Interimsuppdrag som analytiker_ controller i Malmö _ Köpenhamn jobb

Interimsuppdrag som analytiker_ controller i Malmö _ Köpenhamn jobb Interimsuppdrag som analytiker_ controller i Malmö _ Köpenhamn jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Interimsuppdrag som analytiker_ controller i Malmö _ Köpenhamn. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Interimsuppdrag som analytiker_ controller i Malmö _ Köpenhamn. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Kundansvarig till MediCarrier AB- Stockholm

  2. Kundansvarig/ Säljare till Maskinuthyrningsföretag- Stockholm

  3. Lärare i Textilslöjd Åk 7-9- Ekerö

  4. Miljösamordnare på EBAB- Stockholm

  5. Bolagsjurist till företag inom telecom- Solna

  6. Produktionsingenjör inom vatten- Upplands-Bro

  7. Elevresurs till Torsviks skola Lidingö- Lidingö

  8. Ekonom med erfarenhet av statlig redovisning och Agresso sökes- Stockholm

  9. Vårdcentral i södra Stockholm söker sjuksköterska i sommar- Stockholm

  10. Förskollärare/Specialpedagog- Stockholm


Mer beskrivning

Kundansvarig till MediCarrier AB
MediCarrier är Stockholms läns landstings logistik- och transportföretag, och vårdens externa lager. Vi är ett dynamiskt, snabbväxande bolag med ett viktigt samhällsuppdrag. Vi omsätter nästan en miljard kronor, hanterar 7500 orderrader per dag, och gör 30 000 angöringar per månad. Landstinget står inför många spännande och viktiga utmaningar och möjligheter, och MediCarrier behöver vara i framkant för att stötta och bidra till den utvecklingen. Kundansvarig Vill du vara med och utveckla och bibehålla MediCarriers kundrelationer och erbjudande? Då kan denna nyckelposition vara ditt nästa jobb! Din roll Som Kundansvarig har du ansvar för ett antal av MediCarriers kunder. Du arbetar för att utveckla nära samarbeten med större kunder och är intern projektledare för kundrelaterade förbättringsprojekt. Du följer upp och analyserar försäljning och kunder för att på bästa sätt möta kunders behov av våra tjänster. Du kommer också att bli involverad i leverans-och sortimentsrelaterade frågor, vilket bl a innebär att kvalitetssäkra vår produktinformation. Du är proaktiv i din kommunikation och blir delaktig i att också utveckla nya tjänster och säkerställa att dessa tillför ett mervärde för våra kunder. Detta innebär att du ibland är på plats hos kunden för att visa hur nya tjänster är tänkta att fungera för att skapa nytta. I din roll har du ett nära samarbete internt med bl a logistik, inköp, marknad, produktion och transportavdelning. Du kommer också att vara en viktig del i Landstingets upphandlingsprocess, i enlighet med LOU, under hela avtalsperioden. För tjänsten krävs B-körkort. Din bakgrund Du har erfarenhet av varuförsörjning, gärna i vårdrelaterad miljö. Vårderfarenhet är meriterande. Du har tidigare haft en roll med kundansvar där du har arbetat nära kunder och utvecklat relationer och tjänster. Du är van att ta hjälp av statistik och siffror för att göra analyser. Du har goda IT-kunskaper och har arbetat i affärssystem, Word och Excel. Har du erfarenhet av arbete med anbud/upphandlingar och specifikt LOU är det ett plus. Vi ser gärna att du har någon form av eftergymnasial utbildning. Då MediCarrier arbetar enligt Leanmetodiken så är det en fördel om du är bekant med den. Din personlighet Du är en person med stark servicekänsla, kundfokus och som med stort engagemang tar dig an dina ansvarsområden. Du motiveras av samarbete och att nå resultat. Din kommunikativa förmåga är mycket god och du behöver vara noggrann och strukturerad i ditt sätt att utföra dina arbetsuppgifter. Varmt välkommen med din ansökan senast den 17 juni! I den här rekryteringen samarbetar vi med Badenoch & Clark. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Maria Uebel på tel 073- 684 74 51, alternativt maria.uebel@badenochandclark.se. Du kan också kontakta Affärschef Marie Cederholm på tel 073-980 84 82, alternativt marie.cederholm@sll.se. Representanter för arbetstagarorganisationer nås på tel 08-123 12 800. MediCarrier AB är ett helägt dotterbolag till Stockholms läns landsting. Bolaget är landstingets logistik- och transportföretag. Vi är vårdens externa lager, och levererar sjukvårds- och förbrukningsartiklar till kunder i hela länet. MediCarrier utför även samordnade transporter av prover, läkemedel, internpost samt gods och livsmedel till skärgården, med fokus på effektivitet och låg miljöpåverkan. MediCarrier strävar efter att varje dag leverera varor och tjänster till kunderna i tid och med rätt kvalitet. Vi gör det genom att kontinuerligt utveckla våra leveransflöden, vår förståelse för kundernas behov, och ett ledarskap som skapar goda mätbara resultat via medarbetarnas prestationer. MediCarrier är miljöcertifierat enligt ISO 14001. Vi arbetar med systematiska förbättringar med Lean som verksamhetsutvecklingsstrategi. Vi finns i Spånga, där vi också har vårt huvudkontor, och i Västberga.
Företag: Badenoch & Clark
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kundansvarig till MediCarrier AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundansvarig till MediCarrier AB

