Köksmästare KB Components AB jobb - lediga jobb

Köksmästare KB Components AB jobb Köksmästare KB Components AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Köksmästare KB Components AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Köksmästare KB Components AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. OBH Nordica rekryterar affärsinriktad inköpschef med goda logistikkunskaper- Sundbyberg

  2. Ledsagare- Norrtälje

  3. Underhållsingenjör, fastighet- Vallentuna

  4. Driftig Fastighetskoordinator till Stockholm Globe Arenas på 50%- Stockholm

  5. Personlig assistent sökes till 8åring i Solna- Solna

  6. Receptionist med kunskap i mandarin till uppdrag i Kista!- Stockholm

  7. Kalkylatorer, VS samt Ventilation- Stockholm- Stockholm

  8. Norsktalande administratör- Stockholm

  9. Säljare/försäkringsrådgivare- Stockholm

  10. Socialsekreterare- Stockholm


Mer beskrivning

OBH Nordica rekryterar affärsinriktad inköpschef med goda logistikkunskaper
Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister – via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över. OBH Nordica är ett nordiskt företag med huvudkontor i Sverige och bolag i Danmark, Finland och Norge samt i Kina. Företaget har hittills specialiserat sig på att utveckla produkter och apparater inom kök, hushåll, hår och personvård. OBH Nordica strävar efter att med hög innovationstakt kombinera design och funktion för den nordiska konsumenten. För mer information om företaget och produktsortimentet se www.obhnordica.se Arbetsbeskrivning OBH Nordica förstärker sin nordiska planeringsfunktion med en ny Purchasing Manager som skall leda och utveckla arbetet med inköpsplanering, sammanställning av volymprognoser samt prognosuppföljning. Rollen kommer att ha en viktig funktion i företaget och erbjuda spännande, omväxlande och utvecklande utmaningar för en person med akademisk examen och flera års erfarenhet av inköpsarbete i en multinationell miljö. Tjänsten är baserad på OBH Nordicas huvudkontor i Stockholm och rapporterar till Product & Marketing Director. Rollen är på såväl strategisk som operativ nivå. •Säkerställa att inköpssystemet har hög tillgänglighet, funktionalitet samt ständigt innehåller uppdaterade uppgifter. •Ansvar för artikelhanteringen i form av upplägg, kalkyleringar och andra uppdateringar i de system som rör centrallagret (iScala, Leanlog) •Representera företaget i avtalsförhandlingar, exempelvis fraktupphandlingar. •Ansvara för att utveckla och leda inköpsavdelningen. •Ansvara för att rätt produkter köps in i samarbete med forecastansvarig och inköpsavdelningen. •Leda och dokumentera Sales & Operational Planning-mötet där viktiga beslut tas för produktförsörjningen. •Sammanställa och bevaka nyckeltal inom logistikverksamheten inklusive servicenivåer mot de nordiska länderna. •Samordna aktiviteter för att säkra försörjning vid lansering av nyheter och andra ändringar i sortimentet. •Ansvara för prognoser mot leverantörer och uppföljning av överenskommen leveransprecision med målet att minska ledtider från inköpsorder till leverans från tillverkare. •Utveckla och leda samarbetet mellan inköpsavdelningen centralt och vårt kontor lokalt i Kina. Vem är du? •Du har en universitets- eller högskoleutbildning. Gärna med inriktning mot inköp, logistik och planering •Du har tre till fem års relevant arbetslivserfarenhet av demand planning i en multinationell miljö •Du bör ha tidigare erfarenhet av att leda personal, som teamledare eller chef •God förståelse för ekonomiska samband och säljprocesser •Du har erfarenhet av arbete i och anpassningar av ERP-system. OBH Nordica använder iScala samt Qlikview som BI-system, samt SO99+ som forecast/prognos/inköpsplaneringssystem. Du har också mycket goda kunskaper i Excel •Du har mycket goda språkkunskaper i engelska i såväl tal som skrift (språkkunskaper i danska, norska eller finska är ett plus) I rollen samarbetar du med flera olika avdelningar inom företaget; bl.a. med nordiska säljansvariga, product & marketing medarbetare, purchasers /planners, Category Managers, leverantörer i Asien/Europa företagets representanter på kontoret i Kina och företagets nordiska lager. Personliga egenskaper •Analytisk och strukturerad •Drivande och självgående •God kommunikations- och samarbetsförmåga •Ambitiös, prestiglös och utåtriktad Vad kan OBH Nordica erbjuda dig? Arbetet som inköpschef erbjuder ett omväxlande, spännande arbete på ett framgångsrikt företag med välkända och väldesignade produkter. Du har stora möjligheter att påverka din vardag och samtidigt vara en viktig del av ett mycket bra och sammansvetsat gäng. Kontaktperson Kontaktperson I denna rekrytering samarbetar OBH Nordica med Experis (ManpowerGroup). Tjänsten söker du via ansökningslänken nedan. För mer information kontakta Catrine Björn på telefon 08-452 33 39 eller Fredrik Sjöberg 08-736 29 59. Urval sker löpande men pga. semestertider kommer intervjuer att ske först i augusti. Välkommen med din ansökan!
Företag: Experis Sverige
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga OBH Nordica rekryterar affärsinriktad inköpschef med goda logistikkunskaper jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: OBH Nordica rekryterar affärsinriktad inköpschef med goda logistikkunskaper

