JOBBKOMPANIET UNG BEMANNING I SVERIGE AB jobb - lediga jobb

JOBBKOMPANIET UNG BEMANNING I SVERIGE AB jobb JOBBKOMPANIET UNG BEMANNING I SVERIGE AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: JOBBKOMPANIET UNG BEMANNING I SVERIGE AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: JOBBKOMPANIET UNG BEMANNING I SVERIGE AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Ekonomiassistent- Stockholm

  2. Byggprojektledare för butik & restaurangmiljöer- Stockholm

  3. Ekonomiassistent/Administratör- Ekerö

  4. Sales Manager / Säljansvarig- Stockholm

  5. Produktionschef / Byggchef- Stockholm

  6. Byggprojektledare för butiksmiljöer- Stockholm

  7. Säljare / Företagssäljare- Stockholm

  8. Teknisk Administratör / Logistiker- Täby


Mer beskrivning

Ekonomiassistent
Om företaget Vi söker för kunds räkning nu ekonomiassistenter till väletablerade företag i Stockholm. Beroende på dina kvalifikationer och våra kunders önskemål/krav så matchas du mot rätt arbetsgivare. Tillträde i slutet av augusti. Vi söker ständigt efter nya unga talanger. Skapa ett karriärkonto redan idag! Rekrytering sker löpande under ansökningstiden. Dina arbetsuppgifter Som ekonomiassistent, kan du komma att arbeta med alla på en ekonomiavdelning förekommande uppgifter, men tonvikten ligger ofta på: - kund- och leverantörsreskontra, - löpande redovisning, - registrera bokföringsorder, - balanskontoavstämningar samt - att vara behjälplig vid bokslut. Din profil Vi förutsätter att du har gymnasieutbildning helst med inriktning ekonomi samt god engelska i tal och skrift. Goda kunskaper i Microsoft Office och speciellt Excel är ett krav. Personliga egenskaper vi värdesätter är social kompetens, flexibilitet och framför allt en positiv attityd och ett intresse för ekonomi och siffror. Om oss Vi både rekryterar och, hyr ut personal till kundföretag med målet att en uthyrning ska övergå till en fast anställning hos kundföretaget.
Företag: JOBBKOMPANIET UNG BEMANNING I SVERIGE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent jobb, Ekonomiassistent Stockholm, Ekonomiassistent JOBBKOMPANIET UNG BEMANNING I SVERIGE AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent

Byggprojektledare för butik & restaurangmiljöer
Jobbkompaniet söker en driven och självgående projektledare med bred erfarenhet till Karlsson Svensson Projekt AB. KS Projekt AB Projektleder och färdigställer nyckelfärdiga inredningskoncept i kommersiella miljöer av högsta kvalitet, till utsatt tid och bästa service. www.ksprojekt.se Tjänsten Som byggprojektledare ansvarar du för hela kedjan från konceptutveckling till byggnation och installation. Det omfattar både nybyggnation och ombyggnation av butiker och restauranger runt om i landet och utomlands. Du arbetar bl.a. fram tids- och arbetsplaner samt sköter den kontinuerliga kontakten med kunder, arkitekter och entreprenörer såväl som producenter och leverantörer. Profil Projektrollen är mycket ansvarsfull och arbetet har en bred variation och du arbetar självständigt. Därför bör du ha stor erfarenhet av projektledning och/eller vana av byggprojektledning. KS Projekt AB erbjuder ett kreativt och fartfyllt arbetsklimat präglat av ansvar, kvalitet, engagemang, stort kundfokus och att inget är omöjligt. Du arbetar samtidigt med flera spännande projekt och kända varumärken. Fullständig information http://www.jobbkompaniet.com/aktuella-uppdrag.html Skicka din ansökan och CV till info@jobbkompaniet.com, ämnesrad: JK projekt.
Företag: JOBBKOMPANIET UNG BEMANNING I SVERIGE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-22
Sök fler jobb liknande: lediga Byggprojektledare för butik & restaurangmiljöer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Byggprojektledare för butik & restaurangmiljöer

