Karriärsugna EpiServer utvecklare sökes till Stockholm lediga jobb

Karriärsugna EpiServer utvecklare sökes till Stockholm jobb Karriärsugna EpiServer utvecklare sökes till Stockholm jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Karriärsugna EpiServer utvecklare sökes till Stockholm. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Karriärsugna EpiServer utvecklare sökes till Stockholm. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Juniorsäljare av IT-säkerhet- Stockholm

  2. Socialsekreterare - Funktionshinder & beroende- Värmdö

  3. Projektledare IT- Stockholm

  4. Ansvarig för ledarskaps- och kompetensutveckling- Stockholm

  5. Universitetslektor i didaktik- Stockholm

  6. Aktiv 8-årig kille söker personlig assistent- Nacka

  7. Vikariat: Kundservicemedarbetare till BancTec- Stockholm

  8. Kundservicemedarbetare till BancTec, deltidsvik- Stockholm

  9. Lunchservering/disk- Stockholm

  10. Payroll Coordinator to TMF Sweden- Stockholm


Mer beskrivning

Juniorsäljare av IT-säkerhet
PCM Software AB grundades 2001 och är exklusiv distributör i Sverige för Storagecraft, som är en av världens ledande leverantör av backup-och recoverylösningar. Se mer på www.pcmsoftware.se Våra tjänster riktar sig till i första hand företag och deras nätverk. Distribution sker via partners över hela landet. Nu söker vi ytterligare säljare av IT-säkerhet till vårt kontor i Stockholm (Östermalm) som vill vara steget före tillsammans med oss. Som säljare av IT-säkerhet på PCM Software erbjuds du ett omväxlande och stimulerande arbete i ett dynamiskt ungt säljteam och med spännande produkter från Storagecraft (USA) som ständigt utvecklas. Arbetsplatsen är ung med en stark säljkultur och ett bra driv. Önskade kvalifikationer: - Du är lyhörd för kundens behov - Du kan uttrycka dig väl i tal och text - Du har goda kunskaper i engelska - Du har minst 3-års gymnasieutbildning - Du har en entreprenörsanda - Du är målinriktad Meriterande är: - Om du har kunskaper inom nätverk, serverlösningar eller IT-säkerhet - Om du har B-körkort - Om du några års arbetserfarenhet Det är inget krav att du har erfarenhet av försäljning då vi utbildar dig i systemförsäljning. Du erbjuds också en gedigen produktutbildning. Det viktigaste är att du har rätt personliga egenskaper och har ett brinnande intresse för att göra affärer. Som IT-säljare är du ansvarig för bearbetning av både nya och befintliga kunder/partners. Till ditt förfogande finns resurser för teknisk säljsupport som kan assistera dig med att utreda kundens behov till att presentera lösningar. Telefonen kommer att vara ditt viktigaste arbetsredskap för försäljning, uppföljning och givetvis också för bokning av kundbesök. Vi erbjuder fast lön plus provision. Provanställning i 6 månader. Välkommen med din ansökan! PCM Software AB, Sköldungagatan 4, 114 27 Stockholm Telefon 08-400 23200
Företag: PCM SOFTWARE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Juniorsäljare av IT-säkerhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Juniorsäljare av IT-säkerhet

