Köksmästare Örkelljunga jobb - lediga jobb

Köksmästare Örkelljunga jobb Köksmästare Örkelljunga jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Köksmästare Örkelljunga. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Köksmästare Örkelljunga. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. GRAFISK ASSISTENT/ KUNDSUPPORT MED STORA UTVECKLINGSMÖJLIGHETER!- Stockholm

  2. SERVICEINRIKTAD IT-SUPPORTTEKNIKER!- Stockholm

  3. Erfaren Redovisningsassistent- Stockholm

  4. DeLaval söker Planner till Tumba- Botkyrka

  5. Sjukgymnast- Sigtuna

  6. Blivande gruppchef/säljledare i Stockholm- Solna

  7. Arbetsledare Grönyteskötsel Stockholm city- Stockholm

  8. Skiftgående IT-konsult sökes till ledande IT-företag- Stockholm

  9. Hem- och konsumentkunskapslärare 80-100%- Botkyrka

  10. Redovisningsspecialist med teamleaderansvar till försäkringsbolag- Stockholm


Mer beskrivning

GRAFISK ASSISTENT/ KUNDSUPPORT MED STORA UTVECKLINGSMÖJLIGHETER!
JobBusters Aktiebolag Företagspresentation Vår kund är ett företag som har utvecklat ett intelligent system för automatisk fjärrövervakning och styrning av framförallt livsmedelsbutiker, men också ventilationsanläggningar, industrianläggningar och värmepumpar. När systemet anslutits till en anläggning erbjuder de tjänster för att upprätthålla drift av systemet och därmed garantera driftdata och larmhantering. Andra tjänster är manuell larmhantering och energikontroll. Moderbolaget finns i Norge och idag har koncernen totalt 35 personer. De söker de nu ytterligare förstärkning till kontoret i Stockholm. Arbetsuppgifter Vår kund söker nu en grafisk assistent/kundsupport till kontoret i Stockholm. Du kommer ha en delad roll där du som grafisk designer kommer att vara behjälplig i förberedelsen för installationen av de drift- och övervakningssystem som företaget levererar. Du kommer att rita och designa layouten för anläggningarna och systemen i Adobe Illustrator. Dessutom kommer du att vara behjälplig i kundsupporten, där du tar emot inkommande samtal och mail ifrån kunder som har problem och frågor kring anläggningarna. Det krävs att du är utåtriktad och tycker om att lösa problem samt hjälpa till. Kvalifikationer - Du har kunskap och erfarenhet av design i Adobe Illustrator, alt. PhotoShop eller liknande program. - Du har kunskap i phpMyAdmin eller liknande. - Du har förståelse för databasstruktur, SQL och lokala nät. - Du har kunskap om VPN tunnlar, fjärrskrivbord och MS Excel. - Du är en stjärna på att ge support och hjälpa till. - Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper Som person är du självklart mycket IT- och teknikintresserad. Du är utåtriktad, har social kompetens är mycket serviceinriktad. Du gillar att ge support och hjälpa kunder med deras problem. Övrigt Företaget är i en expansiv fas, där du har möjlighet att visa vad du går för och därefter växa in i rollen med ökat ansvar. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Start omgående eller enligt överrenskommelse. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund till en början ca 2-5 dagar/v. Tanken och målsättningen är att du relativt snabbt ska gå upp till heltid och sedan även bli överrekryterad av vår kund. Tipspeng Vet du någon passande för denna tjänst? Om du tipsar oss om en kandidat, utgår en tipspeng vid klar anställning. Samma sak gäller vid tips om uppdrag, en tipspeng utgår vid klar affär. Skicka ditt tips till tipspeng@jobbusters.se! OBSERVERA att vi EJ tar emot ansökningar eller frågor via denna mail, utan endast tips.
Företag: JobBusters AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga GRAFISK ASSISTENT/ KUNDSUPPORT MED STORA UTVECKLINGSMÖJLIGHETER! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: GRAFISK ASSISTENT/ KUNDSUPPORT MED STORA UTVECKLINGSMÖJLIGHETER!

