Junior databasadministratör (SQL) med erfarenhet av CRM verktyg jobb

Junior databasadministratör (SQL) med erfarenhet av CRM verktyg jobb Junior databasadministratör (SQL) med erfarenhet av CRM verktyg jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Junior databasadministratör (SQL) med erfarenhet av CRM verktyg. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Junior databasadministratör (SQL) med erfarenhet av CRM verktyg. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Kretskortskonstruktör- Upplands Väsby

  2. Nannynu! söker Ekonomiansvarig- Stockholm

  3. Utbildningssamordnare- Stockholm

  4. Rehabiliteringsassistenter till Kullagården- Värmdö

  5. Account Manager- Stockholm

  6. Revisorsassistenter sökes till Allegretto- Stockholm

  7. Drivande butikschef- Stockholm

  8. BI/DW-arkitekt- Stockholm

  9. Solution Architect- Stockholm

  10. Testledare- Stockholm


Mer beskrivning

Kretskortskonstruktör
Design Pack grundades 1984 och är en av Stockholms äldsta servicebyråer för mönsterkortslayout. Våra kunder finns inom många olika branscher exempelvis fordon, telecom och medicin. Vi har idag verksamhet i Upplands Väsby, Gävle och Växjö. Vi söker nu en erfaren Kretskortskonstruktör till vårt kontor i Upplands Väsby Du kommer tillsammans med våra kunder utveckla kretskort enligt deras specifikationer. I arbetsuppgifterna ingår att läsa och förstå kopplingsscheman, PCB layout, underhåll av komponentbibliotek, dokumentation och generering av produktionsunderlag. Ett grundläggande krav är att du arbetat flera år med PCB layout och använt program från t ex Mentor Graphics eller Cadence. Det är viktigt att du förstår elektronikutveckling och har en god helhetssyn på utvecklingscykeln. Vi värdesätter att du är noggrann, flexibel och klarar av att ha mycket på gång samt har driv i arbetet. Du kommunicerar kring lösningar och problem, i tal och skrift på svenska och engelska. Då en del av arbetet sker på plats hos våra kunder så trivs du med personlig kundkontakt. För att trivas i gänget har du en helhetssyn, är självgående och har en stark framåtanda. Har du tidigare erfarenhet av att ha arbetat i Mentor Graphics PADS är det meriterande. Denna rekrytering sker i samarbete med Rutinera AB. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Johnny Gustafsson, 072-536 38 82. Din ansökan registrerar du på vår hemsida (www.rutinera.se) under intresseanmälan samt skickar den via e-post till johnny.gustafsson@rutinera.se Då urval och intervjuer pågår löpande ber vi dig skicka den omgående dock senast 9 augusti.
Företag: EJG BEMANNING & REKRYTERING AB
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Kretskortskonstruktör jobb, Kretskortskonstruktör Upplands Väsby, Kretskortskonstruktör EJG BEMANNING & REKRYTERING AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kretskortskonstruktör

