KOMMUNIKATÖR_KRETSORGANISATÖR jobb - lediga jobb

KOMMUNIKATÖR_KRETSORGANISATÖR jobb KOMMUNIKATÖR_KRETSORGANISATÖR jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: KOMMUNIKATÖR_KRETSORGANISATÖR. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: KOMMUNIKATÖR_KRETSORGANISATÖR. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Civilekonom till stor och modern ideell verksamhet- Stockholm

  2. Logistikkoordinator sökes till Clear Channel!- Stockholm

  3. Studenter sökes som vill jobba extra med utbildning av talbokstidning!- Stockholm

  4. Vill du arbeta med excel inom en global HR-avdelning?- Stockholm

  5. AM Säljare till Finansbolag- Stockholm

  6. Offertingenjör- Stockholm

  7. Flexibel och nyfiken Maskinoperatör sökes till stort företag!- Upplands Väsby

  8. Fakturahanterare sökes till långsiktigt uppdrag!- Stockholm

  9. Extrajobb kvällar & helger - fast timlön- Stockholm

  10. Teknisk kundsupport och implementationsstöd hos ledande Telekombolag- Stockholm


Mer beskrivning

Civilekonom till stor och modern ideell verksamhet
Svenska Kyrkan Järfälla Församling Presentation Är du en civilekonom som vill arbeta i en modern ideell verksamhet? Till Järfälla församling söker vi en chef för ekonomi, lön och administration. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan. Arbetsuppgifter I denna roll som chef svarar du för ekonomi, lön samt administration i samråd med förvaltningschefen. Utöver detta svarar du även för ekonomin i fyra bolag i Järfälla församlings förvaltnings AB. Koncernens verksamhet omfattar begravningsbyrå, kontorshotell och cateringverksamhet samt moderbolag. Du kommer att ha personalansvar för 3-4 medarbetare inom ekonomi, lön och administration. Tjänsten rapporterar till förvaltningschefen. I rollen ingår även ansvaret att vara sekreterare i församlingens beslutande organ. Utbildning/erfarenhet Du är civilekonom eller motsvarande, gärna med revisionsinriktning. Du har flerårig erfarenhet av kvalificerat redovisnings- och bokslutarbete med budget och resultatansvar från ett företag i näringslivet. Det är mycket meriterande om du har arbetat med revision samt har erfarenhet av större ideella organisationer. I denna rekrytering kommer vi att lägga stor vikt vid dina personaliga egenskaper. Den vi söker är kommunikativ, prestigelös och har en utmärkt samarbetsförmåga och goda ledaregenskaper. Du är en lagbyggare men även självständig och har ett tryggt och stabilt förhållningssätt. Vidare är du analytisk med siffersinne och strukturerad. Det är ett krav att du är medlem i svenska kyrkan och delar dess värderingar. Företagsbeskrivning Järfälla församling är Svenska kyrkans lokala organisation och är en av Sveriges största församlingar med drygt 39 500 medlemmar. Församlingen har ca 95 anställda och dess geografiska gränser är desamma som Järfälla kommuns. Församlingsverksamhet pågår i våra fyra kyrkor och församlingshem. Företagets hemsida http://www.jarfallaforsamling.se/ Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Svenska Kyrkan Järfälla Församling
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Civilekonom till stor och modern ideell verksamhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Civilekonom till stor och modern ideell verksamhet