SERVICEINRIKTAD IT-SUPPORTTEKNIKER!
JobBusters Aktiebolag Företagspresentation JobBusters är ett personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi hjälper företag i alla branscher med alla typer av tjänster. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre bolag. Vår målsättning är att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb! Arbetsplatsen är belagd i Stockholm Arbetsuppgifter Vår kund söker nu en service desk agent/IT-supporttekniker som kommer att arbeta med att hjälpa anställda inom företaget med diverse problem gällande IT-relaterade tjänster. Du kommer i din roll som service desk agent vara ansiktet utåt för IT-avdelningen då du kommer att ta emot alla inkommande ärenden. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta att försöka lösa dessa problem eller att skicka vidare ärenden som inte kan lösas direkt till rätt avdelning. Kvalifikationer - Du har några års erfarenhet av rollen som IT- supporttekniker. - Du har god kunskap i Windows XP, Windows 7, Office, Active directory, SAP, BMC Remedy samt andra IT-system. - Du behärskar svenska samt engelska i tal såväl som skrift. Personliga egenskaper Vår kund söker en serviceinriktad person som är effektiv och får saker gjorda. Du är ansvarfull och tycker att det är roligt att hitta lösningar till IT-relaterade problem. Lön Fast lön, enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, önskvärd start 2013-09-02 t.o.m 2014-05-31. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. OMGÅENDE! Start senast 2013-09-02. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Tipspeng Vet du någon passande för denna tjänst? Om du tipsar oss om en kandidat, utgår en tipspeng vid klar anställning. Samma sak gäller vid tips om uppdrag, en tipspeng utgår vid klar affär. Skicka ditt tips till! OBSERVERA att vi EJ tar emot ansökningar eller frågor via denna mail, utan endast tips.
Företag: JobBusters AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga SERVICEINRIKTAD IT-SUPPORTTEKNIKER! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SERVICEINRIKTAD IT-SUPPORTTEKNIKER!

Erfaren Redovisningsassistent
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som redovisningsassistent är du en del av ekonomiavdelningen som består av ca 25 medarbetare. Du kommer att ingå i en mindre grupp bestående av 4 personer. Dina främsta arbetsuppgifter innebär: - löpande bokföring och balansräkning - månadsavstämningar av balanskonton - viss fakturering - Ansvara för kassa/bank Arbetets omfattning: Start senast 19 augusti. Heltid 8-17, du kommer att arbeta som konsult för Brainpeople och arbeta på uppdrag hos en av våra kunder. Din profil För att lyckas i denna tjänst är du gymnasieekonom och har minst 3 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du har en god vana från att arbeta i olika affärssystem och har lätt för att sätta dig in i nya. Då företaget arbetar mycket i Excel är det viktigt att du Det är meriterande om du har kunskaper i Movex, men det är inget krav. Personliga egenskaper: För att trivas på företaget tror vi att du trivs att arbeta i grupp, inte är rädd att kavla upp ärmarna och är prestigelös och öppen. Du driver ditt arbete framåt självständigt samtidigt som att du är kommunikativ och social med dina kollegor. Du bör ha skinn på näsan och inte vara rädd att säga vad du tycker då det är högt i tak. Vidare är du flexibel och trivs i ett företag med entreprenörsanda. Intresserad? Skicka in din ansökan redan idag då urvalet sker löpande. Om företaget Vår kund är ett familjeföretag inom food & beverage som funnits i över 100 år. Idag består företaget av cirka 1300 medarbetare inom varuförsörjning, försäljning, marknadsföring och administration. Drygt 200 personer arbetar i fina lokaler på huvudkontoret söder om Stockholm. Företaget präglas av frihet, rak kommunikation och högt i tak. Här får du en varm och öppen arbetsplats där teamarbete är i fokus Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Redovisningsassistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Redovisningsassistent

