Junior databasadministratör med erfarenhet av CRM verktyg jobb

Junior databasadministratör med erfarenhet av CRM verktyg jobb Junior databasadministratör med erfarenhet av CRM verktyg jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Junior databasadministratör med erfarenhet av CRM verktyg. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Junior databasadministratör med erfarenhet av CRM verktyg. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Product Manager- Stockholm

  2. Försäkringsförmedlare sökes omgående för rekrytering- Stockholm

  3. Viasat söker drivna innesäljare till huvudkontoret- Stockholm

  4. Representant- Norrtälje

  5. Kvalificerad central säljare till uppdrag- Stockholm

  6. Logistikansvarig- Norrtälje

  7. Företagssäljare sökes - Elavtal- Stockholm

  8. Engagerad testare/testledare- Stockholm

  9. Försäkrings AB Bostadsgaranti söker underwriter- Stockholm

  10. Database Developer (BI) to leading company, Stockholm- Stockholm


Mer beskrivning

Product Manager
About us: ASUS, the world's top 3 consumer notebook vendor and the maker of the world's best-selling and most award winning motherboards, is a leading enterprise in the new digital era. ASUS designs and manufactures products that perfectly meet the needs of today's digital home, office and person, with a broad portfolio that includes motherboards, graphics cards, optical drives, displays, desktops, Eee Box and all-in-one PCs, notebooks, netbooks, tablet devices, servers, multimedia and wireless solutions, networking devices, and mobile phones. We currently have 75 employees in Nordic. Job Description Overview: Monitor, analyze, and manage the product, market and customers for the notebook and Tablet. Identify and follow technology developments at key target leadership accounts within the target industries. Manage efforts with industry standards groups. Using this information, identify trends that are developing within the industries, and recommend and execute appropriate strategic and tactical maneuvers to further penetrate the industries with ASUS products. Essential Duties and Responsibilities: - The primary function of the Assistant Product Manager is to assist the Product Manager to develop new business for ASUS within the targeted industries that will benefit both ASUS Nordic AB and the global ASUS organization - Perform a market analysis and comparison for products, pricing and channels - Prepare new product go-to-market plan and ensure new product message is well received by customers - Perform monthly revenue/margin analysis and forecast, organize monthly revenue/margin reports and presentations - Peform routine product training internally Required Skills and Experience: - Core competences: computer products knowledge, logistical knowledge of promotional efforts, market development skills, and MS Office - Excellent written and verbal communication skills in English and Chinese - Bachelor's degree (B. A.) or equivalent, at least 2 years' experience, or equivalent combination of education and experience - Extensive knowledge of technology industry is required - Must be a proactive self-starter and coordinate multiple tasks simultaneously - Strong organizational skills; ability to manage priorities and workflow - Good judgment with the ability to make timely and sound decisions - Ability to make successful presentations to individuals and/or groups at all levels of an organization - Ability to calculate figures and amounts such as discounts, interest, commissions, and percentages - Excellent problem resolution and consultative sales skills - Proven ability to handle multiple projects and meet deadlines - Versatility, flexibility, and a willingness to work within constantly changing priorities with enthusiasm
Företag: ASUS NORDIC AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Product Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Product Manager