Ledsagare
Vi är en del av vårdbolaget TioHundra vars 2 500 medarbetare bedriver sjukvård och omsorg åt Norrtälje kommun och Stockholms läns landsting. Hos oss finns helheten, allt från Norrtälje sjukhus till hemtjänst, vårdcentraler, äldreboenden, psykiatri, personlig assistans och vård för hela familjen. Vi är en miljöcertifierad (ISO 14001) och rökfri arbetsplats. Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Du når oss med ca en timmes bussfärd från Stockholm, Uppsala och Arlanda. Här hittar du ett öppet landskap, en fantastisk skärgård och Norrtäljes idylliska stadskärna. ARBETSUPPGIFTER Vi söker ett antal personer som vill jobba med uppdrag som ledsagare eller avlösare. Som ledsagare följer man barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning till och från aktiviteter på kvällar och/eller helger. I vissa uppdrag kan även dagtid förekomma. Som avlösare arbetar man med barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning i familjens hem på kvällar och/eller helger. I vissa uppdrag kan även dagtid förekomma. Att ha ett uppdrag som ledsagare/avlösare passar bra att kombinera med t.ex. studier eller annat arbete. KVALIFIKATIONER Det är viktigt att du är intresserad av människor, har ett socialt engagemang samt kan tänka dig att ha detta uppdrag under en längre period då kontinuitet är viktigt för kunden. Meriterande är om du tidigare haft liknande uppdrag samt har kunskap om olika funktionsnedsättningar. Vi är behov av både manliga och kvinnliga sökande i olika åldrar. Vi söker personer med erfarenhet av arbete med barn, ungdomar och vuxna med funktionshinder. Till några uppdrag finns ett behov om kunskap kring autism, Asbergerssyndrom, ADHD och utvecklingsstörning. Du som söker bör vara lyhörd, social och positiv för att kunna sätta dig in i den funktionsnedsattes individuella behov. Det är meriterande om du tidigare arbetat inom vården eller har pedagogisk erfarenhet och/eller erfarenhet av personer med funktionsnedsättning. Vi värdesätter den kvalitet som mångfald tillför vår verksamhet.
Företag: TioHundra AB
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Ledsagare jobb, Ledsagare Norrtälje, Ledsagare TioHundra AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ledsagare