Ekonomiassistent/Administratör
Jobbkompaniet söker en Ekonomiassistent/Administratör på halvtid till Lindhov Bygg AB ett miljöinriktat familjeföretag på Ekerö. Arbetsbeskrivning Du skall kunna arbeta med kund- och leverantörsreskontra. Företaget använder sig av Visma vid kundfakturering. Kunna utföra konteringar, betalningar och fakturering. En stor fördel är om du har en bakgrund från mindre familjeföretag med allt vad det innebär med tillgänglighet, samarbetsförmåga med olika typer av människor och även kunna arbeta självständigt. Vi ser gärna att du är ansvarsfull och ordningsam. Som person är du ödmjuk, men samtidigt kunna stå på dig. Ha lätt för skratt och en generös personlighet som tycker det är roligt att få dela med dig av dina erfarenheter eller rena förbättringsåtgärder. Prestigelöshet är ofta klädsamt. Vi tror att du har arbetat med liknande frågor i mindre företag under flera år. Kan du något från hantverksyrken är det naturligtvis meriterande. Arbetets omfattning De två tre första månaderna går du dubbelt med nuvarande ekonomiassistent för att lära dig uppgifterna. Därefter är tjänsten 50-60% , men det kan även blir fråga om mer, beroende på hur företags utveckling. Därför är det bra om du är flexibel i denna fråga. Anställning Bemanningsföretaget Jobbkompaniet Ung bemanning AB anställer dig i 3 månader i taget på de villkor som gäller på arbetsplatsen. Syftet är att Lindhov Bygg AB tar över anställningen inom ett år. Eftersom arbetsplatsen är på Ekerö och kommunikationerna inte är de allra bästa, tror vi att det är bra om du har tillgång till bil. Vi tror att du bor någonstans i Västerort eller på Ekerö. Ansökan med CV skickas till info@jobbkompaniet.com ämnesrad: Ekonomiass.
Företag: JOBBKOMPANIET UNG BEMANNING I SVERIGE AB
Ort: Ekerö
Publicerad : 09-05
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent/Administratör jobb, Ekonomiassistent/Administratör Ekerö, Ekonomiassistent/Administratör JOBBKOMPANIET UNG BEMANNING I SVERIGE AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent/Administratör

