Kalkylator Sollentuna jobb - lediga jobb

Kalkylator Sollentuna jobb Kalkylator Sollentuna jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Kalkylator Sollentuna. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Kalkylator Sollentuna. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. SJ IT söker BPMS Lösningsarkitekt- Stockholm

  2. Är du finsktalande och vill jobba i Stockholm?- Stockholm

  3. Personalhandläggare vikariat- Huddinge

  4. Nannynu! Barnvakt Stockholm Saltsjö-Boo 1 eftermiddag/vecka- Nacka

  5. Varuhuschef- Norrtälje

  6. Säljande projektledare inom fastighetsbranschen- Stockholm

  7. Administratör vid sektionen för klinisk geriatrik- Huddinge

  8. Sjuksköterska- Stockholm

  9. Kontorschef till spännande företag i Sollentuna- Sollentuna

  10. Fritidspedagog till Neglinge skola- Nacka


Mer beskrivning

SJ IT söker BPMS Lösningsarkitekt
Vill du vara med på resan mot ett nytt och modernt SJ IT? Vår utmaning, en stabilare, effektivare och billigare leverans! Som vår nya lösningsarkitekt för Oracle BPMS har du en utmärkt chans att vara med att bygga upp samt sätta din prägel på en ny organisation inom IT Drift & Förvaltning. Om tjänsten Under 2013 kommer enheten att bygga upp ett nytt Business Process Competence Center (BPCC). Syftet med BPCC är att förvalta och utveckla SJs Oracle Fusion Middleware-plattform, BPMS-plattformen, samt att styra och stötta projekten som utvecklar och levererar lösningar till BPMS-plattformen. Arbetet innefattar: •Förvaltning av lösningar på BPMS-plattformen •Utveckla processer och rutiner för projektgenomförande, design, utveckling, test, CM •Stöttning av projekt i alla olika faser •Kommunikation och relationsbyggande med verksamheten På plattformen utvecklas flexibla och verksamhetskritiska BPM-lösningar i nära samarbete med verksamheten. Arbetsuppgifter •Vara resurs i utvecklingsprojekt •Ta fram och /eller verifiera lösningsförslag •Genomföra förändringsarbete •Verka som specialist inom aktuella områden •Identifiera och utforma lösningsmönster •Säkra dokumentation form av integrationskarta, tjänstekataloger, informations och processmodeller •Säkra att lösningar och projektleveranser följer det arkitektuella riktlinjer som ställts för lösningar på BPMS-plattformen Ansvarsområden •Ansvara för arkitekturbeskrivning och riktlinjer för BPMS-plattformen •Övergripande ansvarig för metodik och dokumentation (både input till projekten och output från projekten) •Genomföra, medverka eller leda förändringsarbete inom ett eller flera delområden som ex. systemutveckling, konfiguration, systemdesign m.m. •Medverka vid framtagning av lösningsförslag. •I utvecklingsfasen medverka i detaljerad systemdesign. •I samarbete med objektförvaltare (OF) föreslå förändringar •På erforderlig nivå inneha nödvändig plattform och/eller applikationskunskap för att kunna stödja verksamheten Din bakgrund För att vara framgångsrik i rollen bör du ha några års dokumenterad erfarenhet inom arkitektur. Kunskap i och runt Oracle och BPM och/eller liknande plattformar för affärslogik och integration och utveckling av metodik och arbetssätt inom SOA/BPM/Integration är något du har med dig. Då du kommer arbeta i nära samarbete med våra utvecklare är andra centrala kompetensområden: •Lead development •Utveckling (Java, Oracle SOA Suite, ADF, JPA) •Utvecklingsmetodik •Testdriven utveckling •Continous development/Continous integration Du har akademisk utbildning gärna inom Datateknik eller Systemvetenskap, eller likvärdig arbetslivserfarenhet. Du är en person med förmåga att se samband och ett sinne för att ständiga förbättringar och innovation. Du är analytisk, strukturerad och drivande i ditt arbetssätt och är van att ta ansvar. Vi lägger stor vikt vid din förmåga att effektivt samarbeta i grupp och över grupp-/enhetsgränser. Anställningsformen är en tillsvidareanställning på heltid med placering på HK i centrala Stockholm. Ansökan och upplysningar I denna rekrytering samarbetar SJ IT med Experis IT. Frågor om tjänsten besvaras av Annica Karlsen, senior rekryteringskonsult på Experis IT, telefonnummer 08 – 508 954 57. Du söker ovan nämnda tjänst genom att registrera ditt CV på www.experis.se och koppla den mot tjänst. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så det är bra om du skickar in din ansökan snarast. Vill du anta utmaningen? Välkommen med din ansökan!
Företag: Experis IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga SJ IT söker BPMS Lösningsarkitekt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SJ IT söker BPMS Lösningsarkitekt