Kundansvarig/ Säljare till Maskinuthyrningsföretag
Om företaget PSB Maskin tog sitt första spadtag och hyrde ut vår första maskin i mitten på 1970-talet från ett garage i Duvbo strax utanför Stockholm. Idag hyr vi ut maskiner i hela Stockholm och till stora delar av Sverige. Vi har också maskiner uthyrda på några platser ute i världen. Vi har två depåer innanför Stockholms tullar, en på Södermalm och en i Birkastan, med en modern maskinpark och verkstäder för service och reparation av maskiner från nästan alla märken. Om Uppdraget Team-Builder Rekrytering och Bemanning AB rekryterar för PSB Maskins räkning en Maskinuthyrare till depån i Birkastan. Uppdraget är en direktrekrytering till kund, PSB Maskin. Som kundansvarig utgår du från depån som ligger på Norrbackagatan i Stockholm. Arbetsuppgifter Som kundansvarig kommer du att ansvara för nykundsbearbetning i ditt distrikt, men även utveckla samarbetet med befintliga kunder, både ute hos kunder och inne på depån. I dina arbetsuppgifter ingår också att ta emot ordrar och beställningar av maskiner samt attestera fakturor. Tjänsten Vi söker dig som är flexibel och ansvarsfull person med viljan att göra affärer och ett allmänt intresse för branschen. Tjänsten är en heltidstjänst med tillsvidareanställning. Lön enligt överenskommelse. Kvalifikationer Krav: Körkort B samt flytande svenska i tal och skrift. Egenskaper Meriterande är att du har kunskaper inom bygg- och anläggningsmaskiner. Personliga egenskaper Du har en social och serviceinriktad personlighet med en gedigen säljådra. Vi erbjuder Du kommer att få arbeta i ett stabilt och familjärt företag som varit verksamma inom branschen sedan 1971. Din anställning inleds med en utbildningsperiod i PSB Maskins depå på Folkkungagatan. Utbildningen kommer att anpassas individuellt efter dina förutsättningar och tidigare kunskaper inom området. Hos PSB maskin erbjuds du även kurser och utbildning för att du ska utvecklas vidare i din roll på företaget. Om Team-Builder Team-Builder är ett auktoriserat bolag som verkat i branshen sedan år 2000. Detta är en trygghet och kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Våra etablerade samarbeten med hundratals attraktiva arbetsgivare erbjuder dig många spännande karriärmöjligheter.
Företag: Team-Builder Rekrytering & Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kundansvarig/ Säljare till Maskinuthyrningsföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundansvarig/ Säljare till Maskinuthyrningsföretag

