Köksmästare RESTAURANG ARIZONA jobb - lediga jobb

Köksmästare RESTAURANG ARIZONA jobb Köksmästare RESTAURANG ARIZONA jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Köksmästare RESTAURANG ARIZONA. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Köksmästare RESTAURANG ARIZONA. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Interxion söker Account Manager som lyssnar och utmanar- Stockholm

  2. Habia Cable söker en Regional Sales Manager Nordic- Upplands Väsby

  3. Länna skola söker lärare i Franska senare år- Norrtälje

  4. Löneekonom till välkänt företag i Södertälje- Södertälje

  5. Sjuksköterskor sökes till uppdrag i Norge- Stockholm

  6. Kriminalvårdsinspektör till VO Stockholm Väst, Anstalten Svartsjö- Ekerö

  7. Nannynu! Barnvakt Stockholm Bromma 2-3em/v- Stockholm

  8. Teknisk Marknadsförare!- Stockholm

  9. English speaking babysitter to Lidingö- Lidingö

  10. Projektsamordnare vid Stockholm Brain Institute och StratNeuro- Solna


Mer beskrivning

Interxion söker Account Manager som lyssnar och utmanar
Interxion söker Account Manager som lyssnar och utmanar Älskar du att skapa kundnytta och se nya lösningar på invanda arbetssätt? Är du en person som både kan lyssna efter behov och samtidigt utmana nuläget? Då kan du vara vår nya Account Manager!   Interxion är en ledande internationell leverantör av neutrala datacentertjänster. Till vår snabbt växande verksamhet i Stockholm söker vi nu förstärkning på säljsidan. Du kommer som Account Manager ha stor betydelse för vår fortsatta framgång på den svenska marknaden och ansvara för nykundsbearbetning.   Våra kunder finns både i Stockholms-regionen och över hela landet.  Du driver din försäljning via uppsökande möten som du själv bokar. Du kommer att arbeta mot tydliga mål och mäts framförallt på utfall av försäljning och på hur du fungerar i din roll som helhet. Vi söker För att vara en framgångsrik Account Manager på Interxion krävs naturligtvis ett starkt intresse för försäljning, hög egen drivkraft samt att du uppskattar att bidra till vår strävan att ständigt förbättra oss. Vi ställer höga krav på våra medarbetare eftersom vi ger mycket tillbaka, både för din arbetsroll och för dina utvecklingsmöjligheter. Vi ser gärna kvinnliga sökanden för att få en jämn fördelning hos oss. Din bakgrund • Några års erfarenhet av en proaktiv tjänsteförsäljning, gärna från branscher med stort inslag av IT och teknik • Du är i början av din karriär men har ett par års erfarenhet av framgångsrik försäljning bakom dig • Du är en högpresterare med mycket goda försäljningsresultat • Akademisk examen   • Engagerad person som har siktet inställt på tillväxt • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav Vi erbjuder Hos Interxion omges du av engagerade och kunniga kollegor och får möjlighet att arbeta tillsammans med andra kreativa och duktiga medarbetare. Vi har höga ambitioner med att vara en bra och inspirerande arbetsplats, världens bästa om vi frågar oss själva. Eftersom vi är ett internationellt företag har du ofta kontakt och samarbete med kollegor i andra länder och blir en del av ett framgångsrikt företag med många kulturer och erfarenheter. Om du känner igen dig så ser vi fram emot din ansökan! I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Jenny Berge. Önskas ytterligare information är du välkommen att ta kontakt med Sandra på tel: 076 – 000 18 97.  Urval sker löpande och där av ser vi fram emot att ta del av din ansökan så snart som möjligt. Du registrerar din ansökan via www.salesonly.se. Interxion är en ledande internationell leverantör av neutrala datacentertjänster. Vår neutralitet i förhållande till operatörer, molntjänster och IT-lösningar skapar valfrihet och fördelar från olika leverantörer och leveransmodeller. Genom att samlokalisera sin IT-infrastruktur hos oss kan våra kunder välja rätt operatör, tjänst och kapacitet för sina verksamhetskritiska system och applikationer på ett flexibelt och säkert sätt. På så sätt fungerar vi som en digital marknadsplats för nya affärsmöjligheter samtidigt som kapital- och driftskostnader kan minskas. Våra 34 moderna datacenter erbjuder energieffektiv kapacitet och skalbarhet med en pålitlighet och prestanda långt över det normala i branschen. De är strategiskt placerade i 13 städer i 11 europeiska länder för att ge bästa upplevelse av våra kunders IT-tjänster för så många slutanvändare som möjligt. Genom fler än 450 fasta och mobila operatörer, internetleverantörer samt 18 knutpunkter för Internet erbjuder vi moln-, finans- och - och konnektivitetsnav som främjar växande kundgemenskaper och skapar värde för över 1 300 kunder. www.interxion.se
Företag: SalesOnly Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Interxion söker Account Manager som lyssnar och utmanar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Interxion söker Account Manager som lyssnar och utmanar