Är du finsktalande och vill jobba i Stockholm?
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. Multimind Bemanning söker just nu finsktalande personer till olika tjänster inom administration/kundservice/ekonomi. Våra kunder är framgångsrika internationella företag inom olika branscher och samtliga har sina kontor i Stockholm. Vi ser gärna att du är flytande i finska både muntligt och skriftligt samt har mycket goda kunskaper i engelska. Det är även meriterande om du har en relevant utbildning samt tidigare erfarenhet inom något av områdena administration, kundservice eller ekonomi. Som person är du driven i ditt arbete samt strävar efter att ge en god service och levererar alltid med kvalité. Du driver självständigt ditt arbete framåt men tycker även om att arbeta i team. Vi har just nu ett flertal finsktalande tjänster som kan vara intressanta för dig, så tveka inte att registrera ditt CV samt kontakta oss så berättar vi mer.  Marjut Adalberth Direct: +46 8 21 67 46 E-Mail: marjut.adalberth@multimind.se
Företag: MultiMind Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Är du finsktalande och vill jobba i Stockholm? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Är du finsktalande och vill jobba i Stockholm?

Personalhandläggare vikariat
Karolinska Institutet Avdelning Tjänsten är placerad vid institutionens lednings- och administrationskansli, belägen på Huddinge Campusområde. Administrationen består idag av 17 medarbetare som hanterar frågor och lämnar stöd kring institutionens ekonomi, personalfrågor, utbildningsadministration, forskarutbildning samt information- och webbfrågor. Vi söker en personalhandläggare till institutionens personalavdelning. I avdelningens uppdrag ingår bl.a. att arbeta både strategiskt och operativt inom områdena personal- och ledarskapsutveckling, kompetensförsörjning, rekrytering, rehabilitering, praktisk lönehantering och lönebildning, arbetsmiljö och friskvård. Även förhandlings- och avtalsfrågor, samt likabehandlingsfrågor ingår i avdelningens uppdrag. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande. En stor del av arbetet innebär att ha en konsultativ roll gentemot våra sektioner och dess medarbetare. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat att: - Ge konsultativt stöd åt institutionens chefer, administratörer och anställda i allmänna personalfrågor samt tolkning av lagar och avtal inom personalområdet - Driva och delta i olika projekt, gällande exempelvis kompetensutveckling och lönerevision - Fungera som backup i handläggning av rekryteringsärenden - Hantera anställningsärenden och förlängningar i nära samarbete med sektionerna - Registrera personal- och lönehändelser i lönesystemet Primula - Granska reseräkningar - Andra arbetsuppgifter som förekommer på avdelningen Tjänsten är ett vikariat med tillsättning omgående, dock längst till och med 2014-05-31. Kvalifikationer Vi söker dig som har en akademisk utbildning inom HR och ser att du har minst 5 års arbetslivserfarenhet, gärna inom den statliga sektorn. Du har god analytisk och organisatorisk förmåga och bör ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Vi ser gärna att du har erfarenhet av de lagar och förordningar som styr arbetsrätten inom statliga sektorn. Som person tror vi att du har ett stort intresse för HR-frågor och är villig att driva och utveckla dessa tillsammans med gruppen. För arbetet krävs att du har stark integritet, ett positivt sätt och en förmåga att skapa goda kontakter inom och utom institutionen. Vi kommer därför att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Ansökningsförfarande Ansökan ska göras via rekryteringssystemet NetRecruiter. Vid tillsvidareanställning tillämpar Karolinska Institutet 6 månaders provanställning.
Företag: Karolinska Institutet, Inst. för neurobiologi, vårdvetenskap och samhälle
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Personalhandläggare vikariat jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personalhandläggare vikariat