Lärare i Textilslöjd Åk 7-9
EKERÖ KOMMUN är en växande småstad 1 mil från Stockholms innerstad. I en nära framtid, och när ”Förbifart Stockholm” är klar, kommer Ekerö att vara länets mest attraktiva kommun att bo och verka i. Utöver lugnet, naturen och närheten till stadspulsen så erbjuder Ekerö en professionell kommunal organisation med korta beslutsvägar och en stark drivkraft att ”ständigt göra allt lite bättre”. Vill du jobba i småstaden intill storstaden? Ta chansen att bli en del av Ekerös spännande utveckling! TAPPSTRÖMSSKOLAN är en 7-9-skola med ca 500 elever. Lärarna arbetar i åldersbundna arbetslag och i ämneslag, som leds av arbetslagsledare respektive ämnesansvarig. Grupperna har stor autonomi, för att inom givna ramar arbeta självständigt mot skolans mål. Vi har höga förväntningar på personal vad gäller professionalitet, förhållningssätt och bemötande. Skolan är belägen i centralorten på Ekerö med bra och snabba kommunikationer med buss från Brommaplan. Länk till Ekerö kommuns hemsida Arbetsbeskrivning Arbetsuppgifterna består av undervisning i textilslöjd i Åk 7-9, samt mentorskap för en grupp elever. Du ingår i ett arbetslag där ni tillsammans tar ansvar för och utvecklar lagets arbete med elevgruppen. Du ingår också i en ämnesgrupp med särskilt ansvar för ämnesdidaktisk och pedagogisk utveckling. I båda dessa grupper förväntas du bidra med din kompetens, erfarenhet och ditt förhållningssätt för att utveckla undervisningen och verksamheten i Tappströmsskolan. Kvalifikationer Du är legitimerad lärare med ämnesbehörighet i textilslöjd. Du tycker om att arbeta tillsammans med andra, har god samarbetsförmåga och ett lösningsinriktat förhållningssätt. Du är reflekterande och har god insikt i styrdokumenten och de möjligheter som ryms inom ramarna. Du är en förebild för såväl elever som kollegor och vinnlägger dig om goda relationer som utgångspunkt för lärande. Tillträde: Höstterminen 2018, med start 9 augusti eller enligt överenskommelse. Omfattning: Sysselsättningsgrad 57% Anställningsform: Tillsvidare Övrigt Ekerö kommun strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare och en arbetsplats för alla utifrån de behov av kompetens som verksamheten ställer. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, löneväxling till pension, växling av semesterdagstillägg till lediga dagar och har rökfri arbetstid. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Ekerö kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Ekerö kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Ekerö kommun
Ort: Ekerö
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i Textilslöjd Åk 7-9 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i Textilslöjd Åk 7-9

Miljösamordnare på EBAB
EBAB rekryterar: Miljösamordnare Ebab är ett av Sveriges största fristående konsultbolag inom projekt- och fastighetsutveckling som förverkligar kundprojekt från idé till verklighet. Totalt sysselsätter vi ca 250 personer som är engagerade i att driva projekt åt våra kunder till ett värde av ca 10 miljarder kronor. Vårt kontor finns i Stockholm, nära Globen. Våra kunder är privata, statliga eller kommunala fastighetsägare och investerare. Koncernen består av fem bolag med verksamheter i Stockholm. Vill du arbeta och driva miljörelaterade frågor i spännande och stimulerande fastighetsprojekt? Är du lösningsorienterad, trivs med stort ansvar och vill vara delaktig i den fortsatta utvecklingen av vår miljöavdelning? Då kommer du att trivas hos oss! Som miljösamordnare hos Ebab arbetar du parallellt i flera av våra projekt i hela processkedjan. Det kan vara både i planerings- och projekteringsskedet likväl som under genomförandet. Du fungerar som sakkunnig i miljörelaterade frågor. Vissa uppdrag ligger i projekt utanför Ebabs projektorganisation och är rena miljöuppdrag, som t.ex. miljöinventeringar och miljöcertifiering av byggnader. Arbetsuppgifterna centreras kring rollen som miljösamordnare i bygg- och fastighetsprojekt, men innebär även samverkan inom miljöavdelningen med att utveckla befintliga och nya tjänster och produkter. Våra miljösamordnare ingår i affärsområde Projektutveckling där du får möjlighet att få vara med att samverka och påverka i tidiga skeden. ERFARENHET, UTBILDNING OCH PERSON Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med miljösamordning inom bygg- och fastighetsbranschen. Du har arbetat som miljösamordnare/miljöledare hos byggentreprenör, -konsult, -projektledare, fastighetsägare eller liknande. Det är meriterande om du har certifiering i minst ett men gärna fler certifieringssystem för byggnader såsom Miljöbyggnad, BREEAM, eller LEED. Alternativt att du har tidigare erfarenhet av miljöinventeringar. Som person är du strukturerad, noggrann och tycker om att hitta nya lösningar. Då alla våra uppdrag är unika är flexibilitet och öppenhet positiva egenskaper. Inom miljöavdelningen driver vi utveckling och miljöfrågor tillsammans och hoppas att du vill bli en i teamet. Samtidigt bör du även trivas med att arbeta i projektform där du driver dina egna ansvarsfrågor. Din utveckling, vår utveckling Vi erbjuder en öppen och prestigelös företagskultur som uppmuntrar engagemang och delaktighet. En inspirerande arbetsplats med unik bredd och kompetens där du får möjlighet att utvecklas såväl som person som i din yrkesroll, b.l.a. genom ett personligt ledarskapsprogram. Att arbeta på Ebab präglas av roliga och stimulerande projekt, ett positivt arbetsklimat och fokus på kunden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss. på www.ebab.se/interview/asa/ ÄR DU REDO FÖR NÄSTA STEG? För mer information kring tjänsten, kontakta Veronica Warneskog på 070-931 23 64 eller veronica.warneskog@ebab.se Du kan även läsa mer om oss på www.ebab.se Vill du ansöka direkt bifoga din CV och fyll i formuläret. Ebab utvecklas ständigt och som en av oss är du delaktig i både din egen och företagets utveckling. Vi är stolta över våra kreativa och engagerade medarbetare. Övrigt - Rekrytering sker löpande Kvalifikationer - Tidigare erfarenhet från miljösamordning inom bygg- och fastighetsbranschen
Företag: EBAB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Miljösamordnare på EBAB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Miljösamordnare på EBAB