Underhållsingenjör, fastighet
Vallentuna kommun är naturskönt beläget i nordöstra Storstockholm och har ca 31 000 invånare. I ett levande kulturlandskap erbjuder vi en attraktiv boende- och livsmiljö nära Stockholm, Arlanda och skärgården. Inflyttningstakten är hög och kommunen utvecklas snabbt. SAMHÄLLSBYGGNADSFÖRVALTNINGEN Vårt uppdrag är att driva samhällsbyggnadsprojekt och att ansvara för de investeringar i kommunägd mark och infrastruktur som krävs för att utveckla kommunen. Förvaltningen har fyra avdelningar; planering, exploatering, bygg och miljö samt fastighetsavdelningen. Totalt är vi ca 100 medarbetare. På fastighetsavdelningen inom samhällsbyggnadsförvaltningen arbetar vi med ny- och ombyggnadsprojekt, förvaltning samt drift av kommunens lokaler. Inom avdelningen finns totalt cirka 60 medarbetare, varav vi för närvarande är 13 personer på kontoret. Under senare år har fastighetsunderhållet kommit mer i fokus och vi arbetar med att utveckla och förfina underhållsplaner för våra byggnader. Som underhållsingenjör ansvarar du för planering och genomförande av byggnadstekniskt underhåll. Du ansvarar även för mindre ombyggnationer och hyresgästanpassningar. Utöver detta tillkommer ansvar för andra byggnadstekniska åtgärder, bland annat radoninventeringar med tillhörande åtgärder samt samordnande funktion vid försäkringsskador. Din bakgrund Vi söker dig som har erfarenhet av bygg- eller fastighetsbranschen med goda erfarenheter av underhållsprojekt och underhållsplanering.  Det är meriterande om du har erfarenhet av upphandling och ramavtal i enlighet med LOU. Vi tror att din grundutbildning är högskoleingenjör med inriktning mot husbyggnation eller att du har motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. Som person har du lätt för att samarbeta, är lyhörd och har god kommunikationsförmåga. Du är strukturerad och har god förmåga till självständigt arbete. Arbetet kräver att du är serviceinriktad. Du ska behärska svenska väl i både tal och skrift. För tjänsten krävs körkort och tillgång till bil. Tjänsten är en  heltidsanställning med tillträde snarast. Vi tillämpar individuell lönesättning. Välkommen med din ansökan Registrera din ansökan längst ner på sidan, senast 2013-07-30. Intervjuer kan komma att hållas fortlöpande. OBS! Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post. Vill du veta mer om tjänsten Anna von Axelson, fastighetschef, tel 08-587 853 76 Mer information och fackliga representanter hittar du på http://vallentuna.se/sv/om-vallentuna/Lediga-jobb/. VALLENTUNA KOMMUN SOM ARBETSGIVARE I Vallentuna kommun har vi en professionell verksamhet, som präglas av kvalitet och kundfokus. Engagemang, allas lika värde och utveckling genomsyrar vår organisation. Du som söker bör självklart dela vår gemensamma värdegrund. Som arbetsgivare vill vi ta till vara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vallentuna kommun satsar på kompetensutveckling och friskvård för personalen.
Företag: Vallentuna kommun
Ort: Vallentuna
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Underhållsingenjör, fastighet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Underhållsingenjör, fastighet

Driftig Fastighetskoordinator till Stockholm Globe Arenas på 50%
Trivs du med att arbeta i ett högt tempo och bidra med nya tankar? Vi på Adecco Office & HR ger dig en möjlighet att utvecklas och få dina idéer genomförda! Hur ser din arbetsdag ut? I din roll som fastighetskoordinator kommer du att ansvara för fastighetsrelaterade aktiviteter på området. Du har ett helhetsansvar och kommer att var den som har kontakt med både kunder och samarbetspartners, bl.a. med fastighetsägaren. Arbetsuppgifterna kommer att vara att leda projekt, vanligtvis byggprojekt samt att arbeta med avtalsfrågor och delta i olika upphandlingar. Du kommer även att ha ett stort ansvar vad gäller frågor kring energi-, miljö- och fastighetsdrift. Planering och uppföljning av budget samt att granska fakturor är också sådant som ligget på ditt bord. Ditt arbete är till stor del förberedande och du kommer med nya idéer och initiativ som utvecklar och effektiviserar ditt och dina kollegors vardagliga arbete! Vem trivs här? Om du har en studiebakgrund inom fastighet eller byggnation kan detta vara ett passande uppdrag för dig. Har du inte studerat inom området men har erfarenhet av liknande arbete kan det också vara dig vi söker. Erfarenhet av att läsa, tolka och skriva avtal är ett plus i kanten. Då din arbetsdag kommer att innebära kontakt med både svensk- och engelsktalande personer är det viktigt att du har goda kunskaper i båda språken. Är du analytisk och organiserad samtidigt som du sprudlar av nya tankar och idéer som du vill dela med dig av, då kommer du att trivas hos oss. Du som kan argumentera för dina idéer och har skinn på näsan kommer tillsammans med dina kunniga kollegor och din sociala förmåga att utvecklas och bidra till framgång! Vad erbjuder vi? Välkommen till en arbetsplats med tempo och trevliga kollegor! Här premieras nya idéer och stort tålamod. Dina kollegor är erfarna inom sitt område och stöttar gärna varandra. Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden ch rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Driftig Fastighetskoordinator till Stockholm Globe Arenas på 50% jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driftig Fastighetskoordinator till Stockholm Globe Arenas på 50%

