Interim Support Manager jobb - lediga jobb

Interim Support Manager jobb Interim Support Manager jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Interim Support Manager. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Interim Support Manager. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Områdeschef Vård och omsorg- Luleå

  2. Arbetsförmedlare till Kundtjänsttil enheten Luleå Lycksele Arvidsjaur- Arvidsjaur

  3. Vad gör du efter studenten?- Luleå

  4. Lärare bild Björknäsgymnasiet- Boden

  5. Vi söker 2 lagerarbetare med truckvana för sommaren!- Luleå

  6. Barnskötare till Antnäs förskola- Luleå

  7. Barnskötare till Resursteamet- Kiruna

  8. Butikssäljare EL för sommarvikariat med möjlighet till förlängning!- Gällivare

  9. Arbetsförmedlare till Kundtjänsttil enheten Luleå Lycksele Arvidsjaur- Luleå

  10. Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti?- Luleå


Mer beskrivning

Områdeschef Vård och omsorg
Luleå förenar storstadens utbud med småstadens närhet. En hållbar kuststad i ständig utveckling med nytänkande näringsliv, universitet med forskning i världsklass, positivt samarbetsklimat och en naturnära livsmiljö som ger det bästa av alla årstider. Socialförvaltningen har medborgarnas behov i centrum och utgår ifrån socialnämndens vision "Meningsfullt liv i Luleå". Med kvalitet, engagemang, omsorg och förståelse ska vi, inom ramen för vårt uppdrag och gällande lagstiftning, tillgodose behov som uppfyller våra medborgares önskemål. Socialförvaltningen är indelad i verksamhetsområdena Vård och omsorg samt Individ och familjeomsorg. ARBETSUPPGIFTER Som områdeschef leder du enhetschefer inom stöd i hemmet (hemtjänst), vård och omsorgsboende Råneå, nattpatrull och trygghetslarm. Du har ett resultat och uppföljningsansvar inom ekonomi, arbetsmiljö, personal och kvalitet. Du arbetar aktivt med att implementera och efterleva styrande dokument och beslutade processer. Som områdeschef har du ett särskilt ansvar för att utgöra process- och förändringsledare och är implementeringsansvarig för styrande- och stödjande dokument. Genom ditt ledarskap driver och följer du upp behovsstyrd förändring i enlighet med verksamhetsområdets mål och lagstiftning. Till stöd i detta arbete samverkar du internt och externt med andra funktioner. Som områdeschef stödjer du enhetscheferna och skapar förutsättningar för förverkligande av mål och planer på operativ nivå. Du är en förebild, har ett medskapande förhållningssätt och främjar ett gott samarbete. Engagemang och nytänkande ser vi som avgörande för att nå måluppfyllelse med kvalitet och ekonomi i balans och där brukaren hela tiden står i fokus. Som områdeschef är du även en viktig del i utvecklingen av tekniska lösningar tillsammans med andra i och med ökade behovet på digitalisering. Du är direkt underställd verksamhetschefen och ingår i verksamhetsområdets ledningsgrupp. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har för uppdraget lämplig akademisk utbildning, har flerårig erfarenhet av att arbeta som chef/ledare samt har erfarenhet av förändringsledning. Meriterande är kunskap om de lagstiftningar som styr verksamheten. Som chef och ledare är du trygg, stabil, strukturerad, lojal, tydlig, självständig, taktisk och beslutsam. Du har förmågan att skapa samverkan och förtroende. Du är flexibel, kreativ och ständigt beredd att hitta nya lösningar tillsammans med andra. Du är kvalitetsmedveten, noggrann och väl medveten om mål och kvalitetsstandard samt lägger ner stor vikt vid att leva upp till dessa. Du har god förmåga till kommunikation i såväl tal som skrift. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper och att du är rätt person för uppdraget. B-körkort är ett krav. ÖVRIGT Vi erbjuder en trivsam arbetsmiljö, stimulerande arbetsuppgifter och tillämpar rökfri arbetstid. För att arbeta hos oss ska du dela Luleå kommuns gemensamma värdegrund där Engagemang, Ansvarstagande och Kompetens är ledorden. Socialförvaltningen begär att få se utdrag ur Polisens belastningsregister vid nyrekrytering. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Luleå kommun ser heltid som en rättighet deltid som en möjlighet. Det är meriterande om du har kunskaper i finska, samiska och/eller meänkieli eftersom dessa nationella minoritetsspråk är vanligt i våra verksamheter. Vi undanber oss alla erbjudanden om jobbannonsering och rekryteringshjälp, Luleå kommun har ett kommunövergripande förhållningssätt och har avtal som samordnas av personalkontoret. Tips! Följ oss på Facebook - Jobba i Luleå kommun Alla våra lediga jobb finns på lulea.se/ledigajobb
Företag: Luleå kommun, Socialförvaltningen
Ort: Luleå
Publicerad : 06-01
Sök fler jobb liknande: lediga Områdeschef Vård och omsorg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Områdeschef Vård och omsorg