Habia Cable söker en Regional Sales Manager Nordic
Vi söker nu en Regional Sales Manager Nordic med tydliga ledaregenskaper, med placering på vårt huvudkontor i Upplands Väsby. Vår nya säljchef kommer att ha ett operativt säljansvar för ett 10-tal större kunder och en utvecklings och budgetansvar för försäljningen i Norden. Du har ett personalansvar för vår säljstyrka i Norden som idag inbegriper 7 personer. Din uppgift och utmaning blir att utveckla vår säljavdelning att bli än mer effektiv för att på bästa sätt kunna möta våra kunders högt ställda krav. Du har löpande uppföljning med säljarna där du coachar, stödjer och inspirerar gruppen att nå uppsatta mål.  Som säljande försäljningschef kommer du även ha en egen säljbudget, ingå i divisionsledningsgruppen och rapportera till Sr.VP Cable Solutions. För att lyckas som försäljningschef hos oss på Habia Cable är du affärsdriven, handlingskraftig och strukturerad. Genom stort engagemang skapar du rätt förutsättningar för att du och dina kollegor ska kunna leverera, fortsätta utvecklas och överträffa sina mål. Denna tjänst är central och har strategisk stor betydelse för Habia Cables utveckling i Sverige. Rollen är krävande och utmanande då den innefattar eget säljansvar, strategiskt utveckling av försäljningen i Norden och personalansvar. Kvalifikationer ·         Du har dokumenterad ledarerfarenhet med inslag av att coacha erfarna affärskvinnor/män. ·         Du har minst en gymnasieingenjörsutbilning ·         Du har troligen 10 års arbetslivserfarenhet där merparten skall ha varit inom försäljning ·         Du är en erfaren förhandlare och duktig kommunikatör på svenska och engelska ·         Du är en utpräglad lagspelare som är duktig på att bygga upp och utveckla långsiktiga relationer. Dina egenskaper ·         Du är en mogen och trygg person med naturlig pondus ·         Du trivs bäst i en roll med personalansvar ·         Du är initiativrik och strukturerad och har en god förmåga att prioritera ·         Relationsskapare som via sin personlighet skapar förutsättningar för ett positivt arbetsklimat ·         Strukturerad och bra på att planera sin tid. Förmåga att arbeta under press med deadlines och hålla många bollar i luften.   Vad vi erbjuder Du kommer till en global organisation som är en av de största aktörerna i Europa när det gäller tillverkning, utveckling och försäljning av specialanpassad kabel. Vi har korta beslutsvägar och genomsyras av en entreprenörsanda. Samtidigt finns det gott om intressanta arbetsuppgifter och frågeställningar som normalt bara återfinns i multinationella företag och där du ges möjlighet att påverka utvecklingen framåt. I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Christopher Thorstrand, tel. 076-525 90 16. Urvalet för tjänsten börjar i andra veckan i augusti. Välkommen med din ansökan via www.salesonly.se Habia Cable utvecklar och tillverkar kundanpassad kabel och kablage för krävande applikationer, inom telekom, försvar, kärnkraft och allmän industri. Habia Cable ingår i Beijer Alma-koncernen, som är en internationellt verksam industrigrupp med inriktning på produktion av komponenter till kunder inom högteknologiska sektorer. Beijer Alma är listat på Nasdaq OMX Nordic i Stockholm. Habia Cable grundades 1941 och har varit verksamt i kabelindustrin sedan 1957. Idag är företaget etablerat i Europa och Asien, och ligger i framkant med utveckling, design och tillverkning av specialkael. 2012 omsatte Habia Cable 632 Mkr och redovisade ett rörelseresultat uppgående till 62 Mkr. 90 % av Habia Cables försäljning sker utanför Sverige, och kunderna finns i mer än 50 olika länder.  Företaget har en ny ledning och organisation, en ny tillväxtstrategi, och befinner sig nu i ett mycket spännande skede, där möjligheten att få vara med och påverka utvecklingen framåt är stor. För mer information, gå in på www.habia.com.
Företag: SalesOnly Sverige AB
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Habia Cable söker en Regional Sales Manager Nordic jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Habia Cable söker en Regional Sales Manager Nordic