DeLaval söker Planner till Tumba
DeLaval – driving progress in milk production DeLaval is the market leader in milking equipment employing 4 300 people in more than 100 markets.  Our dairy farming partners benefit from over 125 years of industry experience, sharing complete solutions with trusted local support and service.  Our research and development programmes ensure that farmers can rely on DeLaval to help them preserve cow health and support the production of quality milk. DeLaval is a company of the Tetra Laval Group. Planner to DeLaval Tumba Factory  Logistics is a central function within DeLaval being responsible for customer orders, production planning, and purchase of material and shipping. As a Planner you will have an important role in the factory, where planning is a key.   The position is placed in Tumba, Sweden and you will be reporting to the Logistic Manager. The job demands your possibility of working flexible hours.   Key responsibilities • Managing customer orders • Production planning • Managing deliveries to customers • Make and distribute rapports • Be support to Master Planner • Material planning • Managing project Experiences and skills • Extensive experience and confirmed practice in planning • Good understanding in how supply chain and production are functioning • Used to work in MRP systems and Microsoft office, Monitor/SAP/Excel is preferred experience • Experience and confirmed practice in managing project • Preferred experience in the field of improvement, such as Lean Manufacturing • Fluent in English and Swedish, spoken and written The successful candidate should also have • Strong communication skills, both verbal and written. Must be able to communicate and gain trust in different countries/cultures • A strong customer service mindset • A energetic and flexible personality • Ability to prioritize necessary actions and take decisions to reach targets and results  You are welcome to register your application at www.kornboden.se as soon as possible and no later than 18th of August 2013. Please include your CV and a cover letter in English   Kornboden arbetar med tjänsterna; bemanning, rekrytering, och interim management. Vi har hjälpt stora och små företag, i storstad  och i glesbygd sedan 1996. Våra kunder finns både inom privat och offentlig sektor. Vi har mer än 15 års erfarenhet av - Rätt person, på rätt plats med rätt kompetens! Sökord: Planering, Logistik, Orderhantering
Företag: Kornboden
Ort: Botkyrka
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga DeLaval söker Planner till Tumba jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: DeLaval söker Planner till Tumba

Sjukgymnast
Sigtuna kommun - alla tiders mötesplats - ligger mitt emellan Uppsala och Stockholm. Den tusenåriga staden Sigtuna och Arlanda flygplats utgör två spännande inslag på var sin sida om centralorten Märsta. Kommunen är en framtids- och tillväxtkommun och har drygt 42 000 invånare. Socialförvaltningens ansvarsområden är: - Äldreomsorg - Handikappomsorg - Socialpsykiatri - Individ- och familjeomsorg - Tillsyn och tillståndsfrågor ARBETSUPPGIFTER Leg sjukgymnast sökes till äldreomsorgen i Sigtuna kommun. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att göra individuella funktionsbedömningar, att utföra sjukgymnastiska behandlingar och att handleda/utbilda personal i vardagsträning och ergonomi. Utprovning och förskrivning av hjälpmedel. KVALIFIKATIONER Leg sjukgymnast Körkort Vi ser helst att du har nårga års erfarenhet av arbete som sjukgymnast och erfaenhet av äldreomsorg eller personer med demenssjukdom.Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, eftersom arbetsuppgifterna kräver att du har god samarbetsförmåga.
Företag: Sigtuna kommun, HSO
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Sjukgymnast jobb, Sjukgymnast Sigtuna, Sjukgymnast Sigtuna kommun, HSO
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjukgymnast

Blivande gruppchef/säljledare i Stockholm
Om jobbet: SÄKRA LARM i Sverige AB fortsätter att växa! Vi behöver omgående förstärkning med 1 blivande gruppchef/ säljledare till vårt kontor i Akalla Kista.  Arbetsområde Norra Stor-Stockholm. Tjänsten innebär heltid. Betald utbildning: Vi erbjuder en betald gedigen säljutbildning som sträcker sig över 12 månader i SÄKRA Säljakademi, samtidigt som Du arbetar och tjänar pengar. Det är vi som skall se till att Du lyckas, om Du blir antagen som kandidat. Vi söker dig som: * vill bli gruppchef/säljledare och sälja 15 - 20 villalarm i månaden och tjäna minst 45.000kr - 60.000kr/mån * är positiv, social och kan arbeta både självständigt och leda säljteam och tycker om att möta nya människor. * är pålitlig, lyhörd, målmedveten, engagerad till 100 % och en vinnarskalle. * har tid att jobba hårt och kan arbeta vissa kvällar och helger, för att tjäna bra med extrapengar. Jobbet innebär: * att arbeta heltid med uppsökande försäljning via kundbesök ”face to face” till villaägare (direktförsäljning). * att kunna fungera som konsult till kunden vid demonstration av produkter/tjänster samt göra behovsanalys. * att genomföra projektering för att säkerställa bästa lösning för varje kund, samt kontrakt- och avtalsskrivning, mm. * Du har möjlighet att arbeta dagtid enligt schemalagda tider, även kvällstid kan förekomma. Egenskaper: * Kommunikation är av största vikt. Därför skall Du ha lätt för att etablera relationer och inge förtroende. * Du är social, verbal och representativ i ditt sätt. Behärskar det svenska språket flytande både i tal och skrift. * Tidigare säljerfarenhet är inget krav. Intresse och engagemang att lära sig säljyrket är desto viktigare. * Vi ser gärna både kvinnliga och manliga sökande samt även äldre. * Körkort är ett krav, då vi arbetar med poolbil för säljteam. Har Du egen bil får Du milersättning. * Tjänsten förutsätter att Du är prickfri i Rikspolisstyrelsens belastningsregister. Vi erbjuder: * inspirerande arbete i att leda säljteam med ansvar för egen budget och resultat. * att leda säljteam om 4 fältsäljare och tillsammans bearbetar utvalda distrikt. * stora möjligheter att göra karriär inom SÄKRA LARM i Sverige AB. * en mängd olika säljtävlingar under året för den tävlingsinriktade. * rörlig provisionsersättning med möjlighet till mycket goda inkomstmöjligheter. * garantiprovision på 15.000kr/mån (17.300kr/mån vid fyllda 24 år) Om företaget SÄKRA LARM i Sverige, AB, firar 10 års jubileum 2013. Vi har vårt huvudkontor i Mölndal (Göteborg) med filialkontor i Stockholm Akalla Kista, Helsingborg, Kristianstad och har sedan 2003 arbetat med säkerhetslösningar till villor, radhus, lägenheter, fritidshus och företag. Affärsidén utgår från Safehouse Professional-konceptet som bygger på en balans mellan fyra pelare. Ekonomi, Kvalitet, Service och Kompetens. Företaget sysselsätter idag c:a 70 personer och fortsätter växa. Företaget etablerar sig därför på flera orter i Sverige. Satsar Du på oss satsar vi på dig. Välkommen till vårt TEAM!
Företag: SÄKRA LARM i Sverige AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Blivande gruppchef/säljledare i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Blivande gruppchef/säljledare i Stockholm

Arbetsledare Grönyteskötsel Stockholm city
Peab Drift & Underhåll i Stockholm AB är ett av ABC-läns största företag inom skötsel och underhåll av allt som finns i vår gemensamma utemiljö. Våra verksamhetsområden är mark och anläggning, drift och underhåll, yttre fastighetsskötsel samt vägdrift. Våra kunder är både statliga och kommunala samt bostadsrättsföreningar och vägföreningar, stora som små. Antalet anställda är ca 500 och omsättningen är drygt 1 Mdkr. Peab Drift & Underhåll i Stockholm AB är ett helägt dotterbolag till Peab Anläggning AB. Vi expanderar och söker Arbetsledare till grönyteskötsel och drift & underhåll i Stockholms innerstad. Som arbetsledare inom grönyteskötsel kommer du att bistå platschefen, planera leda och fördela arbete gentemot våra yrkesarbetare som består av trädgårds- gatu- och parkarbetare. Du ansvarar för olika projekt, vilket bland annat innefattar kvalitetssäkring, kundkontakt, ekonomiprognoser, planering av personal och maskiner, fakturering samt delaktighet vid budget. Projekten innebär drift och skötsel av park och grönområden i Stockholm city där utmaningarna och dagarna är varierande och innehållsrika. Vintertid ingår beredskapstjänst i arbetet. Vi söker dig som är driven, initiativtagande och ha en god kommunikativ förmåga. Vidare ser vi att du har goda ledaregenskaper och kan arbeta självständigt, samt att du har förmåga att skapa förtroende för så väl medarbetare, kund och allmänhet. Uppfyllda kompetenskrav för att kvalificera som sökande är: dokumenterad, genomförd och avslutad utbildning på minst högskolenivå inom trädgård (landskapsingenjör, trädgårdsmästare, trädgårdsingenjör) alternativt att du har dokumenterad och vitsordad erfarenhet som arbetsledare inom branschen min 5 år. Du har god datorvana och B-körkort. Tjänsten är på heltid med tillträde snarast. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Tjänsten kan endast sökas via vårt ansökningsformulär "Sök tjänsten", frågor besvaras av kontaktpersonerna ovan. Välkommen med din ansökan!
Företag: Peab Drift & Underhåll i Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsledare Grönyteskötsel Stockholm city jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsledare Grönyteskötsel Stockholm city