Arbetsförmedlare till Kundtjänsttil enheten Luleå Lycksele Arvidsjaur
Gillar du att ha många kundkontakter och att coacha andra? Hos oss finns alla möjligheter! Gillar du att ge service, coacha, matcha och informera?Då är du välkommen att söka jobb som arbetsförmedlare hos oss. Vi är drygt 14 000 anställda i hela landet som jobbar mot samma mål: att hjälpa arbetssökande och arbetsgivare att hitta varandra. Vi är inne i en spännande utveckling med siktet att bli en av landets modernaste myndigheter. Arbetsförmedlingen Kundtjänst har uppdraget att ge arbetsgivare och arbetssökande enhetlig, effektiv och kvalificerad arbetsförmedlingsservice. Detta sker genom e-tjänster och personliga service som vi erbjuder främst via telefon men även via chatt, e-post, videosamtal och i sociala medier. Vi strävar efter att fler och fler kunder ska få sin service via webb och telefon. Målet är att ge rätt service, i rätt tid och i rätt kanal. Vi söker nu arbetsförmedlare till Kundtjänst i Lycksele, Arvidsjaur och Luleå. Kundtjänst finns i Arvidsjaur, Luleå, Lycksele, Östersund, Sollefteå, Söderhamn, Karlskoga, Skara, Stockholm, Södertälje och Malmö. Arbetsuppgifter Du kommer att ge service och stöd till arbetssökande från hela landet via telefon och digitala kanaler. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att stötta arbetssökande att ta nästa steg mot arbete eller utbildning, svara på frågor om att söka jobb och mycket annat. Du är bra på att lyssna och prata med människor, ge god service och se möjligheter. Du kommer att tolka och tillämpa vårt regelverk vilket kräver att du snabbt kan ta till dig stora textmängder och förklara vad de betyder. Du är kommunikativ såväl muntligt som skriftligt och kan anpassa ditt språk till situation och kanal. Du arbetar utifrån vår värdegrund och har ett respektfullt och positivt bemötande. Vi är en arbetsplats där vi stöttar varandra och hjälps åt att lösa frågor som uppstår. Du har alltid en kollega nära till hands när du behöver hjälp med något! Vårt ledarskap är nära och coachande och uppmuntrar till delaktighet, motivation och ansvarstagande. Vi främjar hälsa på arbetsplatsen och vill att du nyttjar ditt friskvårdsbidrag och friskvårdstimme. Våra öppettider är vardagar kl. 08-20 och helger kl. 09-16. Du jobbar efter schema och dina arbetstider kan förläggas till dagtid såväl som kvällar och helger beroende på kundernas och verksamhetens behov.   Grundläggande kvalifikationskrav • Högskoleutbildning om lägst 180 hp/120 p. Alternativt är du/har du varit anställd som arbetsförmedlare på Arbetsförmedlingen samt bedöms ha goda förutsättningar att leva upp till dagens krav på arbetsförmedlare • Minst två års arbetslivserfarenhet • Mycket goda kunskaper att kommunicera på svenska i tal och skrift samt god läsförståelse  Kompetenskrav • Kundorienterad och serviceinriktad • Mål- och resultatinriktad • Kommunikativ och lyhörd • Analytisk och har god förmåga att planera och prioritera • Kan hantera pressade situationer • Intresserad av arbetsmarknadsfrågor Meriterande • Erfarenhet av arbete i kontaktcenter • Erfarenhet av kundkontakter i digitala kanaler • Utbildning inom eller erfarenhet av att leda och föra olika typer av samtal • Erfarenhet av att guida kunder att använda e-tjänster • Erfarenhet av arbetsförmedlingsverksamhet   Övrigt Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Anställningen är tillsvidare på heltid. Arbetstiden kan anpassas utifrån arbetsförmåga. Vi tillämpar sex månaders provanställning och tillträde enligt överenskommelse. Vi sitter i kontorslandskap i kontaktcentermiljö och arbetet är kundintensivt och dynamiskt. Arbetsförmedlingen värnar om en rekrytering fri från diskriminering. Vi anser att olikheter berikar och strävar därför efter en personalsammansättning som speglar samhällets mångfald. Vi ser positivt på om du har kunskaper i något av våra nationella minoritetsspråk. Läs mer om att arbeta på Arbetsförmedlingen Se film om hur det kan vara att arbeta på Arbetsförmedlingen Kundtjänst Intervjuer kommer preliminärt att ske 26, 27, 28/6 och 2/7. Vi kommer vid behov att ta referenser och erbjuda anställning innan rekryteringen är avslutad.   Ansökan Välkommen med din ansökan senast 180614. Bifoga CV och ett personligt brev där du beskriver varför du söker jobbet, samt betyg/intyg som styrker kraven på högskolepoäng och arbetslivserfarenhet i din ansökan. I processen kan testverktyg förekomma.
Företag: Arbetsförmedlingen
Ort: Arvidsjaur
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsförmedlare till Kundtjänsttil enheten Luleå Lycksele Arvidsjaur jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsförmedlare till Kundtjänsttil enheten Luleå Lycksele Arvidsjaur

