KANSLIET I SVERIGE AB jobb - lediga jobb

KANSLIET I SVERIGE AB jobb KANSLIET I SVERIGE AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: KANSLIET I SVERIGE AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: KANSLIET I SVERIGE AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. löneadministratör deltid- Täby

  2. Sportig Ekonomiassisten- Täby

  3. Receptionist/ekonomiassistent- Täby

  4. Löneadministratör deltid- Täby

  5. Senior Redovisningsekonom- Täby

  6. Sportig Leverantörsreskontra- Täby

  7. Ekonomiassistent/Receptionist- Täby

  8. Leverantörsreskontra-/redovisningsassistent- Täby

  9. Kund & redovisningsansvarig- Täby

  10. Redovisningsassistent - sportig medlemsreskontra- Täby

  11. Ekonomiassistent/Receptionist- Täby

  12. Erfaren Redovisningsekonom- Täby

  13. Löneassistent deltid- Täby

  14. Erfaren Löneadministratör deltid- Täby

  15. Redovisningsekonom / Trainee- Täby

  16. Sportig Leverantörsreskontra- Täby

  17. Sportig redovisningskonsult- Täby

  18. Löneassisten till Kansliet AB- Täby

  19. Erfaren Löneadministratör deltid- Täby

  20. Erfaren Löneassistent deltid- Täby

  21. Lönekonsult/administratör deltid- Täby


Mer beskrivning

löneadministratör deltid
Vi söker en erfaren löneadministratör med potential att utvecklas i vårt team. Kansliet AB är ett ungt företag som arbetar både med företag och ett antal av Sveriges större idrottsföreningar enligt mottot -Mer tid till det roliga! Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och ge våra kunder en total ekonomiservice utöver det vanliga. Vårt unika koncept har medfört att vi snabbt vunnit mark mot de traditionella redovisningsbyråerna. Vårt koncept är helt enkelt unikt. Arbetsuppgifter: Du ansvarar självständigt för att ta hand om och sköta alla löne/personalrelaterade uppgifter för våra kunder som en del av vårt redovisningsteam. Tjänsten är inledningsvis ett vikariat om ca ett år på deltid 50%. -tiden fördelas över månaden i takt med löneprocessen och med viss möjlighet att förlägga arbetstiden. Vi behöver dig som -Har minst 2 års kvalificerad erfarenhet av och kunskap inom löneadministration, gärna från olika arbetsgivare och branscher. -Är van att självständigt driva hela löneprocessen från nyuppläggning till sedvanlig ekonomirapportering, snabbt, rätt och i tid. -Kan ta en viktig roll i kundrelationen vilket kräver mycket goda egenskaper inom kommunikation och svenskakunskaper. Stort extra plus om du dessutom -Har erfarenhet av att arbetat på löne- och/eller redovisningsbyrå. -Har erfarenhet från flera löne- och ekonomisystem -kunskaper inom redovisning. Välkommen med din ansökan snarast i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till info@kansliet.net. Intervjuer kommer ske under augusti och tjänsten kommer tillsättas omgående.
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga löneadministratör deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: löneadministratör deltid

Sportig Ekonomiassisten
För omgående tillsättning söker vi en serviceinriktad person till vårt ekonomiteam. Kansliet AB är ett ungt företag som arbetar som ekonomiavdelning till företag och föreningar enligt mottot -Mer tid till det roliga! Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och ge våra kunder en ekonomiservice utöver det vanliga. Vårt unika koncept har medfört att vi snabbt vunnit mark mot de traditionella redovisningsbyråerna. Vårt koncept är helt enkelt unikt. Arbetsuppgifter: Du får en mix av ekonomi och administrativa uppgifter. Du blir kundingången in till vår organisation, på kontoret, via mail och telefon. Där du själv främst ansvarar för fakturering och kundreskontrahantering. Du håller ordning och reda på oss och kontoret, och hugger dessutom i och assisterar våra ekonomikonsulter där så behövs i deras arbete. Personliga egenskaper: Du är en snabb, fingerfärdig, datavan, ansvarsfull, positiv, social och initiativrik person som gillar att hantera uppgifter effektivt och under eget ansvar och kontroll. (ja, sådana finns) Vi tror att du kan vara en relativt nybakad ekonom med redovisningsinriktning. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team, är stresstålig samt är driven i att utveckla ditt eget ansvarsområde. Du har en viktig roll i kundrelationen vilket kräver mycket goda egenskaper inom kommunikation och svenskakunskaper. Det är viktigt att du är en god ambassadör och kan representera de värderingar Kansliet AB står för. Erfarenhet/kunskap inom fakturering, reskontra, ekonomi/bokföring är meriterande. Erfarenhet av ekonomisystemet Microsoft Dynamics NAV är meriterande. Arbetstid/Varaktighet: Heltid, tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning. Tjänsten är vid vårt kontor i Täby. Arbetstid: 8.00 till 17.00 Välkommen med din ansökan snarast i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till info@kansliet.net. Intervjuer kommer ske fortlöpande och tjänsten kommer tillsättas omgående!
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 11-12
Sök fler jobb liknande: lediga Sportig Ekonomiassisten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sportig Ekonomiassisten

