Interimsuppdrag som analytiker i Malmö _ Köpenhamn lediga jobb

Interimsuppdrag som analytiker i Malmö _ Köpenhamn jobb Interimsuppdrag som analytiker i Malmö _ Köpenhamn jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Interimsuppdrag som analytiker i Malmö _ Köpenhamn. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Interimsuppdrag som analytiker i Malmö _ Köpenhamn. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Tre´s (3) kundtjänst 18 juni- Kungsbacka

  2. Montör till kund i Laholms kommun- Laholm

  3. Områdeschef till Kungsbacka- Kungsbacka

  4. Receptionist- Laholm

  5. PRODUKTIONSLEDARE - REKRYTERINGSTRÄFF AF HYLTE 31 MAJ- Hylte

  6. Maskinbiträde- Halmstad

  7. 3-4 st räddningstjänstpersonal i beredskap till Oskarström- Halmstad

  8. 4 st räddningstjänstpersonal i beredskap till Halmstad- Halmstad

  9. 2 st räddningstjänstpersonal i beredskap till Harplinge- Halmstad

  10. Modersmålslärare,isländska, timanställning- Falkenberg


Mer beskrivning

Tre´s (3) kundtjänst 18 juni
Dina arbetsuppgifter Till vår uthyrningsverksamhet söker vi kundtjänstmedarbetare för ett längre uppdrag i centrala Göteborg. Tjänsten startar 18 juni och eds med en utbildning för en trygg start. Vill du jobba med att ge bästa servicen till 3´s privatkunder? Är du en fena på mobiltelefoni? I dina arbetsuppgifter ingår det att ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder på bästa möjliga sätt kring fakturafrågor, produktfrågor, abonnemangsfrågor samt även merförsäljning av tilläggstjänster till befintliga kunder. Du ska vara analytisk och se till att de har det bästa abonnemanget och tillbehören. En nöjd kund! Tjänsten är på 80%-100%. Du får ett månadsschema med varierande arbetstider mån-fre kl 08-20 samt lör-sön kl 10-19 Det kan vara svårigheter att vara borta en längre period under sommaren. Din profil För att trivas i tjänsten tror vi du gillar serviceyrken med fokus på kommunikation och att du gillar ett högt tempo. Din sociala personlighet och driv är det som värdesätts och för rätt person kan du utvecklas vidare inom företaget. Vill du arbeta med förstklassig service och merförsäljning? Vi tror att du har arbetat med försäljning eller inom serviceyrket tidigare. Om du har arbetat som kundtjänstmedarbetare eller telefonförsäljare är detta meriterande. Du har lätt för datorer och det är en fördel om du har arbetat i olika system och är snabblärd. Du ska trivas med att arbeta mot uppsatta mål och vill få löpande feedback kring ditt arbete. Som person är du flexibel, positiv och redo för att utmanas. Du har 3 årig gymnasiekompetens och hanterar svenska och engelska i tal och skrift. Om företaget Du kommer bli anställd av oss på BemanningsKontoret och var uthyrd som konsult till vår kund med goda möjligheter till anställning hos kunden. BemanningsKontoret ser positivt på driv, vilja och ambition! BemanningsKontoret erbjuder dig - kollektivavtal med Unionen - fast grundlön, Ob-tillägg - trevlig arbetsplats och härliga kollegor där det också förekommer tävlingar Urval sker löpande och du söker tjänsten genom att maila ditt CV till info@bemanningskontoret.se Vi tar ej emot ansökningar via länken och sparar ej ditt CV för att anpassa till GDPR Varmt välkommen med din ansökan! Om oss BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se
Företag: AB Bemanningskontoret
Ort: Kungsbacka
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Tre´s (3) kundtjänst 18 juni jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tre´s (3) kundtjänst 18 juni