Bolagsjurist till företag inom telecom
Är du en senior bolagsjurist med förmåga att arbeta affärsorienterat och effektivt? Har du erfarenhet från arbete inom IT och teknik? Då har vi på Adecco uppdraget för dig! Om tjänsten Till vår kund- en välkänd aktör inom telecombranschen söker vi nu en erfaren bolagsjurist som tycker om att arbeta självständigt med mycket eget ansvar. Här arbetar du nära affären i ett högt tempo där du förväntas kunna röra dig snabbt mellan olika frågeställningar och rättsområden. Exempel på dessa kan vara: - Frågor kring avtal, personuppgifter samt konsumentfrågor - Offentlig upphandling, konkurrensrätt och tvistlösning - Förhandling av komplexa IT-avtal Om dig Vi söker dig som är utbildad jurist med +5 års arbetserfarenhet varav minst 3 år som bolagsjurist. Erfarenhet inom IT och teknik är ett krav och har du arbetat inom telecom tidigare ses det som meriterande. Kunskaper inom offentlig upphandling samt erfarenhet av konsumenträttsliga frågor ses som ett stort plus. Som person är du affärsinriktad, kommunikativ och effektiv med hög grad av servicekänsla. Vidare är du pedagogisk med förmåga att göra juridik förståeligt och greppbart för dina kollegor i affärsverksamheten. Viktigt för tjänsten är: - Tidigare erfarenhet som bolagsjurist - Snabb, effektiv och flexibel Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet Om anställningen Tjänsten som bolagsjurist är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Till att börja med är uppdraget på 12 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Om ansökan Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". 1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. 2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. 3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Anders Lindén via 08 - 100 500. Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10. Välkommen med din ansökan! Sökord Bolagsjurist , Telecom , Offentlig upphandling , avtal , LOU
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Solna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Bolagsjurist till företag inom telecom jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bolagsjurist till företag inom telecom