Länna skola söker lärare i Franska senare år
Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Här hittar du en idyllisk stadskärna, öppet landskap och en fantastisk skärgård. I Norrtälje finns 10 000 öar, 56 000 invånare och på sommaren blir vi dubbelt så många. Norrtälje ligger bara en timme från Stockholm City och det är nära till både Uppsala och Arlanda. Möjligheter, tillväxt och framtidstro hittar du hos oss. Läs gärna mer om oss på www.norrtalje.se. Barn- och utbildningskontorets ansvarsområde utgörs av förskoleverksamhet, grundskola, gymnasieskola, vuxenutbildning, särskola, kulturskola och skolbarnomsorg. För mer information om aktuell avdelning, se www.norrtalje.se Länna skola ligger i en naturskön miljö i hjärtat av Roslagen 15 min från Norrtälje med bra fungerande busskommunikationer. För mer information, se gärna enhetens hemsida http:/www.roden.se/lanna-rialaenheten ARBETSUPPGIFTER Undervisning i Franska åk 6-9 KVALIFIKATIONER Du är behörig grundskolelärare i ämnet franska. Vi söker dig med ett positivt förhållningssätt och ett personligt engagemang för eleverna och uppdraget. Vi vill att du är initiativrik, strukturerad, ansvarstagande och har en god ledarskapsförmåga. Du är väl förtrogen med Lgr11 vad gäller värdegrund och kunskapsuppdrag och har en god förmåga att dokumentera ditt arbete. Du ser det som en styrka att arbeta i arbetslag. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Företag: Norrtälje kommun, Länna/Rialaenheten, Barn- o utb kontoret
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Länna skola söker lärare i Franska senare år jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Länna skola söker lärare i Franska senare år