Försäkringsförmedlare sökes omgående för rekrytering
Nu söker vi omgående ett flertal försäkringsförmedlare till vår kund Aon. Denna tjänst är en rekrytering så du blir anställd direkt av Aon.   Om Aon  Aon Sweden söker ett flertal försäkringsförmedlare till en avdelning i expansiv fas. Aon Sweden är Sveriges ledande rådgivare inom riskhantering, försäkring, återförsäkring, captive management, gruppförsäkring, pensioner och förmåner. Aon Sweden har ett starkt lokalt engagemang för sina kunder och ett globalt utbud av expertis och resurser. Verksamheten etablerades 1992 och idag har Aon Sweden 240 anställda med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Arbetsplatsen ligger i stockholmskontorets lättillgängliga lokaler på Vallhallavägen. Aon vill att alla ska bidra till en arbetsplats som kännetecknas av en prestationsorienterad kultur där engagemanget och kundleveransen står i centrum. Låter detta som en tjänst för dig?Ansök idag!  Arbetsuppgifter  I rollen som försäkringsförmedlare på Aon kommer du att arbeta mot företagets befintliga kunder på privatmarknaden. Du kommer erbjuda dessa nya produkter och kompletterande rådgivning. Därtill innebär rollen försäljning och rådgivning kring produkter som kunden saknar och aktualiserar nuvarande försäkringar gentemot nya behov. I din roll ligger även förtroendet att vara med och skapa en framgångsrik säljplattform från vilken Aon bygger vidare i takt med deras tillväxt.  Telefonen och datorn är dina viktigaste arbetsverktyg och dina kunder återfinns över hela landet. Du kan komma att arbeta med både sak- och personförsäkringar och Aon ger dig en certifierande utbildning i samband med anställningens start.  Profil  Till denna tjänst söker vi dig som är genuint intresserad av försäljning, service och rådgivning. Du har sannolikt jobbat eller utbildat dig inom ett område som rör service och/eller försäljning. Vi ser det som meriterande men ej krav att du varit verksam tidigare inom detta på arbetsmarknaden.  Som person söker vi dig som är mycket serviceinriktad och trivs bäst när du får möjlighet att göra det lilla extra för kunden. Du trivs i en roll där du själv får ta ett högt ansvar för resultatet i ditt arbete. Vi ser att du har förmågan att uttrycka dig väl i både tal och skrift. Du motiveras av att jobba hårt och ser måluppfyllnad som en självklar del av ditt arbete. Vi kommer att begära utdrag ur belastningsregistret. Stämmer detta in på dig och att du kan starta omgående så är du välkommen att skicka in din ansökan. Vi intervjuar löpande Fast lön + provision Arbetstider: Måndag-torsdag kl. 12:00-20:00, Fredag 11:30-17:00
Företag: QStaff Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Försäkringsförmedlare sökes omgående för rekrytering jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Försäkringsförmedlare sökes omgående för rekrytering

Viasat söker drivna innesäljare till huvudkontoret
Viasat Sales utgör en betydande del av MTG, Modern Times Group, ett av Sveriges mest dynamiska och spännande mediebolag med en stark närvaro i både det svenska och internationella medielandskapet. Här omges du av ambitiösa människor som gärna delar sin kunskap och erfarenhet för nå gemensam framgång. ARBETSBESKRIVNING Vi söker dig med rätt attityd, som älskar att tävla och har tidigare erfarenhet av försäljning via telefon. Du kommer att via telefon bearbeta nya och befintliga kunder och erbjuda Viasats utbud vad gäller Sport och Filmkanaler. Du ingår i ett team om 30 personer där försäljning, tävlingar och högt tempo präglar din arbetsdag. Du arbetar mot egen säljbudget och har uppstarts- och uppföljningsmöten dagligen med hela säljteamet och individuellt med din säljcoach för att du skall utvecklas som säljare och nå dina mål. KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER För att lyckas i rollen tror vi att du har tidigare erfarenheter av försäljning, meriterande med TM bakgrund, men viktigast är att du har rätt inställning, är en driven och van att ta ett eget ansvar. Du trivs i att jobba i ett högt tempo och tar 100% ansvar för att leverera på din personliga säljbudget! VI ERBJUDER Vi ger dig meriterande säljutbildningar vid Viasat Academy och gör vårt yttersta för att du ska växa i en kreativ miljö tillsammans med duktiga kollegor och säljcoacher. Inom Viasat och MTG-koncernen finns enorma utvecklingsmöjligheter för rätt person. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning på vårt huvudkontor i MTG-huset på Södermalm i Stockholm. Här delar vi lokaler med bland annat TV3, Viaplay, Viasats sportredaktion, Rix FM och Bandit. Arbetstiderna är mån-fre, eftermiddagar och kvällar. Ett bra utfört jobb belönas med en bra lön, vi erbjuder grundlön och en rörlig resultatbaserad del. KONTAKT Vid frågor, ring din blivande chef, Christopher Mars, Acting Telesales Inhouse Manager på 073-699 25 72. För att söka tjänsten klicka på ansökningsknappen nedan. Välkommen in med din ansökan! Intervjuer sker löpande, så skicka gärna din ansökan redan idag. Viasat är en del av den internationella mediekoncernen Modern Times Group (MTG), med verksamhet på fyra kontinenter inom fri-TV, betal-TV, radio och TV-produktion. MTGs Viasat Broadcasting sänder fri- och betal-TV via egen satellitplattform och tredjepartsnätverk, samt distribuerar TV-innehåll över internet. Modern Times Group är ett tillväxtföretag och är noterat på Nasdaq OMX i Stockholm. Inom MTG återfinns välkända varumärken så som TV3, TV6, TV8, TV10, Viasat, Viaplay, Viasat Film, Viasat Sport, RIX FM, Bandit Rock, Lugna Favoriter, STRIX Television med flera
Företag: MTG
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Viasat söker drivna innesäljare till huvudkontoret jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Viasat söker drivna innesäljare till huvudkontoret

