Jobba extra på Tele2 i Borlänge jobb - lediga jobb

Jobba extra på Tele2 i Borlänge jobb Jobba extra på Tele2 i Borlänge jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Jobba extra på Tele2 i Borlänge. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Jobba extra på Tele2 i Borlänge. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Social och trevlig receptionist/telefonist- Stockholm

  2. Business Controller till litet företag- Stockholm

  3. Flytt & städ, 2 personer-omgående!- Stockholm

  4. Försäljningsingenjör- Stockholm

  5. Bagare/konditor/kock- Upplands-Bro

  6. Kock, extra vid behov- Upplands-Bro

  7. Trevlig innesäljare/administratör- Stockholm

  8. En av Stockholms bästa rektorer sökes- Stockholm

  9. Servicetekniker - vitvaror- Stockholm

  10. Kundansvarig red.konsult sökes till Matrisen!- Stockholm


Mer beskrivning

Social och trevlig receptionist/telefonist
Har du arbetat något år som receptionist och vill ha ett meriterande uppdrag på en myndighet? Tycker du om att ge god service och ser till att saker fungerar på ett smidigt sätt? Då är det här tjänsten för dig! Beskrivning Perido söker nu en receptionist/telefonist för kunds räkning. Kunden är en myndighet som arbetar med kompetensutveckling och utbildning och den här tjänsten är placerad en kort resa från centrala Stockholm. I den här tjänsten kommer du tillsammans med resten av arbetsgruppen se till att logistik och service fungerar som det ska vid möten och konferenser. Rollen innefattar även att ta emot besökare och bud, ge information till kunder och medarbetare och andra sedvanliga receptionistsysslor. I arbetet ingår också arbeta med myndighetens växel. Vi tror att du som söker den här tjänsten tidigare har arbetat inom reception och trivs när du får möta många människor, arbeta med olika uppgifter och anser att det alltid är viktigt att ge god service. Varmt välkommen med din ansökan! Kravprofil - Gymnasium eller likvärdig utbildning - Minst 1 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - Erfarenhet av att använda datoriserade telefonväxlar och hänvisningssystem - Goda kunskaper i kontorsstödsprogram - B-körkort - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Ansökan Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 8991CT i ärenderaden. På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Referensnummer 8991CT Kontakt E-post ansökan: rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Social och trevlig receptionist/telefonist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Social och trevlig receptionist/telefonist

Business Controller till litet företag
Business Controller till BJÖRK&BERRIES - 14 mån vikariat Vill du jobba med Sveriges hetaste och skönhetsmärke med exklusiva naturliga produkter? Svenska Björk & Berries söker en erfaren Business Controller till ett vikariat på 14 mån. BJÖRK & BERRIES är ett exklusivt skönhetsvarumärke med ett produktsortiment som omfattar produkter inom Body, Face och Home. Produkterna innehåller naturliga, ekologiska och handplockade ingredienser och tillverkas i Sverige. Bolaget startades i Högbo 2006 av bland annat den kända svenska parfymören Pierre Wulff som ett initiativ att återuppliva den skönhetsindustri som fanns i Gävleregionen på 1800-talet. Alla produkter tillverkas i Sverige och distribueras av ca 250 återförsäljare i Sverige samt via egen butik. Som Business Controller på skönhetsvarumärket BJÖRK&BERRIES jobbar du mitt i verksamheten och varierat inom flera olika områden som tex ekonomi, inköp, logistik och försäljning. Du jobbar på huvudkontoret i vid Stureplan i Stockholm och rapporterar till VD. Tjänsten är ett föräldravikariat på ca 14 månader, med start i slutet av september 2013. Arbetsuppgifter Stödja ledningen genom finansiell kontroll och verksamhetsstyrning Ansvara för budget, försäljningsprognoser och uppföljning av resultat Uppföljning av butik och veckomöten Månadsrapporter till vd, styrelse och delägare Ansvara för bokslut och löpande ekonomiärenden Cash Management Kontakter med Grant Thornton, KPMG, bank, IT-support, lager och logistik Kundservicekoordinator mellan sälj och lager Produkt- och lönsamhetsanalyser Prissättning av produkter Stödja sälj i kundanalyser och offertarbete Ansvar för Visma Inköpsprognoser och inköp av emballage Ansvar för lagerfrågor Erfarenhet & kompetens Civilekonom med minst 5 års erfarenhet inom mindre bolag som Business Controller Gärna erfarenhet av retail och tillverkande företag Goda kunskaper i excel och powerpoint Erfarenhet av Visma Administration 2000 Arbetet sker i en entreprenöriell miljö och det förväntas därför att du som person är flexibel och prestiglös med ett stort eget driv. Du har en god samarbetsförmåga samt är analytiskt lagd med ett gott sinne för affärer. Du är dessutom till naturen en mycket strukturerad och noggrann person som kan arbeta både högt och lågt. Du ansöker till tjänsten genom att klicka på länken nedan där du bifogar personligt brev och CV. Har du frågor eller är intresserad av att veta mer är du välkommen att kontakta Susanne Liljefors Krueger på Academic Search, tfn 0701-65 31 92, som ansvarar för denna rekrytering. Skicka gärna in din ansökan snarast.
Företag: Academic Search International AB Stockholm
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Business Controller till litet företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Business Controller till litet företag