Nannynu! söker Ekonomiansvarig
Nannynu! startades i oktober 2007 och vi är nu Stockholms och Sveriges största barnvaktsföretag. Vi är glada och stolta över att skapa bättre livskvalitet för barnfamiljer och ett roligt extraarbete för massor av ungdomar. Kontoret genomsyras av hög energi samt en drivkraft att prova nya saker för att ständigt utvecklas. Läs gärna mer om företaget på vår hemsida: www.nanny.nu Då vår nuvarande ekonomiansvariga snart går i pension letar vi efter en efterträdare. Du kommer att bli en viktig spelare i vårt lag genom att: -Driva ekonomifunktionen med helhetsansvar för fakturering, löner, inbetalningar, leverantörsbetalningar, autogiro-hantering, ansökan om RUT, redovisning av moms- och arbetsgivaravgifter samt bokföring -Ha kontinuerlig kontakt med myndigheter samt med kunder, leverantörer och medarbetare -Vara med och utveckla processer, system och kontrollverktyg i syfte att hjälpa och stötta företaget -Under perioder hjälpa andra funktioner i företaget med t.ex. administrativa arbetsuppgifter -Rapportera till VD Vi söker dig som har relevant ekonomiutbildning samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi vill att du har erfarenhet av att arbeta med Visma, Crona-Lön, Office-paketet, bokföring och av administrativa arbetsuppgifter i övrigt. Egenskaper som är viktiga att ha för att trivas och lyckas på Nannynu!: -Du tycker om att ha mycket ansvar och arbeta självständigt -Du tycker om siffror och administration -Du är extremt noggrann och organiserad -Du är serviceinriktad -Du sprider energi på kontoret och respekterar dina medarbetare även om du kanske inte alltid håller med dem -Du tar initiativ, fattar beslut, kommer med idéer och tar ansvar för det du har på sitt bord -Du har förståelse för hur det är att arbeta i ett expansivt och entreprenörsdrivet företag och är bekväm med att det är snabba vändningar och tas snabba beslut -Du är inte rädd för att hugga i där det behövs Vi erbjuder dig: -En miljö där utveckling och omsorg är viktiga ledord -Ett roligt och självständigt arbete med stor frihet under ansvar -Provanställning i 6 månader som kan övergå till fast anställning om allt fungerar som det ska -Möjlighet till vinstdelning om bolaget går bra och andra förmåner Vi sitter i trevliga lokaler i närheten av Fridhemsplan. Tjänsten är heltid. Vi går igenom ansökningar löpande under sommaren. Skicka din kompletta ansökan med CV och en personlig presentation samt referenser till: therese.kungberg@nanny.nu senast den 5 augusti. Vi tar endast emot ansökningar och frågor via email. Vi ser fram mot din ansökan!
Företag: NannyNu AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Nannynu! söker Ekonomiansvarig jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nannynu! söker Ekonomiansvarig

Utbildningssamordnare
Ibn Rushd Studieförbund söker utbildningssamordnare till nykterhetsprojekt Ibn Rushd Studieförbund vill vara en folkbildningsresurs i framkanten av samhällsutvecklingen. Vi arbetar med de för samhället viktigaste frågorna som demokrati, mångfald, mänskliga rättigheter och rättvisa. Ibn Rushd är en partipolitiskt oberoende organisation som idag finns över hela Sverige. Vi har 10 nationella medlemsorganisationer, som alla har muslimsk grund. Vårt mål är att bygga en stabil, långsiktig och rikstäckande studieverksamhet som vilar tryggt på vår vision, vår värdegrund och på folkbildningens principer. För mer information om studieförbundet se www.ibnrushd.se Uppdraget Vi söker nu en utbildningssamordnare på 75% med start omgående till projektet Våga Vara Nykter, ett förebyggande arbete mot alkohol- och narkotika missbruk bland unga muslimer över hela landet. Projektets fokus är primärprevention - att stärka skyddsfaktorer och minska riskfaktorer innan ett problem uppstår genom att utveckla metoder och pedagogiska verktyg i utbildning av ungdomsledare. Dina viktigaste arbetsuppgifter Framtagande av ett pedagogiskt utbildningsmaterial som ska rikta sig till muslimska ungdomar i åldern 13-18 år för att öka deras insikt om alkoholens och narkotikans skadlighet, hälsomässigt, socialt och ekonomiskt Att utveckla metoder och pedagogiska verktyg till utbildning av ungdomsledare. Att utbilda ungdomsledare från våra lokala föreningar och ge dessa verktyg för att vara antidrogambassadörer. Att utveckla och driva en kampanj för att upplysa unga muslimer om alkohol och drogers negativa skadeverkningar. Din erfarenhet För att göra ett bra jobb har du: Akademisk utbildning inom t.ex. pedagogik, socialt arbete eller motsvarande som är relevant för arbetet God erfarenhet av projektarbete God erfarenhet av folkbildning med nykterhetsfrågor och ungdomsfrågor God kommunikationsförmåga, såväl skriftligt som muntligt Erfarenhet av arbete i ideella organisationer, gärna muslimska organisationer Lätt för att tänka i nya banor och se möjligheter Meriterande är Goda kunskaper om islam och dess värderingar Erfarenhet av Ibn Rushds medlemsorganisationer Dina personliga färdigheter För att vara aktuell för uppdraget är du lyhörd, har hög social kompetens, är strukturerad, stresstålig och serviceinriktad. Du är öppen och prestigelös och blir inspirerad av att utveckla ditt arbete genom ständiga förbättringar. Du har lätt för att samarbeta och tycker om att arbeta både självständigt och i grupp. Du är kommunikativ, kreativ och strukturerad, ser möjligheter och är lösningsfokuserad. Att du delar och respekterar Ibn Rushds värderingar tar vi för givet, liksom att du har förmåga att representera Ibn Rushd såväl inom som utanför organisationen. Villkor Uppdraget är på 75% fram t o m 31 december 2013 med placering i Stockholm med möjlighet till förlängning. Tjänsten innebär en del resor och visst kvälls- och helgarbete. Ansökan Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt men senast 29 juli, men vi gör intervjuer löpande och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, så skicka in ansökan så snart som möjligt. Tillträde sker snarast möjligt eller enligt överenskommelse. Skicka din ansökan med CV till omar.mustafa@ibnrushd.se För mer information, kontakta: Omar Mustafa, tf rektor 0766232269
Företag: Ibn Rushd studieförbund
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Utbildningssamordnare jobb, Utbildningssamordnare Stockholm, Utbildningssamordnare Ibn Rushd studieförbund
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utbildningssamordnare