Vad gör du efter studenten?
Det går bra för oss på Sector Alarm och många kunder vill ta del av våra tjänster.   Nu har du möjlighet att bli en del av ett av Sveriges karriärföretag och vårt team i Luleå.   http://karriarforetagen.se/foretag/sector-alarm/     Vi söker hungriga personer som vill lära sig försäljning.   Vi erbjuder dig ett spännande sommarjobb med goda chanser till fortsatt anställning.   Erfarenhet av försäljning är ett plus men ej nödvändigt- vi lär dig!     Tjänsten   Du kommer att bli en del av ett positivt och engagerat säljteam. Vi jobbar med att boka och genomföra kundmöten i Luleå med omnejd, där du träffar kunden öga mot öga.   Vi söker nu dig som vill lära dig ett yrke som du kommer att ha nytta av lång tid framöver.   Dina personliga egenskaper kommer att vara avgörande för om du passar bäst för tjänsten.   Är du en social person som trivs med kundkontakt?   Är du en lagspelare som tycker om att jobba nära dina kollegor?     Vad kan Sector Alarm erbjuda dig?   Som anställd på Sector Alarm finns det stora utvecklingsmöjligheter. Du kommer att få gå vår 5-stegs utbildning i försäljning och kundrelationer, Sector Way Academy. Du kommer tillsammans med din chef arbeta dagligen för att du ska utvecklas i din roll.   Kommunikation av största vikt, därför är det viktigt att du behärskar det svenska språket mycket bra i både tal och skrift.   Tjänsten förutsätter att du är prickfri i Rikspolisstyrelsens belastningsregister.     Ansökan   Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Annonsen kan stängas ner tidigare än utsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.   Har du frågor eller funderingar är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare   micaela.nystrom@sectoralarm.se   Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Sector Alarm AB
Ort: Luleå
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vad gör du efter studenten? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vad gör du efter studenten?