Löneekonom till välkänt företag i Södertälje
Poolia Ekonomi Presentation Poolia söker för kunds räkning, ett välkänt företag i Södertälje, en erfaren löneekonom med start i augusti fram till årsskiftet med chans till förlängning. Uppdraget är ett konsultuppdrag vilket innebär att du är anställd av Poolia men uthyrd åt kund. Varmt välkommen med din ansökan redan idag, urval och intervjuer sker löpande. Arbetsuppgifter Som löneekonom kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av att sköta administrationen kring löneavstämningar, semesterskuld och göra avstämningar kring konton och uppföljningar. Du kommer att ha fortlöpande kontakt med både interna medarbetare och kunder. Utbildning/erfarenhet Vi tror att du har någon form av ekonomisk vidareutbildning exempelvis KY utbildning inom lön eller ekonomi. Har du en civilekonom examen är det meriterande men inget krav. Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, du har jobbat på lönekontor med frågor som berör finans eller så har du jobbat på finans med avstämningar av konton och uppföljningar. Goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel och engelska är ett krav eftersom du kommer ha många internationella kontakter. Erfarenhet av SAP är önskvärt. Som person är du ansvarstagande, noggrann och strukturerad. Du har en god förmåga att planera och prioritera och är analytiskt lagd. Du har en positiv attityd och är en god kommunikatör med social kompetens. Som löneekonom är du lyhörd och flexibel mot såväl kund som kollegor. Förmåner Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Företagsbeskrivning Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör - inom ekonomins hela spektra - såväl till privat som till offentlig sektor. 2012 har Poolia för femte året i rad utsetts till en av Sveriges bästa arbetsgivare enligt Universums undersökning. Poolia presenterar ”Tidernas rekrytering”. Besök tidernasrekrytering.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia Ekonomi
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Löneekonom till välkänt företag i Södertälje jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneekonom till välkänt företag i Södertälje

Sjuksköterskor sökes till uppdrag i Norge
Vill du prova på att arbeta som sjuksköterska i Norge? Vill du utvecklas inom ditt yrke och möta nya människor? Vi på Adecco Medical & Science ger dig dessa möjligheter! Hur ser din arbetsdag ut? Du som sjuksköterska kommer arbeta som konsult för Adecco och därmed arbeta på olika arbetsplatser med sedvanliga arbetsuppgifter för en sjuksköterska inom landstinget eller kommunen. Vem trivs här? Du som är legitimerad sjuksköterska och som är van att ta ansvar och snabbt kan komma in i olika arbetsuppgifter kommer att trivas som vår konsult. Flexibilitet och positiv framtoning är andra egenskaper som underlättar arbetet. Vad erbjuder vi? Rekryteringsarbetet sker via svenska Adecco och anställningen blir som konsult för norska Adecco Helse AS för norska uppdrag och för uppdrag i Sverige blir du anställd av Adecco Sweden AB. Varierande arbetstider och tjänstegrad efter överenskommelse. Adecco erbjuder olika förmåner som konsulterna får ta del av. Alla resor och boende i Norge bekostas av Adecco.  Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se respektive www.adecco.no Är du intresserad? Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterskor sökes till uppdrag i Norge jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterskor sökes till uppdrag i Norge