Receptionist/ekonomiassistent
Kansliet AB är ett ungt företag som arbetar enligt mottot -Mer tid till det roliga!. Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och ge våra företags och föreningskunder en ekonomiservice utöver det vanliga. För omgående tillsättning söker vi en spindel i nätet, en levande serviceinstitution för vår organisation och kunder! Arbetsuppgifter: Du är kundingången in till vår organisation, på kontoret, via mail och telefon. Du håller ordning och reda på oss och kontoret. Enklare ekonomiadministration tillhör de dagliga uppgifterna. Du hugger i och hjälper våra konsulter där så behövs i deras arbete. Personliga egenskaper: Du är en serviceinriktad, ansvarsfull, positiv, social och initiativrik person som klarar av att hantera uppgifter effektivt och under eget ansvar. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team och hugger gärna in för att hjälpa där du kan. Du har en viktig roll i kundrelationen vilket kräver mycket goda egenskaper inom kommunikation, svenskakunskaper och en portion sunt förnuft. Det är viktigt att du är en god ambassadör och kan representera de värderingar Kansliet AB står för. Viss erfarenhet/kunskap inom ekonomi/bokföring är meriterande. Arbetstid/Varaktighet: deltid 60-75%, tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning. Tjänsten är vid vårt kontor i Täby. Arbetstid: ca 9.00 till 15.00 Välkommen med din ansökan snarast i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till info@kansliet.net. Intervjuer kommer ske fortlöpande och tjänsten kommer tillsättas omgående.
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 02-13
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist/ekonomiassistent jobb, Receptionist/ekonomiassistent Täby, Receptionist/ekonomiassistent KANSLIET I SVERIGE AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist/ekonomiassistent

Löneadministratör deltid
Vi söker en löneadministratör med potential att utvecklas i vårt lag. Kansliet AB är ett ungt företag som arbetar både med företag och ett antal av Sveriges större idrottsföreningar enligt mottot -Mer tid till det roliga! Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och ge våra kunder en total ekonomiservice utöver det vanliga. Arbetsuppgifter: Du assisterar vår löneansvarig för att sköta alla lönerelaterade uppgifter för några av våra kunder som en del av vårt löneteam. Tjänsten är inledningsvis deltid ca 20 timmar per månad. Tiden är förlagd i "lönetider" och med viss möjlighet att anpassa tider. Vi räknar med att tjänsten successivt kommer öka i omfattning i samband med vår fortsatta tillväxt. Vi behöver dig som -Har viss erfarenhet av och kunskap inom löneadministration, gärna från olika arbetsgivare och branscher och tidigare erfarenhet av systemet Visma Lön 300/600. Eventuellt är du mitt uppe i studier till lönespecialist. -Vill kunna driva hela löneprocessen självständigt från nyuppläggning till sedvanlig ekonomirapportering, snabbt, rätt och i tid. -Kan ta en viktig roll i kundrelationen vilket kräver mycket goda egenskaper inom kommunikation och svenskakunskaper. Stort extra plus om du dessutom -Har erfarenhet av att arbetat på löne- och/eller redovisningsbyrå. -Har erfarenhet från flera lönesystem -kunskaper inom redovisning. Välkommen med din ansökan snarast i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till info@kansliet.net. Intervjuer kommer ske löpande då tjänsten kommer tillsättas omgående.
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 09-22
Sök fler jobb liknande: lediga Löneadministratör deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneadministratör deltid

Senior Redovisningsekonom
Vi söker en erfaren redovisningsekonom för spännande och mer eller mindre sportiga kunduppdrag! Kansliet AB Vi är ett ungt företag som arbetar enligt mottot "Mer tid till det roliga". Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och använder oss av senaste system och teknik tillsammans med arbetsmetodik som skiljer sig från den traditionella byrån när vi tar över som full ekonomiavdelning för våra kunder. Vi söker dig som också är unik. Arbetsuppgifter: Vi arbetar i team runt kunden med uppdelade ansvar för reskontror, redovisning och lön. Som redovisningsansvarig i kundteamet ansvarar du för helheten i kundernas ekonomiarbete. Ditt dagliga arbete kommer främst att handla om eget löpande redovisningsarbete, skatt, bokslut och rapportering liksom att assistera eller agera bollplank till övriga kollegor i redovisningsfrågor. Personliga egenskaper: Du är en fullfjädrad och erfaren redovisningsekonom som är eller uppfyller kraven för att bli Auktoriserad Redovisningskonsult: http://www.srfkonsult.se/bli-medlem/varfor-vara-medlem-och-auktoriserad-redovisningskonsult/antagningskrav/ Vi tror att du idag arbetar med motsvarande arbetsuppgifter och känner dig redo att bidra till utvecklingen i en professionell organisation Vi tror att du är en ansvarsfull, positiv, kreativ och initiativrik person som klarar av att hantera stora volymer under eget ansvar. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team, är stresstålig samt är driven i att utveckla ditt eget ansvarsområde. I din roll är kommunikation med kunden mycket viktigt, och kräver mycket goda språkkunskaper liksom att du är en god ambassadör och kan representera de värderingar Kansliet AB står för. Du är mycket van vid att arbeta i olika moderna ekonomisystem, Excel mm. Arbetar du idag eller tidigare i Microsoft Dynamics NAV är det meriterande. Arbetstid/Varaktighet: Heltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Arbetstid: 8.00 till 17.00 eller enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan senast 6 februari 2015 i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till info@kansliet.net. Intervjuer kommer ske fortlöpande och tjänsten kommer tillsättas senast 1 april!
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 01-20
Sök fler jobb liknande: lediga Senior Redovisningsekonom jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior Redovisningsekonom