Personlig assistent sökes till 8åring i Solna
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Vi söker en personlig assistent till en 7årig musik - och filmintresserad kille i Solna. Han har motoriska svårigheter och behöver hjälp med förflyttning. Han har inget intellektuellt funktionshinder utan är normalbegåvad. Därför är det viktigt med obehindrad svenska för att kommunikationen är viktigt för att kunna hjälpa honom i sin vardag. Den vi söker bör vara en man mellan 25-35 år. Då han är intresserad av film och musik vore det önskvärt om du också hade det gemensamt. Det är meriterande om du tidigare har erfarenhet av barn och ungdomar av något slag. Men viktigast är att du ser långsiktighet med tjänsten! Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Om du är den som erbjuds tjänsten förväntas du genomföra en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter före ditt första arbetspass, eller som senast inom tre veckor från det att anställningen påbörjades. Utbildningen syftar till att skapa trygghet för både personliga assistent och kund. . Arbetstid / Varaktighet: Varierande kväll och helg. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Kontaktperson: Nina Pakseresht Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9), oavsett vilken tjänst du sökt hos oss. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon.
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent sökes till 8åring i Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent sökes till 8åring i Solna

Receptionist med kunskap i mandarin till uppdrag i Kista!
Är du serviceminded och vill få användning av dina språkkunskaper i mandarin? Vi på Adecco Outsourcing har uppdraget för dig som både pratar mandarin och svenska och vill förgylla kundernas dag med ett leende! Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer i din roll som receptionist att vara ansiktet utåt och representera företaget. Dina arbetsuppgifter blir att hälsa företagets besökare välkomna och svara på eventuella frågor samt att ta emot och koppla vidare samtal till personer i organisationen. Utöver detta ansvarar du för viss administration i form av exempelvis fakturahantering och ser till att receptionen ser välkomnande och representativ ut.   Vem trivs här? Du som har en avslutad gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet från servicebranschen kommer snabbt att sätta dig in i arbetet. Brinner du för att hjälpa kunder är detta helt rätt arena för dig! Har du administrativ erfarenhet sedan tidigare är det ett plus. Då du dagligen har kontakt med svenska, engelska och kinesiska kunder är det viktigt att du behärskar alla språken i både tal och skrift. Du som vågar ta för dig och ser vad som behöver göras samt tycker om att ge service till andra kommer att utvecklas och vara en stor tillgång för företaget! Vad erbjuder vi? Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.  Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco Outsourcing tar över och driver funktioner inom Internservice/Facility Management (Växel, Reception, Kontorsvaktmästeri, Kontorsservice, Konferens, Kundtjänst mm.). Adecco har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist med kunskap i mandarin till uppdrag i Kista! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist med kunskap i mandarin till uppdrag i Kista!