Produktionsingenjör inom vatten
Brinner du för miljöfrågor och vill arbeta i ett stabilt familjeföretag som gör världen lite bättre, varje dag? Vill du arbeta i ett miljöföretag i världsklass, där lönsamhet och att bidra till en bättre miljö går hand i hand? Då är du välkommen till oss. Som Produktionsingenjör Vatten kommer du få möjligheten att bli en del av den spännande utvecklingen som vi står inför genom att delta i olika typer av projekt och därigenom få möjlighet att utvecklas genom varierande och stimulerande arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta tillsammans med erfarna och kunniga kollegor som gärna delar med sig vilket ger dig stora möjligheter att utveckla din kompetens, såväl personligt som kunskapsmässigt. Vatten står på agendan på Framtidsdagen den 25 maj hos oss, följ det gärna genom vår livesändning.  Dina arbetsuppgifter Stödja med arbetsuppgifter inom kvalitet och miljö, kalkylering, projektledning, förvaltning av dokumentation, planering och uppföljning av underhåll samt att mäta och utvärdera/effektivisera behandlingsteknikerna. Systematiskt mäta och följa upp behandlingsteknik, produktivitet, genomföra analyser och utifrån dessa föreslå tekniska förändringar och modifieringar. Medverka till och/eller bevaka teknikutveckling samt behandlingsutveckling. Förvaltning av säkerhets-, drifts- och underhållsdokumentation. Förvaltning av dokumentation vad gäller behandlingsteknikerna, kontrollprogram och kvalitetsmål. Utveckla, rationalisera och stödja gas- och vattenverksamheten på anläggningarna. Dessa arbetsuppgifter omfattar anläggningar Högbytorp, Brista och Brännbacken. Placeringen är Högbytorp. Fungera som stöd till och ersättare för övriga produktionsingenjörer och produktionsteknikern (provtagning vatten ). Din profil Du har naturvetenskaplig utbildning på högskolenivå, exempelvis universitets- eller ingenjörsutbildning, med inriktning mot miljö eller motsvarande. Goda kunskaper inom biologi, kemi, ekologi och miljöskydd. Du är analytisk, strukturerad, noggrann, lyhörd och har en utpräglad service- och samarbetsförmåga. Vi ser gärna att du har vana och erfarenhet av att jobba i projektform. Du har hög social kompetens med känsla för att arbeta i grupp. Men också en förmåga att arbeta självständigt mot uppsatta mål. Du har några års yrkeserfarenhet gärna med erfarenhet av vattenprovtagning i recipient och på avfallsvatten. Utvärdering av analyser samt erfarenhet av att sammanfatta resultaten skriftligt. Övrigt Placering på Högbytorp i Upplands-Bro. Tjänstern kräver B körkort. Du behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift. Du har goda IT-kunskaper. Upplysningar och ansökan Vill du veta mera? Kontakta Anders Hagevi, Gas och vatten Högbytorp, Brista och Brännbacken på 070-927 20 55. Eller via mail anders.hagevi@ragnsells.com. För att söka tjänsten klickar du på knappen Ansök nedan, där du registrerar ditt CV och personliga brev. Observerar att urval sker löpande var vi gärna ser att du skickar in din ansökan snarast, dock senast den 2018-06-15. Ragn-Sells är Sveriges främsta kompetensföretag inom återvinning och miljö. Vi samlar in, behandlar och återvinner avfall och restprodukter från näringsliv, organisationer och hushåll över hela Sverige. Våra erfarna och professionella medarbetare tror på enkla lösningar, ansvarstagande, helhetssyn och framåtanda. Vi är fler än 1800 medarbetare i Sverige. Ragn-Sells koncernen finns dessutom i Danmark, Norge, Estland och Polen. Totalt är vi 2900 personer i hela koncernen och våra medarbetare har fler än 1600 fordon till sin hjälp. 2017 omsatte koncernen över 6 miljarder SEK.
Företag: Ragn-Sells AB
Ort: Upplands-Bro
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Produktionsingenjör inom vatten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Produktionsingenjör inom vatten

Elevresurs till Torsviks skola Lidingö
Torsviks skola är en av Sveriges mest framgångsrika grundskolor. Skolan grundades 1907 och här finns en härlig blandning av nytänkande och tradition. Vi tar emot ca 400 elever i årskurs 7-9 och verksamheten är uppdelad i tre årskursvisa arbetslag, samt ett arbetslag för elevhälsan. Vi söker nu elevresurser till två elever i högstadiet. Arbetsuppgifter: Som elevassistent kommer du att fungera som ett särskilt stöd till en elev i högstadiet. Uppdraget innebär att ge individanpassade insatser och att stötta i och utanför klassrummet för att eleven ska klara grundskolans mål. Du kommer att följa eleven och vara ett stöd i nära samarbete med lärarna. Tillsammans med dem har du det bästa för eleven som främsta uppgift och du arbetar flexibelt och prestigelöst. Du blir en viktig länk för eleven, vårdnadshavare och annan personal Kvalifikationer: Vi söker dig med erfarenhet av, samt förståelse för, arbete med barn inom ADHD spektrum. Du arbetar lösningsfokuserat med eleven i centrum, har ett lågaffektivt bemötande och arbetar med positiv förstärkning. Du har avslutad gymnasieutbildning och det är ett plus om du har någon utbildning inom specialpedagogik. Du behöver vara lugn, stabil, trygg och tydlig och ha lätt för att samarbeta. Du ska tycka om att arbeta nära eleverna under hela skoldagen och det är viktigt att du kan skilja på det personliga och det professionella. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper. Övrigt: Annonsen avser två visstidsanställningar på 50 respektive 80 % med start i augusti 2018. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Om Lidingö stad Vill också du ha ett jobb som är till nytta och glädje för andra människor? Där du är med och formar hur vårt samhälle ska se ut i framtiden. Där du får vara ditt bästa jag. I Lidingö stad hör arbete samman med hälsa. Vi satsar helhjärtat på utvecklande ledarskap och på dig som person. Med 2500 färgstarka kollegor inom 260 olika yrken, så behöver din vardag aldrig bli grå. Gå in på lidingo.se/jobb så får du veta hur det är. På riktigt.
Företag: Lidingö stad
Ort: Lidingö
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Elevresurs till Torsviks skola Lidingö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Elevresurs till Torsviks skola Lidingö

