Klasslärare tidigare år 2 3 jobb - lediga jobb

Klasslärare tidigare år 2 3 jobb Klasslärare tidigare år 2 3 jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Klasslärare tidigare år 2 3. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Klasslärare tidigare år 2 3. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Redovisningschefer sökes till Wise Professionals konsultverksamhet- Stockholm

  2. Gymnasielärare, 60-100 %, Fy, Ke, Ma- Stockholm

  3. Gymnasielärare i engelska och samhällskunskap till Täljegymnasiet- Södertälje

  4. Gymnasielärare i engelska och svenska till Täljegymnasiet- Södertälje

  5. Erfaren Löneadministratör till stort bolag!- Södertälje

  6. Serviceinriktade Kundtjänstmedarbetare till Carglass- Stockholm

  7. Undersköterskor- Stockholm

  8. Vikariat bidragshandläggare- Stockholm

  9. Redovisningsansvarig till bolag i Solna- Stockholm

  10. VD assistent till IT företaget Orange Business Services i Solna- Stockholm


Mer beskrivning

Redovisningschefer sökes till Wise Professionals konsultverksamhet
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässiga löner viktigt, och värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning kontinuerligt erfarna redovisningschefer. Uppdragen varierar mycket i längd med brukar sträcka sig från två månader och längre. Ditt uppdrag Som redovisningschef är du övergripande ansvarig för redovisningsfrågor. Du leder och arbetar operativt i det dagliga arbetet med redovisning och bokföring samt ansvarar för att planera och följa upp övergripande redovisningsarbete. Exempel på arbetsuppgifter som kan tillkomma din roll som redovisninschef är bland annat: • Sammanställa bokslut • Ta fram regler och riktlinjer inom redovisningsområdet • Jobba med uppföljning • Löpande bokföring • Koncernredovisning och konsolidering I rollen som uthyrd konsult ställs det stora krav på hög flexibilitet och initiativförmåga. Du förväntas snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Därtill förväntas att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet. Våra kunder finns i Stockholmsområdet. Uppdragen är på heltid och varierar i längd. Söker du ett arbete med variation där du får möjlighet att arbeta på flera företag, lära känna nya människor och lära dig flera ekonomisystem kan denna tjänst vara något för dig. Vi vill göra dig uppmärksam på att detta är ett en annons där du har möjlighet att anmäla ditt intresse för att arbeta som redovisningsekonom via Wise Professionals i Stockholm. Din bakgrund För rollen som redovisningsekonom söker vi i första hand dig som har en utbildning inom ekonomi samt minst två års erfarenhet som redovisningsekonom eller liknande arbete. Du bör ha mycket goda kunskaper i Excel samt goda kunskaper i ett eller flera ekonomisystem. För att passa in i rollen så är du en ansvarstagande person som ser vikten av kvalité och noggrannhet i allt arbete. Du har en god kommunikativ förmåga med en är prestigelös inställning. Du är serviceinriktad, flexibel och positiv och stimuleras av en varierande arbetsmiljö. Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa konsultchef Charlotte Österlind på 0739-61 30 02. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningschefer sökes till Wise Professionals konsultverksamhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningschefer sökes till Wise Professionals konsultverksamhet