Kalkylatorer, VS samt Ventilation- Stockholm
Isaksson rekrytering och bemanning AB Isaksson Rekrytering & Bemanning söker nu på uppdrag av vår kund TKI Teknikinstallationer AB en kalkylator inom VS, samt en kalkylator inom Ventilation. Du kommer att bli direkt anställd av vår uppdragsgivare med kontor i Stockholm. Skanska Installations dotterbolag TKI kan erbjuda dig en unik möjlighet som kalkylator. I nära samarbete med produktion och affärsutveckling kommer du att involveras i tidigt projektskede för att kunna påverka utgången redan från starten. Du har stor möjlighet att driva utvecklingsarbeten inom BIM, kalkylmodeller, metoder mm. Allt för att hitta de bästa tekniska och kostnadseffektiva lösningarna. TKI är ett helägt bolag inom Skanska Installation som utför VS och Ventilationsentreprenader. Företaget har idag totalt cirka 130 anställda och etablerade med kontor på ett antal orter från Stockholm till Skellefteå. Vi expanderar och ser stora möjligheter för dig som vill utvecklas och vara med och driva kalkylarbetet framåt. Med många spännande projekt i gång och på väg in söker vi nu dig som brinner för kalkyl och som vill vara med och påverka. Arbetsuppgifter I rollen som kalkylator ska du arbeta med anbudskalkyler utifrån olika entreprenadformer, samt överlämna sålda projekt till projektledare. Du kommer att jobba självständigt eller i anbudsteam beroende på storlek och komplexitet i projektet. Du arbetar från färdiga handlingar till totalentreprenad, samt är även med från tidigt skede i projekten. Du kommer även arbeta med utveckling av metodik för att snabbt ta fram ritningsunderlag inför anbudsgivning, utveckling av BIM samt utveckling av samarbete med Skanska teknikverksamhet, kalkylenhet och inköpsverksamhet. Rollen är riktad mot kalkylmodeller, konstruktionsritningar, verktyg, prisjämförelser samt internationellt samarbete beträffande CAD ritningar. Du rapporterar till VD på TKI. Kompetensprofil Vi söker dig som har en ingenjörsutbildning eller att du har gått den långa vägen och arbetat dig upp. Du har mångårig erfarenhet i branschen där du har arbetat i en liknande roll och du besitter nödvändig kunskap inom ventilation- respektive rörsystem. Vi ser även att Du: • Besitter erfarenhet av att göra dimensioneringar • Innehar kännedom om befintliga leverantörer på marknaden • Kan sammanställa kalkyler på ett överskådligt sätt • Innehar kunskap om grunderna i de olika leveransbestämmelserna som används i branschen samt inom AF-AMA och VVS-AMA • Har god vana av att arbeta i tidiga skeden Det är även meriterande om du innehar bred kunskap inom både VS och ventilation. Personliga egenskaper Vi söker dig som har ett brinnande intresse för både teknik och affärer. Som person är du mål- och resultatinriktad och du drivs av affären och mötet med kunden. Du bör även ha en god samarbets- och kommunikativförmåga. Vi ser även att du är: • Noggrann • Stresstålig • Initiativrik • Strukturerad Vad erbjuder vi TKI står inför en expansion med många stora projekt på väg in. För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom rollen och det finns stora möjligheter att utveckla avdelningen och bygga teamet, till din hjälp har du kompetenta medarbetare i en verksamhet med brett tjänsteutbud. Skanska Installation verkar efter principen ”en kontakt alla installationer” med helhetsåtagande för installationer genom hela byggprocessen. Huvudområden för verksamheten är projektering och produktion av installationer i kommersiella lokaler, sjukhus, väg & anläggning samt service. Vi erbjuder kundanpassade tjänster inom elinstallation, larm- och säkerhetssystem, datakommunikation, luftbehandling inomhus, energianalyser, styr- och reglersystem samt värme och sanitet. Ansökan Välkommen med din ansökan! Vi intervjuar kandidater löpande och räknar med att tjänsten skall vara tillsatt innan sista ansökningsdag. Om du har frågor rörande tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare Amanda Jansson på telefonnummer 070-149 25 03, eller Pontus Gustavsson på telefonnummer 073-600 31 98 Isaksson Rekrytering och Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering och Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Almega-Bemanningsbolagen-Svenskt Näringsliv. Vi är ett av Dagens Industri utsedda Gasellföretag 2012.
Företag: Isaksson Rekrytering & Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Kalkylatorer, VS samt Ventilation- Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kalkylatorer, VS samt Ventilation- Stockholm