Logistikkoordinator sökes till Clear Channel!
Clear Channel är ett av Sveriges ledande medieförsäljningsbolag och även känt som Sveriges största företag inom utomhusmedia med cirka 90 anställda. Företaget ägs sedan 1998 av den amerikanska koncernen Clear Channel Communications Inc. Koncernen finns representerad i 66 länder och är ett av världens största mediebolag. Clear Channel tillhandahåller reklamytor utomhus som möjliggör för annonsörer att nå hela Sverige dygnet runt. Söker du en tjänst där den ena dagen inte är den andra lik? Söker du en arbetsplats som älskar att förändra och ständigt utmanar sig själva att bli bättre? Clear Channel söker en ambitiös och driven logistikkoordinator med intresse för mediebranschen. Som logistikkoordinator är du den ansvariga länken internt mellan försäljnings- och kampanjavdelningen samt den externa länken till uppsättarna. Som logistikkoordinator tillhör du logistikavdelningen som ansvarar för drift och underhåll av Clear Channels reklamytor, samt att reklamaffischer sätts upp och plockas ned. Totalt rör det sig om mer än 100 000 reklamytor som affischeras varje vecka. De flesta av dessa tjänster upphandlas av oberoende underentreprenörer. Som logistikkoordinator är du avdelningens "spindel i nätet" och ansvarar för att beställningar av tjänster till underentreprenörerna skickas ut och följs upp. Du utgör en viktig länk i hanteringen av extrabeställningar, reklamationer, trafikskador m.m. Vidare utgör du ett stöd åt regioncheferna, som ofta är ute på fältet, genom att vara deras kontaktperson på kontoret. Är du den vi söker? Vi söker dig med; -       Relevant eftergymnasial utbildning -       Minst fem års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter -       Mycket god systemförståelse/ IT-kunskaper. -       Har du erfarenhet av att arbete med ISO-certifiering är det meriterande. Som person är du strukturerad, noggrann och drivande. Du arbetar proaktivt och har en naturlig social kompetens som gör att du är skicklig på att kommunicera på alla nivåer inom och utanför företaget. Du är entusiastisk, serviceinriktad och att du dessutom är serviceminded och affärsinriktad ser vi som en självklarhet. Det är viktigt att du är en självgående och lojal person med stark personlig drivkraft som är van vid att arbeta självständigt och målinriktat i ett högt tempo i en föränderlig och actionorienterad miljö. Du känner ett ansvar för Clear Channels ledord: Freedom, Flexibility, Forward Thinking och Fulfilling Promises. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder: Clear Channel är ett företag som älskar att förändra och utmanar sig själva hela tiden till att bli bättre. Det är en rolig arbetsplats med högt i tak och företaget verkar i en spännande bransch där ingen dag är den andra lik. Det är en platt organisation och ser gärna att varje anställd ska ta egna beslut, vilket ger utrymme för eget ansvar. Då det är en internationell organisation finns för rätt person goda möjligheter att växa både i Sverige men också utomlands. Ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Komet och frågor besvaras av rekryteringskonsult Anna Olsson på 020- 25 26 00 alternativt anna.olsson@komet.se.Skicka in din ansökan genom ansökningsformuläret nedan, vi tar tyvärr inte emot ansökningar via e-post.
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Logistikkoordinator sökes till Clear Channel! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Logistikkoordinator sökes till Clear Channel!

Studenter sökes som vill jobba extra med utbildning av talbokstidning!
Student Consulting Är du en person med god pedagogisk förmåga och ett servicemedvetet arbetssätt? Är du även lite tekniskt intresserad och vill ha ett extrajobb vid sidan av studierna där du till stor del har möjlighet att planera dina arbetstider själv? Läs då vidare! StudentConsulting söker nu ett antal studenter som vill jobba deltid vid sidan av studierna under perioder i höst. Uppdraget innebär att man ska åka hem till synskadade och äldre personer som prenumererar på talbokstidningar för att introducera en ny typ av modernare talbokssystem. Introduktionen består av två besök per prenumerant där man på det första besöket installerar utrustningen och instruerar prenumeranten hur den fungerar. På återbesöket så kontrollerar du att prenumeranten har förstått hur denna ska använda talbokstidningen. Installationen är av det enklare slaget och man behöver inga djupgående tekniska kunskaper för att kunna installera utrustningen, då är det desto viktigare att man har god hand med människor och en god pedagogisk förmåga. Man kommer innan uppdragets start att få en grundlig utbildning i hur installationen går till. När uppdraget startar kommer du att bli tilldelad ett antal prenumeranter som du själv ringer och bokar tid med och du kan därför med andra ord styra mycket själv över dina arbetstider. Besöken ska dock vara avklarade inom vissa tidsramar och varje arbetspass du jobbar ska vara på minst 4h. Vi vill att du ska kunna jobba minst 2 pass i veckan, måndag-fredag. Utbildningen av installationen av utrustningen sker den 14-15 augusti i Gävle, och det är ett krav att man kan delta på denna. All information som krävs för att man ska kunna utföra sitt arbete kommer att läras ut under dessa två dagar. Första omgången med hembesök sker sedan under vecka 35-37 och då är det främst i Uppsala. Den andra perioden är under vecka 45-50, då i Stockholmsområdet. Vi kommer även att göra hembesök på Gotland under v.38-39. Uppdraget fortsätter sedan även i perioder under nästa år för de som har möjlighet att fortsätta. För att vara aktuell för tjänsten är det ett krav att du är student på minst 50% eller har en annan huvudsaklig sysselsättning. Du måste även kunna arbeta minst 2 dagar i veckan, måndag-fredag, under terminerna. Vi söker dig som: -Har god förmåga att förmedla kunskap till äldre och synskadade -Har grundläggande kunskap i att hantera datorer och internetuppkoppling. -Har tillgång till surfplatta/dator eller smartphone -Har B-körkort och gärna tillgång till egen bil För att passa för tjänsten är det dessutom viktigt att tala och skriva god svenska, samt att vara en god kommunikatör och ha förmågan att tydligt förmedla instruktioner. Vi tror även att du har tålamod och ett glatt humör i alla situationer! Har du tidigare erfarenhet av äldre och/eller synskadade personer är detta mycket meriterande. Detta är ett konsultuppdrag där man är anställd hos StudentConsulting och hyrs ut till vår kund. Dessa platser kommer att tillsättas löpande så lämna din ansökan redan i dag! Mångfaldigt prisbelönta Student Consulting är experter på ung personal och har varit med och skapat hela studentbemanningsbranschen. Vi har sedan 1997 utvecklats till ett av branschens ledande företag och lärt oss hur extremt värdefullt det är för dig som student att jobba extra under studietiden. Det är ett ypperligt tillfälle att dryga ut kassan, men också nyttig erfarenhet och en fot in i näringslivet. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se redan idag!
Företag: Student Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Studenter sökes som vill jobba extra med utbildning av talbokstidning! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studenter sökes som vill jobba extra med utbildning av talbokstidning!