Rehabiliteringsassistenter till Kullagården
Socialkontoret ansvarar för barn, unga och familj, arbete och försörjning, socialpsykiatri, missbruk och beställning av insatser för funktionshindrade. Sammanlagt är vi på Socialkontoret ett sjuttiotal socialsekreterare. Vi har ett öppet arbetsklimat där vi använder oss av varandras kompetens över funktionsgränserna. På Utförarenheten tar vi emot uppdrag som är en biståndsbedömd insats anpassad efter individens behov. Uppdragen är tidsbestämda och kan vara långa eller korta, och se väldigt olika ut från gång till gång. I rollen som rehabiliteringsassistent erbjuds du ett stimulerande och omväxlande arbete. Din uppgift är att stödja och hjälpa personer som har en beroendeproblematik, samsjuklighet och/eller psykisk ohälsa. Arbetsuppgifterna innebär att hjälpa till med olika vardagliga sysslor som tex. Städ, tvätt, handling och sociala kontakter som en del i deras återhämtning. Vi söker dig som är utbildad mentalskötare, undersköterska, socialpedagog, socionom, har arbetat inom socialpsykiatrin/beroende eller har annan relevant utbildning inom området. I övrigt ser vi att du är positiv, ansvarstagande och flexibel. Du kan arbeta självständigt och har ett genuint intresse för människor med svårigheter i sin vardag. Du ska ha ett pedagogiskt förhållningssätt och vara bra på att samverka eftersom du kommer att vara en del i ett team. Giltigt B-körkort är ett krav. Utöver dessa kompetenser fäster vi stor vikt vid din personliga lämplighet. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund och livserfarenhet till tjänsten. Anställningarna är två tillsvidareanställningar på deltid, 76,69%. Tillträde den 1 september 2013 eller enligt överenskommelse. För anställningen gäller schemalagd arbetstid dag/kväll/helg. Provanställning kan komma att tillämpas. För att stimulera till intern rörlighet kommer vi i denna rekrytering i första hand att beakta interna sökande. I Värmdö kommun arbetar vi aktivt för att skapa hälsofrämjande arbetsplatser med en god arbetsmiljö. Vi erbjuder olika former av friskvård och tillämpar rökfri arbetstid. Du söker tjänsten via www.varmdo.se/jobb. Välkommen med din ansökan senast den 31 juli 2013. Vill du veta mer kontakta Carin Danielsson, Gruppchef tfn 08-57047574 eller Päivi Suomivirta, Enhetschef Utförarenheten, 570 483 27, from. den 8 juli. Fackliga representanter nås via kommunens växel 08-570 470 00. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. _______________________________________________________ Värmdö är en del av Stockholms skärgård, en unik natur med över 10 000 öar. Här möter land hav, bara 20 minuter från Stockholm. I vår anrika huvudort, Gustavsberg, finns en lång tradition inom design och form som lever vidare genom en fortsatt satsning på konst och kultur. Kommunen har ca 39 000 invånare varav drygt 10 000 bor i Gustavsberg. Vi har en mycket ung befolkning där var fjärde invånare är yngre än 15 år. Värmdö är dessutom en av de snabbast växande kommunerna i landet. Denna dynamik avspeglar sig även i arbetsgivaren Värmdö kommun. Vi erbjuder dig stora möjligheter och intressanta utmaningar.
Företag: Värmdö Kommun
Ort: Värmdö
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Rehabiliteringsassistenter till Kullagården jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Rehabiliteringsassistenter till Kullagården