Montör till kund i Laholms kommun
Nu söker vi montörer till företag i Laholm! Har du erfarenhet av montering i verkstadsmiljö? Trivs du med att arbeta praktiskt? Då har vi tjänsten för dig! Om tjänsten Det här är en tjänst för dig som har arbetat med montering tidigare eller som trivs att arbeta i verkstadsmiljö. Du har erfarenhet av ritningsläsning. I ditt arbete kommer du tillsammans med ett team montera väggar och dörrar som en del i en större helhet. Till din hjälp har du diverse verktyg och ett stort driv. Vår kund är ett litet företag beläget strax utanför Laholm. Arbetstiderna är förlagda på dagtid. Om dig Som person är du driven, flexibel, noggrann och har ett intresse av att lära och utvecklas. Du strävar alltid efter att göra ditt bästa. Vidare är du prestigelös och arbetar bra i team för att driva produktionen framåt. Att komma i tid och vara aktiv på arbetet är en självklarhet för dig. Du som har tidigare erfarenhet av att arbeta som montör och arbeta praktiskt, har goda förutsättningar för att klara av rollen som montör och trivas här. Viktigt för tjänsten är: -att du är driven, flexibel samt noggrann som person -du har erfarenhet av montering i verkstadsmiljö samt erfarenhet av ritningsläsning  Om anställningen Tjänsten som montör är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Till att börja med blir du konsult via Adecco och för rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergå till en anställning direkt hos vår kund. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Om Ansökan Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". 1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. 2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. 3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Lisa Åberg via 0736-847663. Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10. Varmt välkommen med din ansökan! Sökord montör, montering, verkstad, Halland, Laholm, Halmstad, Adecco
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Laholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Montör till kund i Laholms kommun jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Montör till kund i Laholms kommun

Områdeschef till Kungsbacka
Områdeschef till Kungsbacka   Vill du bli en ledare i Sveriges viktigaste företag? Distrikt Halland söker nu en områdeschef som drivs av att arbeta i ett kund- och medarbetarfokuserat företag. Tjänsten är första linjens chef med placering i Kungsbacka.     Om tjänsten   Som områdeschef på Samhall ansvarar du för medarbetare, kundrelationer samt drift och daglig styrning vilket innebär ett omväxlande, spännande och operativt arbete.     Du har ett tydligt ansvar för att utveckla dina medarbetare och att matcha rätt medarbetare till rätt uppdrag. Du arbetar också med att coacha dina medarbetare mot nya jobb utanför Samhall vilket är ett av dina viktigaste mål. I coachningen ingår att motivera, ta företagskontakter för rekryteringssamarbeten och skapa förutsättningar för utveckling genom arbete och utbildning.     I kundansvaret förväntas du utveckla samarbetet med både befintliga och nya kunder. Beroende på uppdragens karaktär och storlek ansvarar du som områdeschef antingen för ett eller flera uppdrag. Du arbetar i team med andra för att bidra till distriktets måluppfyllelse och lönsamhet. Som ansvarig för driften ser du till att rätt person är på rätt plats och arbetar aktivt för att säkerställa en god arbetsmiljö och nöjd kund.     Vi söker dig som har:   • Ledarskapserfarenhet med personalansvar   • Erfarenhet av sälj- och kundrelationer med goda resultat   • Erfarenhet av att arbeta operativt med personal och kunder   • Lägst gymnasial utbildning     Som person är du uppmärksam, pålitlig och engagerad. Du brinner för ledarskap och tron på människors förmåga till utveckling. Du har ett affärsmässigt tänk och vet att nöjda kunder skapas genom bra leveranser och goda relationer. Du har förmågan att utveckla och coacha dina medarbetare och matcha rätt person till rätt uppdrag. Som ledare är du driven och van att arbeta självständigt utifrån ett mål och resultatinriktat synsätt samtidigt som du är en teamarbetare som samspelar med andra med fokus på distriktets och marknadsområdets utveckling. Du trivs med att skapa kontakter och utveckla goda relationer såväl internt som externt.     Ansökan och övrig information   Vill du bli en av oss? Ansök redan idag då ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Samhall arbetar aktivt med mångfald och ser gärna sökanden med olika bakgrund.     Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning   Anställningsdatum: enligt överenskommelse   Tjänstgöringsgrad: 100%   Befattningens placering: Kungsbacka   Sista ansökningsdag: 2018-06-10   Kontaktpersoner:   Magnus Tegsved, affärschef 035- 16 29 26   Johanna Petrovic, HR-generalist 042-16 85 67   Fackliga kontakter:   Inga Löfgren, Ledarna 031-337 5104   Ann-Christin Andersson, Unionen 0520- 47 81 43   Ilona Szöcs, Unionen 0470-358 24     Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.       Organisationsbeskrivning   Samhall är Sveriges viktigaste serviceleverantör. Vi erbjuder tjänster med leveransgaranti inom allt från städ, tvätt och fastighet till logistik och tillverkning. Vi är rikstäckande med dryga 24 000 anställda på över 600 orter och omsätter årligen cirka 7.5 miljarder kronor. Genom våra kunduppdrag utvecklar vi personer med funktionsnedsättning och vi lyckas så bra för att vi är bäst på att matcha rätt person till rätt arbete. Det ger en kombination av kundnytta, medarbetarnytta och samhällsnytta som inget annat företag kan leverera.
Företag: Samhall AB
Ort: Kungsbacka
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Områdeschef till Kungsbacka jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Områdeschef till Kungsbacka