Sales Manager / Säljansvarig
Sales Manager Jobbkompaniet söker en driven och självgående SalesManager / Säljansvarig gärna med bred erfarenhet från hotellnäringen till nyöppnade Miss Clara Hotell i centrala Stockholm. Uppgifter Dina arbetsuppgifter är att skapa goda och långsiktiga relationen med de olika målgrupperna för ett hotell. Med tanke på att Miss Claras målgrupp till stor del består av företagskunder, är det primärt Corporateavtal som skall tecknas med medelstora och stora företag. Det handlar till stor del uppsökande verksamhet i form av kundbesök, företagspresentationer, fysiska visningar av hotellets faciliteter, mässbesök och workshops såväl i Sverige som utomlands i samband med Design Hotels olika events. Ledningen vill att du fokuserar på Corporatesegmentet innan de övriga målgrupperna bearbetas. Tillsammans med Revenue Managern gör du regelbundet genomgångar av aktuella aktiviteter, mässor och events runt Stockholm. Ni stämmer av tariffer och rabatter beroende på säsonger och efterfrågan. Som Sales Manager kommer du att rapportera till VD Gustavo Catenacci och du kommer att så småningom vara en del av bolagets ledningsgrupp. Vad krävs av dig? Du har troligen vana och erfarenhet från hotellnäringen och har de kompetenser som ett serviceyrke kräver.Att du kan driva dig själv och sätta egna mål och göra det på ett strukturerat vis, är viktigt. Du måste vara en skicklig kommunikatör, verbal och tydlig. Eftersom du ständigt kommer att vara i sälj- och förhandlingssituationer med erfarna tjänsteköpare, krävs att du ä rövertygande i din argumentation, analytisk och van att förhandla. I ett familjestyrt företag kan situationer snabbt hanteras och beslutsvägarna är som regel korta. Det ställer krav på att du är mycket flexibel och att du är beredd att snabbt växla spår om situationen så kräver. Vi arbetar dagligen i bokningssystemet OPERA. Du kommer därtill att arbeta med ett CRM-stöd i ditt arbete. Du bör ha en mycket god Excelkunskap förutom att du behärskar de övriga Officeprogrammen. Du behärskar engelska mycket bra, såväl skriftligt som verbalt. Har du erfarenhet av social medier, hemsideshanteringar och ytterligare språkkunskap är det meriterande. Din attityd, din ambition och din glädje över att göra affärer spelar en betydande roll för hur du blir framgångsrik. Eftersom vi inte är "traditionellt" hotell är det viktigt att du har en djup förståelse och acceptans för vårt hotell och den produkt/tjänst som vi erbjuder våra kunder och gäster. Vi vet att detta är helt avgörande för att lyckas att du blir en del av teamet på Miss Clara. Ansök till info@jobbkompaniet.com Märk med "Miss Clara". Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Företaget Miss Clara ingår i Nobis AB som är en av Skandinaviens ledande koncerner inom hotell-, mötes- och restaurangnäringen och ingår i Design Hotels. Miss Clara öppnades i april 2014. Hotellet har fått ett mycket gott mottagande av såväl press som av gäster. Läget på Sveavägen/Kungsgatan/Hötorget är av absoluta A-karaktär. Inom en radie av 500 meter finns flera hundra företag, många snabbväxande inom IT, Media, Finans, Mode och PR/reklam.
Företag: JOBBKOMPANIET UNG BEMANNING I SVERIGE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-08
Sök fler jobb liknande: lediga Sales Manager / Säljansvarig jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sales Manager / Säljansvarig

Produktionschef / Byggchef
Jobbkompaniet söker en driven och självgående Produktionschef / Produktionsledare/ Byggchef för Byggservice som brinner för miljö och hållbart byggande, samt förstår och har engagemang för att detta är framtiden. Uppgifter Som Produktionschef för Byggservice ansvarar du för att leda våra fyra arbetsledare, deras team och vår Projektchef. Du ska bistå dem med din kompetens och erfarenhet. Tillsammans med VD ansvarar för relationen med våra trogna kunder. Du är ekonomiskt ansvarig för vår byggservice och arbetar aktivt med nykundsbearbetning, offerering, resursfördelning, kvalitetsäkring och dokumentation. Du blir en del i vår ledningsgrupp och närvarar i byggmöten och projekteringsmöten. Profil Du är välutbildad, med en bred erfarenhet inom bygg. Du har KMA-kompetens, gärna BF9K eller motsvarande ISO certifiering. Du är van vid kalkylering och behärskar LOU-processer. Vi vill gärna att du även genomgått BAS ? P/U och är orienterad inom entreprenörsjuridik. Att du har kunskap om miljöansvar ser vi som självklart. Lindhov Bygg har valt att utveckla sig inom solenergi, energirenoveringar och EKO-bygg, varför vi vill att du delar de värderingar som detta innebär. Företaget Lindhov Bygg AB är ett miljöinriktat familjeföretag på Ekerö, som startade 1987, och som idag har 20 anställda. Företagets mission är ?Genom ansvarsfullt företagande möjliggöra för kommande generationer att leva och uppleva vår planets natur och skönhet på samma sätt som vi gjort när vi var barn? Fullständig information http://www.jobbkompaniet.com/aktuella-uppdrag.html Skicka din ansökan med CV till info@jobbkompaniet.com. Ämne: Lindhov Bygg. Rekrytering sker fortlöpande. Välkommen med din ansökan redan idag.
Företag: JOBBKOMPANIET UNG BEMANNING I SVERIGE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-24
Sök fler jobb liknande: lediga Produktionschef / Byggchef jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Produktionschef / Byggchef

