KOCK Restaurang Återvall jobb - lediga jobb

KOCK Restaurang Återvall jobb KOCK Restaurang Återvall jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: KOCK Restaurang Återvall. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: KOCK Restaurang Återvall. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Arbetsledare / produktionsledare inom mark- och anläggning- Stockholm

  2. Viasat söker Sales Agents som brinner för nöjda kunder- Stockholm

  3. Personlig assistent sökes till kvinna på Fridhemsplan- Stockholm

  4. Helpdesk Sommarjobb 2013- Stockholm

  5. 13-731 Personlig assistent till aktiv man i Enskededalen- Stockholm

  6. Supporttekniker till Advania- Stockholm

  7. Internrevisor- Stockholm

  8. Affärsutvecklare med erfarenhet av upphandling till MÄLAB- Stockholm

  9. HKScan söker Säljare till Stockholm- Stockholm

  10. Kravställande specialist Trafikinformation och Dataförsörjning- Stockholm


Mer beskrivning

Arbetsledare / produktionsledare inom mark- och anläggning
ExpanderaMera AB är ett av Sveriges största rekrytering- och bemanningsföretag specialiserat mot bygg, anläggning, installation och mark. Företaget har varit verksamt i över 10 år och var pionjär inom sin nisch. Bolaget har även tilldelats flera priser under åren bland annat "Årets Superföretag" och DI Gasell. Läs mer på www.expanderamera.se. För kunds räkning söker vi arbetsledare/ produktionsledare inom mark och anläggning till spännande projekt. Vår kund är ett stort anläggningsföretag som behöver förstärkning med erfarna arbetsledare /produktionsledare till projekt i Stockholm. Din huvudsakliga arbetsuppgift som arbetsledare / produktionsledare kommer vara att leda och planera arbetet inom tilldelade projekt. Du ansvarar för att se till att projektet genomförs inom de ramar som ges av produktionskalkylen och produktionstidsplanen samt att företagets miljö- och kvalitetsmål uppnås. I rollen som arbetsledare / produktionsledare ingår även ansvar för arbetsledning, styrning samt samordning av personal och underentreprenörer. För att trivas i rollen som arbetsledare /produktionsledare tror vi att du är en positiv och engagerad person som brinner för rollen som ledare. Du tycker om att strukturera arbetet och de har förmågan att få din omgivning med dig. Som arbetsledare hos vår kund krävs att du har flera års erfarenhet inom mark- och anläggning samt några års erfarenhet från rollen som arbetsledare /produktionsledare. Är du den arbetsledare vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Märk din ansökan: Arbetsledare- mark/anläggning Kontakta Julia Olsson om du har några frågor angående tjänsten som arbetsledare inom mark /anläggning, på 08-53034378 eller Julia.Olsson@expanderamera.se Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Enligt överenskommelse
Företag: ExpanderaMera AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsledare / produktionsledare inom mark- och anläggning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsledare / produktionsledare inom mark- och anläggning