Vill du arbeta med excel inom en global HR-avdelning?
Munters är en världsledande leverantör av energieffektiva lösningar för luftbehandling. Genom innovativ teknik skapar våra experter ett perfekt klimat för kunder i de flesta branscher. Våra största kunder finns bland livsmedelsföretag, läkemedelsbolag och datacenter. Munters har varit banbrytande inom området luftmiljö sedan företaget grundades 1955. Idag sker tillverkning och försäljning i 30 länder av våra 3 000 medarbetare. Munters ägs av Nordic Capital Fund VII och har drygt fyra miljarder kronor i omsättning. För mer information, besök www.munters.com. Vi söker dig som har stor vana av och intresse för excel. Du kommer att arbeta i nära samarbete med vår globala Compensation & Benefits Director för att genomföra vår Performance Pay process (bonus). Hos oss får du chansen att arbeta på koncernnivå i en global matrisorganisation. Dina arbetsuppgifter: • Assistera Compensation & Benefits Director • Administrera Performance Pay Processen via excel • Kommunicera på engelska • Kvalitetskontrollera och följa upp information gällande deltagare i processen Du har: • stor vana av och intresse för excel • goda kunskaper i engelska i både tal och skrift • vana att hantera deadlines Det är ett starkt plus om du tilltalas av den internationella prägel som genomsyrar organisationen och har erfarenhet från att införa processer. Vi söker dig som är strukturerad, detaljorienterad och mycket noggrann. Du är förtroendeingivande och har förmåga att bygga relationer i dina kontakter såväl muntligt som skriftligt. Det är mycket viktigt att du i rollen som HR-representant är en god kommunikatör som i kontakterna med våra chefer smidigt kan bemöta, förklara och få förståelse för processen. Hög diskretion är ett måste eftersom arbetsuppgifterna är av konfidentiell karaktär. Tjänsten är tidsbegränsad under perioden 7 oktober - 30 april 2014.  Intervjuer kommer att genomföras under senare delen av augusti.  Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Munters AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du arbeta med excel inom en global HR-avdelning? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du arbeta med excel inom en global HR-avdelning?

