KOCK BLUES KÖK & BAR jobb - lediga jobb

KOCK BLUES KÖK & BAR jobb KOCK BLUES KÖK & BAR jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: KOCK BLUES KÖK & BAR. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: KOCK BLUES KÖK & BAR. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Erfaren Löneadministratör till stort bolag!- Södertälje

  2. Serviceinriktade Kundtjänstmedarbetare till Carglass- Stockholm

  3. Undersköterskor- Stockholm

  4. Vikariat bidragshandläggare- Stockholm

  5. Redovisningsansvarig till bolag i Solna- Stockholm

  6. VD assistent till IT företaget Orange Business Services i Solna- Stockholm

  7. Ambitiös inköpsassistent för spännande uppdrag- Stockholm

  8. Omsorgsassistent till Björkbackens Gruppbostad- Norrtälje

  9. FEM-OMENAL BERÄKNINGSINGENJÖR TILL STOCKHOLM- Stockholm

  10. Advokatfirman Nordia söker advokatsekreterare- Stockholm


Mer beskrivning

Erfaren Löneadministratör till stort bolag!
Är du en driven och erfaren löneadministratör som har bred kunskap inom ditt yrke? Då har vi på Adecco ett spännande uppdrag i Södertälje för dig! Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer i din roll som löneadministratör att hantera information från företagets lönesystem samt manuella uppgifter som rör bl.a. reseräkningar och information ang. anställningar. Du kommer att ha hand om lönevalidering, löneberäkning, administrera kring optionsprogram och genomföra löneanalyser. Rollen innebär även kontroller av överförda transaktioner, framtagning av uppgifter från systemet till chefer i organisationen, avstämningar, rapportering etc. Med varierande arbetsuppgifter får du en rolig vardag som utvecklar både dig och företaget! Vem trivs här?  Om du har relevant utbildning samt flera års erfarenhet av löneadministration kommer du passa perfekt på uppdraget! Har du arbetat med administration i internationella företag och kan bidra med en bred kunskap i din nya roll ska du söka redan idag! Du som är noggrann, har sinne för detaljer och kunskap av SAP kommer att få användning av dessa kunskaper dagligen! Att du behärskar svenska flytande och har goda kunskaper i engelska är en självklarhet då du kommer i kontakt med båda språken i arbetet. För att trivas i rollen krävs att du är en person som gillar att ge service som alltid ställer kunden i fokus. Du har stor integritet och klarar av att stå upp för det du anser vara rätt samtidigt som du är flexibel inför uppgifter. Vad erbjuder vi? Tjänsten är ett konsultuppdrag och tillsätts omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Löneadministratör till stort bolag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Löneadministratör till stort bolag!