Sportig Leverantörsreskontra
Kansliet AB är ett ungt företag som arbetar som ekonomiavdelning till företag och föreningar enligt mottot -Mer tid till det roliga! Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och ge våra kunder en ekonomiservice utöver det vanliga. Vårt unika koncept har medfört att vi snabbt vunnit mark mot de traditionella redovisningsbyråerna. Vårt koncept är helt enkelt unikt. För omgående tillsättning söker vi en serviceinriktad person till vårt ekonomiteam. Arbetsuppgifter: I din tjänst som leverantörsreskontra/redovisningsassistent kommer du att arbeta med leverantörsreskontrahantering i EFH-system, in och utbetalningar, samt löpande bokföring. Utifrån kvalifikationer hugger du dessutom i och assisterar våra ekonomikonsulter där så behövs i deras arbete. Personliga egenskaper: Vi tror att du du är en relativt nybakad ekonom med redovisningsinriktning som vill utvecklas från grunden. Vi tror att du är en ansvarsfull, positiv, social och noggrann person som klarar av att hantera uppgifter effektivt och under eget ansvar. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team, är stresstålig samt är driven i att utveckla ditt eget ansvarsområde. Du har en viktig roll i kundrelationen vilket kräver mycket goda egenskaper inom kommunikation och svenskakunskaper. Det är viktigt att du är en god ambassadör och kan representera de värderingar Kansliet AB står för. Erfarenhet/kunskap inom fakturering, reskontra, ekonomi/bokföring är meriterande. Erfarenhet av ekonomisystemet Microsoft Dynamics NAV är meriterande. Arbetstid/Varaktighet: Deltid 75% eller enligt överenskommelse, tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning. Tjänsten är vid vårt kontor i Täby. Kontorstider: 8.00 till 17.00 Välkommen med din ansökan snarast i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till info@kansliet.net. Intervjuer kommer ske fortlöpande och tjänsten kommer tillsättas omgående!
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 08-14
Sök fler jobb liknande: lediga Sportig Leverantörsreskontra jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sportig Leverantörsreskontra

Ekonomiassistent/Receptionist
Kansliet AB är ett ungt företag som arbetar enligt mottot -Mer tid till det roliga!. Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och ge våra företags och föreningskunder en ekonomiservice utöver det vanliga. Vi söker en spindel i nätet, en serviceinstitution för vår organisation och kunder! Arbetsuppgifter: Daglig ekonomiadministration huvudsakligen inom kundreskontra: betalningar, påminnelser, bokföring. Du är kundingången in till vår organisation, på kontoret, via mail och telefonväxel. Du håller ordning och reda på oss och kontoret. Du hugger i och hjälper våra konsulter där så behövs i deras arbete. Personliga egenskaper: Du är en serviceinriktad, ansvarsfull, positiv, social och noggrann person som klarar av att hantera uppgifter effektivt och under eget ansvar. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team och hugger gärna in för att hjälpa där du kan. Du har en viktig roll i kundrelationen vilket kräver mycket goda egenskaper inom kommunikation, svenskakunskaper och en portion sunt förnuft. Det är viktigt att du är en god ambassadör och kan representera de värderingar Kansliet AB står för. Viss erfarenhet/kunskap inom ekonomi/bokföring är ett krav. Arbetstid/Varaktighet: Heltid tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning. Tjänsten är vid vårt kontor i Täby. Arbetstid: ca 8.00 till 17.00 Välkommen med din ansökan snarast i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till info@kansliet.net. Intervjuer kommer ske fortlöpande och tjänsten kan tillsättas omgående.
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 08-14
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent/Receptionist jobb, Ekonomiassistent/Receptionist Täby, Ekonomiassistent/Receptionist KANSLIET I SVERIGE AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent/Receptionist

Leverantörsreskontra-/redovisningsassistent
Sportig leverantörsreskontra/redovisningsassistent. Kansliet AB är ett ungt företag som arbetar som ekonomiavdelning till företag och föreningar enligt mottot -Mer tid till det roliga! Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och ge våra kunder en ekonomiservice utöver det vanliga. Vårt unika koncept har medfört att vi snabbt vunnit mark mot de traditionella redovisningsbyråerna. Vårt koncept är helt enkelt unikt. För omgående tillsättning söker vi ännu en serviceinriktad person till vårt ekonomiteam. Arbetsuppgifter: I din tjänst som leverantörsreskontra/redovisningsassistent kommer du att arbeta med leverantörsreskontrahantering i EFH-system, in och utbetalningar, samt löpande bokföring. Utifrån kvalifikationer hugger du dessutom i och assisterar våra ekonomikonsulter där så behövs i deras arbete. Personliga egenskaper: Du är ekonom med redovisningsinriktning med reskontraerfarenhet. Du ser dig som en pigg, ansvarsfull, positiv, social och noggrann person som klarar av att hantera uppgifter effektivt och under eget ansvar. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team, är stresstålig samt är driven i att utveckla ditt eget ansvarsområde. Du har en viktig roll i kundrelationen vilket kräver mycket goda egenskaper inom kommunikation och svenskakunskaper. Det är viktigt att du är en god ambassadör och kan representera de värderingar Kansliet AB står för. Erfarenhet/kunskap inom leverantörsreskontra är ett krav, fakturering, ekonomi/bokföring mm är meriterande. Erfarenhet av EFH-system och ekonomisystemet Microsoft Dynamics NAV är meriterande. Arbetstid/Varaktighet: Heltid eller Deltid minst 75%, tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning. Tjänsten är vid vårt kontor i Täby. Kontorstider: 8.00 till 17.00 Välkommen med din ansökan snarast i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till info@kansliet.net. Intervjuer kommer ske fortlöpande och tjänsten kommer tillsättas omgående!
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 10-28
Sök fler jobb liknande: lediga Leverantörsreskontra-/redovisningsassistent jobb, Leverantörsreskontra-/redovisningsassistent Täby, Leverantörsreskontra-/redovisningsassistent KANSLIET I SVERIGE AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Leverantörsreskontra-/redovisningsassistent