Flytt & städ, 2 personer-omgående!
SG Fascility Services har behov av 2 personer som ska jobba inom flytt, flyttstädning och packning. Vi tar emot ansökan via E-post: info@apsolut.se. Körkort är inget krav.
Företag: SG FACILITY SERVICES AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Flytt & städ, 2 personer-omgående! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Flytt & städ, 2 personer-omgående!

Försäljningsingenjör
Thurne Teknik AB är ett nordiskt privatägt företag som grundades 1962 och erbjuder avancerade processystem, utrustning och komponenter till processindustrin i Norden och i Baltikum. Tack vare vår vision och vårt starka engagemang har vi skapat en portfölj av central utrustning inom områdena life science, bioteknik-, kemi- och livsmedelsindustrin. Vi är i en expansiv fas och vill utöka teamet med en Försäljningsingenjör Arbetsuppgifter Du kommer att vara ansvarig för vår produktgrupp Process Filters som innehåller produkter och lösningar från våra leverantörer och arbeta gentemot kunder verksamma inom kemi, läkemedel och livsmedelsbranschen. Arbetet som säljingenjör går ut på att upprätthålla och utveckla vår marknadsposition i Sverige och Norge genom att utarbeta tekniska lösningar och offerter i samarbete med kunder, kollegor och leverantörer. I tjänsten ingår ansvar för försäljningsbudget. Placeringen är på vårt kontor i Hammarby Sjöstad, och tjänsten är även förenad med resor inom Sverige och Norge. Kvalifikationer Vi söker dig som har kunskap inom området processfiltrering och gärna med erfarenhet inom försäljning. Du ska tycka om försäljning och arbetet med både befintliga kunder och potentiella nya kunder. Relevant eftergymnasial utbildning är meriterande. Som person är du engagerad, noggrann och tycker om att planera och genomföra egna aktiviteter och projekt. Du har god samarbetsförmåga och gillar att arbeta i team. Tjänsten kräver goda kunskaper i engelska samt B-körkort. Vi erbjuder dig möjligheten att tillsammans med kreativa medarbetare få vara med och forma och utveckla ett starkt varumärke som ständigt växer. Du kommer att få en introduktion och fortlöpande kompetensutveckling och möjlighet att rikta in dig på det du brinner för. Förutom de kundkontakter du kommer att förvalta får du dessutom ta del av ett internationellt partnernätverk med värdefulla kompetenser. Intresserad och vill veta mer? I denna rekrytering samarbetar Thurne Teknik med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Lovisa Skoog, +46 (0) 8 511 617 48. Skicka din ansökan till lovisa.skoog@jobway.com snarast, urval sker löpande.
Företag: SIG INTERNATIONAL AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Försäljningsingenjör jobb, Försäljningsingenjör Stockholm, Försäljningsingenjör SIG INTERNATIONAL AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Försäljningsingenjör