Viasat söker Sales Agents som brinner för nöjda kunder
Viasat och dess breda tv-portfölj utgör en betydande del av MTG, ett av Sveriges mest dynamiska och spännande mediebolag med en stark närvaro i det svenska och internationella medielandskapet. Här arbetar kreativa, nyfikna människor som är gärna delar sin kunskap och erfarenhet för att nå framgång tillsammans. I den viktiga rollen som Winback Sales Agent kommer du att ta emot inkommande samtal från kunder som vill avsluta eller ändra sitt abonnemang. Ditt uppdrag är att lyssna och föra en dialog för att hitta en bra lösning. DU SER MOTVIND SOM EN FORM AV MEDVIND. Viasat har många nöjda kunder, men kundernas förutsättningar, intressen och smak förändras över tiden, och det kommer alltid att finnas kunder som vill ändra sitt utbud. Då ringer de oss. Ditt jobb är att med ”stora öron”, god människokännedom och en snabb tanke bemöta de inkommande samtalen med förstklassig service, utvärdera situationen – och göra det som står i din makt att hitta lösningar och göra kunden nöjd. Din förmåga att förstå kundens situation och att bearbeta olika lösningar simultant, i kombination med uthållighet, lugn och tålamod, är avgörande för att du ska lyckas i denna mycket viktiga funktion. Ett intresse för TV, film och sport underlättar också. Du är i mångt och mycket Viasats kontaktyta mot befintliga kunder och är positiv lösnings- och möjlighetsorienterad, samt givetvis det mest avgörande: Har en social förmåga och instinkt som gör det lätt att bemöta och umgås med människor. DU HAR ENERGI. OCH SPRIDER ENERGI. Alla som har erfarenhet av lagidrotter eller andra gruppaktiviteter vet hur viktig teamkänslan och gemenskapen är för att orka åstadkomma det där extra. Vi lägger ner mycket kraft och omtanke för att ta väl hand om det 20 personer starka Winback-teamet, som utgör en energisk och väl ansedd avdelning inom Viasat. Kända för den härliga gemenskapen, den framåtlutade lagandan och de goda resultaten har man blivit nominerade till bästa säljteam i flera nomineringsprocesser inom MTG. Det är meriterande om du har arbetat med att hantera liknande kundärenden tidigare, och har erfarenhet av försäljning. Viktigare är dock din inställning, din positiva energi och ditt engagemang, samt viljan att utvecklas och ta ansvar för ditt eget och gruppens resultat. För delad framgång är dubbel framgång – och gör det roligare att gå till jobbet. DU VILL VISA ATT ALLT GÅR. OCH VAD DU GÅR FÖR. Med beslutsamhet och långsiktig målbild kommer du långt inom Viasat och MTG. Denna tjänst kan vara början på en varaktig resa som tar dig till de sammanhang och möjligheter du verkligen drömmer om. Du har en stark vilja att lyckas, du vill prestera, leverera och utvecklas och bli duktig inom Winback Sales. Genom löpande coaching samt utbildningar inom Viasat Academy (produkt & sälj) och MTG Academy, ger vi dig redskapen att lyckas och skapa möjligheter att utvecklas vidare. Din lön består av en fast del, och en rörlig del. Den senare styrs av din egen och teamets leverans. Med en god förståelse vad som är viktigt för kunden och Viasat kan du förtjäna både en god lön och ljus framtid. Tycker du att det låter intressant, har ett gott humör och en god portion ambition och energi – då är vi intresserade av dig. Med placering på Viasats huvudkontor på Södermalm i Stockholm sitter du i MTG-koncernens hjärta och arbetar måndag – fredag 9-18 eller 10-19.  Ansök genom att trycka på ansökningsknappen nedan och bifoga CV samt personligt brev. Har du frågor om tjänsten, kontakta Lukas Henningsson, Teamleader, på telefon 073-699 16 77.   Viasat är en del av den internationella mediekoncernen Modern Times Group (MTG), med verksamhet på fyra kontinenter inom fri-TV, betal-TV, radio och TV-produktion. MTGs Viasat Broadcasting sänder fri- och betal-TV via egen satellitplattform och tredjepartsnätverk, samt distribuerar TV-innehåll över internet. Modern Times Group är ett tillväxtföretag och är noterat på Nasdaq OMX i Stockholm. Inom MTG återfinns välkända varumärken så som TV3, TV6, TV8, TV10, Viasat, Viaplay, Viasat Film, Viasat Sport, RIX FM, Bandit Rock, Lugna Favoriter, STRIX Television med flera.   Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Företag: MTG
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Viasat söker Sales Agents som brinner för nöjda kunder jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Viasat söker Sales Agents som brinner för nöjda kunder

