JUNIOR ACCOUNT MANAGER TILL FIBER UPPDRAG jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: JUNIOR ACCOUNT MANAGER TILL FIBER UPPDRAG. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: JUNIOR ACCOUNT MANAGER TILL FIBER UPPDRAG. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Platschef Plantskolan- Falkenberg
- Odlingsspecialist- Falkenberg
- Farmaceutisk rådgivare till apoteksgrupp Vipan - Hallarna i Halmstad- Halmstad
- Lastbilsmekaniker- Halmstad
- Träarbetare/snickare sökes till projekt i Båstad- Halmstad
- Erfaren sjuksköterska sökes till Falkenberg- Falkenberg
- Erfaren sjuksköterska sökes i Halmstad- Halmstad
- Teracom rekryterar Elektriker till Halmstad- Halmstad
- Avdelningschef för planeringsavdelningen, barn- och ungdomsförvaltningen- Halmstad
- Sommarjobb på Nelly.com i Falkenberg - Orderplock- Falkenberg
Mer beskrivning
Platschef PlantskolanPå Södra startar allt i skogen. Där lägger vi grunden för en global skogsindustri med över 3 400 medarbetare. Tillsammans upptäcker, utmanar och utvecklar vi dagligen de möjligheter skogen ger. En förnybar råvara och ett hållbart kretslopp hela vägen från frö till slutprodukt. Det är så vi bygger relationer och långsiktig framgång. I vår verksamhet vill vi se både plantor och medarbetare växa! Vi vill att du som söker ser detta som en unik möjlighet genom att du får förmånen att axla ett stort eget ansvar, dessutom i ett värdeskapande, relationsbyggande och långsiktigt företag. Södra är Sveriges största skogsägarförening med mer än 51 ? 000 skogsägare som medlemmar. Vid vår verksamhet på Södra Skogsplantor producerar och säljer vi skogsplantor och från plantskolorna i Falkenberg och Flåboda levererar vi varje år drygt 35 miljoner plantor till skogsägare i Sverige. Vår långsiktiga strävan är att Södras anställda ska spegla den mångfald som finns i befolkningen. Vi välkomnar sökanden med olika ? bakgrunder och ursprung. Dina arbetsuppgifter Vi är högst övertygade om att vår kommande Platschef i Falkenberg får en spännande framtid hos oss! Den vi söker är en person som är en god ledare och förebild och som har en hög tilltro till att människors olikheter och förmågor skapar mervärde. Din främsta uppgift hos oss kommer vara att skapa möjligheter för våra medarbetare och enhet att växa, utvecklas och må bra.  I din roll som Platschef har du fullt personal och budgetansvar och ingår i ledningsgruppen för Södras plantskolor. Vi har gjort stora investeringar i ny teknik som idag gör oss till en av Sveriges modernaste plantskolor. Dessutom håller vi på att implementera Lean i vår verksamhet vilket vi tror är en av nycklarna till framgång och ökad lönsamhet. Vi är otroligt stolta över vår plantskola och vi vill att du ska bygga vidare på den stoltheten. Din erfarenhet Du har relevant högskoleutbildning för uppgiften eller annan jämförbar erfarenhet. För att du ska lyckas som chef hos oss ser vi att du är en person med mycket driv och stort engagemang. Att leda, coacha och utveckla medarbetare är för dig en självklarhet precis som för oss. Du tycker om att ta ansvar, är effektiv och målmedveten men med bibehållen ödmjukhet. Det är också viktigt att du är förtroendeingivande i ditt sätt att agera, är tydlig i din kommunikation och kan fatta välgrundade beslut. Din arbetsgivare Södra Södras gemensamma värdegrund är värdeskapande relationer, långsiktigt agerande. Vår värdegrund är viktig i vårt dagliga arbete och ska genomsyra allt vi gör. Det är viktigt att medarbetare trivs hos oss och vi tror att medarbetare som trivs visar ett stort engagemang vilket är avgörande för vår framgång och utgör kärnan i vår verksamhet. För oss är en frisk och säker arbetsplats en central del av vårt kontinuerliga arbete med att utveckla våra medarbetares kompetens och yrkeskunnande. En god och säker arbetsmiljö är en av Södras viktigaste frågor, varför vi också arbetar aktivt med hälsofrämjande åtgärder. Vi vill att våra medarbetare ska må bra och erbjuder bland annat hälsoprofilbedömningar, friskvårdsbidrag och sjukförsäkring till våra anställda. Du kan läsa mer om några av våra förmåner här: https://www.sodra.com/sv/karriar/bli-en-av-oss/dina-formaner/ Placering Placeringsort är Falkenberg men tjänsten innebär en hel del resor därför är B-körkort ett krav. Vill du veta mer? Du är välkommen med förfrågningar om tjänsten till Johan Jonsson, Chef Södra Skogsplantor, tfn 0470-893 34. Fackliga representanter är: Ledarna; Dan Andersson, tfn 010-471 64 20 och för Saco; Fredrik Dacke tfn 0470-855 02 Hoppas vi hörs snart. Ansök via länken nedan senast den 17/6 2018. Följ oss gärna på Facebook, #jobbapåsödra Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.