Gymnasielärare, 60-100 %, Fy, Ke, Ma
Berga naturbruksgymnasium Berga naturbruksgymnasium med ca 180 elever är beläget tre mil söder om Stockholm. Arbetsplatsen ligger i en naturskön miljö där gräsytor varvas med hagar, åkrar, skog, hus och djurstallar. Den naturvetenskapliga utbildningen på Berga befinner sig i ett spännande utvecklingsskede där KTH etablerat ett forskningsväxthus inom skolans område. Vi har dessutom just fått klart med en ny robotstyrd ladugård. Den beräknas stå klar lagom till att korna tas in efter sommarbetet 2014. Berga består av 400 ha åkermark, 100 ha bete och 200 ha skog. På skolan finns en omfattande maskinpark med bl.a. 16 traktorer, två lastmaskiner och två skördetröskor. Djurhållningen består av ett 40-tal hästar, 60 mjölkkor och ungdjur och smågrisproduktion med 45 modersuggor. Boende kan eventuellt ordnas på skolan. Du hittar mer om oss på www.bergagymnasium.se Berga naturbruksgymnasium är en del av Stockholms läns landsting. Arbetsuppgifter: Den naturvetenskapliga utbildningen befinner sig i ett spännande skede då KTH etablerat ett forskningsväxthus inom skolans område. Du som lärare kommer att ha ett tätt samarbete med KTH för att kunna utveckla vår naturvetenskapliga profil. Fysik 1, Fysik 2, Kemi 2, Matematik 1a, ev Matematik 2 Kvalifikationer: Relevant lärarbehörighet. Tjänstens innehåll kan komma att ändras utifrån sökandes kompetens. Personliga egenskaper: Det är bra om du har ett intresse för djur och natur då vi har som mål att integrera teori och praktik samt arbeta i projektform. Då arbetet innebär daglig tät kontakt med arbetskamrater och skolans elever är samarbetsförmåga och flexibilitet av största betydelse. Övrig information: LSF har höga ambitioner när det gäller mångsidig kompetensförsörjning och välkomnar därför sökande som kompletterar vår förvaltning avseende jämställdhet och mångfald. Stockholms läns landsting är en av de största ekonomiska aktörerna i Sverige med drygt 43 000 egna anställda och tusentals fler hos olika leverantörer. Den främsta uppgiften är att se till att länets invånare har tillgång till en bra och väl fungerande hälso- och sjukvård och kollektivtrafik. Landstinget ansvarar även för den regionala utvecklingen och bidrar till kulturen i länet. I landstinget ingår drygt tjugo förvaltningar och bolag. Landstingsstyrelsens förvaltning (LSF) stödjer landstingsstyrelsen i uppgiften att leda, styra och samordna verksamheten i landstinget så att de mål fullmäktige beslutar om uppnås. I uppdraget ingår också att ta fram beslutsunderlag till den politiska organisationen samt ge service till den politiska ledningen. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen "Ansök här". Ansökningar per post eller e-post beaktas inte.
Företag: Landstingsstyrelsens förvaltning
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Gymnasielärare, 60-100 %, Fy, Ke, Ma jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gymnasielärare, 60-100 %, Fy, Ke, Ma

Gymnasielärare i engelska och samhällskunskap till Täljegymnasiet
Jobba i Södertälje Välkommen till Södertälje! Det är här det händer. Det är här vi anställer Sveriges bästa lärare och ger dem 40.000 i lön. Det är här vi utvecklar de kommunala förskolorna och skolorna utifrån tydliga verksamhetsidéer, prövar två lärare i klassrummet, har gemensamma strukturer för pedagogiska diskussioner i arbetslagen och anställer förstelärare med uppdrag att utveckla ämnesundervisningen. Ja, listan kan bli hur lång som helst. Södertälje är en av Sveriges mest intressanta skolkommuner. Faktum är att vi nästan varje dag slår skolvärlden med häpnad. Att utveckla och förbättra förskolan och skolan låter sig inte göras på en kafferast eller av glada amatörer. Det måste göras systematiskt av skickliga ledare och lärare, och arbetet måste vara strategiskt och långsiktigt. Vi bygger vår utveckling på det forskningen visat är framgångsfaktorer för förbättringsarbete i förskola och skola. Dessutom har vi valt att prioritera några särskilda områden, som språkutvecklande arbete, inkluderande arbete och IKT som pedagogiskt redskap. Egentligen handlar allt vårt arbete om att skapa förutsättningar för förskollärare och lärare att göra ett bra jobb. Är du beredd att kavla upp ärmarna, att förända, att göra skäl för lönen och att sova gott om natten efter att ha gjort något värdefullt? Ja, då är du välkommen till Södertälje! Peter Fredriksson Utbildningsdirektör På Täljegymnasiet finns de högskoleförberedande programmen ekonomiprogrammet (med diplomering av gymnasieekonomer), naturvetenskapsprogrammet och samhällsvetenskapsprogrammet. På Täljegymnasiet kan man också läsa på den nationella idrottsutbildningen, NIU, och här finns även det individuella alternativet, Gryningsskolan. ARBETSUPPGIFTER Undervisning i gymnasiekurser i engelska och samhällskunskap. Arbetslags- och ämneslagsarbete. Mentorskap på samhällsprogrammet. KVALIFIKATIONER Behörig gymnasielärare i engelska och samhällskunskap. Mångfald är en styrka, därför eftersträvar vi sökande med olika etnicitet, kön och ålder.
Företag: Södertälje kommun, Liljevalchs internationella läroverk
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Gymnasielärare i engelska och samhällskunskap till Täljegymnasiet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gymnasielärare i engelska och samhällskunskap till Täljegymnasiet