Bagare/konditor/kock
c/o Tammsvik är ett konferens hotell som ligger i Upplands Bro norr om Stockholm. Vi söker dig som vill jobba med ett glatt gäng i fantastisk miljö. Besök gärna vår hemsida www.careofhotels.com Vi söker nu en bagare/konditor med några års erfarenhet. Eller är du kock i grunden som älskar att baka och pyssla med desserter? Tjänsten är mestadels förlagd till dagtid men kvällar samt helger förekommer. Eftersom c/o Tammsvik är lantligt beläget är körkort ett krav. Välkommen att maila din ansökan till: helena.landar@tammsvik.se
Företag: TAMMSVIK KONFERENS OCH HERRGÅRD AB
Ort: Upplands-Bro
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Bagare/konditor/kock jobb, Bagare/konditor/kock Upplands-Bro, Bagare/konditor/kock TAMMSVIK KONFERENS OCH HERRGÅRD AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bagare/konditor/kock

Kock, extra vid behov
c/o Tammsvik ligger i Bro, strax norr om Stockholm och 40 min från Arlanda Du kan läsa mer om oss på www.careofhotels.se Vi söker dig positiva, ambitiösa kock som vill jobba i ett kök med höga kvalitetskrav på maten. Vi vill att du har gymnasieutbildning samt några års yrkeserfarenhet. Körkort och bil är ett måste för att kunna ta sig ut till oss. Arbetstiderna är dagtid, kvällstid och vissa helger. Tror du att du passar i vårt glada gäng? Maila din ansökan med CV till: helena.landar@tammsvik.se Helena Landar Kökschef c/oTammsvik och c/o Villa Mälargården
Företag: TAMMSVIK KONFERENS OCH HERRGÅRD AB
Ort: Upplands-Bro
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Kock, extra vid behov jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kock, extra vid behov

Trevlig innesäljare/administratör
Caffe Vergnano, italienskt lyxkaffe sedan 1882, lanserade sin Nespressokompatibla kapsel i 2012 och försäljningen har nu tagit ordentlig fart. Vi söker dig som inte är rädd för att hugga i och hjälpa oss i expansionen på den svenska marknaden. Du kommer att ansvara för försäljningen mot våra befintliga butiker och med excellent service bemöta våra kunder och öka deras försäljning. I första hand är det endast ordertagning på telefon. Arbetet innebär även bokning av transporter till kunder, märkning med etiketter och rapportering av försäljningen. Eftersom vårt lager ligger i centrala Stockholm är det önskvärt med boende i Vasastaden, Kungsholmen, Östermalm eller Solna. Skicka oss ett kort på dig själv och ett par rader om varför du skulle passa hos oss. Vi ser gärna kvinnliga sökande för denna tjänsten.
Företag: NORDICFOODTRADE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Trevlig innesäljare/administratör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Trevlig innesäljare/administratör

En av Stockholms bästa rektorer sökes
KLARA grundskola på Södermalm är en liten, växande fristående skola med ca 100 elever som nu går in på sitt andra läsår. Vi söker en rektor med pedagogisk erfarenhet som har ett brinnande intresse för skola, utvecklingsarbete och talang för ledarskap. För oss är det viktigt att du - kan och vill bygga skolan och driva dess utveckling - har intresse av att tillsammans med lärarna arbeta för en trygg och utvecklande miljö - har god förmåga att entusiasmera och ta tillvara skolans kompetens - har flerårig erfarenhet av skolledning, är utbildad lärare och rektor och har erfarenhet av egen undervisning Som person ser vi gärna att du är - Strateg med hög förtrogenhet med skolans mål och läroplan - En god ledare som skapar samsyn och gemenskap - Tydlig, kreativ och inspirerande i ditt pedagogiska ledarskap - Passionerad och intresserad av unga människors utveckling - Mån om din personals utveckling och välmående - Inriktad på ett nära och gott samarbete med föräldrar - Kommunikativ, strukturerad och lösningsorienterad - Fokuserad på skolans goda resultat som avgörande för att du lyckas i ditt arbete Skicka din ansökan senast 20 augusti 2013 till jobbansokan@theducation.se Ange 'Rektor Stockholm' som rubrik. Vi tar kontakt och påbörjar intervjuer efter den 5 augusti. Tills dess önskar vi trevlig sommar! Läs mer på: www.klaragrundskola.se Har du frågor, kontakta Anna Ternberg, enhetschef Telefon 070-3462586, e-post: anna.ternberg@theducation.se
Företag: Theducation AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga En av Stockholms bästa rektorer sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: En av Stockholms bästa rektorer sökes

