Köksmästare_skolmåltidsföreståndare Stjärnpoolen AB lediga jobb

Köksmästare_skolmåltidsföreståndare Stjärnpoolen AB jobb Köksmästare_skolmåltidsföreståndare Stjärnpoolen AB jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Köksmästare_skolmåltidsföreståndare Stjärnpoolen AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Köksmästare_skolmåltidsföreståndare Stjärnpoolen AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Account Manager- Stockholm

  2. Skolkurator- Järfälla

  3. Försäkringsförmedlare till Insplanet!- Stockholm

  4. Redo och ta nästa steg i din säljkarriär?- Stockholm

  5. Teamledare/Ekonomiassistent Kundreskontra!(Sthlm)- Stockholm

  6. Drivna säljare sökes till Insplanet försäkrings förmedling!- Stockholm

  7. Teamledare/Ekonomiassistent Levresk!(Sthlm)- Stockholm

  8. MUST söker sektionschef (Nyckelproduktionssektionen)- Stockholm

  9. Kronofogden söker handläggare till kundservice i Sundbyberg- Stockholm

  10. Jurister till rättssekretariatet- Stockholm


Mer beskrivning

Account Manager
Account Manager Randstad is now seeking an Account Manager for a global leader in commercial lasers and optical communications. This position is based in Farsta, Stockholm. Position Details Account/customer relationship ownership and drive business by managing/growing the revenue for CommTest in Sweden and associated Nordic countries. Previous demonstrated experience in managing strategic relationships with large and small customers is essential. Responsible for effective implementation of account strategy and drive quarterly and annual business plans for nominated accounts.  Manage the day-to-day business such as driving all aspects of customer satisfaction, managing timely specification reviews and quotations, and resolving customer issues. In addition, you will be a key interface into the business units to communicate and influence meeting customer requirements and ensuring customer satisfaction is not only regularly met, but also increasing. Expectations for the position are: • Meet/Exceed quarterly and annual revenue quota • Develop and execute account sales plans • Effectively work with multiple levels within the account to drive initiatives and design wins • Monthly Forecasting & Gap Analysis Reporting   Qualifications * Experience in related field. * A sound Telecoms background is required in addition to strong sales and account management skills. * Bachelor level type degree in related discipline preferred. Preferred qualification in Electronic Engineering but not mandatory * Fluent in Swedish and English, both written and oral.   Key skills * Proven account management experience. * Telecommunications background ideally in RF test market (primarily) Solutions (Secondary) and knowledge of working with Base Station products. * Self starter/Motivated * Experience of working in Nordic region, ideally Norway and Sweden.   Travel Required * Mainly home based with some travel into the office, stay away 2 - 3 nights a week and 2/3 times a month.   For questions regarding this position please contact Randstad, Recruitment Consultant Tobias Jägerskog +46 (0)72 9889038 Key: säljare, fältsäljare, utesäljare, account manager, area sales manager, territory manager, business developer
Företag: Randstad AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager

Skolkurator
Järfälla ligger två mil nordväst om Stockholm C, med snart 66 000 invånare. Även om storstaden ligger nära - 20 minuter med pendeltåg eller bil till Stockholms C - finns det mesta inom kommunen. Stora friluftsområden, Mälarens vatten, rikt utbud av kultur och föreningar, mångskiftande näringsliv, fina bostadsområden, shopping och väl utbyggd service gör att Järfälla är en kommun att bo, arbeta och trivas i. Enheten Järfälla Barn- och elevhälsa tillhör Förskola och Grundskola i Järfälla kommun, där psykologiska, hälsovårdande och sociala kompetenser samverkar för att stödja elevers utveckling. Stor vikt läggs vid det förebyggande arbetet och med arbetsformer som stödjer och stimulerar en god pedagogisk, social och hälsofrämjande miljö. Enheten leds av en enhetschef och personalen består av specialpedagoger, skolsköterskor, skolläkare, skolkuratorer och skol- och förskolepsykologer. Tjänsten är förlagd till Söderhöjdens grundskolor. Två grundskolor (Nybergsskolan F-3 och Tallbohovskolan F-9) som har en mångkulturell prägel. ARBETSUPPGIFTER Arbetsbeskrivning Skolkuratorerna i Järfälla kommun tillhör enheten Järfälla Barn- och elevhälsa som är kopplad till kommunens grundskolor och grundsärskola. Skolkurator ingår i skolornas elevhälsogrupper och bidrar med social och psykosocial kompetens inom elevhälsans arbete på organisations-, grupp- och individnivå. Arbetet är främst förebyggande och hälsofrämjande. I detta arbete ingår att skapa möjlighet till förändring och utveckling utifrån en helhetssyn för att utveckla goda miljöer till att stärka barn och ungdomars möjligheter att uppnå målen. Skolkuratorerna arbetar på rektors uppdrag och ger konsultation i sociala och psykosociala frågor till skolans personal. Skolkurator erbjuder stödsamtal till enskilda elever och samverkar med vårdnadshavare. Arbetet innebär också att vid behov samarbeta och samverka med samhällets övriga resurser och myndigheter. KVALIFIKATIONER Kvalifikationer Vi söker Dig som •Har socionomexamen eller annan likvärdig utbildning samt erfarenhet av arbete med barn och ungdomar •Utvecklar kontakter och samarbete med andra aktörer och myndigheter i barn- och ungdomsärenden •Arbetar självständigt och i team •Har god samarbetsförmåga och arbetar lösningsfokuserat •Har kunskap om läroplanens mål, värdegrund och syn på lärande Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet
Företag: Järfälla kommun, Järfälla barn- och elevhälsa
Ort: Järfälla
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Skolkurator jobb, Skolkurator Järfälla, Skolkurator Järfälla kommun, Järfälla barn- och elevhälsa
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Skolkurator

Försäkringsförmedlare till Insplanet!
AddMan Bemanning AB grundades 2008. Sedan vår start har vi etablerat långsiktiga relationer med kunder och personal med fokus på bemanning och rekrytering. Som anställd hos AddMan tillhör du en bred och växande organisation där vi gemensamt uppnår dina mål i karriären! Vår vision är att verka som en förlängd arm till våra kunder vid rekrytering och bemanning där vi är flexibla och kostnadseffektiva utan att tumma på slutresultatet! Insplanet är Sveriges ledande förmedlare av försäkringar till konsumenter och driver en av Sveriges största jämförelsetjänster genom www.insplanet.com. Bolagets affärsidé är att erbjuda privatpersoner jämförelser, rådgivning och köp av produkter och tjänster inom privatekonomi. Insplanets aktie är noterad på NASDAQ OMX First North. För Insplanets räkning söker vi nu drivna personer som vill utvecklas till försäkringsrådgivare. Som anställd hos Insplanet har du mycket goda möjligheter att utvecklas till en toppsäljare och göra karriär hos ett etablerat och framgånsrikt bolag som sedan 1999 försett det svenska folket med prisvärda försäkings lösningar! Är du rätt person erbjuds du: * En försäkrings utbildning i toppklass * Garanti lön och mycket god provision * Stort kundflöde, vi kontaktar de som vill har vår hjälp. * Mix av fast och rörlig lön där goda resultat belönas! * Centralt belägen lokal på Östermalm. * En säljstimulerande miljö med drivna, ambitiösa medarbetare där tävlingar varvas med roliga events * Mycket goda utvecklings möjligheter! De flesta av nuvarande cheferna på bolaget har börjat som säljare! Vi söker dig som: * Är driven med hög energinivå! * Har viljan att vara bäst och ständigt utvecklas som affärsman/affärskvinna * Har ett brinnande intresse för att skapa och göra affärer * Gärna har arbetat med försäljning (meriterande men inte avgörande) * Tycker det är kul att kunna tjäna mycket pengar och samtidigt ha kul på jobbet! Stämmer DU in på ovanstående? Skicka oss då din ansökan där du bifogar ditt CV, foto samt presentation. Då tjänsterna skall tillsättas under Augusti sker intervjuer löpande! Eventuella frågor/funderingar kring tjänsten besvaras av Caisa Linde på 0729-696 821
Företag: Addman Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Försäkringsförmedlare till Insplanet! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Försäkringsförmedlare till Insplanet!