Nannynu! Barnvakt Stockholm Saltsjö-Boo 1 eftermiddag/vecka
2007 NannyNu AB Om Nannynu! Nannynu! hjälper familjer som behöver en extra hand med deras barn och söker nu trygga, erfarna och lekfulla barnvakter. Som barnvakt hos oss blir du väl omhändertagen, vi har mycket personlig och tät kontakt med våra barnvakter och värdesätter dig högt. Du bestämmer själv hur mycket du vill arbeta och familjen kommer bo nära dig eller din skola. Våra uppdrag Nu söker vi många barnvakter till familjer som önskar hitta en barnvakt med start så snart som möjligt. Om uppdraget Familjen i Saltsjö-Boo vill ha barnpassning 1 eftermiddag/vecka ca klockan 15/15.30-19 (kan ibland bli förlängt till kl 21). . Familjen har tre barn på 4, 9 och 12 år, det är främst de två yngsta som barnvakten fokuserar på. Din profil Vi söker dig som: -Är student/har annat deltidsarbete och kan arbeta eftermiddagar från kl.15:00. -Har erfarenhet och ett genuint intresse för barn -Är ordningsam och lekfull -Söker ett långsiktigt uppdrag hos våra familjer Vi erbjuder -Ett roligt och meningsfullt extraarbete -Nannycertifieringskurs -Hjärt-och lungräddningskurs -Försäkring -En egen handledare -100-140 kr i lön per timme (inkl semesterersättning) -OB-tillägg samt storhelgstillägg Vid anställning hos nannynu! begär vi utdrag ur brottsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan, följ länk nedan.
Företag: 2007 NannyNu AB
Ort: Nacka
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Nannynu! Barnvakt Stockholm Saltsjö-Boo 1 eftermiddag/vecka jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nannynu! Barnvakt Stockholm Saltsjö-Boo 1 eftermiddag/vecka

Varuhuschef
Biltema erbjuder idag ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/Teknik, Bygg, Bilvård, Verktyg. Biltema finns idag på över 100 platser i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Biltemas huvudsakliga marknadsföringsmedel är Biltemakatalogen som trycks i 16,5 miljoner exemplar per år. Under 2012-2016 kommer Biltema öppna 66 nya varuhus i Norden. Rollbeskrivning: En Varuhuschef på Biltema är kundfokuserad och har ett stort engagemang i sin verksamhet. Varuhuschefen ansvarar för hela driften av varuhuset inklusive inköp, försäljning, logistik, ekonomi, personal, marknadsföring och upprätthållande av Biltemas koncept. Som Varuhuschef är du tillika VD för ett dotterbolag.   Kvalifikationer: Vi söker dig som har minst 3-5 års erfarenhet som butikschef inom detaljhandeln, dessförinnan har du arbetat i flera år i olika ledande befattningar även då inom detaljhandeln. Du är en självgående, prestationsorienterad och tydlig ledare som har förmågan att motivera din personal. Du är affärsorienterad och arbetar strukturerat. Vidare vill du arbeta i kedjekoncept med lokalt entreprenörskap, stora volymer och många människor. Kunskap i butiksdrift, ekonomistyrning, lager, logistik, marknadsföring samt att driva försäljning är ett krav. Vi erbjuder ett utmanande arbete i ett expanderande företag med stora utvecklingsmöjligheter. Det är viktigt att du delar Biltemas värderingar, enkelhet, sparsamhet, handlingskraft, ordning och reda samt flexibilitet. Eftersom detta rör sig om en nyetablering så får du här även möjlighet att vara med helt från början inklusive rekryteringen av ditt eget Biltema team.   Arbetsplats/placering: Norrtälje Anställningsform: Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse Har du frågor kring tjänsten kontakta:Beata Vaszi: 010-490 15 35 Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller mail. Välkommen och ladda upp ditt CV samt Personliga brev. Urval kommer att ske löpande så vi ser gärna att du laddar upp din ansökan omgående. Är du intresserad av att söka någon av våra andra tjänster till Varuhuset? Resterande tjänster till Biltema Norrtälje utannonseras under våren/sommaren. Ladda gärna upp en spontanansökan via vår hemsida så länge och skapa en så kallad "Jobbagent". När väl annonserna läggs ut, kommer du få ett mail om att det nu går bra att söka de tjänster du lagt in önskemål på.
Företag: Biltema Norrtälje AB
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Varuhuschef jobb, Varuhuschef Norrtälje, Varuhuschef Biltema Norrtälje AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Varuhuschef