Representant
Biltema erbjuder idag ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/Teknik, Bygg, Bilvård, Verktyg. Biltema finns idag på över 100 platser i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Biltemas huvudsakliga marknadsföringsmedel är Biltemakatalogen som trycks i 16,5 miljoner exemplar per år. Under 2012-2016 kommer Biltema öppna 66 nya varuhus i Norden. Vintern 2013 beräknas vårt nya varuhus öppna i Norrtälje. Inför detta söker vi nu en relationsskapande Representant.   Rollbeskrivning Som Representant är du Biltemas ansikte utåt på lokala mässor, event och utställningar. Som en del av marknadsstrategin arbetar Biltema med olika typer av kampanjer och riktade aktiviteter. Du är den som knyter kontakterna med lokala samarbetspartners. Du följer den lokalt gjorda marknadsplanen, planerar och bokar in företagsbesök och ansvarar för att Biltemas trycksaker, kataloger och broschyrer etc. sprids.   Kvalifikationer Vi söker dig som har bakgrund inom detaljhandeln, har ett öga för inspirerande exponeringar och ett gediget intresse för Biltemas produktområden. Dina tidigare erfarenheter från mässor och eventplanering värdesätter vi högt. Du har hög social kompetens och goda kunskaper i Svenska språket. Du är en initiativrik och självgående person som har lätt för att skapa kontakter och bygga relationer. Du trivs med ett högt tempo och har förmågan att hantera flera parallella arbetsuppgifter utan att tappa fokus. Du arbetar under stort eget ansvar, och har möjlighet att arbeta oregelbundna tider, då arbetstiden varierar över veckan där även helgarbete förekommer. Befattningen kräver B-körkort, är körkortet taget innan 1996 är detta ett plus. Har du ett C-körkort är även det meriterande. Det är viktigt att du delar Biltemas värderingar; Enkelhet, Sparsamhet, Handlingskraft, Ordning och Reda samt Flexibilitet.   Arbetsplats/placering: Norrtälje Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 mån provanställning, heltid Har du frågor kring tjänsten kontakta:Beata Vaszi 010-490 15 35 Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller mail. Välkommen och ladda upp ditt CV samt Personliga brev. Urval kommer att ske löpande så vi ser gärna att du laddar upp din ansökan omgående. Resterande tjänster till Biltema Norrtälje utannonseras under våren.
Företag: Biltema Norrtälje
Ort: Norrtälje
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Representant jobb, Representant Norrtälje, Representant Biltema Norrtälje
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Representant