Ekonom med erfarenhet av statlig redovisning och Agresso sökes
Har du ett par års erfarenhet av statlig redovisning och tidigare arbetat i Agresso? Passar det även lägligt att påbörja ett uppdrag i början av hösten med start den 1 september? Då är du varmt välkommen att skicka in en ansökan. Om uppdraget: Uppdraget kommer att starta i början av september för att pågå i 6 månader framöver. Vår statliga kund med fokus inom utbildning och forskning har sin huvudsakliga inriktning på teknik och naturvetenskap. De är även den största och äldsta tekniska högskolan i Sverige. Dina arbetsuppgifter: I rollen kommer du bland annat att sköta projektredovisning gällande utbildnings och forskningsprojekt för en av skolans institutioner. Arbetsuppgifter innefattar månadsbokslut, kvartalsbokslut samt helårsbokslut. För detta ser vi att du är strukturerad och med god vana att arbeta mot deadlines. Vidare kommer du hantera rapportering till finansiärer, löpande bokföring, uppföljning mot budget samt andra förekommande arbetsuppgifter i ekonomistaben. I och med detta är det viktigt att du trivs med olika kontaktytor samt med samarbete i team. Dina kvalifikationer: - Högskoleutbildning inom ekonomi eller likvärdigt - Minst 5 års arbetslivserfarenhet av redovisning - Tidigare arbetat med statlig redovisning och i Agresso - Erfarenhet av rapporteringar till finansiärer Vad vi erbjuder dig: Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan: Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sofie Nilsson på e-postadress: sofie.nilsson@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00. Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/ Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/ Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar. Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter. Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt! www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Företag: Bemannia Kontor
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonom med erfarenhet av statlig redovisning och Agresso sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonom med erfarenhet av statlig redovisning och Agresso sökes

Vårdcentral i södra Stockholm söker sjuksköterska i sommar
Om företaget Vi söker sjuksköterska till vårdcentral i södra Stockholm. Uppdraget gäller hemsjukvård. Period: vecka 27-31. Tjänstgöringsgrad 100%. Din profil Du som söker är legitimerad sjuksköterska med minst 2 års yrkeserfarenhet och helst vana från HSV. Ett plus om du har arbetat i TakeCare. Körkort är ett krav. I övrigt är du trygg i både person och profession samt har ett patientfokuserat arbetssätt. Rekrytering sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag! Vi erbjuder: - Konkurrenskraftig lön - Trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar - Introduktion inför nya uppdrag - Friskvårdsbidrag - Rekryteringsbonus - Sommarbonus - Inbjudan till föreläsningar - Festligheter, biokvällar, pubkvällar, sommar- och julfester Om oss Klara är det nya namnet på Rent A Doctor and Nurse. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag. Det innebär bland annat att vi tillämpar kollektivavtal, att vi har ansvarsförsäkring, att vi följer etiska regler och allmänna leveransvillkor och att vi har en fastställd jämställdhetsplan. Vi vill vara en trygg och lyhörd arbetsgivare för dig som värderar frihet, omväxling och spännande utmaningar i din roll som sjuksköterska. Det betyder i klartext fungerande rutiner men också värme, gemenskap, kompetensutveckling och omtanke. Vården behöver vår kompetens – på flera sätt. Välkommen till oss på Klara!
Företag: Klara D AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Vårdcentral i södra Stockholm söker sjuksköterska i sommar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vårdcentral i södra Stockholm söker sjuksköterska i sommar