Norsktalande administratör
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som administratör hos vår kund kommer du att tillhöra ett team på 10 personer som arbetar i Account support och ansvarar för att på ett effektivt och kvalitativt sätt hantera administrationen av service och leasingavtal. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara att: Säkerställa att avtal är uppdaterade i SAP och i vårt Leasingsystem. Vid behov ändra i avtal. Genom rapporter följa upp vår Outsourcing partner som aktiverar avtalen för nya säljorder. Bistå vår säljorganisation med frågor som rör Leasingavtal och Serviceavtal. Kundkontakt rörande avtalsfrågor. Viss rapportering (dagligen, veckovis, månadsvis) Arbetets omfattning: Kontorstider, 8.00-16.30. Start i början av september. Du kommer att börja som uthyrd konsult via Brainpeople, vid god prestation så finns det stor möjlighet till en rekrytering direkt till företaget efter 3-4 månader. Din profil För att lyckas i denna tjänst har du dokumenterad erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i en kundorienterad verksamhet och gärna grundläggande ekonomikunskaper. Du har även goda kunskaper i: - Officepaketet - Norska både skriftligt och muntligt - Engelska i tal och skrift Det är meriterande om du har kunskaper i SAP, men det är inget krav. Personliga egenskaper: För att trivas på företaget tror vi att du är driftig, självständig och har en hög servicekänsla. Du har vana av att kunna prioritera och du trivs i ett högt arbetstempo. Du har en god förmåga att samarbeta med kollegor och du är hjälpsam. Vidare har du en nyfikenhet att lära dig nya saker och du delar med dig av dina kunskaper. Arbetet kan periodvis vara mycket stressigt och arbetstoppar förekommer varför förmågan att hantera stress på ett bra sätt är viktig. Om företaget Företaget är ett amerikanskt företag med huvudkontor i Stanford, Connecticut, USA. Företaget bildades 1920 då de lanserade en idé om en maskin som frankerade brev i stället för att använda frimärken. Idag är företaget världsledande inom området integrerade post- och dokumentlösningar. De omsätter 6,1 miljarder USD och finns med 36 000 anställda i 130 länder. I Sverige har de funnits sedan 1974 och har ca 150 anställda. Huvudkontoret finns i Häggvik, Sollentuna och de har filialkontor i Göteborg, Malmö och Jönköping. Arbetsmiljön på företaget karaktäriseras av högt tempo, struktur och en stark säljkultur. Hos dem får du ta del av styrkan hos ett stort, väletablerat, internationellt företag samtidigt som du får möjlighet att utvecklas i en dynamisk organisation med högt i tak. Till deras norska supportavdelning söker vi nu 2st Norsk- och Svensktalande medarebetare med placering i Häggvik. Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalande administratör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalande administratör

Säljare/försäkringsrådgivare
Swesale Rekrytering & Bemanning AB Om Tjänsten Som säljare hos Compricer hjälper du våra kunder att hitta olika avtal som passar bäst för just dem, både innehållsmässigt och prismässigt. Som rådgivare/säljare kommer att hjälpa kunden att välja bland 250 olika avtalsformer hos över 40 olika bolag, vilket innebär att du inte kommer att ha något problem att hitta avtal som passar just din kunds behov och önskemål. Som försäkringsrådgivare får du en fem dagars utbildning som ger dig ett certifikat, vilket är en bra start i din säljkarriär. - Du arbetar aktivt och självständigt med att per telefon kontakta våra kunder som jämfört avtal på vår hemsida. - Du ger professionella produktråd och säljer in rätt lösning för varje kund. - Du har stor möjlighet att påverka, synas och växa inom företaget. Din Profil - Du har ett driv att alltid uppnå goda resultat och en inställning att lyckas med det du gör. - Du är framåt, tycker om att ta kontakt med människor och att ringa utgående samtal. - Du är en målmedveten tävlingsmänniska som jobbar hårt för att uppnå dina mål. - Du har viljan att kunna påverka din egen lön genom goda prestationer. - Du trivs i en arbetsmiljö som präglas av högt tempo och härlig atmosfär. Erbjudande Vi satsar mycket på våra anställda och du har stor möjlighet att påverka, synas och växa inom företaget. Du får meriterande utbildningar inom våra olika produktområden, fast lön och provisionsstege från första kronan. Här har du möjlighet att påverka din egen lön med en bra provisionsmodell och tjäna mycket pengar. De första två månaderna erbjuder vi dig garantilön. Vi är ett ungt och glatt gäng som tack vare vår extrema tävlingsinstinkt alltid strävar efter att vara bäst på det vi gör. Vi har en skön laganda och den positiva stämningen gör att vi har kul tillsammans på jobbet. Om Oss Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater. www.swesale.se sökord: säljare, innesäljare, rådgivare, försäkringsrådgivare, outbound, inne säljare, säljande kundtjänst, försäkringsförmedlare, försäkring rådgivare, telefonsäljare, telefon säljare, telefonförsäljare, TM, telefon försäljare, telemarketing, tele marketing, kundservice, kundtjänst, kund tjänst, försäkrings förmedlare, mötesbokare, kundagent, AM, account manager, telesale, inbound
Företag: Swesale Rekrytering & Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare/försäkringsrådgivare jobb, Säljare/försäkringsrådgivare Stockholm, Säljare/försäkringsrådgivare Swesale Rekrytering & Bemanning AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare/försäkringsrådgivare