Serviceinriktade Kundtjänstmedarbetare till Carglass
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som kundtjänstmedarbetare på Carglass kommer du att tillhöra kundtjänstteamet bestående av ett 10-tal personer som strävar mot att leverera service i världsklass till sina kunder. Teamets främsta arbetsuppgift är att hjälpa kunder vid byte av bilglas. Du kommer att ansvara för att ta hand om hela processen från det att en kund ringer in till att en bokning är utförd. Detta innebär att du kommer att arbeta i ett flertal system och administrera ärende samtidigt som att du bemöter kunden med lyhördhet och god serviceanda per telefon. Dina dagliga arbetsuppgifter innebär att: - Ta emot inkommande samtal av kunder när det gäller prisförfrågningar, bokningar och övriga frågor - Lägga in och bekräfta bokningar i systemet - Validera försäkringar och ha kontakt med försäkringsbolag - Agera informatör och införsäljande i kontakt med kunder - Hantera bokningsförfrågningar via mejl och webben Du kommer att arbeta både självständigt och i ett nära samarbete med dina kollegor. Arbetets omfattning: Du kommer till att börja med att anställas av Brainpeople och arbeta som konsult på Carglass. Carglass har som ambition att på sikt anställa dig, förutsatt att alla parter är överens. Tjänsten är Heltid, kontorstider, med start så snart som möjligt. Visst helgarbete förekommer ungefär var sjätte vecka. Utvecklingsmöjligheter: Detta är den perfekta möjligheten för dig som vill utvecklas inom serviceyrket. Du får förmånen att arbeta på en ledande leverantör inom bilglasbranschen där du blir upplärd och specialiserad inom området. Om du visar framfötterna kan du i framtiden få ett eget ansvarsområde inom kundtjänst alternativt utvecklas i någon annan roll inom företaget. Utöver detta får du arbeta på ett mindre familjärt bolag med det stora företagets fördelar i form av tydliga processer och en bra struktur på Birger Jarlsgatan i centrala Sthlm. Carglass har som mål att erbjuda dig en fast anställning på företaget förutsatt att du gör bra ifrån dig. Nya idéer och utvecklingsförslag välkomnas varmt på Carglass. Din profil Du har minst gymnasiekompetens och arbetslivserfarenhet från något form av serviceyrke och du har vana att bemöta kunder. Du brinner för att ge god service och du har en bra personkännedom där du anpassar kommunikationen utefter kundens kunskapsnivå. För att kunna förstå kunden på bästa sätt är det viktigt att du har körkort eller har bra kunskap i hur en bil fungerar. Du har även goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Det är meriterande om du har förståelse för försäkringsbranschen och kunskaper i säljteknik, men det är inte ett krav. Personliga egenskaper: För att lyckas i denna tjänst är du en person som trivs att arbeta i ett högt arbetstempo och du är lugn och stabil även i situationer som kräver uppmärksamhet av fler arbetsuppgifter på en och samma gång. Du bemöter kunden på ett professionellt, informativt, tydligt och förtroendeingivande sätt och tar gärna en säljande och rådgivande roll gentemot kunden. Då du kommer att arbeta i ett flertal system är det viktigt att du är nyfiken och har en förmåga att ta till dig ny kunskap snabbt. Vidare är du en person som har en stor initiativkraft och du vågar ta för dig, uttrycka åsikter och komma med nya idéer. Ansvarsfull, pålitlig och punktlig är andra egenskaper som Carglass värderar högt hos sina medarbetare. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Jessica Bauer, jessica.bauer@brainpeople.se Om företaget Carglass® ägs av BELRON®, med huvudkontor i London. BELRON® är specialister på reparation & byte av bilglas och bedriver verksamhet i mer än 30 länder över hela världen och har över 25 000 anställda. Vi betjänar över 10 miljoner kunder per år och var 3:e sekund utför vi ett bilglasjobb någonstans i världen. I Sverige är vi i dagsläget 34 verkstäder och över 100 anställda. Det svenska huvudkontoret finns i Stockholm. Vi är ett företag i tillväxt och söker nu fler engagerade medarbetare som vill vara med och leverera service i världsklass till våra kunder. Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Serviceinriktade Kundtjänstmedarbetare till Carglass jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Serviceinriktade Kundtjänstmedarbetare till Carglass

Undersköterskor
Geriatriska kliniken, B74 Sektionen för multisjuka äldre söker sommarvikarierande undersköterskor med kort varsel. Verksamheten finns i Huddinge. Arbetsuppgifter: Sedvanliga undersköterskeuppgifter inom akutgeriatrisk vårdavdelning med multisjuka äldre. Patientnärmre omvårdnad och medicintekniska uppgifter. Kvalifikationer: Du bör ha arbetat som undersköterska och ha ett intresse för geriatriska patienter. Vi söker dig som också har ett intresse av att delta i verksamhets- och omvårdnadsutveckling då vi arbetar patientnärmre och flödesinriktat. Personliga egenskaper: Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Undersköterskor jobb, Undersköterskor Stockholm, Undersköterskor Karolinska Universitetssjukhuset
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Undersköterskor