Receptionist
Då Jossan en av våra fyra receptionister ska börja högskolan så söker vi en ersättare för henne. Vi är ett härligt gäng med högt arbetstempo, vi söker dej som är glad, positiv, ambitiös, stresstålig, har hög servicenivå och med stort gästfokus. Du blir ansiktet utåt både i tal & skrift samt första intrycket för gäster som anländer till Lögnäs Gård. Vi ser att du har datorvana, engelska i tal & skrift, fler språk är meriterande, gärna maskinskrivning, bokningssystem. Du kommer arbeta med in & utcheckning, ta bokningar på telefon & mail, göra offerter, försäljning, planera dagen så att lokalvård, spa, konferens & kök får rätt information (receptionisten är "spindeln i nätet") hålla ordning, duka, serva & piffa i matsal, lounge & entré. Vi ser gärna att alla som arbetar hos oss är flexibla och beredda att ge en hjälpande hand, då blir lagandan som bäst. Allt för gästens bästa som ska längta tillbaka till Lögnäs Gård med ett leende på läpparna. Meriter: Noggrannhet, effektivitet samt "öga" för det lilla extra! Vill du arbeta i en utvecklande värld? Välkommen till Lanthotell Lögnäs - där drömmar blir verklighet!.
Företag: Lanthotell Lögnäs Gård
Ort: Laholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist jobb, Receptionist Laholm, Receptionist Lanthotell Lögnäs Gård
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist

PRODUKTIONSLEDARE - REKRYTERINGSTRÄFF AF HYLTE 31 MAJ
Vi söker nu till Hylte: Produktionsledare Som leverantör till fordonsindustrin med krav och system som har som mål att uppnå 0 fel ställs höga krav på oss att alltid utvecklas och gå framåt. Vi verkar i en mycket intressant och tekniskt spännande miljö där tempot är högt. Vårt företag är känt för hög specialistkunskap och produkter med mycket hög kvalitet. Vi erbjuder Stimulerande arbetsuppgifter i en expansiv miljö, utvecklingsmöjligheter, ansvar och engagerade arbetskamrater. Som produktionsledare på Nitator ansvarar du tillsammans med ytterligare en produktionsledare för verksamheten i Hyltebruk. Du kommer att vara ansvarig för förädlingen och din kollega har huvudansvar för automathallen. I din roll ingår personalansvar för cirka 30 medarbetare. Som produktionsledare är ditt arbete varierat, du planerar och leder det dagliga arbetet, du är ansvarig för att våra artiklar kommer ut i rätt tid och med rätt kvalitet. Tillsammans med dina medarbetare arbetar ni med ständiga förbättringar. I rollen som produktionsledare ansvarar du även för avdelningens arbetsmiljö, budget och måluppföljning. Du ingår i den lokala ledningsgruppen i Hylte och rapporterar till platschefen. Bakgrund/Kunskaper Du har en teknisk utbildning, med flera års erfarenhet i ledande befattning med personalansvar, inom tillverkningsindustrin gärna fordonsindustrin. Du ska ha kännedom om IATF 16949, ISO/9001 och 14001. Du har kompetens inom LEAN och Six Sigma. För att klara jobbet måste du Vara en bra ledare och gilla utmaningar. Du är positiv, lösningsorienterad, strukturerad och kan arbeta i grupp samtidigt som det ställs krav på att du kan jobba självständigt och fokuserat. Att du är en god kommunikatör och lagspelare ser vi som en självklarhet. Som produktionsledare på Nitator är det högt tempo, du är flexibel, du kan inom givna ramar kan fatta beslut, ta initiativ och har ett driv i ditt arbete. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper eftersom vi ser det som en viktig del i vår framgång. Du skriver och talar svenska och engelska obehindrat. Du har B-körkort. Du har hanterar Officepaketet väl, vårt ERP system heter Monitor. För rätt person finns fantastiska möjligheter att utvecklas tillsammans med företaget. Redogör tydligt för dina kompetenser i förhållande till ställda krav. Beskriv i detalj vad dina arbetsuppgifter och erfarenheter har inneburit. Om du har frågor gällande tjänsten kontakta vår Personalchef Malena Grönberg 035-17 75 10. REKRYTERINGSTRÄFF PÅ ARBETSFÖMEDLINGEN För att söka jobbet besöker du Arbetsförmedlingen i Hyltebruk Fabriksgatan 1C. Då får du träffa oss personligen på plats i kundmottagning och kan lämna din CV till oss. (du kan även söka tjänsten på vår hemsida, Nitator.se) Var gärna förberedd på att vi håller en kortare intervju på 5 min med dig. Öppet hus - Ingen föranmälan Torsdagen den 31 maj kl 14:00 - 16:00. OBS! Tag med CV och personligt brev! Välkommen!
Företag: Nitator Hylte AB
Ort: Hylte
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga PRODUKTIONSLEDARE - REKRYTERINGSTRÄFF AF HYLTE 31 MAJ jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: PRODUKTIONSLEDARE - REKRYTERINGSTRÄFF AF HYLTE 31 MAJ