Företag: Södra
Ort: Falkenberg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Platschef Plantskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Platschef Plantskolan
Odlingsspecialist
På Södra startar allt i skogen. Där lägger vi grunden för en global skogsindustri med över 3 400 medarbetare. Tillsammans upptäcker, utmanar och utvecklar vi dagligen de möjligheter skogen ger. En förnybar råvara och ett hållbart kretslopp hela vägen från frö till slutprodukt. Det är så vi bygger relationer och långsiktig framgång. Vi söker dig som har kunskap om växtbiologi och vill bidra med din kunskap hos oss på Södras Plantskolor! Dina arbetsuppgifter Vår ambition är att ta fram skogsplantor i toppklass! I detta arbete har Odlingsspecialisten en mycket viktig roll att fylla. Dina arbetsuppgifter kommer till stor del innebära att tillsammans med vår Odlingschef planera odlingen och utvecklingen framåt på våra två plantskolor. En viktig del i ditt arbeta blir att leda projekt samt coacha, utbilda och stötta vår odlingspersonal men även att verka som rådgivare inom ditt specialområde. Vi står inför spännande förändringar inom vår odlingsverksamhet och vi kommer satsa de resurser som vi ser behövs för att nå vår ambition. Din uttalade glädje och din kunskap inom ditt specialområde samt din vilja vara med oss i denna förändring- och utvecklingsresa är mycket viktigt för oss. Din erfarenhet Vi ser gärna att du har en lämplig akademisk examen eller annan jämförbar erfarenhet. Erfarenhet av skogsplantodling är meriterande samt tidigare erfarenhet av att driva projekt. Du är genuint intresserad av odling och har ingående kunskaper om hur växterna påverkas av miljön inom odling. Som person är du handlingskraftig, nytänkande men också lyhörd och noggrann. Du har förutom odlingskunskap, en mycket god samarbetsförmåga, förmåga att planera men samtidigt vara flexibel och innovativ utifrån uppkomna situationer. Din arbetsgivare Södra Södras gemensamma värdegrund är värdeskapande relationer, långsiktigt agerande. Vår värdegrund är viktig i vårt dagliga arbete och ska genomsyra allt vi gör. Det är viktigt att medarbetare trivs hos oss och vi tror att medarbetare som trivs visar ett stort engagemang vilket är avgörande för vår framgång och utgör kärnan i vår verksamhet. För oss är en frisk och säker arbetsplats en central del av vårt kontinuerliga arbete med att utveckla våra medarbetares kompetens och yrkeskunnande. En god och säker arbetsmiljö är en av Södras viktigaste frågor, varför vi också arbetar aktivt med hälsofrämjande åtgärder. Vi vill att våra medarbetare ska må bra och erbjuder bland annat hälsoprofilbedömningar, friskvårdsbidrag och sjukförsäkring till våra anställda. Du kan läsa mer om några av våra förmåner här: https://www.sodra.com/sv/karriar/bli-en-av-oss/dina-formaner/ Placering Placeringsort kan vara Falkenberg eller Flåboda Tingsryd kommun. Tjänsten innebär resor mellan de olika enheterna oavsett placeringsort därför är B-körkort ett krav. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Vill du veta mer? Du är välkommen med förfrågningar om tjänsten till Johan Jonsson, Chef Södra Skogsplantor, tfn 0470-893. Fackliga representanter är: Ledarna; Dan Andersson, tfn 010-471 64 20 och för Saco; Fredrik Dacke tfn 0470-855 02 Hoppas vi hörs snart. Ansök via länken nedan senast den 17/6 2018 Följ oss gärna på Facebook , #jobbapåsödra Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.