Lärare bild Björknäsgymnasiet
Välkommen till Utbildningsförvaltningen i Bodens kommun! Bodens kommun är en modern småstad med 28 000 invånare. I Boden lever vi närhetsliv. Med det menar vi det liv där du har nära till allt som är viktigt och lite till – fritidsaktiviteter, ditt jobb, skolor, kulturevenemang, attraktiva hustomter, shopping och naturnära upplevelser. Att arbeta i Bodens kommun är att vara nära Bodensarnas föränderliga vardag. Detta innebär möjligheter och utmaningar där vägen fram kan vara mod att våga. Vi har en stark våga prova-kultur där stödet från kompetenta kollegor och chefer finns nära. Här får du ett stort förtroende i en fantastisk miljö och möjlighet att utveckla dig själv och andra. I Bodens förskolor och skolor ges barn och unga mod och kompetens att möta framtidens utmaningar – den visionen arbetar vår utbildningsförvaltning för. Kunskap, trygghet och goda lärmiljöer är utmärkande i våra verksamheter. Som medarbetare i vår förvaltning kommer Du ha kompetenta kollegor som visar respekt och tolerans och vars stora engagemang skapar arbetsglädje och stolthet. Tillsammans fokuserar vi på att ständigt förbättra verksamheten. Björknäsgymnasiet ligger centralt i Boden med närhet till allt från naturområden, ishall, fotbollsplan, vatten, bad, kulturområde och stadskärna. Detta skapar möjligheter till ett aktivt lärande men också hälsofrämjande. På Björknäsgymnasiet strävar vi för att våra ungdomar ska må bra och därför jobbar vi med HEL, som står för hälsa elev och livsstil. Gymnasieskolan har under många år arbetat och medverkat i en rad internationella projekt. Dessutom är entreprenörskap en framgångsfaktor hos oss. SKOLAN MED KUNSKAPEN I CENTRUM : Bransch och näringsliv ger skolan möjlighet till ett nära samarbete. Vi vill vara en möjlighet för alla ungdomar att hitta början till sin framtid. Det kan vi göra genom att erbjuda många olika program med flera inriktningar som ger våra ungdomar alla möjligheter att utveckla just sina intressen och skapa sin framtid. Med det sagt vill vi välkomna dig till vårt gäng! För visst vill Du också ha ett av världens viktigaste jobb? ARBETSUPPGIFTER Undervisning är den huvudsakliga arbetsuppgiften. Vid Björknäsgymnasiet har du som lärare även rollen som mentor för en grupp elever och i den rollen skapar du de bästa möjligheterna för att eleverna ska utvecklas, trivas och känna sig trygga. KVALIFIKATIONER Vi söker Dig som är legitimerad gymnasielärare med behörighet att undervisa i bild och form, digitalt skapande, fotografisk bild samt design. Vi ser gärna att du dessutom har behörighet/legitimation i andra ämnen som förekommer inom gymnasieskolan. Vi vill att du är öppen för varierande arbetssätt, samverkan och skolutveckling. I övrigt har du goda pedagogiska insikter och är väl förtrogen med skolans styrdokument och systematiska kvalitetsarbete. Vi förutsätter att du har ett coachande och entreprenöriellt förhållningsätt i din roll som mentor och lärare. Du har en positiv grundinställning till att hitta ett nära samarbete med aktörer även utanför skolan. Ditt pedagogiska sätt och sociala förmåga gör att du har lätt att skapa kontakt med människor och du är därför även duktig på att förmedla ditt kunnande till våra elever. Du har god samarbetsförmåga och kan hålla i många frågor samtidigt. Du har förmåga till struktur och organisation. Du ha god vana att arbeta med dator som verktyg i pedagogisk verksamhet. ÖVRIGT Vänlig bifoga lärarlegitimation eller examensbevis. Utdrag ur belastningsregistret måstes uppvisas före anställning i förskola och grundskola. Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning samt mångfald inom alla yrkesområden. Vi har rökfri arbetstid och vi erbjuder en friskvårdstimme i veckan. När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. På så sätt blir hanteringen av din ansökan effektiv, snabb och säker. Om du av någon anledning inte kan registrera din ansökan i vårt e-rekryteringssystem kan du skicka din ansökan, märkt med referensnr till respektive kontaktperson, Bodens kommun, 96186 Boden. Inför rekryteringsarbetet har Bodens kommun tagit ställning till rekryteringskanaler. Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter eller liknande i denna rekrytering.
Företag: Bodens kommun, Utbildningsförvaltningen - Rektor/Förskolechef
Ort: Boden
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare bild Björknäsgymnasiet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare bild Björknäsgymnasiet