Servicetekniker - vitvaror
VITVARUJOUREN STOCKHOLM AB utför service och reparationer av vitvaror och kyla i Stockholmsområdet. Vi utför garantiservice och efterservice av flera stora och kända märken. Vi utvecklas och expanderar ständigt. Vår personal är viktig för oss och vi ser gärna oss som ett team där vi jobbar självständigt och samtidigt i grupp för att lösa våra ärenden. Vårt största mål är att göra våra kunder och uppdragsgivare nöjda gällande servicenivå och utförande. Är du en driven servicetekniker inom vitvaror och söker en arbetsplats med fokus på ny teknik, kundservice och trevliga kollegor är du välkommen att kontakta oss - skicka ditt intresse till jobb@vitvarujouren.com Eftersom vi söker efter fler medarbetare inom andra områden vill vi gärna att du märker ditt mail med: SERVICETEKNIKER Tjänsten är heltid - arbetstid är vardagar, dagtid, där du själv kan styra dina arbetstider. Du måste inneha B-körkort samt inneha yrkeserfarenhet inom branschen. Välkommen! KONTAKT: Din ansökan behandlas alltid konfidentiellt. Vänligen skicka Din ansökan eller frågor till Johanna Hällström, Vitvarujouren Stockholm AB: jobb@vitvarujouren.com Märk mailet med: SERVICETEKNIKER För mer info se vår hemsida: www.vitvarujouren.com
Företag: VITVARUJOUREN STOCKHOLM AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Servicetekniker - vitvaror jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servicetekniker - vitvaror

Kundansvarig red.konsult sökes till Matrisen!
Kundansvarig redovisningskonsult sökes till Matrisens fastighetssegment! Kort om tjänsten I den här rollen som kundansvarig kommer du att få arbeta med Matrisens större kunder inom fastighetssegmentet. Du har fullt ansvar för leverans och kvalitet där du planerar kunduppdraget och handleder kollegor i det praktiska redovisningsarbetet. I detta ansvar ligger även den ekonomiska uppföljningen och fakturering för uppdragen. Stort fokus ligger även på att vårda och utveckla kundrelationen genom att arbeta med systematisk kundvård. Som kundansvarig blir du kundens viktigaste rådgivare inom redovisningsområdet. Om bolaget Matrisen är ett av Sveriges ledande företag inom redovisning, , AR- och löneadministration och ekonomisk rådgivning. Vi har förtroendet från över 3000 kunder inom Sverige och internationellt. Till ditt förfogande står 230 ytterst kompetenta konsulter, allt från auktoriserade redovisningskonsulter och HR- och lönespecialister till kvalificerade rådgivare inom skatteområdet. Matrisen har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Linköping, Lund, Gävle och Västervik. Denna rekrytering sker i samarbete med de Wall Bemanning & Rekrytering. Din profil Vi söker dig som har en bred erfarenhet av ekonomi med inriktning mot redovisning, någon typ av eftergymnasial utbildning inom ekonomi samt minst ett par års erfarenhet av att arbeta som konsult eller motsvarande verksamhet präglad av entreprenörsdriv. Vi ser gärna att du har viss erfarenhet av projektledning och någon form av arbetsledaransvar. Har du erfarenhet av fastighetsredovisning är det mycket meriterande. Du känner dig hemma med hela Officepaketet och du talar och skriver mycket god svenska och engelska. Som person är du kommunikativ, prestigelös och van att ta egna initiativ. Du har en mycket god förmåga att strukturera och planera ditt arbete. Vidare är du en positiv och energisk person som uppskattar de sociala kontakterna i samarbetet med såväl kunder som kollegor. Ansökan Ansök snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta de Wall Bemanning & Rekryterings konsult Karin Österman de Wall, 070-778 00 06 eller mejla på karin@dewallrekrytering.se. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: DE WALL REDOVISNING & REKRYTERING AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Kundansvarig red.konsult sökes till Matrisen! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundansvarig red.konsult sökes till Matrisen!


Sök lediga jobb Jobba extra på Tele2 i Borlänge

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se