Kvalificerad central säljare till uppdrag
Nu söker vi en kvalificerad säljare till ett uppdrag hos en av våra kunder. Du kommer att bearbeta och utveckla främst nya men även befintliga kunder. Tjänsten som central säljare är en nyinrättad funktion hos kunden och du kommer att ha en unik chans att utforma rollen. Du kommer att vara del av en grupp men arbeta självständigt i ett fritt, varierande och utmanande arbete. Dina kontaktytor kommer att vara kunder i en operativ befattning, och du kommer att genomföra kundmöten där du backas upp av tekniskt kunniga personer inom företaget. Du kommer att mätas både på långsiktiga och kortsiktiga mål som exempelvis frekvens i kundmöten och aktiviteter. Du kommer även att genomföra kundanalyser, utveckla och presentera konceptuella affärsförslag till befintliga och nya kunder. Du kommer också att utveckla säljarbete och affärsmodeller, samt utforma och genomföra kund- och marknadsaktiviteter tillsammans med marknadschef. Uppdragsgivare: Proffice Ort: Stockholm Omfattning: heltid Kvalifikationer: Vi söker dig med fem års erfarenhet av kvalificerad tjänsteförsäljning med dokumenterat goda resultat. Du är van vid att möta kunder och driva säljprocesser och sporras av denna unika möjlighet att arbeta med försäljning på ett nytt sätt inom företaget. Det är en fördel om du har tekniskt intresse och meriterande med en tekniskt alternativt ekonomisk högskoleutbildning. Det är en fördel att ha erfarenhet av branscher med stark försäljningskultur. Du har ett starkt driv, och en god energi som skapar ett högt tempo i det du engagerar dig i. Du är tävlingsinriktad och motiveras av mätbara mål samt att arbeta med frekvens. Du behöver vara kommunikativ, relationsskapande och lyhörd för att passa i rollen. Du behöver också vara uthållig och bra på att tänka nytt, engagera och förhålla dig affärsmässigt. Du är också ansvarstagande och flexibel. Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi kommer att titta mycket på personlig lämplighet vid tillsättning. Välkommen med din ansökan! Organisations-/företagsbeskrivning: En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill. Keep improving. Sista ansökningsdag: 2013-04-15 För information: Jeanette Walters/Elin Thor
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Kvalificerad central säljare till uppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kvalificerad central säljare till uppdrag

Logistikansvarig
Biltema erbjuder idag ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/Teknik, Bygg, Bilvård, Verktyg. Biltema finns idag på över 100 platser i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Biltemas huvudsakliga marknadsföringsmedel är Biltemakatalogen som trycks i 16,5 miljoner exemplar per år. Under 2012-2016 kommer Biltema öppna 66 nya varuhus i Norden. Vintern 2013 beräknas vårt nya varuhus öppna i Norrtälje. Inför detta söker vi nu en strukturerad Logistikansvarig. Rollbeskrivning Som Logistikansvarig bär du ansvaret för att arbeta fram rätt rutiner för varuflödet till och från varuhuset där det bland annat innefattas orderläggning, mottagningsrapportering samt returer av gods. Du har det övergripande ansvaret för varulagernivån och beställningen samt att leverans sker utan avvikelse. Beställningspunkter och leveranspunkter ser du till så att de är uppdaterade efter varuhusets behov och årstider. Artikelvården i butiksdatasystemet ligger på ditt ansvar. Utöver det ser du till att inventeringar görs enligt lagda rutiner samt att lagret hålls rent och snyggt. Tjänsten som Logistikansvarig medför en nyckelroll där du ingår i varuhusets ledningsgrupp och rapporterar till Varuhuschefen. Jour vissa helger och kvällar samt öppning av varuhuset förekommer i denna tjänst.   Kvalifikationer Du är en person som jobbat inom detaljhandeln i 3-5 år, innehar truckkort och har erfarenhet av lager- och logistikfrågor. Vi värdesätter dina kunskaper kring brandsäkerhet och arbetsmiljö. Vidare har du färdigheter i strategisk säljplanering och varuexponering, varigenom du har förmågan att se helheten i en försäljningscykel. I rollen som Logistikansvarig är det viktigt att du har goda datorkunskaper, har du tidigare arbetat i ett affärssystem är det ett plus. Planering av varuflöden är inget nytt för dig och vi ser att du är en analytisk, organiserad och ansvarstagande person med hög servicekompetens. I din roll är du flexibel för att kunna tillmötesgå eventuella nya eller tillfälliga arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har kompetens/intresse inom några av våra produktområden och att du delar Biltemas värderingar; Enkelhet, Sparsamhet, Handlingskraft, Ordning och Reda samt Flexibilitet. Vi erbjuder ett utmanande arbete i ett expanderande företag med stora utvecklingsmöjligheter!   Arbetsplats/placering: Norrtälje Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 mån provanställning, heltid Har du frågor kring tjänsten kontakta:Beata Vaszi 010-490 15 35 Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller mail. Välkommen och ladda upp ditt CV samt Personliga brev. Urval kommer att ske löpande, därför ser vi gärna att du skickar in din ansökan omgående. Resterande tjänster till Biltema Norrtälje utannonseras under våren/sommaren.
Företag: Biltema Norrtälje
Ort: Norrtälje
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Logistikansvarig jobb, Logistikansvarig Norrtälje, Logistikansvarig Biltema Norrtälje
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Logistikansvarig