Kund & redovisningsansvarig
Vi söker en effektiv och erfaren redovisningsekonom för spännande och mer eller mindre sportiga kunduppdrag! Kansliet AB Vi är ett ungt, snabbväxande företag som arbetar enligt kundmottot "Mer tid till det roliga". Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och använder oss av senaste system och teknik tillsammans med arbetsmetodik som skiljer sig från den traditionella byrån när vi tar över som riktig ekonomiavdelning för våra kunder. Vi söker dig som också är unik. Arbetsuppgifter: Vi arbetar i team runt kunden med uppdelade ansvar för reskontror, lön och redovisning. Som redovisningsansvarig i kundteamet ansvarar du för helheten i ett antal kunduppdrag. Du är i stort sett deras ekonomichef. Ditt dagliga arbete kommer främst att handla om eget löpande redovisningsarbete, skatt, bokslut och rapportering liksom att assistera eller agera bollplank till övriga kollegor i redovisningsfrågor. Personliga egenskaper: Du är en fullfjädrad och erfaren redovisningsekonom som är eller uppfyller kraven för att bli Auktoriserad Redovisningskonsult: http://www.srfkonsult.se/bli-medlem/varfor-vara-medlem-och-auktoriserad-redovisningskonsult/antagningskrav/ Vi tror att du idag arbetar med motsvarande arbetsuppgifter på byrå eller för ett stort antal bolag i koncern. Vi tror att du är en ansvarsfull, positiv, kreativ och initiativrik person som klarar av att leda och koordinera uppdragen under eget ansvar. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team, är stresstålig samt brinner för att utveckla ditt eget ansvarsområde. I din roll är kommunikation med kunden extremt viktigt, och kräver mycket goda språkkunskaper liksom att du är en god ambassadör och kan representera de värderingar Kansliet AB står för. Du är mycket van vid att arbeta i olika moderna ekonomisystem, Excel mm. Arbetar du idag eller tidigare i Microsoft Dynamics NAV är det meriterande. Arbetstid/Varaktighet: Heltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Arbetstid: 8.00 till 17.00 eller enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan senast 29 februari 2016 i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till info@kansliet.net. OBS! Intervjuer kommer ske fortlöpande och tjänsten kommer tillsättas omgående med senaste tillträdesdatum 4 april!
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 02-19
Sök fler jobb liknande: lediga Kund & redovisningsansvarig jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kund & redovisningsansvarig

Redovisningsassistent - sportig medlemsreskontra
Kansliet AB är ett ungt företag som arbetar enligt mottot -Mer tid till det roliga!. Vi arbetar för att hela tiden ligga i fram kant och ge våra företags och föreningskunder en ekonomiservice utöver det vanliga. Vi söker en spindel i nätet, en serviceinstitution främst för våra föreningskunder Arbetsuppgifter: Daglig ekonomiadministration huvudsakligen inom kundreskontra: betalningar, påminnelser, bokföring, återbetalning mm. Samt ta emot inkommande ärenden på telefon och e-mail. Personliga egenskaper: Du är extremt snabb och samtidigt noggrann person som klarar av att hantera uppgifter effektivt och under eget ansvar. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team och hugger gärna in för att hjälpa där du kan. Du har en viktig roll i kundrelationen vilket kräver mycket goda egenskaper inom kommunikation, svenskakunskaper och en portion sunt förnuft. Det är viktigt att du är en god ambassadör och kan representera de värderingar Kansliet AB står för. Viss erfarenhet/kunskap inom ekonomi/bokföring är ett krav. Har du erfarenhet inom idrottsvärlden och av något av de stora webbaserade medlemssystemen som vårt eget KanslietOnline, Sportadmin, MyClub m.fl är detta mycket meriterande. Arbetstid/Varaktighet: Deltid 80% eller enligt överenskommelse tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning. Tjänsten är vid vårt kontor i Täby. Arbetstid: ca 8.00 till 17.00 Välkommen med din ansökan snarast i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till info@kansliet.net. Intervjuer kommer ske fortlöpande och tjänsten kan tillsättas omgående.
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 02-24
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsassistent - sportig medlemsreskontra jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsassistent - sportig medlemsreskontra

Ekonomiassistent/Receptionist
Vi söker en spindel i nätet, en serviceinstitution för vår organisation och kunder! Kansliet AB är ett ungt, snabbväxande företag som arbetar enligt mottot -Mer tid till det roliga!. Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och ge våra företags och föreningskunder en ekonomiservice utöver det vanliga. Arbetsuppgifter: Daglig ekonomiadministration huvudsakligen inom kundreskontra och bokföring. Du är kundingången in till vår organisation, på kontoret, via mail och telefonväxel. Du håller ordning och reda på oss och kontoret. Du hugger i och hjälper våra konsulter där så behövs i deras arbete. Personliga egenskaper: Du är en serviceinriktad, ansvarsfull, positiv, social och noggrann person som klarar av att hantera uppgifter effektivt och under eget ansvar. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team och hugger gärna in för att hjälpa där du kan. Du har en viktig roll i kundrelationen vilket kräver mycket goda egenskaper inom kommunikation, svenskakunskaper och en portion sunt förnuft. Det är viktigt att du är en god ambassadör och kan representera de värderingar Kansliet AB står för. Viss erfarenhet/kunskap inom ekonomi/bokföring är ett krav. Arbetstid/Varaktighet: Heltid tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning. Tjänsten är vid vårt kontor i Täby. Arbetstid: ca 8.00 till 17.00 Välkommen med din ansökan snarast i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till info@kansliet.net. Intervjuer kommer ske fortlöpande och tjänsten kan tillsättas omgående.
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 06-06
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent/Receptionist jobb, Ekonomiassistent/Receptionist Täby, Ekonomiassistent/Receptionist KANSLIET I SVERIGE AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent/Receptionist