Företag: Södra
Ort: Falkenberg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Odlingsspecialist jobb, Odlingsspecialist Falkenberg, Odlingsspecialist Södra
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Odlingsspecialist
Farmaceutisk rådgivare till apoteksgrupp Vipan - Hallarna i Halmstad
Vill du arbeta med rådgivning och försäljning på Apoteket - ett av Sveriges mest hållbara företag? Välkommen till Apoteket Vipan och Apoteket Hallarna i Halmstad där jag, Maria Ödmark, tillsammans med mina medarbetare varje dag gör vårt bästa för att skapa en trevlig atmosfär och den bästa upplevelsen för våra kunder. Nu söker vi dig, som uppskattar försäljning, att hjälpa människor och trivs i kundmötet! Apoteket Vipan ligger nära Vallås vårdcentral i Halmstad, och öppnade i nya fina lokaler i februari. Öppettiderna för Vipan är vardagar 9-18 samt lördagar 9-14. Apoteket Hallarna ligger i ett stort köpcentra vid E6:an i Halmstad, också det i fräscha lokaler. Öppettiderna för Hallarna är vardagar 10-20 och lör-sön 10-18. Tjänstgöring sker på båda apoteken. Tjänsten är ett vikariat på 6 månader, 30h/vecka med tillträde 180901. Arbetsuppgifter Som farmaceutisk rådgivare hos oss arbetar du i huvudsak med receptservice, professionell rådgivning och egenvårdsförsäljning. Du kommer, med dina farmaceutiska kompetenser och din affärsmässighet, att möta våra kunder och bidra till att stärka vår ställning på marknaden. Du erbjuds arbete i en stimulerande miljö och vi möter dagligen nya utmaningar och har roligt tillsammans. Du tar ansvar för både dina egna och gemensamma arbetsuppgifter och täcker upp för andra roller än dina egna vid behov. Du kommer att växla mellan olika arbetsuppgifter beroende på kundflödet under dagen. Din profil Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med goda farmaceutiska kunskaper och ett genuint intresse av försäljning. Du har några års erfarenhet av arbetet som farmaceutisk rådgivare. Du ser som din främsta uppgift att ge professionell rådgivning och individuell service utifrån varje kunds behov. Du deltar aktivt för att utveckla verksamheten och för att apoteket ska nå uppställda mål.   Som person är du engagerad och kundinriktad, kan arbeta självständigt, gillar utmaningar och är positiv till förändringar. Du har god förmåga att kommunicera och samarbeta med såväl kunder som kollegor och ser dig som en viktig del av Apoteket AB. Du har ett stort intresse av hälsa, både din egen och andras. Vi tror att du är en person med positiv grundsyn, ser möjligheter, tar initiativ och gillar att arbeta mot tydliga mål. Ansökan Urval och intervjuer sker löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot din ansökan! Vi erbjuder dig Apoteket har en unikt bred verksamhet där du som medarbetare har goda möjligheter att utvecklas och göra karriär. För att vi ska kunna bedriva en hållbar verksamhet och göra det enklare för kunden att må bra känns det viktigt för oss att satsa på din kompetensutveckling och din hälsa. Varje medarbetare har en egen kompetensutvecklingsplan, och utvecklingssamtal genomförs årligen. Vi tror nämligen att när du mår bra och är engagerad i ditt jobb har du också riktigt bra kundmöten. Via vår egen utbildningsenhet får du tillgång till ett omfattande utbildningsprogram med bland annat ett hundratal e-utbildningar och olika nätverksträffar. Som medarbetare i Apoteket får du ett årligt friskvårdsbidrag, tillgång till en lång rad rabatter och andra förmåner. Självklart har du tjänstepension och sjukförsäkring samt föräldralön utöver den från Försäkringskassan. Om Apoteket AB Vi gör det enklare att må bra! Apoteket är Sveriges ledande apotekskedja med 3200 anställda och apotek över hela landet. Vi erbjuder ett brett sortiment av varor och tjänster inom läkemedel och hälsa till privatpersoner, företag och producenter inom vård och hälsa. Ett liv i hälsa är en vision som leder oss att skapa värde för kunder, medarbetare och för samhället i stort. De produkter och tjänster som vi erbjuder bidrar till ett hållbart samhälle genom att visa omtanke för människan och miljön. Vår ambition är att vara ett värdeskapande företag som tar hänsyn till mänskliga rättigheter, arbetsförhållanden, miljö och etiska frågor i hela värdekedjan.  Alla erbjudanden om rekryterings- och ansökningshjälp i samband med denna rekrytering undanbedes!