Maskinbiträde
Extrapersonal som maskinbiträde; IDP mail house AB IDP mail house AB är ett företag som har specialiserat sig på efterbehandling i den grafiska branschen. Vi förser våra kunder med högkvalitativa produkter inom inplastning, kuvertering, adressering/printning och falsning. IDP mail house har en av Nordens största maskinparker för inplastning och kuvertering av trycksaker. Du har nu chansen att bli en del i ett team av mycket kompetenta medarbetare som arbetar med stor känsla för kvalitet och noggrannhet. Vi söker nu maskinbiträde för, i första hand, deltidsarbete/ timmar vid behov. Viktiga egenskaper som du behöver inneha är: - Hög stressnivå och kunna arbeta under högt tempo. - Flexibel - Komma i tid - Klara fyskiskt tungt arbete - Ha viljan att lära dig arbetet från grunden. - Ett stort engagemang. - Vara driven av att prestera och nå uppsatta mål. - Förstå svenska bra i tal och skrift Som person skall du vara lyhörd, ha lätt för att lära och snabbt kunna ta in ny information. Du ska även vara social och tycka om att arbeta i team. Ytterligare kvalifikationer som vi ställer krav på är noggrannhet och kunna arbeta efter givna instruktioner och ha ett stort sinne för ordning och reda. Ansök via mail till ansokan@idpmailhouse.se
Företag: Idp Mail House Sverige
Ort: Halmstad
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Maskinbiträde jobb, Maskinbiträde Halmstad, Maskinbiträde Idp Mail House Sverige
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Maskinbiträde

3-4 st räddningstjänstpersonal i beredskap till Oskarström
Halmstad är en expansiv kommun där vi arbetar för att våra 100 000 kommuninvånare ska trivas och få ut mer av livet. Här finns möjligheterna för dig som vill ha ett meningsfullt arbete och bidra med engagemang och nytänkande. Tillsammans med 8000 kollegor är du med och bygger hemstaden, kunskapsstaden och upplevelsestaden. Läs mer om oss https://www.halmstad.se/intro Räddningstjänstens främsta uppgift är att säkra ett förebyggande brandskydd. Vid olyckor är vår uppgift att minska konsekvenserna för den enskilde och för samhället. Vårt arbete ska präglas av omtanke och ske i nära samarbete med övriga delar av samhället. Är du intresserad av att hjälpa andra människor och vill arbeta för ett tryggare samhälle? Då kanske uppdraget som räddningstjänstpersonal i beredskap (RiB) är något för dig! ARBETSUPPGIFTER Som RiB-anställd är du en resurs vid akuta händelser och rycker ut vid larm. Du kommer i så fall att ha beredskap i hemmet var 3:e eller var 4:e vecka. Du har en huvudarbetsgivare och måste också ha din arbetsgivares medgivande. Första ledet i rekryteringsprocessen är ett gångbandstest den 21 augusti. Vid godkänt gångbandstest blir man kallad till en heldag tester den 28 augusti. Efter anställning kommer du genomgå en tvåveckors introduktionsutbildning i vecka 45-46 2018. Du förväntas även att i ett senare skede genomgå grundutbildning GRIB under sammanlagt sex veckor. Mer om GRIB kan du läsa på MSB.se Vi ersätter dig för beredskapen och för den tid du deltar i utryckningar, övningar och utbildningar. KVALIFIKATIONER Du har fyllt 18 år. Du har minst B-körkort. Efter 6 månaders provanställning ställs krav på C-körkort. Räddningstjänsten bistår med utbildningsstöd. Du bor i Oskarström, max 5 minuter från brandstationen och du arbetar på orten. Du är helt frisk och har god kondition. Du kan simma. Du har god kännedom om det geografiska närområdet. ÖVRIGT För räddningstjänsten i Halmstad är olikheter en tillgång. Vi välkomnar kvinnor och män med olika bakgrunder att söka sig till oss. Positiv särbehandling kan komma att tillämpas. Halmstads kommun tillämpar rökfri arbetstid.
Företag: Halmstads kommun, Räddningstjänsten
Ort: Halmstad
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga 3-4 st räddningstjänstpersonal i beredskap till Oskarström jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 3-4 st räddningstjänstpersonal i beredskap till Oskarström