Erfaren Redovisningsekonom
Vi söker en erfaren redovisningsekonom för spännande och mer eller mindre sportiga kunduppdrag! Kansliet AB Vi är ett ungt företag som arbetar enligt mottot "Mer tid till det roliga". Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och använder oss av senaste system och teknik tillsammans med arbetsmetodik som skiljer sig från den traditionella byrån när vi tar över som full ekonomiavdelning för våra kunder. Vi söker dig som också är unik. Arbetsuppgifter: Vi arbetar i team runt kunden med uppdelade ansvar för reskontror, redovisning och lön. Som redovisningsansvarig i kundteamet ansvarar du för helheten i kundernas ekonomiarbete. Ditt dagliga arbete kommer främst att handla om eget löpande redovisningsarbete, skatt, bokslut och rapportering liksom att assistera eller agera bollplank till övriga kollegor i redovisningsfrågor. Personliga egenskaper: Du är en fullfjädrad och erfaren redovisningsekonom med minst 5 års erfarenhet från redovisningsbyrå eller motsvarande, som är eller uppfyller kraven för att bli Auktoriserad Redovisningskonsult: http://www.srfkonsult.se/bli-medlem/varfor-vara-medlem-och-auktoriserad-redovisningskonsult/antagningskrav/ Vi tror att du idag arbetar med motsvarande arbetsuppgifter och känner dig redo att bidra till utvecklingen i en professionell organisation Vi tror att du är en ansvarsfull, positiv, kreativ och initiativrik person som klarar av att hantera stora volymer under eget ansvar. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team, är stresstålig samt är driven i att utveckla ditt eget ansvarsområde. I din roll är kommunikation med kunden mycket viktigt, och kräver mycket goda språkkunskaper liksom att du är en god ambassadör och kan representera de värderingar Kansliet AB står för. Du är mycket van vid att arbeta i olika moderna ekonomisystem, Excel mm. Arbetar du idag eller tidigare i Microsoft Dynamics NAV är det meriterande. Arbetstid/Varaktighet: Heltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Arbetstid: 8.00 till 17.00 eller enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan senast 6 februari 2015 i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till info@kansliet.net. Intervjuer kommer ske fortlöpande och tjänsten kommer tillsättas senast 1 april!
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 06-06
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Redovisningsekonom jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Redovisningsekonom

Löneassistent deltid
Vi söker en erfaren löneassistent med potential att utvecklas i vårt lag. Kansliet AB är ett ungt företag som arbetar både med företag och ett antal av Sveriges större idrottsföreningar enligt mottot -Mer tid till det roliga! Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och ge våra kunder en total ekonomiservice utöver det vanliga. Arbetsuppgifter: Du assisterar vår löneansvarig för att sköta lönerelaterade uppgifter för några av våra kunder som en del av vårt löneteam. Tjänsten är inledningsvis ett vikariat på 50%. Tiden är förlagd i "lönetider" och med viss möjlighet att anpassa. Vi räknar med att tjänsten kan ändras, såväl öka i omfattning och form med vår fortsatta tillväxt. Vi behöver dig som -Har minst 2 års erfarenhet av och kunskap inom löneadministration, gärna från olika arbetsgivare och branscher. Eventuellt är du mitt uppe i studier till lönespecialist. -Vill kunna driva hela löneprocessen självständigt från nyuppläggning till sedvanlig ekonomirapportering, snabbt, rätt och i tid. -Kan ta en viktig roll i kundrelationen vilket kräver mycket goda egenskaper inom kommunikation och svenskakunskaper. Stort extra plus om du dessutom -Har erfarenhet av att arbetat på löne- och/eller redovisningsbyrå. -Har erfarenhet från flera lönesystem och avtal -kunskaper inom redovisning. Välkommen med din ansökan snarast i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till lon@kansliet.net. Intervjuer kommer ske löpande då tjänsten kommer tillsättas omgående.
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 08-16
Sök fler jobb liknande: lediga Löneassistent deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneassistent deltid

Erfaren Löneadministratör deltid
Vi söker en löneadministratör med potential att utvecklas i vårt lag. Kansliet AB är ett ungt företag som arbetar både med företag och ett antal av Sveriges större idrottsföreningar enligt mottot -Mer tid till det roliga! Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och ge våra kunder en total ekonomiservice utöver det vanliga. Arbetsuppgifter: Du kan sköta alla lönerelaterade uppgifter för några av våra kunder som en del av vårt löneteam. Tjänsten är inledningsvis deltid ca 75%. Tiden är förlagd i "lönetider" och med viss möjlighet att anpassa. Vi räknar med att tjänsten successivt kan öka i omfattning i samband med vår fortsatta tillväxt. Vi behöver dig som -Har 5 års erfarenhet av och kunskap inom löneadministration, -Kan driva hela löneprocessen självständigt från nyuppläggning till sedvanlig ekonomirapportering, snabbt, rätt och i tid. -Kan ta en viktig roll i kundrelationen vilket kräver mycket goda egenskaper inom kommunikation och svenskakunskaper. Stort extra plus om du dessutom -Har erfarenhet av att arbetat på löne- och/eller redovisningsbyrå. -Har erfarenhet från flera lönesystem, främst Hogia Lön+ -Har erfarenhet av avtal som teknikinstallation, Almega och Unionen Idrott -kunskaper inom redovisning. Välkommen med din ansökan snarast i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till lon@kansliet.net. Intervjuer kommer ske löpande då tjänsten kommer tillsättas omgående.
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 08-16
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Löneadministratör deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Löneadministratör deltid