Socialsekreterare - Funktionshinder & beroende
Socialkontoret är uppdelad i fyra olika enheter. Enheten för funktionshinder och beroende, Enheten för barn och ungdom, Enheten för arbete och försörjning samt Utförarenheten. Enheten för funktionshinder och beroende handhar bland annat alla beslut enligt LSS-lag om stöd och service till vissa funktionshindrade, SoL samt LVM. Enheten leds av en enhetschef och två gruppchefer och är organiserad i två grupper, beroendegruppen och funktionshindergruppen. Beroendegruppen består av sju handläggare varav en socialsekreterare är gruppledare 25 % och en gruppchef. Vi arbetar med utredningar, förändringsarbete och behandlingsarbete i familjer/individer med missbruksproblematik. Socialsekreterarna är utbildade i Motiverande samtal, ASI samt påbörjat utbildning i Återfallsprevention. Inom gruppen finns en ambition att alla skall ha en specialinriktning, exempelvis komplexa vårdbehov, våld i nära relationer och unga vuxna. Vi strävar efter ett nära samarbete med olika samverkanspartners, både inom och utanför kommunen. Vår ambition är att arbeta utifrån ett systemteoretiskt förhållningssätt. Vi har ett öppet arbetsklimat där vi använder oss av varandras kompetens över funktionsgränserna. Vi har ett positivt arbetsklimat som kännetecknas av engagemang och utveckling. Vi söker dig som har socionomexamen eller annan jämförbar akademisk utbildning och utöver detta får du gärna ha vidareutbildning i systemteori samt ASI och Motiverande samtal. Du ska ha kunskap om aktuell sociallagstiftning samt erfarenhet av arbete med vuxna missbrukare. Meriterande är även erfarenhet av att arbeta utifrån Lean. Vid sidan av kraven på kompetens och erfarenhet är det viktigt att du är en positiv person med en egen drivkraft och god förmåga att samarbeta. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet och din möjlighet att bidra till verksamhetens utveckling. Körkort är en fördel. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund och livserfarenhet till tjänsten. Anställningen avser ett vikariat på heltid som löper fram till den 31 maj 2014 med tillträde snarast. Provanställning kan komma att tillämpas.. I Värmdö kommun arbetar vi aktivt för att skapa hälsofrämjande arbetsplatser med en god arbetsmiljö. Vi erbjuder olika former av friskvård och tillämpar rökfri arbetstid. Du söker tjänsten via www.varmdo.se/jobb. Välkommen med din ansökan senast 21 juli 2013. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta gruppledare Alexandra Lanthen, 08- 570 476 31. Fackliga representanter nås via kommunens växel 08-570 470 00. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. _______________________________________________________ Värmdö är en del av Stockholms skärgård, en unik natur med över 10 000 öar. Här möter land hav, bara 20 minuter från Stockholm. I vår anrika huvudort, Gustavsberg, finns en lång tradition inom design och form som lever vidare genom en fortsatt satsning på konst och kultur. Kommunen har ca 38 000 invånare varav drygt 10 000 bor i Gustavsberg. Vi har en mycket ung befolkning där var fjärde invånare är yngre än 15 år. Värmdö är dessutom en av de snabbast växande kommunerna i landet. Denna dynamik avspeglar sig även i arbetsgivaren V
Företag: Värmdö Kommun
Ort: Värmdö
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Socialsekreterare - Funktionshinder & beroende jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Socialsekreterare - Funktionshinder & beroende

Projektledare IT
Easypeak är ledande specialister på search och headhunting. Vi förändrar människors vardag. Vi hjälper dagligen arbetsgivare och arbetssökare att finna varandra. Vår drivkraft är att hitta rätt person till rätt plats vid rätt tidspunkt. Under 2012 hjälpte vi våra kunder att genomföra ungefär 200 rekryteringar utav såväl young professionals, erfarna specialister till chefer. Easypeak söker för kunds:s räkning, en driven projektledare till Stockholm. Arbetsuppgifter: Som projektledare hos vår kund kommer du arbeta med att leda utvecklarnas systemering och kodning samt specificera kundkrav. Ditt arbete innebär även att föreslå lösningar samt genomföra test och verifikationer av helhets leveransen. Du kommer att agera som en nyckelperson i ett litet team. Vem är du? Vi ser att du minst har 2 års erfarenhet av projektledning och erfarenhet av .Net och CMS. Vi tror att du är intresserad av kundes affärskrav och kan specificera funktioner för webb, IT-stöd och business applications. Vi ser gärna att du kan arbeta i team för att säkerställa lösningar och kostnader. Vi ser dessutom att du kan ta ett övergripande ansvar och är van att kommunicera med kunder. Vi erbjuder: Hos oss vår kund kommer du att vara med och styra från början till slut i spännande uppdrag och leveranser. Vår kund satsar mycket på deras medarbetare genom personligutveckling, korta beslutsvägar och högt till tak genom detta skaparna skapar de framtidens IT-lösningar. Frågor? Ansvarig rekryterare: Matthis Karlsson Tel: 08-42200343 Matthis.Karlsson@easypeak.se
Företag: Easypeak AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare IT jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare IT