Säljande projektledare inom fastighetsbranschen
Vi söker en fastighetskonsult som ska leda och driva renoveringsprojekt i fastigheter som till större del är bostadsrättsföreningar och hyresfastigheter. Som fastighetskonsult kommer du att bidra till att utvärdera, utveckla och förbättra arbetsmetodiken. Detta kommer att ske genom veckovis rapportering där det framgår vilka som är pågående projekt, antal besök, kundenkäter, bra och mindre bra besök under veckan samt vad som kan förbättras. Du kommer att få medverka på mässor, aktivteter och nätverkande samt medverka vid andra säljaktivteter för nykundsbearbetning  För att lyckas i jobbet krävs stor egen drivkraft och personligt ansvar. Du ska kunna organisera och strukturera ditt arbete samt kunna medverka och leda projekt. I rollen som fastighetskonsult kommer det att innebära bygg- och informationsmöten på morgon och på kväll och i enstaka fall även helger. Vi ser gärna att du är hälso- och miljöintresserad samt har lätt för att skapa kontakt med nya människor. Vidare är du målinriktad och tycker om att göra affärer. Du ska kunna ta egna initiativ då rollen kräver att man är självgående samt är flexibel och serviceinriktad. Erfarenhet från fastighetsbranschen sedan tidigare är ett krav och då gärna med erfarenhet som projektledare, fastighetsförvaltare eller hantverkare. Det är meriterande om du har arbetat med stambyten, är entreprenadbesiktningsman, kontrollansvarig enligt PBL eller OVK-behörig. Flytande kunskaper i svenska och engelska, såväl skriftligen som muntligen är ett krav. Du som söker skall även ha b-körkort samt goda kunskaper i Officepaketet. I anställningen ingår bil, mobiltelefon och dator. Vi ser det även som meriterande om du sitter/suttit i styrelsen till en bostadsrättsförening samt tidigare tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen, ange då gärna vilken idrott du har utövat. Arbetet är på heltid och kan starta omgående.
Företag: Staffingpartner AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Säljande projektledare inom fastighetsbranschen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljande projektledare inom fastighetsbranschen

Administratör vid sektionen för klinisk geriatrik
Karolinska Institutet Avdelning Vid sektionen för klinisk geriatrik bedrivs undervisning och forskning om geriatriska sjukdomar med tonvikt på demenssjukdomar. Verksamheten är knuten till geriatriska kliniken och de patientflöden som finns vid Karolinska Universitetssjukhuset. Sektionens demensforskning är inriktad mot tidig diagnostik av demenssjukdomar med betoning mot imaging. Verksamheten har en starkt internationell anknytning med medverkan i flera stora EU-projekt. Arbetsuppgifter Vi söker en person som ska vara behjälplig i det webbaserade programmet Pingpong med att bland annat: - bygga upp nya kursmiljöer - konstruera webbaserade tentor och utvärderingsenkäter - lägga in studenter - göra kursbudget - hjälpa till med felsökningar - vara delaktig i lärandemiljöerna Arbetsuppgifterna innefattar också att administrera det geriatriska momentet vid läkarutbildningen, sjukgymnastprogrammet samt arbetsterapeutprogrammet. Inom arbetsuppgifterna ryms även registrering i Ladok; såväl moment som kurs som avslutad utbildning. Du kommer också att vara behjälplig i att ta fram statistik från de olika momenten och kurserna samt kunna hantera studenter med Individuellt Studie Program (ISP). Kvalifikationer Vi ser att du har pedagogiska skickligheter då en stor del av arbetet kommer vara att lära ut i Pingpong. Det är en förutsättning att du är påläst i de lagar och författningar som finns inom högskoleområdet och inom ramen för statlig myndighetsutövning. God datorvana och kunskaper i Microsoft Office är meriterande. Du ska ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och mycket goda kunskaper i engelska. Meriterande är kunskaper i utbildningsadministrativa program såsom Pingpong och LADOK samt erfarenhet av arbete med webbsidor. Vi sätter stort värde på god social kompetens och tror att du är noggrann, organiserad, serviceinriktad och har en högskoleutbildning i bagaget. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Ansökningsförfarande Ansökan ska göras via rekryteringssystemet NetRecruiter. Vid tillsvidareanställning tillämpar Karolinska Institutet 6 månaders provanställning.
Företag: Karolinska Institutet, Inst. för neurobiologi, vårdvetenskap och samhälle
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör vid sektionen för klinisk geriatrik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör vid sektionen för klinisk geriatrik