Vikariat bidragshandläggare
Stockholms Stad Skarpnäck SDF 190 Ek.bistånd Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Skarpnäcks stadsdelsförvaltning erbjuder dig en arbetsplats där ett aktivt medledarskap och ett tydligt ledarskap är grunden för att ge stockholmarna den bästa verksamheten. Eftersom vi gemensamt skapar vår arbetsmiljö är det viktigt med öppenhet, respekt och lyhördhet. Enheten för ekonomiskt bistånd och arbetsmarknadsåtgärder har som huvuduppgift att ta emot, bedöma och fatta beslut för de av stadsdelens invånare som vänder sig till förvaltningen med ansökan om ekonomiskt bistånd enligt socialtjänstlagen. Enheten utreder och beslutar om de sökandes rätt till ekonomiskt bistånd utifrån gällande lagstiftning och stadens riktlinjer. Uppdraget är att minska behovet av försörjningsstöd och förkorta bidragstiden genom tidiga insatser och individuella lösningar, Enhetens arbetsinsatser ska bistå den enskilde att så snabbt som möjligt finna vägar till egen försörjning. För att uppnå detta ska enheten samverka med Jobbtorg, arbetsförmedling, försäkringskassa, landsting m fl. Samverkan med övriga enheter inom förvaltningen är också av största vikt. Enheten söker en person som under begränsad tid vill arbeta hos oss som biståndshandläggare. För närvarande består enheten av 12 socialsekreterare, 5 biståndshandläggare, 3 administratörer, 1 biträdande enhetschef och 1 enhetschef. Enheten har ett strukturerat och teambaserat arbetssätt. Skarpnäcks stadsdelsförvaltning är en av Stockholms 14 stadsdelsförvaltningar. Stadsdelen ligger i sydöstra Stockholm, har 44 000 invånare och omfattar stadsdelarna Hammarbyhöjden, Björkhagen, Enskededalen, Kärrtorp, Bagarmossen, Skarpnäcks gård, Flaten, Orhem och Skrubba. Vid Skarpnäcks stadsdelsförvaltning, liksom i staden som helhet, strävar vi efter blandade arbetsgrupper och vi välkomnar därför en mångfald av sökande. 1 plats(er).Ekonomihandläggarens huvudsakliga arbetsuppgifter * Handlägga ansökningar om ekonomiskt bistånd i nära samarbete med socialsekreterarna * Ha telefonkontakt med klienter och andra myndigheter och i viss mån klientbesök * Tillsammans med övrig personal utveckla och förnya arbetsmetoder Vi söker Dig som * har lägst studentexamen från gymnasiet, gärna ekonomisk eller samhällsvetenskapligt program * kan arbeta självständigt och i team * god samarbetsförmåga * stark ansvarskänsla * god servicekänsla och vana att hantera olika typer av människor Som anställd har du friskvårdstimme och tillgång till motionslokal och flera träningspass och du kan även köpa förmånligt träningskort till Stockholms stads simhallar med gym och träningsanläggningar. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Erfarenhet av administrativt arbete krävs. Det är meriterande om du har arbetat i Paraply-systemet eller liknande system, har tidigare erfarenhet av arbetet som bidragshandläggare eller relevant utbildning inom området t.ex. kunskap om Socialtjänstlagen Varaktighet: 6 månader eller längre. Arbetstid: Dagtid. Vitar emot ansökningar som kommer in via jobb i stan. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Enhetschef Liz Margulies ,08-508 15 342 Saime Civas, Vision, 08-508 18 264 (facklig) Birgitta Naess, SACO, 08--508 40 623 (facklig) Tillträde: 2013-08-15. Snarast, enligt överenskommelse
Företag: Stockholms stad; 190 Ek.bistånd
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Vikariat bidragshandläggare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vikariat bidragshandläggare

Redovisningsansvarig till bolag i Solna
Arena Personal AB Om företaget För kunds räkning söker vi en redovisningsansvarig till ett större bolag. Vår kund har sitt kontor i trivsamma lokaler i Solna. Arbetsuppgifter I rollen som redovisningsansvarig kommer du att självständigt ansvara för redovisningen för ett bolag inom koncernen. Några av dina arbetsuppgifter kommer att innebära: • Löpande bokföring • Avstämningar • Periodiseringar • Momsredovisning • Månadsbokslut • Rapportering • Kund- och leverantörsreskontra • Göra utbetalningar • Vara behjälplig vid årsbokslut Din profil Vi söker dig som har flera års erfarenhet som redovisningsekonom och behärskar alla delarna av redovisningsprocessen till och med månadsbokslut. Klarar du även av att göra årsbokslut är det ett plus. Koncernspråket är engelska och det är därför viktigt att du är bekväm med att använda det dagligen i arbetssammanhang. Det är viktigt att du är van att använda MS Excel och har du erfarenhet av SAP är det meriterande. Som person är du noggrann, serviceinriktad och prestigelös. Du har bra sifferkänsla, positiv inställning, är självgående samt tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du kommer bli anställd av Arena Personal och jobba som konsult hos vår kund. Detta är en heltidstjänst och uppdraget kommer att starta i slutet av augusti och pågå i minst sex månader med chans till förlängning eller rekrytering till kund för rätt person. Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Då vi tillämpar löpande urval och tjänsten ska tillsättas omgående, tar vi gärna emot din ansökan redan idag. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsansvarig till bolag i Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsansvarig till bolag i Solna