AM Säljare till Finansbolag
Vendator brinner för försäljning och vi drivs av utveckling av framgångsrik försäljning, vilket vi gjort i teori och praktik sedan 1988. Vi tillför säljkraft till våra kunder genom våra affärsområden: Callcenter Bemanning, Rekrytering & Field Marketing Affärskonsult Våra kunder är företag, organisationer och offentlig sektor som vill vara de bästa i sin bransch. Vendator är medlemmar i Kontakta (f.d. Sveriges CallcenterFörening) och har tillstånd av Finansinspektionen (FI) att bedriva försäkringsförmedling. Vi är medlemmar i Almega och har kollektivavtal med Unionen. Idag finns vi med verksamheter i Stockholm (Alviks Strand) och Hofors. Vi är noterade på Aktietorget. Rekryteringsuppdrag - Vi söker för välkänt Finansbolags räkning AM säljare Du trivs med att jobba mot ledningsgrupper och belysa värdet av investeringar. Du vill arbeta i ett företag med stora personliga utvecklingsmöjligheter. Du är idag en erfaren och hungrig lösningssäljare Vi rekryterar nu flera säljare med följande egenskaper: * Affärsmässigt och professionellt förhållningssätt * Starkt säljfokus * Mycket god kommunikationsförmåga * Förmåga att visualisera affärsvärde i komplexa lösningar och olika finansieringssalternativ.   Rollen ger mycket frihet under ansvar men samtidigt förväntas du kunna genomföra en strukturerad uppföljning på veckobasis kring genomförda aktiviteter, uppnådda mål och tänkbara leads.   Arbetsbeskrivning Placeringsort Stockholm eller Göteborg   Som Account Manager ansvarar du för den uppsökande försäljningen till företagskunder, ofta större aktiebolag. Ditt uppdrag är att genom aktiv försäljning skapa nyförsäljning, merförsäljning och intäktstillväxt på definierade kunder. Förhållningssättet är relationsskapande och konsulterande. Resor förkommer men oftast utan övernattningar.   Rollen syftar till att sälja komplexa it/telekom-lösningar. Arbetet genomförs oftast i självständig dialog med kund. Rollen innebär även att du ska kunna fungera som stöd i finansieringsaffären till företagets övriga säljare.   Du ska vara bekväm med att verka i en intern miljö där förändring och utveckling är en del av vardagen.   För Göteborg gäller dessutom att du är självgående i en högre utsträckning då din närmaste chef kommer att sitta på annan ort. Din bakgrund Tonvikten ligger på säljkunskap och säljerfarenhet så du har förmodligen 3-5 års erfarenhet av lösningsförsäljning mot ledningsgrupper och känner att du har kvar mycket spring i benen. Det är viktigt att ha tillräcklig akademisk kompetens för att kunna föra konstruktiva dialoger både med externt och internt.   Erfarenhet och Kvalifikationer/kompetenser * Förmåga att lyssna in behov och omsätta i affärsvärde för kund * Mycket god verbal och skriftlig kommunikativ förmåga * Förståelse för olika affärslogiker i tjänsteförsäljning och finansiering * Bekant med prestationsfrämjande uppföljningsmodeller * 3-5 års erfarenhet av framgångsrik försäljning, förmodligen inom IT/Telecom. * Akademisk examen eller motsvarande * Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift * B-körkort  Välkommen med din ansökan. Skicka in den så snart du kan, vi intervjuar löpande!
Företag: VENDATOR AB Field marketing
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga AM Säljare till Finansbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: AM Säljare till Finansbolag

Offertingenjör
Vi söker för kunds räkning en duktig medarbetare med inriktning offertingenjör som har sinne för service och som tycker om variation i sin arbetsdag. Du kommer att vara anställd av Proffice och arbeta för vår kund som har kontor i Kista. Uppdraget är hos Sandvik Coromant Sverige AB som är ett helägt dotterbolag inom Sandvikkoncernen med ansvar för försäljning och marknadsföring av hela Coromants produkt- och tjänsteutbud på den svenska marknaden. Verksamheten i Kista har försäljnings- och marknadsansvar för hela Coromants produkt- och tjänsteutbud. På avdelningen Kundservice Sverige arbetar 4 personer tillsammans med ansvar för order och leveransservice till både kunder och säljare. Som kundservicemedarbetare med inriktning offertingenjör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära att ta emot och boka order samt utarbeta offerter gällande specialverktyg, assistera kunder och säljpersonal i frågor rörande specialverktyg, skärdatarekommendationer och verktygsval samt ge leveransservice till våra kunder. Du hanterar även returer och reklamationer. Uppdragsgivare: Proffice AB Ort: Stockholm Omfattning: Heltid t.o.m 31/12-13 Sista ansökningsdag: 21/7-13 För information: Liv Hedström Kvalifikationer: Vi söker dig som har en utbildning på gymnasie- eller högskolenivå med teknisk inriktning. Erfarenhet inom skärande bearbetning, t.ex. maskinoperatör eller liknande serviceinriktat arbete är meriterande. Du har ett starkt teknikintresse och god datavana. I rollen som offertingenjör är det av största vikt att du är flexibel och noggrann med stor servicekänsla och med god förståelse för kundens behov. Du trivs med att ha kontakt med många människor och är lyhörd i ditt arbetssätt. För tjänsten krävs det att du har en god kommunikationsförmåga och har goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan redan idag på www.proffice.se Organisations-/företagsbeskrivning: En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill. Keep improving.
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Offertingenjör jobb, Offertingenjör Stockholm, Offertingenjör Proffice Sverige AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Offertingenjör