Gymnasielärare i engelska och svenska till Täljegymnasiet
Jobba i Södertälje Välkommen till Södertälje! Det är här det händer. Det är här vi anställer Sveriges bästa lärare och ger dem 40.000 i lön. Det är här vi utvecklar de kommunala förskolorna och skolorna utifrån tydliga verksamhetsidéer, prövar två lärare i klassrummet, har gemensamma strukturer för pedagogiska diskussioner i arbetslagen och anställer förstelärare med uppdrag att utveckla ämnesundervisningen. Ja, listan kan bli hur lång som helst. Södertälje är en av Sveriges mest intressanta skolkommuner. Faktum är att vi nästan varje dag slår skolvärlden med häpnad. Att utveckla och förbättra förskolan och skolan låter sig inte göras på en kafferast eller av glada amatörer. Det måste göras systematiskt av skickliga ledare och lärare, och arbetet måste vara strategiskt och långsiktigt. Vi bygger vår utveckling på det forskningen visat är framgångsfaktorer för förbättringsarbete i förskola och skola. Dessutom har vi valt att prioritera några särskilda områden, som språkutvecklande arbete, inkluderande arbete och IKT som pedagogiskt redskap. Egentligen handlar allt vårt arbete om att skapa förutsättningar för förskollärare och lärare att göra ett bra jobb. Är du beredd att kavla upp ärmarna, att förända, att göra skäl för lönen och att sova gott om natten efter att ha gjort något värdefullt? Ja, då är du välkommen till Södertälje! Peter Fredriksson Utbildningsdirektör På Täljegymnasiet finns de högskoleförberedande programmen ekonomiprogrammet (med diplomering av gymnasieekonomer), naturvetenskapsprogrammet och samhällsvetenskapsprogrammet. På Täljegymnasiet kan man också läsa på den nationella idrottsutbildningen, NIU, och här finns även det individuella alternativet, Gryningsskolan. ARBETSUPPGIFTER Undervisning i gymnasiekurser i engelska och svenska. Arbetslags- och ämneslagsarbete. Mentorskap på samhällsprogrammet. KVALIFIKATIONER Behörig gymnasielärare i engelska och svenska. Mångfald är en styrka, därför eftersträvar vi sökande med olika etnicitet, kön och ålder.
Företag: Södertälje kommun, Liljevalchs internationella läroverk
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Gymnasielärare i engelska och svenska till Täljegymnasiet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gymnasielärare i engelska och svenska till Täljegymnasiet

Erfaren Löneadministratör till stort bolag!
Är du en driven och erfaren löneadministratör som har bred kunskap inom ditt yrke? Då har vi på Adecco ett spännande uppdrag i Södertälje för dig! Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer i din roll som löneadministratör att hantera information från företagets lönesystem samt manuella uppgifter som rör bl.a. reseräkningar och information ang. anställningar. Du kommer att ha hand om lönevalidering, löneberäkning, administrera kring optionsprogram och genomföra löneanalyser. Rollen innebär även kontroller av överförda transaktioner, framtagning av uppgifter från systemet till chefer i organisationen, avstämningar, rapportering etc. Med varierande arbetsuppgifter får du en rolig vardag som utvecklar både dig och företaget! Vem trivs här?  Om du har relevant utbildning samt flera års erfarenhet av löneadministration kommer du passa perfekt på uppdraget! Har du arbetat med administration i internationella företag och kan bidra med en bred kunskap i din nya roll ska du söka redan idag! Du som är noggrann, har sinne för detaljer och kunskap av SAP kommer att få användning av dessa kunskaper dagligen! Att du behärskar svenska flytande och har goda kunskaper i engelska är en självklarhet då du kommer i kontakt med båda språken i arbetet. För att trivas i rollen krävs att du är en person som gillar att ge service som alltid ställer kunden i fokus. Du har stor integritet och klarar av att stå upp för det du anser vara rätt samtidigt som du är flexibel inför uppgifter. Vad erbjuder vi? Tjänsten är ett konsultuppdrag och tillsätts omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Löneadministratör till stort bolag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Löneadministratör till stort bolag!