Redo och ta nästa steg i din säljkarriär?
AddMan Bemanning AB grundades 2008. Sedan vår start har vi etablerat långsiktiga relationer med kunder och personal med fokus på bemanning och rekrytering. Som anställd hos AddMan tillhör du en bred och växande organisation där vi gemensamt uppnår dina mål i karriären! Vår vision är att verka som en förlängd arm till våra kunder vid rekrytering och bemanning där vi är flexibla och kostnadseffektiva utan att tumma på slutresultatet! Insplanet är Sveriges ledande förmedlare av försäkringar till konsumenter och driver en av Sveriges största jämförelsetjänster genom www.insplanet.com. Bolagets affärsidé är att erbjuda privatpersoner jämförelser, rådgivning och köp av produkter och tjänster inom privatekonomi. Insplanets aktie är noterad på NASDAQ OMX First North. För Insplanets räkning söker vi nu drivna personer som vill utvecklas till försäkringsrådgivare. Som anställd hos Insplanet har du mycket goda möjligheter att utvecklas till en toppsäljare och göra karriär hos ett etablerat och framgånsrikt bolag som sedan 1999 försett det svenska folket med prisvärda försäkings lösningar! Är du rätt person erbjuds du: * En försäkrings utbildning i toppklass * Garanti lön och mycket god provision * Stort kundflöde, vi kontaktar de som vill har vår hjälp. * Mix av fast och rörlig lön där goda resultat belönas! * Centralt belägen lokal på Östermalm. * En säljstimulerande miljö med drivna, ambitiösa medarbetare där tävlingar varvas med roliga events * Mycket goda utvecklings möjligheter! De flesta av nuvarande cheferna på bolaget har börjat som säljare! Vi söker dig som: * Är driven med hög energinivå! * Har viljan att vara bäst och ständigt utvecklas som affärsman/affärskvinna * Har ett brinnande intresse för att skapa och göra affärer * Gärna har arbetat med försäljning (meriterande men inte avgörande) * Tycker det är kul att kunna tjäna mycket pengar och samtidigt ha kul på jobbet! Stämmer DU in på ovanstående? Skicka oss då din ansökan där du bifogar ditt CV, foto samt presentation. Då tjänsterna skall tillsättas under Augusti sker intervjuer löpande! Eventuella frågor/funderingar kring tjänsten besvaras av Oscar Rouhi på 0733-499 201
Företag: Addman Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Redo och ta nästa steg i din säljkarriär? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redo och ta nästa steg i din säljkarriär?