Socialsekreterare
Stockholms Stad Hässelby-Vällingby SDF Ekonomiskt bistånd Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Hässelby-Vällingby stadsdelsförvaltning är en av Stockholms 14 stadsdelsförvaltningar. Stadsdelen ligger i nordvästra Stockholm och har 63 000 invånare och omfattar stadsdelarna Hässelby Gård, Hässelby Strand, Hässelby Villastad, Vällingby, Vinsta, Grimsta, Råcksta, Nälsta och Kälvesta. I Hässelby-Vällingby är det nära till natur och rekreation kring Mälaren, men också till moderna affärscentra som Vällingby City. Hässelby- Vällingby är ett expansivt område med stor nybyggnation. Befolkningen beräknas öka med nästan 10 % under den närmaste tioårsperioden. Stadsdelsförvaltningen har 1500 anställda som ansvarar för verksamhet inom förskola, äldreomsorg, omsorg om personer med funktionsnedsättning, socialtjänst, stadsdelsmiljö, parker och kultur och fritid. Som anställd har du tillgång till motionslokal och flera träningspass och du kan även köpa förmånligt träningskort till Stockholms stads simhallar med gym och träningsanläggningar. Mer information om oss hittar du på www.stockholm.se/hasselby-vallingby Vi har nu behov av socialsekreterare till försörjningsstödsenheten. I försörjningsstödsenhetens ansvar ligger både handläggning av ekonomiskt bistånd och att ge insatser till de sökande för att nå egen försörjning. Insatserna utformas efter den enskildes behov och så långt som möjligt i samråd med den enskilde. Vi har en stark tilltro till individens egen vilja och förmåga att ta ansvar för sin försörjning. De som söker oss har ofta komplexa problem utöver det ekonomiska och kommer från skiftande sociala och kulturella förhållanden. I varje ärende finns det en ekonomihandläggare som bistår vid handläggning av ekonomiskt bistånd. Vi erbjuder en arbetsplats med högt tempo, trevliga arbetskamrater och där humor är en viktig ingrediens. Just nu befinner vi oss i en spännande fas med att utveckla olika arbetsmetoder för stöd att hjälpa försörjningsstödstagare att kommer ut i egen försörjning och att bidragstiden hålls så kort som möjligt. 2 plats(er). 1 tillsvidare anställning och 1 vikariat Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: • Utreda, bedöma behovet av ekonomiskt bistånd och därefter fatta beslut utifrån gällande lagstiftning och riktlinjer • Tillsammans med sökande planera vägen till självförsörjning • Motivera till förändring • Samverka med interna och externa samarbetspartners • Möta människor som har behov av akut hjälp Du ska vara examinerad socionom eller ha en likvärdig akademisk examen samt ha arbetslivserfarenhet. Löneform: Månadslön. Individuell lönesättning Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Du är intresserad av att arbeta med frågor som rör ekonomiskt bistånd. Du är nyfiken på människor och har lätt för att samarbeta. Det är meriterande om Du har erfarenhet av ekonomiskt bistånd eller annat socialt arbete. Du ska vara en god administratör med förmåga att arbeta självständigt och fatta beslut. Arbetet kräver dessutom att du är stresstålig. Vi ser gärna att Du har kunskaper inom MI. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Varaktighet: 6 månader eller längre. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Enhetschef Maria Porshage,08-50805160 Jan-Eric Berg, SACO, 508 05 039 (facklig) Vision, Vision kansliet, 08-508 40646 (facklig) Tillträde:
Företag: Stockholms stad; Ekonomiskt bistånd
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Socialsekreterare jobb, Socialsekreterare Stockholm, Socialsekreterare Stockholms stad; Ekonomiskt bistånd
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Socialsekreterare


Sök lediga jobb Köksmästare KB Components AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se