Serviceinriktade Kundtjänstmedarbetare till Carglass
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som kundtjänstmedarbetare på Carglass kommer du att tillhöra kundtjänstteamet bestående av ett 10-tal personer som strävar mot att leverera service i världsklass till sina kunder. Teamets främsta arbetsuppgift är att hjälpa kunder vid byte av bilglas. Du kommer att ansvara för att ta hand om hela processen från det att en kund ringer in till att en bokning är utförd. Detta innebär att du kommer att arbeta i ett flertal system och administrera ärende samtidigt som att du bemöter kunden med lyhördhet och god serviceanda per telefon. Dina dagliga arbetsuppgifter innebär att: - Ta emot inkommande samtal av kunder när det gäller prisförfrågningar, bokningar och övriga frågor - Lägga in och bekräfta bokningar i systemet - Validera försäkringar och ha kontakt med försäkringsbolag - Agera informatör och införsäljande i kontakt med kunder - Hantera bokningsförfrågningar via mejl och webben Du kommer att arbeta både självständigt och i ett nära samarbete med dina kollegor. Arbetets omfattning: Du kommer till att börja med att anställas av Brainpeople och arbeta som konsult på Carglass. Carglass har som ambition att på sikt anställa dig, förutsatt att alla parter är överens. Tjänsten är Heltid, kontorstider, med start så snart som möjligt. Visst helgarbete förekommer ungefär var sjätte vecka. Utvecklingsmöjligheter: Detta är den perfekta möjligheten för dig som vill utvecklas inom serviceyrket. Du får förmånen att arbeta på en ledande leverantör inom bilglasbranschen där du blir upplärd och specialiserad inom området. Om du visar framfötterna kan du i framtiden få ett eget ansvarsområde inom kundtjänst alternativt utvecklas i någon annan roll inom företaget. Utöver detta får du arbeta på ett mindre familjärt bolag med det stora företagets fördelar i form av tydliga processer och en bra struktur på Birger Jarlsgatan i centrala Sthlm. Carglass har som mål att erbjuda dig en fast anställning på företaget förutsatt att du gör bra ifrån dig. Nya idéer och utvecklingsförslag välkomnas varmt på Carglass. Din profil Du har minst gymnasiekompetens och arbetslivserfarenhet från något form av serviceyrke och du har vana att bemöta kunder. Du brinner för att ge god service och du har en bra personkännedom där du anpassar kommunikationen utefter kundens kunskapsnivå. För att kunna förstå kunden på bästa sätt är det viktigt att du har körkort eller har bra kunskap i hur en bil fungerar. Du har även goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Det är meriterande om du har förståelse för försäkringsbranschen och kunskaper i säljteknik, men det är inte ett krav. Personliga egenskaper: För att lyckas i denna tjänst är du en person som trivs att arbeta i ett högt arbetstempo och du är lugn och stabil även i situationer som kräver uppmärksamhet av fler arbetsuppgifter på en och samma gång. Du bemöter kunden på ett professionellt, informativt, tydligt och förtroendeingivande sätt och tar gärna en säljande och rådgivande roll gentemot kunden. Då du kommer att arbeta i ett flertal system är det viktigt att du är nyfiken och har en förmåga att ta till dig ny kunskap snabbt. Vidare är du en person som har en stor initiativkraft och du vågar ta för dig, uttrycka åsikter och komma med nya idéer. Ansvarsfull, pålitlig och punktlig är andra egenskaper som Carglass värderar högt hos sina medarbetare. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Jessica Bauer, jessica.bauer@brainpeople.se Om företaget Carglass® ägs av BELRON®, med huvudkontor i London. BELRON® är specialister på reparation & byte av bilglas och bedriver verksamhet i mer än 30 länder över hela världen och har över 25 000 anställda. Vi betjänar över 10 miljoner kunder per år och var 3:e sekund utför vi ett bilglasjobb någonstans i världen. I Sverige är vi i dagsläget 34 verkstäder och över 100 anställda. Det svenska huvudkontoret finns i Stockholm. Vi är ett företag i tillväxt och söker nu fler engagerade medarbetare som vill vara med och leverera service i världsklass till våra kunder. Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Serviceinriktade Kundtjänstmedarbetare till Carglass jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Serviceinriktade Kundtjänstmedarbetare till Carglass