Personlig assistent sökes till kvinna på Fridhemsplan
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Vi söker nu en assistent till en kvinna som bor med sin man och sina barn centralt i Stockholm. Hon har en muskelsjukdom och är rullstolsburen. Vi söker dig, kvinna mellan 20-30 år och då det förekommer vissa sjukvårdande insatser såsom hostmaskin och andningsmask är det meriterande om du har erfarenhet av detta eller att du har en undersköterske utbildning. Du är med fördel road av hushållsysslor och matlagning och då hon har hund och katt så du bör ej vara allergisk. Du måste vara flytande i det svenska språket. Du är en lugn och stresstålig person, som är ordentlig och trygg och uppvisar flexibilitet. Arbetstiderna är förlagda mellan 8:30-17 respektive 17-23/24 och du arbetar varannan helg och även vid annan personals frånvaro. Från slutet av augusti finns det möjlighet att arbeta upp till heltid.Då resor uppkommer (längre resor främst sommartid) måste du också kunna arbeta även under dessa. Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Om du är den som erbjuds tjänsten förväntas du genomföra en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter före ditt första arbetspass, eller som senast inom tre veckor från det att anställningen påbörjades. Utbildningen syftar till att skapa trygghet för både personlig assistent och kund. Körkort: B körkort meriterande. Arbetstid / Varaktighet: Varierande dag, kväll och helg. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Kontaktperson: Linnéa Sanfridson Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9), oavsett vilken tjänst du sökt hos oss. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon.
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent sökes till kvinna på Fridhemsplan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent sökes till kvinna på Fridhemsplan

Helpdesk Sommarjobb 2013
Wise IT AB Arbetsbeskrivning Wise IT söker för kunds räkning en nyfiken helpdesktekniker som har möjlighet att arbeta under perioden juni-augusti i sommar. Du kommer att hjälpa IT-användare med dagliga problem främst via telefon och remote. Arbetet innebär att ta emot samtal gällande IT-frågor, registrering av ärenden i kundens ärendehanteringssystem, felsökning, lösenordsbyten mm. Tjänsten är placerad i Stockholm. Utbildning/Erfarenhet För tjänsten krävs att du är tekniskt lagd och att du tycker om personlig kontakt med dina kunder. Vi tror att du har tidigare erfarenhet av supportjobb och vi ser gärna att du har kunskap inom följande områden: * Active Directory * MS Windows XP/7 * Exchange * Ärendehanteringssystem Du är en social person som är vara van att hantera kunder på ett serviceorienterat sätt. Rollen som helpdesktekniker ställer höga krav på stresstålighet och prioriteringsförmåga varför du är engagerad och noggrann i dina arbetsuppgifter. För detta uppdrag bör du kunna tala, skriva, läsa och förstå svenska och engelska obehindrat. Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du blir anställd av Wise IT och jobbar som konsult ute hos vår kund. Som konsult på Wise IT får du unika möjligheter att arbeta på intressanta företag inom olika branscher och med många utvecklande uppdrag. Väljer du att satsa några år som konsult hos oss lovar vi dig utmanade och spännande yrkesår. Vill du bli en av oss? Då söker du tjänsten genom att trycka på ”Sök jobbet”- knappen och följa anvisningarna. Har du frågor angående denna tjänst kontakta gärna vår konsultchef Salle Nilsson på telefon 08 - 555 350 46. Välkommen med din ansökan! Om oss Wise IT AB (f.d. IT-Resurs) är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT. Vi arbetar med starka varumärken i olika branscher och ger ett kompetent stöd i matchningsprocessen när du behöver en kvalificerad IT-specialist, IT-chef eller supporttekniker på hög nivå. Wise IT är en del av Wise Group AB som är listat på Nasdaq OMX First North Premier. Wise IT är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med ISO 9001:2008. Läs mer om oss på: www.wiseit.se. Wise IT - Rätt människor inom IT
Företag: Wise IT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Helpdesk Sommarjobb 2013 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Helpdesk Sommarjobb 2013