Skiftgående IT-konsult sökes till ledande IT-företag
Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas. Komet söker för kunds räkning en skiftgående IT-konsult. Arbetet är schemalagt med roterande skift; dag, kväll, natt, helger och lediga perioder däremellan. Skiftlaget du ingår i består av en skiftledare och tre tekniker som var och en ansvarar för Windowsservrar och SQL Server, Unix-/Linuxservrar och Oracle samt Nätverksdrift. Vi söker nu dig som har kompetens och erfarenhet av arbete i driftmiljö med Unix/Linux/Oracle. Rollen innebär att * Med hjälp av övervaknings- och ärendehanteringssystem övervaka, felsöka, åtgärda och/eller eskalera events och incidenter som inträffar i kundens miljö * Hantera ärenden, serviceordrar, incidenter och problem i ärendehanteringssystemet * Följa upp och återkoppla till tekniker och kund * Utföra omstarter av servrar, processer och tjänster, produktionssätta och deploya förändringar enligt instruktioner och dokumentation Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Du som person: Kunskap inom ovanstående tekniska plattformar. Vi vill att du är serviceinriktad och har ett starkt driv i din personlighet. Rollen ställer höga krav på att du är självgående, stresstålig, trygg med en god självinsikt och detta bör vara framträdande förmågor i din personlighet. Det är viktigt att du är tydlig, och visar gott omdöme i ditt agerande och beslutstagande. Vidare ställer rollen krav på att du har god samarbetsförmåga och brinner för problemlösning. Slutligen är det viktigt att du delar vår kunds grundinställning; att se möjligheter i stället för problem. Vår kund erbjuder: Vår kund är fullkomligt övertygade om att medarbetare som trivs och gillar att gå till jobbet gör en bra insats vilket går hand i hand med visionen om att skapa IT-branschens mest nöjda kunder. Därför tar vår kund varje år tempen på medarbetarna genom att delta i Great Place to Works undersökning "Sveriges Bästa Arbetsplats". Vår kund har sedan 2007 återfunnits på deras 10-i-topp-lista och 2011 blev inget undantag då vår kund fick en sjätteplacering samt en plats i deras "Hall of Fame" för långsiktigt arbete inom området. 2010 blev vår kund utsedda till årets Employer Branding-företag av Universum samt vann kategorin "Årets Tjänsteföretag" i prestigefyllda IDG IT Business Awards. Vår kund har genom åren legat topp-fem i tävlingen Ljuspennan (SM i internkommunikation). Vår kund siktar på att vara mästare på att hitta och utveckla talang som vill växa med oss. Om du vill följa med på vår resa kan du räkna med en stark företagskultur med många både formella och informella aktiviteter. Praktisk information: Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidare. Skiftarbete. Lön: Enligt överenskommelse Passar du in på beskrivningen? Skicka då in din ansökan redan idag! Vi kommer gå igenom ansökningarna löpande. Tjänsten är en rekrytering vilket innebär att Komet förmedlar kontakten mellan Dig och kund men att Du sedan blir direktanställd av företaget. Tjänsten blir en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Skiftgående IT-konsult sökes till ledande IT-företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Skiftgående IT-konsult sökes till ledande IT-företag