Kriminalvårdsinspektör till VO Stockholm Väst, Anstalten Svartsjö
Kriminalvårdens uppgift är att genom frivård och fängelser verkställa de påföljder som domstol dömer ut, driva häkten och utföra transporter samt göra personutredningar i brottmål. Uppgifterna ska utföras på ett sätt så lagföring kan ske effektivt och återfall i brott förebyggas. I all verksamhet värnar vi starkt om humaniteten och respekten för den enskildes integritet och rättssäkerhet, utan att kompromissa i fråga om samhällets säkerhet och trygghet. Anstalterna Färingsö och Svartsjö utgör tillsammans verksamhetsområde Stockholm Väst. Anstalterna, som ligger några hundra meter ifrån varandra, är belägna på Färingsö i Ekerö kommun, ca 3 mil från Stockholm. Anstalten Svartsjö är en anstalt i säkerhetsklass 3 med plats för 83 män. Anstalten Färingsö är en behandlingsanstalt för kvinnor med 43 platser säkerhetsklass 2 och 12 platser säkerhetsklass 3. Läs mer på vår hemsida www.kriminalvarden.se ARBETSUPPGIFTER Att direkt under kriminalvårdschefen operativt leda och utveckla verksamheten vid anstalten Svartsjö Detta innebär bl.a. att du skall strukturera verksamheten, ha personal-, budget- verksamhets- och arbetsmiljöansvar. Du skall vara närmaste chef för ca 20 medarbetare. Du samarbetar med övriga tre kriminalvårdsinspektörer inom VO Stockholm Väst och ni ska tillsammans på effektivaste sätt samordna verksamhetsområdets totala resurser. Du kommer att ingå i verksamhetsområdets ledningsgrupp. KVALIFIKATIONER Du har akademisk examen inom det juridiska eller beteendevetenskapliga området eller annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren finner likvärdig. Erfarenhet av arbetsledning är ett krav och kriminalvårdserfarenhet är särskilt meriterande. Du har god administrativ förmåga och är en duktig organisatör. Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift samt förmåga att kombinera helhetstänkande och utvecklingsinriktning av verksamheten inom ditt ansvarsområde. Du har förmåga att arbeta i högt tempo med ett brett uppdrag och kan leverera resultat. Stor vikt kommer att läggas vid den personliga lämpligheten där egenskaper som god samarbetsförmåga, gott ledarskap, initiativförmåga samt förmåga till nytänkande. Det är också viktigt att du kan entusiasmera din personal och tillsammans med dem driva verksamheten mot uppställda mål. Du delar kriminalvårdens grundläggande värderingar om en human människosyn, respekt för individen och tron på att människan är utvecklingsbar. Kriminalvårdserfarenhet och erfarenhet av arbetsledning är ett krav.
Företag: Kriminalvården, VO Stockholm Väst
Ort: Ekerö
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Kriminalvårdsinspektör till VO Stockholm Väst, Anstalten Svartsjö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kriminalvårdsinspektör till VO Stockholm Väst, Anstalten Svartsjö

Nannynu! Barnvakt Stockholm Bromma 2-3em/v
2007 NannyNu AB Om Nannynu! Nannynu! hjälper familjer som behöver en extra hand med deras barn och söker nu trygga, erfarna och lekfulla barnvakter. Som barnvakt hos oss blir du väl omhändertagen, vi har mycket personlig och tät kontakt med våra barnvakter och värdesätter dig högt. Du bestämmer själv hur mycket du vill arbeta och familjen kommer bo nära dig eller din skola. Våra uppdrag Nu söker vi många barnvakter till familjer som önskar hitta en barnvakt med start så snart som möjligt. Om uppdraget Familjen i Bromma söker hjälp med barnpassning 2-3em/v kl 15-19 flexibla dagar, dock ej måndag. De har ett barn som är 1 år. Din profil Vi söker dig som: -Är student/har annat deltidsarbete och kan arbeta eftermiddagar från kl.15:00. -Har erfarenhet och ett genuint intresse för barn -Är ordningsam och lekfull -Söker ett långsiktigt uppdrag hos våra familjer Vi erbjuder -Ett roligt och meningsfullt extraarbete -Nannycertifieringskurs -Hjärt-och lungräddningskurs -Försäkring -En egen handledare -100-140 kr i lön per timme (inkl semesterersättning) -OB-tillägg samt storhelgstillägg Vid anställning hos nannynu! begär vi utdrag ur brottsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan, följ länk nedan.
Företag: 2007 NannyNu AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Nannynu! Barnvakt Stockholm Bromma 2-3em/v jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nannynu! Barnvakt Stockholm Bromma 2-3em/v