Redovisningsekonom / Trainee
Vi söker en assisterande redovisningsekonom till vår Chefsekonom som vill anta utmaningen att utvecklas till en ledande kraft inom redovisning! Kansliet AB Vi är ett ungt företag som arbetar enligt mottot "Mer tid till det roliga". Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och använder oss av senaste system och teknik tillsammans med arbetsmetodik som skiljer sig från den traditionella byrån när vi tar över som full ekonomiavdelning för våra kunder. Vi söker dig som också är unik. Arbetsuppgifter: Vi arbetar i team runt kunderna med uppdelade ansvar för reskontror, redovisning och lön. Som assistent till vår chefsekonom kommer du att involveras i våra viktigaste kunduppdrag, avstämningar, bokslut, utredningar, projekt, utvecklingsarbete mm, högt som lågt. Den bästa skolan du kan tänka dig för att bli en framstående ekonom. Personliga egenskaper: Du har åtminstone en kandidatexamen med inriktning på redovisning och är en fullfjädrad redovisningsekonom med några års kvalificerad erfarenhet. Vi tror att du redan arbetat med liknande arbetsuppgifter som revisorsassisten och/eller med ett eget övergripande redovisningsansvar för en mindre eller medelstor organisation och känner dig redo att växa vidare i en professionell organisation. Du har en grundläggande förståelse för företagande och ser dig själv som något av en entreprenör. Har du någon gång utvecklat eget företag/projekt eller varit delaktig i ledningsgruppsarbete är det en merit. Du är en ansvarsfull, positiv, kreativ och initiativrik person som klarar av att hantera stora volymer på kort tid och under eget ansvar bättre än andra. Det är viktigt att du trivs med att arbeta under tidspress samt drivs av att utveckla ditt eget ansvarsområde. I din roll är kommunikation med kunden mycket viktigt, och kräver mycket goda språkkunskaper liksom att du är en god ambassadör och kan representera de värderingar Kansliet AB står för. Du är mycket van vid att arbeta i olika moderna ekonomisystem, Excel mm. Arbetar du idag eller tidigare i Microsoft Dynamics NAV är det meriterande. Välkommen med din ansökan redan idag i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV.
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 08-30
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom / Trainee jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom / Trainee

Sportig Leverantörsreskontra
Nu söker vi ännu en serviceinriktad person till vårt ekonomiteam som leverantörsreskontraspecialist. Kansliet AB är ett ungt företag som arbetar som ekonomiavdelning till företag och föreningar enligt mottot -Mer tid till det roliga! Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och ge våra kunder en ekonomiservice utöver det vanliga. Vårt unika koncept har medfört att vi snabbt vunnit mark mot de traditionella redovisningsbyråerna. Vårt koncept är helt enkelt unikt. Arbetsuppgifter: I din tjänst kommer du främst att arbeta med leverantörsreskontrahantering i våra hypermoderna EFH-system, in och utbetalningar, samt löpande bokföring. Personliga egenskaper: Vi tror att du är en ansvarsfull, positiv, social och noggrann person som klarar av att hantera uppgifter effektivt och under eget ansvar. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team, är stresstålig samt är driven i att utveckla ditt eget ansvarsområde. Du har en viktig roll i kundrelationen vilket kräver mycket goda egenskaper inom kommunikation och svenskakunskaper. Det är viktigt att du är en god ambassadör och kan representera de värderingar Kansliet AB står för. Erfarenhet/kunskap inom leverantörsreskontra, betalningshantering och ekonomi/bokföring är måste. Erfarenhet av moderna websystem för attestflöde samt ekonomisystemet Microsoft Dynamics NAV är meriterande. Arbetstid/Varaktighet: Heltid, tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning. Tjänsten är vid vårt kontor i Täby. Kontorstider: 8.00 till 17.00 Välkommen med din ansökan snarast i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV!
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 09-01
Sök fler jobb liknande: lediga Sportig Leverantörsreskontra jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sportig Leverantörsreskontra