Sjuksköterska
avdelning N22, Lung Allergikliniken Karolinska Universitetssjukhuset är ett av Nordens största universitetssjukhus, där vård, forskning och utbildning är viktiga delar i arbetet att förlänga och förbättra människors liv. På Lung Allergikliniken arbetar vi aktivt med att utveckla vår verksamhet. Nu söker vi dig med flera års erfarenhet som sjuksköterska och som vill arbeta med oss i ett projekt för att förbättra vården för patienter med lungcancer. I projektet samarbetar vi på vårdavdelning N22 med vår dagvårdsenhet och medarbetare på onkologiska kliniken. Du behövs som sjuksköterska i våra team med undersköterskor och läkare för att ta hand om patienter med lungcancer i olika stadier. Arbetsuppgifter: Som sjuksköterska på avdelning N 22 är dina arbetsuppgifter varierande. De huvudsakliga arbetsuppgifterna består av omvårdnad av svårt sjuka patienter, utredningar och medicinska behandlingar som du är med och utför, bl a cytostatikahantering. Du förbereder, planerar och informerar patienter om olika behandlingar. Du ges i det dagliga arbetet möjlighet att vara med och utforma den framtida omvårdnaden av lungcancerpatienter i Stockholm. Kvalifikationer: Du som söker är legitimerad sjuksköterska. Med tanke på den vård vi bedriver vill vi att du har flera års erfarenhet som sjuksköterska och är trygg i din yrkesroll. Personliga egenskaper: I ditt arbete kommer du att möta många svårt sjuka patienter och deras anhöriga, vilket kräver att du är trygg i dig själv och din yrkesroll. Arbetet på vårdavdelningen är självständigt samtidigt som det kräver en god samarbetsförmåga med både kollegor och andra yrkesprofessioner. Det är viktigt att kunna ta egna initiativ, prioritera när det behövs samt ha en god kommunikationsförmåga. Vi vill att du ska vara engagerad och gilla utmaningar! Övrig information: Du har möjlighet att arbeta i tabellmodell som bl a innebär individuell schemaplanering med treskifts-tjänstgöring. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska jobb, Sjuksköterska Stockholm, Sjuksköterska Karolinska Universitetssjukhuset
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska

Kontorschef till spännande företag i Sollentuna
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vår kund är ett expansivt företag i en spännande bransch och söker för direkt rekryteringen en driven och ambitiös kontorschef som vill växa in i en roll som CFO.   Tjänsten På det trevliga kontoret i Sollentuna arbetar idag 8 personer i händelserik miljö där ingen dag är den andra lik. Tjänsten som kontorschef innebär att du har övergripande ansvar för administrationen på företaget. Inom ca. ett år kommer även tjänsten innefatta ansvar för ekonomin (ej det löpande). Tjänsten är på heltid med start i augusti. Arbestuppgifter I tjänsten som kontorschef har du bland annat följande arbetsuppgifter: • Övergripande ansvar för administration • Anbudshantering och förhandling med kunder • Övergripande ansvar att projektbudget följs upp • Löpande ekonomisk uppföljning • Uppdatera likviditetsöversikt samt ta fram balans -och resultaträkning Kvalifikationer För att passa i rollen som kontorschef ser vi följande bakgrund som lämplig: • Ekonomiutbildning • Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter • Mycket goda kunskaper i engelska • Mycket goda kunskaper i Excel Som person är du pålitlig, serviceinriktad och trivs med att arbeta på ett mindre företag där det händer mycket. Du är noggrann, ambitiös, kommunikativ och driven. Är du intresserad av tjänsten? Skicka in din ansökan omgående. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Företag: Placera Personal AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Kontorschef till spännande företag i Sollentuna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kontorschef till spännande företag i Sollentuna