Hem- och konsumentkunskapslärare 80-100%
Botkyrka kommun är stockholmsområdets femte största kommun med drygt 85 000 invånare. Omtalade kultur-, demokrati- och upplevelsesatsningar, expansivt näringsliv samt ung och internationell befolkning, gör Botkyrka till en händelse- och variationsrik kommun med plats för nytänkare. ARBETSUPPGIFTER Sedvanliga arbetsuppgifter som betygssättande hem- och konsumentkunskapslärare med tillhörande institutionsansvar. Undervisningen fördelar sig över stadierna, men din pedagogiska tillhörighet blir ett högstadiebaserat arbetslag där du också kommer att få mentorsansvar för ett antal elever. Ungefär 80% av tjänsten utgörs av hem- och konsumentkunskap. Tjänsten kan uppgå till endast 80% om så önskas, i annat fall fylls resterande 20% av tjänsten med resursarbete. Behörighet i annat ämne är meriterande. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har ett positivt förhållningssätt och förmåga att möta elevernas behov. Du har förmåga att skapa goda relationer och tar ansvar för hela uppdraget. Du bör se lagarbete som en naturlig del av ditt arbete samtidigt som du har ett tydligt ledarskap i klassrummet.
Företag: Botkyrka kommun, Brunnaskolan
Ort: Botkyrka
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Hem- och konsumentkunskapslärare 80-100% jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Hem- och konsumentkunskapslärare 80-100%

Redovisningsspecialist med teamleaderansvar till försäkringsbolag
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på Nasdaq OMX First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag. SJR söker för kunds räkning en redovisningsspecialist med teamleaderansvar till stort försäkringsbolag. Det här är ett konsultuppdrag med start i augusti.  Arbetsuppgifter * Ansvara för bokslut, finansiell rapportering och myndighetsrapportering avseende finansiell verksamhet och kapitalförvaltning. * Ansvara för att rapportering upprättas i enlighet med lagar och regler av samtliga juridiska personer inom koncernen. * Utveckla och vara uppdaterad avseende redovisning och beskattning av finansiella instrument. * Ansvara för att leda arbetet i det team som arbetar med finansbokslut. * Hitta affärsmöjligheter i regelverken på finansmarknaden för att bidra till affärsnyttan * Arbeta med förbättring av den interna kontrollen i finansiell rapportering samt effektivisering av bokslutsprocessen.   Lämplig bakgrund * Civilekonom med minst fem års relevant erfarenhet, gärna med erfarenhet ifrån bank/kapitalförvaltning, fondkommissionär eller treasury funktion. * God kunskap om finansiella instrument och IFRS med inriktning på IAS 39, IFRS 9 och IFRS 13. * Erfarenhet av att rimlighetsbedöma värderingen av finansiella instrument och god kunskap om komponenter och olika värderingstekniker. Du är förändringsbenägen och van att leverera med hög kvalitet och har ett brinnande intresse för finansiella instrument. Som person har du analytisk förmåga och van att lösa problem. Du är driven, strukturerad, noggrann, kommunikativ och självgående.    Vad erbjuder SJR? Vi erbjuder konsultuppdrag, ofta av längre karaktär och många gånger med möjlighet till anställning hos kundföretaget. Att arbeta som konsult hos oss innebär en chans att upptäcka nya inspirerande miljöer och kan ge dig den personliga och erfarenhetsmässiga utveckling du söker. Tillsammans med din konsultchef har du en kontinuerlig diskussion kring dina behov, dina önskemål och hur du ser på din framtid. Med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Ansökan Välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Du söker tjänsten via www.sjr.se. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Pernilla Häglund på pernilla.haglund@sjr.se. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: SJR AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsspecialist med teamleaderansvar till försäkringsbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsspecialist med teamleaderansvar till försäkringsbolag


Sök lediga jobb Köksmästare Örkelljunga

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se