Teamledare/Ekonomiassistent Kundreskontra!(Sthlm)
OFFICE Management är en heltäckande leverantör inom dokumenthantering, telefoni, visuell kommunikation, IT, konferensrumsutrustning, diktering, dryckesmaskiner, kontorsservice och förbrukningsmaterial. Vi erbjuder våra kunder kompletta lösningar och samarbetar med marknadens bästa leverantörer. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Uppsala och Oslo med ca 300 anställda. Med en omsättning 2012 på närmare 700 miljoner är vi en organisation som kännetecknas av engagemang, kvalitet och affärsfokus. Mer information finner du på www.officemanagement.se Du kommer att vara en del av Office Managements ekonomiavdelning och ingå i ett team om fyra personer där du rapporterar till redovisningschef. Vi söker nu förstärkning av en noggrann och positiv ekonomiassistent som kan komma in och förstärka upp vår ekonomiavdelning omgående i rollen som Teamledare/Ekonomiassistent inom Kundresk. Personbeskrivning Vi söker dig som har minst 5 års tidigare erfarenhet av arbete på en ekonomiavdelning varav minst 3 års erfarenhet av kundresk. Du har någon form av ekonomisk utbildning motsvarande minst gymnasieekonom. Du är van vid att arbeta på en avdelning med högt tempo och trivs när det händer saker. Då arbetet innebär mycket kundkontakter är det viktigt att du trivs med det och att du är en service- och lösningsinriktad person. Mycket meriterande i denna rekryteringsprocess är om du har tidigare erfarenhet av redovisning samt erfarenhet av Visma Business. Egenskaper som vi värdesätter är att du är ansvarstagande, noggrann, flexibel och att du klarar av perioder av hög arbetsbelastning.   Som Teamleader/ekonomiassistent kommer du bland annat arbeta med följande arbetsuppgifter: • Vara operativ i det dagliga arbetet • Stöda och leda dina kollegor på avdelningen • Arbeta med att förbättra arbetsmetoder och rutiner • Ha kontakt med säljorganisationen rörande fakturafrågor  • Ta emot kundsamtal och mail gällande fakturafrågor • Arbeta med fakturering och avstämningar • Kreditera och utreda • Kontinuerlig service till interna och externa kunder gällande fakturafrågor  Vi söker dig som har några års relevant arbetslivserfarenhet från en kundreskontra samt tidigare ledarerfarenhet. Du är trygg i din ledarroll och ser ledarskapet som en viktig ingrediens för att du och dina medarbetare ska prestera på bästa sätt. Som person ser vi gärna att du har en hög servicekänsla, stort engagemang och god förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter. Du arbetar noggrant och strukturerat och är inte rädd för att ta egna initiativ. Du är nyfiken, driven och har mycket ”skinn på näsan”. Din prestigelöshet gör att du har enkelt för att samarbeta med olika typer av människor. Vi erbjuder dig en möjlighet till en bred roll i ett dynamiskt bolag. God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift är ett krav och då vi arbetar för en rökfri arbetsmiljö söker vi dessutom dig som är icke-rökare. Är du den vi söker kan vi erbjuda dig ett arbete på ett växande företag med god ekonomi, roliga personalevent, förmåner och minst ett skratt om dagen. Ansökan Har du frågor är du välkommen att kontakta Mari Larsson HR-Chef eller Fatima Lindberg Avdelningschef. Frågor besvaras via mail: mari.larsson@officemanagement.se samt fatima.lindberg@officemanagement.se Vi kommer påbörja rekryteringsprocessen i början av augusti. Välkommen till vår framtid!
Företag: OFFICE Management Sharp Center AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Teamledare/Ekonomiassistent Kundreskontra!(Sthlm) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teamledare/Ekonomiassistent Kundreskontra!(Sthlm)

Drivna säljare sökes till Insplanet försäkrings förmedling!
AddMan Bemanning AB grundades 2008. Sedan vår start har vi etablerat långsiktiga relationer med kunder och personal med fokus på bemanning och rekrytering. Som anställd hos AddMan tillhör du en bred och växande organisation där vi gemensamt uppnår dina mål i karriären! Vår vision är att verka som en förlängd arm till våra kunder vid rekrytering och bemanning där vi är flexibla och kostnadseffektiva utan att tumma på slutresultatet! Insplanet är Sveriges ledande förmedlare av försäkringar till konsumenter och driver en av Sveriges största jämförelsetjänster genom www.insplanet.com. Bolagets affärsidé är att erbjuda privatpersoner jämförelser, rådgivning och köp av produkter och tjänster inom privatekonomi. Insplanets aktie är noterad på NASDAQ OMX First North. För Insplanets räkning söker vi nu drivna personer som vill utvecklas till försäkringsrådgivare. Som anställd hos Insplanet har du mycket goda möjligheter att utvecklas till en toppsäljare och göra karriär hos ett etablerat och framgånsrikt bolag som sedan 1999 försett det svenska folket med prisvärda försäkings lösningar! Är du rätt person erbjuds du: * En försäkrings utbildning i toppklass * Garanti lön och mycket god provision * Stort kundflöde, vi kontaktar de som vill har vår hjälp. * Mix av fast och rörlig lön där goda resultat belönas! * Centralt belägen lokal på Östermalm. * En säljstimulerande miljö med drivna, ambitiösa medarbetare där tävlingar varvas med roliga events * Mycket goda utvecklings möjligheter! De flesta av nuvarande cheferna på bolaget har börjat som säljare! Vi söker dig som: * Är driven med hög energinivå! * Har viljan att vara bäst och ständigt utvecklas som affärsman/affärskvinna * Har ett brinnande intresse för att skapa och göra affärer * Gärna har arbetat med försäljning (meriterande men inte avgörande) * Tycker det är kul att kunna tjäna mycket pengar och samtidigt ha kul på jobbet! Stämmer DU in på ovanstående? Skicka oss då din ansökan där du bifogar ditt CV, foto samt presentation. Då tjänsterna skall tillsättas under Augusti sker intervjuer löpande! Eventuella frågor/funderingar kring tjänsten besvaras av Oscar Rouhi på 0733-499 201
Företag: Addman Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Drivna säljare sökes till Insplanet försäkrings förmedling! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Drivna säljare sökes till Insplanet försäkrings förmedling!