Vi söker 2 lagerarbetare med truckvana för sommaren!
Vi letar nu 2 lagerarbetare/truckförare till vår kund, för en sommaranställning. Du blir anställd av Ghost Competence men jobbar ute hos vår kund i Luleå. Information om tjänsten Du kommer att jobba kontorstid med löpande orderhantering, plock, pack och lastning. Start: 25:e juni-24:e augusti Som lagerarbetare hos oss kommer du främst att plocka och packa ordrar till våra kunder och även kunna hjälpa till med inleveranser och påfyllning av plockplatser. Vi ser gärna att du som söker är en driven och ansvarstagande person med mycket energi som gillar utmaningar och klarar att arbeta i den höga tillväxt bolaget befinner sig i. Dina arbetsuppgifter Som lagerarbetare hos oss kommer du främst att plocka och packa ordrar till våra kunder och även kunna hjälpa till med inleveranser och påfyllning av plockplatser. Vi ser gärna att du som söker är en driven och ansvarstagande person med mycket energi som gillar utmaningar och klarar att arbeta i den höga tillväxt bolaget befinner sig i. Vi söker dig som Innehar truckkort A+B och du bör ha erfarenhet från lagerarbete sedan tidigare. Vi söker dig som trivs i en självständig roll med stort ansvar. Du är en ambitiös person och känner stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Vi ser att du har ett fokus på service och är en social person, då du kommer att ha kontinuerlig kontakt med lastbilschaufförer och kollegor. Fakta START: Omgående OMFATTNING: Konsultuppdrag/sommarjobb start v.26 tom v. 34 ORT: Luleå URVAL: Sker löpande SISTA ANSÖKNINGSDAG: 15/6 2018 KONTAKT: Marcus Skårman Urval sker löpande, så var snabb in med din ansökan. Sök tjänsten genom att trycka på ”sök jobbet”. Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på marcus@ghostcompetence.se
Företag: Ghost Competence AB
Ort: Luleå
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker 2 lagerarbetare med truckvana för sommaren! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker 2 lagerarbetare med truckvana för sommaren!

Barnskötare till Antnäs förskola
Luleå förenar storstadens utbud med småstadens närhet. En hållbar kuststad i ständig utveckling med nytänkande näringsliv, universitet med forskning i världsklass, positivt samarbetsklimat och en naturnära livsmiljö som ger det bästa av alla årstider. Antnäs förskola erbjuder alla barn en rolig, trygg och lärorik förskola, där verksamheten baseras på förskolans läroplan Lpfö98/10. Vi arbetar tema- och projektinriktat och verksamheten utgår från barnen och deras intressen. För att trivas och utvecklas är det viktigt att må bra. Därför prioriterar vi att jobba med HÄLSA och vårt fokus ligger främst på kost och måltider, våra miljöer, utevistelse, rörelse, vila och den inre hälsan. Vi är ute varje dag. ARBETSUPPGIFTER Som barnskötare har du ett viktigt uppdrag i arbetslaget där du bland annat medverkar till att skapa en positiv och utvecklande miljö för alla barn. Du ska självständigt och tillsammans med kollegor arbeta med utveckling av förskolans lärmiljöer, utifrån läroplanens mål och intentioner. Du deltar även i planering och utvärdering av arbetet vid verksamheten tillsammans med dina kollegor. Du kommer även att medverka vid föräldramöten, och individuell planering för alla barn. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har slutbetyg från gymnasieskolans barn- och fritidsprogram alternativt har du barnskötarutbildning. Det är meriterande om du dessutom har erfarenhet av att arbeta i förskola. Vi ser gärna att du har relevanta ämnes-/områdeskunskaper utifrån läroplanens mål och att du har erfarenhet av pedagogisk dokumentation och systematiskt kvalitetsarbete. Du har kunskaper i estetiska lärprocesser och att utemiljön och rörelse är en viktig del av verksamheten. ÖVRIGT Arbetsgivaren ser positivt på om du har erfarenhet i något av de nationella minoritetsspråken finska, meänkieli och/eller samiska. Om du erhåller befattningen ska du lämna in ett godkänt utdrag ur belastningsregistret. Vi erbjuder en trivsam arbetsmiljö, stimulerande arbetsuppgifter och tillämpar rökfri arbetstid. För att arbeta hos oss ska du dela Luleå kommuns gemensamma värdegrund där Engagemang, Ansvarstagande och Kompetens är ledorden. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Luleå kommun ser heltid som en rättighet deltid som en möjlighet. Det är meriterande om du har kunskaper i finska, samiska och/eller meänkieli eftersom dessa nationella minoritetsspråk är vanligt i våra verksamheter. Vi undanber oss alla erbjudanden om jobbannonsering och rekryteringshjälp, Luleå kommun har ett kommunövergripande förhållningssätt och har avtal som samordnas av personalkontoret. Tips! Följ oss på Facebook - Jobba i Luleå kommun Alla våra lediga jobb finns på lulea.se/ledigajobb
Företag: Luleå kommun, Buf Verksamhet Förskola
Ort: Luleå
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Barnskötare till Antnäs förskola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnskötare till Antnäs förskola