Ansvarig för ledarskaps- och kompetensutveckling
Vill du ansvara för kompetensutveckling på nordisk nivå hos JM? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med strategier för att identifiera, behålla och utveckla medarbetare? Är du en person som får saker att hända och som orkar hålla ut för att nå resultat? Bra! Då vill vi att du söker tjänsten som ansvarig för ledarskaps- och kompetensutveckling hos JM! Rollen Som ansvarig för ledarskaps- och kompetensutveckling hos JM arbetar du såväl operativt som strategiskt med att utveckla strategier och verktyg inom detta område. Du har det nordiska ansvaret för att planera, genomföra och följa upp processer och aktiviteter inom området och du rapporterar till personaldirektören. Du har personalansvar för en HR-assistent och ingår i HR-ledningsgruppen. Tjänsten är placerad vid JMs huvudkontor i Solna. Resor inom Norden ingår i tjänsten. Dina arbetsuppgifter innebär bland annat att: ? Säkra att JMs kompetensförsörjningsprocess har en tydlig koppling till vår affärsmodell ? Utveckla och implementera JMs koncept för ledarskapsutveckling ? Arbeta med talang- och successionsplanering ? Arbeta med design och genomförande av JMs traineeprogram samt olika interna utvecklingsprogram för chefer och medarbetare ? Utveckla processen för mål- och utvecklingssamtal ? Arbeta med ledningsgruppsutveckling, exempelvis 360-bedömningar och Development Center ? Ansvara för koncernens medarbetarundersökning Vem är du? Vi söker dig som är utbildad beteendevetare med specialistkunskap inom området för ledarskaps- och kompetensutveckling och som har minst fem års erfarenhet från en liknande roll. Vi ser att du är socialt utåtriktad samtidigt som du är trygg i dig själv. Du är handlingsinriktad och uthållig i de projekt du arbetar med och du är van att arbeta nära affären på ett strukturerat och affärsmässigt sätt. Vad erbjuder vi? Hus att trivas i, det är vad vår verksamhet i grund och botten handlar om. Men för att skapa trivsel åt andra måste vi trivas själva också. JM är ett företag som präglas av långsiktighet, kvalitet och stark tilltro till sina medarbetare. För fjärde året i rad har vi branschens nöjdaste kunder och våra medarbetarundersökningar visar mycket positiva resultat. Vill du vara en del av ett företag som bygger morgondagens samhällen? Välkommen till JM! Skicka din CV och ditt personliga brev till cv@peopletransition.com, skriv ?Ansvarig kompetensutveckling? i ämnesraden. Urval sker löpande, sista ansökningsdag är den 26 augusti. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa Maria Wigenius tfn: 0703-523 475 eller Paul de Belder tfn: 0702-599 272.
Företag: PEOPLETRANSITION AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Ansvarig för ledarskaps- och kompetensutveckling jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ansvarig för ledarskaps- och kompetensutveckling

Universitetslektor i didaktik
STOCKHOLMS UNIVERSITET SÖKER EN Universitetslektor i didaktik, vid Institutionen för pedagogik och didaktik. Ref.nr SU FV-2.3.1.2-1467-13. Ny sista ansökningsdag 2013-09-02. Forskningsområdet didaktik omfattar frågor i skärningspunkten mellan ett specifikt kunskapsområde och lärande i en bestämd miljö. Didaktikens frågor rör både undervisningens design och den enskildes design av sin lärprocess: vad som fokuseras och varför detta innehåll fokuseras, hur lärandet organiseras, hur innehållet representeras, när och var lärandet sker, med vem de olika individerna lär sig samt på vilket sätt lärande och kunskapsanvändning bedöms. Didaktiken fokuserar lärande i relation till hur undervisning i vid mening utformas, hur information väljs ut, gestaltas och kommuniceras och hur olika lärmiljöer byggs upp. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består av undervisning, kursutveckling, handledning och examination inom institutionens kursutbud i didaktik, uppdragsutbildningar riktade mot skolväsendet, samt av egen forskning inom det aktuella ämnesområdet. Innehavaren av anställningen förväntas kunna ta ansvar för kurser i teorier om lärande som ges för de olika lärarprogrammen. I arbetet som universitetslektor ingår också att medverka i pedagogiskt, forskningsmässigt och administrativt utvecklingsarbete, vilket t.ex. innebär deltagande i arbetsgrupper och kommittéer. För att se annonsen i sin helhet hänvisas till www.su.se/ledigaanstallningar
Företag: Stockholms universitet
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Universitetslektor i didaktik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Universitetslektor i didaktik