Teamledare/Ekonomiassistent Levresk!(Sthlm)
OFFICE Management är en heltäckande leverantör inom dokumenthantering, telefoni, visuell kommunikation, IT, konferensrumsutrustning, diktering, dryckesmaskiner, kontorsservice och förbrukningsmaterial. Vi erbjuder våra kunder kompletta lösningar och samarbetar med marknadens bästa leverantörer. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Uppsala och Oslo med ca 300 anställda. Med en omsättning 2012 på närmare 700 miljoner är vi en organisation som kännetecknas av engagemang, kvalitet och affärsfokus. Mer information finner du på www.officemanagement.se Vi söker nu förstärkning av en noggrann och positiv ekonomiassistent som kan komma in och förstärka upp vår ekonomiavdelning omgående i rollen som Teamledare/Ekonomiassistent inom Levresk. Personbeskrivning Vi söker dig som har minst 5 års tidigare erfarenhet av arbete på en ekonomiavdelning varav minst 3 års erfarenhet av kundresk. Du har någon form av ekonomisk utbildning motsvarande minst gymnasieekonom. Du är van vid att arbeta på en avdelning med högt tempo och trivs när det händer saker. Då arbetet innebär mycket kundkontakter är det viktigt att du trivs med det och att du är en service- och lösningsinriktad person. Egenskaper som vi värdesätter är att du är ansvarstagande, noggrann, flexibel och att du klarar av perioder av hög arbetsbelastning. Mycket meriterande i denna rekryteringsprocess är om du har tidigare erfarenhet av redovisning samt erfarenhet av Visma Business. Som Teamleader/ekonomiassistent kommer du bland annat arbeta med följande arbetsuppgifter: • Vara operativ i det dagliga arbetet • Stöda och leda dina kollegor på avdelningen • Arbeta med att förbättra arbetsmetoder och rutiner • Ankomstregistering och kontering • Scanning • Kontinuerlig service till interna och externa kunder gällande fakturafrågor Som person ser vi gärna att du har en hög servicekänsla, stort engagemang och god förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter. Du arbetar noggrant och strukturerat och är inte rädd för att ta egna initiativ. Du är nyfiken, driven och har mycket ”skinn på näsan”. Vi söker dig som har några års relevant arbetslivserfarenhet från en levresk samt tidigare ledarerfarenhet. Du är trygg i din ledarroll och ser ledarskapet som en viktig ingrediens för att du och dina medarbetare ska prestera på bästa sätt. Din prestigelöshet gör att du har enkelt för att samarbeta med olika typer av människor. Vi erbjuder dig en möjlighet till en bred roll i ett dynamiskt bolag. God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift är ett krav och då vi arbetar för en rökfri arbetsmiljö söker vi dessutom dig som är icke-rökare. Är du den vi söker kan vi erbjuda dig ett arbete på ett växande företag med god ekonomi, roliga personalevent, förmåner och minst ett skratt om dagen. Ansökan Har du frågor är du välkommen att kontakta Mari Larsson HR-Chef eller Fatima Lindberg Avdelningschef. Frågor besvaras via mail: mari.larsson@officemanagement.se samt fatima.lindberg@officemanagement.se Vi kommer påbörja rekryteringsprocessen i början av augusti. Välkommen till vår framtid!
Företag: OFFICE Management Sharp Center AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Teamledare/Ekonomiassistent Levresk!(Sthlm) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teamledare/Ekonomiassistent Levresk!(Sthlm)