Barnskötare till Resursteamet
Vår övertygelse om människors lika värde är lika djup och värdefull som vår malm. Våra ambitioner är högre än våra fjäll. Våra näringar gör oss världsledande. De stora vidderna ger rymd åt ursprung och nytänkande. Vi är Kiruna. Resursteamet består av personal som täcker upp de behov som uppstår inom förskola och fritidshem. Vi söker nu både vikarierande och tillsvidareanställda barnskötare till resursteamet. Som medarbetare i resursteamet kommer du att arbeta på olika förskolor inom Kiruna C och Jukkasjärvi, där du kommer att möta många olika människor på kort tid. Det är därför viktigt att du är en person som gillar variation, både när det gäller arbetskamrater, barn, föräldrar och arbetsplatser. Kvalifikationer: Vi söker dig som är barnskötare och/eller har annan utbildning och erfarenhet som av arbetsgivaren bedöms som lämplig. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du ska vara flexibel och ha ett bra bemötande samt kunna samarbeta och ta till dig nya arbetssätt. Ett positivt synsätt där möjligheter snarare än hinder uppmärksammas, är utmärkande för dig. Rekrytering sker i samråd med våra berörda fackliga organisationer. Kiruna kommun eftersträvar mångfald och en jämn könsfördelning bland personalen. Enligt lagen om registerkontroll (2000:873) skall du vara beredd att lämna ett registerutdrag ur polisens belastningsregister vid en eventuell anställning. Utdraget beställs av den arbetssökande själv från polismyndigheten. Blankett kan hämtas på www.police.se eller på närmaste polisstation. Välkommen med din ansökan åtföljd av CV/personligt brev, styrkt meritförteckning och övriga handlingar du vill åberopa. Tillträde: augusti 2018. Rekrytering sker fortlöpande. Tillsvidare samt vikariat. Vikariat från 4 månader upp till 8 månader med eventuella möjligheter till förlängning. Kiruna kommun Ansök via vår hemsida www.kiruna.se eller gå via arbetsförmedlingen www.ams.se för att där söka denna tjänst För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Kiruna kommun och möjliggöra god kommunikation med våra sökande, ber vi dig skicka in din ansökan via vårt rekryteringssystem Kiruna kommun har gjort medieval för denna rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster
Företag: Kiruna kommun
Ort: Kiruna
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Barnskötare till Resursteamet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnskötare till Resursteamet

Butikssäljare EL för sommarvikariat med möjlighet till förlängning!
Vill du ha ett arbete där fokus ligger på service och nöjda kunder? Som butikssäljare hos Solar bemöter du dagligen våra kunder för att erbjuda vägledning och bästa möjliga service utifrån deras behov. Här arbetar du i en social- och målinriktad miljö med främsta målet att skapa mervärde för våra kunder. Vill du vara en del i Solars team? Nu söker vi en till kollega till vår butik i Gällivare för ett sommarvikariat i första hand, men med möjlighet till förlängning. och fortsatt anställning Tillsättning önskar ske snarast möjligt!   Torbjörn Nilsson heter vår butiksmedarbetare i Gällivare och nu söker han en kollega!    "Det roligaste med mitt arbete är att ingen dag är den andra lik och att få möta alla kunder! Vi har en fin butik och bästa känslan är när man har lyckats med sina uppgifter och kunderna är nöjda. Även om jag är själv i butiken idag uppskattar jag den nära kontakt jag har med alla Solarkollegor på andra orter – berättar Torbjörn Karlsson som butikssäljare i Gällivare. Jag söker en samarbetspartner som är öppen och positiv! En person som vill lära sig och alltid ger våra kunder bästa möjliga bemötande."     Vi erbjuder   Ett omväxlande och utmanande arbete hos ett av norra Europas mest innovativa och ledande Sourcing & Services-företag inom El och VVS. Det ges goda möjligheter till personlig utveckling inom företaget. Vi vet att Solars möjligheter att växa hänger på att våra medarbetare fortsätter att utvecklas. Därför erbjuder vi en mängd olika utbildningsprogram för din karriärsutveckling. Vi lever efter mottot ”stronger together” och nu behöver vi dig för att bli ännu starkare.     Din roll   Du kommer att arbeta i vår butik där vi säljer produkter och lösningar till främst installatörer inom El. Det innebär försäljning och aktivt butiksarbete, såsom att sköta sortiment, hantera in- och utgående gods, butiksoptimering och se till att kampanjer marknadsförs på rätt sätt. Du bemöter våra kunder och ger dem förutom god service, teknisk support genom att guida dem i Solars produkter, tjänster och nyheter på marknaden. Du kommer även att medverka kring våra regelbundna kundaktiviteter.     Kvalifikationer   • God datorvana   • Erfarenhet av försäljning/kundservice är önskvärt   • Kunskap/Erfarenhet från installationsbranschen El är meriterande, men inget krav     Profil   Genom ditt engagemang och din lösningsorienterade attityd är du lyhörd för kundens affär. Du arbetar aktivt med försäljning och service genom att agera professionellt, vara nyfiken och vilja förstå kundens behov. Du har även känsla för hur vi kan presentera vår butik och göra den attraktiv för våra kunder. För att trivas hos oss får du energi av att arbeta i en social och föränderlig miljö med högt tempo. Kunskap från El-branschen är önskvärt, men inget krav då vi ser att det viktigaste är personlig drivkraft.     Kontakt och ansökan   Låter detta som du? Urvalet kommer att ske löpande varför vi vill ha din ansökan så snart som möjligt.   Önskar du ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta Marie Nilsson, Chef Drive In Distrikt Norr, mobil: 0761 41 99 00.     Välkommen med din ansökan!
Företag: Solar Sverige AB
Ort: Gällivare
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Butikssäljare EL för sommarvikariat med möjlighet till förlängning! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Butikssäljare EL för sommarvikariat med möjlighet till förlängning!