Företagssäljare sökes - Elavtal
Ventacom Connection är ett ledande företag inom försäljning. Vi har idag ett femtiotal anställda och vårt huvudsäte är beläget i ett fräscht och ljust kontor i Henriksdal, ett stenkast från Slussen. Nyckeln till vår framgång är just våra anställda, då de utgör företagets största resurser. Det spelar ingen roll hur gammal du är, vad du har för ursprung eller bakgrund/utbildning. - Hos oss kan alla lyckas bara viljan finns! Vi söker nu säljare för vår kund E.ON:s räkning.  E.ON Nordic producerar och levererar energi till den Nordiska marknaden i form av el, gas, värme, kyla och avfallsbehandling samt energirelaterade tjänster till cirka en miljon kunder. Målet är nu att expandera ytterligare och nå ut till ännu fler potentiella kunder genom att utöka personalen. Du som säljare kommer att bemöte bearbetade kunder och sälja fördelaktiga elavtal till små -och medelstora företag. Till din fördel kommer du att arbeta med ett väl etablerat varumärke - E.on som är en ev Europas största energibolag. Vi ser att du som person är utåtriktad, verbal, självgående och har lätt att anpassa dig efter olika situationer och kunders önskemål. Du räds inte för att ta egna initiativ men kommer hela tiden att få feedback och backup från dina medarbetare samt säljchef. Med en stark vilja och ambitionen att utvecklas kommer du att komma långt då karriärmöjligheterna är mycket goda inom företaget!  OBS! Enda kravet vi har är att du som söker skall ha erfarenhet av försäljning Utöver grundutbildning får du som anställd kontinuerlig vidareutbildning samt ta del av diverse bonusar, förmåner och priser. Dessa kan både vara kopplade till individuella presentationer såväl som till gruppen eller företagets budget som helhet. Det finns även mycket utvecklingsmöjligheter då projektet är relativt nytt.    Löneform: Hög grundlön + provision Anställningsform: Tillsvidare (heltid) Tillträde: Omgående Övrigt: För allas trivsel råder dress code "propert och städat" på kontoret Arbetstider: 09:00-17:00 OBS! Ansök i första hand genom att skicka CV/Personligt brev via den externa webbplatsen. Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga och behandlar ansökningar löpande
Företag: Ventacom Connection AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Företagssäljare sökes - Elavtal jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Företagssäljare sökes - Elavtal

Engagerad testare/testledare
Om Systemstrategerna Systemstrategerna är ett expansivt IT-konsultbolag, med ett öppet klimat och involverande kultur. Vi är ett stabilt bolag som sedan starten 1997 upplevt både hög- och lågkonjunktur. Att vi var med när IT-bubblan brast i början av 2000-talet och under finanskrisen 2008-2009 gör att vi vet hur marknaden fungerar och vi tycker det är otroligt spännande att vara en del av en bransch som står under ständig och genomgripande förändring. Vi vet att vår framgång bygger på att vi förstår och anpassar oss och vårt erbjudande till den verklighet vi lever i idag såväl som imorgon. Mångfald / socialt ansvar Vi värdesätter mångfald och tror att heterogena grupper vad gäller ålder, kön och kulturell/etnisk bakgrund presterar bättre och når större framgång. Vi vill vara förebilder inom branschen och sponsrar gärna pro bono projekt. Nedan finner du några exempel på projekt som vi har sponsrat och fortfarande sponsrar: Stiftelsen Läxhjälpen, Nolltolerans mot mobbning, Hand in Hand India, Stiftelsen TEV. Yrkesstolthet På Systemstrategerna tror vi på att skapa långsiktiga relationer med våra kunder och med vår mångåriga erfarenhet av förändringsarbete tar vi ansvar för förändringsprocessen och ger oss inte förrän alla bitar är på plats. Förändringstakten inom IT-branschen är hög och vi ser därför till att hålla oss uppdaterade och strävar alltid efter att använda marknadens bästa metoder och verktyg. Just nu söker vi testare/testledare som till en början kommer att ingå i Systemstrategerna förvaltning AB men på sikt är strategin att göra testområdet till ett eget dotterbolag vilket kommer att generera vidareutveckling i nya tjänster, karriärvägar och möjligheten till att bygga ett företag. Vi söker dig som har • Minst 3 års erfarenhet av arbete med test/testledning • Erfarenhet av funktionstest, enhetstest och acceptanstest • Erfarenhet av något eller flera testverktyg • Certifiering inom test • Ett stort driv, engagemang och social kompetens Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Vid eventuella frågor kontakta ansvarige rekryterare Kristian Göransson (kristian.goransson@systemstrategerna.se)
Företag: Systemstrategerna AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Engagerad testare/testledare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Engagerad testare/testledare