VD assistent till IT företaget Orange Business Services i Solna
Orange Business Services is a global IT and communications services provider, with services available in 220 countries and a local presence in 166. We help companies collaborate more effectively, operate more efficiently and engage better with their customers – connecting their people, sites and machines securely and reliably. http://www.orange-business.com/en Arbetsbeskrivning Vi söker en VD assistent till det internationella IT företaget Orange Business Services som har sitt svenska kontor i Solna. I rollen kommer du att vara ansvarig för ruljangsen på kontoret och stötta VD inom varierande områden. Arbetsuppgifterna innefattar möten, protokollföring, kalenderhantering samt samarbete med övriga på kontoret och övriga i ledningsgruppen i andra länder. Du kommer även att stötta HR med vissa personaladministrativa arbetsuppgifter. Vidare kommer du ansvara för rapporterar, reseräkningar, attestering av dokument samt arkivering, besvara mail, vara ansvarig för olika system och se till att de uppdateras. Hjälpa till med förberedelse inför möten, skapa Power Point presentationer, boka och förbereda event samt bokningar av resor etc. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund för detta uppdrag som är på heltid och under en föräldraledighet. Uppdraget ska starta i början på september och pågår under 9-12 månader. Vem är du? Du har minst fem års erfarenhet i rollen som VD assistent eller motsvarande samt god erfarenhet från ovan nämnda arbetsuppgifter. Erfarenhet från internationellt företag inom IT branschen är mycket meriterande. Dina språkkunskaper är mycket goda och du måste hantera engelska flytande i såväl tal som skrift då majoriteten av arbetat sker på engelska samt innefattar stor del utländska kontakter. Du har en stor datorvana och är van att arbeta i Officepaketet samt olika system. Som person är du mycket ansvarstagande och självgående. Du kan driva dig själv i ditt arbete och skapar på ett kreativt sätt vägar att gå och löser de problem som uppstår. Du trivs med ett varierat arbete, är duktigt på att planera och prioritera samt kan arbeta såväl högt som lågt och är inte rädd för att ta tag i saker. Självklart bidrar du med stor servicekänsla och kan bemöta VD, kollegor samt övriga kontakter på ett professionellt och ödmjukt sätt samt hantera stora mängder av konfidentiellt material. Vidare är du kvick i handling, flexibel samt lyhörd. Vad kan vi erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Elenore Edelbrink tfn; 08- 764 25 17. Välkommen med din ansökan.
Företag: Manpower Administration
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga VD assistent till IT företaget Orange Business Services i Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: VD assistent till IT företaget Orange Business Services i Solna