13-731 Personlig assistent till aktiv man i Enskededalen
Personlig assistent sökes till helger och kvällar samt extra vid behov Är du en aktiv, positiv och framåt person som gillar utmaningar? Vi behöver nu utveckla vårt assistansteam och söker dig, 25-45 år som är nyfiken och intresserad av kroppen och hälsan, har mycket energi samtidigt som du står med båda fötterna på jorden. Jag är en aktiv man på 48 år som är sjuk i ALS. Jag har alltid nya projekt på gång, arbetar som egen företagare och bor i villa nära Globen med min familj. Jag kan erbjuda ett spännande assistansuppdrag med inblick i en del spännande världar, möten med roliga personer och en hel del skratt då humor är en viktig ingrediens i mitt liv. Viktigt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift, är lyhörd och har tålamod samt en stor dos av glädje till livet! Hos mig får du även möjlighet att själv påverka arbetstiderna. Min målsättning med en personlig assistent är att jag ska fungera bättre i vardagen och kunna delta aktivt i familjelivet. Då personkemin är viktigast (jobbet kan man alltid lära sig) behöver du ej ha erfarenhet av liknande jobb. Körkort är ett krav. Maila din ansökan med CV och foto till nathalie.lovblad@hotmail.com Ansök via länken nedan. Intervjuer sker löpande. Arbetstid: Till en början deltid med varierande arbetstider (ej natt) som sedan kan övergå i heltid om önskemål finns. Lön: Timlön med 12% semesterersättning och OB. Kollektivavtal: KFS-PASS Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.
Företag: Särnmark Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga 13-731 Personlig assistent till aktiv man i Enskededalen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 13-731 Personlig assistent till aktiv man i Enskededalen

Supporttekniker till Advania
Wise IT AB Arbetsbeskrivning Advania är en av Sveriges starkaste och mest heltäckande systemintegratörer och söker nu en supporttekniker till deras verksamhet. Advania söker nu en medarbetare till deras IT-support. Som supporttekniker kommer du att ta emot samtal och kvalificerade ärenden från kundernas IT-avdelningar, du kommer alltså inte att hantera användarsupport-ärenden. Målet är att lösa ärendena inom ett par timmar. Den gruppen du kommer att jobba i arbetar främst med support och förvaltning av alla befintliga kunder. Det är hög beredskap i gruppen vilket innebär att obekväma arbetstider kan förekomma. Utbildning/Erfarenhet Vi söker dig som har: - IT-gymnasium eller annan relevant utbildning - Ett allmänt intresse inom IT och teknik - Kunskaper inom nätverk - Kunskaper inom IP-telefoni Vi ser gärna även att du har kunskaper inom SQL då detta är meriterande. Som person önskar vi att du har mycket driv och gillar att ta ansvar. Vidare är det av stor vikt att du har social kompetens och en god samarbetsförmåga för att lyckas i ditt jobb som supporttekniker. Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du blir anställd av Wise IT och jobbar som konsult ute hos vår kund. Vill du bli en av oss? Då söker du tjänsten genom att trycka på knappen längst ner på sidan och följa anvisningarna. Har du frågor angående denna tjänst kontakta gärna vår konsultchef Salle Nilsson på telefon 08 - 555 350 46. Välkommen med din ansökan! Sökord: supporttekniker IT-tekniker IT-supporttekniker IT-support Om kunden Advania är en av Sveriges starkaste och mest heltäckande systemintegratörer. Det är en lokal aktör med 300 medarbetare som är placerade på åtta kontor runt om i Sverige. Sedan 2012 ingår de i Advaniagruppen, en sammanslagning av Kerfi, Hands och Skyrr, med över 1100 anställda i Sverige, Norge och Island. Advania arbetar med CIC - Customer Interaction Center som tillverkas av Interactive Intelligence i USA. Lösningen bedöms av bl.a. Gartner som en av de ledande i världen. Om oss Wise IT AB (f.d. IT-Resurs) är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT. Vi arbetar med starka varumärken i olika branscher och ger ett kompetent stöd i matchningsprocessen när du behöver en kvalificerad IT-specialist, IT-chef eller supporttekniker på hög nivå. Wise IT är en del av Wise Group AB som är listat på Nasdaq OMX First North Premier. Wise IT är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med ISO 9001:2008. Läs mer om oss på: www.wiseit.se. Wise IT - Rätt människor inom IT
Företag: Wise IT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Supporttekniker till Advania jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Supporttekniker till Advania