MUST söker sektionschef (Nyckelproduktionssektionen)
Försvarsmakten är en av Sveriges största myndigheter med mer än 50000 medarbetare och frivilliga. Försvarsmakten är ständigt beredd att hävda Sveriges territorium, genomföra internationella insatser, samt att stödja samhället vid större kriser. Ytterst är Försvarsmaktens uppgift att värna demokrati och mänskliga rättigheter. Hos oss kan du göra skillnad. Försvarsmakten eftersträvar mångfald eftersom det berikar vår verksamhet. I Försvarsmakten finns en värdegrund där såväl professionell utveckling som personlig hälsa lyfts fram. Försvarsmakten erbjuder många interna karriärmöjligheter, friskvårdsmöjligheter och en rimlig balans mellan arbete, privat- och familjeliv. Militära underrättelse- och säkerhetstjänsten (MUST) är en del av Försvarsmaktens högkvarter i Stockholm. MUST bedriver försvarsunderrättelseverksamhet till stöd för svensk utrikes-, försvars- och säkerhetspolitik och kartlägger yttre hot mot Sverige. MUST bedriver även militär säkerhetstjänst för att skydda Försvarsmaktens värden och har ansvar för totalförsvarets signalskydd. MUST är en kunskapsorganisation och erbjuder både spännande och för nationen angelägna arbetsuppgifter. I organisationen arbetar civila som är experter inom olika områden (t.ex. statsvetare, ekonomer, tekniker, matematiker, HR-specialister) och officerare.Avdelningen för krypto och IT-säkerhet har bland annat till uppgift att leda och samordna signalskyddstjänsten inom Totalförsvaret samt säkerställa att information i Försvarsmaktens IT- och telekommunikationssystem är skyddad från obehörig åtkomst och förändring, tillgänglig för behöriga användare samt att det går att spåra vem som har tagit del av informationen. Nyckelproduktionssektionen har till uppgift att producera och distribuera kryptonycklar, certifikat och aktiva kort till Totalförsvaret. Detta görs genom kundkontakt med Totalförsvarets alla intressenter, produktion av materialet samt distribution till slutanvändare. Utveckling och drift av egen produktionsmiljö sker av de systemutvecklare som arbetar inom sektionen. Personalen på sektionen arbetar i högt tempo med stor noggrannhet och med mycket känsliga uppgifter, vilket ställer höga krav på integritet, ansvarstagande, och högt säkerhetsmedvetande.   Huvudsakliga arbetsuppgifter: Att som chef för sektionen vara ledaren som samordnar och coachar medarbetarna. Som sektionschef ingår du i avdelningens ledningsgrupp och deltar således i: • Planeringen av avdelningsgemensamma strategier • Föreläsning och utbildningsverksamhet.   Önskvärda kvalifikationer: • Akademisk utbildning med administrativ eller teknisk inriktning alternativt motsvarande kunskaper erhållna på annat sätt • Minst fyra års dokumenterad erfarenhet av chefsbefattning med personalansvar • Gedigen erfarenhet av att leda, driva och utveckla personal • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska • Kännedom om Försvarsmaktens organisation och verksamhet är meriterande   Personliga egenskaper: • Mycket god förmåga att dokumentera, strukturera och presentera information i tal och skrift • Mycket god förmåga att skapa goda relationer och förtroende hos såväl ledningsgrupp som inom sektionen • Mycket god samarbetsförmåga och initiativkraft • Förmåga att vara flexibel utan att tappa fokus på uppgiftens lösande • Förmåga att förstå både övergripande tekniska processer och tekniska detaljer • Som person är du positiv, utåtriktad, lyhörd, driven, initiativrik och strukturerad Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Tjänsten är placerad på natursköna Lovön/Drottningholm.   Typ av tjänst: Tillsvidareanställning med inledande provtjänstgöring om 6 månader, tillträde omgående.   Upplysningar om tjänsten kan lämnas av: Pia Gruvö (chef för Avdelningen för krypto och IT-säkerhet) tel 08-788 7799, Cem Göcgören (Utvecklingschef) tel 08-788 78 39 eller Per Svärd (chef för Nyckelproduktionssektionen) tel 08-562 815 08.    Fackliga representanter: Facklig representant är för SACO/Försvar: Anders Markow tfn 08-788 75 45, för OFR/O: Thomas Hagman tfn 08-788 95 92 och för Försvarsförbundet: Katarina Kruse tfn 08-788 85 68.   Sista datum för ansökan: 2013-08-31
Företag: Försvarsmakten
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga MUST söker sektionschef (Nyckelproduktionssektionen) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: MUST söker sektionschef (Nyckelproduktionssektionen)