Sportig redovisningskonsult
Vi söker en erfaren redovisningsekonom på hel eller deltid till vårt kontor i Täby för spännande och mer eller mindre sportiga kunduppdrag! Arbetsuppgifter: Vi arbetar som ett lag runt kunderna, en riktig ekonomiavdelning med uppdelade ansvar för reskontror, redovisning och lön. Som redovisningsansvarig i kundteamet ansvarar du för helheten i ett antal kunders ekonomiarbete och fungerar som deras redovisningschef. Ditt dagliga arbete kommer främst att handla om eget löpande redovisningsarbete, skatt, bokslut och rapportering liksom att koordinera med övriga kollegor i teamet runt kunderna. Din bakgrund Du är en närmast fullfjädrad och erfaren redovisningsekonom som är mycket van att med lätthet hantera flera olika bolag/organisationer parallellt antingen som redovisningskonsult på byrå eller i en ”shared-service-funktion". Du ser dig som en ansvarsfull, positiv, kreativ och initiativrik person som gillar att hantera stora volymer under eget ansvar. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team och inspireras av att få vara delaktig i att utveckla ditt eget ansvarsområde. I din roll är tydlig kommunikation med kunden mycket viktigt, och kräver mycket goda språkkunskaper liksom att du är en god ambassadör och kan representera de värderingar Kansliet AB står för. Du är mycket van vid att arbeta i olika moderna ekonomisystem, Excel mm. Erfarenhet från redovisningsbyrå, ekonomisystemet Microsoft Dynamics NAV 2016, ekonomi och administration i ideella organisationer samt på marknaden förekommande medlemssystem är speciellt meriterande. Egen erfarenhet av eller en fortfarande pågående elitidrottskarriär är alltid ett välkommet plus. Kansliet AB Vi arbetar enligt mottot "Mer tid till det roliga" både för kunderna och för oss. Att ständigt bli bättre och effektivare för att hela tiden ligga i framkant använder oss av senaste system och teknik tillsammans med arbetsmetodik som skiljer sig från den traditionella byrån när vi tar över som full ekonomiavdelning för våra kunder. Det har fått oss att växa med 25% om året sedan starten. Vi sitter i moderna, ljusa och trevliga lokaler, en kreativ miljö i öppet landskap där vi i laget samarbetar. Välkommen att växa vidare med oss!
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 02-12
Sök fler jobb liknande: lediga Sportig redovisningskonsult jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sportig redovisningskonsult

Löneassisten till Kansliet AB
Är du vår nya kollega? Vi söker en löneadministratör med potential att utvecklas i vårt lag. Arbetsbeskrivning Du arbetar med daglig kontakt med kunder och myndigheter så du är mycket kommunikativ och mån om att hålla en hög servicenivå. I din roll som löneassistent kommer du att arbeta med löneprocessen från ax till limpa. Du kommer exempelvis att arbeta med att administrera företagets löner, tolka lagar och avtal samt rapportera statistik. Ditt stora fokus kommer att ligga på löneadministration men du kommer också att få möjlighet att arbeta med övriga administrativa uppgifter som förekommer på en löneavdelning. Tjänsten kan också innefatta att du är hjälper redovisningsavdelningen vid behov. Tjänsten är inledningsvis deltid ca 75% med viss möjlighet att anpassa . Vi räknar med att tjänsten successivt kan öka i omfattning i samband med vår fortsatta tillväxt. Vi ser att du: • Har eftergymnasial examen inom löneadministration • Har några års arbetslivserfarenhet inom lön • Har erfarenhet av att arbeta i Hogia Lön Plus samt gärna även Visma Lön • Har kunskaper inom redovisning • Har goda IT-kunskaper och är van att arbeta i Excel • Har positiv attityd och god kommunikativ förmåga • Är ansvarsfull, noggrann och självständig med stort eget driv • Är lösningsfokuserad, hjälpsam och serviceinriktad • Behärskar svenska mycket väl i både tal och skrift. Kansliet AB är en extern ekonomiavdelning för ett trettiotal kunder med målet att effektivisera varje kunds ekonomiadministration, så att de får ”Mer tid till det roliga”. Våra kunder är främst idrottsföreningar men vi har även allt fler företag som kunder. Verksamheten är uppdelad i team, där varje team har ansvar för sitt specifika ansvarsområde såsom redovisning, reskontra och lön. Det finns ett gott och nära samarbete mellan teamen. Nu är vi inne i en expansiv fas och söker därför snarast en ny kollega till vårt löneteam.
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 06-15
Sök fler jobb liknande: lediga Löneassisten till Kansliet AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneassisten till Kansliet AB

Erfaren Löneadministratör deltid
Du kan sköta alla lönerelaterade uppgifter från ax till limpa för ett antal av våra kunder som del av vårt löneteam. Du har kontakt med kunder och myndigheter och är mycket kommunikativ och mån om att hålla en hög servicenivå. Du kommer exempelvis att arbeta med att administrera företagets löner, tolka lagar och avtal samt rapportera statistik. Ditt stora fokus kommer att ligga på löpande löneadministration men du kommer också att få möjlighet att arbeta med övriga administrativa uppgifter som förekommer på en löneavdelning. Tjänsten är inledningsvis ett vikariat på deltid ca 50-75% fram till 31/3 med goda chanser till förlängning! Hur arbetstiden förläggs är till stor del flexibelt men vi ser gärna att du kan arbeta mer intensivt under lönekörningsperioderna och mindre i de lugna perioderna däremellan. Vi behöver dig som -Har minst 2 års erfarenhet av och kunskap inom löneadministration, -Kan driva hela löneprocessen självständigt, snabbt, rätt och i tid, samt ansvara för delar av lönearbetets sidoprocesser som pensionsrapportering och myndighetskontakter. -Kan ta en viktig roll i kundrelationen vilket kräver mycket goda egenskaper inom kommunikation och svenskakunskaper. Stort extra plus om du dessutom -Har erfarenhet av att arbetat på löne- och/eller redovisningsbyrå. -Har erfarenhet från Hogia Lön Plus -Har kunskaper inom/intresse av lönesystem, försystem och implementering. Vi har precis inlett en större förändringsprocess med fokus på digitalisering, effektivisering och kvalitetssäkring och det finns därför stora möjligheter att få bidra även till det arbetet. Kansliet AB är en extern ekonomiavdelning för ett trettiotal kunder med målet att effektivisera varje kunds ekonomiadministration, så att de får ”Mer tid till det roliga”. Våra kunder är främst idrottsföreningar men vi har även allt fler företag som kunder. Verksamheten är uppdelad i team, där varje team har ansvar för sitt specifika ansvarsområde såsom redovisning, reskontra och lön. Det finns ett gott och nära samarbete mellan teamen. Nu är vi inne i en expansiv fas och söker därför snarast en ny kollega till vårt löneteam.
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 01-24
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Löneadministratör deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Löneadministratör deltid