Account Manager
Vi söker en driven person med erfarenhet från produktionsbolag, reklambyrå eller Digital Signage-verksamhet samt en gedigen erfarenhet och intresse för försäljning. Du är självgående och har förståelse för hur man bygger långsiktiga affärsrelationer som genererar goda resultat. Du kommer att ha ansvar för att bearbeta den nordiska marknaden och driva försäljningsdialoger mot slutkund i samråd med återförsäljare i syfte att generera affärer till våra återförsäljare. Detta innebär bl a -Initiera försäljningsdialoger med nya potentiella slutkunder -Etablera nya återförsäljare i samarbete med COO -Managera existerande och tillkommande återförsäljare -Sälj- och leveransprognoser Resor inom norden förekommer. Vi erbjuder ett omväxlande arbete i en entreprenörsmiljö där du med din erfarenhet kommer att kunna göra stor skillnad. I och med att vi även har agenturavtal för USA-marknaden kan det på sikt innebära resor och delaktighet i försäljningen för den marknaden.
Företag: WizzCom 3D Productions
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager

Revisorsassistenter sökes till Allegretto
Vill du utvecklas och ta ett nytt steg i din karriär? Vill du få möjligheten att bli en del av en framgångsrik revisionsbyrå? Företaget Allegretto Revision AB är den lilla byrån med den stora kompetensen, som två år i rad har blivit utsedd till årets superföretag av Veckans Affärer och PAR. Vi är en ung revisionsbyrå som just fyllt 10 år och består av 40 engagerade medarbetare. Ledstjärna för vår byrå är hög kvalitet med en hög servicenivå till våra kunder. Vi är människor som arbetar för människor, professionellt och personligt. Vi arbetar främst tillsammans med ägarledda företag i olika storlekar, men även noterade bolag, ideella organisationer samt bostadsrättsföreningar. Arbetet Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer inledningsvis att bestå av revision av ägarledda företag, enklare utredningar och skattefrågor. Du kommer att arbeta nära uppdragsgivarna och får ibland agera rådgivare. Genom utbildning och praktisk erfarenhet ser vi till att du växer och får nya utmaningar i den takt som passar dig. Efter att ha lärt sig revisionshantverket kommer du successivt mogna in i rådgivarrollen. Din profil För att lyckas hos oss krävs det att du har en hög social kompetens, att du lägger ned stort engagemang i ditt arbete och att du är självgående men samtidigt en del i Allegrettos anda. Du är ansvarsfull, noggrann men samtidigt flexibel och initiativrik. En grundförutsättning för att söka ett arbete hos oss är Revisorsnämndens teoretiska krav för auktorisation. Du är antingen nyutexaminerad eller har arbetat en kortare period efter din examen med ekonomi. Du skall kunna kommunicera flytande med våra kunder i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Vårt erbjudande Du erbjuds en tjänst i ett företag som du kan växa i. Vi har utveckling och kompetenshöjning för dig som vill satsa - en bra skola för dig som vill bli revisor, med möjligheten att bli delägare. Allegretto är ett växande företag där du kommer kunna påverka ditt arbetsinnehåll och din arbetsroll efter kunskap och talang ? och i förlängningen även Allegrettos erbjudande till våra kunder. Vi har en trivsam arbetsmiljö i ett centralt läge på Södermalm. Vi eftersträvar att våra medarbetare ska - utvecklas till att bli rådgivare för våra kunder - växa med uppgifter och personligt engagemang - vilja anta utmaningar - bli en del av "den Lilla byrån" med den stora kompetensen Låter det intressant? Skicka då din ansökan till: work@allegretto.se Ansökan ska innehålla personligt brev, CV, betyg från högskola eller universitet samt examensbevis. Sista ansökningsdagen är 2013-08-06 Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% och vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Företag: ALLEGRETTO REVISION AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Revisorsassistenter sökes till Allegretto jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Revisorsassistenter sökes till Allegretto