Byggprojektledare för butiksmiljöer
Tjänsten Som projektledare kommer du ansvara för både nybyggnation och ombyggnation av butiker och resturanger i olika kommersiella miljöer. Projektens karaktär varierar från enstaka nya koncept till större kedjor i Sverige och internationellt. I din roll som byggprojektledare ansvarar du för hela kedjan från konceptutveckling till byggnation och installation. Du koordinerar alla producenter, entreprenörer och leverantörer och för en nära dialog med kunder och arkitekter. Vi tror att du har minst 5 års erfarenhet av liknande arbete. Arbetsuppgifter Projektering Utifrån projektets karaktär och behov sätta upp en tids- och arbetsplan inkl. arbetsmiljöplan och besiktningsprotokoll. Vara kunden och arkitekten behjälplig med handlingar för att hålla tidsplanerna. Sköta kontakten med producerande leverantörer. Projektsamordning Ansvarar för driva, leda och koordinera alla resurser i projektet. Styra och samordna uppgifter till leverantörer, entreprenörer och leveranser inom projekten. Upphandling Arbeta med anbud, offerter och upphandling av material och tjänster utifrån kundens önskemål och projektets förutsättningar för att sedan offerera kund. Kontakt/byggmöten Du håller löpande kontakt med kommuner, myndigheter och hyresvärdar samt kontinuerliga möten med entreprenörerna och kunderna. Du ansvarar för de olika besiktningarna. Profil och kvalifikationer Tjänsten är ansvarsfull, bred och självständig, därför bör du ha: - Flerårig erfarenhet av byggprojektledning i Sverige och internationellt. - Erfarenhet av butiksinredning, installation och byggnation inom retail. - Erfarenhet av att ansvara för stora kundkonton. - Goda kunskaper i Officepaketet. - Körkort (flera resdagar per vecka). Vi vill att du: - Är positiv, ansvarsfull och ödmjuk - Har ett stort driv och ett genuint engagemang - Är flexibel och välorganiserad Ansvar/befogenheter Helhetsansvaret för projektens genomförande, såsom tidsplanering, budget och driva och koordinera alla inblandade. Du leder och driver flera projekt samtidigt, som är i olika faser. Önskemål Vi söker dig med många års erfarenhet från en liknande roll, helst från branschen. Du är stresstålig med en god vana av noggrann planering och av att driva och styra alla inblandade i dina projekt och genomförandet av dessa. - I dina arbetsuppgifter idag är du positiv, är lösningsorienterad och ser alltid möjligheter. - Som person är du inte rädd för att ta beslut. Du har lätt för att kommunicera och förhandla på ett professionellt och förtroendeingivande sätt i en internationell miljö. - Du är erfaren och trygg i din roll och har flera goda exempel från liknande projekt både i Sverige och utomlands. - Du arbetar strukturerat och effektivt. KS Projekt AB erbjuder goda anställningsvillkor och ett fartfyllt arbetsklimat präglat av eget ansvar, kundfokus och "inget är omöjligt-attityd". Välkommen och maila din ansökan med CV och foto till info@jobbkompaniet.com. Skriv KS projekt i ämnesraden. Rekryteringen sker löpande, välkommen med din ansökan. Frågor om tjänsten besvaras av Calle Runfors på tel 08-40 80 83 80 eller Per Åke Jansson på tel 0705 44 44 44.
Företag: JOBBKOMPANIET UNG BEMANNING I SVERIGE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 11-20
Sök fler jobb liknande: lediga Byggprojektledare för butiksmiljöer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Byggprojektledare för butiksmiljöer