Undersköterskor
Geriatriska kliniken, B74 Sektionen för multisjuka äldre söker sommarvikarierande undersköterskor med kort varsel. Verksamheten finns i Huddinge. Arbetsuppgifter: Sedvanliga undersköterskeuppgifter inom akutgeriatrisk vårdavdelning med multisjuka äldre. Patientnärmre omvårdnad och medicintekniska uppgifter. Kvalifikationer: Du bör ha arbetat som undersköterska och ha ett intresse för geriatriska patienter. Vi söker dig som också har ett intresse av att delta i verksamhets- och omvårdnadsutveckling då vi arbetar patientnärmre och flödesinriktat. Personliga egenskaper: Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Undersköterskor jobb, Undersköterskor Stockholm, Undersköterskor Karolinska Universitetssjukhuset
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Undersköterskor

Vikariat bidragshandläggare
Stockholms Stad Skarpnäck SDF 190 Ek.bistånd Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Skarpnäcks stadsdelsförvaltning erbjuder dig en arbetsplats där ett aktivt medledarskap och ett tydligt ledarskap är grunden för att ge stockholmarna den bästa verksamheten. Eftersom vi gemensamt skapar vår arbetsmiljö är det viktigt med öppenhet, respekt och lyhördhet. Enheten för ekonomiskt bistånd och arbetsmarknadsåtgärder har som huvuduppgift att ta emot, bedöma och fatta beslut för de av stadsdelens invånare som vänder sig till förvaltningen med ansökan om ekonomiskt bistånd enligt socialtjänstlagen. Enheten utreder och beslutar om de sökandes rätt till ekonomiskt bistånd utifrån gällande lagstiftning och stadens riktlinjer. Uppdraget är att minska behovet av försörjningsstöd och förkorta bidragstiden genom tidiga insatser och individuella lösningar, Enhetens arbetsinsatser ska bistå den enskilde att så snabbt som möjligt finna vägar till egen försörjning. För att uppnå detta ska enheten samverka med Jobbtorg, arbetsförmedling, försäkringskassa, landsting m fl. Samverkan med övriga enheter inom förvaltningen är också av största vikt. Enheten söker en person som under begränsad tid vill arbeta hos oss som biståndshandläggare. För närvarande består enheten av 12 socialsekreterare, 5 biståndshandläggare, 3 administratörer, 1 biträdande enhetschef och 1 enhetschef. Enheten har ett strukturerat och teambaserat arbetssätt. Skarpnäcks stadsdelsförvaltning är en av Stockholms 14 stadsdelsförvaltningar. Stadsdelen ligger i sydöstra Stockholm, har 44 000 invånare och omfattar stadsdelarna Hammarbyhöjden, Björkhagen, Enskededalen, Kärrtorp, Bagarmossen, Skarpnäcks gård, Flaten, Orhem och Skrubba. Vid Skarpnäcks stadsdelsförvaltning, liksom i staden som helhet, strävar vi efter blandade arbetsgrupper och vi välkomnar därför en mångfald av sökande. 1 plats(er).Ekonomihandläggarens huvudsakliga arbetsuppgifter * Handlägga ansökningar om ekonomiskt bistånd i nära samarbete med socialsekreterarna * Ha telefonkontakt med klienter och andra myndigheter och i viss mån klientbesök * Tillsammans med övrig personal utveckla och förnya arbetsmetoder Vi söker Dig som * har lägst studentexamen från gymnasiet, gärna ekonomisk eller samhällsvetenskapligt program * kan arbeta självständigt och i team * god samarbetsförmåga * stark ansvarskänsla * god servicekänsla och vana att hantera olika typer av människor Som anställd har du friskvårdstimme och tillgång till motionslokal och flera träningspass och du kan även köpa förmånligt träningskort till Stockholms stads simhallar med gym och träningsanläggningar. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Erfarenhet av administrativt arbete krävs. Det är meriterande om du har arbetat i Paraply-systemet eller liknande system, har tidigare erfarenhet av arbetet som bidragshandläggare eller relevant utbildning inom området t.ex. kunskap om Socialtjänstlagen Varaktighet: 6 månader eller längre. Arbetstid: Dagtid. Vitar emot ansökningar som kommer in via jobb i stan. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Enhetschef Liz Margulies ,08-508 15 342 Saime Civas, Vision, 08-508 18 264 (facklig) Birgitta Naess, SACO, 08--508 40 623 (facklig) Tillträde: 2013-08-15. Snarast, enligt överenskommelse
Företag: Stockholms stad; 190 Ek.bistånd
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Vikariat bidragshandläggare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vikariat bidragshandläggare