4 st räddningstjänstpersonal i beredskap till Halmstad
Halmstad är en expansiv kommun där vi arbetar för att våra 100 000 kommuninvånare ska trivas och få ut mer av livet. Här finns möjligheterna för dig som vill ha ett meningsfullt arbete och bidra med engagemang och nytänkande. Tillsammans med 8000 kollegor är du med och bygger hemstaden, kunskapsstaden och upplevelsestaden. Läs mer om oss https://www.halmstad.se/intro Räddningstjänstens främsta uppgift är att säkra ett förebyggande brandskydd. Vid olyckor är vår uppgift att minska konsekvenserna för den enskilde och för samhället. Vårt arbete ska präglas av omtanke och ske i nära samarbete med övriga delar av samhället. Är du intresserad av att hjälpa andra människor och vill arbeta för ett tryggare samhälle? Då kanske uppdraget som räddningstjänstpersonal i beredskap (RiB) är något för dig! ARBETSUPPGIFTER Som RiB-anställd är du en resurs vid akuta händelser och rycker ut vid larm. Du kommer i så fall att ha beredskap i hemmet var 3:e eller var 4:e vecka. Du har en huvudarbetsgivare och måste också ha din arbetsgivares medgivande. Första ledet i rekryteringsprocessen är ett gångbandstest den 21 augusti. Vid godkänt gångbandstest blir man kallad till en heldag tester den 28 augusti. Efter anställning kommer du genomgå en tvåveckors introduktionsutbildning i vecka 45-46 2018. Du förväntas även att i ett senare skede genomgå grundutbildning GRIB under sammanlagt sex veckor. Mer om GRIB kan du läsa på MSB.se Vi ersätter dig för beredskapen och för den tid du deltar i utryckningar, övningar och utbildningar. KVALIFIKATIONER Du har fyllt 18 år. Du har minst B-körkort. Efter 6 månaders provanställning ställs krav på C-körkort. Räddningstjänsten bistår med utbildningsstöd. Du bor i Halmstad, max 9 minuter från brandstationen och du arbetar på orten. Du är helt frisk och har god kondition. Du kan simma. Du har god kännedom om det geografiska närområdet. ÖVRIGT För räddningstjänsten i Halmstad är olikheter en tillgång. Vi välkomnar kvinnor och män med olika bakgrunder att söka sig till oss. Positiv särbehandling kan komma att tillämpas. Halmstads kommun tillämpar rökfri arbetstid.
Företag: Halmstads kommun, Räddningstjänsten
Ort: Halmstad
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga 4 st räddningstjänstpersonal i beredskap till Halmstad jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 4 st räddningstjänstpersonal i beredskap till Halmstad

