi är marknadsledande inom utbildning för ekonomer och har ett hundratal utbildningar inom revision, redovisning, skatt, ekonomistyrning och controlling. Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.farakademi.se Gruppen består av 6 projektledare. Samtliga anställda i gruppen arbetar med utbildningskoordination. Vi är ett glatt och hjälpsamt gäng, som arbetar hårt med egna utbildningsområden och innehar en stor portion av laganda. Nu söker vi en projektledare för våra lokala utbildningar. Arbetsuppgifter Som projektledare för vår lokala verksamhet har du helhetsansvar från ax till limpa för dessa utbildningar. Helhetsansvar för hela processen innebär allt från idé och planering tillsammans med våra specialister till uppföljning i samråd med övriga medarbetare. Dina arbetsuppgifter innefattar: -       Att ha en koordinerande roll med daglig kontakt med ambassadörer, medlemmar och kunder. -       Bokning av föreläsare och kurslokaler för respektive kurs. -       Vara delaktig i budgetarbete kring varje kurstillfälle. -       Hantera olika utskick i form av kursinbjudningar, deltagarlistor, kursutvärderingar samt sammanställning av dessa. Vem är du? Vi tror att du är gymnasieutbildad och det är meriterande om du har läst en ekonomisk inriktning. Du har minst 3 års erfarenhet av administrativt arbete eller från annat relevant arbete, till exempel från utbildningsverksamhet eller ekonomiområdet. Det är viktigt att du har datavana och erfarenhet av att arbeta i affärssystem och Excel. För denna roll söker vi dig som kan arbeta med ansvar för både helhet och detaljer. Det är viktigt att du är strukturerad och drivande men också nyfiken, lyhörd och eftertänksam. Du har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Vi söker dig som är trygg i dig själv och din förmåga. Du har förmåga att föra fram din talan på ett nyanserat sätt. För att klara av rollen krävs det en stor portion av lyhördhet och förmåga att skapa förtroende hos kunder, specialister och samarbetspartners. Ansökan I denna rekrytering samarbetar FAR Akademi med First Reserve. Ansök snarast då urval och intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdatum är 2013-08-08. Tjänsten är ett års visstidsanställning. För rätt person finns det stora möjligheter att tjänsten övergår till en tillsvidareanställning. Frågor om tjänsten besvaras av ansvarig rekryteringskonsult, Pouneh Sahlin på tfn 08-705 80 65 eller Johanna Östeberg på tfn: 08-705 80 61. Vi kommer ha begränsad möjlighet att svara på frågor under vissa sommarveckor. Välkommen med din ansökan!
Företag: First Reserve AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare/utbildningskoordinator till FAR Akademi jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare/utbildningskoordinator till FAR Akademi

Dutch speaking telemarketer for meritorious project
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: This is an external Telemarketing company based close to central Stockholm (Solna) You will be working in an open landscape with ten others under a project manager. The company has been working in Telemarketing since 1992 and is a reputable partner in their field. You will work for a multinational company in a meritorious role, targeting the largest companies in Holland. Arbetsuppgifter: This is a telemarketing opportunity for a Dutch speaking person. You will make outgoing calls to the 1000 largest Dutch companies contacting the CIOs. This project is regarding a round-table discussion on cloud computing during a high-end dinner. Profil: - Fluent in Dutch at a native level - Basic level of Swedish and English - Experience in B2B sales and telemarketing. - Experience in contacting and communicating with high-ranking decision makers, - Previous experience or understanding of cloud computing and mobility (meritorious) Personliga egenskaper Confident and friendly personality able to engage in conversation. Self-motivated and positive with a professional attitude. Övrig information: Start: around the 14th of August and continuing for approximately two weeks Location: Stockholm, Solna Pay: After agreement Contact: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: telemarketing, telesales, insales, sales, B2B, Dutch We recommend that you send in your application as soon as possible as we do a continuos selection of applicants.
Företag: Bravura
Ort: Solna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Dutch speaking telemarketer for meritorious project jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dutch speaking telemarketer for meritorious project

Sjuksköterskor Natt, Almens äldreboende, Järfälla.
Vi är 7000 medarbetare över hela Sverige som ger vård, omsorg och stöd och service till personer med funktionsnedsättning eller social problematik. Vi erbjuder också skola och äldreomsorg. Det gör oss till den ledande privata aktören i Sverige. Frösunda finns även i Norge. Vårt stöd är individuellt anpassat och präglas av lyhördhet för varje persons behov och önskemål. Genom en professionell företagskultur med starkt humanistiska värderingar attraherar vi de mest kompetenta och engagerade medarbetarna. Hela företaget är fokuserat på att ge varje kund högsta möjliga livskvalitet i form av trygghet, trivsel, personlig utveckling och självständighet under sin dag. Våra tjänster sorterar under Lagen om stöd och service (LSS), Socialförsäkringsbalken och Socialtjänstlagen (SoL). Frösunda Omsorg AB har funnits sedan 1994. Vi söker nu omgående timanställda sjuksköterskor till natten på Almen äldreboende. Ett boende med 40 platser för personer över 65 år i Järfälla. Frösunda ansvarar för driften sedan 2013-04-16. Vi söker dig som har adekvat högskoleutbildning som sjuksköterska, med erfarenhet av äldreomsorg. Det är av stor vikt att du är social, trygg och självständig samt har förmågan att förmedla trygghet gentemot våra kunder på boendet. Vi vill också att du är positiv, lösningsfokuserad och flexibel i ditt sociala bemötande. Vi erbjuder dig ett spännande och omväxlande arbete där du arbetar med kvalitet nära kunder och övriga medarbetare. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet samt att dina värderingar stämmer överens med företaget. Vi erbjuder: Ett utmanande, roligt och stimulerande arbete med möjlighet till personlig utveckling, utbildning och fortbildning. Arbete pågår för att starta upp ett nätverk för sjuksköterskorna inom Frösundas äldreomsorg. Tjänsten Kollektivavtal med individuell lönesättning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer kommer att ske löpande.
Företag: Frösunda LSS AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterskor Natt, Almens äldreboende, Järfälla. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterskor Natt, Almens äldreboende, Järfälla.