Internrevisor
SL är sedan 1 januari 2013 Trafikförvaltningen inom Stockholms läns landsting. Med samma uppdrag, i ny organisatorisk kostym och i tydligare samverkan med övriga landstingsförvaltningar i arbetet att nå visionen – Europas mest attraktiva storstadsregion. Om tjänsten Trafikförvaltningen har uppdrag att vara en renodlad beställarorganisation, vilket innebär att vi upphandlar och beställer tjänster inom trafik, infrastrukturbyggande och underhåll. Vi söker nu ytterligare en internrevisor till avdelningen Juridik och Internrevision som idag består idag av två internrevisorer, elva jurister (bolagsjurister och affärsjurister), en juristassistent och en chefsjurist. Det här är en mycket kontaktrik och social roll där du kommer att arbeta inom ett stort internt nätverk och fungera som rådgivare både till vår Förvaltningschef/VD och till medarbetare som behöver stöd i olika sammanhang. Det är vår Förvaltningschef/VD som beslutar om vilka delar av verksamheten som ska granskas och som internrevisor är det du som genomför granskningar enligt fastställd revisionsplan och föreslår förbättringsåtgärder. Utöver detta omfattar tjänsten särskilda utredningar på uppdrag av Förvaltningschef/VD samt samordning mellan Trafikförvaltningens övriga revisionsorgan. Vi värnar om den prestigelöshet som råder inom avdelningen där det är högt i tak och en mycket bra gemenskap. Vi månar också om balans i arbetslivet vilket formuleras i Trafikförvaltningens grundvärdering SAFE: Samverkan, Ansvar, Förtroende och Engagemang, som har syfte att bidra till en kultur som starkt stöttar våra mål och som bidrar till en positiv anda i det dagliga arbetet. Din utbildning och erfarenhet Vi söker dig som är utbildad civilekonom eller har motsvarande relevant utbildning. Du har flera års erfarenhet av arbete vid revisionsbyrå och/eller av arbete med internrevision i en större organisation. Vi tror att du har förmåga att anta ett helhetsperspektiv på organisationen, som innebär att du relativt omgående kan sätta din roll och sakkompetens i relation till Trafikförvaltningens verksamhet och mål. Som person är du serviceinriktad ödmjuk och har hög integritet. Vi sätter vi stort vikt vid att de råd som levereras till organisationen ska vara användbara, levereras i tid och omges av en tydlig kommunikation. Det ställer därmed stora krav på din förmåga att samarbeta med andra samt din förmåga att uttrycka dig muntligt och skriftligt i det svenska språket. Den här tjänsten passar dig som trivs i en mångfacetterad miljö där varje medarbetares insats bidrar till att göra Stockholms län till en ännu mer attraktiv plats att besöka, arbeta och leva i! Information och ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Karin Ivarson på Pro Astri AB. Har du frågor är du välkommen att kontakta henne på tfn 070-824 69 08. Fackliga kontaktpersoner för SACO är Richard Björk, tfn: 08-686 3779 och för Vision (SKTF) Mona Tallberg, tfn: 08-686 1665. Ansök och bifoga ditt CV på sl.se/jobb. Intervjuer kommer att ske fr.o.m. 12 augusti 2013. Välkommen med din ansökan!
Företag: AB Storstockholms Lokaltrafik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Internrevisor jobb, Internrevisor Stockholm, Internrevisor AB Storstockholms Lokaltrafik
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Internrevisor