Teknisk Marknadsförare!
Swegon AB ingår i Latour-koncernen och levererar komponenter och genomtänkta systemlösningar som skapar bra inomhusklimat och bidrar med avsevärd energibesparing. Inklusive utländska försäljningsbolag, har Swegon totalt ca 1350 anställda och omsätter ca 2,8 miljarder SEK. Swegon har 16 säljkontor i Sverige. Exportförsäljningen är betydande och sker genom koncernens säljbolag i Finland, Norge, Danmark, Tyskland, Belgien, Frankrike, Estland, Spanien, Italien, Schweiz, Österrike, Polen, Tjeckien, Slovakien, Nederländerna, Storbritanien, USA, Kina och Indien samt till övriga länder via återförsäljare. Företaget har sex produktionsenheter och laboratorier i Sverige, Finland, Italien och Indien. Swegon AB är kvalitets- och miljöcertifierade enligt SS-EN ISO 9001 och ISO 14001. Vi på Swegon satsar offensivt och kraftfullt för att bli än mer framgångsrika både nationellt och internationellt. Vi har tekniken och produkterna för att klara också de strängaste kraven på energieffektivitet och hälsa i alla typer av fastigheter och vi leder utvecklingen. Till kontoret i Stockholm söker vi nu en: Teknisk Marknadsförare! Om tjänsten I tjänsten ingår det att självständigt planera och genomföra besök hos våra VVS-konsulter och entreprenörer i Stockholmsområdet. I din roll kommer du att dimensionera och lämna förslag på tekniska lösningar med våra produkter. Vi strävar efter att vara aktiva i uppsökandet mot nya projekt för att på så vis komma in tidigt i projekteringsprocessen där du kommer att ha en viktig roll. Din profil Vi söker dig som är en affärsinriktad teknisk marknadsförare som förutser kundernas behov och prioriterar god service och nöjda kunder. Vi ser gärna att du har en teknisk gymnasie-/högskoleutbildning med inriktning mot VVS eller likvärdigt. Vi tror även att du har ett ekonomiskt kunnande samt kunskap om entreprenadverksamhet. Du har några års arbetslivserfarenhet varav minst 1 år i branschen som konsult, säljare eller marknadsförare. Har du dessutom erfarenhet inom styr och regler- eller kylbranschen ser vi det som meriterande. Egenskaper som är viktiga för att klara av rollen är att du är självgående, har ett väl utvecklat ordningssinne och trivs med att arbeta med omväxlande arbetsuppgifter i ett stundtals högt tempo. Du är social och kommunikativ och vi tror även att du är en person som sätter värde på en god laganda och gillar att arbeta tillsammans i ett härligt team. God datavana och goda kunskaper i svenska och engelska är en förutsättning för tjänsten samt körkort erfordras. Vi erbjuder Ett stimulerande och utmanande arbete i en innovativ framtidsbransch. Vi erbjuder en spännande tjänst med varierande uppdrag i ett stabilt bolag i tillväxt med stora visioner om vad vi tillsammans kan göra. Vi skapar världens bästa innomhusklimat för människor och miljö, vill du vara med på vår framtidsresa? Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Stockholm. Kontaktinformation För närmare upplysningar om tjänsten kontakta gärna Johan Hedengren, Marknadsansvarig Stockholm tfn 08-617 15 15 eller Robert Persson, Regionschef Stockholm tfn 08-617 15 19 Varmt välkommen med din ansökan senast 2013-09-30. Vi tillämpar löpande urval, tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Läs mer om Swegon och ansök via www.swegon.se under rubrik jobb och karriär.
Företag: Swegon
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Teknisk Marknadsförare! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teknisk Marknadsförare!

English speaking babysitter to Lidingö
Hemfrid är Sveriges största leverantör av hushållstjänster. Vi erbjuder städning, barn- passning, hantverkstjänster och många andra tjänster som underlättar vardagen för våra kunder. Vi arbetar utifrån våra värderingar Kvalitet, Service och Ansvar. Hemfrid har drygt 1 300 medarbetare från hela världen. Huvudkontoret ligger i Stockholm med regionkontor i Göteborg, Malmö, Västerås och Uppsala. We are looking for a responsible babysitter for an english speaking family in Lidingö for work three days per week, tuesday-thursday, from approx. 16.30-19.30, starting the end of August. This is a perfect part time job for students or if you hace another other part time job in the fall. In this job you will babysitt one child. We prefer that you have experience in childcare or education in the area. In this job it is a requirement that english is your native language. The days of the family can be changed so it is important that you are flexible and happy to work extra if needed. We are looking for someone who likes to work independently and in private homes. As a person, you should be: * Independent * Responsible * Service minded * Thorough * Flexible * Have experience with children This may be a job for students or those looking for an extra income. It is  good if you have clear plans for the near future so that it is clear that you want to keep this extra job for a long time. Of course, you can combine this work with other work that Hemfrid have. If you want to get more information about the company please visit our website www.hemfrid.se We look forward to your application!
Företag: Hemfrid i Sverige AB Familjeservice
Ort: Lidingö
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga English speaking babysitter to Lidingö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: English speaking babysitter to Lidingö