Fritidspedagog till Neglinge skola
Arbetsbeskrivning "En trygg, rolig och utmanande arbetsplats för barn och vuxna varje dag med sikte på framtiden" Vi söker en fritidspedagog till Neglinge skola. Tjänsten innebär arbete i skolan och på fritids i en helintegrerad verksamhet där arbetslaget - lärare och fritidspedagoger - har ett gemensamt ansvar för hela dagen. Barnen ska erbjudas en lustfylld dag med hög kvalitet där trygga, kompetenta och empatiska vuxna finns närvarande. Vi arbetar utifrån ett helhetsperspektiv med fokus på barns lärande och lek. Du tycker om att samarbeta och skapa bra relationer med både barn och vuxna. Vi arbetar med både hjärna och hjärta vilket betyder att varje barn behöver känna trygghet, glädje, stimulans och krav för att utvecklas. Vi söker dig som gillar utmaningar, ser möjligheter och vill ha kul på jobbet. Du är engagerad och ambitiös samt har ett brinnande intresse för pedagogik och värdegrundsfrågor  Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och värdesätter engagemang, pedagogisk kompetens samt förmåga att stödja och stimulera barnets utveckling och lärande såväl under skoldagen som under fritidstid. Arbetsplatsbeskrivning Neglinge skola ligger vackert belägen med närhet till skog och hav. Det är en skola med elever från förskoleklass till årskurs 5. Vi har två fritidsavdelningar, en med barn från förskoleklass och årskurs 1 samt en avdelning med elever från årskurs 2 och 3. Vi har dessutom en fritidsklubb för elever i årskurs 4-5. Vi har ca 330 elever på skolan. Det är lätt att ta sig till Neglinge skola med Saltsjöbanan från Slussen. Kvalifikationer som krävs Fritidspedagog eller lärare 1-7 med inriktning på fritidsverksamhet.  Interaktivt lärande är meriterande. Du bör ha god struktur i ditt arbete, kan arbeta målinriktat, är ansvarstagande och flexibel. Du ska ha förmåga att skapa trygghet och goda realtioner med elever och föräldrar. Vi vill att du har en positiv syn på uppdraget och ser det som en styrka att arbeta i arbetslag. Vi ser gärna att du är kreativ, initiativrik och vill pröva nya metoder. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Lön Månadslön Förmåner Fria måltider. Friskvårdsbidrag 1000kr/år. Egen lånedator. Pedagogsik handledning. Kompetensutvecklingsbidrag. Anställningen omfattning Vikariat 2013-08-12- 2013-12 20, med ev möjlighet till förlängning Tjänsten omfattar 75% Tillträde 12 augusti 2013.  Kontaktpersoner Lisa Landström rektor 070-431 79 09                         lisa.landstrom@nacka.se Ansökan Välkommen med din ansökan senast den 7 aug 2013. Du söker denna tjänst via vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på Sök längst ner i annonsen. Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk internt. Inför rekryteringsarbetet har vi på Nacka kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter och liknande. Välkommen med din ansökan. Du söker denna tjänst via vårt rekryteringsverktyg.   I Nacka bor drygt 92 000 personer och antalet ökar stadigt. Vår service präglas av effektivt resursutnyttjande, starkt medborgarinflytandeoch stor valfrihet. Inom alla verksamheter är ambitionen att skapa bästa förutsättningar för kreativitet, innovation och kunskapsdelning.
Företag: Nacka Kommun
Ort: Nacka
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Fritidspedagog till Neglinge skola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fritidspedagog till Neglinge skola


Sök lediga jobb Kalkylator Sollentuna

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se