Företag: Apoteket AB
Ort: Halmstad
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Farmaceutisk rådgivare till apoteksgrupp Vipan - Hallarna i Halmstad jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Farmaceutisk rådgivare till apoteksgrupp Vipan - Hallarna i Halmstad
Lastbilsmekaniker
Om rollen   Som en del av vår expansion framåt söker vi en lastbilsmekaniker som skall stärka vårt verkstadsteam ytterligare. I arbetet får du möjlighet att arbeta med felsökning, motorservice, underhåll samt reparationsarbeten. Du arbetar också med kundservice och kundbemötande vilket ställer höga krav på såväl social kompetens som professionalitet. Du levererar ett fackmannamässigt väl utfört arbete samt säkerställer att kundens önskemål har blivit åtgärdade. Som servicetekniker erhåller du tydliga mål och vi gör regelbundna avstämningar mot omsättning och kundnöjdhet.   Du kommer uteslutande att jobba med Mercedes-Benz last och transportbilsprogram.    Din profil   Du har en fordonsteknisk utbildning och ett par års erfarenhet som mekaniker. Du har kunskap och utbildning inom modern felsökningsteknik. Du är praktiskt lagd, noggrann och ansvarstagande, trivs med att jobba i en självständig roll men du är samtidigt en självklar lagspelare.   Vi förutsätter att du har goda kunskaper i svenska och engelska då detta krävs för att bland annat kunna läsa manualer, dokumentera arbete samt hjälpa kunder med felsökning. Är du dessutom en glad och social person så kommer du att passa in mycket bra hos oss.   Våra ledord är Kvalitet, Tillgänglighet och Engagemang. För oss innebär det att varje kund ska känna sig sedd och betydelsefull samt få service i toppklass. Vi tror att du â genom ditt kvalitetsarbete, ditt engagemang, och din tillgänglighet â kan göra skillnad på hur kunden upplever Hedin Bil. Hos oss blir du inte bara en bara en medarbetare och kollega utan även en ambassadör för vårt varumärke.   B- körkort är ett krav.     Vi erbjuder   Vi erbjuder ett spännande arbete i ett expansivt företag med goda förtjänstmöjligheter i en region med goda förutsättningar. Hos oss får du en hållbar karriär inom fordonsteknik, utvecklingsmöjligheter, utmanande arbetsmiljö och en arbetsplats som präglas av förtroende och respekt.  Hållbarhet: Hållbarhet går som en röd tråd genom hela vårt företag. Som medarbetare hos oss kommer du vara del av en organisation som arbetar i en framtidsbransch och ett expansivt företag. Utbildning: När du börjar hos oss kommer du att få erforderlig, märkesspecifik utbildning för att kunna utföra ditt arbete på bästa möjliga sätt Utvecklingsmöjligheter: En förutsättning för att nå framgång är konstant utveckling av alla medarbetare. Vi behöver alla kompetensutvecklas för att säkerställa fortsatt fokus på morgondagens tekniska lösningar. Målet är att alla anställda ska ha en individuell utvecklingsplan. Då Hedin Bil har flera anläggningar, flera olika befattningar och är representerade på flera orter finns goda utvecklingsmöjligheter. I vilken riktning man vill utvecklas är upp till den enskilda individen, men med rätt driv och engagemang finns goda förutsättningar att växa och ta nya karriärskliv. Förtroende och respekt: Hedin Bil är en arbetsplats som erbjuder stora utmaningar och ansvar vilket bygger på stort förtroende och stor respekt. Vi tycker att det är viktigt att alla medarbetare kan hålla en god balans mellan privat- och arbetsliv. Balansen kan gälla alltifrån hämtningar av barn på förskolan till att kunna hålla liv i sin träning eller andra intressen. Vår arbetsmiljö präglas av värme och ömsesidig respekt - det ska vara roligt att gå till jobbet! Sysselsättningsgraden är heltid och tjänsten innebär 6 månaders provanställning. Vi arbetar med både fast samt prestationsbaserad lön. Kollektivavtal finns.    Välkommen med din ansökan!   Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag!
Företag: I.A. Hedin Bil AB
Ort: Halmstad
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Lastbilsmekaniker jobb, Lastbilsmekaniker Halmstad, Lastbilsmekaniker I.A. Hedin Bil AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lastbilsmekaniker
Träarbetare/snickare sökes till projekt i Båstad
JobForce är ett relativt nystartat företag inom bemanning & rekrytering av yrkesarbetare och tjänstemän inom bygg, anläggning samt drift & underhåll. Dock har vi en mångårig erfarenhet av att bemanna & rekrytera till både stora och små projekt runt om i Sverige. Detta gör oss till en kompetent och pålitlig samarbetspartner till er som kund eller som anställd och självklart har vi kollektivavtal. Just nu söker vi 4st träarbetare/snickare till ett större bostadsprojekt i Båstad med start v. 24. Arbetet består av gipsning, regling, fönster, dörrar, lister. Erfarenhet av av liknande arbeten är ett krav och yrkesbevis ett plus. Har du några månader kvar tills du är färdigutbildad är du också intressant för oss. Arbetet kommer att pågå under minst 4 månader Som person är du social, samarbetsvillig och flexibel. I ditt arbete är du noggrann och arbetar bra både ensam och i grupp. Du är en person som känner ansvar, är prestigelös och ser till både kundföretaget samt arbetsgivarens bästa. För tjänsten krävs att du kan behärska svenska eller engelska i tal och skrift.  Sök redan idag då intervjuer hålls löpande!