Affärsutvecklare med erfarenhet av upphandling till MÄLAB
Vi söker nu en engagerad affärsutvecklare med erfarenhet av upphandling som vill vara med och bygga upp morgondagens regionaltågstrafik för nästan fyra miljoner invånare i Stockholm – Mälarregionen. Om tjänsten De kollektivtrafikansvariga i Stockholm – Mälarregionen har tecknat en avsiktsförklaring om hur den regionala tågtrafiken ska utvecklas framöver. I höst väntas MÄLAB får uppdrag att genomföra den nya trafiken. Med anledning av detta söker vi nu en affärsutvecklare som vill vara med och bygga upp morgondagens regionaltågstrafik för två miljoner invånare i Stockholm – Mälarregionen. Det här är en rollför dig som vill vara del i utvecklingen av något som många personer får ta del av i framtiden. Din roll blir inledningsvis att leda upphandling av tågtrafik och de andra tjänster som behövs för att den nya trafiken ska kunna förverkligas. Eftersom det kommer röra sig om ett nytt trafiksystem, utformat utifrån nya förutsättningar och trafikpolitiska krav, så kommer arbetet med upphandlingarna också innebära nyutveckling av affärsmodeller och koncept. Därefter vidtar arbetet med att utveckla och förvalta verksamheten fortlöpande. Arbetet kommer ske i nära samarbete med kollegor på MÄLAB, hos våra ägare och andra samarbetspartner. Utbildning och erfarenhet Vi söker dig som har högskoleutbildning eller motsvarande. Du har arbetat med affärs-/verksamhetsutveckling i ett par år och har där tillägnat dig erfarenhet av upphandlingar och kunskaper om det regelverk som omger dessa. Du har erfarenhet av och god förmåga till arbete i projektform med projektdeltagare från olika organisationer. Erfarenhet inom kollektivtrafikområdet ser vi som meriterande. Som person är du utåtriktad och har lätt för att samarbeta och skapa kontakter både inom och utanför verksamheten. Du har ett gott ordningssinne och är van att strukturera upp ditt arbete och driva igenom processer. Du är kommunikativ och uttrycker dig obehindrat i tal och skrift. Du har god förståelse för och intresse av att arbeta i en verksamhet som ytterst styrs av politiska beslut. Information och ansökan För mer information, kontakta vd Mårten Levin, 070-786 14 63. Mer information om MÄLAB och vår verksamhet finns på vår hemsida www.malab.se Facklig kontakt: MÄLAB har kollektivavtal via KFS. Tillträde september eller enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan!
Företag: AB Storstockholms Lokaltrafik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Affärsutvecklare med erfarenhet av upphandling till MÄLAB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Affärsutvecklare med erfarenhet av upphandling till MÄLAB

HKScan söker Säljare till Stockholm
HKScan söker Säljare till region Stockholm Som Säljare på HKScan kommer du ha en viktig roll i ett av norra Europas största livsmedelsföretag inom kött, fågel, charkuterivaror och färdigmat. Med eget budgetansvar leder du och driver försäljningsarbetet mot uppsatta mål. Din utmaning och ambition blir att tillsammans med oss, bygga en stark och lönsam verksamhet. Ditt fokus ligger på att bygga långsiktiga relationer med dina befintliga kunder samt identifiera nya affärsmöjligheter, inom dagligvaruhandeln. Rollen som distriktsansvarig säljare krävs det att du har förmågan att planera och disponera din egen tid, för maximal prestation. Du upprättar marknad- och försäljningsplaner, ansvarar för ekonomisk uppföljning samt genomför säljande exponeringar av våra produkter. Vi har två smakfulla produktportföljer, alltifrån frukostmackan till grillen. Att vara en del av HKScan stolta försäljningsorganisation innebär att du ligger i framkant när det gäller försäljning i dagligvaruhandeln och allt arbete utförs i linje med HKScans värdegrund; Affärsmässighet, Delaktighet och Enkelhet. Vi söker dig som: • Har säljerfarenhet från liknande branscher, exempelvis FMCG, dagligvaru- eller detaljhandeln, och tjänst. • Kan bygga och utveckla starka kundrelationer. • Har ekonomisk förståelse och förmåga att bedöma värdet av olika affärsalternativ. • Är driven och resultatinriktad. • Har en social och kommunikativ förmåga. • Är van att planera och hantera ett stort antal kunder. Vi erbjuder dig: • Ett utmanande arbete i en positiv miljö, omgiven av kollegor med höga ambitioner. • En modern arbetsgivare med innovativa arbetsverktyg som; Ipad och praktiskt säljstödsprogram. • Frihet under ansvar. • Tjänstebil. I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Daniel Bjerndahl. Önskas ytterligare information når du Daniel på 0765-25 90 29. I denna rekrytering kommer urval ske löpande, där av ser vi fram emot att ta del av din ansökan så snart som möjligt. Du registrerar din ansökan via www.salesonly.se Scan – bry dig om vad du äter. Scan är ett av Sveriges mest omtyckta varumärken och förknippas med svenskt ursprung, trygghet och kvalitet. Genom vårt arbete från gård till bord har vi unik kontroll på djuromsorg, miljö och kvalitet. Scan AB ingår i koncernen HKScan som är ett av norra Europas största livsmedelsföretag inom kött, charkuterivaror och färdigmat. Scan AB omsätter 10 Mdr SEK och har 2 100 medarbetare. HKScan-koncernen har 10 200 medarbetare och en omsättning som uppgår till 20 Mdr SEK. Läs gärna mer på www.scan.se.
Företag: SalesOnly Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga HKScan söker Säljare till Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HKScan söker Säljare till Stockholm