Drivande butikschef
Jollyroom.se är Sveriges största barn- och babybutik på nätet. Vi har marknadens största lagerförda sortiment för snabb leverans till våra kunder. Tillsammans med duktiga medarbetare skall vi ta en ledande position inom barn- och babyprodukter i Norden. I Jollyroom kommer du att arbeta tillsammans med personer som har unik kompetens inom näthandel. År 1996 startade vi Komplett som idag är den största aktören inom näthandeln i Norden, med cirka 400 anställda och en omsättning på 4,5 mdkr. Den första januari 2011 lanserade vi Jollyroom.se och på knappt ett år blev vi ledande näthandlare i Sverige inom barn- och baby. Nu söker vi dig som vill vara med att fortsätta bygga Jollyroom och nå våra högt satta mål. Ansvar och arbetsuppgifter: Vi söker en försäljnings- och serviceorienterad butikschef som skall arbeta med att bygga upp en ny fysisk Jollyroombutik, belägen i Stockholm. Du kommer att vara projektledare under uppstarten och sedan arbeta som operativ butikschef med totalansvar för personal, försäljning, budget och resultat. Tjänsten är tidskrävande då vi befinner oss i löpande expansion. Arbetsuppgifter: - Leda och driva uppstarten av butiken - Rekrytera personal i samarbete med personalansvarig - Daglig drift av butiken med löpande förbättringsarbete - Inköp, lagerhållning, kampanjer, försäljning- och kundaktiviteter - Daglig uppföljning och rapportering till kontoret - Personalplanering, schemaläggning, utbildning, medarbetare- och lönesamtal Det ingår resor i tjänsten, Jollyrooms kontor och lager ligger i Mölndal. Krav på erfarenhet och person: Vi söker dig som har arbetat som butikschef eller assisterande butikschef inom framgångsrikt detaljhandelsbolag. Du har erfarenhet av att driva butik efter budget- och försäljningsmål och kan visa upp starka resultat från tidigare anställningar. Du är utåtriktad och har en stark känsla för service och personlig försäljning samt har ett kreativt nytänkande runt aktiviteter som driver försäljning. Du ställer höga krav på både dig själv och ditt team och är en engagerad och lyhörd ledare som utvecklar och motiverar din grupp samt föregår med gott exempel. Du har mycket god organisationsförmåga och datorvana. Du är självgående i Officepaketet och har en god förståelse för affärssystem och kundvårdssystem. Du sporras av stort eget ansvar, högt satta mål och trivs i en entreprenörsdriven verksamhet med hög utvecklingstakt. I Jollyroom är tempot och engagemanget mycket högt, varav det är viktigt att du har hög energinivå, är arbetssugen och klarar av utmanande uppgifter. Din ansökan innebär att du vill utmana branschen tillsammans med oss. Vi erbjuder dig bland annat: - En spännande tjänst i ett företag med stora ambitioner - Möjligheter till utveckling och karriär inom företaget - Vinstdelningssystem (utöver fast lön) - Högt tak i organisationen där du får utrymme att driva egna frågor - Trevliga, kunniga och hjälpsamma kollegor som ser fram emot att komplettera gruppen med din styrka - Den senaste arbetsutrustningen inkl. egen bärbar dator - After works och andra trevliga tillställningar Upplägg och ansökan: - Start: Sensommar - Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas) - Placering: Stockholm (lokal fastställs inom kort) - Ansök genom att maila CV och personligt brev till jobb@jollyroom.se - Kontakt: Personalansvarig Terese Fernbring via jobb@jollyroom.se - Ange referens på ansökan: Butikschef Var gärna snabb med din ansökan då vi arbetar löpande med processen
Företag: JOLLYROOM AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Drivande butikschef jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Drivande butikschef