Förskollärare/Specialpedagog
Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm. Hässelby-Vällingby stadsdelsförvaltning är en av Stockholms 14 stadsdelsförvaltningar. Förvaltningen ligger i nordvästra Stockholm och omfattar stadsdelarna Hässelby Gård, Hässelby Strand, Hässelby Villastad, Vällingby, Vinsta, Grimsta, Råcksta, Nälsta och Kälvesta. I Hässelby-Vällingby är det nära både till natur och rekreation kring Mälaren och till moderna affärscentra som Vällingby City. Det är ett expansivt område med stor nybyggnation och totalt 72 000 invånare. Stadsdelsförvaltningen har 1500 anställda som ansvarar för verksamhet inom förskola, äldreomsorg, omsorg om personer med funktionsnedsättning, socialtjänst, stadsdelsmiljö, parker och kultur och fritid. Som anställd har du tillgång till motionslokal och flera träningspass och du kan även köpa förmånligt träningskort till Stockholms stads simhallar med gym och träningsanläggningar. Mer information om oss hittar du på www.stockholm.se/hasselby-vallingby Arbetsplatsbeskrivning Sinnenas hus är en ny förskola för barn med flera olika funktionsnedsättningar. Den ligger nära tunnelbanan och består av en avdelning. Sinnenas hus är förlagd i en egen byggnad, paviljong, som delar gård med förskolan Planket. Gården är stor och erbjuder många möjligheter samt gott om utrymme. Det kommer att finnas basmaterial på plats men i övrigt kommer du att tillsammans med dina kollegor få vara med och bygga verksamheten från grunden, med stöd av ledning och pedagogiskledare.  Arbetsbeskrivning Att arbeta som förskollärare i Råcksta förskolor innebär att barnen är i fokus, värden som demokrati och delaktighet är viktiga. Tillsammans är ett ledord. Barnen har rätt till en trygg och meningsfull verksamhet. Som förskollärare medverkar du till en positiv och utvecklande miljö. Det gör du genom att ansvara för det pedagogiska arbetet enligt förskolans läroplan och verksamhetsmål. Som förskollärare på förskolan Sinnenas hus är du en del av enhetens utvidgade ledningsgrupp och har samordnar ansvar. Du kommer du att verka i ett sammanhang där vi erbjuder lekfulla och lärande samanhang. Verksamhetens innehåll kommer hela tiden att balanseras mot varje barns individuella behov av omsorg i samverkan med vårdnadshavare, habilitering, sjukvård och andra eventuella samarbetspartners. Uppdraget är tillsammans med kollegor driva en verksamhet där kompetens behövs om så väl förskoleverksamhet för barn med funktionsnedsättningar samt medicinska behov så som tex epilepsi, matning via sond, användning av ståskal mm. Kvalifikationer Vi söker dig som har förskollärarutbildning samt en förskollärarlegitimation och eller specialpedagog utbildning. Det är meriterande om du har erfarenhet från likande verksamhet. Vi ser gärna att du har vissa sjukvårdskunskaper. Datorvana samt goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift krävs. Vi kommer att lägga stor vikt vid de personliga egenskaperna. I din yrkesroll är du engagerad, professionell och initiativtagande. Du är också ansvarstagande och strukturerad, med god förmåga att planera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Din samarbetsförmåga är mycket god och du är tillmötesgående i ditt bemötande av barn, vårdnadshavare och kollegor. Du hanterar konflikter på ett lyhört och konstruktivt sätt. Vidare har du god förmåga att kommunicera i såväl tal som skrift. Du tycker om att leda och motivera andra, och delar med dig av dina erfarenheter och kunskaper. Övrigt Kunskap om tecken som stöd, TAKK och taktilstimulans är meriterande. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Stockholms stad
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Förskollärare/Specialpedagog jobb, Förskollärare/Specialpedagog Stockholm, Förskollärare/Specialpedagog Stockholms stad
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskollärare/Specialpedagog


Sök lediga jobb Interimsuppdrag som analytiker_ controller i Malmö _ Köpenhamn

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se