Aktiv 8-årig kille söker personlig assistent
Jag är en social och aktiv 8-årig kille som älskar att hoppa studsmatta, gunga, busa och leka. Jag tycker om att vara där det händer något och befinner mig gärna utomhus. Din arbetsplats är där jag befinner mig. Gåstol och rullstol använder jag mest för att förflytta mig. Jag bor i Nacka tillsammans med min familj. Nu söker jag en initiativrik, trygg och ansvarsfull personlig assistent som kan assistera mig med mina grundläggande behov, såsom på- och avklädning, matning, förflyttning och kommunikation (delvis PCS-bilder och stödjande teckenspråk). Du som söker har lätt för att anpassa dig till mig och min familj, tycker om barn, är lekfull, tålmodig och är trygg i dig själv. Det är meriterande om du har erfarenhet av teckenspråk som stöd. Skulle du bli erbjuden tjänsten krävs enligt Lag (2010:479) ett utdrag från polisens belastningsregister. Detta måste du ansöka om själv. Blanketten hittar du på www.jag.se (under fliken Jobba på JAG) eller www.polisen.se Omfattning: 15-20 timmar/veckan, vardagar 16 till 20. Tillträde omgående. Individuell lönesättning. Avtal KFO-Kommunal. SÖK TJÄNSTEN HÄR: http://w1.jag.se/36142660
Företag: Brukarkooperativet JAG Serviceaktiebolag
Ort: Nacka
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Aktiv 8-årig kille söker personlig assistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Aktiv 8-årig kille söker personlig assistent

Vikariat: Kundservicemedarbetare till BancTec
Om kunden BancTec är en global ledare inom betalnings- och dokumentsbearbetning samt teknik-relaterade tjänster. BancTec har hjälpt tusentals kunder i 50 länder för att förenkla hanteringen av information, affärsprocesser och IT-infrastruktur. Tack vare sin innovativa strävan tillsammans med kunskaper inom hårdvara och mjukvara har gjort att deras tjänster automatiserar komplexa affärsprocesser för företag världen över. BancTec arbetar nära sina kunder för att skräddarsy lösningar efter kundens behov och det har resulterat i starka kundrelationer som BancTec är stolta över. Om jobbet I tjänsten som kundservicemedarbetare får du chans att visa upp dig från din allra mest kommunikativa sida. I arbetet hanterar du ärenden från både företags- och privatkunder. Det är viktigt att du oavsett kund ger ett professionellt och trevligt bemötande ? det ska vara en positiv upplevelse att få hjälp av dig. Vidare tror vi att du som söker tycker om att bemöta och hjälpa människor samt har ett genuint intresse för service. Dessutom är det viktigt att du har rätt attityd, du är positiv, framåt och sätter alltid kundens behov i fokus. Till din hjälp har du två teamledare som ger dig all den coachning och stöttning du behöver för att utvecklas i rollen som kundservicemedarbetare. Möjligheter En möjlighet för dig som vill utvecklas inom kundservice och samtidigt få en inblick i arbetet kring bankfrågor. Krav För att lyckas i denna roll behöver du brinna för att ge service och ha en mycket god kommunikativ förmåga. Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom kundservice är meriterande. Som person föredrar du en arbetsmiljö där det händer mycket och du förväntas arbeta med en hög servicenivå. Du är noggrann, en duktig organisatör och problemlösare och trivs med att arbeta i en flexibel organisation. Du ska ha mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i Office-paketet. Arbetstider, omfattning och tillträde Arbetet är på heltid under kontorstider med start 1 september. Anställningen är ett vikariat fram till årsskiftet och du kommer att vara anställd som konsult hos Hero. Sök jobbet Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Daniel Engblom på telefon 08-684 25 230 Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Företag: HERO AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Vikariat: Kundservicemedarbetare till BancTec jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vikariat: Kundservicemedarbetare till BancTec