Undersköterska för omgående timanställning!
Stockholms Stad Enskede-Årsta-Vantör SDF Stureby VoB Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Stureby vård och omsorgsboende är ett välfungerande äldreboende som är byggt på 1930-talet och ligger i vacker parkmiljö i Enskede. Majoriteten av avdelningarna har demensinriktning. Alla fastigheter har renoverats under 1990- och 2000-talet. De inrymmer totalt 209 lägenheter fördelat på fem fastigheter. Totalt är cirka 220 personer anställda på Stureby VoB varav cirka 180 är vårdbiträden/undersköterskor. De flesta anställda har arbetat i verksamheten flera år och detta borgar för bred kunskap och för kontinuitet i verksamheten. Stureby är en utvecklingsinsriktad verksamhet och vi driver flera olika utvecklingsprojekt. Bland annat ett stort projekt tillsammans med Karolinska Institutet kring demensriktlinjer, handledning, studenter och forskning. Sedan hösten 2009 drivs verksamheten som en kommunal intraprenad vilket innebär att vi fortfarande är kommunala men har ett speciellt driftsavtal med Stockholms stad. 4 plats(er). Undersköterska Vi har behov omgående av timanställda usk/Vb! Vi söker ambitiösa undersköterskor som vill arbeta på ett utvecklingsorienterat och aktivt vård och omrogsboende! Brukarna på Stureby har ofta multipla svårigheter i form av flera diagnoser såsom demens, diabetes, hjärtsjukdom m.m. Vi lägger väldigt mycket fokus på dagliga aktiviteter, utflykter och socialt innehåll. Kan du spela, sjunga eller har andra talanger som kan vara till glädje för de äldre så är det en merit! Hos oss arbetar man med sina kollegor i mindre grupper om 9 brukare per grupp. Detta är för att skapa kontinuitet, trivsel och för att underlätta för en trevlig social samvaro och kulturella aktiviteter. Det finns alltid sjuksköterskor i tjänst, dygnet runt. Sjuksköterskorna fungerar som arbetsledare i omvårdnadsarbetet. Hos oss arbetar man i team kring brukaren och har en tät samverkan mellan usk/vb, ssk, sjukgymnast, arbetsterapeut, aktivitetsledare och chefer. Du kommer att arbeta i en verksamhet med högt ställda krav och med ambitiösa mål men också med mycket eget ansvar och möjlighet till inflytande i arbetet. Vi söker dig med ambitioner och som vill vara med utveckla den somatiska vården och vården för demenssjuka på Stureby vård och omsorgsboende. Vi vill att du har ett genuint intresse för äldrevård, att du är ansvarstagande, initiativrik och tycker om att arbeta både i samspel med andra och självständigt. Det är viktigt att du fungerar lika bra i samarbetet med andra funktioner såsom sjuksköterskor, rehab.personal och chefer. Eftersom vi för all lagstadgad dokumentation i vårt datajournalsystem är det ett absolut krav att du har goda datakunskaper i windowsmiljö. Om du har dokumentationsvana från ParaSol är det en merit, annars vill vi att du lär du dig vårt journalsystem på plats. Vi arbetar med ett läkemedelssystem som heter APODOS. Alla usk/vb på Stureby VoB har en delegering på att få överlämna läkemedel. Vi vill att du skall ha erfarenhet av att ha haft läkemedelsdelegering och att du vill/är intresserad av att prövas för att få det hos oss också. Dag/kvälls- eller nattschema. Månadslön för månadsvikarier innevarande månad. Timanställda får lön månaden efter arbetad månad. Tillgång till gym. Löneform: Timlön. Tim- eller månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Minst 3 års erfarenhet. Varaktighet: 11 dagar - 3 månader. Sommarvikariat. Arbetstid: Skift. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Biträdande enhetschef Anette Glennstål,08-508 14 452 Anders Broberg, Verksamhetschef, 08-508 16 150, 076-12 16 150, anders.-.broberg@stockholm.se Eva Becker-Rosengren, Kommunal, 076-825 43 04 (facklig) Tillträde: 2013-07-30. Timanställning och/eller vikariat under sommaren.
Företag: Stockholms stad; Stureby VoB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Undersköterska för omgående timanställning! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Undersköterska för omgående timanställning!


Sök lediga jobb Innesäljare_kundsupport MYMONEY EUROPE AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se