Arbetsförmedlare till Kundtjänsttil enheten Luleå Lycksele Arvidsjaur
Gillar du att ha många kundkontakter och att coacha andra? Hos oss finns alla möjligheter! Gillar du att ge service, coacha, matcha och informera?Då är du välkommen att söka jobb som arbetsförmedlare hos oss. Vi är drygt 14 000 anställda i hela landet som jobbar mot samma mål: att hjälpa arbetssökande och arbetsgivare att hitta varandra. Vi är inne i en spännande utveckling med siktet att bli en av landets modernaste myndigheter. Arbetsförmedlingen Kundtjänst har uppdraget att ge arbetsgivare och arbetssökande enhetlig, effektiv och kvalificerad arbetsförmedlingsservice. Detta sker genom e-tjänster och personliga service som vi erbjuder främst via telefon men även via chatt, e-post, videosamtal och i sociala medier. Vi strävar efter att fler och fler kunder ska få sin service via webb och telefon. Målet är att ge rätt service, i rätt tid och i rätt kanal. Vi söker nu arbetsförmedlare till Kundtjänst i Lycksele, Arvidsjaur och Luleå. Kundtjänst finns i Arvidsjaur, Luleå, Lycksele, Östersund, Sollefteå, Söderhamn, Karlskoga, Skara, Stockholm, Södertälje och Malmö. Arbetsuppgifter Du kommer att ge service och stöd till arbetssökande från hela landet via telefon och digitala kanaler. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att stötta arbetssökande att ta nästa steg mot arbete eller utbildning, svara på frågor om att söka jobb och mycket annat. Du är bra på att lyssna och prata med människor, ge god service och se möjligheter. Du kommer att tolka och tillämpa vårt regelverk vilket kräver att du snabbt kan ta till dig stora textmängder och förklara vad de betyder. Du är kommunikativ såväl muntligt som skriftligt och kan anpassa ditt språk till situation och kanal. Du arbetar utifrån vår värdegrund och har ett respektfullt och positivt bemötande. Vi är en arbetsplats där vi stöttar varandra och hjälps åt att lösa frågor som uppstår. Du har alltid en kollega nära till hands när du behöver hjälp med något! Vårt ledarskap är nära och coachande och uppmuntrar till delaktighet, motivation och ansvarstagande. Vi främjar hälsa på arbetsplatsen och vill att du nyttjar ditt friskvårdsbidrag och friskvårdstimme. Våra öppettider är vardagar kl. 08-20 och helger kl. 09-16. Du jobbar efter schema och dina arbetstider kan förläggas till dagtid såväl som kvällar och helger beroende på kundernas och verksamhetens behov.   Grundläggande kvalifikationskrav • Högskoleutbildning om lägst 180 hp/120 p. Alternativt är du/har du varit anställd som arbetsförmedlare på Arbetsförmedlingen samt bedöms ha goda förutsättningar att leva upp till dagens krav på arbetsförmedlare • Minst två års arbetslivserfarenhet • Mycket goda kunskaper att kommunicera på svenska i tal och skrift samt god läsförståelse  Kompetenskrav • Kundorienterad och serviceinriktad • Mål- och resultatinriktad • Kommunikativ och lyhörd • Analytisk och har god förmåga att planera och prioritera • Kan hantera pressade situationer • Intresserad av arbetsmarknadsfrågor Meriterande • Erfarenhet av arbete i kontaktcenter • Erfarenhet av kundkontakter i digitala kanaler • Utbildning inom eller erfarenhet av att leda och föra olika typer av samtal • Erfarenhet av att guida kunder att använda e-tjänster • Erfarenhet av arbetsförmedlingsverksamhet   Övrigt Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Anställningen är tillsvidare på heltid. Arbetstiden kan anpassas utifrån arbetsförmåga. Vi tillämpar sex månaders provanställning och tillträde enligt överenskommelse. Vi sitter i kontorslandskap i kontaktcentermiljö och arbetet är kundintensivt och dynamiskt. Arbetsförmedlingen värnar om en rekrytering fri från diskriminering. Vi anser att olikheter berikar och strävar därför efter en personalsammansättning som speglar samhällets mångfald. Vi ser positivt på om du har kunskaper i något av våra nationella minoritetsspråk. Läs mer om att arbeta på Arbetsförmedlingen Se film om hur det kan vara att arbeta på Arbetsförmedlingen Kundtjänst Intervjuer kommer preliminärt att ske 26, 27, 28/6 och 2/7. Vi kommer vid behov att ta referenser och erbjuda anställning innan rekryteringen är avslutad.   Ansökan Välkommen med din ansökan senast 180614. Bifoga CV och ett personligt brev där du beskriver varför du söker jobbet, samt betyg/intyg som styrker kraven på högskolepoäng och arbetslivserfarenhet i din ansökan. I processen kan testverktyg förekomma.
Företag: Arbetsförmedlingen
Ort: Luleå
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsförmedlare till Kundtjänsttil enheten Luleå Lycksele Arvidsjaur jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsförmedlare till Kundtjänsttil enheten Luleå Lycksele Arvidsjaur

Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti?
Retail House är Nordens ledande Shopper Marketing byrå med över 15 års erfarenhet av handel och varumärken. Med insikt om shopperbeteende hjälper vi våra kunder att omvandla varumärkets styrka till försäljning vid köptillfället, samtidigt som vi arbetar med att ta fram strategier och kommunikation som stärker samarbetet mellan handel och varumärke. Vi arbetar med kunder som ICA, Johnson & Johnson, Coca Cola, Swedish Match, Sodastream, Marabou och Elgiganten. Tycker du om service, försäljning och trivs med att jobba i butik? Är du glad, barnkär, utåtriktad och har en massa energi för att bjuda, informera och sälja produkter till kunder i butik? Vi söker just nu personal till ett skolstartsevent Fredag & Lördag den 17-18/8. Arbetstiden är beräknad från 10:30-18:45 (fredag) & 09:30-16:15 (lördag). I vissa butiker kommer ni vara två kollegor som arbetar tillsammans under dessa dagar, möjligheten finns därför att arbeta tillsammans med en vän. Tipsa gärna era nära och kära om detta och sök tillsammans. Ange i er ansökan att ni då helst skulle vilja jobba i en butik där det är tvåmannauppdrag. Eventet innefattar lekar med barn och försäljning av ett välkänt företags skolprodukter. Du får utbildning, hjälpmedel och två roliga dagar! Om du efter eventet känner att detta är något du skulle vilja fortsätta jobba med, har vi fler roliga event som skulle kunna passa. Vi erbjuder ett omväxlande jobb där det finns möjligheter att utvecklas inom butiksförsäljning, där vi jobbar kontinuerligt för att utbilda dig inför de olika uppdragen. Vi har även en supportavdelning dit du kan vända dig inför, under och efter dina uppdrag. Söker du ett varierande och flexibelt extrajobb är du varmt välkommen med din ansökan! Övrigt - Rekrytering sker löpande Kvalifikationer - Körkort - Tillgång till bil
Företag: Retail House
Ort: Luleå
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti?


Sök lediga jobb Interim Support Manager

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se