Säljare / Företagssäljare
Jobbkompaniet söker en driven och självgående säljare, gärna med erfarenhet från bygg och/eller konstruktion till Bra Bullerplank i Sverige AB. Uppgifter Dina arbetsuppgifter är att skapa goda och långsiktiga relationer med de olika markavdelningarna på de stora byggbolagen och sälja vårt företags bullerplank. Med tanke på att Bra Bullerplank AB är ett nystartat företag, är det primärt uppsökande säljbearbetning som du skall ansvara för. Olika systemstöd för detta finns. Tillsammans med VD gör du regelbundet genomgångar av aktuella aktiviteter och av potentiella projekt. Vad krävs av dig? Du har troligen vana och erfarenhet från bygg eller konstruktion. Att du kan driva dig själv och sätta egna mål och göra det på ett strukturerat vis, är viktigt. Du måste vara en skicklig kommunikatör, verbal och tydlig. Eftersom du ständigt kommer att vara i sälj- och förhandlingssituationer med erfarna tjänsteköpare, krävs att du är analytisk, bra förhandlare och att vara övertygande i din argumentation. I ett familjestyrt företag kan situationer snabbt hanteras och beslutsvägarna är som regel korta. Det ställer krav på att du är mycket flexibel och att du är beredd att snabbt växla spår om situationen så kräver. Vi arbetar dagligen i systemet Consultec Sitecon och Bidcon. Du behärskar Officeprogrammen utan problem. Din attityd, din ambition och din glädje över att göra affärer spelar en betydande roll för hur du blir framgångsrik. Körkort är ett krav då det förekommer en del resande. Utförlig beskrivning: http://www.jobbkompaniet.com/aktuella-uppdrag.html Ansök till info@jobbkompaniet.com Märk med "Bra Bullerplank". Vi rekryterar och intervjuar löpande. Välkommen med din ansökan. Företaget Bra Bullerplank AB är ett nystartat bolag. Bolagets ägare är Byggnadsfirma Richard Olsson AB och bolaget HTCC i Litauen genom Tomas Barakauskas genom, där även tillverkningen sker. Bra Bullerplank AB kommer att ha en stark tillväxt de kommande fem åren och du blir en viktig del i den expansionen. Kontaktperson Arbetsort Ansökan Calle 08-40808380 Stockholm info@jobbkompaniet.com Sökord: Bygg, konstruktion, markarbete, säljare, försäljningsansvarig, byggnation, B2B, bullerplank
Företag: JOBBKOMPANIET UNG BEMANNING I SVERIGE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 01-16
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare / Företagssäljare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare / Företagssäljare

Teknisk Administratör / Logistiker
Jobbkompaniet rekryterar ännu en tjänst åt Cavena Image Products. Denna gång en Administratör/Logistiker med teknikintresse. Om företaget Cavena Image Products AB är ett svenskt företag som säljer egenutvecklad mjukvara och system för textning av TV och film - till TV-kanaler och översättare över hela världen. Företaget har drygt 400 kunder i ca 40 länder. Bolaget som ligger i Täby har 13 anställda och har funnits sedan 1998. Produkterna är utvecklade under Windows och installeras i en miljö där TV-standarder som DVB och SDI är centrala. Dina arbetsuppgifter Tjänsten är i huvudsak en administrativ tjänst med tekniska och logistiska inslag. Du är en länk mellan olika avdelningar, samt har kontakt och rapporterar direkt till VD. Som logistiker kommer du att ansvara för inköp och hantering av vår hårdvara och leveranser till kund. Du ansvarar för våra licenser, supportavtal och system som hanterar kundernas olika applikationer. Du hanterar även tullproforma, offerter och kreditering. I detta ingår även kontaken med våra leverantörer och kunder. Webbsidan ligger också under ditt ansvar. Låter det tekniskt? Vi lär dig hur! Din profil Vi ser gärna att du: Har en relevant utbildning inom teknik, webb och eller IT. Har erfarenhet och är duktig på administrativa sysslor Kan uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Du gillar teknik, IT och administrativa uppgifter och har en teknisk förståelse och lätt för att lära. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är det meriterande. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet. Anställning Tillsvidareanställning. Heltid alternativt 75%.
Företag: JOBBKOMPANIET UNG BEMANNING I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 09-03
Sök fler jobb liknande: lediga Teknisk Administratör / Logistiker jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teknisk Administratör / Logistiker


Sök lediga jobb JOBBKOMPANIET UNG BEMANNING I SVERIGE AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se