Redovisningsansvarig till bolag i Solna
Arena Personal AB Om företaget För kunds räkning söker vi en redovisningsansvarig till ett större bolag. Vår kund har sitt kontor i trivsamma lokaler i Solna. Arbetsuppgifter I rollen som redovisningsansvarig kommer du att självständigt ansvara för redovisningen för ett bolag inom koncernen. Några av dina arbetsuppgifter kommer att innebära: • Löpande bokföring • Avstämningar • Periodiseringar • Momsredovisning • Månadsbokslut • Rapportering • Kund- och leverantörsreskontra • Göra utbetalningar • Vara behjälplig vid årsbokslut Din profil Vi söker dig som har flera års erfarenhet som redovisningsekonom och behärskar alla delarna av redovisningsprocessen till och med månadsbokslut. Klarar du även av att göra årsbokslut är det ett plus. Koncernspråket är engelska och det är därför viktigt att du är bekväm med att använda det dagligen i arbetssammanhang. Det är viktigt att du är van att använda MS Excel och har du erfarenhet av SAP är det meriterande. Som person är du noggrann, serviceinriktad och prestigelös. Du har bra sifferkänsla, positiv inställning, är självgående samt tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du kommer bli anställd av Arena Personal och jobba som konsult hos vår kund. Detta är en heltidstjänst och uppdraget kommer att starta i slutet av augusti och pågå i minst sex månader med chans till förlängning eller rekrytering till kund för rätt person. Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Då vi tillämpar löpande urval och tjänsten ska tillsättas omgående, tar vi gärna emot din ansökan redan idag. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsansvarig till bolag i Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsansvarig till bolag i Solna

VD assistent till IT företaget Orange Business Services i Solna
Orange Business Services is a global IT and communications services provider, with services available in 220 countries and a local presence in 166. We help companies collaborate more effectively, operate more efficiently and engage better with their customers – connecting their people, sites and machines securely and reliably. http://www.orange-business.com/en Arbetsbeskrivning Vi söker en VD assistent till det internationella IT företaget Orange Business Services som har sitt svenska kontor i Solna. I rollen kommer du att vara ansvarig för ruljangsen på kontoret och stötta VD inom varierande områden. Arbetsuppgifterna innefattar möten, protokollföring, kalenderhantering samt samarbete med övriga på kontoret och övriga i ledningsgruppen i andra länder. Du kommer även att stötta HR med vissa personaladministrativa arbetsuppgifter. Vidare kommer du ansvara för rapporterar, reseräkningar, attestering av dokument samt arkivering, besvara mail, vara ansvarig för olika system och se till att de uppdateras. Hjälpa till med förberedelse inför möten, skapa Power Point presentationer, boka och förbereda event samt bokningar av resor etc. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund för detta uppdrag som är på heltid och under en föräldraledighet. Uppdraget ska starta i början på september och pågår under 9-12 månader. Vem är du? Du har minst fem års erfarenhet i rollen som VD assistent eller motsvarande samt god erfarenhet från ovan nämnda arbetsuppgifter. Erfarenhet från internationellt företag inom IT branschen är mycket meriterande. Dina språkkunskaper är mycket goda och du måste hantera engelska flytande i såväl tal som skrift då majoriteten av arbetat sker på engelska samt innefattar stor del utländska kontakter. Du har en stor datorvana och är van att arbeta i Officepaketet samt olika system. Som person är du mycket ansvarstagande och självgående. Du kan driva dig själv i ditt arbete och skapar på ett kreativt sätt vägar att gå och löser de problem som uppstår. Du trivs med ett varierat arbete, är duktigt på att planera och prioritera samt kan arbeta såväl högt som lågt och är inte rädd för att ta tag i saker. Självklart bidrar du med stor servicekänsla och kan bemöta VD, kollegor samt övriga kontakter på ett professionellt och ödmjukt sätt samt hantera stora mängder av konfidentiellt material. Vidare är du kvick i handling, flexibel samt lyhörd. Vad kan vi erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Elenore Edelbrink tfn; 08- 764 25 17. Välkommen med din ansökan.
Företag: Manpower Administration
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga VD assistent till IT företaget Orange Business Services i Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: VD assistent till IT företaget Orange Business Services i Solna


Sök lediga jobb Klasslärare tidigare år 2 3

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se