Kravställande specialist Trafikinformation och Dataförsörjning
Idag bidrar individualisering och teknisk utveckling till att både resenärer och andra aktörer på marknaden ställer nya krav på kollektivtrafi ken. Som resenär vill man få rätt information när man ska åka, oavsett vad man väljer för kanal. Hos oss på Trafi kförvaltningen utgör olika former av trafikinformation vårt främsta serviceverktyg för att kommunicera med våra kunder - resenärerna. Nu söker vi dig som vill vara delaktig i utvecklandet av trafi kinformation och dataförsörjning så att vi når upp till våra resenärers förväntningar. Är du vår nya kravställare som vill arbeta med ständig förbättring av vårt utbud till markanden? Om tjänsten Som Kravställande specialist Trafi kinformation och Dataförsörjning ansvarar du för utvecklingen av Trafikförvaltningens befintliga webbtjänster för trafik- och störningsinformation. Du kommer att vara kravställande i samband med trafikupphandlingar och se till att de avtal som träffas tar hänsyn till de funktioner som krävs, för att informationen som går ut till våra resenärer alltid är korrekt. Du kommer även att delta i förvaltningen av dataförsörjning där du ingår i ett team bestående av medarbetare från vår enhet för trafiknära IT och representanter för våra olika trafikslag. Som Kravställande specialist inom Trafikinformation och Dataförsörjning är det du som är länken mellan Trafikförvaltningen, våra entreprenörer och andra externa parter. Ett samarbete där ni kontinuerligt arbetar med frågeställningen; Hur kan vi tillsammans bli bättre? Din utbildning och erfarenhet Vi söker dig som har högskoleutbildning och/eller relevant yrkeserfarenhet. Du har tidigare arbetat med verksamhetsförvaltning av tekniska system och agerat kravställare av funktion i samband med upphandling. Du har god förståelse för kund- och resenärsperspektivet och trivs i en roll där du utgör länken mellan interna och externa parter. Erfarenhet av att arbeta med trafikinformation är meriterande och vi ser gärna att du har ett intresse för kollektivtrafik. Som person är du utåtriktad och tycker om att etablera kontakter och nätverk både internt och externt. Du är kommunikativ och har lätt för att formulera dig i både tal och skrift anpassat till mottagaren. Därtill är du prestigelös och värdesätter samverkan med andra samtidigt som du vet vad som krävs för att driva dina ansvarsområden och målsättningar framåt. Det här är en tjänst för dig som med teknisk förståelse och kunden i fokus vill bidra till att göra kollektivtrafiken i Stockholmsregionen mer attraktiv och tillgänglig för de över 700000 resenärer som dagliger reser med SL! Information och ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Experis Engineering. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Anna Setterberg, telefon 08 764 25 83. Fackliga kontaktpersoner för SACO är Richard Björk, tfn: 08-686 3779 och för Vision (SKTF) Mona Tallberg, tfn: 08-686 1665. Ansök och bifoga ditt CV på sl.se/jobb. Välkommen med din ansökan!
Företag: AB Storstockholms Lokaltrafik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Kravställande specialist Trafikinformation och Dataförsörjning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kravställande specialist Trafikinformation och Dataförsörjning


Sök lediga jobb KOCK Restaurang Återvall

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se