Flexibel och nyfiken Maskinoperatör sökes till stort företag!
Vill du ha en arbetsdag fylld av problemlösande och samarbete i en produktionsmiljö inom livsmedelsbranschen? Vi på Adecco kan ge dig möjligheten. Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer att arbeta i ett team med övriga kollegor på skiftet för att få produktionen att på bästa möjliga sätt flyta på. Här får du möjligheten att självständigt ansvara för att livsmedlet tillverkas med yttersta kvalitet. Du kommer att ansvara för enklare reparationer och inställningar på maskinerna samt utföra packning och manuell sortering. Att snabbt lösa problem som uppstår blir en naturlig del av din arbetsdag! Vem trivs här? Du som har ett stort intresse för maskiner och har en relevant gymnasieutbildning kommer att känna igen dig samtidigt som du utmanas och tar nya kliv.Har du även en fordonsutbildning, truckkort och dessutom erfarenhet av arbete som maskinoperatör kommer du ha lätt för att sätta dig in i uppgifterna. Är du en person som trivs med att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och har en stor nyfikenhet inför arbetet är detta rätt plats för dig. Din samarbetsförmåga kommer att komma väl till pass och egenskapen att se möjligheter och lösningar kommer att leda dig till framgång.  Vad erbjuder vi? Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco Industrial & Logistics kan serva dig med montörer, svetsare, cnc-operatörer, lagerarbetare eller truckförare. Först och främst arbetar vi med att hyra ut personal. Men vi kan även hjälpa dig med rekryteringar av till exempel projekt- och arbetsledare. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se  Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten kommer att starta v.31 eller v.32. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Frida Eriksson på tel:08-598 980 20. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.  Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Flexibel och nyfiken Maskinoperatör sökes till stort företag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Flexibel och nyfiken Maskinoperatör sökes till stort företag!

Fakturahanterare sökes till långsiktigt uppdrag!
Professional Consulting Är du en självgående och effektiv person som tidigare arbetat med fakturering? Då har vi tjänsten för dig! Just nu söker vi för kunds räkning två personer som under ett år ska arbeta med fakturahantering inför deras centralisering. Den huvudsakliga uppgiften är löpande fakturering men även lite administrering. I det vardagliga arbetet kommer du arbeta kreativt och analyserande. Tjänsten är på heltid med start i augusti och fortlöper 12 månader framåt. Kontorstider nyttjas. Arbetet är placerat hos kundens lokaler i Solna, men du kommer att vara anställd hos oss på Professional Consulting. Du som söker denna tjänst ska ha arbetat med fakturering tidigare. Du kan antingen ha gymnasieutbildning med några års erfarenhet inom området alternativt ha en ekonomiutbildning med mindre praktisk erfarenhet inom fakturering, exempelvis från sommarjobb under studierna. Det är meriterande om du arbetat med SAP då faktureringen på sikt ska lyftas in i SAP. Faktureringen sker idag i ett system som heter Alystra. Som person ser vi gärna att du är självständig, driven och tycker om att arbeta med effektivisering och förbättringar. Kreativitet och nytänkande är centralt i denna tjänst. Känner du att detta är en tjänst för dig? Vill Du bygga Ditt CV inför framtida utmaningar? Ta då chansen och sök tjänsten redan idag! Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!
Företag: Professional Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Fakturahanterare sökes till långsiktigt uppdrag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fakturahanterare sökes till långsiktigt uppdrag!