Kundservicemedarbetare till BancTec, deltidsvik
Om kunden BancTec är en global ledare inom betalnings- och dokumentsbearbetning samt teknik-relaterade tjänster. BancTec har hjälpt tusentals kunder i 50 länder för att förenkla hanteringen av information, affärsprocesser och IT-infrastruktur. Tack vare sin innovativa strävan tillsammans med kunskaper inom hårdvara och mjukvara har gjort att deras tjänster automatiserar komplexa affärsprocesser för företag världen över. BancTec arbetar nära sina kunder för att skräddarsy lösningar efter kundens behov och det har resulterat i starka kundrelationer som BancTec är stolta över. Om jobbet I tjänsten som kundservicemedarbetare får du chans att visa upp dig från din allra mest kommunikativa sida. I arbetet hanterar du ärenden från både företags- och privatkunder. Det är viktigt att du oavsett kund ger ett professionellt och trevligt bemötande ? det ska vara en positiv upplevelse att få hjälp av dig. Vidare tror vi att du som söker tycker om att bemöta och hjälpa människor samt har ett genuint intresse för service. Dessutom är det viktigt att du har rätt attityd, du är positiv, framåt och sätter alltid kundens behov i fokus. Till din hjälp har du två teamledare som ger dig all den coachning och stöttning du behöver för att utvecklas i rollen som kundservicemedarbetare. Möjligheter En möjlighet för dig som vill utvecklas inom kundservice och samtidigt få en inblick i arbetet kring bankfrågor. Krav För att lyckas i denna roll behöver du brinna för att ge service och ha en mycket god kommunikativ förmåga. Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom kundservice är meriterande. Som person föredrar du en arbetsmiljö där det händer mycket och du förväntas arbeta med en hög servicenivå. Du är noggrann, en duktig organisatör och problemlösare och trivs med att arbeta i en flexibel organisation. Du ska ha mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i Office-paketet. Arbetstider, omfattning och tillträde Arbetet är på deltid under kontorstider med start 16 september. Anställningen är ett vikariat fram till årsskiftet och du kommer att vara anställd som konsult hos Hero. Sök jobbet Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Daniel Engblom på telefon 08-684 25 230 Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Företag: HERO AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare till BancTec, deltidsvik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare till BancTec, deltidsvik

Lunchservering/disk
Värdshuset Kräftan söker en servitör/servitris för lunchservering/disk (vardagar kl 09-15) samt för vår festvåningsverksamhet/catering. Du som söker har tidigare erfarenhet från restaurangbranchen, referenser och kvalifikationer av matsalsarbete/festvåning är särskilt meriterande. Att sätta gästen i focus och brinna för ditt yrke ser vi som en självklarhet. Du är ordningsam och trivs i att arbeta i grupp samt att du förstår vikten av att kunna leverera kvalitativ service till våra kunder. Flexibilitet och att jobba kvällar/helger ser du inte som något problem. Lön och arbetstider enligt överenskommelse. Tillträde Augusti.
Företag: Värdshuset KRÄFTAN
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Lunchservering/disk jobb, Lunchservering/disk Stockholm, Lunchservering/disk Värdshuset KRÄFTAN
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lunchservering/disk

Payroll Coordinator to TMF Sweden
TMF Group is an independent global outsourcing provider with its headquarters located in Amsterdam, The Netherlands. The organization provides outsourcing solutions for a wide range of accounting & administration services to international clients. TMF has a strong track record of growth and now operates out of 100 offices in 75 jurisdictions. We are looking currently to recruit a Payroll Coordinator for the TMF office in Stockholm which is situated on Södermalm in Stockholm. The required qualification and skills are as follows: - 3-5 years experience of working as payroll consultant; - Attention to details and good organizational skills; - Experience with working in an international environment is a plus; - Good IT knowledge and experience with Microsoft Office software and with Excel in particular; - Fluent in Swedish and English; - Action oriented / initiative oriented; The Payroll Coordinator shall report to the management and the responsibilities of the position are the following: - Responsible for our payroll clients and organizing our payroll client files; - Act as overall coordinator between our payroll clients other TMF payroll teams and our subcontractor; - Be proactive and use initiative to clarify issues, identify savings and efficiency for clients; - Any other tasks assigned by the direct/indirect supervisor/manager or the management board; Does this sound interesting? Please send your application in English including your salary demand marked 'Payroll Coordinator' to rikard.oberg@tmf-group.com. For questions regarding the position you are welcome to contact Rikard Öberg at +46(8)55 11 28 81. Interviews will be held on a continuous basis and the post will be appointed once the application time runs out. Welcome with your application.
Företag: TMF SWEDEN AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Payroll Coordinator to TMF Sweden jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Payroll Coordinator to TMF Sweden


Sök lediga jobb Karriärsugna EpiServer utvecklare sökes till Stockholm

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se