Ambitiös inköpsassistent för spännande uppdrag
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som inköpsassistent kommer du att ansvara för löpande administration inom inköp och assistera företagets inköpschef och ekonomichef Specifika arbetsuppgifter som ingår i din roll är: - Inköpsorderhantering, kontraktsregistrering, supportera BU och de andra funktioner inom företaget med inköpsfrågor. - Skapa PO och skicka till leverantör. - Inleverans och matcha fakturorna mot PO. - Assistera med interna utbildningar inom företagets inköpspolicy och inköpsprocesser. - Uppdatera och skapa månads rapportering från vårt system. - Skapar nya leverantör enligt new vendor creation process. Arbetets omfattning: Heltid med start i mitten av augusti och sex månader framåt, med möjlighet till förlängning. Du kommer vara anställd av Brainpeople och arbeta ute hos en av våra kunder. Din profil För att lyckas i denna tjänst har du en utbildning inom inköp eller ekonomi och gärna erfarenhet inom området. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Vidare har du en god datorvana och goda kunskaper i officepaketet. Det är meriterande om du har kunskaper i SAP eller Pallet men det är inte ett krav. Personliga egenskaper: Som person är du öppen, positiv, glad, serviceinriktad. Du har ett inre driv och är målinriktad. Vidare är du lyhörd och intresserad av människor och olika kulturer och du är nyfiken på att lära dig nya saker och anta nya utmaningar. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Jessica Bauer på 08-501 685 05 Om företaget Vår kund är ett ledande bolag inom hälso- och läkemedelsbranschen. Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Ambitiös inköpsassistent för spännande uppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ambitiös inköpsassistent för spännande uppdrag

Omsorgsassistent till Björkbackens Gruppbostad
Vi är en del av vårdbolaget TioHundra vars 2 500 medarbetare bedriver sjukvård och omsorg åt Norrtälje kommun och Stockholms läns landsting. Hos oss finns helheten, allt från Norrtälje sjukhus till hemtjänst, vårdcentraler, äldreboenden, psykiatri, personlig assistans och vård för hela familjen. Vi är en miljöcertifierad (ISO 14001) och rökfri arbetsplats. Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Du når oss med ca en timmes bussfärd från Stockholm, Uppsala och Arlanda. Här hittar du ett öppet landskap, en fantastisk skärgård och Norrtäljes idylliska stadskärna. ARBETSUPPGIFTER Björkbackens Gruppbostad är ett boende med 6 platser för vuxna personer som har beviljad LSS-insats "bostad med serskild service för vuxna" LSS 9§9. Vi arbetar med genomförandeplaner för att den beviljade insatsen skall tillgodoses utifrån personens önskemål och behov. Att utveckla verksamheten så att personernas individuella perspektiv tillvaratas enligt den enskildes genomförandeplan är viktigt i vårt arbete. Som en del i arbetslaget ger du det stöd och stimulans som behövs för att personen ska leva ett så aktivt och tryggt liv som möjligt. I arbetsuppgifterna ingår omvårdnad och att främja och stödja fritidsaktiviteter. I arbetet ingår också att delta på personalmöten, dokumentation och de sysslor som förekommer i ett hem. Arbetet innebär att arbeta på ett rullande 3-veckors schema förlagt på dag, kvälls och helgtjänstgöring. KVALIFIKATIONER Utbildningskrav: Utbildning, eller pågående utbildning, med inriktning för arbete med funktionhindrade. Krav på erfarenhet av arbete med personer med psykiska och fysiska funktionshinder. Vi söker dig som är ansvarsfull , social och har lätt att samarbeta i grupp. Arbetet innebär hantering av lyfthjälpmedel, alltså måste gällande föreskrifter följas. Vi värdesätter den kvalitet som mångfald tillför vår verksamhet.
Företag: TioHundra AB
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Omsorgsassistent till Björkbackens Gruppbostad jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Omsorgsassistent till Björkbackens Gruppbostad