Extrajobb kvällar & helger - fast timlön
Verksamhetsbeskrivning Svea telecom har ett tjänsteutbud och är en marknadsorienterad organisation som utgår från kundernas behov. Företaget erbjuder snabb tillgänglighet, personligt engagemang och den bästa kunskapen om den lokala marknaden. Vi säljer telefonitjänster till privatpersoner. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna innebär att via telefon sälja tjänster, bygga relationer med nya kunder, ge professionell rådgivning samt sälja våra produkter. Som säljare hos oss är du vårt ansikte utåt och detta ställer stora krav på din förmåga att kommunicera på ett vägvinnande sätt! Om du känner att det här kan vara något för dig erbjuder vi dig de bästa förutsättningarna för att lyckas! Utbildning/Erfarenhet Vi söker dig som är tävlingsinriktad, vill utveckla din säljteknik och gärna har erfarenhet av försäljning. Du är social, verbal och har en förmåga att skapa goda relationer. Har du drivkraften och viljan så har vi verktygen för att utveckla dig till en fantastisk säljare. Vi erbjuder: - Meriterande säljutbildningar - Bra ledarskap - Ett stimulerande jobb med härlig teamkänsla - En bra merit i ditt CV - 80 kr i Timlön och 20 kr i provision   Arbetstider:   Måndag-Fredag             18:00-21:00   Lördag                        12:00-18:00   Söndag                       12:00-18:00   Ansök i första hand genom nedanstående länk: http://www.staffrec.se/viewad.php?id=35619&source=ams Alternativt skicka in din ansökan till ansokan@sveatelecom.se. Med vänliga hälsningar Svea telecom
Företag: Svea Telecom AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Extrajobb kvällar & helger - fast timlön jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrajobb kvällar & helger - fast timlön

Teknisk kundsupport och implementationsstöd hos ledande Telekombolag
Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas. Komet söker för marknadsledande Telekombolags räkning en konsult för långsiktigt uppdrag som tekniskt implementationsstöd för nylanserad mobil telefoniväxel. Som tekniskt implementationsstöd kommer du arbeta med att implementera den nya växeltjänsten för vår uppdragsgivares företagskunder. I din roll kommer du att arbeta självständigt och serviceorienterat med kontinuerlig kundkontakt över telefon och mail.  Bland dina arbetsuppgifter innefattas: * Kontinuerlig dialog och uppföljning med tekniskt ansvarig hos kundföretagen * Insamling av teknisk kunddata och nödvändig information för implementeringen * Portering och SIM-kortshantering * Abonnemangs- och avtalsadministration * Konfigurering och administration i den tekniska växelplattformen  Är du den vi söker? Vi söker dig som har någon tidigare teknisk erfarenhet av växellösningar. Du har goda kunskaper inom växelplattformar med förståelse nog för att kunna diskutera teknik kring växeltjänsten med kund. Vidare har du tidigare erfarenhet av kundnära, serviceinriktat arbete och gärna även insyn i Telekombranschen. Då rollen innefattar administration i Excel ser vi att du har tidigare erfarenhet av programmet. Mycket goda kunskaper i svenska är ett krav för denna tjänst. Som person är du kommunikativ och serviceminded med kunden i fokus. Vid tillfällen är arbetet hektiskt, vilket ställer krav på stresstålighet, flexibilitet och driv. Vidare är du initiativrik och framåtsatsande med en positiv och utåtriktad approach. Du trivs med nära samarbete och har lätt att skapa relationer såväl externt som med övriga medarbetare i den sammansvetsade arbetsgruppen och organisationen i stort. Du erbjuds ett spännande, kvalificerat och utvecklande uppdrag på en stor och framgångsrik arbetsplats med karriärmöjligheter och fokus på kontinuerlig vidareutveckling. Tjänsten kommer inledningsvis att vara ett konsultuppdrag via Komet, men för rätt person finns goda möjligheter till övergång och tillsvidareanställning hos kund. Information om uppdraget: Start: Omgående eller enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Uppdragslängd: Upp till 6 månader med chans till överrekrytering och direktanställning hos kund.
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Teknisk kundsupport och implementationsstöd hos ledande Telekombolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teknisk kundsupport och implementationsstöd hos ledande Telekombolag


Sök lediga jobb KOMMUNIKATÖR_KRETSORGANISATÖR

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se