Erfaren Löneassistent deltid
Du kan sköta alla lönerelaterade uppgifter från ax till limpa för ett antal av våra kunder som del av vårt löneteam. Du har kontakt med kunder och myndigheter och är mycket kommunikativ och mån om att hålla en hög servicenivå. Du kommer exempelvis att arbeta med att administrera företagets löner, tolka lagar och avtal samt rapportera statistik. Ditt stora fokus kommer att ligga på löpande löneadministration men du kommer också att få möjlighet att arbeta med övriga administrativa uppgifter som förekommer på en löneavdelning. Tjänsten är inledningsvis ett vikariat på deltid ca 50-75% fram till ca juli 2018 med goda chanser till förlängning! Hur arbetstiden förläggs är till stor del flexibelt men vi ser gärna att du kan arbeta mer intensivt under lönekörningsperioderna och mindre i de lugna perioderna däremellan. Kansliet AB är en extern ekonomiavdelning för ett trettiotal kunder med målet att effektivisera varje kunds ekonomiadministration, så att de får ”Mer tid till det roliga”. Våra kunder är främst idrottsföreningar men vi har även allt fler företag som kunder. Vi söker dig som tänker som vi och -Har minst 2 års erfarenhet av och kunskap inom löneadministration, -Kan driva hela löneprocessen självständigt, snabbt, rätt och i tid, samt ansvara för delar av lönearbetets sidoprocesser som pensionsrapportering och myndighetskontakter. -Kan ta en viktig roll i kundrelationen vilket kräver mycket goda egenskaper inom kommunikation och svenskakunskaper. Stort extra plus om du dessutom -Har erfarenhet av att arbetat på löne- och/eller redovisningsbyrå. -Har erfarenhet från Hogia Lön Plus -Har kunskaper inom/intresse av lönesystem, försystem och implementering. Vi har precis inlett en större förändringsprocess med fokus på digitalisering, effektivisering och kvalitetssäkring och det finns därför stora möjligheter att få bidra även till det arbetet. Vår verksamheten är uppdelad i team, där varje har ansvar för sitt specifika ansvarsområde såsom redovisning, reskontra och lön. Det finns ett gott och nära samarbete mellan teamen. Nu är vi inne i en expansiv fas och söker därför snarast en ny kollega till vårt löneteam.
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 02-01
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Löneassistent deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Löneassistent deltid

Lönekonsult/administratör deltid
Du kan sköta alla lönerelaterade uppgifter från ax till limpa för ett antal av våra kunder som del av vårt löneteam. Du har kontakt med kunder och myndigheter och är mycket kommunikativ och mån om att hålla en hög servicenivå. Du kommer exempelvis att arbeta med att administrera företagets löner, tolka lagar och avtal samt rapportera statistik. Ditt stora fokus kommer att ligga på löpande löneadministration men du kommer också att få möjlighet att arbeta med övriga administrativa uppgifter som förekommer på en löneavdelning. Tjänsten är på deltid ca 50-75% med möjlighet till mer arbete för rätt person. Hur arbetstiden förläggs är till stor del flexibelt men vi ser gärna att du kan arbeta mer intensivt under lönekörningsperioderna och mindre i de lugna perioderna däremellan. Vi tillämpar flextid och det finns möjlighet till att arbeta hemifrån Kansliet AB är en extern ekonomiavdelning för ett trettiotal kunder med målet att effektivisera varje kunds ekonomiadministration, så att de får ”Mer tid till det roliga”. Våra kunder är främst idrottsföreningar men vi har även allt fler företag som kunder. Vi söker dig som tänker som vi och -Har minst 2 års erfarenhet av och kunskap inom löneadministration, -Kan driva hela löneprocessen självständigt, snabbt, rätt och i tid, samt ansvara för delar av lönearbetets sidoprocesser som pensionsrapportering och myndighetskontakter. -Kan ta en viktig roll i kundrelationen vilket kräver mycket goda egenskaper inom kommunikation och svenskakunskaper. Stort extra plus om du dessutom -Har erfarenhet av att arbeta på löne- och/eller redovisningsbyrå. -Har erfarenhet från Hogia Lön Plus -Har kunskaper inom/intresse av lönesystem, försystem och implementering. Vi har precis inlett en större förändringsprocess med fokus på digitalisering, effektivisering och kvalitetssäkring och det finns därför stora möjligheter att få bidra även till det arbetet. -Har kunskaper inom redovisning Vår verksamhet är uppdelad i team, där varje team har ansvar för sitt specifika ansvarsområde såsom redovisning, reskontra och lön. Det finns ett gott och nära samarbete mellan teamen. Nu är vi inne i en expansiv fas och söker därför ännu fler nya kollegor!
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 02-22
Sök fler jobb liknande: lediga Lönekonsult/administratör deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lönekonsult/administratör deltid


Sök lediga jobb KANSLIET I SVERIGE AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se