Företag: JobForce Sweden AB
Ort: Halmstad
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Träarbetare/snickare sökes till projekt i Båstad jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Träarbetare/snickare sökes till projekt i Båstad
Erfaren sjuksköterska sökes till Falkenberg
Prime Care söker legitimerade sjuksköterskor till vår bemanningspool för uppdrag i Falkenberg. Du blir anställd av Prime Care som konsult och sedan uthyrd till våra kunder på spännande uppdrag runt om i landet. För att du ska vara aktuell för konsulttjänsten som SSK hos oss på Prime förväntar vi oss att du: Färdig utbildad och legimiterad sjuksköterska. Minst två års erfarenhet inom vården. Tala och skriva svenska flytande Arbetsuppgifter Som sjuksköterska kommer du att arbeta ute hos våra kunder. I ditt dagliga arbete ingår det att: â¢Utföra arbetsuppgifter enligt instruktioner från din konsultchef och kunden. â¢Vara god ambassadör för Prime och våra tjänster inom bemanning och rekrytering. â¢Rapportera din tillgänglighet och arbetad tid i konsultportal. Uppdragen kan variera inom bland annat på sjukhus, vårdcentral, hemsjukvård , hemtjänst , äldreboende och andra privata kliniker. Uppdragens längd och tjänstgöringsgrad varierar, varav vi enbart kan erbjuda timanställningar hos oss via Prime Care. Du kommer att få insyn i flertalet verksamheter och du kommer att utvecklas i din yrkesroll. Vem är du? Som sjuksköterska hos oss på Prime måste du ha minst två års erfarenhet från yrket du har en bred kompetens och stor social förmåga. Du har lätt för att anpassa dig till nya arbetsplatser och dess rutiner. Du är bekväm och självgående i din roll. Du har möjlighet att hoppa in på uppdrag vid kortare varsel och är flexibel gällande geografisk placering och den fysiska arbetsplatsen. Du har ett genuint intresse för människor och har patienten i fokus. Vi förväntar oss att du tillsammans med dina kollegor bidrar med din kompetens och ett gott bemötande för att ge patienterna bästa möjliga vård. Som anställd konsult på Prime Care får du ta del av våra kvalitetssäkrade anställningsvillkor och förmåner som: â¢Trygg anställning genom kollektivavtal. â¢Friskvårdsbidrag. â¢Försäkringar och pension enligt kollektivavtal. â¢Kontakt med personlig konslutchef. â¢Du får välja mellan vecko- eller månadslön. â¢Faktura eller lön. â¢Möjlighet att påverka din arbetstid och schema. â¢Många varierande uppdrag. â¢Social samvaro som utbildningar, julfest, biokvällar mm. â¢Rekryteringsbonus. Vi ser fram emot din ansökan. Ansök via ansökningsknappen via vår hemsida. Har du frågor om tjänsten ring gärna Victoria Machreki Måndag- Fredag kl. 08-17 08-470 70 25 Du är även välkommen att träffa oss på informationsmöte, vi har öppet hus varje tisdag kl. 15.00 på Arenavägen 47,13 trappor, T-bana Globen. Tjänsten skall tillträda snarast eller enligt överenskommelse. Företagsbeskrivning Prime Care är en del av Prime Bemanning och Rekrytering och erbjuder vårdsektorn välutbildade, kompetenta och engagerade medarbetare. Prime Care arbetar både med konsultuppdrag och med direktrekryteringar. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid Besök gärna vår hemsida www.prime.se
Företag: Prime Care AB
Ort: Falkenberg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren sjuksköterska sökes till Falkenberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren sjuksköterska sökes till Falkenberg
Erfaren sjuksköterska sökes i Halmstad
Prime Care söker legitimerade sjuksköterskor till vår bemanningspool för uppdrag i Halmstad. Du blir anställd av Prime Care som konsult och sedan uthyrd till våra kunder på spännande uppdrag runt om i landet. För att du ska vara aktuell för konsulttjänsten som SSK hos oss på Prime förväntar vi oss att du: Färdig utbildad och legimiterad sjuksköterska. Minst två års erfarenhet inom vården. Tala och skriva svenska flytande Arbetsuppgifter Som sjuksköterska kommer du att arbeta ute hos våra kunder. I ditt dagliga arbete ingår det att: â¢Utföra arbetsuppgifter enligt instruktioner från din konsultchef och kunden. â¢Vara god ambassadör för Prime och våra tjänster inom bemanning och rekrytering. â¢Rapportera din tillgänglighet och arbetad tid i konsultportal. Uppdragen kan variera inom bland annat på sjukhus, vårdcentral, hemsjukvård , hemtjänst , äldreboende och andra privata kliniker. Uppdragens längd och tjänstgöringsgrad varierar, varav vi enbart kan erbjuda