FEM-OMENAL BERÄKNINGSINGENJÖR TILL STOCKHOLM
. ARBETSUPPGIFTER OCH KOMPETENS Xdin söker fler engagerade konsulter till  vårt beräkningsteam inom hållfasthet och dynamik med placering på vårt kontor i Kista.  Du blir en del av en växande grupp med både juniora och seniora beräkningsingenjörer där du tidigt får eget ansvar och utmanande arbetsuppgifter samtidigt som du är en del av ett prestigelöst och sammansvetsat team som tillsammans löser problem och utbyter kompetens. I rollen som beräkningsingenjör kommer du arbeta med verifiering, säkerhetställning och granskning samt hjälpa kunder med utvärdering och optimering av produkter inom främst strukturberäkning. Du trivs att arbeta i ett högt tempo med omväxlande uppgifter där leverans mot kunden står i fokus. Utöver kundkontakten jobbar du även nära kollegor i andra roller såsom konstruktörer. Vi tror att du antingen är nyutexaminerad eller har hunnit arbeta några år efter examen, viktigast för oss är ditt engagemang och vilja att leverera resultat utöver det vanliga. Våra uppdrag är främst mot fordon och industrin, varav tidigare erfarenhet inom dessa branscher är meriterande. Du har goda kunskaper i något av systemen Abaqus, Ansa, Ansys eller Hypermesh. Vidare behärskar du svenska och engelska i både tal och skrift. PERSONLIGHET OCH ENGAGEMANG Personliga egenskaper som vi värdesätter är din förmåga att agera självständigt och affärsmässigt. Du är positiv, utåtriktad och drivande med förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer med våra kunder. Du stimuleras av problemlösning och använder din kreativitet till att hitta nya lösningar. Naturligtvis har du ett genuint teknikintresse! Du anser att din lön ska stå i relation till din kompetens och vidare delar vi ansvaret med dig för att upprätthålla och utveckla din konkurrenskraftiga konsultprofil. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. OM XDIN STOCKHOLM I Xdin Stockholmsregionen är vi drygt 320 medarbetare och erbjuder tjänster inom produktutveckling, elektronik- och mjukvaruutveckling, test och kvalitetssäkring, process- och anläggningskonstruktion, system- och applikationsutveckling samt beräkning och simulering.Våra kunder finns främst inom energi, telekom, medicinteknik, verkstads- och fordonsindustrin.   ANSÖKAN Ansök så snart som möjligt då rekryteringsarbetet pågår löpande, dock senast 18:e augusti 2013.   KONTAKT Jonas Theodorsson Manager, Beräkning och Simulering Stockholm
Företag: Xdin
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga FEM-OMENAL BERÄKNINGSINGENJÖR TILL STOCKHOLM jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: FEM-OMENAL BERÄKNINGSINGENJÖR TILL STOCKHOLM

Advokatfirman Nordia söker advokatsekreterare
Jurek Bemanning Sverige AB Arbetsbeskrivning Vi söker Dig med erfarenhet som assistent, sekreterare, advokatsekreterare, konkurshandläggare eller motsvarande. Du har mycket goda datakunskaper, främst i Word och Excel. Tjänsten omfattar sedvanliga sekreteraruppgifter med stort inslag av skrivarbete, kontakter med klienter, domstolar och myndigheter, hantering av konkurser och även administrativa uppgifter såsom fakturering Vem är du? Du tycker om att arbeta i en flexibel miljö med växlande arbetsuppgifter. Du är noggrann och vill alltid prestera arbetsresultat av mycket hög kvalitet och Du har hög social kompetens och trivs att arbeta tillsammans med andra. Du kan planera Ditt arbete i ett från tid till annan högt arbetstempo. Du erbjuds Till kontoret i Stockholm söker vi en advokatsekreterare för heltidstjänst. Vi tar emot din ansökan med CV, personligt brev och betyg, via www.jurekbemanning.se, senast den 12 augusti, 2013. För eventuella frågor kontakta Susanna Kolding (susanna.kolding@nordialaw.com) eller Henrik Wetzenstein (henrik.wetzenstein@nordialaw.com). Växel: 08-563 08 100 Välkommen med din ansökan! www.nordialaw.com Om företaget Advokatfirman Nordia är en skandinavisk advokatbyrå med kontor i Stockholm, Göteborg, Köpenhamn, Odense och Oslo. Vi är verksamma inom svensk och internationell affärsjuridik med inriktning mot bolagsrätt och transaktioner, försäkrings- och skadeståndsrätt, immaterial- och marknadsrätt, fastighetsrätt, tvistelösning, ekonomiska brottmål samt insolvensrätt. På kontoret i Stockholm, som ligger i World Trade Center, Kungsbron 1, är vi ca 45 medarbetare, varav 30 jurister. Start: Efter överenskommelse. Lön: Efter överenskommelse. Sista ansökningsdag 12 augusti 2013
Företag: Jurek Bemanning Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Advokatfirman Nordia söker advokatsekreterare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Advokatfirman Nordia söker advokatsekreterare


Sök lediga jobb KOCK BLUES KÖK & BAR

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se