Projektsamordnare vid Stockholm Brain Institute och StratNeuro
Karolinska Institutet Avdelning Stockholm Brain Institute är ett nätverk av neurovetenskapsmän från Karolinska Institutet (KI), Kungliga Tekniska Högskolan (KTH) och Stockholms Universitet (SU) som samarbetar i projekt med offentliga och industriella partners, http://stockholmbrain.se StratNeuro (Strategiskt forskningsprogram inom neurovetenskap) är ett gemensamt program med Karolinska Institutet, Umeå Universitet (UmU) och Kungliga Tekniska Högskolan, som finansieras av Svenska statens strategiska program ”A boost to research and innovation”. StratNeuro fokuserar på ”Kognitiva och motoriska funktioner i hälsa och sjukdom under en livslängd”. Arbetsuppgifter Du kommer att vara ansvarig för samordningen, implementeringen, utförandet, kontrollen och färdigställandet av aktiviteterna inom Stockholm Brain Institute och StratNeuro. Du kommer dessutom att säkerställa att ovanstående överensstämmer med vår strategi, våra åtaganden och mål. - Upprätthålla regelbunden kommunikation med projekt och forskare på en vetenskaplig nivå för att säkerställa framsteg och tydlig rapportering. - Förebereda rapporter gällande bidrag från projektledare och forskare; både projektstatus- och finansiella rapporter - Finansiell rapportering till regeringen, VR/Vinnova och universitet. Hålla kontakt med finansiella administratörer vid universiteten. - Arbeta med ledningen för att hitta potentiella kommersiella möjligheter. - Assistera vid utvecklingen och implementeringen av en kurs i upptäckt och utveckling av läkemedel inom det centrala nervsystemet - Samordna/assistera vid rekryteringen av doktorander, postdoktorstudenter och seniora forskare. - Samordna/övervaka och granska bidragsförslag och rekryteringar och organisera platsbesök av rådgivande styrelser. - Utveckla och förbereda material för intern och extern kommunikation, såsom broschyrer, hemsida etc. Upprätthålla schemat, förbereda den årliga schemaläggningen för alla möten inkl centrala styrelsemöten, PI-möten, retreats etc. samt föra mötesanteckningar och protokoll. Kvalifikationer - Filosofie doktor med lång erfarenhet - Erfarenhet inom projektledning eller motsvarande - Kunskap om både teoretiska och praktiska aspekter av projektledning - Adekvat kunskap om vetenskapen och teknologin inom arbetsområdet - Flytande svenska och engelska Nyckelkompetens - Kunskap i att skriva vetenskapliga rapporter - Erfarenhet av att röra sig i en forskarmiljö - Färdigheter i kritiskt tänkande och problemlösning - Bevisad erfarenhet av planering och organisering Ansökningsförfarande Ansökan ska göras via rekryteringssystemet NetRecruiter.  Vid tillsvidareanställning tillämpar Karolinska Institutet 6 månaders provanställning.
Företag: Karolinska Institutet, Institutionen för klinisk neurovetenskap, SBI
Ort: Solna
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Projektsamordnare vid Stockholm Brain Institute och StratNeuro jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektsamordnare vid Stockholm Brain Institute och StratNeuro


Sök lediga jobb Köksmästare RESTAURANG ARIZONA

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se