2 st räddningstjänstpersonal i beredskap till Harplinge
Halmstad är en expansiv kommun där vi arbetar för att våra 100 000 kommuninvånare ska trivas och få ut mer av livet. Här finns möjligheterna för dig som vill ha ett meningsfullt arbete och bidra med engagemang och nytänkande. Tillsammans med 8000 kollegor är du med och bygger hemstaden, kunskapsstaden och upplevelsestaden. Läs mer om oss https://www.halmstad.se/intro Räddningstjänstens främsta uppgift är att säkra ett förebyggande brandskydd. Vid olyckor är vår uppgift att minska konsekvenserna för den enskilde och för samhället. Vårt arbete ska präglas av omtanke och ske i nära samarbete med övriga delar av samhället. Är du intresserad av att hjälpa andra människor och vill arbeta för ett tryggare samhälle? Då kanske uppdraget som räddningstjänstpersonal i beredskap (RiB) är något för dig! ARBETSUPPGIFTER Som RiB-anställd är du en resurs vid akuta händelser och rycker ut vid larm. Du kommer i så fall att ha beredskap i hemmet enligt "tvättstugeschema". Du har en huvudarbetsgivare och måste också ha din arbetsgivares medgivande. Första ledet i rekryteringsprocessen är ett gångbandstest den 21 augusti. Vid godkänt gångbandstest blir man kallad till en heldag tester den 28 augusti. Efter anställning kommer du genomgå en tvåveckors introduktionsutbildning i vecka 45-46 2018. Du förväntas även att i ett senare skede genomgå Grundutbildning GRIB under sammanlagt sex veckor. Mer om GRIB kan du läsa på MSB.se Vi ersätter dig för beredskapen och för den tid du deltar i utryckningar, övningar och utbildningar. KVALIFIKATIONER Du har fyllt 18 år. Du har minst B-körkort. Efter 6 månaders provanställning ställs krav på C-körkort. Räddningstjänsten bistår med utbildningsstöd. Du bor i Harplinge, max 5 minuter från brandstationen och det är en stor fördel om du även arbetar på orten. Du är helt frisk och har god kondition. Du kan simma. Du har god kännedom om det geografiska närområdet. ÖVRIGT För räddningstjänsten i Halmstad är olikheter en tillgång. Vi välkomnar kvinnor och män med olika bakgrunder att söka sig till oss. Positiv särbehandling kan komma att tillämpas. Halmstads kommun tillämpar rökfri arbetstid.
Företag: Halmstads kommun, Räddningstjänsten
Ort: Halmstad
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga 2 st räddningstjänstpersonal i beredskap till Harplinge jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 2 st räddningstjänstpersonal i beredskap till Harplinge

Modersmålslärare,isländska, timanställning
Vill du jobba på en plats med optimism och framåtanda? Där saker och ting händer och där du som medarbetare kan trivas och utvecklas? Då är Falkenbergs kommun något för dig. Falkenberg är en stad på attraktiva västkusten som befinner sig i ständig utveckling. Vi bygger nya bostadsområden, utvecklar våra verksamheter och fler och fler väljer att flytta hit. Det finns också goda möjligheter att pendla till Falkenberg. Att vara anställd hos oss innebär många möjligheter med chans att kunna växa och utvecklas oberoende av yrkesval. Vi vill skapa en hållbar framtid för vår miljö, våra medarbetare, för våra barn, ungdomar och gamla. Vi tycker att Falkenbergs kommun som arbetsplats blir bättre av mångfald och söker därför människor med olika bakgrund och erfarenhet. Vill du vara med och utveckla vår verksamhet? ARBETSUPPGIFTER Barn- och utbildningsförvaltningen i Falkenbergs kommun söker nu dig som vill arbeta som modersmålslärare i våra grundskoleområden med elever i åldrarna 6-16 år. Undervisningen är förlagd på olika skolor inom kommunen. Timanställningens omfattning styrs av vårt elevunderlag. Vi söker modersmålslärare i isländska. Våra skolor är indelade i fem rektorsområden och tjänsten är delad mellan flera av dem. KVALIFIKATIONER • Svensk lärarutbildning eller utländsk lärarutbildning som har prövats av Högskoleverket. • Adekvata ämneskunskaper i berört modersmål. • Goda kunskaper i svenska språket som motsvarar godkänt betyg i Svenska kurs B eller Svenska om andraspråk kurs B på Gymnasienivå. Vi ställer krav på att du har körkort och tillgång till bil. Detta då undervisningen är förlagd på olika skolor inom kommunen. ÖVRIGT Inom våra verksamheter gäller lagen om registerkontroll (SFS 2000:873). Ytterligare information ges i samband med eventuellt anställningserbjudande. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan befintlig personal.
Företag: Falkenbergs kommun, Modersmål- och organisation för nyanlända
Ort: Falkenberg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Modersmålslärare,isländska, timanställning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Modersmålslärare,isländska, timanställning


Sök lediga jobb Interimsuppdrag som analytiker i Malmö _ Köpenhamn

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se