timanställningar hos oss via Prime Care. Du kommer att få insyn i flertalet verksamheter och du kommer att utvecklas i din yrkesroll. Vem är du? Som sjuksköterska hos oss på Prime måste du ha minst två års erfarenhet från yrket du har en bred kompetens och stor social förmåga. Du har lätt för att anpassa dig till nya arbetsplatser och dess rutiner. Du är bekväm och självgående i din roll. Du har möjlighet att hoppa in på uppdrag vid kortare varsel och är flexibel gällande geografisk placering och den fysiska arbetsplatsen. Du har ett genuint intresse för människor och har patienten i fokus. Vi förväntar oss att du tillsammans med dina kollegor bidrar med din kompetens och ett gott bemötande för att ge patienterna bästa möjliga vård. Som anställd konsult på Prime Care får du ta del av våra kvalitetssäkrade anställningsvillkor och förmåner som: â¢Trygg anställning genom kollektivavtal. â¢Friskvårdsbidrag. â¢Försäkringar och pension enligt kollektivavtal. â¢Kontakt med personlig konslutchef. â¢Du får välja mellan vecko- eller månadslön. â¢Faktura eller lön. â¢Möjlighet att påverka din arbetstid och schema. â¢Många varierande uppdrag. â¢Social samvaro som utbildningar, julfest, biokvällar mm. â¢Rekryteringsbonus. Vi ser fram emot din ansökan. Ansök via ansökningsknappen via vår hemsida. Har du frågor om tjänsten ring gärna Victoria Machreki Måndag- Fredag kl. 08-17 08-470 70 25 Du är även välkommen att träffa oss på informationsmöte, vi har öppet hus varje tisdag kl. 15.00 på Arenavägen 47,13 trappor, T-bana Globen. Tjänsten skall tillträda snarast eller enligt överenskommelse. Företagsbeskrivning Prime Care är en del av Prime Bemanning och Rekrytering och erbjuder vårdsektorn välutbildade, kompetenta och engagerade medarbetare. Prime Care arbetar både med konsultuppdrag och med direktrekryteringar. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid Besök gärna vår hemsida www.prime.se
Företag: Prime Care AB
Ort: Halmstad
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren sjuksköterska sökes i Halmstad jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren sjuksköterska sökes i Halmstad
Teracom rekryterar Elektriker till Halmstad
Är du intresserad av att arbeta i en spännande och dynamisk bransch med erfarna och kompetenta kollegor? Är du ansvarstagande och gillar att tänka nytt? Då tror vi att du kommer att trivas hos oss! På Teracom värnar vi om våra medarbetare och kan erbjuda en god kompetensutveckling samt balans mellan arbete och privatliv. Vi betraktar olikheter mellan människor som en styrka och är övertygade om att det bidrar till ett dynamiskt, kreativt och trivsamt arbetsklimat. Serviceområde Syd, inom avdelning Nätdrift, ansvarar för service på teknisk utrustning i södra Halland, Skåne, Blekinge, Kronoberg samt Kalmar län. Nu söker vi en ny elektriker med placering i Halmstad. Rollen Du kommer att ingå i ett team som tillsammans ansvarar för driftverksamheten och driftkvalitén i serviceområdet. Rollen som Elektriker är en bred och spännande roll med stort eget ansvar och passar dig som triggas av problemlösning. Huvudsakliga arbetsuppgifter: ⢠Avhjälpande- och förebyggande underhåll av: ⢠Ställverk, reservkraftsystem, likströms- och belysningsanläggningar, ventilationsanläggningar, brand- och inbrottslarm samt elanläggningar i master tillhörande Teracoms- och kunders nät för broadcast- och telekomanläggningar. ⢠Kvalificerat elinstallationsarbete för nya och vid förändringar av ovanstående typ av anläggningar. ⢠Medverka i projekt och vid inmätningar samt vid driftsättningar ⢠Utföra besiktningar av Teracoms och Teracoms kunders el anläggningar i samråd med eldriftsledare Placering för tjänsten är FM/Tv-stationen Halmstad. Arbetstiden är företrädesvis dagtid men i tjänsten kan beredskap och arbete på annan tid förekomma. Arbete på hög höjd förekommer. Vi söker dig som har: ⢠3-årigt tekniskt gymnasium med elkraft, meriterande är högskolepåbyggnad eller motsvarande ⢠Flerårig dokumenterad erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom området ⢠God kännedom om regelverket ELSÄK FS ⢠Dokumenterad erfarenhet av högspänning, reservkraft och större strömförsörjningsanläggningar. ⢠Erfarenhet av inbrott och brandlarmsanläggningar ⢠Vana att arbeta med datorstöd Det är meriterande om du har: ⢠Allmän behörighet ⢠Erfarenhet av FU på elanläggningar ⢠Behörighet för heta arbeten. Krav för befattningen: ⢠Du innehar B-körkort och är van förare då det förekommer mycket bilkörning med servicebil. Meriterande är körkort klass BE. ⢠Du klarar läkarundersökning och utbildning för arbete i mast då mastintyg är ett krav ⢠För anställning krävs godkänd säkerhetsprövning med registerkontroll enligt 12§ samt medgivande enligt 19§ i säkerhetsskyddslagen. Även godkänd bakgrundskontroll är ett krav. ⢠Arbetsuppgiften kräver resor med övernattning ⢠Oregelbunden arbetstid, ex. beredskap alt schemalagd arbetstid kan förekomma.  Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och letar efter dig som är engagerad och serviceinriktad samt drivs av att göra ett bra arbete. Vidare är du en person som tar stort personligt ansvar och som bidrar till gruppens resultat och utveckling. Du förstår vikten av ett väl fungerande samarbete och värnar om att skapa en god stämning på jobbet. Hos oss arbetar vi aktivt med att skapa förståelse för hur det egna beteendet bidrar till resultat och ett gott arbetsklimat. Du arbetar systematiskt och lösningsorienterat och planerar dina dagar på ett effektivt sätt. Du är nyfiken på teknik och gillar att tänka nytt. Då det i rollen är vanligt med ensamarbete är det viktigt att du är en person som kan ta egna initiativ och arbeta självständigt. Du har god prioriteringsförmåga och tar ansvar för ditt arbete och det du levererar. Naturligtvis är du också en person som identifierar dig med Teracoms tre kärnvärden; Ansvarstagande, Nytänkande och Enkelhet. Som en del i vårt långsiktiga arbete för en jämställd arbetsplats ser vi gärna kvinnliga sökanden.  Din ansökan Vill du bli en av oss? Skicka in din ansökan bestående av CV och personligt brev. Sista ansökningsdag är den 22:a juni 2018 men ansökningarna kommer att behandlas löpande. Har du frågor om oss eller tjänsten är du välkommen att kontakta Per Ola Klasson, Gruppchef Serviceområde Syd. 040-6901408 eller per-ola.klasson@teracom.se. Välkommen med din ansökan!
Företag: Teracom AB
Ort: Halmstad
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Teracom rekryterar Elektriker till Halmstad jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teracom rekryterar Elektriker till Halmstad
Avdelningschef för planeringsavdelningen, barn- och ungdomsförvaltningen
Halmstad är en expansiv kommun där vi arbetar för att våra 100 000 kommuninvånare ska trivas och få ut mer av livet. Här finns möjligheterna för dig som vill ha ett meningsfullt arbete och bidra med engagemang och nytänkande. Tillsammans med 8000 kollegor är du med och bygger hemstaden, kunskapsstaden och upplevelsestaden. Läs mer om oss https://www.halmstad.se/intro Barn och ungdomsförvaltningen arbetar med cirka 14 300 barns och elevers lärande och utveckling. Vi är kommunens största förvaltning med cirka 2 600 anställda som tillsammans verkar inom förskola, grundskola, skolbarnsomsorg, kulturskola, grundsär, teknikskola och vårt resurscentrum Kärnhuset. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en avdelningschef till barn- och ungdomsförvaltningens planeringsavdelning. Som avdelningschef har du ett övergripande ansvar för processer inom barn- och elevadministration, strategisk lokalplanering, fysisk arbetsmiljö och information. Du ansvarar för budget, ekonomi, personal och arbetsmiljö och ingår i förvaltningens ledningsgrupp och administrationsledningen. Du arbetar i ett teambaserat ledarskap med enhetschefen för barn- och elev/information, som du även har arbetsledaransvar för. Tillsammans med dina medarbetare arbetar du för att ge ledningsgrupp och skolledare ett kvalificerat stöd i arbetet med att utforma attraktiva och säkra lokaler och miljöer utifrån forskning, beprövad erfarenhet och verksamhetens behov. Ni stödjer skolledare i arbetet med att skapa god fysisk arbetsmiljö på förvaltningens enheter och har en central roll vad gäller bedömning av lokalresursbehovet i förskola och skola inklusive långsiktiga barn- och elevprognoser. I uppdraget ingår också att se till att administrativa rutiner och anvisningar inom avdelningen fungerar på ett effektivt och standardiserat sätt samt att utveckla och följa upp desamma. Du leder med fokus på måluppfyllelse och utveckling och samverkar med andra förvaltningar och myndigheter, t ex fastighet, samhällsbyggnad, miljö, teknik- och fritid och arbetsmiljöverket. Hållbar utveckling är ett nyckelord och du har en helhetssyn på uppföljning, utveckling och förbättring utifrån gemensamma