Försäkrings AB Bostadsgaranti söker underwriter
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Bostadsgaranti är AB Bostadsgaranti (moderbolag) och Försäkrings AB Bostadsgaranti. AB Bostadsgaranti ägs med lika delar av staten och Sveriges Byggindustrier. Moderbolagets bedriver utbildnings- och konsultverksamhet i samband med produktion av bostadsrättsprojekt. Försäkringsbolaget tecknar 10-åriga byggfelsförsäkringar för i första hand nybyggda bostadshus, samt fullgörandeförsäkringar under entreprenad- och garantitid för byggentreprenader. Se vidare www.bostadsgaranti.se. Arbetsuppgifter: Som underwriter arbetar du självständigt men är en del av ett team. Du uttrycker dig väl i tal och skrift och är van vid många kontakter med konsumenter, producenter och myndighetsföreträdare. Din bakgrund: Vi ser gärna att du har försäkringskunskap inom egendomsförsäkring och erfarenhet som underwriter, riskingenjör och/eller skadeingenjör. Vi tror att du har aktuell kännedom om byggbranschen och även har intresse för entreprenadjuridik och/eller kreditbedömning. Vi lägger stor vikt vid att du är utåtriktad och har förmåga att arbeta självständigt. För rätt person kan vi erbjuda ett intressant arbete i en miljö som präglas av kunskap och erfarenhet samt viljan att hela tiden utvecklas. Arbetsplatsen är i centrala Stockholm. I denna rekrytering samarbetar vi med Avanzera Bemanning AB. Är det något du undrar över är du välkommen att kontakta Pernilla Molin 08-545 28 302. Din ansökan mailar du till pernilla.molin@avanzera.se. Märk din ansökan ”Underwriter”. Urvalet kommer att ske löpande och vi ser därför gärna att du mailar din ansökan så fort som möjligt.
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Försäkrings AB Bostadsgaranti söker underwriter jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Försäkrings AB Bostadsgaranti söker underwriter

Database Developer (BI) to leading company, Stockholm
Senterprise AB | Microsoft Experts Delivered handplockar Nordiska IT-specialister och utvecklare inom Microsoft. Vi har marknadens mest kompletta utbud av kompetens och tjänster gällande IT-rekrytering och uthyrning. Läs gärna vidare på www.senterprise.se Job description: (This opening is in Stockholm and is just available for candidates already living in Sweden) SENTERPRISE har för vår kund räkning fått ansvaret att direktrekrytera ett flertal av marknadens mest passionerade Database developers (BI) till ledande företag i Stockholm. Företaget klassas som ett av marknadens största,  snabbast växande och passionsdrivna företag. För rätt person finns ordentliga utvecklingsmöjligheter.  The customer is a successful and fast growing company. Why is that? The equation is easy; we are building great products with the best professionals out there. We truly believe that we are creating the best technical solution that enables millions of players around the world to get world class entertainment. Are you up for a challenge? We are looking for developers to our Stockholm office. Are you a Database Professional with a mindset of a developer, an interest in big data, new technology and delivering the best possible tools to our users? We are looking for you! You will be engaged in designing and optimizing database structures, creating stored procedures and functions. Main requirements: Database experience and solid stored procedure skills - MS SQL Server 2008 (or 2012) Take lead in performance optimization and actively work with database performance in regards to indexing, partitioning and database structures Develop and secure best practices and standards to support the developers in their day-by-day work building the best BI-solution for our customers Together with operational DBA:s secure operations of the BI-platform in regards to hardware demands, storage growth and backups Be a key player in the current upgrade to SQL Server 2012 and making sure usage of new technology is maximized
Företag: SENTERPRISE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Database Developer (BI) to leading company, Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Database Developer (BI) to leading company, Stockholm


Sök lediga jobb Junior databasadministratör med erfarenhet av CRM verktyg

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se