BI/DW-arkitekt
WiseOne AB är ett personalägt och oberoende datakonsultföretag som levererar högspecialiserade tjänster inom flertalet olika branscher. WiseOne expanderar och söker därför en målmedveten och ansvarstagande datakonsult med mycket hög kompetens inom följande område: En mycket duktig arkitekt med lång erfarenhet av BI/DW: - Du har minst 7 års erfarenhet av BI/DW. - Flera års erfarenhet av arkitektur. - Du behärskar databaser såsom Oracle och SQL-Server. Vi ser även gärna att du har erfarenhet från: - Kravinsamling. - Specificera högnivåkrav. - Dokumentera lösningsförslag. - Erfarenhet av SCRUM Vi söker bara erfarna konsulter som jobbat i minst 2 stycken branscher och i minst 7 år. God svenska och engelska i tal och skrift då detta krävs av våra kunder. Vi finns i nya fräscha lokaler i Kista. Vi tar enbart emot ansökningar via mail: jobb@wiseone.se. För att säkerställa att ingen information försvinner ber vi dig att skicka ett eget mail till jobb@wiseone.se. Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga. Om du ej erhållit svar från oss före sista ansökningsdatum innebär det att vi gått vidare med andra kandidater. Mer information om WiseOne AB hittar du på vår hemsida: www.wiseone.se Vi undanber oss vänligt men bestämt försäljare som kontaktar oss till följd av denna annons.
Företag: WiseOne AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga BI/DW-arkitekt jobb, BI/DW-arkitekt Stockholm, BI/DW-arkitekt WiseOne AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: BI/DW-arkitekt

Solution Architect
WiseOne AB är ett personalägt och oberoende datakonsultföretag som levererar högspecialiserade tjänster inom flertalet olika branscher. WiseOne expanderar och söker därför en målmedveten och ansvarstagande datakonsult med mycket hög kompetens inom följande område: En mycket duktig Solution Architect: - Du har minst 5 års erfarenhet som Solution Architect. Vi ser även gärna att du har erfarenhet från: - Erfarenhet inom IT. - Erfarenhet inom Webbutveckling. Vi söker bara erfarna konsulter som jobbat i minst 2 stycken branscher och i minst 5 år. God svenska och engelska i tal och skrift då detta krävs av våra kunder. Vi finns i nya fräscha lokaler i Kista. Vi tar enbart emot ansökningar via mail: jobb@wiseone.se. För att säkerställa att ingen information försvinner ber vi dig att skicka ett eget mail till jobb@wiseone.se. Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga. Om du ej erhållit svar från oss före sista ansökningsdatum innebär det att vi gått vidare med andra kandidater. Mer information om WiseOne AB hittar du på vår hemsida: www.wiseone.se Vi undanber oss vänligt men bestämt försäljare som kontaktar oss till följd av denna annons.
Företag: WiseOne AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Solution Architect jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Solution Architect

Testledare
WiseOne AB är ett personalägt och oberoende datakonsultföretag som levererar högspecialiserade tjänster inom flertalet olika branscher. WiseOne expanderar och söker därför en målmedveten och ansvarstagande datakonsult med mycket hög kompetens inom några av följande områden: - Testledning. - Testdriven utveckling. - Kontinuerlig integration. - Exploratory Testing. - Har ett brinnande intresse för kvalitetssäkring. - Flertal testverktyg (open source och vanliga). - Testautomation. - Test Manager. - Testing Methodologies & Tools. - Scrum, UML, Clear Case, TTCN. - Quality Center. Vi söker bara erfarna konsulter som jobbat i minst 2 stycken branscher och i minst 5 år. Vi ser helst att en av dessa är inom Bank och finans. God svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Vi finns i nya fräscha lokaler i Kista. Vi tar enbart emot ansökningar via mail: jobb@wiseone.se. För att säkerställa att ingen information försvinner ber vi dig att skicka ett eget mail till jobb@wiseone.se. Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga. Om du ej erhållit svar från oss före sista ansökningsdatum innebär det att vi gått vidare med andra kandidater. Mer information om WiseOne AB hittar du på vår hemsida: www.wiseone.se Vi undanber oss vänligt men bestämt försäljare som kontaktar oss till följd av denna annons.
Företag: WiseOne AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Testledare jobb, Testledare Stockholm, Testledare WiseOne AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Testledare


Sök lediga jobb Junior databasadministratör (SQL) med erfarenhet av CRM verktyg

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se