behov inom Halmstads kommun. Du signalerar professionalitet och arbetsglädje och är skicklig i att uttrycka dig i både tal och skrift. Du kan åskådliggöra utmaningar så att det passar olika målgrupper men även tydliggöra och kommunicera förvaltningens behov vad gäller planeringsfrågor gentemot politik och andra förvaltningar. Du driver planeringsfrågorna på ett för kommunen hållbart sätt. Som ledare ser du helheten, är lyhörd, drivande och engagerad med en coachande ledarstil som skapar möjligheter för dina medarbetare att växa. Du skapar grund för delaktighet och kreativitet. Du har förmåga att omsätta teori i praktik. Du visar personlig omtanke, har förmåga att skapa goda relationer och agerar med gott omdöme. Du är också prestigelös, flexibel och har lätt för att samverka. Du har metoder och verktyg för att kunna möta och hantera motstridiga åsikter och konfliktfyllda situationer och du kan snabbt ställa om din organisation vid exempelvis KRIS-arbete. KVALIFIKATIONER Högskoleutbildning med för arbetsuppgifterna lämplig inriktning t ex samhällsplanering, offentlig förvaltning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Erfarenhet av planeringsfrågor såsom arbete med lokaler och lokalstrategi, arbetsmiljö och samhällsbyggnadsfrågor. Körkort och tillgång till egen bil är ett krav. Ledarerfarenhet krävs. Det är önskvärt att du har erfarenhet av att ha arbetat i politiskt styrd organisation, gärna nära politiken. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos Halmstads kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Barn- och ungdomsförvaltningen värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande som bidrar till detta. Om du erbjuds anställning inom barn- och ungdomsförvaltningen är du skyldig att visa upp ett utdrag ur belastningsregistret. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte tas i anspråk av övertalig personal. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Halmstads kommun, Barn- och ungdomsförvaltningen
Ort: Halmstad
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Avdelningschef för planeringsavdelningen, barn- och ungdomsförvaltningen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Avdelningschef för planeringsavdelningen, barn- och ungdomsförvaltningen
Sommarjobb på Nelly.com i Falkenberg - Orderplock
Vi söker engagerade, drivna & serviceinriktade tjejer & killar för dagtidsjobb hos vår kund Nelly.com i Falkenberg. Om företaget Nelly.com är en ledande aktör inom Online Fashion Retail med en omsättning på 3,4 mdkr och är verksamma på över 14 marknader med störst fokus på Norden. Nelly.com och NLYMan.com är en del av Qliro Group AB som är Nordens ledande e-handelskoncern. Arbetsuppgifter Ditt jobb kommer övervägande bestå av orderplock och med hjälp av vagn samt handdatorkommer du att plocka ett flertal ordrar samtidigt! Eftersom Nelly är verksamma i kläd- och modebranschen så plockar och packar du allt från kläder till skor. Arbetstiderna är främst förlagda på vardagar dagtid kl. 07:00 till 16:00 men periodvis innefattas arbetet även kvällsjobb. För dig som studerar ser vi att du vill ochkan jobbaheltid under sommaren med start omgåendefram till mitten av augusti och sen extrajobb 2-3 ggr i veckan under termin. - För rätt person finns det även möjlighet till fortsatt heltidsjobb efter sommaren. Personliga egenskaper/kvalifikationer Vi söker dig som studerar, idrottar eller vill säkra heltidsjobbet. Oavsett heltid- eller extrajobbså söker du ett långsiktigt arbete! Som orderplockare måste du vara uthållig och trivas med ett aktivtjobbsamt ha förmågan att hela tiden hålla tempo och fokus uppe. Du trivs med att ingå i ett team och att sprida positiv energi till din arbetsgrupp. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att våra anställda inte har några domar som är emot vår policy. Om oss Svenska Storesupport Lager & Logistisk AB är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutet till Bemanningsföretagen via Almega. I Storesupports verksamhet ingår uthyrning av personal inom lager och logistik i dagligvaruhandeln och sällanköpshandeln. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen!
Företag: Storesupport
Ort: Falkenberg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sommarjobb på Nelly.com i Falkenberg - Orderplock jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sommarjobb på Nelly.com i Falkenberg - Orderplock
Söka jobb tips