Kronofogden söker handläggare till kundservice i Sundbyberg
Kan du konsten att balansera? Som medarbetare vid Kronofogden har du en viktig opartisk roll i samhället. Det är vår uppgift att se till att den som har pengar att fordra ska få hjälp att driva in dem. Men det är också vår uppgift att se till att den som har en skuld att betala ska få stöd och vägledning för att reda ut sin situation. Balans i ekonomin helt enkelt. Det är ofta både utmanande och givande. Är du rätt person för jobbet? Vi söker nu handläggare för tillsvidareanställning till kundservice med placering i Sundbyberg.   Ditt nya jobb innebär att besvara frågor från medborgare och företag per telefon och e-post, arbeta med administrativa arbetsuppgifter samt handlägga vissa ärenden i kundmötet. Du förutser kundens behov och ser kunden ur ett helhetsperspektiv. Kundservice är ofta kundens första kontakt med Kronofogden och vårt ansikte utåt. Arbetet ställer mycket höga krav på dina personliga egenskaper och din förmåga att möta människor och se lösningar på olika situationer. Som handläggare inom kundservice är det viktigt att man gör korrekta avvägningar och prioriteringar. Du väger samman komplex information och olika typer av hänsynstaganden och visar gott omdöme vid uttalanden, ageranden och beslut. Arbetet ställer stora krav på den kommunikativa förmågan som leder till att vi skapar förtroende i mötet med våra kunder.   Vi söker dig som • har högskoleutbildning om minst 90 hp eller 60 p • har minst ett års erfarenhet av arbete med information och service mot kund, via telefon och e-post, och haft det som huvudarbetsuppgift • har empatisk förmåga, service- och kundfokus samt ett professionellt bemötande • har mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift • är resultatinriktad och kan arbeta i ett högt tempo • har god analytisk förmåga och kan se och hitta innovativa lösningar • har mycket goda datorkunskaper och vana vid att arbeta i datoriserad miljö • har mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska • tar ansvar för ditt lärande och delar med dig av kunskaper och erfarenheter till andra.   Har du mycket goda språkkunskaper, utöver svenska och engelska, är det meriterande. Det är också meriterande om du har erfarenhet från kundkontaktcenter. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi vill att du delar våra värden – offensiv, pålitlig och hjälpsam. Våra öppettider är vardagar 08:00 – 18:00 och arbetstiden är schemalagd där du själv i viss mån har möjlighet att påverka din arbetstid. På Kronofogden tillämpas provanställning. Läs mer om Kronofogdens verksamhet på www.kronofogden.se     Sista ansökningsdatum: 2013-08-11
Företag: Kronofogdemyndigheten
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Kronofogden söker handläggare till kundservice i Sundbyberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kronofogden söker handläggare till kundservice i Sundbyberg

Jurister till rättssekretariatet
Skolverket styr, stödjer, följer upp och utvärderar kommuners och skolors arbete med syfte att förbättra kvaliteten och resultaten i verksamheterna. Alla elever har rätt till en likvärdig utbildning. Vi riktar oss till skolors huvudmän, skolchefer, skolledare och pedagoger inom förskolan och skolbarnsomsorgen, grundskolan, gymnasieskolan och vuxenutbildningen. Ibland är också elever och föräldrar Skolverkets målgrupper. ARBETSUPPGIFTER Skolverkets rättssekretariat expanderar med anledning av nya uppgifter. Vi söker nu jurister för visstidsanställning med tillträde snarast och fram till och med den 31 december 2013. KVALIFIKATIONER Läs mer och sök tjänsten via länken nedan:
Företag: Skolverket
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Jurister till rättssekretariatet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Jurister till rättssekretariatet


Sök lediga jobb Köksmästare_skolmåltidsföreståndare Stjärnpoolen AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se